Hij is weer open.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mag deze weer open?
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? #8
In deze coronatijd is mijn lijst veel korter en dus makkelijker om te posten.
Check.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:44 schreef bartrid het volgende:
Mag het Sophia topic na 10 jaar (:D ) weer open? Er komt een nieuwe plaat aan.
MUZ / Sophia
Check.quote:
Nope helaas niet. Er rest je niets dan het topic opnieuw te openen. Eenmaal in archief kunnen wij er ook niet meer bij.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2076107
Kan deze reeks/dit topic naar MUZ/FES of een ander forum dat wel open is?
Een (forum)admin vast welquote:Op woensdag 23 september 2020 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope helaas niet. Er rest je niets dan het topic opnieuw te openen. Eenmaal in archief kunnen wij er ook niet meer bij.
Ik heb een vraagje.... of eigenlijk een verzoek.quote:
Zuur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Cabaret fragmenten / Cabaret liedjes / Humor
Was ook gedaan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mag het Sufjan topic weer open pretty please?
MUZ / Sufjan Stevens #2
Linkje vergeten.
Suf Jan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niemand vind t interessant blijkbaar
Sure.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom zuur?![]()
maar dank je wel!
Ik ga wat actiever meekijken in dat topic bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan heracles een keer aangesproken worden op zijn gedrag in het techno topic. Het enige wat hij doet is eindeloos linkdumps plaatsen en ruzie zoeken met iedereen die het ook wil hebben over muziek die niet in zijn minieme hokje van wat hij techno noemt past.
In een heel grijs verleden wel, maar dat is echt al heel lang geleden...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 01:37 schreef tonja het volgende:
Ik scrolde net door de lijst. Is er een topic voor beginnende gitaristen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop