abonnement Unibet Coolblue
pi_193840897
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Voor wie ben jij dan: voor de valse nicht of die 2 racisten?
Jij bent echt met afstand de meest vervelende user van de afgelopen 3 weken.
pi_193840912
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Voor wie ben jij dan: voor de valse nicht of die 2 racisten?
Kansloos....
Love is in the air!
pi_193840924
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Voor wie ben jij dan: voor de valse nicht of die 2 racisten?
Vaak heb je het meest kritiek op de persoon waar je het meest op lijkt. Ik lees van jou hier alleen maar stevige uitspraken, de een nog dommer dan de ander maar daar gaat het niet om. Je verwijt Gijp en Derksen eigenlijk niet dat zij racistisch zijn, dat zijn ze namelijk niet. Het punt is eerder dat je moeite hebt met een stevige mening, je herkent jezelf gewoon teveel.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:05:45 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193840980
Fidan was gister inderdaad matig, wilde teveel tonen waar ze zelf stond, lekker punten pakken ook. Genee had een goed verhaal.
We have always been at war with Eastasia.
pi_193841010
Rene van der Gijp weet ik niet of hij een racist is. HIj kan de andere kant opgedraaid zijn sinds zijn aanval een maand geleden waarschijnlijk door een paar Marokkaantjes op scooters.

Van der Derksen weet ik 100 procent zeker dat hij een racist is. Hij ontkent het alleen, maar dat heeft maar 1 reden en dat is zijn tv carrière.

Niemand in Nederland gaat openlijk roepen dat hij racist is, want dan is het gelijk afgelopen met die persoon.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:10:14 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193841020
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef RedLabel het volgende:
Rene van der Gijp weet ik niet of hij een racist is. HIj kan de andere kant opgedraaid zijn sinds zijn aanval een maand geleden waarschijnlijk door een paar Marokkaantjes op scooters.

Van der Derksen weet ik 100 procent zeker dat hij een racist is. Hij ontkent het alleen, maar dat heeft maar 1 reden en dat is zijn tv carrière.

Niemand in Nederland gaat openlijk roepen dat hij racist is, want dan is het gelijk afgelopen met die persoon.
Oke, bedankt Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193841025
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:05 schreef -XOR- het volgende:
Fidan was gister inderdaad matig, wilde teveel tonen waar ze zelf stond, lekker punten pakken ook. Genee had een goed verhaal.
Juist andersom. Genee had geen goed verhaal en als hij wil dat het programma met hem doorgaat dan heeft hij zichzelf geen goede dienst bewezen.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:11:11 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193841031
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:09 schreef RedLabel het volgende:
Rene van der Gijp weet ik niet of hij een racist is. HIj kan de andere kant opgedraaid zijn sinds zijn aanval een maand geleden waarschijnlijk door een paar Marokkaantjes op scooters.

Van der Derksen weet ik 100 procent zeker dat hij een racist is. Hij ontkent het alleen, maar dat heeft maar 1 reden en dat is zijn tv carrière.

Niemand in Nederland gaat openlijk roepen dat hij racist is, want dan is het gelijk afgelopen met die persoon.
wat een onzin
  maandag 29 juni 2020 @ 09:11:26 #34
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193841035
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:05 schreef -XOR- het volgende:
Fidan was gister inderdaad matig, wilde teveel tonen waar ze zelf stond, lekker punten pakken ook. Genee had een goed verhaal.
Heeft ie dan goed verborgen gehouden. Als Genee niet achter het programma staat en de anderen niet willen veranderen, zou hij toch eens de conclusie moeten trekken dat hij dan niet de juiste man is. En dit gaat nog niet eens over wie gelijk heeft...
pi_193841037
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 22:05 schreef RedLabel het volgende: [..] Ik heb de afgelopen 2 weken alleen een spel van eigenbelangen gezien met name door van der Gijp en Derksen. Die hebben alleen de dollartekens in hun ogen. Als Veronicainside nog doorgaat, dan weet je gewoon dat deze 3 mannetjes gewoon de afgelopen 2 weken alleen maar een toneelstukje hebben gespeeld voor media aandacht.
Dit..dan zijn ze nog nepper dan ik dacht en kijk ik nooit meer.


Denk zelf dat dit ook gescript is zodat ze straks weer een nieuw boek kunnen uitbrengen
  maandag 29 juni 2020 @ 09:14:25 #36
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193841051
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dit..dan zijn ze nog nepper dan ik dacht en kijk ik nooit meer.


Denk zelf dat dit ook gescript is zodat ze straks weer een nieuw boek kunnen uitbrengen
Als je dollartekens ziet dan bind je toch veel eerder in? Eigenlijk wat Genee dus doet.

En daarnaast, geloof je niet dat deze mensen ook eigen emoties hebben? Niet alles is nep hè.
pi_193841052
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dit..dan zijn ze nog nepper dan ik dacht en kijk ik nooit meer.

Denk zelf dat dit ook gescript is zodat ze straks weer een nieuw boek kunnen uitbrengen
Sinds dat ze bij talpa zitten zijn de boeken beperkt. Laatste jaren bij rtl was dat veel meer.
speak only if it improves the silence.
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 09:14:37 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_193841053
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vaak heb je het meest kritiek op de persoon waar je het meest op lijkt. Ik lees van jou hier alleen maar stevige uitspraken, de een nog dommer dan de ander maar daar gaat het niet om. Je verwijt Gijp en Derksen eigenlijk niet dat zij racistisch zijn, dat zijn ze namelijk niet. Het punt is eerder dat je moeite hebt met een stevige mening, je herkent jezelf gewoon teveel.
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_193841057
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Heeft ie dan goed verborgen gehouden. Als Genee niet achter het programma staat en de anderen niet willen veranderen, zou hij toch eens de conclusie moeten trekken dat hij dan niet de juiste man is. En dit gaat nog niet eens over wie gelijk heeft...
De feiten spreken voor zich.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:15:55 #40
491668 Sjeik-Telmachientje
Terug van weggeweest
pi_193841061
Als dit allemaal gescript was, dan was er een verzoening gekomen voor de geplande uitzending met Sneijder.

In de Heerenveen-kwestie zat ik in team Genee. Nu zeker niet meer.
Trrrr
pi_193841066
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:15 schreef Sjeik-Telmachientje het volgende:
Als dit allemaal gescript was, dan was er een verzoening gekomen voor de geplande uitzending met Sneijder.

In de Heerenveen-kwestie zat ik in team Genee. Nu zeker niet meer.
Genee heeft gewoon braaf gedaan wat ome john wilde. Het resultaat heeft hij niet verdiend.
speak only if it improves the silence.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:19:08 #42
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_193841079
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:17 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Genee heeft gewoon braaf gedaan wat ome john wilde. Het resultaat heeft hij niet verdiend.
Hij mag best een verantwoordelijkheid nemen voor zijn acties.
pi_193841084
Ik vind het vooral zorgelijk dat het racismedebet nu een vrije-woord-debat is geworden :{
pi_193841094
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Komt misschien nog, bij VI duurde het ook een dag of 3. Misschien hebben ze nog niet door dat Fidan stelde dat het racisme debat blanke mensen de mond snoert op een ongezonde manier. Of Fidan mag het zeggen omdat ze een wat exotische naam heeft.

Ik wil ook nog even de witte ic arts benoemen die naar eigen zeggen niks heeft gezien maar wel driftig knikt dat Johan structureel te ver gaat. Om te eindigen met: blanke mensen mogen niet alles meer zeggen. Niet om aan te geven dat zoiets ongezond is, maar hij vond dat juist een heel goed ding. Daar ageerde Fidan namelijk ook terecht tegen.
Fidan gaat toch weg uit dat programma. Vond het juist wel fijn dat ze zich eerlijk uitsprak en dat ze er geen doekjes omwond
  maandag 29 juni 2020 @ 09:22:41 #45
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_193841101
Wat ik zo knap vond van Fidan: zij is ook regelmatig aan de beurt geweest in VI. Zwakke presentatrice volgens Derksen. Pauw kan het beter alleen doen. Regelmatig voorbij gekomen. Zij trekt zich daar niets van aan en blijft vinden wat ze vindt.

Nee, dan de andere mannetjes die aan de beurt zijn geweest in VI. Wilfred had het gisteren over een veranderende omgeving. Ik denk dat die reuze meevalt. Veruit de meeste kritiek komt van mensen die bij VI de maat genomen zijn. Arie Boomsma met regelmaat, Depay, het hele AD minus Angela de Jong. Dát zijn de stemmingmakers de afgelopen weken voor het volgens Wilfred enorm veranderde sentiment hebben gezorgd door veel herrie te maken en adverteerders te benaderen of beledigende columns te maken waarin iedereen die het niet met ze eens was weggezet werd als racistische tokkie.

Wilfred heeft totaal verkeerd aangevoeld dat je deze groep gewoon kunt negeren, aangezien het onzin is wat ze roepen en de eigen achterban meer dan groot genoeg is om uiteindelijk gewoon ruimschoots te overleven. Adverteerders komen vanzelf wel terug. Nu heeft Wilfred zich totaal vervreemd van zijn achterban en is er daadwerkelijk geen weg meer terug. Zo jammer. Ik geloof inmiddels wel dat hij echt oprecht was in zijn missie en dat hij het niet deed omdat hij zich los wilde weken van de andere mannen om zo zijn carrière te redden. Maar hij heeft het sentiment niet goed aangevoeld en in plaats van nu een royale mea culpa te maken blijft hij verdedigen dat wat hij deed grotendeels goed was. Net als bij zijn flopshow met Hélène. Zo jammer ;(
Rini dankjewel.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:30:05 #46
491668 Sjeik-Telmachientje
Terug van weggeweest
pi_193841153
quote:
13s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef Piles het volgende:
Ik vind het vooral zorgelijk dat het racismedebet nu een vrije-woord-debat is geworden :{
En terecht. Ik noem je een racist en snoer je de mond. Dat is pas zorgelijk.
Trrrr
pi_193841161
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Wilfred heeft totaal verkeerd aangevoeld dat je deze groep gewoon kunt negeren, aangezien het onzin is wat ze roepen en de eigen achterban meer dan groot genoeg is om uiteindelijk gewoon ruimschoots te overleven. Adverteerders komen vanzelf wel terug. Nu heeft Wilfred zich totaal vervreemd van zijn achterban en is er daadwerkelijk geen weg meer terug. Zo jammer. Ik geloof inmiddels wel dat hij echt oprecht was in zijn missie en dat hij het niet deed omdat hij zich los wilde weken van de andere mannen om zo zijn carrière te redden. Maar hij heeft het sentiment niet goed aangevoeld en in plaats van nu een royale mea culpa te maken blijft hij verdedigen dat wat hij deed grotendeels goed was. Net als bij zijn flopshow met Hélène. Zo jammer ;(
Dat hij het verkeerd heeft aangevoeld klopt wel, maar oprecht is hij natuurlijk niet. Heeft gewoon op het verkeerde paard gewed.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:36:04 #48
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193841196
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Juist andersom. Genee had geen goed verhaal en als hij wil dat het programma met hem doorgaat dan heeft hij zichzelf geen goede dienst bewezen.
Of het programma nog doorgaat was voor Genee secundair, hij wilde zijn keuzes en handelen toelichten en in ieder geval in context plaatsen, dat heeft hij gewoon helder kunnen doen. Hij moet ook half de rol van producer op zich nemen, het productieteam heeft gewoon in eerste instantie al gefaald, ook voelde hij zich verantwoordelijk voor de inkomsten van het programma en bovendien speelde zijn eigen voortschrijdend inzicht een rol in zijn opstelling. Hij geeft zelf ook toe dat hij fouten heeft gemaakt.

De op simpel volkssentiment meeliftende zondagavondgrootinquisiteur Fidan was echt niet zo sterk.
We have always been at war with Eastasia.
pi_193841217
Ah, Fidan krijgt lof, dan is het weer het meeliften op volkssentiment.

Simpeler gaat het niet worden.
pi_193841222
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Of het programma nog doorgaat was voor Genee secundair, hij wilde zijn keuzes en handelen toelichten en in ieder geval in context plaatsen, dat heeft hij gewoon helder kunnen doen. Hij moet ook half de rol van producer op zich nemen, het productieteam heeft gewoon in eerste instantie al gefaald, ook voelde hij zich verantwoordelijk voor de inkomsten van het programma en bovendien speelde zijn eigen voortschrijdend inzicht een rol in zijn opstelling. Hij geeft zelf ook toe dat hij fouten heeft gemaakt.

De op simpel volkssentiment meeliftende zondagavondgrootinquisiteur Fidan was echt niet zo sterk.
Wat Fidan deed is toch wat de linkse deugkerk altijd doet op tv? Alleen valt het dan niet op bij mensen zoals jij omdat je het met ze eens bent. Maar is het een keer andersom dan zijn de teentjes erg gevoelig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')