quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Krokettenmotiequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Bier en bitterballen, het hondenfluitje voor VVD'ers
quote:
Op een gegeven moment ga je ook weer in je broek plassen. Dit zal er wel bij horen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja ik dacht dan hun doelgroep enkel bestaat uit gillende tienermeisjes.
#metooquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:27 schreef superniger het volgende:
Hoeveel soldaten zou ze hebben gepijpt?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:27 schreef superniger het volgende:
Niet zo seksisties he.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:27 schreef superniger het volgende:
als ze in een cockpit zit zal dat confronteren wel meevallenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:27 schreef Ronald het volgende:
Dat moet toch wel heftig zijn als je als middeleeuwse taliban warlord ineens geconfronteerd wordt met deze chick
Not dunquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:27 schreef superniger het volgende:
Geen specerijen voor jou vlegelquote:
Privéquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij al iemand soldaat gemaakt? #dtv
jouw deel is al op aan het salaris van Matthijs van Nieuwkerkquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Gaat dit van mijn belastingcenten betaald worden?!
Echt he.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:36 schreef Ronald het volgende:
Goed zapmomentje idd, tot zover tot morgen
HEB JE WAT TEGEN DIEREN??quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:37 schreef De_Kraam het volgende:
Goede overgang ook, van veteranen naar zo'n kutshow.
Die veteranen zullen wel denken, wij riskeren ons leven hiervoor?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:37 schreef De_Kraam het volgende:
Goede overgang ook, van veteranen naar zo'n kutshow.
apache pilote locked hellfire r9x op timquote:Op zondag 28 juni 2020 10:21 schreef Evertjan het volgende:
Even dat stukje met Mona Toetje en Timmetje terug gekeken. Maar wat was dat een ongemakelijke discussie
Moet jij weten. Hij pakte Mona uitstekend aan gisteren, wat een opportunistisch walgelijk nietszeggend mens is dat toch.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een hele vermoeiende mongool, altijd.
Die teksten van Tim zijn net zo opportunistisch, met zijn 'ik zit hier helemaal te trillen' en altijd dat vermoeiende overacten.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet jij weten. Hij pakte Mona uitstekend aan gisteren, wat een opportunistisch walgelijk nietszeggend mens is dat toch.
Van Mona zou je iets meer mogen verwachten gezien haar positie. Inhoudelijk had Tim een uitstekend punt. Maar wij denken nogal anders over dat thema gok ik zo.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die teksten van Tim zijn net zo opportunistisch, met zijn 'ik zit hier helemaal te trillen' en altijd dat vermoeiende overacten.
Was ook geen sterk optreden verder nee maar dat vond ik ook van Tim. Tim zit er altijd alleen maar voor Tim. Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Mona zou je iets meer mogen verwachten gezien haar positie. Inhoudelijk had Tim een uitstekend punt. Maar wij denken nogal anders over dat thema gok ik zo.
Ik kijk altijd wel graag naar Tims interview programma's zoals Tims Tent moet ik zeggenquote:Op zondag 28 juni 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was ook geen sterk optreden verder nee maar dat vond ik ook van Tim. Tim zit er altijd alleen maar voor Tim. Ik denk dat het wel meevalt.
Als dit een schreeuw om bijstand is, gaat het averechts uitpakken.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel graag naar Tims interview programma's zoals Tims Tent moet ik zeggen. @:showtimer
Nee ik weet juist dat jij hem ook niks vindtquote:Op zondag 28 juni 2020 13:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als dit een schreeuw om bijstand is, gaat het averechts uitpakken.
Gelukkig maar. Het is toch een beetje Meiland light.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik weet juist dat jij hem ook niks vindt.
Wat had ze moeten zeggen dan over zwarte piet? Verbieden? (Want dat wilde Tim volgens mij horen!)quote:Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet jij weten. Hij pakte Mona uitstekend aan gisteren, wat een opportunistisch walgelijk nietszeggend mens is dat toch.
Tim is een irritante jongen. Die Mona deed niks verkeerd. Ze verwoordde goed.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat had ze moeten zeggen dan over zwarte piet? Verbieden? (Want dat wilde Tim volgens mij horen!)
Volgens mij ook!quote:Op zondag 28 juni 2020 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tim is een irritante jongen. Die Mona deed niks verkeerd. Ze verwoordde goed.
quote:Curaçao is zwaar getroffen door de coronacrisis, heeft te maken met een instortende olie-industrie en herbergt tienduizenden Venezolaanse vluchtelingen. Afgelopen week was het paradijselijke eiland het toneel van rellen, plunderingen en brandstichting. Hoe moet het nu verder? Vanavond bij Op1 vertelt voorzitter van VNO-NCW Hans de Boer wat er moet gebeuren met de Nederlandse economie. Persoonlijk voelt hij zich erg verbonden met Curaçao. Hij vindt dat er nodig iets moet gebeuren.
Het was een bewogen week voor presentator Wilfred Genee: zijn programma Veronica Inside maakte na veel ophef over uitspraken van Johan Derksen een speciale uitzending met gasten Natacha Harlequin en Dries Boussatta. Het gesprek, goed voor 1,7 miljoen kijkers, zorgde voor gemengde reacties en de gemoederen liepen zo hoog op dat de laatste uitzending van het seizoen geschrapt is. Vanavond bij Op1 doet Genee zijn verhaal.
Eén blik naar de hemel en er is van alles te zien. Maar wat zien we nu eigenlijk precies? Meteoroloog Helga van Leur en wetenschapsjournalist Govert Schilling besloten daar voor eens en altijd antwoord op te geven in hun boek Dag & Nacht. Vanavond vertellen ze erover bij Op1.
Heeft iemand vreselijk pijn gehad met prikkeldraad enzo...quote:
Verdiende.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:53 schreef Bocaj het volgende:
Genee verdient 7 ton bij VI... en de beide jongens slechts 5 ton... (Ergens gelezen...)
allebei 2 leeghoofdenquote:Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Genee doet er ook nog radio bij. Weet niet of dat bij die 7 ton zit.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:53 schreef Bocaj het volgende:
Genee verdient 7 ton bij VI... en de beide jongens slechts 5 ton... (Ergens gelezen...)
fabeltjeskrant?quote:Op zondag 28 juni 2020 16:53 schreef Bocaj het volgende:
Was inderdaad een zwak optreden van Mona "zes mannen thuis" Keijzer maar man man man wat is die Tim Nobuddie een debiel. De overgang van de veteranen naar die dierenshow van hem was ook ronduit chanant.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
130+ reacties. Even lezen.twitter:op1npo twitterde op zondag 28-06-2020 om 16:59:00Presentator van @veronicainside @wilfredgenee maakte na ophef over uitspraken van Johan Derksen een speciale uitzending. Maar deze zorgde voor zo veel reacties, dat de laatste uitzending is geschrapt. Vanavond bij #Op1 doet Genee zijn verhaal.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/mwYSNfH4CD reageer retweet
EQ-bonus.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:53 schreef Bocaj het volgende:
Ik zie alleen Gommers wat betreft VBL.quote:Op zondag 28 juni 2020 16:09 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
TOPSHOW![]()
VBLONTOUR
![]()
stormlooptopic
Hoeveel gram zou er in die neus van Britt passen?quote:Op zondag 28 juni 2020 20:06 schreef Caland het volgende:
Al 2 gram in de neus zitten. Klaar om te rellen.
Uitzending begint om 23.45, Paul.quote:Op zondag 28 juni 2020 21:28 schreef Paul het volgende:
Oh ben een uur te vroeg, dacht ff 21.30
Tot zo liefies
Kan iemand mij uitleggen waarom Hans de Boer of all places iets over Curaçao heeft te vertellen?twitter:op1npo twitterde op zondag 28-06-2020 om 17:32:00Curaçao is zwaar getroffen door de #coronacrisis. Afgelopen week was het eiland ook het toneel van rellen, plunderingen en brandstichting. Hoe moet het verder? Vanavond bij #Op1 geeft voorzitter van @VNONCW Hans de Boer antwoord op deze vraag.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/v5nL9hjzUr reageer retweet
Waar kijk ik nu dan naar?!quote:
Hij was toch ook gesponsord door FEBO?quote:
Ik heb wel beetje medelijden met hem inmiddels. Krijgt wel echt veel bedreigingen enzo. Dat kan niet.quote:
Raya is ook vlambassadeur.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij was toch ook gesponsord door FEBO?
Flopshow.quote:Op zondag 28 juni 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Wilfred komt pas na een half uur aan het woord denk ik, lekker rekken
gezellig!quote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef yvonne het volgende:
Ik moet van @:caland hier posten dus doe ik dat.
YvonneGODINquote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef yvonne het volgende:
Ik moet van @:caland hier posten dus doe ik dat.
Neem het ook lekker op want de rest interesseert me geen reetquote:Op zondag 28 juni 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Wilfred komt pas na een half uur aan het woord denk ik, lekker rekken
https://nl-nl.facebook.co(...)e/10152474963600993/quote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2020 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inmiddels wel tijd om eens te onthullen wie er achter zatquote:Op zondag 28 juni 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Yvonne GOAT
Zal nooit die mail aan alle VBL'ers vergeten na de fokstok rel.
Ben ik helemaal vergeten johquote:Op zondag 28 juni 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Yvonne GOAT
Zal nooit die mail aan alle VBL'ers vergeten na de fokstok rel.
Bijna Kerstmisquote:Op zondag 28 juni 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik moest me hier melden van @:caland
Goedenavond boys
LennyGODquote:Op zondag 28 juni 2020 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik moest me hier melden van @:caland
Goedenavond boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |