Idd Fidan snijdt iets aan waar helemaal geen oor voor is op dit moment. En dat op de NPO. Moedig van haar. Zal wel afgemaakt worden nuquote:Op maandag 29 juni 2020 08:10 schreef Caland het volgende:
https://www.mediacourant.(...)n-op1-arie-is-nsber/
MediacourantGODEN
Waarom is dat bijzonder op de NPO?quote:Op maandag 29 juni 2020 08:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Idd Fidan snijdt iets aan waar helemaal geen oor voor is op dit moment. En dat op de NPO. Moedig van haar. Zal wel afgemaakt worden nu
Waar dan? Lees vooral lof over haar optredenquote:Op maandag 29 juni 2020 08:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Idd Fidan snijdt iets aan waar helemaal geen oor voor is op dit moment. En dat op de NPO. Moedig van haar. Zal wel afgemaakt worden nu
https://mobile.twitter.com/NadiaBouras/status/1277364098385104898quote:Op maandag 29 juni 2020 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar dan? Lees vooral lof over haar optreden
Dat achterlijke volk wordt natuurlijk ook aangetrokken met een grapje over een donkere meneer.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:13 schreef Caland het volgende:
Oja er is natuurlijk een hele NPO IS LINKS!!!1!1 beweging tegenwoordig
Ik denk niet als eerste aan de NPO als het gaat om controversiële stellingnames. Dat kan dus aan mij liggen. Of aan de mediacourant die dit ook benoemd lees ik netquote:
De mediacourant zegt dat niet, maar citeert Wierd Duk. Die in dezelfde reactie zegt dat 80% van Nederland vindt dat Arie moreel verwerpelijk bezig is.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik denk niet als eerste aan de NPO als het gaat om controversiële stellingnames. Dat kan dus aan mij liggen. Of aan de mediacourant die dit ook benoemd lees ik net
Komt misschien nog, bij VI duurde het ook een dag of 3. Misschien hebben ze nog niet door dat Fidan stelde dat het racisme debat blanke mensen de mond snoert op een ongezonde manier. Of Fidan mag het zeggen omdat ze een wat exotische naam heeft.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar dan? Lees vooral lof over haar optreden
Ja jij gaat nu verdedigen dat het niet controversieel is terwijl het meest succesvolle tv programma ooit de nek om is gedraaid vanwege een vergelijkbare stellingname. Schijnbaar heeft dat dan niks te maken met meerderheid, als we Wierd Duk moeten geloven dan.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De mediacourant zegt dat niet, maar citeert Wierd Duk. Die in dezelfde reactie zegt dat 80% van Nederland vindt dat Arie moreel verwerpelijk bezig is.
Als 80% het vindt, is het dan controversieel? De NPO is meestal wel redelijk in lijn met de mening van de goegemeente.
Dat doen vooral de mensen die ook geloven dat de NPO een indoctrinatiemachine isquote:Op maandag 29 juni 2020 08:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
als we Wierd Duk moeten geloven dan.
Dat kan. Hoe is dit relevant voor onze discussie?quote:Op maandag 29 juni 2020 08:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat doen vooral de mensen die ook geloven dat de NPO een indoctrinatiemachine is
Een bron is what we needquote:Op maandag 29 juni 2020 08:25 schreef RedLabel het volgende:
Wat een verschrikkelijk man is die Genee toch. HIj gaat nu overal met zijn kop op televisie verschijnen en trekt daarbij een kop alsof de helft van zijn familie zojuist bij een ongeluk is omgekomen.
Wat een verschrikkelijk toneelspeler terwijl hij allang weet dat het programma gewoon doorgaat.
Ik heb geen idee over welk programma je het hebt met welke stellingname dus onze discussie gaat sowieso nergens heenquote:Op maandag 29 juni 2020 08:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat kan. Hoe is dit relevant voor onze discussie?
Dat gevoel kreeg ik ook al. Fijne dag dan ouwe reusquote:Op maandag 29 juni 2020 08:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welk programma je het hebt met welke stellingname dus onze discussie gaat sowieso nergens heen
Lastige zaak wie gelijk heeft. Aan de ene kant is Genee een valse nicht, dat is duidelijk. Hij heeft door zijn gedrag ook meegeholpen om een zwarte kopschopper op de troon te zetten. Aan de andere kant hebben we Derksen en Gijp die ongelofelijke racisten zonder empathie zijn. Moeilijk hoor om een voorkeur uit te spreken.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Na die op1 aflevering wil ik nog meer de uitzending van vandaag zien. Helaas.
jij begrijpt er weinig van dus je voorkeur is ook niet rullevantquote:Op maandag 29 juni 2020 08:42 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Lastige zaak wie gelijk heeft. Aan de ene kant is Genee een valse nicht, dat is duidelijk. Hij heeft door zijn gedrag ook meegeholpen om een zwarte kopschopper op de troon te zetten. Aan de andere kant hebben we Derksen en Gijp die ongelofelijke racisten zonder empathie zijn. Moeilijk hoor om een voorkeur uit te spreken.
Voor wie ben jij dan: voor de valse nicht of die 2 racisten?quote:Op maandag 29 juni 2020 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij begrijpt er weinig van dus je voorkeur is ook niet rullevant
wat ben jij als je ze zo definieert?quote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan: voor de valse nicht of die 2 racisten?
Jij bent echt met afstand de meest vervelende user van de afgelopen 3 weken.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Kansloos....quote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Vaak heb je het meest kritiek op de persoon waar je het meest op lijkt. Ik lees van jou hier alleen maar stevige uitspraken, de een nog dommer dan de ander maar daar gaat het niet om. Je verwijt Gijp en Derksen eigenlijk niet dat zij racistisch zijn, dat zijn ze namelijk niet. Het punt is eerder dat je moeite hebt met een stevige mening, je herkent jezelf gewoon teveel.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Oke, bedankt Hans.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef RedLabel het volgende:
Rene van der Gijp weet ik niet of hij een racist is. HIj kan de andere kant opgedraaid zijn sinds zijn aanval een maand geleden waarschijnlijk door een paar Marokkaantjes op scooters.
Van der Derksen weet ik 100 procent zeker dat hij een racist is. Hij ontkent het alleen, maar dat heeft maar 1 reden en dat is zijn tv carrière.
Niemand in Nederland gaat openlijk roepen dat hij racist is, want dan is het gelijk afgelopen met die persoon.
Juist andersom. Genee had geen goed verhaal en als hij wil dat het programma met hem doorgaat dan heeft hij zichzelf geen goede dienst bewezen.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:05 schreef -XOR- het volgende:
Fidan was gister inderdaad matig, wilde teveel tonen waar ze zelf stond, lekker punten pakken ook. Genee had een goed verhaal.
wat een onzinquote:Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef RedLabel het volgende:
Rene van der Gijp weet ik niet of hij een racist is. HIj kan de andere kant opgedraaid zijn sinds zijn aanval een maand geleden waarschijnlijk door een paar Marokkaantjes op scooters.
Van der Derksen weet ik 100 procent zeker dat hij een racist is. Hij ontkent het alleen, maar dat heeft maar 1 reden en dat is zijn tv carrière.
Niemand in Nederland gaat openlijk roepen dat hij racist is, want dan is het gelijk afgelopen met die persoon.
Heeft ie dan goed verborgen gehouden. Als Genee niet achter het programma staat en de anderen niet willen veranderen, zou hij toch eens de conclusie moeten trekken dat hij dan niet de juiste man is. En dit gaat nog niet eens over wie gelijk heeft...quote:Op maandag 29 juni 2020 09:05 schreef -XOR- het volgende:
Fidan was gister inderdaad matig, wilde teveel tonen waar ze zelf stond, lekker punten pakken ook. Genee had een goed verhaal.
Dit..dan zijn ze nog nepper dan ik dacht en kijk ik nooit meer.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:05 schreef RedLabel het volgende: [..] Ik heb de afgelopen 2 weken alleen een spel van eigenbelangen gezien met name door van der Gijp en Derksen. Die hebben alleen de dollartekens in hun ogen. Als Veronicainside nog doorgaat, dan weet je gewoon dat deze 3 mannetjes gewoon de afgelopen 2 weken alleen maar een toneelstukje hebben gespeeld voor media aandacht.
Als je dollartekens ziet dan bind je toch veel eerder in? Eigenlijk wat Genee dus doet.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit..dan zijn ze nog nepper dan ik dacht en kijk ik nooit meer.
Denk zelf dat dit ook gescript is zodat ze straks weer een nieuw boek kunnen uitbrengen
Sinds dat ze bij talpa zitten zijn de boeken beperkt. Laatste jaren bij rtl was dat veel meer.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit..dan zijn ze nog nepper dan ik dacht en kijk ik nooit meer.
Denk zelf dat dit ook gescript is zodat ze straks weer een nieuw boek kunnen uitbrengen
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vaak heb je het meest kritiek op de persoon waar je het meest op lijkt. Ik lees van jou hier alleen maar stevige uitspraken, de een nog dommer dan de ander maar daar gaat het niet om. Je verwijt Gijp en Derksen eigenlijk niet dat zij racistisch zijn, dat zijn ze namelijk niet. Het punt is eerder dat je moeite hebt met een stevige mening, je herkent jezelf gewoon teveel.
De feiten spreken voor zich.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft ie dan goed verborgen gehouden. Als Genee niet achter het programma staat en de anderen niet willen veranderen, zou hij toch eens de conclusie moeten trekken dat hij dan niet de juiste man is. En dit gaat nog niet eens over wie gelijk heeft...
Genee heeft gewoon braaf gedaan wat ome john wilde. Het resultaat heeft hij niet verdiend.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:15 schreef Sjeik-Telmachientje het volgende:
Als dit allemaal gescript was, dan was er een verzoening gekomen voor de geplande uitzending met Sneijder.
In de Heerenveen-kwestie zat ik in team Genee. Nu zeker niet meer.
Hij mag best een verantwoordelijkheid nemen voor zijn acties.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Genee heeft gewoon braaf gedaan wat ome john wilde. Het resultaat heeft hij niet verdiend.
Fidan gaat toch weg uit dat programma. Vond het juist wel fijn dat ze zich eerlijk uitsprak en dat ze er geen doekjes omwondquote:Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Komt misschien nog, bij VI duurde het ook een dag of 3. Misschien hebben ze nog niet door dat Fidan stelde dat het racisme debat blanke mensen de mond snoert op een ongezonde manier. Of Fidan mag het zeggen omdat ze een wat exotische naam heeft.
Ik wil ook nog even de witte ic arts benoemen die naar eigen zeggen niks heeft gezien maar wel driftig knikt dat Johan structureel te ver gaat. Om te eindigen met: blanke mensen mogen niet alles meer zeggen. Niet om aan te geven dat zoiets ongezond is, maar hij vond dat juist een heel goed ding. Daar ageerde Fidan namelijk ook terecht tegen.
En terecht. Ik noem je een racist en snoer je de mond. Dat is pas zorgelijk.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef Piles het volgende:
Ik vind het vooral zorgelijk dat het racismedebet nu een vrije-woord-debat is geworden
Dat hij het verkeerd heeft aangevoeld klopt wel, maar oprecht is hij natuurlijk niet. Heeft gewoon op het verkeerde paard gewed.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wilfred heeft totaal verkeerd aangevoeld dat je deze groep gewoon kunt negeren, aangezien het onzin is wat ze roepen en de eigen achterban meer dan groot genoeg is om uiteindelijk gewoon ruimschoots te overleven. Adverteerders komen vanzelf wel terug. Nu heeft Wilfred zich totaal vervreemd van zijn achterban en is er daadwerkelijk geen weg meer terug. Zo jammer. Ik geloof inmiddels wel dat hij echt oprecht was in zijn missie en dat hij het niet deed omdat hij zich los wilde weken van de andere mannen om zo zijn carrière te redden. Maar hij heeft het sentiment niet goed aangevoeld en in plaats van nu een royale mea culpa te maken blijft hij verdedigen dat wat hij deed grotendeels goed was. Net als bij zijn flopshow met Hélène. Zo jammer
Of het programma nog doorgaat was voor Genee secundair, hij wilde zijn keuzes en handelen toelichten en in ieder geval in context plaatsen, dat heeft hij gewoon helder kunnen doen. Hij moet ook half de rol van producer op zich nemen, het productieteam heeft gewoon in eerste instantie al gefaald, ook voelde hij zich verantwoordelijk voor de inkomsten van het programma en bovendien speelde zijn eigen voortschrijdend inzicht een rol in zijn opstelling. Hij geeft zelf ook toe dat hij fouten heeft gemaakt.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Juist andersom. Genee had geen goed verhaal en als hij wil dat het programma met hem doorgaat dan heeft hij zichzelf geen goede dienst bewezen.
Wat Fidan deed is toch wat de linkse deugkerk altijd doet op tv? Alleen valt het dan niet op bij mensen zoals jij omdat je het met ze eens bent. Maar is het een keer andersom dan zijn de teentjes erg gevoelig.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Of het programma nog doorgaat was voor Genee secundair, hij wilde zijn keuzes en handelen toelichten en in ieder geval in context plaatsen, dat heeft hij gewoon helder kunnen doen. Hij moet ook half de rol van producer op zich nemen, het productieteam heeft gewoon in eerste instantie al gefaald, ook voelde hij zich verantwoordelijk voor de inkomsten van het programma en bovendien speelde zijn eigen voortschrijdend inzicht een rol in zijn opstelling. Hij geeft zelf ook toe dat hij fouten heeft gemaakt.
De op simpel volkssentiment meeliftende zondagavondgrootinquisiteur Fidan was echt niet zo sterk.
Daarnaast had Genee echt alle ruimte een goed antwoord te geven.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, Fidan krijgt lof, dan is het weer het meeliften op volkssentiment.
Simpeler gaat het niet worden.
huhquote:Op maandag 29 juni 2020 09:36 schreef -XOR- het volgende:
De op simpel volkssentiment meeliftende zondagavondgrootinquisiteur Fidan was echt niet zo sterk.
Oh, maar dát mens trek ik echt niet op Twitter.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/NadiaBouras/status/1277364098385104898
Maar goed, dit lijkt op Twitter wel de minderheid.
Ik schrik ervan dat zo'n vrouw universitair docent is.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, maar dát mens trek ik echt niet op Twitter.
Ja, en waarbij op zijn geweten dat hij dit succesvolle programma eigenhandig on zeep heeft geholpen.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat hij het verkeerd heeft aangevoeld klopt wel, maar oprecht is hij natuurlijk niet. Heeft gewoon op het verkeerde paard gewed.
Waarschijnlijk een boekje geschreven over racisme, Marokko, discriminatie o.i.d.?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schrik ervan dat zo'n vrouw universitair docent is.
Maar dat reken ik niet alleen Genee aan, maar vooral de witte deugmensen die er alles aan hebben gedaan om Derksen, Gijp en het programma kapot te maken.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en waarbij op zijn geweten dat hij dit succesvolle programma eigenhandig on zeep heeft geholpen.
Helaas wel ja. Hij speelt nog steeds een beetje de rol van Pontius Pilatus..sorry dat ik je moet kruisigen Johan maar ik kan er ook niks aan doen. Ik begrijp dat hij het programma wilde redden, of zijn eigen hachje, maar volgens mij had dat prima gekund zonder de treurige move die hij opeens heeft gemaakt. Dat ziet hij nog steeds niet, opeens is hij helemaal 'woke' en het grapje van Johan weigert hij te relativeren. Tsja hoe kan hij dan ooit nog samen met die 2 een programma maken.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en waarbij op zijn geweten dat hij dit succesvolle programma eigenhandig on zeep heeft geholpen.
Als je een beetje met mijn fok-oeuvre bekend bent zoals je suggereert te zijn dan weet je dat ik mijn eigen politieke mening uitstekend kan scheiden van mijn beoordeling van integriteit en constistentie van iemands handelen dus mij valt dat echt wel op als een linkse interviewer zijn mening teveel doordrukt.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat Fidan deed is toch wat de linkse deugkerk altijd doet op tv? Alleen valt het dan niet op bij mensen zoals jij omdat je het met ze eens bent. Maar is het een keer andersom dan zijn de teentjes erg gevoelig.
Nee een mening die niet in je straatje past moet gelijk monddood gemaakt worden.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Fidan fileerde Genee
Mensen helemaal boos want dat mag niet hoor
Geweldig dit
Dat is natuurlijk logisch als mensen bij het eerste de beste grapje al gelijk gaan schreeuwen dat er sprake is van racisme.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef Piles het volgende:
Ik vind het vooral zorgelijk dat het racismedebet nu een vrije-woord-debat is geworden
Dat hele “hij heeft het programma ongeloofwaardig” gemaakt vind ik eerlijk gezegd het werkelijke gebrek aan relativering.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Hij speelt nog steeds een beetje de rol van Pontius Pilatus..sorry dat ik je moet kruisigen Johan maar ik kan er ook niks aan doen. Ik begrijp dat hij het programma wilde redden, of zijn eigen hachje, maar volgens mij had dat prima gekund zonder de treurige move die hij opeens heeft gemaakt. Dat ziet hij nog steeds niet, opeens is hij helemaal 'woke' en het grapje van Johan weigert hij te relativeren. Tsja hoe kan hij dan ooit nog samen met die 2 een programma maken.
??quote:Op maandag 29 juni 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee een mening die niet in je straatje past moet gelijk monddood gemaakt worden.
Lachwekkend dit.
Hij heeft vooral twee mensen hun vertrouwen beschaamd.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hele “hij heeft het programma ongeloofwaardig” gemaakt vind ik eerlijk gezegd het werkelijke gebrek aan relativering.
Genoeg mensen. Kijk eens op Twitter hoeveel mensen er opeens roepen dat een presentator geen mening moet hebben maar enkel het gesprek in goede banen moet leiden.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
??
Wie probeert er iemand monddood te maken?
Gijp moet niet janken, en Genee zei eigenlijk wat hij al weken vond tegen Derksen, dus hij zei helemaal niks nieuws. Alleen nu ging de hele uitzending erover en zijn de twee heertjes op hun pik getrapt. Wat een hypocrieten.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft vooral twee mensen hun vertrouwen beschaamd.
Dat riep je zelf ook vorige weekquote:Op maandag 29 juni 2020 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genoeg mensen. Kijk eens op Twitter hoeveel mensen er opeens roepen dat een presentator geen mening moet hebben maar enkel het gesprek in goede banen moet leiden.
Helemaal niet. Ik zei dat het hypocriet was dat Genee specifiek deze mening had/aannamquote:Op maandag 29 juni 2020 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat riep je zelf ook vorige week
Dat denk ik niet. Soms gebeurt er in relaties tussen mensen iets waardoor het nooit meer wordt als daarvoor. Ik denk niet dat Genee door kan in zijn rol, na die flopshow. Maar we gaan het zienquote:Op maandag 29 juni 2020 10:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat hele “hij heeft het programma ongeloofwaardig” gemaakt vind ik eerlijk gezegd het werkelijke gebrek aan relativering.
Moet Genee niet gewoon stoppen met janken dan? Aangezien hij er een hele show speciaal aan wijddequote:Op maandag 29 juni 2020 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gijp moet niet janken, en Genee zei eigenlijk wat hij al weken vond tegen Derksen, dus hij zei helemaal niks nieuws. Alleen nu ging de hele uitzending erover en zijn de twee heertjes op hun pik getrapt. Wat een hypocrieten.
Ah twitter, ja daar hangen inderdaad veel gekkies rond.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genoeg mensen. Kijk eens op Twitter hoeveel mensen er opeens roepen dat een presentator geen mening moet hebben maar enkel het gesprek in goede banen moet leiden.
Precies, de toekomst zal dat duidelijk moeten maken.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Soms gebeurt er in relaties tussen mensen iets waardoor het nooit meer wordt als daarvoor. Ik denk niet dat Genee door kan in zijn rol, na die flopshow. Maar we gaan het zien
Dat is helemaal niet hypocriet gezien alle weggelopen sponsoren en heisa die de dagen ervoor heeft plaatsgevonden. Dan is het niet gek dat je een thema uitzending opzet.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Moet Genee niet gewoon stoppen met janken dan? Aangezien hij er een hele show speciaal aan wijdde
Als hij nou gewoon zijn janksmoel had gehouden was er niks aan de hand geweest. Dat is pas hypocriet.
op zich niet alleen heeft hij wel gefaald in de opzetquote:Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat is helemaal niet hypocriet gezien alle weggelopen sponsoren en heisa die de dagen ervoor heeft plaatsgevonden. Dan is het niet gek dat je een thema uitzending opzet.
Dat erkent hij ook zelf (al vond ik het een goede uitzending), maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich niet alleen heeft hij wel gefaald in de opzet
Hoelaat begint VI vanavond eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, de toekomst zal dat duidelijk moeten maken.
[..]
Dat is helemaal niet hypocriet gezien alle weggelopen sponsoren en heisa die de dagen ervoor heeft plaatsgevonden. Dan is het niet gek dat je een thema uitzending opzet.
Prima maar als je dan 180 graden draait voor het Grootgeld of omdat je een Deuger wilt worden omdat je tv carriere op het spel staat, dan kotst heel de wereld je uit (behalve natuurlijk andere Deugmensjes in de Bubbel, die vinden het helemaal geweldig, zoals Arie), want dan ben je natuurlijk gewoon een hypocriete zak hooi.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Angelaquote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
Wilfred Genee heeft bij Op1 zijn terugkeer bij VI voorgoed onmogelijk gemaakt
https://www.ad.nl/show/wi(...)aakt-br-br~a510c184/
@:wereldgozer
![]()
![]()
![]()
Genee is tenminste een goed mens met zijn hart op de goede plek.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima maar als je dan 180 graden draait voor het Grootgeld of omdat je een Deuger wilt worden omdat je tv carriere op het spel staat, dan kotst heel de wereld je uit (behalve natuurlijk andere Deugmensjes in de Bubbel, die vinden het helemaal geweldig, zoals Arie), want dan ben je natuurlijk gewoon een hypocriete zak hooi.
Ik ken hoeren die meer principes hebben dan Wilfred Genee
Genee zijn tv carriere is wel voorbij, die mag hoogstens een slap aftreksel van Op1 nog presenteren, of ergens anders bij een links deugclubje wat filmpjes aan elkaar lullen.
En het mooie is dat Derksen en Gijp zijn vervanger al klaar hebben staan, zodat Genee er genoeglijk uitgetrapt kan worden.
Karma is een fucking bitch voor hypocriete Deugmensjes, zo blijkt maar weer
Helemaal mee eens. Derksen is slim genoeg om niet te zeggen dat witte mensen superieur zijn. Dat zou teveel adverteerders kosten .... en deze vunzige viezerik is dol op geld. Behalve een racist is hij dus ook nog hypocriet. Helaas zien veel users dit niet zo.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef RedLabel het volgende:
TOETERTJESquote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
helemaal eensquote:Op maandag 29 juni 2020 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Angela
Wat een vreselijk mens vind ik dat!
Dit even ter info
en als ze dan toch weer gewoon beginnen volgend seizoen kijk je niet meer?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima maar als je dan 180 graden draait voor het Grootgeld of omdat je een Deuger wilt worden omdat je tv carriere op het spel staat, dan kotst heel de wereld je uit (behalve natuurlijk andere Deugmensjes in de Bubbel, die vinden het helemaal geweldig, zoals Arie), want dan ben je natuurlijk gewoon een hypocriete zak hooi.
Ik ken hoeren die meer principes hebben dan Wilfred Genee
Genee zijn tv carriere is wel voorbij, die mag hoogstens een slap aftreksel van Op1 nog presenteren, of ergens anders bij een links deugclubje wat filmpjes aan elkaar lullen.
En het mooie is dat Derksen en Gijp zijn vervanger al klaar hebben staan, zodat Genee er genoeglijk uitgetrapt kan worden.
Genee probeerde Johan onder de bus te gooien om zijn hachje te redden, dat werd een keiharde backfire en nu huilt hij (en zijn matties) harder dan Akwasi na zijn optreden op de Dam.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genee is tenminste een goed mens met zijn hart op de goede plek.
En als Derksen en Gijp al iemand anders klaar hebben staan zijn zij de echte matennaaiers.
ZO!
Natuurlijk kijk ik dan weer en zal ik het opnemen voor Geneequote:Op maandag 29 juni 2020 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
en als ze dan toch weer gewoon beginnen volgend seizoen kijk je niet meer?
Man wat een onzin. Hij probeerde het programma te redden.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Genee probeerde Johan onder de bus te gooien om zijn hachje te redden, dat werd een keiharde backfire en nu huilt hij (en zijn matties) harder dan Akwasi na zijn optreden op de Dam.
#eindegenee
#geneeout
Van dit soort tekstjes word ik ook wel een beetje moe.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Nee, daar ben ik het dus niet mee eens. Genee probeerde advertentieinkomsten te redden en nam veel te veel hooi op zijn vork waardoor zijn optreden zwak was en hij inderdaad Derksen per ongeluk onder de bus duwde. Niet goed te praten, maar ook geen bewuste dolksteek.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Genee probeerde Johan onder de bus te gooien om zijn hachje te redden, dat werd een keiharde backfire en nu huilt hij (en zijn matties) harder dan Akwasi na zijn optreden op de Dam.
#eindegenee
#geneeout
Nee wacht, even een rectificatie. VI is in augustus gewoon normaal weer te zien. (Is mijn voorspelling)quote:Op maandag 29 juni 2020 10:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Angela is irritant. Angela is pedant. Angela is betweterig.
Maar ik denk toch dat ze gelijk heeft hier. Maar Genee heeft gister nu eenmaal principes, dus hij heeft vastgehouden aan zijn gevoel, dat is zijn goed recht.
Oké Wimquote:Op maandag 29 juni 2020 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van dit soort tekstjes word ik ook wel een beetje moe.
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Een presentator die vindt dat je tegenwoordig niet alles moet of kunt zeggen, scoort wellicht deugpunten bij de Arie Boomsma’s van deze wereld maar zet de bijl aan de wortel van een show als VI. En het treurigste was wel dat Genee zelfs dát (zijn veranderde kijk op vrijheid van meningsuiting) niet ronduit durfde te erkennen. Hij stortte een laffe woordenbrij over Jeroen Pauw en Fidan Ekiz uit, in de hoop dat het niet opviel wat hij nou precies zei.
Daarom moeten ze gewoon weer doorgaan. Iedereen even slecht, even goed.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:42 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Lastige zaak wie gelijk heeft. Aan de ene kant is Genee een valse nicht, dat is duidelijk. Hij heeft door zijn gedrag ook meegeholpen om een zwarte kopschopper op de troon te zetten. Aan de andere kant hebben we Derksen en Gijp die ongelofelijke racisten zonder empathie zijn. Moeilijk hoor om een voorkeur uit te spreken.
Je bent een interessant figuurquote:Op maandag 29 juni 2020 10:30 schreef RedLabel het volgende:
Kan die Genee ook is een keer stoppen met liegen dat het programma nooit voorbereid wordt. Wat een grap is dat zeg. Tijdje geleden zag ik ergens een uitzending waarin ze duidelijk van te voren alles zaten door te nemen waar het in de uitzending over zou gaan.
Nu loopt die Genee overal te beweren dat het allemaal spontaan gaat en dat ze allemaal onvoorbereid aan een uitzending beginnen.
Heel toevallig dat als er een onderwerp begint dat de foto's en de video's gelijk in beeld komen. Ja dat gaat allemaal heel onvoorbereid allemaal.
Genee....hondekop......stop met je leugens!
Zeg dat nou niet straks blijft die aan de gang.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent een interessant figuur
niet mee eensquote:Op maandag 29 juni 2020 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent een interessant figuur
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:56 schreef NoPicNic het volgende:
Programmamakers die werkelijk menen dat je alles mag en kan zeggen. Ook dat zwarte mensen, homo's, transgenders en vrouwen toch eigenlijk minder zijn dan bejaarde witte mannen .....
Gelukkig zijn er zat maatschappijbewuste adverteerders die niks meer met deze vuiligheid te maken willen hebben.
Nou ja, het was niet groot. Zoals Genee aangaf liepen ALLE sponsors weg. Dat kan jij wel zeggen dat het niet groot is, maar dat is dan niet helemaal waar. Ik denk echt dat Genee de opdracht kreeg het programma op deze wijze te ''redden''.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:55 schreef Landgeld het volgende:
"Genee raakte van de Akwasi-rel volkomen in paniek, zo werd zondagavond uit zijn woordenstroom wel duidelijk. Er moest hoe dan ook een mea culpa komen"
Dit was de grote fout. Het was niet zo groot, alleen de hypocriete mensen...
Een aantal sponsoren ja..... Niet alles. Maar heel Nederland stond achter VI. Behalve types zoals Boomsma en Akwasi.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:59 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Nou ja, het was niet groot. Zoals Genee aangaf liepen ALLE sponsors weg. Dat kan jij wel zeggen dat het niet groot is, maar dat is dan niet helemaal waar. Ik denk echt dat Genee de opdracht kreeg het programma op deze wijze te ''redden''.
Alles, zei Genee gisteren.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Een aantal sponsoren ja..... Niet alles.
Volgens Genee wel alle.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Een aantal sponsoren ja..... Niet alles. Maar heel Nederland stond achter VI. Behalve types zoals Boomsma en Akwasi.
Ik lees het wel op mediacourant.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
doe dan maar debielquote:Op maandag 29 juni 2020 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vervang ‘interessant’ door ‘bijzonder’ of ‘speciaal’ in dat geval.
Daarom is Derksen aan dit fiasco natuurlijk net zo debet als Genee, hij had moeten aanvoelen dat zijn opmerkingen niet konden als je voor dat salaris een programma maakt bij de commercielen.quote:
Als VI na de zomer toch weer verder gaat dan zal het ongetwijfeld dit lijstje aanvoeren. Ik verwacht namelijk dat Derksen - getergd en beschimpt - nog extremer en radicaler wordt met zijn 'grapjes die niet racistisch bedoeld zijn'.quote:Een groep van meer dan 300 journalisten, presentatoren en mediamakers heeft in een manifest aangekondigd een meldpunt voor racisme en discriminatie in de media op te richten. De initiatiefnemers willen meldingen van racisme en discriminatie in journalistieke mediabedrijven en mediaproducties gaan registreren en actie ondernemen tegen de bedrijven die zich hieraan, bewust of onbewust, schuldig maken.
Daarnaast wil de groep dat de bedrijven meer onderzoek doen naar racisme en discriminatie op de werkvloer en dit actiever bestrijden. Ook willen ze meer eindredacteuren, presentatoren en hoofdredacteuren van kleur.
Het is nog niet duidelijk vanaf welke datum het meldpunt actief wordt.
In het manifest staat dat de Black Lives Matter-beweging velen wakker heeft geschud over institutioneel racisme en uitsluiting in verschillende delen van de samenleving. "Als ervaren en betrokken mediamakers van kleur en solidaire bondgenoten maken wij in dit statement een aanklacht tegen de uitsluitende mechanismen die ook in Nederlandse media aanwezig zijn."
Ook schrijft de groep dat beelden en berichtgeving vanuit media "vaak stereotyperend zijn naar mensen van kleur en andere gemarginaliseerde groepen". Het Meldpunt Media Racisme & Discriminatie voor journalisten en mediamakers moet volgens de initiatiefnemers een veilige omgeving worden voor slachtoffers en klokkenluiders waar zij ook psychologisch en juridisch worden bijgestaan.
Bij de oprichting van het meldpunt werken de mediamakers samen met de Nederlandse Vereniging van Journalisten en stichting RADAR.
Ja, ze hadden hun rug recht moeten houden. Laatste uitzending maken en nieuw seizoen weer starten....quote:
Die fotoquote:Op maandag 29 juni 2020 11:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)aast-vi-voorgoed-op/
Deze kwetsende terminologie wordt niet gewaardeerd, heb vernomen dat het Nederlands elftal je posts gaat boycotten.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 11:53 schreef Landgeld het volgende:
En daarbij: John de Mol heeft genoeg geld - die had deze show nog wel door kunnen draaien zonder sponsoren. Zeker met het oog op het EK.
Mensen die niet begrijpen hoe de aangeefcultuur in de DDR werkte, moeten dit eens lezen.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:08 schreef NoPicNic het volgende:
Journalisten en mediamakers starten meldpunt Racisme en Discriminatie in de media
[..]
Als VI na de zomer toch weer verder gaat dan zal het ongetwijfeld dit lijstje aanvoeren. Ik verwacht namelijk dat Derksen - getergd en beschimpt - nog extremer en radicaler wordt met zijn 'grapjes die niet racistisch bedoeld zijn'.
https://www.ad.nl/show/jo(...)-quote-500~a0fc969a/quote:Op maandag 29 juni 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]waarom denk je dat John genoeg geld heeft?
Prinses Mabel 290 miljoen, de teringquote:Op maandag 29 juni 2020 12:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/jo(...)-quote-500~a0fc969a/
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/jo(...)-quote-500~a0fc969a/
Angela laat geen spaan heel van Wilfrietquote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2020 11:08 schreef NoPicNic het volgende:
De initiatiefnemers willen meldingen van racisme en discriminatie in journalistieke mediabedrijven en mediaproducties gaan registreren en actie ondernemen tegen de bedrijven die zich hieraan, bewust of onbewust, schuldig maken.
De tering, 1984 is begonnen dus. De gedachtepolitie wordt nu heel rap geinstalleerd.quote:"De initiatiefnemers willen meldingen van racisme en discriminatie in journalistieke mediabedrijven en mediaproducties gaan registreren en actie ondernemen tegen de bedrijven die zich hieraan, bewust of onbewust, schuldig maken."
Dat valt erg mee, hield een prima relaas van zijn kant van het verhaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:26 schreef Marcoss het volgende:
Heb de uitzending nog niet gezien, maar als ik het zo lees, had Wilfred er beter niet kunnen gaan zitten
Hoevaak is Arie Boomsma al klaargekomen naar aanleiding van dit nieuws?quote:Op maandag 29 juni 2020 12:09 schreef Sjeik-Telmachientje het volgende:
[..]
Mensen die niet begrijpen hoe de aangeefcultuur in de DDR werkte, moeten dit eens lezen.
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat valt erg mee, hield een prima relaas van zijn kant van het verhaal.
Werd daarna alleen even zo keihard anaal genomen door Fidan dat hij nog net niet jankend als een klein kind weg liep. Die laatste zin van hem, "ik kijk dit met verbazing aan", zegt wel genoeg.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit optreden was echt heel gênant.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genee is na gisteren gewoon definitief af.
#AnnounceWytsequote:Op maandag 29 juni 2020 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Werd daarna alleen even zo keihard anaal genomen door Fidan dat hij nog net niet jankend als een klein kind weg liep. Die laatste zin van hem, "ik kijk dit met verbazing aan", zegt wel genoeg.
Meneer dacht een podium te hebben voor het schoonvegen van zijn hypocriete straatje maar werd keihard op de feiten gedrukt en totaal ontmaskerd als de meest hypocriete presentator van het wereldje op dit moment. Dat moet ingeslagen zijn als een bom bij Genee, gezien zijn zure gezicht aan het einde van het programma.
Nu is het wachten op de presentatie van de opvolger van Genee en het bericht dat Genee eruit getrapt is om de totale Vernedering van Genee te vervolmaken
Pruillip Genee verdenk ik er sowieso van de eerste waterlanders al te voelen opkomen bij de instart van Kleine Jongen, dus wat dat betreft is dat niet zo heel moeilijk. Er is nu inderdaad ook geen weg meer terug maar het is me momenteel net iets teveel 'barbertje moet hangen'. Beter worden de pijlen, zoals Fidan al aangaf, gericht op mensen die hebben gepleit voor een Berufsverbot voor hun collega's.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Werd daarna alleen even zo keihard anaal genomen door Fidan dat hij nog net niet jankend als een klein kind weg liep. Die laatste zin van hem, "ik kijk dit met verbazing aan", zegt wel genoeg.
Meneer dacht een podium te hebben voor het schoonvegen van zijn hypocriete straatje maar werd keihard op de feiten gedrukt en totaal ontmaskerd als de meest hypocriete presentator van het wereldje op dit moment. Dat moet ingeslagen zijn als een bom bij Genee, gezien zijn zure gezicht aan het einde van het programma.
Nu is het wachten op de presentatie van de opvolger van Genee en het bericht dat Genee eruit getrapt is om de totale Vernedering van Genee te vervolmaken
Nou, hij moet gewoon een keuze maken. Wil hij Johan en Gijp overhalen om het anders te gaan doen, gaat hij zichzelf weer aanpassen, of rot hij gewoon op. Zo kan het niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Genee is na gisteren gewoon definitief af.
En dan nog een compilatiefilmpje van Genee als afscheid,quote:
Eens, maar gezien dat bericht hierboven over dat meldpunt waar de DDR jaloers op zou zijn, gaan we dat voorlopig nog niet doen en mag Arie Boomsma gewoon nog vrij rond blijven lopen als de laffe NSB'er die het er is.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pruillip Genee verdenk ik er sowieso van de eerste waterlanders al te voelen opkomen bij de instart van Kleine Jongen, dus wat dat betreft is dat niet zo heel moeilijk. Er is nu inderdaad ook geen weg meer terug maar het is me momenteel net iets teveel 'barbertje moet hangen'. Beter worden de pijlen, zoals Fidan al aangaf, gericht op mensen die hebben gepleit voor een Berufsverbot voor hun collega's.
Viel mee? Welke uitzending heb jij gekeken. Die man heeft totaal geen zelfreflectie.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daar ben ik dus heel blij om. Het is zo 1968 om te denken dat je alles mag en kan zeggen in dit land.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
De tering, 1984 is begonnen dus. De gedachtepolitie wordt nu heel rap geinstalleerd.
twitter:MarcMarieH twitterde op maandag 29-06-2020 om 12:54:50Ik wens iedereen een bijzonder mooie dag. Ajuu! reageer retweet
Waarom is ergens anders tegen aankijken altijd wegkijken tegenwoordig?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:06 schreef RipCity het volgende:
haha piepkuiken krijgt keertje tegenspraak in media en socials op z'n opmerkingen over fidan show met Genee.. Is die niet gewend met al zn deugpiepers natuurlijk.twitter:MarcMarieH twitterde op maandag 29-06-2020 om 12:54:50Ik wens iedereen een bijzonder mooie dag. Ajuu! reageer retweet
hij moet met mensen in gesprek op twitter volgens jou?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:06 schreef RipCity het volgende:
haha piepkuiken krijgt keertje tegenspraak in media en socials op z'n opmerkingen over fidan show met Genee.. Is die niet gewend met al zn deugpiepers natuurlijk.twitter:MarcMarieH twitterde op maandag 29-06-2020 om 12:54:50Ik wens iedereen een bijzonder mooie dag. Ajuu! reageer retweet
Eerst was ik wat harder in mijn oordeel maar inmiddels geloof in de goede bedoelingen van Wilfred. Hij heeft het gewoon verkeerd ingeschat en verkeerd neergezet. Dat kan een keer gebeuren met een programma dat elke maand wel een relletje heeft met de gevoelige onderwerpen als thema. Een klein wonder dat het niet eerder zo is gebeurd eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:53 schreef Landgeld het volgende:
Als ze gewoon "hun" format hadden doorgezet, zonder zo'n politiek correcte en vooral hypcoriete "open discussie" over het format, hadden alle VI Fans achter ze gestaan. Dan waren de sponsoren echt wel teruggekomen t.z.t. Had gewoon een korte uitleg gegeven, zoals Johan in de eerste minuut deed, en was het programma ingegaan.
Wilfred heeft gehaald, VI heeft gefaald. Ze hebben hun fans in de steek gelaten.
Die Wilfred en VI had nooit zo moeten buigen door de media en Arie Boomsma. Laten de sponsors de tyfus krijgen. Ja, echt . Die sponsoren waaien even met de wind mee, maar in het nieuwe seizoen waren die wel teruggekomen met altijd bijna 1.000.000 kijkers. Als het weer over voetbal zou gaan.
En anders nog liever stoppen dan op deze manier een politiek correcte setting werken.
Wilfred en productieleiding heeft het programma definitief opgeblazen. En dat is treurig.
En daarbij: John de Mol heeft genoeg geld - die had deze show nog wel door kunnen draaien zonder sponsoren. Zeker met het oog op het EK.
Goede column, tevens overeenkomstig mijn gedacht.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:29 schreef StephanL het volgende:
Column van FIdan Ekiz over debat cultuur in Nederland en over opmerking Derksen in VItwitter:
wat opvallend dat je het dan een goede column vindtquote:Op maandag 29 juni 2020 13:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goede column, tevens overeenkomstig mijn gedacht.
Genee heeft die keuze al gemaakt. Het is voorbij. Maar hij deugt wel. Voor wat het waard is.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou, hij moet gewoon een keuze maken. Wil hij Johan en Gijp overhalen om het anders te gaan doen, gaat hij zichzelf weer aanpassen, of rot hij gewoon op. Zo kan het niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat opvallend dat je het dan een goede column vindt
overeenkomstig mijn gedacht
Niet per definitie. Ik lees ingezonden stukken van bijvoorbeeld Frits Bolkestein ook altijd graag ondanks dat ik het er zelden mee eens ben, net zoals ik rechtse columnisten als Nausicaa Marbe, Ger Groot en Max Pam ook altijd zeer heb kunnen waarderen. Mij komen ook genoeg linkse meningen onder ogen die ik sec wel deel maar waar ik in de argumentatie van de scribent nog blind gaten zou kunnen schieten of die ik stilistisch tenenkromend vind.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat opvallend dat je het dan een goede column vindt
overeenkomstig mijn gedacht
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Niet per definitie. Ik lees ingezonden stukken van bijvoorbeeld Frits Bolkestein ook altijd graag ondanks dat ik het er zelden mee eens ben, net zoals ik rechtse columnisten als Nausicaa Marbe, Ger Groot en Max Pam ook altijd zeer heb kunnen waarderen. Ik lees ook genoeg linkse meningen die ik deel maar waar ik in de argumentatie van de scribent nog blind gaten zou kunnen schieten of die ik stilistisch tenenkromend vind.
Kappen met die shit.quote:Edwin van der Sar, die alleen al door zijn postuur imponeerde. Wanneer hij zijn doel uit kwam, schrok je. Dan was hij onpasseerbaar. En bij corners was-ie de baas. Hij kon ook heel goed voetballen. Ik heb kort met hem gespeeld, maar dat was genoeg. Respect. Een man van weinig woorden ook. Hij moest bij het Nederlands elftal een keer een mop vertellen omdat hij te laat was. Een regel van Marco van Basten. Het duurde vier minuten voordat hij toe was aan de clou en die begreep niemand... We hebben Van Basten gevraagd of hij Van der Sar voortaan kon ontzien
quote:Op maandag 29 juni 2020 13:45 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/nederla(...)ne-gedeeld~abbf765c/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Who the fuck are they?quote:Op maandag 29 juni 2020 13:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Niet per definitie. Ik lees ingezonden stukken van bijvoorbeeld Frits Bolkestein ook altijd graag ondanks dat ik het er zelden mee eens ben, net zoals ik rechtse columnisten als Nausicaa Marbe, Ger Groot en Max Pam ook altijd zeer heb kunnen waarderen. Mij komen ook genoeg linkse meningen onder ogen die ik sec wel deel maar waar ik in de argumentatie van de scribent nog blind gaten zou kunnen schieten of die ik stilistisch tenenkromend vind.
Eens. Met name dat je donkere mensen niet meer aan een tafeltje kan zetten. Zoals dat wel met andere blanke kan. Wereld op z'n kop.quote:Op maandag 29 juni 2020 13:47 schreef Lyrebird het volgende:
Net het stuk in op1 gezien. Prachtige TV, maar dat terzijde.
Die opmerking over achterin de bus in de VS moeten zitten van Genee was het kanariepietje in de kolenmijn.
Je kunt in deze tijd mensen met een kleurtje niet apart zetten, aan een aparte tafel zoals dat voor bijvoorbeeld scheidsrechter Nijhuis wordt gedaan.
Tut tut tut, dat kan echt niet meer, foei!
Waarom niet? Is dat omdat hun poep niet stinkt, of is dat omdat je met angst en beven naar je social media zit te kijken, omdat je bedreigd wordt door SJWs?
Enfin het hek lijkt me ondertussen wel van de dam. Iedere anonieme Twitteraar (inclusief mezelf) kan z’n mening geven en schijnbaar zijn mensen die daar ongevoelig voor zouden moeten zijn, gevoelig voor (Trump is ook zo’n lul).
Onder druk van SJWs die zelf vaak niets in hun leven bereikt hebben (en daarvoor compensatie zoeken door tegen dingen aan te schoppen) en het Grote Geld mogen we straks niet meer lachen op TV.
Net zoals dat de SJWs en het Grote Geld er samen al eerder voor hebben gezorgd dat ik met mijn snikkel een Berufsverbot bij de TU/E heb gekregen.
Witte sunny wil graag aap horen en achterin de bus als een echte slaaf.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Sunny Bergman denkt dat Danny AAP zegt ipv app:
https://www.geenstijl.nl/(...)veronica-inside-app/
Zucht. Wat een vermoeiende tijd is dit zeg.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
godverdomme zeg wat een triest mens ben je danquote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Goeie genade wat een domme kutquote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Huh wtf.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie genade wat een domme kut
Ik snap niet dat @:scrummie2.1 zo'n fan van haar is.
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Ik zit helemaal niet in een groep.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je begrijpt dat je zelf ook in dat groepje zit?
Voor mensen als @aTypisch is het leven makkelijker als je iedereen in een groepje kan indelenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet in een groep.
Dat naschriftquote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Jawel hoor. Bij deze.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vermoeiend om mensen per se in groepjes in te delen. Sunny is een paria.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je begrijpt dat je zelf ook in dat groepje zit?
Leven we in een parodiewereld?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
jawelquote:Op maandag 29 juni 2020 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor bullshit. Hij kan bij jou niks goed meer doen maar volgens mij mag je best even in de spiegel kijken en zelf even objectief naar het hele verhaal kijken.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:44 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Viel mee? Welke uitzending heb jij gekeken. Die man heeft totaal geen zelfreflectie.
Zegt letterlijk dat hij als mediator moest optreden en dat dat lastig was. Nou, lekkere mediator als je zo de aanval opent op Johan![]()
Nee, Genee wilde zijn verhaal doen bij een praatprogramma. Alleen dat was al kansloos. Die nemen ze altijd onder vuur in VI. Juist dat is de kracht van het programma.
Genee deed afgelopen week alles wat hij fout kon doen, fout.
2013! Wilfred en derksen gaan de 80-jarige oorlog nog verbeterentwitter:DebbyNobel twitterde op maandag 29-06-2020 om 11:34:39Ik vond een Veronica Magazine uit 2013. https://t.co/9fp5aNki4M reageer retweet
Wilfred is inderdaad heel trots op zijn briljante VI merchandise.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:31 schreef Vliegbaard het volgende:
Wilfred is VI en hij heeft het gemaakt tot wat het tot 2 weken terug was, niet Gijp en Derksen.
Meen je dat nou echt?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor bullshit. Hij kan bij jou niks goed meer doen maar volgens mij mag je best even in de spiegel kijken en zelf even objectief naar het hele verhaal kijken.
Wilfred is VI en hij heeft het gemaakt tot wat het tot 2 weken terug was, niet Gijp en Derksen. Wilfred staat met zijn SM wat meer in de samenleving dan die andere twee. Gijp leeft sowieso al in een aparte wereld en Johan volgt alleen het nieuws in de krant.
Je kunt Wilfred verwijten dat hij er onhandig in vloog maar als je de achtergrond (wil) weet/wil weten dan staat hij er totaal anders in dan de andere twee die er écht onafhankelijk zitten.
Dit is het probleem. Wij lezen dit, denken "dat mens is gek geworden" en lachen erom.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
waarom is dat het probleem? als je vindt dat talpa kut doet dan stop je met kijkenquote:Op maandag 29 juni 2020 14:54 schreef Sjeik-Telmachientje het volgende:
[..]
Dit is het probleem. Wij lezen dit, denken "dat mens is gek geworden" en lachen erom.
En morgen kan het best zo zijn dat Talpa zwicht en de filmpjes aanpast.
quote:Op maandag 29 juni 2020 14:59 schreef RedLabel het volgende:
Ik heb die uitzending van gisteren gezien en ik echt niet snap waar die Angela de Jong het over heeft. In die uitzending is niets anders gezegd dan wat heel deze week al wordt geroepen.
Die Angela de Jong is sinds die rel bij veroniciainside door het AD om hoog gepust ofzo want ik weet niet waarom haar mening ineens overal zo belangrijk word gevonden.
Pleur op met Angela de JOng en pleur op met veronicainside is mijn advies.
Los van dat bedrijven uiteraard doen wat goed voor ze is. Meen je nou echt wat je zegt?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom is dat het probleem? als je vindt dat talpa kut doet dan stop je met kijken
bedrijven doen wat goed voor henzelf is, niet voor jou
Nou, je krijgt waarschijnlijk gedeeltelijk je zin. Blij?quote:Op maandag 29 juni 2020 14:59 schreef RedLabel het volgende:
Ik heb die uitzending van gisteren gezien en ik echt niet snap waar die Angela de Jong het over heeft. In die uitzending is niets anders gezegd dan wat heel deze week al wordt geroepen.
Die Angela de Jong is sinds die rel bij veroniciainside door het AD om hoog gepust ofzo want ik weet niet waarom haar mening ineens overal zo belangrijk word gevonden.
Pleur op met Angela de JOng en pleur op met veronicainside is mijn advies.
Jij wil graag dat iemand anders de beslissingen voor Talpa maakt dan zij zelf?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Los van dat bedrijven uiteraard doen wat goed voor ze is. Meen je nou echt wat je zegt?
Als je als bedrijf hierin al zou zwichten dan gaat het goed mis ja. Dan verdwijnt het laatste beetje kwaliteit wat tv nog bezit heel snel.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij wil graag dat iemand anders de beslissingen voor Talpa maakt dan zij zelf?
Het is de wisselwerking tussen de drie die het programma maakt. Gijp en Johan zijn de Figo en Zidane, Wilfred is de Makelele die echt keihard werkt en waarschijnlijk intern meer plooien gladstrijkt dan wij zien.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Daar doe je Johan en Gijp toch ernstig tekort mee.
Het wordt nooit meer zoals het was. Kunnen ze er nog zo'n goeie presentator bij zetten. De magie is weg.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is de wisselwerking tussen de drie die het programma maakt. Gijp en Johan zijn de Figo en Zidane, Wilfred is de Makelele die echt keihard werkt en waarschijnlijk intern meer plooien gladstrijkt dan wij zien.
Met een andere presentator wordt het een heel andere show, als ze al terugkomen denk ik dat ze beter Helene Hendriks dan Wytse van der Goot kunnen nemen als presentator.
dus ja, ik meende wat ik zeiquote:Op maandag 29 juni 2020 15:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je als bedrijf hierin al zou zwichten dan gaat het goed mis ja. Dan verdwijnt het laatste beetje kwaliteit wat tv nog bezit heel snel.
Gedeeltelijk?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, je krijgt waarschijnlijk gedeeltelijk je zin. Blij?
Kunnen ze net zo goed helemaal ermee stoppen.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt nooit meer zoals het was. Kunnen ze er nog zo'n goeie presentator bij zetten. De magie is weg.
Ik denk ook dat het programma gewoon doorgaat tenzij de adverteerders stuk bij voet houden en niet meer willen.quote:
ja het is even afwachten hoe het allemaal "opdroogt" maar inderdaad zonder reclame is het gewoon klaar en John doet niet aan liefdadigheidquote:Op maandag 29 juni 2020 15:14 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het programma gewoon doorgaat tenzij de adverteerders stuk bij voet houden en niet meer willen.
John de Mol heeft nog nooit iets gedaan in zijn leven wat hem geen geld oplevert.
Alles wordt bepaald door de adverteerders. Dat vanavond Veronicainside niet uitgezonden wordt heeft 100 procent te maken dat de adverteerders wegblijven.
Veronica zendt vanavond gewoon iets uit wat wel geld oplevert.
Vind jij kantoor ook zo'n raar woord als je er diep over nadenkt?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus ja, ik meende wat ik zei
wil jij er nog op terugkomen of heb je nog wat leuke vragen
En dat laatste is uiteindelijk het grootste probleem, John heeft ook geen zin om nog meer gezeik te krijgen met adverteerders, aangezien de rest van de toch al vrij matig draaiende zenders ook in de lucht gehouden moet worden.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja het is even afwachten hoe het allemaal "opdroogt" maar inderdaad zonder reclame is het gewoon klaar en John doet niet aan liefdadigheid
Het is een programma dat andere mensen gebruikt en misbruikt om zelf te scoren en geld te verdienen.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Blij? Dat er straks een programma waar zoveel mensen plezier in hadden weg is?
Hetgeen wat zij voor de show betekenen staat in het niet tot wat Wilfred betekent. Dat is alleen niet voor de camera’s zichtbaar. Begrijp me niet verkeerd, Johan en René betekenen heel veel voor VI maar er is maar 1 persoon geweest die dat pad voor ze heeft geplaveid.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt?Daar doe je Johan en Gijp toch ernstig tekort mee.
je hoeft niet te kijken, wat ik het probleem vind is dat anderen bepalen wat wel of niet kan op tv en dat vind ik geen goeie ontwikkelingquote:Op maandag 29 juni 2020 15:21 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is een programma dat andere mensen gebruikt en misbruikt om zelf te scoren en geld te verdienen.
ik hou niet zo van dat verdienmodel.
Wat zou jij er nou van vinden als ze dit over je dochter zouden roepen? E zo kan ik wel een hele rits filmpjes hier gaan plaatsen met dezelfde strekking.
Lekker iedereen naar de mond praten. Elkaar schouderklopjes geven en vooral elkaar niets zeggen wat ook maar beledigend kan zijn. Daar worden we echte beter van. Man man manquote:Op maandag 29 juni 2020 15:21 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is een programma dat andere mensen gebruikt en misbruikt om zelf te scoren en geld te verdienen.
Wat zou jij er nou van vinden als ze dit over je dochter zouden roepen? E zo kan ik wel een hele rits filmpjes hier gaan plaatsen met dezelfde strekking.
Misschien niet woke genoeg in jouw ogen, maar ze maakten wel jaren lang één van de best bekeken tv-programma's over voetbal. Eeuwig zonde dat het nu onnodig gesloopt is. Want dat is hetquote:Op maandag 29 juni 2020 15:12 schreef NoPicNic het volgende:
Derksen, steek een sigaar op, ga lekker muziek luisteren; blues, americana.
Gijp, ga lekker op de bank liggen, filmpje pakken en relaxen
Ga dat 24x7 doen. Jullie tijd is voorbij. Jullie zijn niet woke genoeg dus jullie zijn gecanceld.
Dus je bent een trouwe kijker?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:21 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Ja dat is vaak zo met actualiteitenprogramma'squote:Op maandag 29 juni 2020 15:21 schreef RedLabel het volgende:
Er zijn overal altijd grenzen die getrokken worden. Die grenzen worden bepaald door het publiek. Pikt het publiek het of niet. We kunnen niet alles gaan tolereren in dit land.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken, wat ik het probleem vind is dat anderen bepalen wat wel of niet kan op tv en dat vind ik geen goeie ontwikkeling
Nou nee, vooral door Arie Boomsma.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:35 schreef RedLabel het volgende:
Die grenzen worden bepaald door het publiek.
welk publiek? Uiteindelijk hadden/hebben ze kijkers genoegquote:Op maandag 29 juni 2020 15:35 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Er zijn overal altijd grenzen die getrokken worden. Die grenzen worden bepaald door het publiek. Pikt het publiek het of niet. We kunnen niet alles gaan tolereren in dit land.
Dat is niet zozeer omdat hij zijn mening geeft, maar omdat hij een kapitale blunder heeft gemaakt als presentator waardoor hij het programma totaal om zeep heeft geholpen. Hierdoor worden er over alternatieven nagedacht.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:39 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Wat ik wel hier erg hypocriet vind, is dat alle tegenstanders van de "cancel-cultuur" omdat Derksen zijn mening gaf (achter zijn standpunten stond) nu in koor samenspannen om Genee te cancellen die
exact hetzelfde doet...
Nee. Arie boomsma is niets anders dan een tussenpaus.quote:
ze zullen wel moeten ook waarschijnlijk, geen idee hoe die contracten eruit zien maar zal niet makkelijk zijn om er 1 van de 3 uit te knikkeren en toch door gaan met de showquote:Op maandag 29 juni 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Maar als ze eruit komen met z'n drieën vind iedereen dat verder prima denk ik.
Bij mij ligt die grens toch echt bij het adverteerders bellen. Dat vormt een groter gevaar dan een slecht getimde grap.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:35 schreef RedLabel het volgende:
We kunnen niet alles gaan tolereren in dit land.
Dat lijkt me sterk. Als Arie met zijn hoofd niet sponsors verantwoordelijk houdt voor de inhoud van het programma dan hoeven zij helemaal geen beslissing te nemen.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:42 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Nee. Arie boomsma is niets anders dan een tussenpaus.
Al die grote bedrijven hebben topmanagers in dienst die zelf kunnen inschatten hoe ze er mee om willen gaan.
Al die topmanagers bij die bedrijven zoals Gillette hebben naar de beelden gekeken, geanalyseerd en een conclusie getrokken. Dat laten ze niet zomaar door Arie Boomsma bepalen.
De conclusie was dat het racisme was. Dus stoppen ze er mee.
Kunnen de mods even tot een conclusie komen ben er nou wel helemaal klaar mee. Afvoeren die handel.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:42 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Al die grote bedrijven hebben topmanagers in dienst die zelf kunnen inschatten hoe ze er mee om willen gaan.
Al die topmanagers bij die bedrijven zoals Gillette hebben naar de beelden gekeken, geanalyseerd en een conclusie getrokken. Dat laten ze niet zomaar door Arie Boomsma bepalen.
Eens.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zozeer omdat hij zijn mening geeft, maar omdat hij een kapitale blunder heeft gemaakt als presentator waardoor hij het programma totaal om zeep heeft geholpen. Hierdoor worden er over alternatieven nagedacht.
Maar als ze eruit komen met z'n drieën vind iedereen dat verder prima denk ik.
alsof dit op topniveau besloten is, bedrijven die reclame maken hebben gewoon geen zin in gezeik, niet meer niet minderquote:Op maandag 29 juni 2020 15:42 schreef RedLabel het volgende:
[..]
of het is gewoon een trolololquote:Op maandag 29 juni 2020 15:46 schreef T3hTommay het volgende:
Mensen als @:RedLabel realiseren zich iets te weinig dat types als zijzelf de reden zijn dat Trump en co zo populair zijn op het moment.
wtf is Arie Boosma dan? Die man is helemaal niets. Denk je nou echt grote bedrijven wakker liggen van Arie Boomsma?quote:Op maandag 29 juni 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Als Arie met zijn hoofd niet sponsors verantwoordelijk houdt voor de inhoud van het programma dan hoeven zij helemaal geen beslissing te nemen.
En dat geldt helemaal voor Amerikaanse bedrijven als Gillette, die trekken zich bij het minste of geringste al terug.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
alsof dit op topniveau besloten is, bedrijven die reclame maken hebben gewoon geen zin in gezeik, niet meer niet minder
Zeker ja.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:48 schreef RedLabel het volgende:
[..]
wtf is Arie Boosma dan? Die man is helemaal niets. Denk je nou echt grote bedrijven wakker liggen van Arie Boomsma?
Ik denk dat dit wel iets anders ligt. Politiek is altijd actie en reactie.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:46 schreef T3hTommay het volgende:
Mensen als @:RedLabel realiseren zich iets te weinig dat types als zijzelf de reden zijn dat Trump en co zo populair zijn op het moment.
Het VI-publiek smulde van de uitzendingen, dus ja, die 'pikten' het.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:35 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Er zijn overal altijd grenzen die getrokken worden. Die grenzen worden bepaald door het publiek. Pikt het publiek het of niet. We kunnen niet alles gaan tolereren in dit land.
Ik geloof het gewoon niet. Arie Boomsma is 3000 keer klaargekomen denk ik, dat heel Nederland denkt dat hij het voor elkaar heeft gekregen.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker ja.
Jij dacht dat ze het leuk vonden als hun naam negatief in het nieuws komt?
Totdat Arie daar iets over zegt doen ze er niks meequote:Op maandag 29 juni 2020 15:52 schreef Ronald het volgende:
Ik zit me eigenlijk af te vragen wat die adverteerders doen bij de Champions League wedstrijden op Veronica, je wil toch wel graag je spotjes vertonen als er 2 miljoen mensen naar Ajax kijken.
Maar wat doe je dan als Wilfred en Johan/Rene daar zitten, zijn ze dan nog steeds zo principieel? Het is toch een beetje het verlengde van Veronica Inside
Wat een kul.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:53 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Arie Boomsma is 3000 keer klaargekomen denk ik, dat heel Nederland denkt dat hij het voor elkaar heeft gekregen.
Ik geloof dat die grote bedrijven dat heel zorgvuldig bekeken en geanalyseerd hebben.
Het was gewoon de bekende druppel.....
Het terugtrekken van de advertenties begon na het gezeik van o.a. Arie Boomsma. De dinsdag na de uitzending was er nog niks aan de hand, het werd wel degelijk aangewakkerd door wat BN-er figuren met veel bereik.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:53 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet. Arie Boomsma is 3000 keer klaargekomen denk ik, dat heel Nederland denkt dat hij het voor elkaar heeft gekregen.
Ik geloof dat die grote bedrijven dat heel zorgvuldig bekeken en geanalyseerd hebben.
Het was gewoon de bekende druppel.....
nee die zijn niet eens direct betrokken met hun reclames rond programma's, sponsoring is een ander verhaal maar reclame wordt niet zo direct geplaatst.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:53 schreef RedLabel het volgende:
Ik geloof dat die grote bedrijven dat heel zorgvuldig bekeken en gerealiseerd hebben.
Twitter is niet voor de dialogen. Goede reactie van MMHquote:Op maandag 29 juni 2020 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij moet met mensen in gesprek op twitter volgens jou?
juist verstandig om die bullshit even te laten volgens mij
Er keken 500000 mensen gemiddeld naar het programmaquote:Op maandag 29 juni 2020 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het VI-publiek smulde van de uitzendingen, dus ja, die 'pikten' het.
En wie zijn die 'we'?
De vraag naar racisme is veel groter dan het aanbod, dan krijg je dus dit soort dingen.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Het gezoek bedoel je. Sunny is daar een perfect voorbeeld van.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De vraag naar racisme is veel groter dan het aanbod, dan krijg je dus dit soort dingen.
Dan kijk je toch nietquote:Op maandag 29 juni 2020 15:21 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Naschrift: hij blijkt te zeggen we hebben een app maar omdat het klinkt als aap is het alsnog ongepast.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Verdween Sunny maar eens uit de media zeg.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
wie is dat?quote:Op maandag 29 juni 2020 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verdween Sunny maar eens uit de media zeg.
Dat gezoek is dus een gevolg van het lage aanbod en de hoge vraag. De Bergmannetjes en Boomsma's willen dat dit een uitermate racistisch land is maar dat is niet zo. Dan ga je dus dit soort onzin krijgen " zie je wel......"quote:Op maandag 29 juni 2020 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gezoek bedoel je. Sunny is daar een perfect voorbeeld van.
Haha echt te dom om te poepen dat mens.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
De NOS app... Ik bedoel.. NOS a p pquote:Op maandag 29 juni 2020 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naschrift: hij blijkt te zeggen we hebben een app maar omdat het klinkt als aap is het alsnog ongepast.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar lijkt het verdomd veel op ja. Beetje ziek wel.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat gezoek is dus een gevolg van het lage aanbod en de hoge vraag. De Bergmannetjes en Boomsma's willen dat dit een uitermate racistisch land is maar dat is niet zo. Dan ga je dus dit soort onzin krijgen " zie je wel......"
Echt bizar dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn.quote:Naschrift: hij blijkt te zeggen 'we hebben een app'- maar omdat het klinkt als aap desalniettemin nog steeds ongepast.
Van deugpunten scoren krijgt ze een high dus naarstig op zoek naar items die dat opleveren. Of er nou coke ligt of niet, snuiven zal ze..ook al bleek het meel.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat gezoek is dus een gevolg van het lage aanbod en de hoge vraag. De Bergmannetjes en Boomsma's willen dat dit een uitermate racistisch land is maar dat is niet zo. Dan ga je dus dit soort onzin krijgen " zie je wel......"
De grote aapotheose van de laatste weken over deze discussiequote:Op maandag 29 juni 2020 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Witte sunny wil graag aap horen en achterin de bus als een echte slaaf.
ze kan zich nog altijd als een echte cuck kaal scheren.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Witte sunny wil graag aap horen en achterin de bus als een echte slaaf.
quote:Op maandag 29 juni 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja de sidekick vond het een goede keuze.
quote:Op maandag 29 juni 2020 16:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mag niet meer van Celine (en Niels).
Ze worden er moe van.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willen ze geen meer luisteraars of zo?
Ik vind "Johan Derksen is gecanceld" een nog leukere beschrijving van de situatie.quote:
Vroeger heette jij Old_Pal.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:57 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik vind "Johan Derksen is gecanceld" een nog leukere beschrijving van de situatie.
Vroeger zou ik zeggen: "oprotten met die gast"
Toen later in de middeleeuwen de handelshuizen opkwamen, bedienden ook deze zich van kantoren, die op een gegeven ogenblik comptoir (rekenkamer) werden genoemd. Dit woord is later verbasterd tot: kantoor. Het bijhouden van de boekhouding was voor deze handelshuizen van het grootste belang.quote:Op maandag 29 juni 2020 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind jij kantoor ook zo'n raar woord als je er diep over nadenkt?
Arnold (en met name John) gingen er wel een stuk minder stevig in.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:50 schreef Loohcs het volgende:
Wat ik me wel afvraag...zouden we deze hele rel idd niet gehad hebben als Harlequin en Boussatta apart (aan 't tafeltje van Nijhuis/Woerts) hadden gezeten? (ff afgezien van het feit of ze daar zelf mee zouden hebben ingestemd)
Wel een communicatiefoutje van Genee als Johan pas net voor de uitzending begreep/doorkreeg/wist dat de hele setting aangepast was.
Vind verder dat Johan en Gijp wel erg lange tenen hebben *geen populaire opinie hier*. Zo erg is het toch ook weer niet om 't er ff over te hebben als er zo'n ophef is (al was er blijkbaar niet goed gesproken over exacte setting). Na die ophef over homo-opmerkingen hebben ze ook zo'n uitzending met wat meer reflectie gemaakt (was met Arnold Smit en ook John de Bever dacht ik).
Klopt, het Hanzeverbond had ook kantoren. Hanze --> handelsvloot --> kolonialisme -->quote:Op maandag 29 juni 2020 17:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toen later in de middeleeuwen de handelshuizen opkwamen, bedienden ook deze zich van kantoren, die op een gegeven ogenblik comptoir (rekenkamer) werden genoemd. Dit woord is later verbasterd tot: kantoor. Het bijhouden van de boekhouding was voor deze handelshuizen van het grootste belang.
Angela de Jong. Of Hamtaro.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:11 schreef Parafernalia het volgende:
Toen ik vanmiddag het stukje van die mediacriticus van het AD (hoe heet ze nou) las, dacht ik dat Genee flink was afgegaan. Net herhaling gezien, was toch een helder verhaal? Is er ergens nog een andere Op1 ofzo?
Jammer.twitter:RTLBoulevard twitterde op maandag 29-06-2020 om 15:44:00De zoon van Dinand Woesthoff is vandaag 17 jaar oud geworden. https://t.co/WtZNRRsHGD #rtlboulevard reageer retweet
die wil je niet in je team bij hintsquote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Eens. Al helemaal als er adverteerders weglopen.quote:Op maandag 29 juni 2020 16:50 schreef Loohcs het volgende:
Wat ik me wel afvraag...zouden we deze hele rel idd niet gehad hebben als Harlequin en Boussatta apart (aan 't tafeltje van Nijhuis/Woerts) hadden gezeten? (ff afgezien van het feit of ze daar zelf mee zouden hebben ingestemd)
Wel een communicatiefoutje van Genee als Johan pas net voor de uitzending begreep/doorkreeg/wist dat de hele setting aangepast was.
Vind verder dat Johan en Gijp wel erg lange tenen hebben *geen populaire opinie hier*. Zo erg is het toch ook weer niet om 't er ff over te hebben als er zo'n ophef is (al was er blijkbaar niet goed gesproken over exacte setting). Na die ophef over homo-opmerkingen hebben ze ook zo'n uitzending met wat meer reflectie gemaakt (was met Arnold Smit en ook John de Bever dacht ik).
Juist Johan zou daar wel tegen moeten kunnen....quote:Op maandag 29 juni 2020 17:11 schreef ijs. het volgende:
[..]
Arnold (en met name John) gingen er wel een stuk minder stevig in.
Vond ik ook al raarquote:Op maandag 29 juni 2020 17:29 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Juist Johan zou daar wel tegen moeten kunnen....
En waarom Gijp zo over de zeik is?? Alleen uit zogenaamde solidariteit met Johan? Want hij was eigenlijk geen (heel) actieve partij in deze kwestie.
omdat hij de mond gesnoerd wordt ? Nu moet je oppassen voor elke opmerking, voor je het weet maakt Genee er weer een themanummer van.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:29 schreef Loohcs het volgende:
[..]
En waarom Gijp zo over de zeik is?? Alleen uit zogenaamde solidariteit met Johan? Want hij was eigenlijk geen (heel) actieve partij in deze kwestie.
Ik verdenk jou er van W Genee te zijn.quote:
Omdat hij vindt dat ze op deze manier het huidige format niet meer kunnen volhouden.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:29 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Jeetje, zo jong nog.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:18 schreef Zipportal het volgende:
Jammer.twitter:RTLBoulevard twitterde op maandag 29-06-2020 om 15:44:00De zoon van Dinand Woesthoff is vandaag 17 jaar oud geworden. https://t.co/WtZNRRsHGD #rtlboulevard reageer retweet
Die zoon is jarig, niet dood.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Jeetje, zo jong nog.het zit Dinand ook niet mee he
Ok feliquote:Op maandag 29 juni 2020 17:18 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2020 17:23 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
die wil je niet in je team bij hints
En nu maar hopen dat ooraids produceren niet in de familie zit.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:18 schreef Zipportal het volgende:
Waarom is dat jammer?quote:Op maandag 29 juni 2020 17:18 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben louter bewonderaar vriend.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er van W Genee te zijn.
In dat geval kan ik mij alle misverstanden en goede bedoelingen voorstellen.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 29 juni 2020 17:46 schreef RipCity het volgende:
Gijs Groenteman boos op Ekiz en Gijp voor NSB-vergelijkingen
https://www.ad.nl/show/gi(...)elijkingen~ae9a068d/
Ik vond het best vermakelijk.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:16 schreef Stofje het volgende:
De grote hamvraag is wel of Deepwater Horizon een goede film is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |