SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Vooral al die persoonlijke anecdotes erin spreken mij wel aanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:21 schreef molloot200 het volgende: [..] Die Simon & Garfunkel serie vond ik oprecht nog best tof en interessant
![]()
Ik had ook de LaPo, dus ik was ook aan de beurt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:23 schreef GeorgeM het volgende:
Luctor was me net voor.
Ik en m’n dikke vingers
Ik dacht dat ik de lapo had, maar ik typte niet snel genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had ook de LaPo, dus ik was ook aan de beurt.
En ik had het door dat ik die had.
Ik ga ijs_beer inhalenquote:
Dat kan niet iedereen zeggenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door koffieleuk op 26-06-2020 10:41:00 ]Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
mooi begin van de ochtend en weekend!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
Hiep hoera voor m’n eerste verslag van deze toetsweek heb ik het maximale aantal punten die behaald konden worden behaald
@:GeorgeM eerste resultaat!!!!!
Gefeliciteerd 🎂quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
Hiep hoera voor m’n eerste verslag van deze toetsweek heb ik het maximale aantal punten die behaald konden worden behaald
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HIER. ZIE NOU!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
Die komt in praktisch elk reclameblok op Q wel langsquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
De verslagen heb ik niet zo veel twijfels over hahahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
HIER. ZIE NOU!!!![]()
![]()
![]()
![]()
GEWELDIG MOLLETJEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()