Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben net toch nog maar eens de dierenambulance gebeld. De kauw zat zo veel kabaal te maken. En tijdens het telefoontje kwam moeder aan gevlogen. Die had haar kind gehoord. Het was echt mooi. Ze is drie keer komen voeren. Het kind doet nu een tukje.
Volgens de dierenambulance kan dit een paar dagen duren.
Het lijkt er op dat de kauw niet uit het nest is gevallen. Er is waarschijnlijk een nest 30 meter verderop. We denken dat het gewoon een onsuccesvolle vliegles is geweest met een noodlanding op ons grasveld.
We maakten ons ook niet heel veel zorgen. Hij kan min of meer staan, flappert wat met zijn vleugels. Hij is er niet slecht aan toe geloof ik. Maar ja, je wilt zo'n beestje ook niet laten lijden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Veel babybirds worden binnengebracht bij dierenambu of vogelopvang omdat ze verdwaasd op het gras of zo zitten te schreeuwen maar ze worden echt nog lang gevoerd door de ouders.
Ik negeer iedereen die België als een leuke bestemming aanraadt.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:34 schreef Blues het volgende:
Wél de klemtoon goed gebruiken
[ afbeelding ]
Eerste stapjes naar zelfstandigheid. En nu maar hopen dat er geen kat langs komtquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben net toch nog maar eens de dierenambulance gebeld. De kauw zat zo veel kabaal te maken. En tijdens het telefoontje kwam moeder aan gevlogen. Die had haar kind gehoord. Het was echt mooi. Ze is drie keer komen voeren. Het kind doet nu een tukje.
Volgens de dierenambulance kan dit een paar dagen duren.
Het lijkt er op dat de kauw niet uit het nest is gevallen. Er is waarschijnlijk een nest 30 meter verderop. We denken dat het gewoon een onsuccesvolle vliegles is geweest met een noodlanding op ons grasveld.
De Ardennen zijn nog wel leuk. Maar verder zou ik het ook mijden ja, vooral in die omgeving van Antwerpen wonen enge mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik negeer iedereen die België als een leuke bestemming aanraadt..
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Mijn ouders zijn succesvol verhuist. Ik wil echt helemaal niks meer doen. Warm, benauwd, te kort geslapen, net 2 bier te veel gisteren.
Ik dacht misschien een fascinatie voor kale mannenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:53 schreef Kreator het volgende:
En er is niks bijzonders aan Kees. Maar zag hem gisteren op tv met Wesley bij Beau. En nu hier. Zo vaak kom ik geen bekende Nederlanders tegen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Mijn ouders zijn succesvol verhuist. Ik wil echt helemaal niks meer doen. Warm, benauwd, te kort geslapen, net 2 bier te veel gisteren.
En dus nu Il dolce far niente!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:56 schreef Lonaa het volgende:
och ermquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:
Hihi...mn.X vond dat hij ijsjes en bier moest halen.
Liep door naar de schuur en de vriezer.
En staat daar te wachten tot de stortbui voorbij is, over een uurtje of zo.🤪
(De schuur ligt niet achter het huis...30 m verderop.)
Hoiquote:
Het was maar een grappie hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:05 schreef drakin het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen wat een leuke foto's Kreator
Maar ik moet even zeggen:
[..]
Hoi
ok dan ga ik vanaf nu weer even je negerenquote:
Ik heb kliekje beenham, bietjessaslade (maar daar had ik vanmiddag al iets mee gebouwd) en bakaardappels die op moeten.quote:
De melding lijkt te komen omdat de adboer een domein pingt. Is er ergens een reactie te laat gaat het adblock alarm af. Dus een iets tragere dns server en je heb de melding te pakken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:19 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe laptop, vers uit de doos.
Fok beschuldigt me meteen er van ads te blocken. Wederom een reden voor geen nieuw abbo.
Dingen die geblocked worden door out-of-the-box configuraties kunnen haast niet vrij van malware zijn..
Wij ook, van de barbecuequote:
Hé en dat allemaal in de virtuele wereld?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:26 schreef Isabeau het volgende:
De esports wereld is opgeschud door een #metoo schandaal en nu is mijn lievelings wow guild opgehevenIk zal wel een jaren 70 kind zijn dat ik denk: eh, er is amper iets gebeurd? Man probeert vrouw te versieren, vrouw wijst avances af, man zegt dat hij niet goed met afwijzingen om kan gaan.
Dit is overigens heel erg kort door de bocht(man was zeg maar een baas van haar, zij was bang dat ze nu het guild uitgezet kon worden en dat is dan zeg maar dat je je baan kwijt raakt, maar dan één beter betaald dan wij allemaal ooit gaan verdienen en ze moest het weekend verder nog met hem doorbrengen in een gezamenlijk gehuurde b&b voor een event).
Oh, en nog allerlei aandere aantijgingen met minderjarige meisjesWat wel serieus heel ernstig is natuurlijk.
ik doe vaak ook wat aardbeien door de vinaigrette, ook erg lekker!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:28 schreef AnneX het volgende:
Ovenrecepten vind ik fantastisch.
De calzones in de oven en de afwas gedaan.
I.p.v. eten beteiden, opschrppen en door, nu even een 6-7 minuten rust voor aan tafel gaan.![]()
Sinds corona eten wij aan tafel.😉
P.S. goed idee om aardbeien in de salade te doen. De vinaigrette is al aangemaakt met donkere balsamico. Goeie match. 👍🏼
Hebben wij ook, ideaal dingquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:36 schreef AnneX het volgende:
Mooie tafel, borisz👍🏼 Smaakt vast goed.
Ook hier veel lol in huis van zo’n box. Onze is een JBL. Radio en blue tooth.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelf de Bose SoundLink Revolve. Ben daar ook erg blij mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:36 schreef AnneX het volgende:
Mooie tafel, borisz👍🏼 Smaakt vast goed.
Ook hier veel lol in huis van zo’n box. Onze is een JBL. Radio en blue tooth.
Goed verhaal. Lekker kort.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. De vogel is nog niet gevlogen. De partytent was een drama. Ik heb veel te veel gegeten.
Dit klinkt een beetje als een gecodeerde boodschapquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. De vogel is nog niet gevlogen. De partytent was een drama. Ik heb veel te veel gegeten.
Esports, AnneX. Dan ga je met hele teams ook naar live events toe.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:29 schreef AnneX het volgende:
Hé en dat allemaal in de virtuele wereld?
Als je zo ver bent gekomen, dan kan je toch van je afbijten...
Of ben ik nou gek?
Lol.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als een gecodeerde boodschap
Het ergste was eigenlijk dat het al meer dan een jaar geleden begonnen was en de top van het team het al heel lang wist dus, maar het in de doofpot hield. Tot er meer vrouwen opdoken met verhalen over seksueel ontoelaatbaar gedrag.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:48 schreef Candaasje het volgende:
Ah toch jammer Isa, het gebeurt overal en ik vind het soms moeilijk om partij te kiezen want je hoort zelden het hele verhaal. (En dan krijg je al snel het verwijt dat slachtoffers vaak niks kunnen bewijzen en dat je ze wel het voordeel van de twijfel moet geven omdat niemand zomaar zo'n aantijging doet... maar daar ben ik het ook weer niet per se mee eens.)
Reizen met Waes was weer leuk. Eten was goed. Nu tijd voor een perenijsje.
Dat maakt zoiets wel tot een heftiger verhaal lijkt me. En de toon waarop hij zei dat hij moeilijk met afwijzing om kan gaan ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ergste was eigenlijk dat het al meer dan een jaar geleden begonnen was en de top van het team het al heel lang wist dus, maar het in de doofpot hield. Tot er meer vrouwen opdoken met verhalen over seksueel ontoelaatbaar gedrag.
Ja, ik snap wel dat ze daar heel zenuwachtig van werd. Hij scheen die nacht ook kamers geruild te hebben en bij haar op de kamer te slapen zonder met haar te hebben overlegdquote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat maakt zoiets wel tot een heftiger verhaal lijkt me. En de toon waarop hij zei dat hij moeilijk met afwijzing om kan gaan ook.
Het wordt steeds erger met dit verhaal. Ik heb niet het idee dat ik hier een jaren '70 gevoel bij heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat ze daar heel zenuwachtig van werd. Hij scheen die nacht ook kamers geruild te hebben en bij haar op de kamer te slapen zonder met haar te hebben overlegd![]()
Ze is later bij een ander team gegaan en heeft de managers van het team uitgelegd waarom ze weg ging. Daar is niets mee gedaan.
Nu las ik net dat er ook aangifte is gedaan en dat er ook sprake zou zijn van rape. Ben benieuwd of het hier bij blijft of dat er nog meer naar boven komt. En of dit het enige esportsteam is waarbij dit gebeurd is, of dat er nu meer a la #metoo beweging zullen volgen. Het is op zich al niet een heel vrouwvriendelijke omgeving. En in games worden vrouwen ook best seksueel afgebeeld. (je weet wel: man in volledig harnas, vrouw in bikiniharnas)
Hij heette niet toevallig Jeffrey Epstein?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik snap wel dat ze daar heel zenuwachtig van werd. Hij scheen die nacht ook kamers geruild te hebben en bij haar op de kamer te slapen zonder met haar te hebben overlegd![]()
Ze is later bij een ander team gegaan en heeft de managers van het team uitgelegd waarom ze weg ging. Daar is niets mee gedaan.
Nu las ik net dat er ook aangifte is gedaan en dat er ook sprake zou zijn van rape. Ben benieuwd of het hier bij blijft of dat er nog meer naar boven komt. En of dit het enige esportsteam is waarbij dit gebeurd is, of dat er nu meer a la #metoo beweging zullen volgen. Het is op zich al niet een heel vrouwvriendelijke omgeving. En in games worden vrouwen ook best seksueel afgebeeld. (je weet wel: man in volledig harnas, vrouw in bikiniharnas)
Neequote:Op zaterdag 27 juni 2020 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Ook geen jaren 70. Maar Isa, heb jij nog steeds je jaren 70 gevoel erbij nu, met al die aanvullingen?
@Anthraxx noemde toch iets heel goeds tegen de jeuk?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee
Ik vond het aanvankelijk een beetje overdreven, maar hoe meer je er over leest hoe erger het wordtEn het ging ook niet over maar 1 persoon.
Weer op het werk en ik word dol van de bultjes van ik denk de eikenprocessierups. Ik had twee soorten spul, een menthol gel en een honingcreme die beiden zouden moeten werken, maar ik word er vooral plakkerig van. Zou een antihistaminetablet beter helpen tegen de jeuk? Nu maar even niet, want ik word er ook slaperig van
Ja, iets tegen waterpokken geloof ik. Nou, als het helpt dan graagquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Anthraxx noemde toch iets heel goeds tegen de jeuk?
Kidsclin coolmousse, voor waterpokken. Iets van 13 euro.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, iets tegen waterpokken geloof ik. Nou, als het helpt dan graag
Weer iets verkoelends. Dat claimen de andere dingen die ik heb ook en ik vind het zwaar tegen vallen hoe goed verkoelend werkt. Wat wel een beetje helpt: de sterillium op het werk want dat doet pijn en dooft dan uit zonder direct weer te gaan jeuken en pijn is prettiger dan jeukquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Kidsclin coolmousse, voor waterpokken. Iets van 13 euro.
De nachtapotheek rekent 10 euro extra 's nachts. Ook voor personeelquote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:31 schreef AnneX het volgende:
@:Isa...dat verhaal wordt steeds groter!
En is er een nachtapotheek in jullie huis? Misschien kun je dan overleggen.
Werk ze.
Sterkte. Jeuk is echt marteling.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De nachtapotheek rekent 10 euro extra 's nachts. Ook voor personeelMaar als ik haar spreek kan ik wel even vragen of ze ergens goede ervaring/verhalen over weet. Ik red me wel met de sterillium
Dat klinkt best heftig. Zaten jullie er middenin of kwamen jullie na afloop aan?quote:Op zondag 28 juni 2020 08:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Op de bank in een fris Veendam
Wat een weer gister
Daarna wel heerlijk over de parkeerplaats gezwommen om te kijken of de auto schade had.
Maar dat viel erg mee.
Plassen net zo diep als de laarzen hoog waren...
Dus nog fijn even buiten gespeeld
Wel zonde van al het balkonfruit.
Er is echt heel veel gesneuveld.
Bijna alle hanghortensias geen bloemen meer.
En er hangt nog slechts 1 aardbei.. en van de blauwe bessen is helemaal niks over.
3 handen aan mini druiventrosjes er af... maar gelukkig ook nog veel aan de plant.
Alle bloemetjes van de braam liggen er af... deels inclusief tak. En ik dacht toch dat die braamstruiken wel echt heel taai waren altijd.
Maar wonder boven wonder lijkt de framboos nergens last van te hebben.
Filmpje op het nieuws van bij bakker bart... nou dat is hier op de hoek dus
Omgevallen boom op huis.. een stukje verderop.
Soort lint van ravage...
10 minuten verderop met de auto zitten alle blaadjes nog aan de boom en heeft het enkel geregend.
Hier ligt de parkeerplaats vol met halve bomen.
Wat most doar den?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |