Dat klinkt onprettig jaquote:Op maandag 29 juni 2020 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje', las ik vorige week in een artikel over huidkanker
Nee dat was Anja. Ken je memes Stranie!quote:Op maandag 29 juni 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat ze de laatste keer dat ik bij haar kwam kijken nog gewoon in haar woonwagen zat
Voor de gezelligheid hebben we hier deze week geen trostomaten van de grootste familie, maar een doos kerst-omaatjes.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'Vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje', las ik vorige week in een artikel over huidkanker
Nee nee, Anja was op bezoek in de woonwagen van Greda Jobi!quote:Op maandag 29 juni 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat was Anja. Ken je memes Stranie!![]()
Ben zo benieuwd naar de live action!quote:
Komt er een live action?quote:Op maandag 29 juni 2020 23:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd naar de live action!
Okquote:Op maandag 29 juni 2020 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid hebben we hier deze week geen trostomaten van de grootste familie, maar een doos kerst-omaatjes.
blijkbaarquote:
Ik hou het niet meer bijquote:Op maandag 29 juni 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee, Anja was op bezoek in de woonwagen van Greda Jobi!
quote:Op maandag 29 juni 2020 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt er een live action?Daar was ik nog niet van op de hoogte
Ja, een kwestie van tijd denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best een gek idee dat de hier zo beroemde karakters Anja en Greda in de rest van de wereld nog niet bekend zijn.
https://www.netflix-neder(...)e-versie-op-netflix/quote:Op maandag 29 juni 2020 23:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Komt er een live action?Daar was ik nog niet van op de hoogte
Ja heel gaafquote:Op maandag 29 juni 2020 23:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
https://www.netflix-neder(...)e-versie-op-netflix/
Dat zou jij eerder moeten weten denk ikquote:Op maandag 29 juni 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
zijn er ooit goede live actions van animes gemaakt?
Gelukkig kan het niet heel veel slechter dan de film.quote:
Ja die vond ik ook leuk!quote:Op maandag 29 juni 2020 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Oh wat heerlijk nog meer jeugdsentiment op Netflix
Ik vond de Brief voor de Koning serie ook stiekem zo leuk om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |