abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 juni 2020 @ 10:56:51 #276
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193813106
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 10:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel bezwaar tegen het steunen van fok. Dat heb ik baker gedaan. Maar het wordt me nu opgedrongen door het onmogelijk te maken om zonder abo te fokken en dat staat me tegen. Fok levert me verder niks voor een abo behalve dat het dan werkt zoals het zou moeten werken en mijn hardware niet stuk en leeg maakt.
En daarnaast is er vaker malware via een obscure banner aangeboden. Dat maakt het deblokkeren van banners niet echt iets dat ik zou overwegen.

Ik snap dat er geld nodig is, maar het lijkt inmiddels wel een kerstboom. Ads leveren amper wat op, maar dan vraag ik mij wel af wat dan je unique selling point moet zijn. Oftewel, waar kun je aan verdienen?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 11:19:05 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193813235
Nieuwe laptop, vers uit de doos.
Fok beschuldigt me meteen er van ads te blocken. Wederom een reden voor geen nieuw abbo.

Dingen die geblocked worden door out-of-the-box configuraties kunnen haast niet vrij van malware zijn..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193813261
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 09:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

"Hop hop hop" O+

Is van die anti-myasis spray zoals voor konijnen een optie bij schapen sigme? Moet je het alsnog wel heel regelmatig doen natuurlijk.
(Ik twijfelde altijd een beetje met de konijnen toen ze buiten zaten; ze krijgen er toch natte vachten van en stress van het oppakken. Dus meer kans op plakpoep enzo... maar ja, het middel zou wel afwerend moeten werken...)
Ik weet niet wat de spray voor konijnen bevat :)
Voor schapen ken ik een paar opties:
Clik pour-on, gif, moet je preventief aanbrengen en een behoorlijke investering doen (dus je moet van plan zijn om dat de komende 10 jaar te gebruiken zeg maar).

Neocidol, heel vies gif (doodt alle geleedpotigen in de wijde omgeving). Werkt bij besmetting én preventief. Niet duur. Had ik al gezegd dat dit echt heel smerig giftig is?

Maden Repel Spray. Biologisch, bevat geen enkel gifachtig iets. Goedkoop. Werkt totaal niet preventief maar wel heel goed bij besmetting.
Van de makers van de MRS is er ook een preventief middel, maar dat heb ik nog nooit gebruikt.

Normaal is schapen scheren voldoende preventie tot begin augustus, pas dan wordt de lamsvacht zo lang dat de lammeren risico gaan lopen. Normaal.. Maar myiasis breidt zich nog steeds verder uit, en het weer is ook niet zoals het vroeger was..
Overigens is het lam niet doodgegaan door de maden, maar door de verzwakking van de madenbesmetting aan iets anders stoms; heel naar verongelukt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193813291
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 11:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de spray voor konijnen bevat :)
Voor schapen ken ik een paar opties:
Clik pour-on, gif, moet je preventief aanbrengen en een behoorlijke investering doen (dus je moet van plan zijn om dat de komende 10 jaar te gebruiken zeg maar).

Neocidol, heel vies gif (doodt alle geleedpotigen in de wijde omgeving). Werkt bij besmetting én preventief. Niet duur. Had ik al gezegd dat dit echt heel smerig giftig is?

Maden Repel Spray. Biologisch, bevat geen enkel gifachtig iets. Goedkoop. Werkt totaal niet preventief maar wel heel goed bij besmetting.
Van de makers van de MRS is er ook een preventief middel, maar dat heb ik nog nooit gebruikt.

Normaal is schapen scheren voldoende preventie tot begin augustus, pas dan wordt de lamsvacht zo lang dat de lammeren risico gaan lopen. Normaal.. Maar myiasis breidt zich nog steeds verder uit, en het weer is ook niet zoals het vroeger was..
Overigens is het lam niet doodgegaan door de maden, maar door de verzwakking van de madenbesmetting aan iets anders stoms; heel naar verongelukt.
Ivermectine. Ook niet echt lekker spul voor de omgeving verder (vooral voor mestkevers niet zo lekker)

En ah gos, sneu. Het gaat ook altijd zo snel, en het is zo heftig. Geen wonder dat het lam verzwakt is geraakt :*
  zaterdag 27 juni 2020 @ 11:24:51 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193813292
Wel lekker een toetsenbord met allemaal werkende toetsen.

Merk nog niet veel van de cpu en gpu, maar dat kan ook haast nie met firefox :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193813344
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 10:40 schreef Kreator het volgende:
Volgende week vrij. Zit eraan te denken om twee of maximaal drie dagen te rijden en iets te bezoeken. Weet alleen nog niet waar naartoe. Weinig inspiratie.

De gemarkeerde plekken heb ik reeds bezocht en bekeken. (als ik alle plekken waar ik ooit geweest ben maar niet echt als doel om te bezoeken had, dan was de hele kaart geel)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog ideeën? Berlijn en München vallen af, die wil ik met vriendin bezoeken.
Stad of natuur?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 11:31:44 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193813358
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 11:24 schreef fietsie het volgende:
Wel lekker een toetsenbord met allemaal werkende toetsen.

Merk nog niet veel van de cpu en gpu, maar dat kan ook haast nie met firefox :P
Edge chromium. Aanrader.
pi_193813843
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gaan jullie ons dorp verlaten? :o

Zo niet, waar? O-)

Gefeli so far Jagär *O*
Nee hoor, kind doet het hier prima op school, geen zin om daar verandering in te brengen. Huis waar we nu kijken staat vlakbij waar we nu wonen maar is groter en nieuwer ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193813989
:O

Ik hoopte in een afgekoelde wereld wakker te worden, maar dat bleek maar matig waar. Zwaar leven. Weeeee mij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:03:18 #286
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193814135
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 11:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Edge chromium. Aanrader.
Aan het downloaden op dit moment
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:03:51 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193814138
Hier is zelfs geen regen gevallen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:08:18 #288
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193814168
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:03 schreef fietsie het volgende:
Hier is zelfs geen regen gevallen
ik was gister in 2 minuten volledig doorweekt.. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193814200
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:03 schreef fietsie het volgende:
Hier is zelfs geen regen gevallen
Hier ook nauwelijks. Vannacht een beetje, ik werd om 4 uur wakker van regen op m'n been. Maar dat waren een paar druppen...
pi_193814201
Zo, partijcongres gekeken en nu tijd voor lunch!
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:16:02 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193814212
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik was gister in 2 minuten volledig doorweekt.. O+
Mazzelaar; hier was t 28 graden op bovenverdieping...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 13:37:15 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193814391
Was net bij huis Doorn (in Doorn) en daar waren veel camera's en mensen en Kees Jansma met een AD camera. Ik denk de boekpresentstie van Wesley Sneijder.
pi_193814392
Temperatuur: nog steeds 25,5 o en het gekke is, dat het minder warm aanvoelt.😳
En blijkbaar vaart de volgende buienlijn ook weer aan ons voorbij.
Deels jammer, een buitje is wat altijd wel goed voor de tuin.

Alles staat open voor/achter/boven om eens even door te waaien.

Lekker Kreator: een weekje weg...je kunt nog verder de kust richting France afrijden?
Oostende zag er leuk uit van Blues en golfer.
pi_193814406
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik herinner me de bizarre kamer nog wel ^O^

Goedemorgen. Voor het eerst in mijn leven voor kuthoer uitgemaakt omdat ik iemand rustig bleef uitleggen dat je met wat pijn in een ledemaat toch echt eerst naar de huisarts moet. En ik heb hem waarschijnlijk nog 385 euro bespaard ook. Ondankbaar hoor.
Isa...wat erg! Stond meneer voor de balie of aan de telefoon?
pi_193814422
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:37 schreef Kreator het volgende:
Was net bij huis Doorn (in Doorn) en daar waren veel camera's en mensen en Kees Jansma met een AD camera. Ik denk de boekpresentstie van Wesley Sneijder.
Jarenlang gewerkt in Doorn: dacht altijd dat het centrum was gebombardeerd.
Wat een vreugdeloos sfeerloos plein. 8)7
pi_193814482
@Candaasje: heeft de auto het gered met oranje lampje -O-

Ook nog teruggelezen over leblam, dood lam, schaap met maden, en weer een foto gezien van een prachtig nadenkende Gü. w/

Nu toch even lokaal boodschapjes doen.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 13:49:12 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193814522

Kees Jansma.


Verder waren er duizenden kleine kikkertjes van een cm groot.

En een wespennest.



En een eekhoorn.



En een dikke haas.

  Official ESF Kreviewer zaterdag 27 juni 2020 @ 13:50:20 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193814538
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:37 schreef AnneX het volgende:
Temperatuur: nog steeds 25,5 o en het gekke is, dat het minder warm aanvoelt.😳
En blijkbaar vaart de volgende buienlijn ook weer aan ons voorbij.
Deels jammer, een buitje is wat altijd wel goed voor de tuin.

Alles staat open voor/achter/boven om eens even door te waaien.

Lekker Kreator: een weekje weg...je kunt nog verder de kust richting France afrijden?
Oostende zag er leuk uit van Blues en golfer.
Nee wil echt maar even een dag of twee, drie. In m'n uppie want E moet werken.
pi_193814581
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik was gister in 2 minuten volledig doorweekt.. O+
Kan nooit heel lastig zijn in bikini op het strand :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193814980
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee wil echt maar even een dag of twee, drie. In m'n uppie want E moet werken.
Wat is er bijzonder aan Kees Jansma :D
Rest foto's leuk.

Mijn link niet? :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')