In Nederland hebben we ook een Wiet Potquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand noemde dat hier, dat iemand zo heet...ik vind dat grappig
De aarde draait.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:53 schreef Aoibhin het volgende:
Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt!
quote:
As it should be.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die hebben You Never Walk Alone, die staat iets lager, geloof ik
MURPquote:
Ik doe ook flink mijn bestquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:murpik houd jou daarvoor verantwoordelijk.
Ja, dat was wel heel triestquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:murp die op vakantie was toen er een sjoelmeet was, maar alsnog naar Henk belde om Jan Smit aan te vragen![]()
EN WE HADDEN HET NIET EENS DOOR ARME MURP![]()
Ja jeetje,quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
MURP![]()
Je bent net te laat voor je grote held!![]()
Al zal hij vast nog wel een paar keer voorbijkomen
Sorryquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SorryZal het meteen doen voortaan!
Multitaskenquote:[b]Op donderdag 25 juni 2020 11:12 schreef Guanabana het volgende:[/b
Hoeft niemand te werken vandaag of multitasken jullie allemaal zo goed
Ja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
Had wel onlangs voor het eerst dat ik é het zo'n had in een voetbalwedstrijd te kijken. Volgens mij zou nu ook het EK zijn, toch?
Nu zouden de eerste knock-out wedstrijden ongeveer plaatsvinden geloof ik. Vorige week donderdag zouden we NL - Oostenrijk hebben gehad.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
Had wel onlangs voor het eerst dat ik é het zo'n had in een voetbalwedstrijd te kijken. Volgens mij zou nu ook het EK zijn, toch?
Ok.quote:
Ojaquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:59 schreef ijs_beer het volgende:
Had wel onlangs voor het eerst dat echt eens zin in een voetbalwedstrijd te kijken. Meh. Volgens mij zou nu ook het EK zijn, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |