SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Wat ontzettend schattig ditquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
Was wel schattig was op een uitwisseling in het buitenland en ik bleef toevallig bij een meisje als gastgezin.
En zij en een vriendin die ook iemand leuk vond, waren ons achterna gegaan in een bus richting het vliegveld
Oh, maar ik begon echt pas keurig met drinken op mijn 16equote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar dat had je dan moeten doen johIk had ook al was op toen
(ja ik was 14, maar het was een disco t/m 17 en toen mocht alcohol al vanaf 16, dus oudere vrienden namen dat gewoon voor ons mee)
Ja ik was al verdorven hequote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, maar ik begon echt pas keurig met drinken op mijn 16e
ik was toen ook 14 denk ik
Had je wel gereageerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:18 schreef Aoibhin het volgende:
Die Sylvester heb ik overigens nooit meer gezien daarna
Hij had me nog gekrabbeld op Hyves, maar daar bleef het bij
zal ik het naar niet aanpassen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, sorry
Wilde TT aanpassen op telefoon en nu is het half
Ik ben geboren in een Duits ziekenhuis, en de kwaliteit was er wel merkbaar volgens m'n ouders.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die kans is heel grootWil je het delen?
Ahhhhquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:18 schreef Aoibhin het volgende:
Die Sylvester heb ik overigens nooit meer gezien daarna
Hij had me nog gekrabbeld op Hyves, maar daar bleef het bij
Ik had hem één keertje gezien, en dat laatste geldt voor mij ookquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhhh
Kende je hem wel al voor die avond?
Ik had haar oviergens ook nooit meer teruggezien daarna
Oeffquote:
Dat durfde ik nietquote:
Ook tijdens het uitgaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik had hem één keertje gezien, en dat laatste geldt voor mij ook
(Niet voor mij bedoeld, maar alsnog)
Op mobiel was idd slecht ideequote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:20 schreef molloot200 het volgende:
Hahahaha goed opgelost @:skysherrif
Ik schrok toen ik de lapo had want op mobiel is het nogal gedoe en toen kreeg ik een melding dat al een topic geopend was godzijdank
Ik voelde me even Jobi
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhhh
Kende je hem wel al voor die avond?
Ik had haar oviergens ook nooit meer teruggezien daarna
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet![]()
En vond eigenlijk een klasgenoot van mij leuk, die toen ook op dat feestje bleek te zijn
Woohoooo ik heb een reputatiequote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:20 schreef molloot200 het volgende:
Hahahaha goed opgelost @:skysherrif
Ik schrok toen ik de lapo had want op mobiel is het nogal gedoe en toen kreeg ik een melding dat al een topic geopend was godzijdank
Ik voelde me even Jobi
Nee, juist nuchter en met daglicht!quote:
wel leuk dat je het nummer dat toen speelde nog kan herinnerenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee helemaal nietEven kort voorgesteld op de dansvloer, nummers uitgewisseld
, en daarna meteen op de bek gepakt
oeh vertel meer over de setting!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee, juist nuchter en met daglicht!
Ook al zo efficiënt!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee helemaal nietEven kort voorgesteld op de dansvloer, nummers uitgewisseld
, en daarna meteen op de bek gepakt
Ja dat was awkwardquote:
Over de eerste of tweede keer dat ik hem zag?quote:
Ik herinner het me ook vooral omdat dat feest "Summer Jam" heette, en ze draaiden ook regelmatig dat nummerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wel leuk dat je het nummer dat toen speelde nog kan herinneren
Vertel allesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Over de eerste of tweede keer dat ik hem zag?
Nou, daarna werd het niet veel meer hoorquote:
Oh wat grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ben geboren in een Duits ziekenhuis, en de kwaliteit was er wel merkbaar volgens m'n ouders.
Dit is retorisch?quote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gehad hoor![]()
Dat was echt een drama die dag daarna
Ik ken het hele liedje nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:24 schreef molloot200 het volgende:
Kennen jullie ook het dansje bij dit liedje of is dat weer een generatiekloof?
dat is toch wel jammerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Overigens is het om meerdere reden nooit iets met die jongen geworden hoor
Je had nu moeder van zes kinderen kunnen zijn met die jongen Jobiquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet![]()
En vond eigenlijk een klasgenoot van mij leuk, die toen ook op dat feestje bleek te zijn
Ja ik had je daar al wel eerder wat over verteld. Hij vond mij ook leuk eerder al, en later bleek dat hij dat altijd wel is blijven vinden.quote:
Godberquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Je had nu moeder van zes kinderen kunnen zijn met die jongen Jobi
Groningen had geen couveuses meer over, en dit was het dichtstbijzijnde ziekenhuis waar er nog wat vrij waren. Eigenlijk gewoon praktisch dus!quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik had je daar al wel eerder wat over verteld. Hij vond mij ook leuk eerder al, en later bleek dat hij dat altijd wel is blijven vinden.
Echt zo'n "the one who got away"-scenarrio
Groenland weet ik zo niet, is geen data beschikbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mss mensen uit Groenland of Alaska hier? Iemand?
Oh dat wil ik nog wel eens uitleggen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt!
Maar niet waarom (maard at hoeft ook niet!)
Hahaha dat had ik met mijn eerste bijna-relatie op mijn 15e ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik had je daar al wel eerder wat over verteld. Hij vond mij ook leuk eerder al, en later bleek dat hij dat altijd wel is blijven vinden.
Echt zo'n "the one who got away"-scenarrio
Te koud om te meten.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Groenland weet ik zo niet, is geen data beschikbaar
Niet alles vertellen, er moet nog wat overblijven voor je aoibhiografie.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat wil ik nog wel eens uitleggen hoorWas gewoon een beetje een raar verhaal
Oh jaaa zo was het bij ons ook jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik met mijn eerste bijna-relatie op mijn 15e ofzo?
Ik vond haar leuk, zij mij, nooit tegen elkaar gezegd/durven zeggen. Vrienden van ons wisten het natuurlijk wel maar werd altijd een beetje in de doofpot gestopt of zo. Vorig jaar eindelijk een keer een gesprek over gehad met haar. Heel apart om het daar nu dan zo over te hebben maar wel heel grappig. Hoe anders had het kunnen lopen
Ah! Handigquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Groningen had geen couveuses meer over, en dit was het dichtstbijzijnde ziekenhuis waar er nog wat vrij waren. Eigenlijk gewoon praktisch dus!
'Aoibhin there, done that' is inderdaad nog niet compleetquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet alles vertellen, er moet nog wat overblijven voor je aoibhiografie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grootste drama avond die ik meemaakte
Ruime gokquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:30 schreef molloot200 het volgende:
Topic 953 trouwens, gaan we 1000 redden voor augustus?
Ik ben een week te laat geborenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! HandigWas je te vroeg geboren? Ik twee weken te laat, ik was toen ook al lui.
Hij was een vriend van een vriend van mij. Ik weet dat het ooit eens zo uitkwam dat we met z'n drieën met elkaar fietsen, maar verder niet zo speciaal.quote:
Nog 14.080 posts.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:30 schreef molloot200 het volgende:
Topic 953 trouwens, gaan we 1000 redden voor augustus?
Je weet de titel nogquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Aoibhin there, done that' is inderdaad nog niet compleet
Oh maar he, mis ik nu iets of, je zei net dat het in het daglicht was?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hij was een vriend van een vriend van mij. Ik weet dat het ooit eens zo uitkwam dat we met z'n drieën met elkaar fietsen, maar verder niet zo speciaal.
Toen was die vriend dus jarig, en die avond had hij een feestje. Eerst was het een beetje ongemakkeljk, maar zoals het wel vaker gaat werd het beter nadat de avond vorderde. Toen zijn we met de hele verjaardag gang naar de stad gegaan, werd het nog gezelliger, en in de tweede kroeg gebeurde het.
Het was leuk zolang het duurde, maar op een gegeven moment gingen we met de hele gang de kroeg uit en hielden we het voor gezien. Hem sindsdien ook niet meer gezien.
De jarige vriend zie ik nog steeds wel, maar volgens mij heeft hij het juist niet doorgehad
Te vroeg. M'n moeder had een te hoge bloeddruk, en dat kon niet te lang zo doorgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! HandigWas je te vroeg geboren? Ik twee weken te laat, ik was toen ook al lui.
Dat valt nog wel meequote:
.... OUDER WORDTquote:
Ohquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hij was een vriend van een vriend van mij. Ik weet dat het ooit eens zo uitkwam dat we met z'n drieën met elkaar fietsen, maar verder niet zo speciaal.
Toen was die vriend dus jarig, en die avond had hij een feestje. Eerst was het een beetje ongemakkeljk, maar zoals het wel vaker gaat werd het beter nadat de avond vorderde. Toen zijn we met de hele verjaardag gang naar de stad gegaan, werd het nog gezelliger, en in de tweede kroeg gebeurde het.
Het was leuk zolang het duurde, maar op een gegeven moment gingen we met de hele gang de kroeg uit en hielden we het voor gezien. Hem sindsdien ook niet meer gezien.
De jarige vriend zie ik nog steeds wel, maar volgens mij heeft hij het juist niet doorgehad
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Te vroeg. M'n moeder had een te hoge bloeddruk, en dat kon niet te lang zo doorgaan.
Dat fietsen was gewoon ergens in de middag, na een college of zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh maar he, mis ik nu iets of, je zei net dat het in het daglicht was?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
JuicySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grootste drama avond die ik meemaakteSky toch.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat snap ikGelukkig maar dat het allemaal goedgekomen is
Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grootste drama avond die ik meemaakteOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Haha ja meestal gebeuren die dingen inderdaad op momenten dat je het niet van tevoren had verwachtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, zeggen we dan netjes
Haha nee hoor
GTST is er niks bij SkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grootste drama avond die ik meemaakte![]()
O wie dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nog 14.080 posts.
Dat doen sommigen hier op een dag
Trusten!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
Lieve mensen, ik ga op bed aan. Morgen de eerste van twee vrije dagen
Fuck weer Spuit 11quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
- 7 jarige Jobi
Dus je bent er met EurovisionAgain?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
Trusten!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
Etterbakquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, je woont nu toch ook in hetzelfde huis met haar?
#im7andthisisdeepquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
- 7 jarige Jobi
Thanksquote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:37 schreef Strani het volgende:
Ik verwacht sowieso dat ik wordt getagd zodra Spanje zich weer beschamend presenteert aan het continentquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dus je bent er met EurovisionAgain?
Maar serieus, geniet ervan!
Altijdquote:
Nee niet echt. Morgen wel koffie halen bij m'n stamkroeg en verder vooral relaxen denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh lekker
Geniet er van!
Nog plannen?
Reggaeton? Komt Despacito nog?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso dat ik wordt getagd zodra Spanje zich weer beschamend presenteert aan het continent
Dank je! Jij ook vast truste voor straks
Dankje!quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee
Mijn vader had de hoop al een beetje opgegeven en toen ik in het midden van de nacht mijn naderende komst aankondigde zei hij met z'n slaapdronken kop tegen m'n moeder dat dat morgen ook allemaal wel kon.
Goed planquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee niet echt. Morgen wel koffie halen bij m'n stamkroeg en verder vooral relaxen denk ik
Dat doen we altijdquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso dat ik wordt getagd zodra Spanje zich weer beschamend presenteert aan het continent
Dank je! Jij ook vast truste voor straks
Voor virtuele koffie ben ik er ook nogquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee niet echt. Morgen wel koffie halen bij m'n stamkroeg en verder vooral relaxen denk ik
Die is al geweest!quote:
Nou inderdaad, m'n hart zou brekenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doen we altijd![]()
Zou wat zijn als we het een keer niet doen
NEBHEquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aoibhin never bhin more surprised...
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Aoibhin never bhin more surprised...
Doe ik eerst een virtuele koffie hier morgen!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Voor virtuele koffie ben ik er ook nog
Geniet ervan!
Als 2019 in Eurovision Again zit komt Spanje er wel goed van af vind ikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doen we altijd![]()
Zou wat zijn als we het een keer niet doen
Dit is oprecht hilarischquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee
Mijn vader had de hoop al een beetje opgegeven en toen ik in het midden van de nacht mijn naderende komst aankondigde zei hij met z'n slaapdronken kop tegen m'n moeder dat dat morgen ook allemaal wel kon.
quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als 2019 in Eurovision Again zit komt Spanje er wel goed van af vind ik
Was inderdaad niets mis mee! Maar is gewoon een traditie om dan te taggen, ongeacht de kwaliteitquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als 2019 in Eurovision Again zit komt Spanje er wel goed van af vind ik
Nou vraag eens?quote:
quote:
Ja het sloeg echt helemaal nergens opquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die pop en die GoPro die iets heel anders filmde dan wat op beeld was
Was inderdaad iets te gefabriceerd en afstandelijk, terwijl het nummer juist het tegenovergestelde nodig heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het sloeg echt helemaal nergens opTerwijl het zo'n leuk feestnummer was en echt veel leuker in beeld gebracht had kunnen worden.
Ja precies!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was inderdaad iets te gefabriceerd en afstandelijk, terwijl het nummer juist het tegenovergestelde nodig heeft.
Wel m'n favoriet van de prinsessenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:45 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag is Alexia jarig zie ik net, voor de koningshuisgezinden
Dan liever springen in mijn blote kontquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:46 schreef molloot200 het volgende:
Neeee een stom Snollebollekes nummer
MEH ZN ALLUH
SPRINGE NONDEJUH
Ik ken het wel, maar ik wilde het niet persé horenquote:
De knapstequote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel m'n favoriet van de princessen
Mooi Warkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan liever springen in mijn blote kont
Zeer zeker eensquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar ik wilde het niet persé horen
Deze heb je net gemist helaasquote:
Ik vind dat dit mag.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De knapste
(Of mag ik dit niet zeggen want ze is minderjarig)
Iconische clipquote:
Ja als we nou die barbecue gelijk aan hadden gekregen was ik een half uur eerder klaargeweest om de foute 1500 te luisterenquote:
quote:
Was ongeveer 50 nummers terug, dus denk niet dat het hem daaraan lag eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja als we nou die barbecue gelijk aan hadden gekregen was ik een half uur eerder klaargeweest om de foute 1500 te luisteren
Internet Explorer?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen staat het plaatje van Gangnam Style hier nog gewoon
Dit nummer heeft sowieso chille stofzuigvibesquote:
Safariquote:
Goed opgelostquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit nummer heeft sowieso chille stofzuigvibes
Ik heb altijd oortjes in met het stofzuigen want onze stofzuiger is half kapot en maakt een vreselijk hoge pieptoon dus ik stofzuig altijd met muziek op en deze is wel echt een aanrader
Dan weet ik niet waar het aan ligtquote:
Keep 'em comingquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Queen - Aoibhohemian Wrapsodieeeee
spuit 11 soortvan?quote:
Die muziek leidt er wel van afquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:53 schreef molloot200 het volgende:
Deze tekst is eigenlijk heel emotioneel
Nee dit was een inhakingquote:
Past er ook wel bij moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:55 schreef molloot200 het volgende:
Hebben de soldaat trouwens ook nog bij het jeugdorkest van mijn muziekvereniging gespeeld in mijn allereerste jaartjes toen ik net meespeelde
Vice versa is de kans wel groterquote:
Je bent in dit geval niet de enigequote:
quote:
quote:
Ja ik voel me echt een boomer nuquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat de Bekende uitgaansmuziek van een 20jarige zo erg verschilt van een 27jarige
Omdat elk volgend jaar een kleiner percentage van je leven is.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:58 schreef Aoibhin het volgende:
En voor mijn gevoel was ik gisteren nog 20Waarom gaat die tijd zo fucking snel
In feite ben je een tijdreiziger.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:58 schreef Aoibhin het volgende:
En voor mijn gevoel was ik gisteren nog 20Waarom gaat die tijd zo fucking snel
Ja klopt... Maar dan nog. Voelt oneerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Omdat elk volgend jaar een kleiner percentage van je leven is.
Ebhen aan m’n moeder vragen?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:59 schreef koffieleuk het volgende:
IK ZWEER JE DAT ZE DAT ZEI
ZE LACHTTE ER NIET EENS BIJ
Ik wilde deze aan jou overlaten natuurlijkquote:
Dit is diepquote:Op vrijdag 26 juni 2020 02:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In feite ben je een tijdreiziger.
Het enige manco is dat je maar 1 kant op kan reizen.
Gierenquote:
Doe dan iets met minder suiker dan.quote:
IK HEB GEEN BANANEN VANDAAGquote:
JAA DIT IS OOK JOUW JAMquote:
...dooie?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dat liedje zegt me niets.
“Duurt te lang”?
quote:
Oh ja de radijsbeerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Om te gooien! Witte en...
@:ijs_beer
Dat arme mens wordt morgen wakker met zoveel mentions hehequote:
Nooit gezegd dat ie weg zou gaan, dus dan mag je dat verwachtenquote:
Oh hoe dat zoquote:
Truste!quote:
Trusten!quote:
Ja Strani is gaan slapenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GODVERRE DOMME HEB IK CASANOVA GEMIST
quote:
Jobi kende die weer eens nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GODVERRE DOMME HEB IK CASANOVA GEMIST
Neequote:
Welke? #dtvquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer
zometeen komt jouw liedje trouwens
Mijn liedjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer
zometeen komt jouw liedje trouwens
als jij nu gaat slapen haat ik jequote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn liedje![]()
Of zeg je dit om me wakker te houden?
Alleen dan?quote:
Hij is wel lekker leuk oprecht fout jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:11 schreef molloot200 het volgende:
Wiiiiiite en rooie
Dit is wel echt een van mijn favoriete foute denk ik
OH!quote:
ALRIGHT ALRIGHTquote:
Ja dat snapte ik dus ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:12 schreef molloot200 het volgende:
Toen ik je zag
(Waarom staat die rond de nummer 100 in deze lijst)
I MUST CONFESS I STILL BELIEVEquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
I MUST CONFESS I STILL BELIEVE
*hoog skystemmetje: STIIL BELIEVE*
Ik help je wel johquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
I MUST CONFESS I STILL BELIEVE
*hoog skystemmetje: STIIL BELIEVE*
Nog een keertje?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik help je wel joh![]()
Moet ik in oktober toch live
Ik speel o.a. Britney in het komende toneelstuk. En dan zing ik 1 zinnetje van dit liedjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zing je dit met toneelrepetitie? Hahaha leuk dat soort “herinneringen”/linkjes aan liedjes
Vet (eng)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik help je wel joh![]()
Moet ik in oktober toch live
Welke?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik speel o.a. Britney in het komende toneelstuk. En dan zing ik 1 zinnetje van dit liedje
Ja ONE more time!quote:
Doe jij de hoge Still believes?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik speel o.a. Britney in het komende toneelstuk. En dan zing ik 1 zinnetje van dit liedje
1 zinnetjequote:
Hit me baby one more timequote:
Dus ook maar een stukje gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
1 zinnetje![]()
Speel trouwens ook Janis Joplin en de kans is nog dat ik misschien Piece of My Heart live moet doen
Dat is trouwens in reactie op Rihanna die net door Chris Brown is geslagenquote:
Hahaha dit klinkt oprecht als een leuk toneelstuk om te kijken met die verwijzingen naar al die artiestenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is trouwens in reactie op Rihanna die net door Chris Brown is geslagen![]()
Heel gezellig toneelstuk
Dat is stoer zeg! Is ook niet bepaald makkelijk nummer!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:16 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb voor muziek naast op “gewone” instrumenten gespeeld dus tijdens het allerlaatste concert (het examenconcert) Stairway to Heaven gezongen. Was van te voren wel heel erg zweten maar ik ben er toch wel redelijk trots op
Als ik dan een keer ga zingen dan maar met een heel gaaf nummer toch
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is trouwens in reactie op Rihanna die net door Chris Brown is geslagen![]()
Heel gezellig toneelstuk
Hier ben ik ook wel vanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dit klinkt oprecht als een leuk toneelstuk om te kijken met die verwijzingen naar al die artiesten
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:18 schreef skysherrif het volgende:
EEEEEEEEEEEEEER WAS EEN DOOOOOOOOOOOOOOOOOONDER EEN BLIKSEM EEN SLAG TOEN IK JE ZAG
Oeh gevonden?quote:
Ja dat is tof jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha dit klinkt oprecht als een leuk toneelstuk om te kijken met die verwijzingen naar al die artiesten
Oef ja iedereen vond wel altijd dat ik kon zingen maar ik durfde nooit op het eindquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is stoer zeg! Is ook niet bepaald makkelijk nummer!
Topper
Ik wil dit oprecht zien!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is tof jaGaat over "tragische" artiesten. En dan tragisch op meerdere manieren.
Zit heel veel muziek in ook. Het is ook muziektheater. We hebben ook een live band, en live zang.
Sky staat morgen zomaar op iemands stoepquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
NIET LANGER VERLEGEN, IK WIL IK ZAL IK GA NAAR JE TOEEEEEEE
Het wordt mooiquote:
Nog meer trots hierquote:Op vrijdag 26 juni 2020 03:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oef ja iedereen vond wel altijd dat ik kon zingen maar ik durfde nooit op het eind
Tot dus de allerlaatste keer helemaal bewaard en toen wel een 8,5 gehaald dus dat wachten was het helemaal waard hahahaha
Was inderdaad ook een lastig stuk maar we waren erop gebrand dit goed te doen en in duet met een klasgenote deze toch gedaan en hij is nooit zo goed gegaan als op de uiteindelijke uitvoering, mijn meest trotse moment ooit uit m’n leven tot nu toe denk ik
iets met sloot?quote:
slotje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |