Nee we kijken nu naar smileys die een lied of artiest voorstellenquote:
Ik deed niet mee met de quiz, maar heb wel even een stukje gekeken of dit wat was. Maar snel weer afgezet. Het was wel zo'n ontzettend ESF cliché allemaal. Één en al campquote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik deed niet mee met de quiz, maar heb wel even een stukje gekeken of dit wat was. Maar snel weer afgezet. Het was wel zo'n ontzettend ESF cliché allemaal. Één en al campDit is zoals half Nederland denkt dat het festival is
Er wordt op dit moment Fuego geplaybacktquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef Cee het volgende:
Zijn de niet-Britse inzendingen die geraden moeten worden in de andere rondes ook de standaard basic bops waar die mensen voor gaan?
Ik ook en daarna nog EurovisionAgain.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik wel al afgehaakt.
Ja, je hoeft niet bang te zijn dat er een Franse inzending ofzo langskomt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef Cee het volgende:
Zijn de niet-Britse inzendingen die geraden moeten worden in de andere rondes ook de standaard basic bops waar die mensen voor gaan?
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het dan doet en in een kluis ver weg stopt zodat NIEMAND dit ooit nog hoeft te zien
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ook en daarna nog EurovisionAgain.
Het antwoord is ja dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment Fuego geplaybackt
Nee hoor, nu wil ik het afmaken ookquote:
Er zal vast geen kwaliteit verwacht mogen worden nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je hoeft niet bang te zijn dat er een Franse inzending ofzo langskomt.
Cee tochquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef Cee het volgende:
Gelukkig hebben jullie wel m’n poes even gezien.
Wat hierna komt. Live een oude editie kijkenquote:
Hoe gaat het met Freddy ?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef Cee het volgende:
Ja dusquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Er wordt op dit moment Fuego geplaybackt
Haha precies! Niets van gemerkt inderdaadquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Het antwoord is ja dus.![]()
Had andere verwachtingen toen die gast zei dat ze niet voor de geijkte nummers gingen maar ook voor bijvoorbeeld de Belgische inzending van 1998.
Ja spannend was dat!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:10 schreef Cee het volgende:
Heel goed! Is met deze warme dagen extra lui dus ligt vaak helemaal uitgestrekt over de vloer, op de bank en (zoals nu) naast me op de poef.quote:
Dat gaat vast laat worden dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:12 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat hierna komt. Live een oude editie kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |