Wij zitten aan het water dus als het echt warm is doen we meestal ipv avondetenpauze voor een kwartierde keuken extra dicht, nemen we een frsse duik en dan snel ff douchen voor de avondshiftquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik hier ook nooit hoor, hoe men dat een hele zomer volhoudt. Pizza's bakken met maandenlang over de 30 graden moet lastig zijn.
Die zal vast zeggen dat dit schandaal weinig uit zal halen met alles wat we al over je weten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor lekker dan!!!
*Belt meteen z'n PR-agent om de schade te beperken
Het werd zeker heel gezellig tijdens de gezamenlijke trim sessie he?quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij onthouden ons van verder commentaar.
Sexyquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niets behalve dat we elkaar gerimd hebben vandaag
Klinkt lekker! Skinny dipping met de huisgenotes?quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij zitten aan het water dus als het echt warm is doen we meestal ipv avondetenpauze voor een kwartierde keuken extra dicht, nemen we een frsse duik en dan snel ff douchen voor de avondshift
Ik las gezamenlijke Tim sessiequote:Op donderdag 25 juni 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het werd zeker heel gezellig tijdens de gezamenlijke trim sessie he?
Oh en spuit 11 weeeeeeerquote:
Da's ook weer zo, nu je het zegt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal vast zeggen dat dit schandaal weinig uit zal halen met alles wat we al over je weten.
quote:
Oeh dat klinkt wel fijnquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij zitten aan het water dus als het echt warm is doen we meestal ipv avondetenpauze voor een kwartierde keuken extra dicht, nemen we een frsse duik en dan snel ff douchen voor de avondshift
quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit gelooft niemand meer.
Wooohoooo die ook er nog bij!quote:
Is het weer zover?quote:
Ho ga jij mij nu vertellen hoe ik met deze SC om moet gaan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat je voor grappige reacties toch echt sneller moet zijn in deze gevatte SC
*logt in*quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het weer zover?
* Hawaii_Tim pakt de jarretels, de pilotenhelm, de eierklopper en de natte selderij
Gelukkig welquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:27 schreef Strani het volgende:
Wow maar bij jullie wordt het dan ook meteen een stuk frisser vanaf zaterdag. Kort hittegolfje.
Maar echt ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een roeping in de comedy aan het missen!
Ja het feest kan beginnenquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het weer zover?
* Hawaii_Tim pakt de jarretels, de pilotenhelm, de eierklopper en de natte selderij
Maar het wordt niets zonder Annabel!quote:
Mij krijg je niet zo snel op het podium hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een roeping in de comedy aan het missen!
Fixed.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar het wordt niets zonder Aoibhin!
Goeie schrijvers zijn ook nodigquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Mij krijg je niet zo snel op het podium hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |