quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]Ermageeeeeeerd!
Ik heb The Cure, wat heb jij?Ik zit in een Leprous t-shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook stuurs kijken en niet eerst de spiegel poetsen, yo!
Bandshirt boks.
Op en bij het strand mag dat wel, vind ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Wooeeii!!!!
Ik zat gister op het strand mezelf ook wel te verbazen over wat er allemaal langs kwam paraderen eigenlijk
Van sommige dingen was ik niet zeker of het jurkjes mochten heten
Zijn er ook bandjurkjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zit in een Leprous t-shirt.
Bandshirt boks.
Als je niet al te groot bent 3xL en dan de hals scheef er uit knippen en 1 mouw royaal inkorten.quote:
Dus geen foto van jou in een jurkjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik ben niet de doelgroep
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je niet al te groot bent 3xL en dan de hals scheef er uit knippen en 1 mouw royaal inkorten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
DIT IS EEN GENDERVEILIGE PLEK. Ook jij mag een jurkje aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
DIT IS EEN GENDERVEILIGE PLEK. Ook jij mag een jurkje aan.
Zo een hangt er in de kast. Met zo'n harig tasje erbij.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:24 schreef Candaasje het volgende:
Niks mis met mannen in kilts
EDIT: oh wacht, das een rokje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @Lucky_Strike, stuur maar op, evt. met stof, als jouw jurk uit elkaar gevallen is. Ik heb net ook weer een blouse nagemaakt van een oude blouse.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een leuk jurkje @:Myraela
Vorige week dit jurkje gemaakt. Met ceintuur best netjes, zonder een heerlijke soepjurkmooi stofje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @:Lucky_Strike, stuur maar op, evt. met stof, als jouw jurk uit elkaar gevallen is. Ik heb net ook weer een blouse nagemaakt van een oude blouse.
Ik wou dat ik zelf kon maken, maar ook iets met tijd en ruimte is dat een dingetje.
Zaterdag een superleuk jurkje gekocht. Werd zelfs aangeproken, hee leuke jurk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Fijn dat het mag. Maar ik wil het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
DIT IS EEN GENDERVEILIGE PLEK. Ook jij mag een jurkje aan.
Dan hoeft het niet, hier hoef je ook niks tegen je zin in te doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fijn dat het mag. Maar ik wil het niet
miegosieniest!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fijn dat het mag. Maar ik wil het niet
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Leuk jurkje Myra!
Ik heb mijn standaard zomerjurkje aanik heb hem in 7 kleurtjes/printjes.
Zit heerlijk en toch ook netjes.
Ik vind dit jurkje te leuk/mooi. Dus bij deze niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit
Moet je dan ook altijd een beetjevan jezelf?
En dan toch doen?
Ja want ik wil een nieuwe pot koffie maar dan moet ik mijn gecreeerde oog van de wervelwind verlaten en daar ben ik emotioneel gezien nog niet aan toe.quote:
nee dat was ik, heb je daar problemen mee dat jij daar nooit mag komen?quote:
Mooie aannamequote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:38 schreef drakin het volgende:
[..]
nee dat was ik, heb je daar problemen mee dat jij daar nooit mag komen?
Koffie. Goed plan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja want ik wil een nieuwe pot koffie maar dan moet ik mijn gecreeerde oog van de wervelwind verlaten en daar ben ik emotioneel gezien nog niet aan toe.
whut!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie aanname
Ik ben degene die elke dag kookt thuis. Anna heeft er een grafhekel aan.
Hier ook hoor; het is ook mooie manier om even de werkdag af te sluiten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie aanname
Ik ben degene die elke dag kookt thuis. Anna heeft er een grafhekel aan.
Ik heb dit ook maar dan met ontbijt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja want ik wil een nieuwe pot koffie maar dan moet ik mijn gecreeerde oog van de wervelwind verlaten en daar ben ik emotioneel gezien nog niet aan toe.
Ja dan houdt het ook gewoon op. Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb dit ook maar dan met ontbijt.
Complicerende factor: kitten op schoot. Niet te doen.
*wegteert*quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dan houdt het ook gewoon op. Rip aan de nabestaanden
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe heeft wanhopig geschikte zomerse werkkleren nodig, vooral t-shirtjes...
* DancingPhoebe heeft net een doos vol jurkjes en rokjes besteld
#endooorrrrrrrrquote:
Spierpijn in de bovenbenen van woensdag. Echter wel helemaal bovenaan bij de spieraanhechting.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zweterige sportkleren aan.:')
Na het douchen denk ik dat ik mijn eckte zomerjurkje aan doe.
Oh en ik zag hele slanke mini en slanke Myr![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
aankoopovereenkomst getekend. Nu nog even financiering rondkrijgen!
Awww!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet eens!quote:
Jaaaaa! Van harte!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Klinkt hoopvol, hopelijk komen jullie eraan uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
En het vervolg op het betonrot-verhaal: verkoper gaat het aanvullende onderzoek betalen en daarna praten we verder.
Net voor 900 piek kleren besteldquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:33 schreef minilot het volgende:
Inzake jurkjes, ik gaf wel helemaal tien euro uit aan eentje! #verbras
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0811398008.html
En dan doe ik moeilijk over een nieuwe laptop bestellen..quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net voor 900 piek kleren besteld
Weet nu al weer dat er minstens 700 teruggaat, dus erger dan het klinkt
Linkje naar het leukste dat erbij zit?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
FF mn tweede bestelling afronden, zitten veel sales items bij dus mogen niet vervallen panieeeeeeeek!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Linkje naar het leukste dat erbij zit?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Americana.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben wel benieuwd in welk genre de vriend van DancingPhoebe muziek maakt.
Joe, succes!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
FF mn tweede bestelling afronden, zitten veel sales items bij dus mogen niet vervallen panieeeeeeeek!
Vaak als ik de nood te hoog heb op laten lopen -nu dus- gooi ik gewoon alles waarvan ik denk "ken wel" in mn mand en laat het komen. Dan heb ik iig weer wat draagbaars in de kast liggen. Tenminste, meestal kan ik uit een monsterbestelling wel wat geschikts vissen. Maar het is ook niet dat ik dan hysterisch warm loop voor de items die ik hou...quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:41 schreef minilot het volgende:
Ik moet dus ook echt nieuwe meuk want haast alles in de kast is danig te groot, maar grmbldegrmbl ik vind alles lelijk en stom dus het lukt niet echt geld uit te geven
Oh maar die is leuk! Ik heb ook zoiets. Jaren terug bij de 'Sting' gekocht, draag hem nog steeds graagquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:33 schreef minilot het volgende:
Inzake jurkjes, ik gaf wel helemaal tien euro uit aan eentje! #verbras
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0811398008.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb daar ook nog steeds last van hoor. Ik ben sowieso een slechte shopper. Ik heb er het geduld niet voor en als ik 2 pagina's heb gezien waar ik niets leuks op zie dan haak ik al weer af. En dan bn ik bipolairgierig denk ik. Dingen die ik echt heel tof vind mogen best veel kosten, maar dingen die ik wel ok vind het liefst zo min mogelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wow!Zo groot zijn mijn bestellingen nooit. Nouja, ik bestel ook over het algemeen erg goedkope kleding.
Ik moet er nog aan wennen dat ik nu volwassen ben en echt wel iets meer mag betalen voor m'n kleren. Ik heb nu broeken uit de sale voor minder dan 15 euro, en ik betaal voor een topje eigenlijk ook niet snel meer dan dat. Koop sowieso zelden iets dat niet in de sale is.
Ik weet nooit zo goed waar het vandaan komt, ik ben helemaal niet gierig. Maar met kleding kan ik het gewoon niet zo goed. Maarja, het is nu ook niet het juiste moment om ermee te beginnen, m'n maat schommelt nog teveel.
Ik heb ook precies hetzelfde met Esprit. Online soms best toffe dingen, m'n bikini is er ook van. Maar in de winkels lijkt alles zo'n suf en tuttig ofzo. Daar ben ik meteen weer weg. Al vind de prijzen daar ook maar verwarrend. Soms valt het mee, en soms vragen ze voor een in mijn ogen een basic topje ineens best veel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij esprit online vind ik vaak dingen die ik ok vind en ook wel eens dingen die ik echt tof vind. Maar in de winkels ren ik dan vaak weer gillend weg.
Jij? Dan rol je ze toch terug? OF vastgestikt?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:19 schreef fietsie het volgende:
Wie verzint omgerolde broekspijpen op een korte mannenbroek??
[ afbeelding ]
Mijn mannelijke collega's zijn bang voor de korte broekendiscussie, dus ik hoop dat het allemaal pastquote:
Ook geen straf om dat buiten te doen ipv binnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:59 schreef golfer het volgende:
Ook werkkleding aan: the mojitosshorts van Mr. Marvis en een kleurrijke polo.
Vanmiddag druk in het theater, want de eindmusicals van de Bloemendaalse basisscholen konden vanwege Corona-risico niet op de scholen worden uitgevoerd, dus hebben wij ons Openluchttheater ter beschikking gesteld.
Meerdere optredens gepland vandaag.
Kinderen kunnen op het podium optreden en maximaal 250 mensen/ouders kunnen verspreid bij ons buiten op de tribunes zitten.
Ik werk binnen, want zit aan de toegangspoort in mijn kassahuis.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:22 schreef derLudolf het volgende:
Ook geen straf om dat buiten te doen ipv binnen.
Ze hebben er flink aan gewerkt de afgelopen weken. Wordt allemaal meegenomen op ons podium.quote:Weet je hoe ze dat met decors hebben aangepakt? Ik weet dat wij flinke doeken hebben lopen schilderen in de gymzaal en veel andere dingen hebben geknutseld
Ik denk dat wanneer iemand me de eerste regel even geeft ik zo verder kanquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:26 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens zat ik op de enige Nederlandse school zonder eindmusical
Beide bestellenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Ja hey, wat is dit. Ik zie een jurkje bij Esprit. Kijk ik naar het maatadvies; geven ze M op, maar 67% van de kopers met mijn voorkeuren/bouw heeft een S gekocht. Wat is het nou?
Ik had jaren geleden 215 tshirts van Superdry. In alle kleuren. Helaas is het nu een soort lidl-product geworden, dus ik ben overgestapt op Levi's. Die heb ik nu ook in alle kleuren en daar loopt (nog) niet iedereen mee omdat het wat duurder is.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit
Moet je dan ook altijd een beetjevan jezelf?
En dan toch doen?
Vergeet je sneakers niet!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden 215 tshirts van Superdry. In alle kleuren. Helaas is het nu een soort lidl-product geworden, dus ik ben overgestapt op Levi's. Die heb ik nu ook in alle kleuren en daar loopt (nog) niet iedereen mee omdat het wat duurder is.
Kies je dan ook alle shirts uit waar heel groot Levi's op staat? Want dat zijn echt de enige shirts van Levi's waar ik echt iedereen in zie lopen. Vooral de witte met het rode vlak is erg populair onder de tienermeisjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:50 schreef Kreator het volgende:
Ik had jaren geleden 215 tshirts van Superdry. In alle kleuren. Helaas is het nu een soort lidl-product geworden, dus ik ben overgestapt op Levi's. Die heb ik nu ook in alle kleuren en daar loopt (nog) niet iedereen mee omdat het wat duurder is.
Volgens mij had ik drie regels. Verder bediende ik het gordijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer iemand me de eerste regel even geeft ik zo verder kan
In mijn beleving zijn we daar ongeveer het hele jaar mee bezig geweest, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik werk binnen, want zit aan de toegangspoort in mijn kassahuis.![]()
Maar met deze shorts val ik wel op:
[ afbeelding ]
[..]
Ze hebben er flink aan gewerkt de afgelopen weken. Wordt allemaal meegenomen op ons podium.
Knieheffen? Leg raises? Buikspieroefeningen onhandig gedaan zodat je het uit je heupspieren haalde ipv uit je lage buikspieren?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Spierpijn in de bovenbenen van woensdag. Echter wel helemaal bovenaan bij de spieraanhechting.
Allen geen idee van welke oefening dit komt. Van de air squat die ik er eerst de schuld van gaf niet. Kniebuigingen om wat dingen op te pakken gaat zonder problemen.
Esprit valt klein, als ik me goed herinner. Maar misschien voor dit jurkje weer nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Ja hey, wat is dit. Ik zie een jurkje bij Esprit. Kijk ik naar het maatadvies; geven ze M op, maar 67% van de kopers met mijn voorkeuren/bouw heeft een S gekocht. Wat is het nou?
Of 300 toes to bar.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Knieheffen? Leg raises? Buikspieroefeningen onhandig gedaan zodat je het uit je heupspieren haalde ipv uit je lage buikspieren?
Indien vastgestikt, stiksel losknippen of (het beste) even lostornenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij? Dan rol je ze toch terug? OF vastgestikt?
Nee, ik ben geen reclamebord. Verschrikkelijk zijn die. Hoe kleiner hoe beter.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kies je dan ook alle shirts uit waar heel groot Levi's op staat? Want dat zijn echt de enige shirts van Levi's waar ik echt iedereen in zie lopen. Vooral de witte met het rode vlak is erg populair onder de tienermeisjes.
Ik kan ze niet.quote:
Heb je dan ook opgerolde broekspijpen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen reclamebord. Verschrikkelijk zijn die. Hoe kleiner hoe beter.
[ afbeelding ]
muesli is de duivel.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:06 schreef Kreator het volgende:
Boer'n Yoghurt met vanille en muesli is wel goddelijk. Ik eet momenteel 14 bakjes per dag, want yoghurt is gezond.
Rozijnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Muesli is lekker, zolang er niet van die gore rozijnen in zitten.
Ik heb eigenlijk 25 jaar geen korte broek gedragen. Sinds vorig jaar wel weer. Ik heb nu refill, maar ik weet niet of dat een merk is.quote:
Hij is een beetje een kruising tussen ryan reynolds en Bud Spencer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:11 schreef Kreator het volgende:
https://static.shoeby.nl/(...)88481-39-7f38a3.webp
Veel te warm voor verre wandeling ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:25 schreef Blues het volgende:
Granaatappelshirt aan hier. Met zwarte dunne lange flodderbroeken toms instappers.
Prima voor t werk. Ben de enige die dichte schoenen draagt op t werk geloof ik maar boeie, ik vind t te onhiegies blote kakken in zkh.
Jurkje van mini leuk! Er blijft niet veel mini over zo![]()
Jagarhuis![]()
Zit in parkje. 15 min lunchwandel, meer doe ik niet want lekker bij de vogels op een bankje in de schaduw.
Wat is je korte-spijkerbroek-trauma?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 25 jaar geen korte broek gedragen. Sinds vorig jaar wel weer. Ik heb nu refill, maar ik weet niet of dat een merk is.
Altijd dit soort: https://static.shoeby.nl/(...)88481-39-7f38a3.webp
want het zit lekker. Ik heb korte-spijkerbroek-traumas, dus dat zal ik nooit dragen. Ook niet als het kanker geneest.
Vastgestiktquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij? Dan rol je ze toch terug? OF vastgestikt?
Kennelijk zijn mijn heupstrekkers daarin sterker dan mijn buikspieren. Als ik een paar toes to bars doe, heb ik het gevoel of iemand me een flinke stomp in m'n maag heeft gegevenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan ze niet.knee to chest wel en in de ringen kom ik nog verder.
Maar dan gebruik je ook vrij snel je heupstrekkers (teveel) = spierpjin.
Afgeknipte trainingsbroek?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk 25 jaar geen korte broek gedragen. Sinds vorig jaar wel weer. Ik heb nu refill, maar ik weet niet of dat een merk is.
Altijd dit soort: https://static.shoeby.nl/(...)88481-39-7f38a3.webp
want het zit lekker. Ik heb korte-spijkerbroek-traumas, dus dat zal ik nooit dragen. Ook niet als het kanker geneest.
Vraag even na wanneer Damien zn concert af komt makenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:56 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer een beetje reuring bij ons theater:
[ afbeelding ]
Mijn zoon? Of bedoel je een andere Damiën?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraag even na wanneer Damien zn concert af komt maken
Ik denk niet dat je golfer Rice heet, maar weet het niet zeker... Maar dan zou je wel denken dat het zonder " was, dus ik denk toch wel zeker te weten dat het een andere is.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn zoon? Of bedoel je een andere Damiën?
Ijsje? Ik loop zo naar de supermarkt die wat verder ligt. Maar ik vrees dat als ik de 2 overgebleven ijsjes mee terugneem naar huis, er niet veel van overblijft door de warmtequote:
Zoals een Hobbithol?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil in een gekoelde watermeloen wonen en me een weg naar buiten eten.
quote:
Van de MILFs afblijven hèquote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:56 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer een beetje reuring bij ons theater:
[ afbeelding ]
Ik zou voor de Magnum gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee! Brainwave. Ik heb nacho's en avocado's.
Niks mis mee, ik vind ze prima voor Magnumsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vegan Almond. Kan beter, kan slechter.
Ik heb liever zonder nootjes maar die heeft mijn AH niet helaas. AH heeft tegenwoordig wel perzikijsjes. Als in perenijsjes met een andere smaak dus. Erg lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vind ze prima voor Magnums![]()
Ik kan er dus alleen geen 3 in 1x op.![]()
Ik heb nog wel festini ijsjes in de vriezer liggen, en watermeloen. Ook lekker.
Meh, ben niet zo gek van amandel in die vorm.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vegan Almond. Kan beter, kan slechter.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kan er dus alleen geen 3 in 1x op.![]()
Ik ben juist van de andere kant van het Magnum-spectrum. Ik heb liever Dark en dat soort smaken. Lidl had vorig jaar een goddelijke met pure chocolade en framboos. En Magnum had in pints ook pure chocoladeijs met enorme stukken pure chocolade. Bestaat natuurlijk niet meer. Plus lactose. Fml.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo gek van amandel in die vorm.
Van de gewone Magnum kies ik de witte.
Ruby ziet er ook interessant uit, maar nog nooit gehad. Vroeger had je witte magnums met aardbei ijs, die waren ook lekker
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb liever zonder nootjes maar die heeft mijn AH niet helaas. AH heeft tegenwoordig wel perzikijsjes. Als in perenijsjes met een andere smaak dus. Erg lekker.
En je kunt heus 3 Magnums op, je probeert gewoon niet hard genoeg.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Nou daar winnen we de oorlog mee hoor
Hebben ze weerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lidl had vorig jaar een goddelijke met pure chocolade en framboos.
Tijdje geleden doosje van gekocht want ze zijn inderdaad fantastischquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Echt? Boh, helemaal over het hoofd gezien. Beter.
Klinkt niet lekker. Ik vond douche caramel vroeger lekker, zelfde principe maar dan met caramel. Had ik vroeger op vakantie vaak. Maar toen hij een paar jaar terug in Nederland kwam, bleek die toch niet meer zo lekker te zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:40 schreef fietsie het volgende:
Ik vond een magnum met pure chocola, gecoat in aardbeienpuree, en weer pure chocola: en dan magnum ijs erin.
Gelijk heb je. Had het al willen zeggen toen je zei dat je binnen zat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:44 schreef golfer het volgende:
Kantoor verplaatst naar buiten:
[ afbeelding ]
Ze passen ook geregeld receptuur per land aan hoor, dus misschien wassie wel echt zo lekker!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker. Ik vond douche caramel vroeger lekker, zelfde principe maar dan met caramel. Had ik vroeger op vakantie vaak. Maar toen hij een paar jaar terug in Nederland kwam, bleek die toch niet meer zo lekker te zijn.Soms zijn herinneringen beter.
Het is ook jaren geleden, dus misschien zit er een 'verbeterde receptuur' tussen omdat het gezonder moest worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze passen ook geregeld receptuur per land aan hoor, dus misschien wassie wel echt zo lekker!
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil weer in mijn zwembad dobberen, maar mijn buurman staat op een steiger te klussen. Vind het toch wat ongemakkelijk.
Die is aan klussen, dan moet je je ogen op het werk houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil weer in mijn zwembad dobberen, maar mijn buurman staat op een steiger te klussen. Vind het toch wat ongemakkelijk.
Als hij te lang kijkt, valt hij vanzelf van die steiger. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die is aan klussen, dan moet je je ogen op het werk houden.
Vroeger hadden ze dat soort ijsjes met bosvruchten, en sinaasappel. Allebei net alsof je gepureerd fruit bevriestquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb liever zonder nootjes maar die heeft mijn AH niet helaas. AH heeft tegenwoordig wel perzikijsjes. Als in perenijsjes met een andere smaak dus. Erg lekker.
En je kunt heus 3 Magnums op, je probeert gewoon niet hard genoeg.
Mee eens. Witte chocolade en aardbeienijs vind ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben juist van de andere kant van het Magnum-spectrum. Ik heb liever Dark en dat soort smaken. Lidl had vorig jaar een goddelijke met pure chocolade en framboos. En Magnum had in pints ook pure chocoladeijs met enorme stukken pure chocolade. Bestaat natuurlijk niet meer. Plus lactose. Fml.
Die waren echt geniaal ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze dat soort ijsjes met bosvruchten, en sinaasappel. Allebei net alsof je gepureerd fruit bevriest
Heel jammer dat die op een gegeven moment verdwenen. Al vielen ze soms wel wat zuur uit
Buikoefening zou kunnen. Normaal geen last van. Maar deze was buiten op stenen zittend.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Knieheffen? Leg raises? Buikspieroefeningen onhandig gedaan zodat je het uit je heupspieren haalde ipv uit je lage buikspieren?
Daar heb ik dan weer geen moeite mee.quote:
Ken ik niet. Maar ben ook geen grote ijs eter. Kan er slecht tegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 13:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Veel te warm voor verre wandeling ja.
Wij zijn gisteravond wel naar de Heldro IJs gewandeld, want ja, ijs. En B kende Heldro IJs nog niet.
@:z80 jij wel? Plaatselijk fenomeen zuidelijk van hier.
Wel de chocolade met amandelen dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu een calippo limeVan magnums vind ik alleen het chocola zo verrukkelijk (ijskoud, yum!) en het ijs maar zo zo. Maar ja, dat eet je dan ook gewoon op, want alleen de buitenkant er af snoepen is ook zo gek. Op zich heb ik liever waterijsjes. Perenijsjes
En nu dus ook perzik, las ik? Ga ik uitproberen
Aan de buitenkant vind ik ze allemaal lekkerquote:
Ik had hetzelfde gevoel. Maar dan van het in de zon liggen. Dus ik ben maar weer gaan werken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:33 schreef fietsie het volgende:
Ik ben dat kantoor ondertussen wel zat. Ben wel uitvergaderd, mentaal gezien.
Perzik ijsjes maar meteen in mijn online winkelwagen gegooidquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu een calippo limeVan magnums vind ik alleen het chocola zo verrukkelijk (ijskoud, yum!) en het ijs maar zo zo. Maar ja, dat eet je dan ook gewoon op, want alleen de buitenkant er af snoepen is ook zo gek. Op zich heb ik liever waterijsjes. Perenijsjes
En nu dus ook perzik, las ik? Ga ik uitproberen
quote:
Ohja, halterset....daar moest ik nog naar op zoek!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:47 schreef sigme het volgende:
Zondag ga ik voor het eerst in 5 jaar weer naar de sportschool![]()
Het plan was 1 jaar voordat we weer een grote wandeling zouden gaan maken te beginnen wat aan krachttraining te doen. Dus zo rond 21 maart 2020 beginnen met sporten.
Inmiddels hebben hebben we besloten om sowieso niet in 2021 te gaan wandelen, dus misschien kan ik wel bijna 2 jaar extra kracht opbouwen.
Een beller is....quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een schat van een vriend, en ik ben zelf ook niet zo'n ster in Whatsapp..... maar ik zou het toch wel fijn vinden als 'ie ten minste 1x in de middag even z'n telefoon checkt om even te bespreken wat we met het avondeten doen.
Ja maar hij was mogelijk nog bezig. Dus vandaar een appje.quote:
Hehe ik heb er ook zo eentje. Die ook nog eens niet laat weten dat ie later is, gruwelijk irritant vind ik dat. Pre kind vond ik dat nooit zo'n probleem, maar nu welquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een schat van een vriend, en ik ben zelf ook niet zo'n ster in Whatsapp..... maar ik zou het toch wel fijn vinden als 'ie ten minste 1x in de middag even z'n telefoon checkt om even te bespreken wat we met het avondeten doen.
Zónder kind vind ik het ook irritant.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Hehe ik heb er ook zo eentje. Die ook nog eens niet laat weten dat ie later is, gruwelijk irritant vind ik dat. Pre kind vond ik dat nooit zo'n probleem, maar nu wel
Die zou er om 1800 wegregenen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:34 schreef minilot het volgende:
Voeten in de Scheveningse branding![]()
![]()
Zou ik dichtbij @:Barreltje zijn?![]()
Lijkt tot dusver wel mee te vallen! We hopen niettemin op baggerweer als we straks in een strandtent wat etenquote:
Dan gaat iedereen naar die strandtent lijkt me?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Lijkt tot dusver wel mee te vallen! We hopen niettemin op baggerweer als we straks in een strandtent wat eten
Er is er niet bepaald eentje hè, hier?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen naar die strandtent lijkt me?
Uiteraard, maar er zullen ook wel dermate veel mensen zijn om meer dan één strandtent te vullen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Er is er niet bepaald eentje hè, hier?Bovendien is de grote uitstroom al op gang van heel veel lui die hier vooral vandaag de voorlopig laatste zomerse dag hebben genoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Raar gevoel?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Thuis en gegeten. Vanavond weer een rondje gereden naar mijn flat om spullen te halen en een paar laatste klusjes te doen. Nog een rondje en dan is het leeg
Toen heb je hem gezegd dat ie kon vertrekken?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds medio maart een eter gehad, was gezellig!
Hij was een klein beetje blij met corona, want niet meer hier eten heeft ervoor gezorgd dat hij ruim 10 kg was afgevallen want “als ik bij jou eet kan ik niet stoppen”
Haha, ik kreeg de kans niet, hij ging zelf al (studie afspraak met mede student). Online tentamens maken vond hij niet echt fijn, ze lijken uitgebreider dan op school.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toen heb je hem gezegd dat ie kon vertrekken?
Die Lindt chocoladeballenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, P!
Wij kregen een pakje van schoonouders, 5 pakjes Zwitserse koekjes, en een kilo Lindt chocoladeballen...
Tikkiequote:
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:34 schreef minilot het volgende:
Voeten in de Scheveningse branding![]()
![]()
Zou ik dichtbij @:Barreltje zijn?![]()
Wij ook. Grote aangespoelde kwallen aan het bestuderenquote:
Zit weinig smaak aan die beesten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij ook. Grote aangespoelde kwallen aan het bestuderen
Kwallen moet je niet te veel aandacht gevenquote:
Ja waar dan? (Welke strandtent)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij ook. Grote aangespoelde kwallen aan het bestuderen
Ik kan niet terugkijken, maar is dat de B&B in Belfeld? (Dat zijn ouders van een vriendin, vandaar. Niet dat ik die ouders verder ooit zie of spreek. Maar die aflevering heb ik toen wel even gekeken)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Grappig. De b&b waar ik vaak slaap bij Venlo was op tv bij dat programma op Max.
Bed & Breakfast bij Max uit 2018. Nog steeds dezelfde mensen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:26 schreef Kreator het volgende:
Grappig. De b&b waar ik vaak slaap bij Venlo was op tv bij dat programma op Max.
Dat pak met shorts is echt top!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:minilot
Of deze
[ afbeelding ]
Of deze
lijken me het leukst.
[ afbeelding ]
De shorts dan.
Waarbij ik er dan vooral naar uitkijk om die shorts naar werk te dragenmaar dan moeten ze ook wel daadwerkelijk lang genoeg vallen.
Gaan jullie ons dorp verlaten?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:25 schreef Clubsoda het volgende:.
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Wij gaan volgende week bij een huis kijken. Dat hopen we althans, want de laatste keren dat we bij huizen gingen kijken, was het al verkocht voor we aan de beurt warenHet is op de grens van ons budget dus we zullen we fors overboden worden, but hey a girl can dream
2e gratis bij AH nuquote:Op vrijdag 26 juni 2020 16:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind die cookies and cream magnums lekker![]()
Maar ik mis die witte met aardbeien ijs in het midden. Dat ijs smaakte naar aardbeien kwark en was zo lekker fris.
Was je er bij?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:04 schreef golfer het volgende:
Jeugdsentiment.
Kijk nu naar de opname over het Holland Popfestival in Kralingen. Nu exact 50 jaar geleden.
Wat een geweldige bands traden er toen op.
Pics pliesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:46 schreef minilot het volgende:
Oooh, het bliksemt wel fraai boven de duinen
Wilde wel, maar ik mocht niet van mijn ouders.quote:
Beetje gerommel, paar druppels. Dawasut tot nu toe.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Buienalarm zegt regen..veel regen. Kijkt naar buiten..geen drup
Ging wat lastig met het kind op mijn schouders, sorryquote:
Dit wil ik zien!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:46 schreef Adrie072 het volgende:
twitter:karimdekool twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 20:24:11Wowwwwwww wat een geweldige foto van Jan van Hoof #middelbeers @:noordbrabant 😍 @:helgavanleur @:EdAldus @:weermanreinier #noodweer #wolkbreuk #wateroverlast https://t.co/ZLH5DFgnHz reageer retweet
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:53 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Cafe Studio. Onder een parasol wachten dat het droog wordt. Of iig minder nat.
Afijn nog een biertje dus.
I'm free but I'm focused, I'm green but I'm wisequote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:49 schreef Lonaa het volgende:
Ondertussen bler ik Alanis Morissette mee, zolang F. niet schreeuwt van boven.
Het is nu nog maar tweemaal per dag, dat past al prima in het voerrooster van honden en kippen. Volgende week gaan we naar eenmaal daags.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 06:58 schreef minilot het volgende:
Nog steeds aan de fles ja, @:Sigme? Ben je het al beu of vind je het wel gezellig?
https://i.imgur.com/BWHNaBY.mp4quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:29 schreef minilot het volgende:
(En zulk hoog gras lijkt me claustrofobisch als schaap! Maar dat valt in de praktijk vast mee)
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:30 schreef sigme het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/BWHNaBY.mp4
Maar het zijn prooidieren hè, dus ze zitten wel graag wat beschut.
De Stapper heet het. In zo'n dorpje. Ooit wel foto's hier neergezet van alle Action meuk en jurkjes aan de muur.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik kan niet terugkijken, maar is dat de B&B in Belfeld? (Dat zijn ouders van een vriendin, vandaar. Niet dat ik die ouders verder ooit zie of spreek. Maar die aflevering heb ik toen wel even gekeken)
Ah nee dan is het een andere B&B vermoed ikquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
De Stapper heet het. In zo'n dorpje. Ooit wel foto's hier neergezet van alle Action meuk en jurkjes aan de muur.
Volgens mij is dat in Velden.
@:golfer ja was een herhaling.
Da’s een wat mindere primeurquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me de bizarre kamer nog wel
Goedemorgen. Voor het eerst in mijn leven voor kuthoer uitgemaakt omdat ik iemand rustig bleef uitleggen dat je met wat pijn in een ledemaat toch echt eerst naar de huisarts moet. En ik heb hem waarschijnlijk nog 385 euro bespaard ook. Ondankbaar hoor.
Ach, ik zou er vooral om kunnen lachen als me dat zou overkomen. Die mensen weten niet beter...quote:
Ik moest er ook om lachenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:44 schreef derLudolf het volgende:
Ach, ik zou er vooral om kunnen lachen als me dat zou overkomen. Die mensen weten niet beter...
Nu ligt het er ongeveer zo bij:quote:
"Hop hop hop"quote:Op zaterdag 27 juni 2020 07:30 schreef sigme het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/BWHNaBY.mp4
Maar het zijn prooidieren hè, dus ze zitten wel graag wat beschut.
Dat is niet aardig. (Die ander dan, niet jij)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen. Voor het eerst in mijn leven voor kuthoer uitgemaakt omdat ik iemand rustig bleef uitleggen dat je met wat pijn in een ledemaat toch echt eerst naar de huisarts moet. En ik heb hem waarschijnlijk nog 385 euro bespaard ook. Ondankbaar hoor.
Ziel aan de duivel verkocht?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:12 schreef Kreator het volgende:
Zo'n Abo scheelt wel heel veel frustratie met die kutrclames. En performance.
Ja. Mijn telefoon werd knetterheet van de reclames.quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Mijn telefoon werd knetterheet van de reclames.
Heb er wel vaker 1 gehad maar wilde eigenlijk principieel niet nu.
Idem. Maar Fok! is niet het meest efficiënte voor je device of computer. Dan maar een abo.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog ideeën? Berlijn en München vallen af, die wil ik met vriendin bezoeken.
Waarom principieel niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bezwaar tegen het steunen van fok. Dat heb ik baker gedaan. Maar het wordt me nu opgedrongen door het onmogelijk te maken om zonder abo te fokken en dat staat me tegen. Fok levert me verder niks voor een abo behalve dat het dan werkt zoals het zou moeten werken en mijn hardware niet stuk en leeg maakt.quote:
Dat snap ik wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bezwaar tegen het steunen van fok. Dat heb ik baker gedaan. Maar het wordt me nu opgedrongen door het onmogelijk te maken om zonder abo te fokken en dat staat me tegen. Fok levert me verder niks voor een abo behalve dat het dan werkt zoals het zou moeten werken en mijn hardware niet stuk en leeg maakt.
En daarnaast is er vaker malware via een obscure banner aangeboden. Dat maakt het deblokkeren van banners niet echt iets dat ik zou overwegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel bezwaar tegen het steunen van fok. Dat heb ik baker gedaan. Maar het wordt me nu opgedrongen door het onmogelijk te maken om zonder abo te fokken en dat staat me tegen. Fok levert me verder niks voor een abo behalve dat het dan werkt zoals het zou moeten werken en mijn hardware niet stuk en leeg maakt.
Ik weet niet wat de spray voor konijnen bevatquote:Op zaterdag 27 juni 2020 09:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
"Hop hop hop"![]()
Is van die anti-myasis spray zoals voor konijnen een optie bij schapen sigme? Moet je het alsnog wel heel regelmatig doen natuurlijk.
(Ik twijfelde altijd een beetje met de konijnen toen ze buiten zaten; ze krijgen er toch natte vachten van en stress van het oppakken. Dus meer kans op plakpoep enzo... maar ja, het middel zou wel afwerend moeten werken...)
Ivermectine. Ook niet echt lekker spul voor de omgeving verder (vooral voor mestkevers niet zo lekker)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de spray voor konijnen bevat
Voor schapen ken ik een paar opties:
Clik pour-on, gif, moet je preventief aanbrengen en een behoorlijke investering doen (dus je moet van plan zijn om dat de komende 10 jaar te gebruiken zeg maar).
Neocidol, heel vies gif (doodt alle geleedpotigen in de wijde omgeving). Werkt bij besmetting én preventief. Niet duur. Had ik al gezegd dat dit echt heel smerig giftig is?
Maden Repel Spray. Biologisch, bevat geen enkel gifachtig iets. Goedkoop. Werkt totaal niet preventief maar wel heel goed bij besmetting.
Van de makers van de MRS is er ook een preventief middel, maar dat heb ik nog nooit gebruikt.
Normaal is schapen scheren voldoende preventie tot begin augustus, pas dan wordt de lamsvacht zo lang dat de lammeren risico gaan lopen. Normaal.. Maar myiasis breidt zich nog steeds verder uit, en het weer is ook niet zoals het vroeger was..
Overigens is het lam niet doodgegaan door de maden, maar door de verzwakking van de madenbesmetting aan iets anders stoms; heel naar verongelukt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 10:40 schreef Kreator het volgende:
Volgende week vrij. Zit eraan te denken om twee of maximaal drie dagen te rijden en iets te bezoeken. Weet alleen nog niet waar naartoe. Weinig inspiratie.
De gemarkeerde plekken heb ik reeds bezocht en bekeken. (als ik alle plekken waar ik ooit geweest ben maar niet echt als doel om te bezoeken had, dan was de hele kaart geel)Stad of natuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog ideeën? Berlijn en München vallen af, die wil ik met vriendin bezoeken.
Edge chromium. Aanrader.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:
Wel lekker een toetsenbord met allemaal werkende toetsen.
Merk nog niet veel van de cpu en gpu, maar dat kan ook haast nie met firefox
Nee hoor, kind doet het hier prima op school, geen zin om daar verandering in te brengen. Huis waar we nu kijken staat vlakbij waar we nu wonen maar is groter en nieuwerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaan jullie ons dorp verlaten?
Zo niet, waar?![]()
Gefeli so far Jagär
Aan het downloaden op dit momentquote:
ik was gister in 2 minuten volledig doorweekt..quote:
Hier ook nauwelijks. Vannacht een beetje, ik werd om 4 uur wakker van regen op m'n been. Maar dat waren een paar druppen...quote:
Mazzelaar; hier was t 28 graden op bovenverdieping...quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was gister in 2 minuten volledig doorweekt..
Isa...wat erg! Stond meneer voor de balie of aan de telefoon?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Jarenlang gewerkt in Doorn: dacht altijd dat het centrum was gebombardeerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
Was net bij huis Doorn (in Doorn) en daar waren veel camera's en mensen en Kees Jansma met een AD camera. Ik denk de boekpresentstie van Wesley Sneijder.
Nee wil echt maar even een dag of twee, drie. In m'n uppie want E moet werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:37 schreef AnneX het volgende:
Temperatuur: nog steeds 25,5 o en het gekke is, dat het minder warm aanvoelt.😳
En blijkbaar vaart de volgende buienlijn ook weer aan ons voorbij.
Deels jammer, een buitje is wat altijd wel goed voor de tuin.
Alles staat open voor/achter/boven om eens even door te waaien.
Lekker Kreator: een weekje weg...je kunt nog verder de kust richting France afrijden?
Oostende zag er leuk uit van Blues en golfer.
Kan nooit heel lastig zijn in bikini op het strandquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was gister in 2 minuten volledig doorweekt..
Wat is er bijzonder aan Kees Jansmaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee wil echt maar even een dag of twee, drie. In m'n uppie want E moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |