Waar in Nederland vraag je? Oostenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oosten, Noorden, Westen of Zuiden?
Als ik vragen mag
Misschien maar beter ook.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, de batterij is al tijden leeg van mijn thermometer.
Ja, idd, ik denk dat ik het niet eens wil weten.quote:
Nee Keizer Karelplein kan ik gelukkig afsnijden kreeg ik als tip en ga ik dan ook zeker doenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet je over die rotonde waar Nijmegen berucht om is
quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Shit. Ik heb in je post lopen wroeten per ongeluk.
Temperatuur buddiesquote:
quote:
Ik moet nog steeds eens beginnen er aan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:27 schreef Guanabana het volgende:
Oja voor de mensen die het nog boeit, ik was laatst toch vergeten welke unpopular opinion ik ook alweer had?
Nou zet je schrap: seizoen 5 t/m 8 van Game of Thrones vind ik heel goed, leuker dan de eerste paar seizoenen. Seizoen 7 is zelfs mijn favoriet. Het laatste seizoen is ook nog heel oke, met uitzondering van één aflevering en het afraffel-gehalte.
Joe!
Ja. Afschuwelijkquote:
Doe ik zekerquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Afschuwelijk![]()
Ga daarom heen als het kan.
Ik ook. Geselquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar in Nederland vraag je? Oosten
24 hier in het kantoortje, zeer prima.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:24 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is bij jullie de temperatuur binnen? Hier 23,5. *Afklopt*
Dit was heerlijkquote:
Oh gelukkigquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Keizer Karelplein kan ik gelukkig afsnijden kreeg ik als tip en ga ik dan ook zeker doen
Nee, of hij moet nog in de top 10 staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |