Denk het niet hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker als hij zijn salaris strookje gaat zien dan wordt hij pas echt bleek
Volgens mij was zij vroeger best knap.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mona lijkt me zo'n dominatrix met zweepjes.
Sander kan gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Sander: "Waarom gaat hij bij Groningen aan de slag?"
Van Persie is toch ook een prima voorbeeld.quote:
Maar toch vaak wel wat inteelt her en der, zo ging dat in het Volendamsequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij was zij vroeger best knap.
Cocu ook prima voorbeeldquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Persie is toch ook een prima voorbeeld.
Ook totaal mislukt ook natuurlijk. Zoals Davids, Overmars, etc.
NIET OVER DIE BEELDEN WE WILLEN OVER ORANJE HOREN!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:46 schreef chufi het volgende:
En ja hoor een typische vrouwenvraag.. Nederlands Elftal dan?
Lekker man, ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Ronald het volgende:
[..]
Maar toch vaak wel wat inteelt her en der, zo ging dat in het Volendamse
Ik dacht dat ze over de finale ging beginnenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
NIET OVER DIE BEELDEN WE WILLEN OVER ORANJE HOREN!!!
Als er wat leven in dat haar komt dan is het ook een best mooie vrouw. Wees wijzer kies keijzer.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens mij was zij vroeger best knap.
Godmiljaar!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
Dit was bij Beau ook al, drie uur lullen over Hugo en de KLM en toen was kabouter Wesley uitgeput.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
Dit was bij Beau ook al, drie uur lullen over Hugo en de KLM en toen was kabouter Wesley uitgeput.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |