abonnement Unibet Coolblue
pi_193814996
Wél de klemtoon goed gebruiken |:)

pi_193815019
Overigens @Isabeau' ik vond degene die mijn triage vorig jaar deed op de spoed ook een kuthoer hoor >:)
Kan je achterhalen wat deze pt had?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:37:37 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193815032
Ik had kuthoer als TT ook wel gepast gevonden. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193815036
We hebben net toch nog maar eens de dierenambulance gebeld. De kauw zat zo veel kabaal te maken. En tijdens het telefoontje kwam moeder aan gevlogen. Die had haar kind gehoord. Het was echt mooi. Ze is drie keer komen voeren. Het kind doet nu een tukje.
Volgens de dierenambulance kan dit een paar dagen duren.

Het lijkt er op dat de kauw niet uit het nest is gevallen. Er is waarschijnlijk een nest 30 meter verderop. We denken dat het gewoon een onsuccesvolle vliegles is geweest met een noodlanding op ons grasveld.
Spoilers!
pi_193815049
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben net toch nog maar eens de dierenambulance gebeld. De kauw zat zo veel kabaal te maken. En tijdens het telefoontje kwam moeder aan gevlogen. Die had haar kind gehoord. Het was echt mooi. Ze is drie keer komen voeren. Het kind doet nu een tukje.
Volgens de dierenambulance kan dit een paar dagen duren.

Het lijkt er op dat de kauw niet uit het nest is gevallen. Er is waarschijnlijk een nest 30 meter verderop. We denken dat het gewoon een onsuccesvolle vliegles is geweest met een noodlanding op ons grasveld.
Ik denk het ook.
Veel babybirds worden binnengebracht bij dierenambu of vogelopvang omdat ze verdwaasd op het gras of zo zitten te schreeuwen maar ze worden echt nog lang gevoerd door de ouders.
pi_193815091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik denk het ook.
Veel babybirds worden binnengebracht bij dierenambu of vogelopvang omdat ze verdwaasd op het gras of zo zitten te schreeuwen maar ze worden echt nog lang gevoerd door de ouders.
We maakten ons ook niet heel veel zorgen. Hij kan min of meer staan, flappert wat met zijn vleugels. Hij is er niet slecht aan toe geloof ik. Maar ja, je wilt zo'n beestje ook niet laten lijden.

Hij zit daar wel best. Een beetje beschut, in de schaduw. Komt vast goed.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 14:52:16 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193815211
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:34 schreef Blues het volgende:
Wél de klemtoon goed gebruiken |:)

[ afbeelding ]
Ik negeer iedereen die België als een leuke bestemming aanraadt. :7.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 14:53:47 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193815229
En er is niks bijzonders aan Kees. Maar zag hem gisteren op tv met Wesley bij Beau. En nu hier. Zo vaak kom ik geen bekende Nederlanders tegen.
pi_193815264
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben net toch nog maar eens de dierenambulance gebeld. De kauw zat zo veel kabaal te maken. En tijdens het telefoontje kwam moeder aan gevlogen. Die had haar kind gehoord. Het was echt mooi. Ze is drie keer komen voeren. Het kind doet nu een tukje.
Volgens de dierenambulance kan dit een paar dagen duren.

Het lijkt er op dat de kauw niet uit het nest is gevallen. Er is waarschijnlijk een nest 30 meter verderop. We denken dat het gewoon een onsuccesvolle vliegles is geweest met een noodlanding op ons grasveld.
Eerste stapjes naar zelfstandigheid. En nu maar hopen dat er geen kat langs komt :X

Vies benauwd is het! Vanmorgen gewerkt, ik heb bij een cliënt maar een handdoekje gevraagd. Anders had ik zo op de mensen gedrupt :r Gelukkig kwam gisteravond het bericht dat we zonder mondkapjes mogen werken *O* Dat scheelde weer een paar graden.

Wonen in Eindhoven is leuk joh _O- Vriendin had eergisteren politie voor de deur ivm jongen die aankondigden heel goed te kunnen rellen. En gisteren moest op op aanwijzing van de politie omrijden ivm de zondvloed. Andere vriendin heeft hierdoor een sinkhole van een meter diep voor haar voordeur.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193815267
Mijn ouders zijn succesvol verhuist. Ik wil echt helemaal niks meer doen. Warm, benauwd, te kort geslapen, net 2 bier te veel gisteren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193815390
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik negeer iedereen die België als een leuke bestemming aanraadt. :7.
De Ardennen zijn nog wel leuk. Maar verder zou ik het ook mijden ja, vooral in die omgeving van Antwerpen wonen enge mensen :{w

Ze hebben wel goed bier, schijnt. Dat dan weer wel. Mag je alleen natuurlijk niet lekker rondrijden. (Maar dat gaat op die wegen toch al niet fatsoenlijk, dus ach. )

Noorwegen is wat te ver voor 2-3 dagen, dan zou ik over de Aurlandsvegen touren O+

Oostenrijk dan eerder. Zus stuurt zeer jaloersmakende foto's van zwemmen/suppen in een meer tussen de bergen, wandelen in de bossen... Innsbruck schijnt ook wel een mooie stad te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest, dat was eigenlijk de planning april dit jaar (eens zien waar zusje al jaren leeft :@ ) maar toen kwam corona.

Of een kastelentochtje in Duitsland en/of Luxemburg?
pi_193815397
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Mijn ouders zijn succesvol verhuist. Ik wil echt helemaal niks meer doen. Warm, benauwd, te kort geslapen, net 2 bier te veel gisteren.
^O^ Goed bezig geweest, nu lekker uitpuffen
pi_193815497
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:53 schreef Kreator het volgende:
En er is niks bijzonders aan Kees. Maar zag hem gisteren op tv met Wesley bij Beau. En nu hier. Zo vaak kom ik geen bekende Nederlanders tegen.
Ik dacht misschien een fascinatie voor kale mannen (8>
pi_193815512
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Mijn ouders zijn succesvol verhuist. Ik wil echt helemaal niks meer doen. Warm, benauwd, te kort geslapen, net 2 bier te veel gisteren.
:D ^O^
pi_193815531
Hihi...mn.X vond dat hij ijsjes en bier moest halen.
Liep door naar de schuur en de vriezer.
En staat daar te wachten tot de stortbui voorbij is, over een uurtje of zo.🤪
(De schuur ligt niet achter het huis...30 m verderop.)
pi_193815543
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:19 schreef Blues het volgende:

[..]

:D ^O^
Goede inspanning, Lonaa en zij zijn droog over!?
pi_193815548
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Mijn ouders zijn succesvol verhuist. Ik wil echt helemaal niks meer doen. Warm, benauwd, te kort geslapen, net 2 bier te veel gisteren.
En dus nu Il dolce far niente!
We have far more in common than that which devides us..
pi_193815552
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:
Hihi...mn.X vond dat hij ijsjes en bier moest halen.
Liep door naar de schuur en de vriezer.
En staat daar te wachten tot de stortbui voorbij is, over een uurtje of zo.🤪
(De schuur ligt niet achter het huis...30 m verderop.)
och erm
We have far more in common than that which devides us..
pi_193815566
Even kijken of ik dutje kan doen en nog iets bedenken voor het avondeten. Potentieel ook een boodschap nog.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193815691
@Kreator Parc Asteriiiiiiiix! O+ :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193815696
Het is echt vies weer inderdaad. Ik was blij dat ik even in de regen liep net.

We zijn korte klusjes in de tuin aan het doen. Ik word daar toch altijd wel gelukkig van. Het ruimt zo lekker op. Over een uurtje staat de partytent. We hopen die te kunnen gebruiken als plaats met schaduw.
Spoilers!
pi_193815713
Dutje klinkt goed, @Lonaa! Moet straks nog tot laat in de avond naar de Efteling, was (als enige in huis) al om 05:00 wakker vanmorgen en mijn moeder kwam langs en dat slurpt altijd nogal wat energie :O Jaloers op lui die het lukt om overdag te slapen, kan ik écht voor geen meter..

En jeej voor je ouders, Loon, en voor de klus achter de rug *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_193815833
Regen :? Wasda?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 27 juni 2020 @ 16:05:31 #24
370431 drakin
vurig typje
pi_193815950
Ik wilde eigenlijk zeggen wat een leuke foto's Kreator

Maar ik moet even zeggen:

quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:34 schreef Blues het volgende:
Ik word altijd genegeerd hier oO<
Hoi :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193816127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:05 schreef drakin het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen wat een leuke foto's Kreator

Maar ik moet even zeggen:
[..]

Hoi :W
Het was maar een grappie hoor :+
  zaterdag 27 juni 2020 @ 16:25:12 #26
370431 drakin
vurig typje
pi_193816218
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Het was maar een grappie hoor :+
ok dan ga ik vanaf nu weer even je negeren
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2020 @ 16:30:35 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193816300
Moeders zeer blij met de Bose Soundlink II Mini *O*. Mooi geluid.
En oom kookt. Dus dat wordt ook prima. :Y)
Verjaardag moeders is gered :P.

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 27-06-2020 16:51:27 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 16:50:58 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193816597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:36 schreef minilot het volgende:
@:Kreator Parc Asteriiiiiiiix! O+ :+
Ga je mee? :7
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 16:51:47 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193816603
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Blues het volgende:
Deleted
Wat stond hier?
pi_193816638
Ik zou ook wel een dutje kunnen doen. Ik word altijd slaperig als ik een beetje mee lig te kijken terwijl mijn vriend aan het gamen is. Last of us is wel echt weer top.
pi_193816955
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 16:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ga je mee? :7
:Y :Y :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_193816958
Wat eten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193816972
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 17:14 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten?
Ik heb kliekje beenham, bietjessaslade (maar daar had ik vanmiddag al iets mee gebouwd) en bakaardappels die op moeten.
Nog even nadenken over groenten.

En ik heb een koel briesje *O* *deuren en ramen opengooit*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193816989
Pizza Calzone :Y)

Nadeel van open deur beleid: óf er is een nest in huis óf het hupt naar binnen.
Geen muizen, wél ienie mini padjes.
Al 5 stuks, of steeds dezelfde buiten gezet.

Mini en Kreat op reis w/
pi_193817026
Gebakken aardappeltjes, gekookte worteltjes en de schnitzel van de vegetarische slager. Waar ik net aan rook en hij stinkt nu die nog niet gebakken is. Hopelijk is het toch te eten. :')
pi_193817065
Vegan rendang met jackfruit, heel benieuwd of het iets is.
pi_193817099
Bietensalade, restje draadjesvlees uit vriezer en rostti
We have far more in common than that which devides us..
pi_193817147
Vanochtend broodontbijt. Om een uur of drie een bak kwark met fruit en een halve chocolonlyladereep. Ik denk dat het daar wel bij blijft voor vandaag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193817217
Vandaag toch vooral buiten gespeeld; 6 nieuwe aardappels gepoot, zonnebloemen uitgeplant, stuk zand nog wat losgeharkt en ingezaaid met bloemen, kooltjes uitgeplant en een deel van het gemaaide hoge gras op wierden geharkt. Kreeg dat net niet af voor de plensbui. Toen maar naar binnen gegaan en huis gestofzuigd met de nieuwe snoerloze steelstofzuiger. Misschien zijn er wel betere, maar ik vind 'm fijn, in vergelijking met de 'gewone' (lawaai! snoer! ding achter je aan!).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 27 juni 2020 @ 17:49:12 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_193817396
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 11:19 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe laptop, vers uit de doos.
Fok beschuldigt me meteen er van ads te blocken. Wederom een reden voor geen nieuw abbo.

Dingen die geblocked worden door out-of-the-box configuraties kunnen haast niet vrij van malware zijn..
De melding lijkt te komen omdat de adboer een domein pingt. Is er ergens een reactie te laat gaat het adblock alarm af. Dus een iets tragere dns server en je heb de melding te pakken.
Kun je als eindgebruiker niets aan doen. Werkt wel addons in de hand die deze en andere meldingen de nek om draaien.
Het gekke is echter dat dit enkel bij fok een probleem oplevert. Zeer waarschijnlijk een script probleem of een server die net te langzaam is.
En NEE. Ik ga dit niet oplossen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 17:55:23 #41
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193817484
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 17:14 schreef Lonaa het volgende:
Wat eten?
Carpaccio XXL met friet.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 18:20:36 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193817895
Kipje in de oven.

Asperges liggen klaar voor badje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193818040
Gemarineerde tempeh, bulgur (met hummus), sla, avocado, tomaatjes, kikkererwten, uitje, paprika... Jup, het is weer weekend :P
pi_193818525
Mijn groenten worden -dwars door de k.oelkast- rabarber, coleslaw en komkommer. Lekker koud :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193818595
biefstukje, salade met aardbei, mozzarella, parmezaanse kaas en croutons, stukje stokbrood. Glaasje wijn of 2. Hier ook weekend!

Nu nog bedenken of er iets leuks te zien is op tv. nog aanraders voor tv-shows? Het liefst ala west wing, house of cards, etc.
pi_193818655
Homemade pizzaaaaa :9
pi_193818790
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:12 schreef Aure het volgende:
Homemade pizzaaaaa :9
Wij ook, van de barbecue O+ en lekkere nieuwe recepten uitgeprobeerd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193818851
De esports wereld is opgeschud door een #metoo schandaal en nu is mijn lievelings wow guild opgeheven -O- Ik zal wel een jaren 70 kind zijn dat ik denk: eh, er is amper iets gebeurd? Man probeert vrouw te versieren, vrouw wijst avances af, man zegt dat hij niet goed met afwijzingen om kan gaan.

Dit is overigens heel erg kort door de bocht :+ (man was zeg maar een baas van haar, zij was bang dat ze nu het guild uitgezet kon worden en dat is dan zeg maar dat je je baan kwijt raakt, maar dan één beter betaald dan wij allemaal ooit gaan verdienen en ze moest het weekend verder nog met hem doorbrengen in een gezamenlijk gehuurde b&b voor een event).

Oh, en nog allerlei aandere aantijgingen met minderjarige meisjes :+ Wat wel serieus heel ernstig is natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193818892
Ovenrecepten vind ik fantastisch.
De calzones in de oven en de afwas gedaan.
I.p.v. eten beteiden, opschrppen en door, nu even een 6-7 minuten rust voor aan tafel gaan. :Y)
Sinds corona eten wij aan tafel.😉
P.S. goed idee om aardbeien in de salade te doen. De vinaigrette is al aangemaakt met donkere balsamico. Goeie match. 👍🏼
pi_193818916
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:26 schreef Isabeau het volgende:
De esports wereld is opgeschud door een #metoo schandaal en nu is mijn lievelings wow guild opgeheven -O- Ik zal wel een jaren 70 kind zijn dat ik denk: eh, er is amper iets gebeurd? Man probeert vrouw te versieren, vrouw wijst avances af, man zegt dat hij niet goed met afwijzingen om kan gaan.

Dit is overigens heel erg kort door de bocht :+ (man was zeg maar een baas van haar, zij was bang dat ze nu het guild uitgezet kon worden en dat is dan zeg maar dat je je baan kwijt raakt, maar dan één beter betaald dan wij allemaal ooit gaan verdienen en ze moest het weekend verder nog met hem doorbrengen in een gezamenlijk gehuurde b&b voor een event).

Oh, en nog allerlei aandere aantijgingen met minderjarige meisjes :+ Wat wel serieus heel ernstig is natuurlijk.
Hé en dat allemaal in de virtuele wereld?
Als je zo ver bent gekomen, dan kan je toch van je afbijten...
Of ben ik nou gek?
pi_193818941
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:28 schreef AnneX het volgende:
Ovenrecepten vind ik fantastisch.
De calzones in de oven en de afwas gedaan.
I.p.v. eten beteiden, opschrppen en door, nu even een 6-7 minuten rust voor aan tafel gaan. :Y)
Sinds corona eten wij aan tafel.😉
P.S. goed idee om aardbeien in de salade te doen. De vinaigrette is al aangemaakt met donkere balsamico. Goeie match. 👍🏼
ik doe vaak ook wat aardbeien door de vinaigrette, ook erg lekker!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2020 @ 19:32:50 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193818967
Het feestmaal was dus. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193818986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:32 schreef borisz het volgende:
Het feestmaal was dus. :Y)
[ afbeelding ]
wauw _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_193819909
Mooie tafel, borisz👍🏼 Smaakt vast goed.

Ook hier veel lol in huis van zo’n box. Onze is een JBL. Radio en blue tooth.
pi_193820115
Ah toch jammer Isa, het gebeurt overal en ik vind het soms moeilijk om partij te kiezen want je hoort zelden het hele verhaal. (En dan krijg je al snel het verwijt dat slachtoffers vaak niks kunnen bewijzen en dat je ze wel het voordeel van de twijfel moet geven omdat niemand zomaar zo'n aantijging doet... maar daar ben ik het ook weer niet per se mee eens.)


Reizen met Waes was weer leuk. Eten was goed. Nu tijd voor een perenijsje.
pi_193820122
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:36 schreef AnneX het volgende:
Mooie tafel, borisz👍🏼 Smaakt vast goed.

Ook hier veel lol in huis van zo’n box. Onze is een JBL. Radio en blue tooth.
Hebben wij ook, ideaal ding :Y
pi_193820131
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:32 schreef borisz het volgende:
Het feestmaal was dus. :Y)
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!
pi_193820144
Wij hebben vanavond lekker gegeten in Haarlem bij specktakel.
Mooi ruim opgezet, genoeg afstand te houden van personeel en andere eters.
Geen verslagje.
Oh en een heel erg lekker rood wijntje gedronken O+ :9

Superdruk in de stad op alle buitenterrassen :o
pi_193820370
Leuk/ lekker Blues!


Jongens, waar blijven al die bloemen en kaartjes? Het is vandaag internationale Scoliosis Awareness Day! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193820460
En een dramatische discussie over de salarissen in de gezondheidszorg op npo 2.

“gelukkig hebben wij vlees op de botten”...heb ik veel gehoord de afgelopen maanden.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2020 @ 21:10:39 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193820501
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:36 schreef AnneX het volgende:
Mooie tafel, borisz👍🏼 Smaakt vast goed.

Ook hier veel lol in huis van zo’n box. Onze is een JBL. Radio en blue tooth.
Ik heb zelf de Bose SoundLink Revolve. Ben daar ook erg blij mee. :)

Fijn ding voor meestal in de keuken, want daar heb ik geen Sonos. Of ik neem hem mee naar andere plekken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193820551
Hallo. De vogel is nog niet gevlogen. De partytent was een drama. Ik heb veel te veel gegeten.
Spoilers!
pi_193820593
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. De vogel is nog niet gevlogen. De partytent was een drama. Ik heb veel te veel gegeten.
Goed verhaal. Lekker kort.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193820633
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. De vogel is nog niet gevlogen. De partytent was een drama. Ik heb veel te veel gegeten.
Dit klinkt een beetje als een gecodeerde boodschap :P
pi_193820659
Ik lijd. Vijf kittens. Blote benen. 80 nageltjes. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193820671
O. En tandjes. Heel veel tandjes :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193820793
Ik ben blijkbaar geen jaren '70 kind want ik vind het meer dan prima als dat soort gedrag afgestraft wordt en een signaal afgeeft.

Sigme wat een leuk springschaap heb je O+

Over maden gesproken: ik heb gisteren en vandaag honderdduizenden vliegen doodvermoord in de keuken, en vanochtend samen met de man maar eens heel grondig de keuken schoongemaakt. En jawel, onder in de prullenbak een verzameling maden en poppen van de groene vleesvlieg. Blegh!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193820883
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 19:29 schreef AnneX het volgende:

Hé en dat allemaal in de virtuele wereld?
Als je zo ver bent gekomen, dan kan je toch van je afbijten...
Of ben ik nou gek?
Esports, AnneX. Dan ga je met hele teams ook naar live events toe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193820914
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 21:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dit klinkt een beetje als een gecodeerde boodschap :P
Lol.

Ik had bijna de voerende oudervogel op film vanmiddag. Kind roept een paar minuten en daarna doet de ouder drie voerrondjes. Mooi om te zien.
Spoilers!
pi_193820921
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:48 schreef Candaasje het volgende:
Ah toch jammer Isa, het gebeurt overal en ik vind het soms moeilijk om partij te kiezen want je hoort zelden het hele verhaal. (En dan krijg je al snel het verwijt dat slachtoffers vaak niks kunnen bewijzen en dat je ze wel het voordeel van de twijfel moet geven omdat niemand zomaar zo'n aantijging doet... maar daar ben ik het ook weer niet per se mee eens.)

Reizen met Waes was weer leuk. Eten was goed. Nu tijd voor een perenijsje.
Het ergste was eigenlijk dat het al meer dan een jaar geleden begonnen was en de top van het team het al heel lang wist dus, maar het in de doofpot hield. Tot er meer vrouwen opdoken met verhalen over seksueel ontoelaatbaar gedrag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193820997
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ergste was eigenlijk dat het al meer dan een jaar geleden begonnen was en de top van het team het al heel lang wist dus, maar het in de doofpot hield. Tot er meer vrouwen opdoken met verhalen over seksueel ontoelaatbaar gedrag.
Dat maakt zoiets wel tot een heftiger verhaal lijkt me. En de toon waarop hij zei dat hij moeilijk met afwijzing om kan gaan ook.
Spoilers!
pi_193821499
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat maakt zoiets wel tot een heftiger verhaal lijkt me. En de toon waarop hij zei dat hij moeilijk met afwijzing om kan gaan ook.
Ja, ik snap wel dat ze daar heel zenuwachtig van werd. Hij scheen die nacht ook kamers geruild te hebben en bij haar op de kamer te slapen zonder met haar te hebben overlegd :X

Ze is later bij een ander team gegaan en heeft de managers van het team uitgelegd waarom ze weg ging. Daar is niets mee gedaan.

Nu las ik net dat er ook aangifte is gedaan en dat er ook sprake zou zijn van rape. Ben benieuwd of het hier bij blijft of dat er nog meer naar boven komt. En of dit het enige esportsteam is waarbij dit gebeurd is, of dat er nu meer a la #metoo beweging zullen volgen. Het is op zich al niet een heel vrouwvriendelijke omgeving. En in games worden vrouwen ook best seksueel afgebeeld. (je weet wel: man in volledig harnas, vrouw in bikiniharnas :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193822148
Voor de liefhebbers heb ik een rondje tuin gedaan: F&F / Het Moestuintopic #30 Neerslag graag...
Spoilers!
pi_193822180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik snap wel dat ze daar heel zenuwachtig van werd. Hij scheen die nacht ook kamers geruild te hebben en bij haar op de kamer te slapen zonder met haar te hebben overlegd :X

Ze is later bij een ander team gegaan en heeft de managers van het team uitgelegd waarom ze weg ging. Daar is niets mee gedaan.

Nu las ik net dat er ook aangifte is gedaan en dat er ook sprake zou zijn van rape. Ben benieuwd of het hier bij blijft of dat er nog meer naar boven komt. En of dit het enige esportsteam is waarbij dit gebeurd is, of dat er nu meer a la #metoo beweging zullen volgen. Het is op zich al niet een heel vrouwvriendelijke omgeving. En in games worden vrouwen ook best seksueel afgebeeld. (je weet wel: man in volledig harnas, vrouw in bikiniharnas :') )
Het wordt steeds erger met dit verhaal. Ik heb niet het idee dat ik hier een jaren '70 gevoel bij heb.
Spoilers!
pi_193822194
Ah, dat is wel ernstig Isa. Brrr.


Ik heb me even kwaad gemaakt op de vaat en ben nu aan het bedenken of ik de hangmat induik met een muziekje of nog een aflevering kijk . / zwaarleven
pi_193822324
Ook geen jaren 70. Maar Isa, heb jij nog steeds je jaren 70 gevoel erbij nu, met al die aanvullingen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_193822771
Zo zeg @Lucky_Strike, jullie komen voorlopig niet om van de honger. Jullie hebben wel eer van je harde werken.

@Isabeau, begrijp ik goed dat "men" wist van zijn grensoverschrijdend gedrag en het liet gaan?
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 27 juni 2020 @ 22:56:46 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193822967
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:


Ja, ik snap wel dat ze daar heel zenuwachtig van werd. Hij scheen die nacht ook kamers geruild te hebben en bij haar op de kamer te slapen zonder met haar te hebben overlegd :X

Ze is later bij een ander team gegaan en heeft de managers van het team uitgelegd waarom ze weg ging. Daar is niets mee gedaan.

Nu las ik net dat er ook aangifte is gedaan en dat er ook sprake zou zijn van rape. Ben benieuwd of het hier bij blijft of dat er nog meer naar boven komt. En of dit het enige esportsteam is waarbij dit gebeurd is, of dat er nu meer a la #metoo beweging zullen volgen. Het is op zich al niet een heel vrouwvriendelijke omgeving. En in games worden vrouwen ook best seksueel afgebeeld. (je weet wel: man in volledig harnas, vrouw in bikiniharnas :') )
Hij heette niet toevallig Jeffrey Epstein?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193823390
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Ook geen jaren 70. Maar Isa, heb jij nog steeds je jaren 70 gevoel erbij nu, met al die aanvullingen?
Nee :7

Ik vond het aanvankelijk een beetje overdreven, maar hoe meer je er over leest hoe erger het wordt :X En het ging ook niet over maar 1 persoon.

Weer op het werk en ik word dol van de bultjes van ik denk de eikenprocessierups. Ik had twee soorten spul, een menthol gel en een honingcreme die beiden zouden moeten werken, maar ik word er vooral plakkerig van. Zou een antihistaminetablet beter helpen tegen de jeuk? Nu maar even niet, want ik word er ook slaperig van :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 juni 2020 @ 23:15:44 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193823458
Bepanthen claimt in hun tv reclames ook effectief te zijn tegen brandhaartjes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193823462
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 23:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee :7

Ik vond het aanvankelijk een beetje overdreven, maar hoe meer je er over leest hoe erger het wordt :X En het ging ook niet over maar 1 persoon.

Weer op het werk en ik word dol van de bultjes van ik denk de eikenprocessierups. Ik had twee soorten spul, een menthol gel en een honingcreme die beiden zouden moeten werken, maar ik word er vooral plakkerig van. Zou een antihistaminetablet beter helpen tegen de jeuk? Nu maar even niet, want ik word er ook slaperig van :7
@Anthraxx noemde toch iets heel goeds tegen de jeuk?
We have far more in common than that which devides us..
pi_193823490
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Anthraxx noemde toch iets heel goeds tegen de jeuk?
Ja, iets tegen waterpokken geloof ik. Nou, als het helpt dan graag :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193823614
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 23:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, iets tegen waterpokken geloof ik. Nou, als het helpt dan graag :{
Kidsclin coolmousse, voor waterpokken. Iets van 13 euro.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193823771
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:

Kidsclin coolmousse, voor waterpokken. Iets van 13 euro.
Weer iets verkoelends. Dat claimen de andere dingen die ik heb ook en ik vind het zwaar tegen vallen hoe goed verkoelend werkt. Wat wel een beetje helpt: de sterillium op het werk want dat doet pijn en dooft dan uit zonder direct weer te gaan jeuken en pijn is prettiger dan jeuk :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193823837
@Isa...dat verhaal wordt steeds groter!

En is er een nachtapotheek in jullie huis? Misschien kun je dan overleggen.
Werk ze.
pi_193823882
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef AnneX het volgende:
@:Isa...dat verhaal wordt steeds groter!

En is er een nachtapotheek in jullie huis? Misschien kun je dan overleggen.
Werk ze.
De nachtapotheek rekent 10 euro extra 's nachts. Ook voor personeel :7 Maar als ik haar spreek kan ik wel even vragen of ze ergens goede ervaring/verhalen over weet. Ik red me wel met de sterillium :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193824035
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De nachtapotheek rekent 10 euro extra 's nachts. Ook voor personeel :7 Maar als ik haar spreek kan ik wel even vragen of ze ergens goede ervaring/verhalen over weet. Ik red me wel met de sterillium :+
Sterkte. Jeuk is echt marteling.
Spoilers!
  zondag 28 juni 2020 @ 01:49:14 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193825359
}:|

Wakker door de ui en knoflook in de zelfgemaakte guacamole -O-
Maagzuur en vervolgens gaat dan het koppie aan .

Al 3 keer in slaap gevallen tijdens het lezen, dus dat werkt wel, maar blijven slapen du helaas niet -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2020 @ 05:44:16 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193825859
Wakker door de wind.
pi_193825877
Wakker van het weklicht. Buiten is het fris en grijs.
De poezen zijn weer binnen, eentje is een paar dagen weggebleven (achter op het veld, hij kwam vast wel thuis voor brokken).

Koffie!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193825934
Wakker door monster nummer 2... Nu maar eens kijken wat voor ontbijt er is...
pi_193825939
Wakker door de wekker. Nu even alles tegen elkaar open voordat ik naar het werk ga.
Poes wilde vannacht niet naar bed dus toen kon ik de ramen niet op kiepstand zetten ivm risico dat poes vast zou blijven zitten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193825976
Mogguh :O Gister voor het eerst sinds lange tijd bij mijn beste vriendin gegeten en een gezellige avond gehad O+ Wat heb ik dat gemist :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193826194
Op de bank in een fris Veendam

Wat een weer gister _O-

Daarna wel heerlijk over de parkeerplaats gezwommen om te kijken of de auto schade had.
Maar dat viel erg mee.
Plassen net zo diep als de laarzen hoog waren...

Dus nog fijn even buiten gespeeld _O-

Wel zonde van al het balkonfruit.
Er is echt heel veel gesneuveld.
Bijna alle hanghortensias geen bloemen meer.
En er hangt nog slechts 1 aardbei.. en van de blauwe bessen is helemaal niks over.
3 handen aan mini druiventrosjes er af... maar gelukkig ook nog veel aan de plant.
Alle bloemetjes van de braam liggen er af... deels inclusief tak. En ik dacht toch dat die braamstruiken wel echt heel taai waren altijd.
Maar wonder boven wonder lijkt de framboos nergens last van te hebben.

Filmpje op het nieuws van bij bakker bart... nou dat is hier op de hoek dus :)
Omgevallen boom op huis.. een stukje verderop.

Soort lint van ravage...
10 minuten verderop met de auto zitten alle blaadjes nog aan de boom en heeft het enkel geregend.
Hier ligt de parkeerplaats vol met halve bomen.
pi_193826527
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Op de bank in een fris Veendam

Wat een weer gister _O-

Daarna wel heerlijk over de parkeerplaats gezwommen om te kijken of de auto schade had.
Maar dat viel erg mee.
Plassen net zo diep als de laarzen hoog waren...

Dus nog fijn even buiten gespeeld _O-

Wel zonde van al het balkonfruit.
Er is echt heel veel gesneuveld.
Bijna alle hanghortensias geen bloemen meer.
En er hangt nog slechts 1 aardbei.. en van de blauwe bessen is helemaal niks over.
3 handen aan mini druiventrosjes er af... maar gelukkig ook nog veel aan de plant.
Alle bloemetjes van de braam liggen er af... deels inclusief tak. En ik dacht toch dat die braamstruiken wel echt heel taai waren altijd.
Maar wonder boven wonder lijkt de framboos nergens last van te hebben.

Filmpje op het nieuws van bij bakker bart... nou dat is hier op de hoek dus :)
Omgevallen boom op huis.. een stukje verderop.

Soort lint van ravage...
10 minuten verderop met de auto zitten alle blaadjes nog aan de boom en heeft het enkel geregend.
Hier ligt de parkeerplaats vol met halve bomen.
Dat klinkt best heftig. Zaten jullie er middenin of kwamen jullie na afloop aan?

Mogge trouwens
We have far more in common than that which devides us..
pi_193826560
Wakker omdat bijna 11 uur in bed :o

Vannacht wakker geworden van even harde regen.

@Isabeau , zo wordt dat verhaal inderdaad steeds heftiger. Net als er 2/3 weken geleden bij CrossFit ineens een beerput open ging :X
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 09:16:30 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193826585
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Op de bank in een fris Veendam

Wat most doar den?
Veenkoloniaal Museum en een ritje naar Stadskanaal met museumspoorlijn STAR?

In Veendam was het echt noodweer inderdaad.

Mogguh.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193826606
Ik ken Veendam alleen van het subtropisch zwemparadijs 8-) (wat een heerlijk ouderwetse term O+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 juni 2020 @ 09:28:38 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193826649
De Lange Leegte! :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193826886
Goeiemorgen. Sterkte met die irritante jeuk Isa :{

Gisteren gewandeld en vandaag weer. Beste vriend is jarig en hij wil graag wandelen vanaf een natuurgebied naar Zandvoort dus ik hobbel er wel achteraan. Hoop dat het weer beetje aangenaam wordt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_193827019
Mogguh! (Bijna weer middag :D )

Hier wel prima weer geloof ik, in elk geval niks gemerkt en het zonnetje schijnt inmiddels voorzichtig.

Jeuk is echt hels. Sterkte Isa :*

Straks even naar mijn ouders, 'verlate vaderdag'. We maken zo kwartaart (nee niet uit een pakje, maar gewoon 'echt' met echte aardbeien ;') )
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 10:29:27 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193827043
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 09:28 schreef borisz het volgende:
De Lange Leegte! :+
Das war einmal
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 juni 2020 @ 10:50:34 #103
217702 Lonaa
Honger!
pi_193827292
Weekmenu-maak-tijd. En dan straks Grote Boodschappen.

Ben zo duf als een konijn incl. dik (aanvoelende) ogen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193827311
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 09:21 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ken Veendam alleen van het subtropisch zwemparadijs 8-) (wat een heerlijk ouderwetse term O+ )
Het lijkt wel ijs!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 28 juni 2020 @ 10:53:05 #105
221912 minilot
Nancy boy
pi_193827323
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 10:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het lijkt wel ijs!
:D Daar al in twee decennia niet meer aan gedacht!
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 28 juni 2020 @ 10:56:24 #106
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193827350
zeg Lucky, wij hebben wat kleine klusjes in huis die K. niet aan mij toevertrouwd :+
dus we zoeken een mannetje die dan even 1 a 2 dagen langskomt en dat dan even voor ons fixt.. jij hebt toch ook zo'n klusjes mannetje? waar heb je die vandaan ? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 28 juni 2020 @ 10:57:15 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193827361
en hier staat de slaapkamer schoonmaken op het programma en ik ga eens met de decoupeerzaag aan de slag om borders/bloembakken te maken voor de tuin.. ik ben benieuwd.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 28 juni 2020 @ 11:02:24 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193827403
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2020 10:56 schreef Barreltje het volgende:
zeg Lucky, wij hebben wat kleine klusjes in huis die K. niet aan mij toevertrouwd :+
dus we zoeken een mannetje die dan even 1 a 2 dagen langskomt en dat dan even voor ons fixt.. jij hebt toch ook zo'n klusjes mannetje? waar heb je die vandaan ? :o
De timmerman kwam via de stukadoor. We vragen vaker aan werklui hier of ze nog iemand weten voor een andere klus. Zo hebben we weer een loodgieter via de timmerman. De tegelzetter ook via de stukadoor. De stukadoor van Marktplaats. De hovenier/grondwerker via Facebook.
Spoilers!
pi_193827465
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 10:53 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Daar al in twee decennia niet meer aan gedacht!
Was toch een topreclame O+ Vanaf die dag wilde ik naar een vakantiepark :Y
Mijn ouders gaven nooit toe :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 28 juni 2020 @ 11:53:03 #110
370431 drakin
vurig typje
pi_193827912
Goeiemorgen!

Ik ben helemaal happy na het horen(en zien) van dit geweldige pianomuziekje, ik hou ook heel erg van pianomuziek O+

Maar dit is echt heerlijk:

En de 2 koffie hielpen ook vanmorgen _O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828076
Wakker door de man die koffie onder mn neus hield O+

Heerlijk dat het lekker doorwaait nu. Kom maar door *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 28 juni 2020 @ 12:04:28 #112
63722 z80
I fink you freaky
pi_193828115
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wakker door de man die koffie onder mn neus hield O+

Heerlijk dat het lekker doorwaait nu. Kom maar door *O*
Het lekker doorwaaien is inmiddels ook 22 graden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193828203
Gesport! Powerrrrrrrrrr groepsles in de buitenlucht. Was een beetje spannend met wind (en mogelijk omwaaiend hekwerk) en dreigende regen. Maar alles ging net goed.
Morgen heb ik vast spierpijn, het meest verwacht ik van een gruwelijke krampaanval linkerbovenarm :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 12:10:39 #114
370431 drakin
vurig typje
pi_193828222
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:09 schreef sigme het volgende:
Gesport! Powerrrrrrrrrr groepsles in de buitenlucht. Was een beetje spannend met wind (en mogelijk omwaaiend hekwerk) en dreigende regen. Maar alles ging net goed.
Morgen heb ik vast spierpijn, het meest verwacht ik van een gruwelijke krampaanval linkerbovenarm :').
Was het je eerste keer dan?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:25:42 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_193828396
Ik twijfel nog mbt de trainging vanmiddag. Nog geen zin om iets te doen. Daarna gaan bedenken wat te eten?
Morgen eerst een cirkel training die niet heel zwaar is. Daarna HIIT buiten. Voor het eerst weer maandag de slooptraining. En ook weer 2 HIIT trainingen in de week.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193828409
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:10 schreef drakin het volgende:

[..]

Was het je eerste keer dan?
Eerste keer na een sportstop van 5 jaar. Gelukkig is dit een kleine lokale sportschool; de eigenaar wist m'n naam nog, ik herkende de instructrice van deze les en zij mij ook.
Ik ben gestopt omdat ik het niet meer gecombineerd kreeg met (toen) een nieuwe baan, en mijn evenwichtstoornis werd 5 jaar geleden ook echt vervelend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 12:29:50 #117
370431 drakin
vurig typje
pi_193828445
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Eerste keer na een sportstop van 5 jaar. Gelukkig is dit een kleine lokale sportschool; de eigenaar wist m'n naam nog, ik herkende de instructrice van deze les en zij mij ook.
Ik ben gestopt omdat ik het niet meer gecombineerd kreeg met (toen) een nieuwe baan, en mijn evenwichtstoornis werd 5 jaar geleden ook echt vervelend.
Kleine sportscholen zijn wel een stuk fijner dan die grote commerciele, ik heb daar ook wel wat meer voor over. Sport nu een half jaar bij een kleine hier.
Vrijdag nog HIT in de volle zon met 30 graden en de intensiteit ook wat hoger gedaan(je kunt op 3 niveaus meedoen)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:31:08 #118
370431 drakin
vurig typje
pi_193828464
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:25 schreef z80 het volgende:
Ik twijfel nog mbt de trainging vanmiddag. Nog geen zin om iets te doen. Daarna gaan bedenken wat te eten?
Morgen eerst een cirkel training die niet heel zwaar is. Daarna HIIT buiten. Voor het eerst weer maandag de slooptraining. En ook weer 2 HIIT trainingen in de week.
Aardappels!

Ik heb genoeg, 2 volle fietstassen en 2 boodschappentassen vol!

Wil je ook een kilootje of meer? Ik heb zat!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:33:52 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_193828499
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:31 schreef drakin het volgende:

[..]

Aardappels!

Ik heb genoeg, 2 volle fietstassen en 2 boodschappentassen vol!

Wil je ook een kilootje of meer? Ik heb zat!
Tegen de tijd dat ik met de fiets bij jou ben is de dag ook om.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 juni 2020 @ 12:37:09 #120
370431 drakin
vurig typje
pi_193828545
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat ik met de fiets bij jou ben is de dag ook om.
Gezond ook!

Het sjouwen met de aardappels was trouwens ook een flinke workout, plein waar ze vandaan kwamen was ietsjes verder dan gedacht. Bekaf gister dus blij dat ik dat HIT doe anders wist ik niet hoe het kwam vandaag.

Nu niet eens spierpijn en trots op deze superworkout *O* *O* *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:43:42 #121
63722 z80
I fink you freaky
pi_193828615
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:37 schreef drakin het volgende:

[..]

Gezond ook!

Het sjouwen met de aardappels was trouwens ook een flinke workout, plein waar ze vandaan kwamen was ietsjes verder dan gedacht. Bekaf gister dus blij dat ik dat HIT doe anders wist ik niet hoe het kwam vandaag.

Nu niet eens spierpijn en trots op deze superworkout *O* *O* *O*
Ik weet niet of meer dan 200KM fietsen op een dag gezond is. Kan dan wel even bij Isa langs.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 juni 2020 @ 12:47:27 #122
370431 drakin
vurig typje
pi_193828667
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik weet niet of meer dan 200KM fietsen op een dag gezond is. Kan dan wel even bij Isa langs.
Maak er een fietsvakantie van! Dit is echt een leuke stad voor een paar dagen vakantie :Y

Waar woont Isa en heeft ze ook aardappels?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828672
Ik ben net even het internet ingedoken op zoek naar een kraamcadeau.
Ik verwacht de komende weken weer een shitload aan reclames van ClearBlue, Pampers en VTech. :')
  zondag 28 juni 2020 @ 12:47:47 #124
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193828673
:') |:( ~:) *O*

Groetjes van T.om!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:47:47 #125
370431 drakin
vurig typje
pi_193828674
Er stopt trouwens ook een trein voor de deur.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828679
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:47 schreef drakin het volgende:
Er stopt trouwens ook een trein voor de deur.
Voor jouw deur? Dat lijkt me toch best vervelend :{
  zondag 28 juni 2020 @ 12:48:46 #127
370431 drakin
vurig typje
pi_193828688
Maar mochten mensen willen en een keer deze stad komen bekijken, ik heb gratissss aardappels!!!

Zeg maar hoeveel kilo en ik leg het voor je klaar. max 5 kg per persoon anders is het zomaar op.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828704
Hoeveel kg aardappels heb je eigenlijk, drakin :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 12:49:53 #129
370431 drakin
vurig typje
pi_193828707
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Voor jouw deur? Dat lijkt me toch best vervelend :{
Bijna voor de deur. er zit nog een stationsgebouw en een plein en een groenstrookje en 2 keer linksafslaan tussen, dus wel 2 minuten werk!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:50:24 #130
370431 drakin
vurig typje
pi_193828711
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel kg aardappels heb je eigenlijk, drakin :o
Ik weet het niet maar heel veel, denk wel 50 of 60 kg.

Ik ben sterk :+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:51:01 #131
370431 drakin
vurig typje
pi_193828713
@fietsie

Gepofte aardappels voor op de bbq?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828729
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:50 schreef drakin het volgende:

Ik weet het niet maar heel veel, denk wel 50 of 60 kg.

Ik ben sterk :+
omg wat veel :o Loaded carries haha O+

Dat wordt rösti, tortilla, gebakken aardappels, patat, aardappelpuree, huzarensalade etc etc :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193828737
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:49 schreef drakin het volgende:

[..]

Bijna voor de deur. er zit nog een stationsgebouw en een plein en een groenstrookje en 2 keer linksafslaan tussen, dus wel 2 minuten werk!
Ah ok, dat scheelt. Anders heb je steeds allemaal van die lui die even moeten plassen, koffie morsen over je deurmat, je niet even uit je huis laten stappen als ze staan te dringen...zou toch maar vervelend zijn :P

quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:50 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik weet het niet maar heel veel, denk wel 50 of 60 kg.

Ik ben sterk :+
:D jij komt de hongerwinter wel door
pi_193828752
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

omg wat veel :o Loaded carries haha O+

Dat wordt rösti, tortilla, gebakken aardappels, patat, friet aardappelpuree, huzarensalade etc etc :7
FTFY }:| Je kunt van patatten toch geen patatten maken joh!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:53:27 #135
370431 drakin
vurig typje
pi_193828756
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

omg wat veel :o Loaded carries haha O+

Dat wordt rösti, tortilla, gebakken aardappels, patat, aardappelpuree, huzarensalade etc etc :7
gisteravond een pan vol gekookt en begonnen met spekvet, keltisch zeezout en roomboter.

Onder de aardappels zat nog kipdijfilet en ik had ook nog groente daarna, en een hele watermeloen.

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828781
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:53 schreef Candaasje het volgende:

FTFY }:| Je kunt van patatten toch geen patatten maken joh!
-1 Candaasje -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 12:55:06 #137
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193828782
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

FTFY }:| Je kunt van patatten toch geen patatten maken joh!
:D
  zondag 28 juni 2020 @ 12:55:52 #138
370431 drakin
vurig typje
pi_193828796
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah ok, dat scheelt. Anders heb je steeds allemaal van die lui die even moeten plassen, koffie morsen over je deurmat, je niet even uit je huis laten stappen als ze staan te dringen...zou toch maar vervelend zijn :P
[..]

:D jij komt de hongerwinter wel door
Ik vind wel onderdelen van gejatte fietsen hier, kinderzitjes en fietstassen die worden gedumpt. Maar mijn fiets, oud klein krot van 20 jaar, laten ze staan.

En in combi met een middelbare school worden er wel vaak verpakkingen gedumpt.

Maar het is toch megastil verder, heerlijk!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828797
Laatste zooi verhuist :X het huis is nu echt bijna leeg want ik kwam net tot de conclusie dat ik mijn LP’s vergeten ben :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 juni 2020 @ 12:56:03 #140
370431 drakin
vurig typje
pi_193828799
welke hongerwinter?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828809
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

-1 Candaasje -O-
Sorry, ik kreeg op mijn kop van mijn huisgenoten. Ooit zei ik ook patat. Maar ik heb het maar afgeleerd want hun gezucht en rollende ogen gevolgd door een "Gekke Hollander' werden ondraaglijk. ;(
pi_193828817
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste zooi verhuist :X het huis is nu echt bijna leeg want ik kwam net tot de conclusie dat ik mijn LP’s vergeten ben :’)
Voelt het nostalgisch of meer opluchting dat het nu he-le-maal leeg is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193828818
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:47 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben net even het internet ingedoken op zoek naar een kraamcadeau.
Ik verwacht de komende weken weer een shitload aan reclames van ClearBlue, Pampers en VTech. :')
Wat is het geworden? Ik ga vrijdag de inmiddels drie maanden oude baby van een collega bewonderen en ik denk dat ik een sambabal & tamboerijntje ga geven.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193828822
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste zooi verhuist :X het huis is nu echt bijna leeg want ik kwam net tot de conclusie dat ik mijn LP’s vergeten ben :’)
Gek gevoel dan, of niet? Het wordt nu wel 'echt'!
  zondag 28 juni 2020 @ 12:57:37 #145
370431 drakin
vurig typje
pi_193828823
Het zijn eigenlijk frietaardappelen, maar je kan er ook andere dingen mee koken/bakken.

Ik sla sushi maken trouwens over. heb wel vis, haring en hoe heet dat wat in kibbeling gaat en zalm.

maar sushi van aardappelen lijkt me minder lekker.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193828841
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Candaasje het volgende:

Sorry, ik kreeg op mijn kop van mijn huisgenoten. Ooit zei ik ook patat. Maar ik heb het maar afgeleerd want hun gezucht en rollende ogen gevolgd door een "Gekke Hollander' werden ondraaglijk. ;(
Ik vind mensen die aan die idioterie (= de discussie er over) mee doen echt ondraaglijk. Het maakt me niets uit hoe je het noemt, ik erger me daar werkelijk nooit aan. Maar anderen er in verbeteren, beide kanten op? |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 12:58:57 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_193828845
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:47 schreef drakin het volgende:
Er stopt trouwens ook een trein voor de deur.
Met de trein wordt een wereldreis. Eerst naar Düsseldorf, dan Arnhem. Vanuit daar pas richting het hoge noorden. De fiets is waarschijnlijk sneller.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193828849
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voelt het nostalgisch of meer opluchting dat het nu he-le-maal leeg is?
Beide :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193828854
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Gek gevoel dan, of niet? Het wordt nu wel 'echt'!
Yup :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193828858
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef Lot_1 het volgende:

Wat is het geworden? Ik ga vrijdag de inmiddels drie maanden oude baby van een collega bewonderen en ik denk dat ik een sambabal & tamboerijntje ga geven.
Ik las even dat je sambal ging geven :@

En muziekinstrumentjes (herriemakers!) geven O+ :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193828877
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:59 schreef PdeHoog het volgende:

Beide :P
Straks mag je nog een keer 8-) Naar jullie huis :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 13:01:05 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_193828885
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las even dat je sambal ging geven :@

En muziekinstrumentjes (herriemakers!) geven O+ :7
Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. :X
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193828899
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:01 schreef z80 het volgende:

Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. :X
Misschien heeft de buurman van mini nog een héél milde variant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 13:07:23 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_193828963
De woordvoerder van Viruswaanzin blijkt in Duitsland te wonen. Waarom gaat hij niet daar staan schreeuwen. 1.5 meter en mondkapjesplicht. Of is rellen in Nederland een stuk veiliger?
https://www.ad.nl/binnenl(...)atieverbod~a77d474f/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 juni 2020 @ 13:11:04 #155
370431 drakin
vurig typje
pi_193829010
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Met de trein wordt een wereldreis. Eerst naar Düsseldorf, dan Arnhem. Vanuit daar pas richting het hoge noorden. De fiets is waarschijnlijk sneller.
huh, waarom daar helemaal naartoe? Waar kom je vandaan dat het zo'n omweg moet zijn?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193829023
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Wat is het geworden? Ik ga vrijdag de inmiddels drie maanden oude baby van een collega bewonderen en ik denk dat ik een sambabal & tamboerijntje ga geven.
Allereerst, even beeldvorming: het gezin is nogal weg van TOETOETauto's, plastic rollend speelgoed dat ook licht en geluid geeft, speelgoedtelefoons, etc.
Echt, Duracell en Vtech hebben heel goede klanten aan ze :D

We moeten het nog even navragen aan schoonouders, die weten vast al wat voor speelgoed er in huis is, maar het gaat waarschijnlijk een knuffelleeuw met allerlei stofjes en muziekjes worden en/of een 'kruipende' knuffelbeer (voor over een paar maanden dus meer, 't kindje is nu bijna 4 maanden). Beide van Vtech. Beide van die dingen die 137 batterijen per week kosten en naar mijn zin echt veel te veel geluid maken :') Maar goed, van al het V-techspul zijn deze nog wel leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hun eerste kind hadden we een 'hobbelezel' cadeau gegeven, daar werd neefje echt dikke vriendjes mee dus dat was wel heel leuk. Maakte ook geen herrie ofzo verder. Maar ja, die hebben ze dus al :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kleding e.d. durf ik niet aan. Ik weet denk ik ongeveer wel wat ze leuk vinden, maar ze krijgen ook al heel veel van familie.
  zondag 28 juni 2020 @ 13:12:12 #157
370431 drakin
vurig typje
pi_193829029
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sorry, ik kreeg op mijn kop van mijn huisgenoten. Ooit zei ik ook patat. Maar ik heb het maar afgeleerd want hun gezucht en rollende ogen gevolgd door een "Gekke Hollander' werden ondraaglijk. ;(
Ik zei net frietaardappelen, maar normaal zeg ik ook gewoon patat.

Het was toch ook een onder rivieren en boven rivierendingetje het verschil in het woord?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193829041
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind mensen die aan die idioterie (= de discussie er over) mee doen echt ondraaglijk. Het maakt me niets uit hoe je het noemt, ik erger me daar werkelijk nooit aan. Maar anderen er in verbeteren, beide kanten op? |:(
:D

Als het je gerust stelt: het maakt me zelf echt geen klap uit :P Dit was puur om te plagen :@
pi_193829054
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:12 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik zei net frietaardappelen, maar normaal zeg ik ook gewoon patat.

Het was toch ook een onder rivieren en boven rivierendingetje het verschil in het woord?
Geloof het wel ja :Y
pi_193829058
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Straks mag je nog een keer 8-) Naar jullie huis :o
Hmmm. Minder erg. Nu is het ook in etappes gegaan dus dat doen we dam weer. Maar eerst maar eens afwachten wat dat betonrot doet :{ Ik weet niet goed wat wijsheid is eigenlijk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 juni 2020 @ 13:16:37 #161
370431 drakin
vurig typje
pi_193829088
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Geloof het wel ja :Y
Ik ben gewoon opgegroeid met het patat te noemen, maar maak er geen ding van. Bestelde laatst wedges.

Maar zelf zou ik dat zelfs patat noemen, waarom heet het nou weer wedges?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:17:28 #162
370431 drakin
vurig typje
pi_193829102
We kunnen ook beginnen met buro of bureau en kado of cadeau

Welk woord gebruik jij en waarom?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:18:02 #163
370431 drakin
vurig typje
pi_193829117
En zeg je wc papier of toiletpapier?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:20:10 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193829159
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:16 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ben gewoon opgegroeid met het patat te noemen, maar maak er geen ding van. Bestelde laatst wedges.

Maar zelf zou ik dat zelfs patat noemen, waarom heet het nou weer wedges?
Een wedge is een partje, dus niet hetzelfde als patat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193829165
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:18 schreef drakin het volgende:
En zeg je wc papier of toiletpapier?
Als ik Jort Kelder mag geloven gebruikt de adel gewoon 'wc'. 'toilet' zou duiden op het 'kleden/verzorgd maken' . :{w

Ik gebruik geloof ik alles door elkaar :')
  zondag 28 juni 2020 @ 13:22:11 #166
370431 drakin
vurig typje
pi_193829199
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een wedge is een partje, dus niet hetzelfde als patat.
maar patat is toch ook maar een deel van de aardappel.

Ik dacht wedge omdat het met schil is vaak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:23:08 #167
370431 drakin
vurig typje
pi_193829208
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Als ik Jort Kelder mag geloven gebruikt de adel gewoon 'wc'. 'toilet' zou duiden op het 'kleden/verzorgd maken' . :{w

Ik gebruik geloof ik alles door elkaar :')
Ik gebruik toiletpapier op de wc en als het op is moet ik wc papier kopen voor op het toilet.

zoiets?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:25:12 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193829250
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:22 schreef drakin het volgende:

[..]

maar patat is toch ook maar een deel van de aardappel.

Ik dacht wedge omdat het met schil is vaak
Patat is een reep, een wedge een driehoekig partje meestal met schil, ja. Maar je ziet ook wel (dikke) patat met schil.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 28 juni 2020 @ 13:28:45 #169
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193829311
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Allereerst, even beeldvorming: het gezin is nogal weg van TOETOETauto's, plastic rollend speelgoed dat ook licht en geluid geeft, speelgoedtelefoons, etc.
Echt, Duracell en Vtech hebben heel goede klanten aan ze :D

We moeten het nog even navragen aan schoonouders, die weten vast al wat voor speelgoed er in huis is, maar het gaat waarschijnlijk een knuffelleeuw met allerlei stofjes en muziekjes worden en/of een 'kruipende' knuffelbeer (voor over een paar maanden dus meer, 't kindje is nu bijna 4 maanden). Beide van Vtech. Beide van die dingen die 137 batterijen per week kosten en naar mijn zin echt veel te veel geluid maken :') Maar goed, van al het V-techspul zijn deze nog wel leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hun eerste kind hadden we een 'hobbelezel' cadeau gegeven, daar werd neefje echt dikke vriendjes mee dus dat was wel heel leuk. Maakte ook geen herrie ofzo verder. Maar ja, die hebben ze dus al :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kleding e.d. durf ik niet aan. Ik weet denk ik ongeveer wel wat ze leuk vinden, maar ze krijgen ook al heel veel van familie.
In die trant hebben wij ooit van Fisher Price een schildpad gekregen, waar als je op de rug duwt hij vooruit gaat. Maakt een beetje lawaai, maar niet excessief. Vonden onze beide monsters altijd erg leuk...
  zondag 28 juni 2020 @ 13:30:03 #170
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193829338
Waar Candaasje op doelde is natuurlijk dat ze in België aardappelen patatten noemen.

Ik heb echt de eerste weken hier gedacht dat de kinderen op school vrijwel elke dag friet aten...
  zondag 28 juni 2020 @ 13:30:37 #171
370431 drakin
vurig typje
pi_193829350
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Patat is een reep, een wedge een driehoekig partje meestal met schil, ja. Maar je ziet ook wel (dikke) patat met schil.
En hoe heet de hele dikke patat? Ik dacht zelf boerenpatat of ambachtelijke patat?

En friet, wat voor vorm is dat dan officieel?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:31:12 #172
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193829362
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind mensen die aan die idioterie (= de discussie er over) mee doen echt ondraaglijk. Het maakt me niets uit hoe je het noemt, ik erger me daar werkelijk nooit aan. Maar anderen er in verbeteren, beide kanten op? |:(
Bespeur ik daar een CUL-modtrauma?
Spoilers!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:31:41 #173
370431 drakin
vurig typje
pi_193829376
We hebben hier in de stad een zaak die patat verkoopt maar er staat groot friet.

Die is nu failliet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:33:28 #174
370431 drakin
vurig typje
pi_193829407
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind mensen die aan die idioterie (= de discussie er over) mee doen echt ondraaglijk. Het maakt me niets uit hoe je het noemt, ik erger me daar werkelijk nooit aan. Maar anderen er in verbeteren, beide kanten op? |:(
Het moet de laatste tijd in ruzie uitlopen, ipv elkaar interessant vinden waar het gebruik van woorden vandaan komt.

Ik hoorde iemand ooit over haar boks praten.

Bleek een broek te zijn, geen idee van!

Maar dat is toch gewoon interessant zo'n taaldingetje?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:34:57 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193829426
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:20 schreef Candaasje het volgende:

Als ik Jort Kelder mag geloven gebruikt de adel gewoon 'wc'. 'toilet' zou duiden op het 'kleden/verzorgd maken' . :{w

Plee is adelijker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193829564
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:31 schreef drakin het volgende:
We hebben hier in de stad een zaak die patat verkoopt maar er staat groot friet.

Die is nu failliet
Dat rijmt *O*

:{
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 13:48:38 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193829671
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:31 schreef drakin het volgende:
We hebben hier in de stad een zaak die patat verkoopt maar er staat groot friet.


Die is nu failliet
En terecht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 juni 2020 @ 13:50:15 #178
370431 drakin
vurig typje
pi_193829692
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat rijmt *O*

:{
Tja
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:52:03 #179
370431 drakin
vurig typje
pi_193829721
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En terecht.
Hadden ze het met een andere naam wel gered weet ik niet, ik heb er 1 keer iets gekocht, mijn zoon heeft er wel eens wat gehaald. Maar ja friet noemen had vast gekund als mensen er niet zo moeilijk over deden.

Vraag me af of ze wel eens mensen binnenkregen die zeiden dat het patat is _O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 13:59:34 #180
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193829848
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind mensen die aan die idioterie (= de discussie er over) mee doen echt ondraaglijk. Het maakt me niets uit hoe je het noemt, ik erger me daar werkelijk nooit aan. Maar anderen er in verbeteren, beide kanten op? |:(
+1

Iemand een idee voor iets vegetarisch van de BBQ? Donderdag heb ik 1 iemand die geen vlees wilt en ik wil ze niet afschepen met alleen een groenteburger.
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 14:03:54 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193829925
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

+1

Iemand een idee voor iets vegetarisch van de BBQ? Donderdag heb ik 1 iemand die geen vlees wilt en ik wil ze niet afschepen met alleen een groenteburger.
Spiesjes met witte kaas omwikkelt met komkommer, cherrytomaat, stukjes aubergine en dat gemarineerd koop ik wil es mocht er een vegetariër mee eten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 juni 2020 @ 14:04:41 #182
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193829941
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Allereerst, even beeldvorming: het gezin is nogal weg van TOETOETauto's, plastic rollend speelgoed dat ook licht en geluid geeft, speelgoedtelefoons, etc.
Echt, Duracell en Vtech hebben heel goede klanten aan ze :D

We moeten het nog even navragen aan schoonouders, die weten vast al wat voor speelgoed er in huis is, maar het gaat waarschijnlijk een knuffelleeuw met allerlei stofjes en muziekjes worden en/of een 'kruipende' knuffelbeer (voor over een paar maanden dus meer, 't kindje is nu bijna 4 maanden). Beide van Vtech. Beide van die dingen die 137 batterijen per week kosten en naar mijn zin echt veel te veel geluid maken :') Maar goed, van al het V-techspul zijn deze nog wel leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij hun eerste kind hadden we een 'hobbelezel' cadeau gegeven, daar werd neefje echt dikke vriendjes mee dus dat was wel heel leuk. Maakte ook geen herrie ofzo verder. Maar ja, die hebben ze dus al :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kleding e.d. durf ik niet aan. Ik weet denk ik ongeveer wel wat ze leuk vinden, maar ze krijgen ook al heel veel van familie.
Onze Vtech dingen hebben 1x in het half jaar een batterij nodig. Marijn is er gek op.
  zondag 28 juni 2020 @ 14:04:52 #183
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193829945
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

+1

Iemand een idee voor iets vegetarisch van de BBQ? Donderdag heb ik 1 iemand die geen vlees wilt en ik wil ze niet afschepen met alleen een groenteburger.
haloumi is echt lekker van de BBQ. Eventueel aan een spiesje met courgette oid.
pi_193829963
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sorry, ik kreeg op mijn kop van mijn huisgenoten. Ooit zei ik ook patat. Maar ik heb het maar afgeleerd want hun gezucht en rollende ogen gevolgd door een "Gekke Hollander' werden ondraaglijk. ;(
^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 28-06-2020 14:12:29 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 14:06:12 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193829971
Irl verbeter ik niemand, maar ik zeg nooit friet. Altijd patat
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 juni 2020 @ 14:09:07 #186
370431 drakin
vurig typje
pi_193830036
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

+1

Iemand een idee voor iets vegetarisch van de BBQ? Donderdag heb ik 1 iemand die geen vlees wilt en ik wil ze niet afschepen met alleen een groenteburger.
patat of friet, aubergine poffen, aardappel poffen met zelfgemaakte kruidenroomboter, kaasplak, paprika grillen. spiesjes met ananas en stukjes pannenkoek ertussen.
maiskolf, banaan, champignons, spiesjes maken met fruit, spiesjes maken met groente.
En uiteindelijk zijn er ook recepten voor vegetarische hamburgers of doe je tofu tussen de groentes op de spiesjes(de tofu wel even marineren)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 14:10:33 #187
370431 drakin
vurig typje
pi_193830062
en een broodje op de bbq en een frisse meloensalade (meloen, munt en feta met beetje citroensap)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 14:12:20 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193830095
Even mijn noeste arbeid of iig de tussenstop spammen hier hoor:
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 14:16:47 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193830160
Ik moest even lachen, Peter Jansen is dus inderdaad die domme joekel die zichzelf in de fik heeft gezet _O-

Had begin deze week al gelezen dat iemand radiostilte opmerkte van hem sinds die brand.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 28 juni 2020 @ 14:28:16 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193830357
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

+1

Iemand een idee voor iets vegetarisch van de BBQ? Donderdag heb ik 1 iemand die geen vlees wilt en ik wil ze niet afschepen met alleen een groenteburger.
Kleine courgettes halveren, met een lepel zaadlijst eruit, schapen of geitenkaas erin en een lik honing, en gaarstoven in een alufolietje op de grill
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 28 juni 2020 @ 14:29:15 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193830377
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:12 schreef Barreltje het volgende:
Even mijn noeste arbeid of iig de tussenstop spammen hier hoor:
[ afbeelding ]
Wat groeit daar links, met die drukmeter?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193830561
Kijk! Kijkkijkkijk!

:o O+ oO<
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 14:45:21 #193
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193830682
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat groeit daar links, met die drukmeter?
Das een compost bak met thermometer :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 28 juni 2020 @ 14:45:39 #194
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193830690
quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:38 schreef sigme het volgende:
Kijk! Kijkkijkkijk!
[ afbeelding ]
:o O+ oO<
Het is gelukt! *O* O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193830703
quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:38 schreef sigme het volgende:
Kijk! Kijkkijkkijk!
[ afbeelding ]
:o O+ oO<
Pulletjes O+

Volgens mij vonden de ouders het maar niks dat je foto’s maakte _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 juni 2020 @ 14:47:31 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193830724
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Das een compost bak met thermometer :+
Ah een jakkesbakkeskwekerij met succesmeter :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193830758
quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:38 schreef sigme het volgende:
Kijk! Kijkkijkkijk!
[ afbeelding ]
:o O+ oO<
O+ Kijk nou!

@Anthraxx: ik werd er altijd wel blij van als er naast een groenteburger ook iets van salade is (pastasalade ofzo, en/of fruitsalade, aardappelsalade.... ik noem maar iets. Gewoon iets waar iedereen van kan eten), gepofte aardappel kan prima, en iets van groentespiesjes of gegrilde groenten ben ik ook altijd dankbaar voor. Ik BBQde altijd al voornamelijk voor de gerechten eromheen, maar dat is sinds ik vega(n) werd veel sterker geworden, en juist op dat gebied is het vaak wat karig. Althans, bij schoonfamilie dan. (Mijn moeder maakt altijd 6 soorten salades ofzo, dus dat was geen punt)
pi_193830763
Lekker bezig Barrel! ^O^
pi_193830774
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Als ik Jort Kelder mag geloven gebruikt de adel gewoon 'wc'. 'toilet' zou duiden op het 'kleden/verzorgd maken' . :{w

Ik gebruik geloof ik alles door elkaar :')
Ik heb ook geleerd dat toilet niet netjes is en dat je gewoon wc hoort te zeggen :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 28 juni 2020 @ 14:51:57 #200
217702 Lonaa
Honger!
pi_193830797
Voor op de BBQ wordt ik altijd wel gelukkig van aubergine op de BBQ. Met Za'atar en iets van geitenkaas/feta/tzaziki op tafel.

Oh, en pastinaak is lekker op de BBQ!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193830814
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:59 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

+1

Iemand een idee voor iets vegetarisch van de BBQ? Donderdag heb ik 1 iemand die geen vlees wilt en ik wil ze niet afschepen met alleen een groenteburger.
Ik maakte gisteren koolrabi en prei op de bbq. Beide heel geslaagd. En ik maak ook vaak aubergines. Kan de receptjes uittypen als je wilt. En feta in aluminiumfolie met tomaatjes, olie en Italiaansige kruiden is ook erg lekker. Of zoete aardappel in folie in de kolen en dan met zoute boter.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193830854
Heerlijk, groentes van de BBQ.
En als toet ananas op de BBQ :9
pi_193830879
Mijn workout wel weer gehad :% Eerst samen de vriezer ontdooit en schoongemaakt. Daarna ihk van ik heb nu toch sopjes e.d. klaarstaan de koelkast en de keuken en gasfornuis (de glimmende griet noemen we die :@ :D ) erachteraan.
Toen krant uitgelezen en even gerust en nu net geroeid en gecrosst *G*
/schouderklopje voor mezelf.
Nu verder in Jan Wolkers O+ in het zonnetje in de tuin hopelijk uit de storm :o

Ganspulletjes oO< O+
pi_193830886
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb ook geleerd dat toilet niet netjes is en dat je gewoon wc hoort te zeggen :Y
Toilet:
1
het zich kleden: zijn toilet maken zich (met zorg) kleden, kappen, opmaken enz.
2
(meervoud: toiletten) kleding (van dames)
3
(meervoud: toiletten) vertrek waar je je behoeften kunt doen; = wc
We have far more in common than that which devides us..
pi_193830888
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:55 schreef Blues het volgende:
Heerlijk, groentes van de BBQ.
En als toet ananas op de BBQ :9
Ja, had ik gisteren ook, gemarineerd in gembersiroop, ahornsirop, kaneel en kokos O+

Ik maak sowieso het liefst niet-vlezige dingen op de bbq. Meestal een hamburger en een garnalenspiesje p.p. en soms nog vegaworstjes (de little willies van de vegetarische slager :Y) ) en verder groente, fruit, kaas, aardappelen, pizza.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193830900
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Toilet:
1
het zich kleden: zijn toilet maken zich (met zorg) kleden, kappen, opmaken enz.
2
(meervoud: toiletten) kleding (van dames)
3
(meervoud: toiletten) vertrek waar je je behoeften kunt doen; = wc
Maar OSM gebruikt die term niet :P :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193830916
Kamer 100 :+

Verder: ik ga ff naar de Wee.
pi_193830948
Ik ben de prequel van de Hunger Games aan het lezen, leest wel lekker weg :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 28 juni 2020 @ 15:12:44 #209
370431 drakin
vurig typje
pi_193831059
't huske is eigenlijk ook een erg mooie benaming.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 15:12:54 #210
370431 drakin
vurig typje
pi_193831061
Moet nog een dakje op de u
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 15:18:40 #211
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193831104
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 14:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik maakte gisteren koolrabi en prei op de bbq. Beide heel geslaagd. En ik maak ook vaak aubergines. Kan de receptjes uittypen als je wilt. En feta in aluminiumfolie met tomaatjes, olie en Italiaansige kruiden is ook erg lekker. Of zoete aardappel in folie in de kolen en dan met zoute boter.
Graag, op zich. Ook handig voor een volgende keer :).

Ik maak voor donderdag nu een meloen salade met feta en munt. En een spiesje met Hallamoui en gemarineerde groentes. Naast een beyond meat hamburger. Dat zal wel genoeg zijn.
pi_193831265
Ik ben nu de 'kwark'taart heel doordringend aan het aanstaren, misschien stijft ie daardoor zo wat sneller op dan de 2 uur die er volgens het recept voor staat :') (beetje mislukte planning, ik wil graag eerder naar mijn ouders, mèt taart dus)
pi_193831274
@Kreator: jouw auto? Kwam net voorbij bij vriend op FB.

pi_193831300
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu de 'kwark'taart heel doordringend aan het aanstaren, misschien stijft ie daardoor zo wat sneller op dan de 2 uur die er volgens het recept voor staat :') (beetje mislukte planning, ik wil graag eerder naar mijn ouders, mèt taart dus)
diepvries doet wonderen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193831306
Nog even over de pulletjes hoor. Filmpje!
https://i.imgur.com/7pU5OtH.mp4
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 15:39:09 #216
370431 drakin
vurig typje
pi_193831313
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Graag, op zich. Ook handig voor een volgende keer :).

Ik maak voor donderdag nu een meloen salade met feta en munt. En een spiesje met Hallamoui en gemarineerde groentes. Naast een beyond meat hamburger. Dat zal wel genoeg zijn.
Ja die salade is echt heerlijk!

Maar wat is hallamoui?

Ik zou wel iets meer spiesjes en dingen maken hoor, als jij bbqt neem je toch ook niet 1 spiesje en 1 hamburger?

Als er over is kan het altijd later gegeten door jezelf, groente bederft niet zomaar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193831333
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Graag, op zich. Ook handig voor een volgende keer :).

Ik maak voor donderdag nu een meloen salade met feta en munt. En een spiesje met Hallamoui en gemarineerde groentes. Naast een beyond meat hamburger. Dat zal wel genoeg zijn.
Ah, klinkt goed. Halloumi barbecuen deed ik nog nooit, ga ik ook een doen.

Prei: droge bovenkant afsnijden, goed wassen en met olie besmeren. Met directe hitte in hun geheel grillen tot de buitenste bladeren zwart zijn. Even afkoelen, zwarte bladeren eraf pellen, halveren en klaar. Eventueel serveren met een misosausje (witte misopasta, sesamolie, sojasaus) of boter.
Aubergine: aubergine halveren, vruchtvlees kruislings insnijden, bestrooien met zout. Even laten staan, dan droogdeppen, olie en grillen. Serveren met uitgelekte Griekse yoghurt, sumak, peterselie en beetje olijfolie.
Koolrabi: koolrabi in plakken en 5 minuten stomen. Daarna grillen. Serveren met een salsa van twee-drie tomaten (zonder vel en pitjes), zongedroogde tomaten, kappertjes, gesnipperd sjalotje, tijm.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193831352
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja die salade is echt heerlijk!

Maar wat is hallamoui?

Ik zou wel iets meer spiesjes en dingen maken hoor, als jij bbqt neem je toch ook niet 1 spiesje en 1 hamburger?

Als er over is kan het altijd later gegeten door jezelf, groente bederft niet zomaar.
Piepkaas O+ Stevige kaas dus je kunt grillen. Ik vind een spies, een hamburger en salade en ervanuitgaan dat er ook stokbrood en een toetje is een prima hoeveelheid hoor.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193831381
quote:
3s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:38 schreef sigme het volgende:

[..]

diepvries doet wonderen.
Te kleine diepvries ;(

quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:38 schreef sigme het volgende:
Nog even over de pulletjes hoor. Filmpje!
https://i.imgur.com/7pU5OtH.mp4
Wie is nu de papa? of zijn ze allemaal een beetje trotse vader? :D
  zondag 28 juni 2020 @ 15:48:20 #220
370431 drakin
vurig typje
pi_193831384
Zo weer 5 kilo aardappels uitgedeeld.

Nog 45 kilo te gaan.

Of misschien meer
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 15:49:19 #221
370431 drakin
vurig typje
pi_193831404
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Piepkaas O+ Stevige kaas dus je kunt grillen. Ik vind een spies, een hamburger en salade en ervanuitgaan dat er ook stokbrood en een toetje is een prima hoeveelheid hoor.
bbqs tot nu toe mensen minstens 3 keer zoveel zien eten.

Maar wat wordt het toetje? :9
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 15:49:39 #222
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193831408
En aangezien het ook nog een werkdag is ga ik niet voor een heel weeshuis maken. De rest krijgt twee saté spiesjes, een halve sparerib (lang gerookt) en een speklapje of een hamburger (vers). Naast die salade en wat verse friet. Dat is al genoeg om voor te bereiden.
pi_193831426
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Graag, op zich. Ook handig voor een volgende keer :).

Ik maak voor donderdag nu een meloen salade met feta en munt. En een spiesje met Hallamoui en gemarineerde groentes. Naast een beyond meat hamburger. Dat zal wel genoeg zijn.
Nog wat zwarte olijfjes door de meloensalade is ook lekker en staat leuk
We have far more in common than that which devides us..
pi_193831430
Oh je hebt ook nog friet? Zat toch :Y
pi_193831479
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat klinkt best heftig. Zaten jullie er middenin of kwamen jullie na afloop aan?

Mogge trouwens
Nee.. we kwamen aan met prima weer rond lunchtijd zo’n beetje
.
@derLudolf was ik nu bij jou in de buurt?

Meteo oldambacht had een schitterende foto op facebook trouwens.
  zondag 28 juni 2020 @ 15:56:20 #226
370431 drakin
vurig typje
pi_193831483
Ik heb aardappels voor je om friet of patat van te maken, hebben?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 28 juni 2020 @ 15:56:54 #227
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193831489
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
Oh je hebt ook nog friet? Zat toch :Y
Lijkt mij wel. En anders is er nog een Chinees tegenover huis. Of een mcdonalds.:+
  zondag 28 juni 2020 @ 15:57:33 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193831498
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:56 schreef drakin het volgende:
Ik heb aardappels voor je om friet of patat van te maken, hebben?
Leeuwarden is wat uit de route en ik heb nog 5 kilo frietaardappelen liggen.
pi_193831690
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
En aangezien het ook nog een werkdag is ga ik niet voor een heel weeshuis maken. De rest krijgt twee saté spiesjes, een halve sparerib (lang gerookt) en een speklapje of een hamburger (vers). Naast die salade en wat verse friet. Dat is al genoeg om voor te bereiden.
Jij zult je eters kennen, maar als meelezer vind ik één spiesje en één vega stuk vlees wel een beetje mager.
Ervan uitgaand dat de vleeseters (die dus 4 stukken van de BBQ krijgen ) ook die salade en friet eten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 juni 2020 @ 16:27:10 #230
63722 z80
I fink you freaky
pi_193831771
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:47 schreef drakin het volgende:

[..]

Maak er een fietsvakantie van! Dit is echt een leuke stad voor een paar dagen vakantie :Y

Waar woont Isa en heeft ze ook aardappels?
Vakantie in eigen land. En dan met name de overnachtingen voor 1 persoon zijn belachelijk duur. Als er al een kamer te krijgen is.
Nu met de corona uitdaging zal het helemaal een ramp zijn. Een dagje hoge noorden met de auto zou nog wel kunnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 juni 2020 @ 16:27:21 #231
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193831775
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij zult je eters kennen, maar als meelezer vind ik één spiesje en één vega stuk vlees wel een beetje mager.
Ervan uitgaand dat de vleeseters (die dus 4 stukken van de BBQ krijgen ) ook die salade en friet eten.
Ik vind jullie wel erg zeiken hoor :D.

Vegetarische dingen:
- Twee Beyond Meat hamburgers.
- Spiesjes, meer dan 1.

Eventueel liggen er nog vegetarische worstjes, die eten wij ook nog wel. Dus kunnen ook gebruikt worden.

Tegenover:
- Een halve sparerib, dat zijn 4 botjes ofzo. Afhankelijk van de slager die het nog moet slachten.
- twee stukjes kipsate
- een hamburger of een speklapje, afhankelijk van mijn tijd overdag

Gecombineerd met:
- Salade
- Stokbrood
- Friet

Ik kan 3x zoveel halen, maar dan eet ik dat twee dagen later nog. Het is ook nog een werkoverleg, dus ik wil niet de hele dag bezig zijn en de hele avond aan het grillen
pi_193831805
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Te kleine diepvries ;(
[..]

Wie is nu de papa? of zijn ze allemaal een beetje trotse vader? :D
Ze zijn allemaal onverdeeld hoofdelijk volledig trotse gent.
Wel grappig, tijdens het broeden houden ze zich er verre van, nu er pulletjes zijn, zijn ze per direct volledig betrokken. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat!

Is je taart al stijf? Of ben je maar met nog zacht blubberende taart vertrokken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 16:31:05 #233
63722 z80
I fink you freaky
pi_193831811
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:11 schreef drakin het volgende:

[..]

huh, waarom daar helemaal naartoe? Waar kom je vandaan dat het zo'n omweg moet zijn?
Vanuit Kleve. Met de trein betekend ver om. Dat het een hele drukke lijn gaat worden als deze direct op Emmerich->Arnhem gaat er niet in. En er moet spoor aangelegd worden door groen. En dat mag niet want natuur. 8)7
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193831847
Ik vind het eerder altijd belachelijk veel wat er op zo'n avondje barbecuen op gaat. :D Maar ik vind het zonder vlees toch ook een stuk minder tof, dus bij ons geen weekenden meer waarop we drie keer barbecuen en elke avond veel te veel vreten. :')
pi_193831856
quote:
16s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind jullie wel erg zeiken hoor :D.

Vegetarische dingen:
- Twee Beyond Meat hamburgers.
- Spiesjes, meer dan 1.

Eventueel liggen er nog vegetarische worstjes, die eten wij ook nog wel. Dus kunnen ook gebruikt worden.

Tegenover:
- Een halve sparerib, dat zijn 4 botjes ofzo. Afhankelijk van de slager die het nog moet slachten.
- twee stukjes kipsate
- een hamburger of een speklapje, afhankelijk van mijn tijd overdag

Gecombineerd met:
- Salade
- Stokbrood
- Friet

Ik kan 3x zoveel halen, maar dan eet ik dat twee dagen later nog. Het is ook nog een werkoverleg, dus ik wil niet de hele dag bezig zijn en de hele avond aan het grillen
Je had het over ‘een spiesje’ en ‘een hamburger’. En voor de vleeseters noemde je meerdere exemplaren van één soort spiesje. Dan is het toch niet gek dat ik dat vreemd vind en een beetje sneu voor de vegetariër? :)
Maar als die ook meerdere spiesjes en hamburgers kan eten, en friet en salade: dikke prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193831884
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eerder altijd belachelijk veel wat er op zo'n avondje barbecuen op gaat. :D Maar ik vind het zonder vlees toch ook een stuk minder tof, dus bij ons geen weekenden meer waarop we drie keer barbecuen en elke avond veel te veel vreten. :')
Ik vind BBQ nooit zoveel aan. Inderdaad veel vlees en veel van de salades die geserveerd worden doen het niet echt voor mij. Het concept is wel gezellig, beetje trager eten dan normaal. Maar een stukje vlees uit de pan of van de grillplaat is net zo fijn.

Ik las hier wel veel leuke vega ideeën. Maar heb zelf geen BBQ en de gastheren van de BBQs waar ik te gast ben zijn nooit zo avontuurlijk :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 juni 2020 @ 16:42:02 #237
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193831932
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je had het over ‘een spiesje’ en ‘een hamburger’. En voor de vleeseters noemde je meerdere exemplaren van één soort spiesje. Dan is het toch niet gek dat ik dat vreemd vind en een beetje sneu voor de vegetariër? :)
Maar als die ook meerdere spiesjes en hamburgers kan eten, en friet en salade: dikke prima.
Het feit dat ik er nu al mee bezig ben, ipv een achteraf gedachte, zegt al genoeg hoop ik? :). Vlees inschatten is het probleem niet, maar ergens geen ervaring in hebben en toch proberen een fatsoenlijke maaltijd neer te zetten wel.

Ik spreek haar elke dag, dus ze kan zelf aangeven wat ze veel of weinig vind. En dat komt heus wel goed.
  zondag 28 juni 2020 @ 16:43:58 #238
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193831965
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het eerder altijd belachelijk veel wat er op zo'n avondje barbecuen op gaat. :D Maar ik vind het zonder vlees toch ook een stuk minder tof, dus bij ons geen weekenden meer waarop we drie keer barbecuen en elke avond veel te veel vreten. :')
Meestal is het een vreetfestijn. Voor onszelf is het vooral 1 stuk goed vlees en daarnaast de groentes. Niet uitgebreid.

Voor meer mensen probeer ik het al redelijk te beperken.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:15:53 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193832359
Iemand een advies voor een draadloze bluetooth muis? Of welke niet te kopen?
Ik ben na 1 dag het touchpad wel zat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193832454
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:15 schreef fietsie het volgende:
Iemand een advies voor een draadloze bluetooth muis? Of welke niet te kopen?
Ik ben na 1 dag het touchpad wel zat.
Wij hebben gewoon een trustmuis.

Oh je wil blauwe tand. Bij ons zit er gewoon een klein usbtje in.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:25:40 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193832485
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:23 schreef Blues het volgende:

[..]

Wij hebben gewoon een trustmuis.

Oh je wil blauwe tand. Bij ons zit er gewoon een klein usbtje in.
Ik wil geen uitsteeksels aan de lappietop omdat ie nog weleens in de tas mee gaat, met bluetooth kan ie gewoon uitsteekselloos.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193832492
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:15 schreef fietsie het volgende:
Iemand een advies voor een draadloze bluetooth muis? Of welke niet te kopen?
Ik ben na 1 dag het touchpad wel zat.
Oh, ik ben zo blij met m'n trackball. Met miniusb-stikkie, maar dat terzijde. Neem geen rolmuis. Neem een trackball.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 17:31:47 #244
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193832570
quote:
3s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik ben zo blij met m'n trackball. Met miniusb-stikkie, maar dat terzijde. Neem geen rolmuis. Neem een trackball.
Dit. Ik heb er overigens 1 met Bluetooth. En zo’n stick. Je kan ook switchen naar eens andere aangesloten pc. Oplaadbaar via USB. Van Logitech.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:36:12 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193832616
Hmmmm de vraag is of ik daar aan kan wennen..... touchpads kan ik al jaren niets mee, trackball nog nooit getest...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 28 juni 2020 @ 17:37:34 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_193832637
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik wil geen uitsteeksels aan de lappietop omdat ie nog weleens in de tas mee gaat, met bluetooth kan ie gewoon uitsteekselloos.
Het uitsteksel van logitech kan gewoon blijven zitten. Heb je geen last van als deze in de tag gaat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193832661
Onze uitsteeksels blijven prima zitten als we de laptops meenemen in koffers of tassen :s)
  zondag 28 juni 2020 @ 17:40:57 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_193832688
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:36 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm de vraag is of ik daar aan kan wennen..... touchpads kan ik al jaren niets mee, trackball nog nooit getest...
Trackball heeft enkel als nadeel dat deze niet andershandig te gebruiken is. Dus altijd links of rechts, afhankelijk van het model.
Wel als voordeel als je er aan gewent bent kun je de trackball ook voor het toesenbord leggen. doe ik vaak. Net wat prettiger voor de schouder. En als groot voordeel tov een muis, de trackball heeft geen vlakke ondergrond nodig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 juni 2020 @ 17:59:26 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193832967
Oh jongens..
Ik kocht vandaag deze:

En ik ben er zo blij mee! O+ hij is in 2 minuten opgezet en in 2 minuten weer weggezet.. ideaal voor in onze postzegel . ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 28 juni 2020 @ 18:00:21 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193832987
En verder geen verstand van dingen met Bluetooth.. ik hou er op de een of andere niet zo van #alu-hoedje
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193833528
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:14 schreef PdeHoog het volgende:

Hmmm. Minder erg. Nu is het ook in etappes gegaan dus dat doen we dam weer. Maar eerst maar eens afwachten wat dat betonrot doet :{ Ik weet niet goed wat wijsheid is eigenlijk.
Ik weet eigenlijk niet eens wat betonrot precies is, hoe schadelijk zoiets is, hoe het ontstaat etc. Ik ga me maar eens in betonrot verdiepen :+ Kan je niet helpen wat wijsheid is, maar als het op te lossen valt en je een deal kan sluiten met de verkoper (danwel wat van de verkoopprijs af, danwel dat hij het oplost) dan zou ik zeker dit huis niet laten gaan. Tenzij zoiets onherroepelijk door het hele huis kan rotten of zo en je in de toekomst alsnog een probleem hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 18:36:32 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193833530
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:59 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens..
Ik kocht vandaag deze:
[ afbeelding ]
En ik ben er zo blij mee! O+ hij is in 2 minuten opgezet en in 2 minuten weer weggezet.. ideaal voor in onze postzegel . ^O^
En wat is het? Een kampeerbed? Een hangmat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193833541
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:35 schreef Candaasje het volgende:
@:Kreator: jouw auto? Kwam net voorbij bij vriend op FB.

[ afbeelding ]
:D

Ik ga overigens naar de wc. En ik koop wcpapier. Maar ik vind 'toilet' ook niet raar klinken. Is gewoon wat je van huis uit gewend bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 18:51:57 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193833723
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:15 schreef fietsie het volgende:
Iemand een advies voor een draadloze bluetooth muis? Of welke niet te kopen?
Ik ben na 1 dag het touchpad wel zat.
touchepad… heerlijk! Maar gisteren en vandaag deed ie niks meer... Bleek dat win10 het ineens uit had gezet.
Nou zit je dan dom te kijken, gelukkig internet op telefoon, bleek niet een abnormaal probleem te zijn.

Weer wat geleerd over snelkoppellingen!

BBQ met lamsspiesjes, biefstukspiesjes, kipfilet, groentespiesje.. Met champginon en pepersaus en groentesalade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193833736
Productieve middag gehad, weer een jurk af. Dinsdag materiaal voor een ceintuur kopen en dan is het ding draagbaar.
Een flammkuchen staat in de oven gaar te worden en morgen nog een dagje vrij, het leven is mooi zo
We have far more in common than that which devides us..
pi_193833737
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

Bespeur ik daar een CUL-modtrauma?
ja
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 18:56:08 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_193833798
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Productieve middag gehad, weer een jurk af. Dinsdag materiaal voor een ceintuur kopen en dan is het ding draagbaar.
Een flammkuchen staat in de oven gaar te worden en morgen nog een dagje vrij, het leven is mooi zo
Top, lekker bezig!!

Toen ik nog een vriend had dan riep ik uit de wc: Lieverd we hebben nog wc papier nodig en dan later met boodschappenbriefje maken... oja, toiletpapier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_193833837
Ik at drie dagen achter elkaar een goddelijk zelfgebouwd toetje: verkruimeld cakeje, vers fruit, slagroom en een scheurtje gembersiroop (en 1 dag kaneelsiroop). O+

En nu zijn slagroom en fruit op ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193833858
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Productieve middag gehad, weer een jurk af. Dinsdag materiaal voor een ceintuur kopen en dan is het ding draagbaar.
Een flammkuchen staat in de oven gaar te worden en morgen nog een dagje vrij, het leven is mooi zo
Je bent lekker bezig *O*
  zondag 28 juni 2020 @ 19:04:43 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193833914
Ik kijk SOS the big build over de Grenfell Tower; nu nog steeds ellende..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 28 juni 2020 @ 19:05:26 #261
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193833927
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:00 schreef Barreltje het volgende:
En verder geen verstand van dingen met Bluetooth.. ik hou er op de een of andere niet zo van #alu-hoedje
Een signaal dat veel zwakker is dan een mobiele telefoon vertrouw je niet? Ik snap het niet zo goed.
pi_193833935
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:04 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk SOS the big build over de Grenfell Tower; nu nog steeds ellende..
Ooit een docu over gezien en was heel beklemmend en aangrijpend. Ook de nasleep. Want deze mensen woonden goedkoop op eem premium lokatie. Maar dat was nadien natuurlijk niet meer mogelijk :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 juni 2020 @ 19:10:34 #263
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193833985
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Een signaal dat veel zwakker is dan een mobiele telefoon vertrouw je niet? Ik snap het niet zo goed.
Ik ook niet.. maar toch heb ik bijvoorbeeld liever een koptelefoon aan een draadje dan een die met BT werkt..
Het is een gevoel ofzo..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 28 juni 2020 @ 19:10:59 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193833990
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:36 schreef golfer het volgende:

[..]

En wat is het? Een kampeerbed? Een hangmat?
Een opvouwbare hangmat.. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 28 juni 2020 @ 19:29:10 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193834218
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooit een docu over gezien en was heel beklemmend en aangrijpend. Ook de nasleep. Want deze mensen woonden goedkoop op eem premium lokatie. Maar dat was nadien natuurlijk niet meer mogelijk :X
De bewoners geloven de overheid ook helemaal niet meer omdat alles wat beloofd was teruggetrokken werd wegens gebrek aan financiering, in waren de media beu omdat ze daar werden afgeschilderd als arme zwervers die nergens terecht kunnen..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193834237
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens wat betonrot precies is, hoe schadelijk zoiets is, hoe het ontstaat etc. Ik ga me maar eens in betonrot verdiepen :+ Kan je niet helpen wat wijsheid is, maar als het op te lossen valt en je een deal kan sluiten met de verkoper (danwel wat van de verkoopprijs af, danwel dat hij het oplost) dan zou ik zeker dit huis niet laten gaan. Tenzij zoiets onherroepelijk door het hele huis kan rotten of zo en je in de toekomst alsnog een probleem hebt.
Het is heel simpel: het prefab-betondeel is vermengd met chemicalien om sneller hard te worden zodat ze twee delen per dag per mal kunnen maken.

Die chemicalien zorgen ervoor dat het beton poreus is waardoor vocht en lucht bij de bewapening kan komen. Dat gaat roesten en daardoor uitzetten waardoor het beton onder druk komt te staan en gaat barsten. Et voila, een vicieuze cirkel want meer lucht en vocht etc.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193834261
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:30 schreef PdeHoog het volgende:

Het is heel simpel: het prefab-betondeel is vermengd met chemicalien om sneller hard te worden zodat ze twee delen per dag per mal kunnen maken.

Die chemicalien zorgen ervoor dat het beton poreus is waardoor vocht en lucht bij de bewapening kan komen. Dat gaat roesten en daardoor uitzetten waardoor het beton onder druk komt te staan en gaat barsten. Et voila, een vicieuze cirkel want meer lucht en vocht etc.
Is het te stoppen?

Bedankt voor de heldere uitleg trouwens, ik begreep het zelfs!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193834265
Broek uit zodat alle bultjes nu vast beginnen te jeuken en hopelijk wat minder als ik straks naar bed ga. :')
pi_193834315
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:33 schreef Myraela het volgende:
Broek uit zodat alle bultjes nu vast beginnen te jeuken en hopelijk wat minder als ik straks naar bed ga. :')
Ik heb expres een rok aan, dat is beter dan een broek :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193834318
Gefrituurde pieperreepjes gegeten hier. Niet van eigen pieper, wel zelfgesneden & gebakken. Met foute frituurhapjes erbij :9 en knoflooksaus :9
Vanillekwark met versgeplukte bessen toe :9 :9

En nu maakt mijn liefste espresso c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 19:39:57 #271
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193834319
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ook niet.. maar toch heb ik bijvoorbeeld liever een koptelefoon aan een draadje dan een die met BT werkt..
Het is een gevoel ofzo..
Daar kan ik je niet vanaf helpen. :P
pi_193834330
Ik heb nog m'n sport rokjemetingebouwdbroekje aan van vanochtend. Ooit ga ik douchen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juni 2020 @ 19:42:11 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193834340
Ik ben nooit verder gekomen dan een boxer en tshirt vandaag. Hele dag geklooid met apparaten in huis.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2020 @ 19:45:32 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193834374
Zo. Twee wasmanden vol met kleding die ik nooit meer draag. Dat gaat naar de tweedehands winkel.
pi_193834376
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb expres een rok aan, dat is beter dan een broek :X
Ik vind een lange en strakke broek juist fijn, het begint pas te jeuken nu ik hem uit heb gedaan. Komt misschien ook omdat ik 0 zelfbeheersing heb, ik blijf er echt aan zitten.
pi_193834710
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is heel simpel: het prefab-betondeel is vermengd met chemicalien om sneller hard te worden zodat ze twee delen per dag per mal kunnen maken.

Die chemicalien zorgen ervoor dat het beton poreus is waardoor vocht en lucht bij de bewapening kan komen. Dat gaat roesten en daardoor uitzetten waardoor het beton onder druk komt te staan en gaat barsten. Et voila, een vicieuze cirkel want meer lucht en vocht etc.
Dus is het dan een 'constructie' fout of is dat dan goedkoper met het bouwen van een huis, die chemicaliën? Echt ook 0 verstand hoor.
pi_193834722
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Een opvouwbare hangmat.. O+
Lijkt me heerlijk O+
/op verlanglijstje zet :D
pi_193834743
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is het te stoppen?

Bedankt voor de heldere uitleg trouwens, ik begreep het zelfs!
Je kan het stoppen door in de kruipruimte (80cm hoog) op je rug alle losse betonstukken weg te bikken, de bewapening van roest te ontdoen en te coaten en dan het beton weer repareren. Maar het kan best zijn dat een paar jaar later op een ander punt de ellende weer begint.

Indien je niets doet, kan de vloer zomaar instorten.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193834759
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Dus is het dan een 'constructie' fout of is dat dan goedkoper met het bouwen van een huis, die chemicaliën? Echt ook 0 verstand hoor.
Constructiefout van de leverancier van die prefab onderdelen. Die allang niet meer bestaat want failliet in de jaren 80 of 90.

Het was vooral omdat er woningnood was en er in hoog tempo huizen gebouwd moesten worden. En met dat verhardingsmiddel konden er twee delen per dag worden gemaakt ipv 1.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193834803
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je kan het stoppen door in de kruipruimte (80cm hoog) op je rug alle losse betonstukken weg te bikken, de bewapening van roest te ontdoen en te coaten en dan het beton weer repareren. Maar het kan best zijn dat een paar jaar later op een ander punt de ellende weer begint.

Indien je niets doet, kan de vloer zomaar instorten.
Shit.
Wat een lastige beslissing.... of eigenlijk ook weer niet.
Ik zou denk ik doorzoeken naar ander huis :?

quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Constructiefout van de leverancier van die prefab onderdelen. Die allang niet meer bestaat want failliet in de jaren 80 of 90.

Het was vooral omdat er woningnood was en er in hoog tempo huizen gebouwd moesten worden. En met dat verhardingsmiddel konden er twee delen per dag worden gemaakt ipv 1.
Zoiets dacht ik al ja ;(
  zondag 28 juni 2020 @ 20:28:12 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_193834881
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:23 schreef Blues het volgende:

[..]

Shit.
Wat een lastige beslissing.... of eigenlijk ook weer niet.
Ik zou denk ik doorzoeken naar ander huis :?
[..]

Zoiets dacht ik al ja ;(
Probleem is dat er hele wijken uit de grond gestapt zijn met de zelfde vloeren.
maw Elke woning in die buurt is verdacht/kan afgestreept worden.
Het zal per geval bekeken moeten worden of het is aan te pakken. En hoe goed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 28 juni 2020 @ 20:30:05 #282
63722 z80
I fink you freaky
pi_193834906
Ik zit de musical Chess uit 1984 te luisteren. En het is voor mij ook wel duidelijk waarom er slechts 1 nummer zo bekend geworden is.

Edit. Nog een bekend nummer. I Know Him So Well.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193835056
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Probleem is dat er hele wijken uit de grond gestapt zijn met de zelfde vloeren.
maw Elke woning in die buurt is verdacht/kan afgestreept worden.
Het zal per geval bekeken moeten worden of het is aan te pakken. En hoe goed.
Dat ja :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 28 juni 2020 @ 20:56:05 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193835207
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk O+
/op verlanglijstje zet :D
50 euro bij de gamma.....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 28 juni 2020 @ 21:07:14 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193835367
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:56 schreef Barreltje het volgende:


50 euro bij de gamma.....
Tijdelijk zelfs voor 37,46
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 28 juni 2020 @ 21:21:10 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193835540
@sigme, hoera voor de pulletjes! Is het haar toch gelukt om eieren uit te broeden O+

Ik krijg geen filmpje geupload. Morgen op de laptop nog eens proberen. De kauw wordt nog bijgevoerd en dat staat op film. Hij is een paar meter opgeschoven en doet af en toe een poging tot opstaan.

Wij hebben vandaag en gisteren elke drie stukjes vlees gegrilld en zijn tot de conclusie gekomen dat dat eigenlijk niet nodig is.
Spoilers!
  zondag 28 juni 2020 @ 21:21:37 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193835547
@Barreltje, goed bezig in de tuin _O_
Spoilers!
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 21:41:36 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193835833
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:
@:DerLudolf was ik nu bij jou in de buurt?
Mwoah, wat is de buurt. Half uurtje rijden ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2020 @ 21:51:28 #289
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193835947
Dinsdag naar Hamburg. Eventueel hotelletje. Eventueel pik ik mams eerst nog op.

Nooit geweest. Niet te ver. Niet te dichtbij.
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 21:51:28 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193835948
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 20:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat ja :Y
Tja , dit is volgens mij een beslissing die je absoluut niet met emotie moet nemen, hoe lastig ook...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2020 @ 21:54:31 #291
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193835999
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja , dit is volgens mij een beslissing die je absoluut niet met emotie moet nemen, hoe lastig ook...
Wellicht in dit geval niet. Maar ik koop een huis wel op gevoel. Je hebt honderd eisen, maar als er dan toch geen grote leefkeuken in je droomhuis staat is dat ineens niet zo erg.
Het voelt goed, of het voelt niet goed.
(En daarna een keuring. 8-) )
  zondag 28 juni 2020 @ 21:57:37 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193836050
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja , dit is volgens mij een beslissing die je absoluut niet met emotie moet nemen, hoe lastig ook...
Dat neemt iedereen zich voor. Wij hebben er in elk geval keihard in gefaald :D
Spoilers!
  zondag 28 juni 2020 @ 22:03:43 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193836132
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:51 schreef Kreator het volgende:
Dinsdag naar Hamburg. Eventueel hotelletje. Eventueel pik ik mams eerst nog op.

Nooit geweest. Niet te ver. Niet te dichtbij.
Ik ben benieuwd naar hotelletje in Hamburg.. is toch halverwege mn nieuwe huis en zou zomaar kunnen dat we daar een keer een pitstop maken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193836304
Ik zeg wc en bij vreemden/restaurants toilet.
Verder patat, raspatat, verse friet en twister friet :P

Heerlijk gewandeld vandaag. Mooi die Amsterdamse Waterleiding. Vanaf daar naar Zandvoort. Weggewaaid op de boulevard (gelukkig voor de wind) en door het park weer terug. 17,35km. Totaal gisteren en vandaag precies 35km :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2020 @ 22:14:41 #295
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193836308
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 22:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar hotelletje in Hamburg.. is toch halverwege mn nieuwe huis en zou zomaar kunnen dat we daar een keer een pitstop maken..
Wellicht Airbnb omdat ik twee kamers wil. Beslis morgen wel. 8-)
  zondag 28 juni 2020 @ 22:24:50 #296
370431 drakin
vurig typje
pi_193836509
27 kg aardappels uitdelen morgen!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_193836608
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:51 schreef Kreator het volgende:
Dinsdag naar Hamburg. Eventueel hotelletje. Eventueel pik ik mams eerst nog op.

Nooit geweest. Niet te ver. Niet te dichtbij.
Tof! Mocht je een burger willen eten Shiso burger met Aziatische burgers is echt top.

https://www.shisoburger.com/
  zondag 28 juni 2020 @ 22:39:16 #298
370431 drakin
vurig typje
pi_193836895
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 16:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Vanuit Kleve. Met de trein betekend ver om. Dat het een hele drukke lijn gaat worden als deze direct op Emmerich->Arnhem gaat er niet in. En er moet spoor aangelegd worden door groen. En dat mag niet want natuur. 8)7
Precies, van natuur afblijven, maak maar een tunnel :P

Of je zet de auto in Arnhem neer ;)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 22:40:31 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193836931
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2020 21:51 schreef Kreator het volgende:
Dinsdag naar Hamburg. Eventueel hotelletje. Eventueel pik ik mams eerst nog op.

Nooit geweest. Niet te ver. Niet te dichtbij.
Dacht dat het Corona hotspot is, maar ik zie dat er nauwelijks nieuwe besmettingen zijn de laatste tijd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2020 @ 23:15:05 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193837916
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 22:24 schreef drakin het volgende:
27 kg aardappels uitdelen morgen!
Je bent zelf een aardappel.
  Official ESF Kreviewer zondag 28 juni 2020 @ 23:15:43 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193837942
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 22:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tof! Mocht je een burger willen eten Shiso burger met Aziatische burgers is echt top.

https://www.shisoburger.com/
Thx voor de tip. Maar ik denk 1 dag Duitsland is wel duits eten als mijn moeder meegaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')