quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Wie dan vandaag?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Iedere dag gasten die praten over mensen die praten over voetbal
Mona Keijzerquote:
Nee serieus, als Hans Kraaij Jr. niet een vraag wordt gesteld over VI dan eet ik de fles op waar mijn wijn in zitquote:
Zal vast een klein vraagje over gesteld worden natuurlijk, maar daar is hij in beginsel niet voor uitgenodigdquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee serieus, als Hans Kraaij Jr. niet een vraag wordt gesteld over VI dan eet ik de fles op waar mijn wijn in zit
KUTquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:15 schreef superniger het volgende:
Inb4
Mona 'ik heb 6 mannen thuis' Keijzer.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:26 schreef superniger het volgende:
Hoofdpiet doet nu rare dingen op NPO1.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:15 schreef superniger het volgende:
Inb4
Welmoed is niet veilig vanavond.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
Hansie is opgewonden, dat wordt een dolle duikavond.
Dit is echt heel awkward inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Welmoed en Sander weten beiden helemaal niets over voetbal.
Sand0r met zijn FC Twente.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt erg op Rogier Smit inderdaadquote:
En Sander kan ook niet presenteren dus dat wordt weer triestquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Die eerste vraag al: stond je te juichen, stond je te huilen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zet mijn geld in op Tommie Beugelsdijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
de eerste die Robben op z'n been trapt wordt gevierendeeld
Zou je Mona doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Mona is een lijk opgevist uit het Markermeer.
Het wordt nog leuker als hij zijn salaris strookje gaat zien dan wordt hij pas echt bleekquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
Ik denk eerder dat Robben gek wordt van het niveau van zijn teamgenoten.
Denk het niet hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als hij zijn salaris strookje gaat zien dan wordt hij pas echt bleek
Volgens mij was zij vroeger best knap.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mona lijkt me zo'n dominatrix met zweepjes.
Sander kan gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Sander: "Waarom gaat hij bij Groningen aan de slag?"
Van Persie is toch ook een prima voorbeeld.quote:
Maar toch vaak wel wat inteelt her en der, zo ging dat in het Volendamsequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij was zij vroeger best knap.
Cocu ook prima voorbeeldquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Persie is toch ook een prima voorbeeld.
Ook totaal mislukt ook natuurlijk. Zoals Davids, Overmars, etc.
NIET OVER DIE BEELDEN WE WILLEN OVER ORANJE HOREN!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:46 schreef chufi het volgende:
En ja hoor een typische vrouwenvraag.. Nederlands Elftal dan?
Lekker man, ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Ronald het volgende:
[..]
Maar toch vaak wel wat inteelt her en der, zo ging dat in het Volendamse
Ik dacht dat ze over de finale ging beginnenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
NIET OVER DIE BEELDEN WE WILLEN OVER ORANJE HOREN!!!
Als er wat leven in dat haar komt dan is het ook een best mooie vrouw. Wees wijzer kies keijzer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij was zij vroeger best knap.
Godmiljaar!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
Dit was bij Beau ook al, drie uur lullen over Hugo en de KLM en toen was kabouter Wesley uitgeput.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
Dit was bij Beau ook al, drie uur lullen over Hugo en de KLM en toen was kabouter Wesley uitgeput.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:15 schreef superniger het volgende:
Inb4
KOEKOEKquote:
Ik ben de fles wijn al aan het oppeuzelenquote:
Geer zou hier stuk om gaan.quote:
merk?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben de fles wijn al aan het oppeuzelen
Roodquote:
Schimmel ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:49 schreef Gehrman het volgende:
Welmoed kan wel dom uit d'r ogen kijken he.
Chateau lafite rothschild 1939quote:
Dion Graus "deelt" zijn vriendin met zijn vrienden en vindt het mooi om daarnaar te kijken.quote:
Beau is veel beter.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:51 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kijk niet zo vaak naar Op1 maar als ik kijk valt me steeds weer op dat die presentatoren er niet zo veel van kunnen.
Ik verwijs naar Harry Mens @Wereldgozerquote:
wat een cuckquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dion Graus "deelt" zijn vriendin met zijn vrienden en vindt het mooi om daarnaar te kijken.
Hitler was ook de man van 6.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Wisten jullie dat Mona 6 mannen thuis heeft?
Mwa, misschien welquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:53 schreef De_Kraam het volgende:
Dit is Ali's plan om Hugo te laten verliezen, want iedereen haat Ali.
Precies, buiten de Randstad kennen die zwartjoekels hun plaats nog toch?quote:
Nah het is meer dat men daar gewoon normaal doet tegen elkaar ipv zo obsessief bezig is met huidskleurtjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, buiten de Randstad kennen die zwartjoekels hun plaats nog toch?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, en hun plaats is... in de Randstad.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een heel sterk verhaal is het niet nee.quote:
Tim zegt gewoon even waar het op staat.quote:
is lachen nu manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:58 schreef De_Kraam het volgende:
Gaan we weer, zwartepietdiscussie. Ik haak af.
De term "witte mensen" is ook alweer gevallen.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:58 schreef De_Kraam het volgende:
Gaan we weer, zwartepietdiscussie. Ik haak af.
De term "witte mensen" is ook alweer gevallen.
VPRO-boegbeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Waar is Tim den Besten van bekend? Waar is zijn vak? Waar is hij de expert in?
dierenprogramma's doet hijquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:50 schreef tompsv18 het volgende:
De vraag of ze met FvD wil samenwerken gaat zo ook nog komen.
Mannen van achter pakken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Probleem, poar neem'nquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Het is ook puur iets dat alleen in de randstad bestaat. In de provincie doen ze niet zo moeilijk.
Bekend van coke snuiven op tv en homo zijnquote:
Tims Tent, Tims bungalow, 100 dagen voor de klas.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bekend van coke snuiven op tv en homo zijn
Serieus
Kunnen jouw huurders nog steeds betalen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
En de huurbazen willen hun huur ook graag
Twee wel, één niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kunnen jouw huurders nog steeds betalen?
waar verhuurt monkyyy, op de wallen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kunnen jouw huurders nog steeds betalen?
Wat is datquote:
Is allemaal daarna gekomen met die bekendheidquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Tims Tent, Tims bungalow, 100 dagen voor de klas.
die nooit gezien, zag hem toevallig eerder vandaag langskomen in een programma over dieren (voor kinderen) vandaar dat ik het wistquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
Bekend van: Een man weet niet wat hij mist, Gay-K, Oudtopia, De Grote Geldshow, Tim op de Thee
[ afbeelding ]
6 maanden niet betalen, daarna 18 maanden 133% van de huurquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloteHopelijk kun je die ene met een goede regeling aan boord houden.
Ja hij is wel echt sumbuddie.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
die nooit gezien, zag hem toevallig eerder vandaag langskomen in een programma over dieren (voor kinderen) vandaar dat ik het wist
Een nieuwe huurder is in deze tijden snel gevonden. Flink woningtekort.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KloteHopelijk kun je die ene met een goede regeling aan boord houden.
Het betreft allemaal commercieel onroerend goedquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een nieuwe huurder is in deze tijden snel gevonden. Flink woningtekort.
Je moet nou eenmaal prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Opa mag de kleinkinderen niet zien, maar hij mag wel naar de hoeren. #logica
Hans is wel een keer klaar met naar de hoeren, die wil gewoon lekker in een luchtballon.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Hans stelt ook een vraag, zal wel voor een vriend zijn.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:08 schreef Gehrman het volgende:
Nog even en Mona gaat met d'r jasje gooien.
Jantjequote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef DKUp het volgende:
Wie gaat in vredesnaam stemmen op Mona. Het is echt verschrikkelijk.
Mja hugo komt met ali b om stemmen te trekkenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef DKUp het volgende:
Wie gaat in vredesnaam stemmen op Mona. Het is echt verschrikkelijk.
Cocu en van Bronckhorst hebben nog betere teksten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Echt een gruwelijk slecht optreden van Mona. Zelfs Robot Jetten heeft betere media-optredens.
Nee manquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Echt een gruwelijk slecht optreden van Mona. Zelfs Robot Jetten heeft betere media-optredens.
Gelukkig zijn er nog twee kandidaten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja hugo komt met ali b om stemmen te trekken
Zou ie nog een rap opnemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja hugo komt met ali b om stemmen te trekken
Ik kan niet wachten op het nieuwe South Park seizoenquote:
Even Babel uit de selectie halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:11 schreef Gehrman het volgende:
Heb vanmorgen nog een bruine vloot te water gelaten.
U bent 12?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het nieuwe South Park seizoen
Ik kijk al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:
Remake?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar zij ontbeert blijkbaar de zelfkennis en de omgeving om haar voor deze ambitie te behoeden. Wordt pijnlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Hoop het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |