Je moet nou eenmaal prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Opa mag de kleinkinderen niet zien, maar hij mag wel naar de hoeren. #logica
Hans is wel een keer klaar met naar de hoeren, die wil gewoon lekker in een luchtballon.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hans stelt ook een vraag, zal wel voor een vriend zijn.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:08 schreef Gehrman het volgende:
Nog even en Mona gaat met d'r jasje gooien.
Jantjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef DKUp het volgende:
Wie gaat in vredesnaam stemmen op Mona. Het is echt verschrikkelijk.
Mja hugo komt met ali b om stemmen te trekkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef DKUp het volgende:
Wie gaat in vredesnaam stemmen op Mona. Het is echt verschrikkelijk.
Cocu en van Bronckhorst hebben nog betere teksten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Echt een gruwelijk slecht optreden van Mona. Zelfs Robot Jetten heeft betere media-optredens.
Nee manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Echt een gruwelijk slecht optreden van Mona. Zelfs Robot Jetten heeft betere media-optredens.
Gelukkig zijn er nog twee kandidaten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja hugo komt met ali b om stemmen te trekken
Zou ie nog een rap opnemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja hugo komt met ali b om stemmen te trekken
Ik kan niet wachten op het nieuwe South Park seizoenquote:
Even Babel uit de selectie halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:11 schreef Gehrman het volgende:
Heb vanmorgen nog een bruine vloot te water gelaten.
U bent 12?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het nieuwe South Park seizoen
Ik kijk al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:
Remake?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar zij ontbeert blijkbaar de zelfkennis en de omgeving om haar voor deze ambitie te behoeden. Wordt pijnlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Hoop het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |