apache pilote locked hellfire r9x op timquote:Op zondag 28 juni 2020 10:21 schreef Evertjan het volgende:
Even dat stukje met Mona Toetje en Timmetje terug gekeken. Maar wat was dat een ongemakelijke discussie
Moet jij weten. Hij pakte Mona uitstekend aan gisteren, wat een opportunistisch walgelijk nietszeggend mens is dat toch.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een hele vermoeiende mongool, altijd.
Die teksten van Tim zijn net zo opportunistisch, met zijn 'ik zit hier helemaal te trillen' en altijd dat vermoeiende overacten.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet jij weten. Hij pakte Mona uitstekend aan gisteren, wat een opportunistisch walgelijk nietszeggend mens is dat toch.
Van Mona zou je iets meer mogen verwachten gezien haar positie. Inhoudelijk had Tim een uitstekend punt. Maar wij denken nogal anders over dat thema gok ik zo.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die teksten van Tim zijn net zo opportunistisch, met zijn 'ik zit hier helemaal te trillen' en altijd dat vermoeiende overacten.
Was ook geen sterk optreden verder nee maar dat vond ik ook van Tim. Tim zit er altijd alleen maar voor Tim. Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zondag 28 juni 2020 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Mona zou je iets meer mogen verwachten gezien haar positie. Inhoudelijk had Tim een uitstekend punt. Maar wij denken nogal anders over dat thema gok ik zo.
Ik kijk altijd wel graag naar Tims interview programma's zoals Tims Tent moet ik zeggenquote:Op zondag 28 juni 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was ook geen sterk optreden verder nee maar dat vond ik ook van Tim. Tim zit er altijd alleen maar voor Tim. Ik denk dat het wel meevalt.
Als dit een schreeuw om bijstand is, gaat het averechts uitpakken.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel graag naar Tims interview programma's zoals Tims Tent moet ik zeggen. @:showtimer
Nee ik weet juist dat jij hem ook niks vindtquote:Op zondag 28 juni 2020 13:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als dit een schreeuw om bijstand is, gaat het averechts uitpakken.
Gelukkig maar. Het is toch een beetje Meiland light.quote:Op zondag 28 juni 2020 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik weet juist dat jij hem ook niks vindt.
Wat had ze moeten zeggen dan over zwarte piet? Verbieden? (Want dat wilde Tim volgens mij horen!)quote:Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet jij weten. Hij pakte Mona uitstekend aan gisteren, wat een opportunistisch walgelijk nietszeggend mens is dat toch.
Tim is een irritante jongen. Die Mona deed niks verkeerd. Ze verwoordde goed.quote:Op zondag 28 juni 2020 15:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat had ze moeten zeggen dan over zwarte piet? Verbieden? (Want dat wilde Tim volgens mij horen!)
Volgens mij ook!quote:Op zondag 28 juni 2020 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tim is een irritante jongen. Die Mona deed niks verkeerd. Ze verwoordde goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |