Nou ja hebt nog zes minuten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg net een mailtje of ik nog wat dingen kan aanpassen in de jaarrekening en die begin van de middag terugsturen.
Mooi.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
Had wel onlangs voor het eerst dat ik echt eens zin had in een voetbalwedstrijd te kijken. Meh. Volgens mij zou nu ook het EK zijn, toch?
van dat nummer word ik altijd nostalgisch naar lekkere zuipavonden en niet meer weten hoe ik in bed kwamquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:50 schreef Guanabana het volgende:
Er is één nummer van Jan Smit dat ik wel leuk vind, en dat is Als De Morgen Is Gekomen
Oh en ook Tuintje in mijn hart, want dat is zo lekker gezongen![]()
Al wat gehoord?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben al 4 uur op en heb nog steeds niet ontbeten
oeps
Is ze nog met Piquet eigenlijk?quote:
volgens mij is WiFi ook erg anhankelijk van de atmosferische omstandighedenquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Lijkt er wel op alsof mijn Ziggo modem en mijn losse router last hebben van de hitte. Want de verbinding is vandaag echt heel slecht
Nee. Nog 2 verslagen, 1 opdracht en 3 tentamens terug te krijgen. Ik ben wel ongegeneerd vaak de cijferlijst-pagina aan het refreshenquote:
Ik heb ook geen internet meerquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:09 schreef Redefine het volgende:
Lijkt er wel op alsof mijn Ziggo modem en mijn losse router last hebben van de hitte. Want de verbinding is vandaag echt heel slecht
Ja, dat deed m’n dochter ook steedsquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee. Nog 2 verslagen, 1 opdracht en 3 tentamens terug te krijgen. Ik ben wel ongegeneerd vaak de cijferlijst-pagina aan het refreshen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |