abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2020 @ 10:42:00 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
  zaterdag 27 juni 2020 @ 10:42:57 #102
8369 speknek
Another day another slay
pi_193812983
Mainstream media _O_
Aluhoedjesgenot.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193813113
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 10:42 schreef speknek het volgende:
Mainstream media _O_
Aluhoedjesgenot.
Haha, echt he. Die lui worden zo ontzettend in de zeik genomen. Van de week nog betoogde Fox News voor de rechter dat kijkers van Tucker Carlsen geen feiten zouden verwachten en: Fox News Lawyer Suggests No Reasonable Viewer Would Think Tucker Carlson Is News

Offehm, Alex Jones zijn advocaat die zijn leugens verdedigde met dat hij een "performance artist" zou zijn.

Offehm, Breitbarts editor die toegeeft propaganda te bedrijven.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 11:54:02 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193813535
quote:
No profession works harder to correct its mistakes. Haha. Gelachen. Ongekende doofpotcultuur.

Mooi propagandafimpje hoor. (Bijna) niemand legt de schuld bij de individuele agenten, die het voor het overgrote deel inderdaad vast goed bedoelen, maar het gaat erom dat het systeem verziekt is.

Probleem is dat goed(willend)e agenten in een slecht systeem nog steeds in slechte resultaten resulteert, en dat slechte agenten min of meer ongestoord hun gang kunnen gaan.

Maar wat denk jij er zelf van? Je post dit filmpje, dus dan heb je er vast ook iets over te zeggen.
Huilen dan.
pi_193813684
Zoals trevor het hier mooi omschrijft copaganda. ^O^

pi_193814105
toastofhawg26 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 05:21:22 I like this Black man.
Hilarious and truthfully informative.
like @NixonTweets but videoed. https://t.co/wuzkxFjw4m reageer retweet
_O_ _O-
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:33:25 #107
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193814360
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 11:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

No profession works harder to correct its mistakes. Haha. Gelachen. Ongekende doofpotcultuur.

Mooi propagandafimpje hoor. (Bijna) niemand legt de schuld bij de individuele agenten, die het voor het overgrote deel inderdaad vast goed bedoelen, maar het gaat erom dat het systeem verziekt is.

Probleem is dat goed(willend)e agenten in een slecht systeem nog steeds in slechte resultaten resulteert, en dat slechte agenten min of meer ongestoord hun gang kunnen gaan.

Maar wat denk jij er zelf van? Je post dit filmpje, dus dan heb je er vast ook iets over te zeggen.
Wat ik er zelf van vind.
Dat hij gelijk heeft , BLM is gewoon een soort heksenjacht tegen de politie begonnen.
Vandaar dat ze het waarschijnlijk goed kunnen vinden met de fascisten van de ANTIFA.
Niemand beweert dat er slechte agenten zijn ,maar het wordt de politie niet makkelijker gemaakt , alles wordt tegenwoordig gefilmd , maar ze filmen nooit wat er daarvoor is gebeurd.
Niemand praat de dood van George Floyd goed en dat was zeker niet nodig geweest.
Maar BLM doet net of politiegeweld tegen donkere mensen orde van de dag is.
Je hoort ze nooit over 'black on black crimes' (vorig weekend alleen al 60 doden in Chicago ).
Ze kunnen zich beter richten waarom ruim 60% van de zwarte kinderen opgroeit zonder vader , als je alleen daar al begint...
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:35:07 #108
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193814374
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:58 schreef LLOD het volgende:
toastofhawg26 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 05:21:22 I like this Black man.
Hilarious and truthfully informative.
like @:NixonTweets but videoed. https://t.co/wuzkxFjw4m reageer retweet
_O_ _O-
Oh , die hadden we nog niet gehad , nu is het weer de schuld van de joden 8)7
pi_193814383
RT_com twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 13:00:00 Mob assault a man in #Baltimore while discharging a barrage of fireworks, some even targeted at the victim’s face

https://t.co/eDqi7GC2OE https://t.co/HBCXTGPwqb reageer retweet
Anti-white hatecrime nr 83246739827318742391312412347805361789416237651278321
Make Ethnic Nationalism The New Normal Again
pi_193814440
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_193814540
https://www.yahoo.com/spo(...)-team-191245388.html

Denk dat Trump de mazzel heeft dat hij de verkiezingen in november gaat verliezen en dat de OS zijn verplaatst naar 2021.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 27 juni 2020 @ 13:55:08 #112
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193814588
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:08 schreef Basp1 het volgende:
Zoals trevor het hier mooi omschrijft copaganda. ^O^

Goed filmpje wel , maar mensen die denken dat het in echt net zo gaat als in politieseries :')
Dat laatste stukje , dat de politie de verkeerde tegen de grond werkt , gelijk $700.000,0 geclaimd.
Voordat geld mogen ze mij ook wel hardhandig op de grond gooien , ook wel 2 keer
pi_193814592
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:33 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat ik er zelf van vind.
Dat hij gelijk heeft , BLM is gewoon een soort heksenjacht tegen de politie begonnen.
Vandaar dat ze het waarschijnlijk goed kunnen vinden met de fascisten van de ANTIFA.
Niemand beweert dat er slechte agenten zijn ,maar het wordt de politie niet makkelijker gemaakt , alles wordt tegenwoordig gefilmd , maar ze filmen nooit wat er daarvoor is gebeurd.
Niemand praat de dood van George Floyd goed en dat was zeker niet nodig geweest.
Maar BLM doet net of politiegeweld tegen donkere mensen orde van de dag is.
Je hoort ze nooit over 'black on black crimes' (vorig weekend alleen al 60 doden in Chicago ).
Ze kunnen zich beter richten waarom ruim 60% van de zwarte kinderen opgroeit zonder vader , als je alleen daar al begint...
Facsisten van antifa, wat een mooie contradictie toch die mensen als soundbite van de liegende rechtse media overnemen. :D

Dat BLM protesten voor veel deelnemers allang niet meer over andere kleurtjes gaan maar voor velen ook over het disproportionele politiegeweld door het disfunctionerende politieapparaat is hopenlijk bij velen hier toch ook allang doorgedrongen.

De overige interne maatschappelijke problemen die je erbij haalt zijn afleiding van de daadwerkelijke problemen waar deze mensen tegen protesteren.
pi_193814632
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:55 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Goed filmpje wel , maar mensen die denken dat het in echt net zo gaat als in politieseries :')
Dat laatste stukje , dat de politie de verkeerde tegen de grond werkt , gelijk $700.000,0 geclaimd.
Voordat geld mogen ze mij ook wel hardhandig op de grond gooien , ook wel 2 keer
Maar als er geen camera bij staat zal je claim gewoon afgewezen worden door het disfunctioneren van het politiekorps daar waardoor er geen serieus onderzoek naar je klacht zal plaatsvinden en de collega's het allemaal zogenaamd niet gezien hebben of de valse verklaring van hun collega ondersteunen. :D
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:01:37 #115
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193814642
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 13:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Facsisten van antifa, wat een mooie contradictie toch die mensen als soundbite van de liegende rechtse media overnemen. :D

Dat BLM protesten voor veel deelnemers allang niet meer over andere kleurtjes gaan maar voor velen ook over het disproportionele politiegeweld door het disfunctionerende politieapparaat is hopenlijk bij velen hier toch ook allang doorgedrongen.

De overige interne maatschappelijke problemen die je erbij haalt zijn afleiding van de daadwerkelijke problemen waar deze mensen tegen protesteren.
Nee de linkse media zijn eerlijk :')
En dat ze tegen buitensporig politiegeweld zijn , prima , ieder weldenkend mens is daar tegen.
Gaat mij meer om de hypocrisie , zie plaatje hieronder

zaterdag 27 juni 2020 @ 14:04:01 #116
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193814669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar als er geen camera bij staat zal je claim gewoon afgewezen worden door het disfunctioneren van het politiekorps daar waardoor er geen serieus onderzoek naar je klacht zal plaatsvinden en de collega's het allemaal zogenaamd niet gezien hebben of de valse verklaring van hun collega ondersteunen. :D
Daarom willen ze , als ik het goed gehoord heb , bodycams verplicht stellen bij de politie ?!\
Lijkt me een goed plan. ^O^ , mogen ze in Nederland ook wel doen.
Nu moet je het met halve waarheden van of de politie of van iemand die alleen het laatste deel gefilmd heeft
Zag je ook bij die 2 agenten in Atlanta , bodycam aan , dat die man doodgeschoten wordt is een beetje zijn eigen schuld.
pi_193814776
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Nee de linkse media zijn eerlijk :')
En dat ze tegen buitensporig politiegeweld zijn , prima , ieder weldenkend mens is daar tegen.
Gaat mij meer om de hypocrisie , zie plaatje hieronder

[ afbeelding ]
Dus dit plaatje moet voor jou het bewijs zijn dat linkse media oneerlijk is? Wat een kulargument. :')

Waren er van die andere man ook net zulke schokkende beelden dat hij door disproportioneel politiegeweld om het leven gekomen is, is er meteen een onderzoek naar de medewerkers ingesteld of pas nadat de geest uit de fles onstapte, en er een filmpje opdook? Heeft de rechtse media meteen veel nieuwsartikelen over die blanke jongen gepubliceerd? Of is de bewust liegende rechtse media alleen maar bezig om de door links media gepubliceerde feiten te proberen te downplayen om het gebrek aan duidelijk eigen nieuws maar te maskeren?
pi_193814817
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus dit plaatje moet voor jou het bewijs zijn dat linkse media oneerlijk is? Wat een kulargument. :')

Waren er van die andere man ook net zulke schokkende beelden dat hij door disproportioneel politiegeweld om het leven gekomen is, is er meteen een onderzoek naar de medewerkers ingesteld of pas nadat de geest uit de fles onstapte, en er een filmpje opdook? Heeft de rechtse media meteen veel nieuwsartikelen over die blanke jongen gepubliceerd? Of is de bewust liegende rechtse media alleen maar bezig om de door links media gepubliceerde feiten te proberen te downplayen om het gebrek aan duidelijk eigen nieuws maar te maskeren?
Ik kan honderden voorbeelden opzoeken wanneer het om een blanke gaat de media geen fuck geeft. Past niet in de narrative. Black on black ook trouwens daar lees je ook niks over. White on black is wat ze willen.

Je probeert het leuk goed te praten maar het is anno 2020 duidelijker dan ooit dat de media een agenda heeft.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193814867
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik kan honderden voorbeelden opzoeken wanneer het om een blanke gaat de media geen fuck geeft. Past niet in de narrative. Black on black ook trouwens daar lees je ook niks over. White on black is wat ze willen.

Je probeert het leuk goed te praten maar het is anno 2020 duidelijker dan ooit dat de media een agenda heeft.
Honderden voorbeelden maar er geen een geven. Je probeert het mooi te framen het is anno 2020 duidelijker dan ooit dat de populisten constant door de mand vallen met hun feitenloze gelul. ^O^
pi_193814887
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Honderden voorbeelden maar er geen een geven. Je probeert het mooi te framen het is anno 2020 duidelijker dan ooit dat de populisten constant door de mand vallen met hun feitenloze gelul. ^O^
Deze bijvoorbeeld, erg schokkend. Video in de link.
https://www.nytimes.com/2(...)g-video-arizona.html
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:30:04 #121
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193814939
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:26 schreef Selqae het volgende:

[..]

quote:
Black Lives Matter activists were among those who used social media on Friday and Saturday to call attention to the case of Daniel Shaver, a 26-year-old man who was shot to death by a police officer in Mesa, Arizona in January 2016.
pi_193814950
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:26 schreef Selqae het volgende:

[..]

Dat is linkse hypocriete media die zouden dit nooit publiceren werd er hier net beweert. :P
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:31:42 #123
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193814955
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

quote:
Black Lives Matter activists were among those who used social media on Friday and Saturday to call attention to the case of Daniel Shaver, a 26-year-old man who was shot to death by a police officer in Mesa, Arizona in January 2016.
pi_193814966
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is linkse hypocriete media die zouden dit nooit publiceren werd er hier net beweert. :P
Oh ik dacht dat het ging over '0 fucks given by ppl'
pi_193815017
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja ik heb ze al vaak zat gepost hier op fok en zelfs in deze reeks. Ik blijf niet bezig met dezelfde herhaling van zetten.

quote:
9s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:31 schreef Poem_ het volgende:

[..]

[..]

Het zal heus wel door iemand zijn geretweet omdat ze het goed uitkomt als voorbeeld om police te defunden dat sluit ik niet uit. Maar was het slachtoffer zwart dan vlogen de ramen er uit bij de winkels en las je wekenlang niks anders in de media.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:40:19 #126
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193815061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:36 schreef Scarface88 het volgende:
Het zal heus wel door iemand zijn geretweet omdat ze het goed uitkomt als voorbeeld om police te defunden dat sluit ik niet uit. Maar was het slachtoffer zwart dan vlogen de ramen er uit bij de winkels en las je wekenlang niks anders in de media.
Tja, een zekere mate van hypocrisie ontkom je niet aan m.b.t. media. Dat het echter alleen om zwarte slachtoffers zou gaan is echter onzin.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:43:04 #127
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193815095

Duizenden mensen de straat op ,plunderingen oh nee toch niet
pi_193815305
rkemp59 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 12:13:48 Roedel BLM-antifa hyena's stort zich op pro-Trump (oann) reporter Jack Posobiec bij het standbeeld van Lincoln dat ook al tegen de vlakte moet. Posobiec wordt bedreigd en weggejaagd.. Zie de haat, intimidatie en vileine agressie van de nieuwe stahlhelmen. Modern fascisme. https://t.co/hdg1hsuWZg reageer retweet
  zaterdag 27 juni 2020 @ 15:00:34 #129
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193815310
2 weken geleden in Melbourne

https://www.reddit.com/r/(...)_subway_for_reasons/

Als het andersom was geweest...
Nou wordt Melbourne sowieso al wat jaren geteisterd door Sudanees tuig
  zaterdag 27 juni 2020 @ 15:03:47 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193815354
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193815430
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:00 schreef Enchanter het volgende:
2 weken geleden in Melbourne

https://www.reddit.com/r/(...)_subway_for_reasons/

Als het andersom was geweest...
Nou wordt Melbourne sowieso al wat jaren geteisterd door Sudanees tuig
quote:
drinkaveebs

11d

Melbourne Australia has serious problems with violent crime by recently arrived African refugees. In case you are not aware Melbourne is the progressive capital of Australia, so something like Portland or something in the US. Both the state government and local police have repeatedly downplayed that there is any problem, when anyone with a brain can see there is. For reference, we do not have many Africans in Australia and until very recently there is no such thing as black gangs in Australia, but a lot of these ungrateful motherfuckers in Melbourne who were given refugee status (or often their parents were) are regularly commiting assault, armed robbery, car jacking, and so on. The Melbourne subreddit banned any discussion of crime, that's right literally any crime, to try and hide this fact for quite a number of months. The ruling Labor government has been shown to be extremely corrupt in the past few days. TLDR Melbourne is fucked.

Ik wist niet dat het in Australie ook al zo erg was. Ik dacht altijd dat die een vrij streng immigratiebeleid hadden. Geen enkel westers land ontkomt dus aan het multiculturele genot blijkbaar. Weer mensen die erg dankbaar zijn voor hun verblijfsvergunning en het land komen versterken.
  zaterdag 27 juni 2020 @ 15:30:15 #132
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193815622
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 15:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Ik wist niet dat het in Australie ook al zo erg was. Ik dacht altijd dat die een vrij streng immigratiebeleid hadden. Geen enkel westers land ontkomt dus aan het multiculturele genot blijkbaar. Weer mensen die erg dankbaar zijn voor hun verblijfsvergunning en het land komen versterken.
Nou zijn die Soedanezen in Australië een vrij arme bevolkingsgroep , maar dat is geen reden om je als een mongool te gedragen
  zaterdag 27 juni 2020 @ 16:20:46 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193816153
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:59 schreef Selqae het volgende:
rkemp59 twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 12:13:48 Roedel BLM-antifa hyena's stort zich op pro-Trump (oann) reporter Jack Posobiec bij het standbeeld van Lincoln dat ook al tegen de vlakte moet. Posobiec wordt bedreigd en weggejaagd.. Zie de haat, intimidatie en vileine agressie van de nieuwe stahlhelmen. Modern fascisme. https://t.co/hdg1hsuWZg reageer retweet
Uhm is Lincoln niet degene die een einde maakte aan slavernij?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193824335
Mississippi gaat hun vlag veranderen. Het is nu door hun Senaat en Huis en de gouverneur had eerder gezegd een dergelijke wet te tekenen.

Dit monument aan letterlijk slavernij gaat verleden tijd zijn, in het kader van beter laat dan nooit:
  zondag 28 juni 2020 @ 09:31:24 #135
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_193826669
Op Netflix staat een interessante documentaire, ‘13th’. Deze is uit 2016 maar nu nog steeds actueel. Eigenlijk wordt je dan precies duidelijk wat er speelt in de VS en waarom ze zo demonstreren voor ‘Black lives matter’.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193829534
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Op Netflix staat een interessante documentaire, ‘13th’. Deze is uit 2016 maar nu nog steeds actueel. Eigenlijk wordt je dan precies duidelijk wat er speelt in de VS en waarom ze zo demonstreren voor ‘Black lives matter’.
https://medium.com/@xenoc(...)l-issues-92e50b250d0
  zondag 28 juni 2020 @ 13:47:30 #137
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193829651
quote:
Wat weinig af doet aan de hoofdlijnen in de docu, maar goed.
pi_193829663
quote:
7s.gif Op zondag 28 juni 2020 13:47 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Wat weinig af doet aan de hoofdlijnen in de docu, maar goed.
Dat staat dan ook nergens, maar goed van je dat te benoemen? Ofzo.
  maandag 29 juni 2020 @ 00:47:26 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193839473

Die nazi's bij de pro cops :r
Met z'n SS riem , man man man .
pi_193839484
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 14:43 schreef Enchanter het volgende:
[ [url=https://images.thestar.com/Zv8W9QYgrbf-MM-7iBb7WffcdnU=/1200x720/smart/filters:cb(2700061000)/https://www.thestar.com/c(...)osite.jpg]afbeelding[/url] ]

Duizenden mensen de straat op ,plunderingen oh nee toch niet
#white privilege.
pi_193840218
averyrisch twitterde op maandag 29-06-2020 om 02:28:38 here’s what happens when you march on Portland Place in St. Louis, MO

they’re scared of their own community https://t.co/Ng8qW1Pa6C reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193840523
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
Mississippi gaat hun vlag veranderen. Het is nu door hun Senaat en Huis en de gouverneur had eerder gezegd een dergelijke wet te tekenen.

Dit monument aan letterlijk slavernij gaat verleden tijd zijn, in het kader van beter laat dan nooit: [ afbeelding ]
Om Herman Finkers te parafraseren: "Wanneer Missippi riolering krijgt is nog niet bekend". :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 juni 2020 @ 09:37:02 #143
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841203
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 17:14 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Aldus een ophitser op FOK!. Goed verhaal weer.
Alle voorbeelden van ophitsen en volksmennerij zijn duidelijk aanwezig. Snap niet dat blm zo serieus genomen wordt. Schreeuwen, leugens, framing, geweldpleging, vandalisme... en toch wordt er geluisterd.

Raar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 09:38:06 #144
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841212
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, en dat is raar. De msm zou dat beter en groter moeten oppakken.
Geen plaats voor haat. Geen enkele kant op.
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 09:48:44 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841290
Wat zijn getrainde marxisten nou weer dan :? .
Huilen dan.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:51:35 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841312
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alle voorbeelden van ophitsen en volksmennerij zijn duidelijk aanwezig. Snap niet dat blm zo serieus genomen wordt. Schreeuwen, leugens, framing, geweldpleging, vandalisme... en toch wordt er geluisterd.

Raar.
Ja, héél raar. Hoe denk jij dat dat komt?
Huilen dan.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:52:57 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841323
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
Roderik Fiets legt het kort en bondig uit:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-uit-op-rassenstrijd
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 09:55:08 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841343
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, héél raar. Hoe denk jij dat dat komt?
Omdat ze het prachtig verpakken in een politiek correct doosje
De media het schitterend vind
En wie blm in een kwaad daglicht zet is automatisch een racist wie zich moet verdedigen
1947-2016
pi_193841358
marcKlock twitterde op maandag 29-06-2020 om 04:37:57 TONIGHT IN DETROIT. ⚠️

#PoliceBrutality as DPD plows through tons of protestors, roughly 3-5 injured includings leaders from @DETWILLBREATHE.

Please spread this far and wide! https://t.co/f8BuQRQosN reageer retweet
_O_
  maandag 29 juni 2020 @ 09:56:49 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841360
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Roderik Fiets legt het kort en bondig uit:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-uit-op-rassenstrijd
Dat doet hij helemaal niet.
Huilen dan.
  maandag 29 juni 2020 @ 09:58:06 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841372
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat doet hij helemaal niet.
Hij legt hier gewoon uit wat blm wil bereiken en hoe.
Dus ja wel.
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 10:00:03 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841393
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Omdat ze het prachtig verpakken in een politiek correct doosje
De media het schitterend vind
En wie blm in een kwaad daglicht zet is automatisch een racist wie zich moet verdedigen
Ah ja, heus? Alternatieve verklaring: misschien is het breed gedragen gevoel van grote onvrede gewoon legitiem en wordt dat nu eindelijk onderkend?
Huilen dan.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:00:26 #153
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841398
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef Aurelius het volgende:

#PoliceBrutality as DPD plows through tons of protestors, roughly 3-5 injured includings leaders from @:DETWILLBREATHE.

_O_
Prima actie.
Wegwezen met dat tuig. Harder ingrijpen is nog beter.
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 10:02:01 #154
117098 Hathor
Effe niet
pi_193841414
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef Aurelius het volgende:

#PoliceBrutality as DPD plows through tons of protestors, roughly 3-5 injured includings leaders from @:DETWILLBREATHE.

_O_
Serieus...wat denken die mongolen nou? Ik geef die agent groot gelijk dat ie het gaspedaal intrapt, beter dat dan gaan zitten wachten tot ze met zijn allen je auto kantelen terwijl je er nog inzit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:03:35 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841441
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hij legt hier gewoon uit wat blm wil bereiken en hoe.
Dus ja wel.
Ook dat doet hij niet (het is immers een beetje een suffe analyse), maar dat is al iets heel anders dan uitleggen wat goed getrainde marxisten zijn.

Dus nogmaals: wat zijn goed getrainde marxisten?
Huilen dan.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:04:35 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841451
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, heus? Alternatieve verklaring: misschien is het breed gedragen gevoel van grote onvrede gewoon legitiem en wordt dat nu eindelijk onderkend?
Dat wordt onderkend met schreeuwen, liegen, framing, geweldplegingen en vandalisme? Dit is totaal wat anders. Dit is een breed gedragen gevoel van grote onvrede bij een kleine selecte groep jankmuilen die de afgelopen jaren alleen maar hebben lopen jankmuilen. De enorme hypocrisie druipt er vanaf aan alle kanten.
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 10:06:12 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841469
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ook dat doet hij niet (het is immers een beetje een suffe analyse), maar dat is al iets heel anders dan uitleggen wat goed getrainde marxisten zijn.

Wat zou hij beter moeten uitleggen in jouw ogen dan om jou het wel te laten snappen?
1947-2016
pi_193841470
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Dit is er eentje.

Of twijfel je aan de worden van een zwarte vrouw? Check your white male priviliges.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:06:16 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841471
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Geen plaats voor haat. Geen enkele kant op.
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Prima actie.
Wegwezen met dat tuig. Harder ingrijpen is nog beter.
:') !
Huilen dan.
pi_193841475
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
Je weet toch dat er geheime trainingskampen in China en rusland zijn waar stiekem democraten trainingen in ideologie en urban warfare hebben gehad. Dat zijn van die oeigoer heropvoed kampen die trump wel goed vond. ;)
pi_193841493
Het zijn van die intelligente mensen, die BLM activisten.
Witte auto's! pak ze!
Gerard1945X twitterde op zondag 28-06-2020 om 20:54:53 Intussen in de VS.
Het vernielen van witte auto's door de cultuurmarxisten van Black Lives Matter. https://t.co/YTPQMhoAKy reageer retweet
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 29 juni 2020 @ 10:09:22 #162
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841506
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]

:') !
Intolerant naar intolerantie.
Wat geeft die gasten het recht die politieauto zo te bestormen? Moet die agent dat maar laten gebeuren dan? 'Jongens prima, ram mijn auto maar in elkaar en daarna mijzelf'?
Die gast ziet een agressieve mob op zich afkomen en voelt zich keihard bedreigt.
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 10:10:58 #163
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841519
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zijn van die intelligente mensen, die BLM activisten.
Witte auto's! pak ze!
Gerard1945X twitterde op zondag 28-06-2020 om 20:54:53 Intussen in de VS.
Het vernielen van witte auto's door de cultuurmarxisten van Black Lives Matter. https://t.co/YTPQMhoAKy reageer retweet
Witte auto's in elkaar slaan omdat ze wit zijn, maar wel een wit t-shirt dragen.
Cultrural appropriation?
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 10:11:45 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841522
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat zou hij beter moeten uitleggen in jouw ogen dan om jou het wel te laten snappen?
Wie zegt dat ik het niet snap? Ik denk gewoon dat die analyse van Roderick Veelo behoorlijk waardeloos is.

Maar we dwalen af: ik wilde weten wat die goed getrainde marxisten zijn en daar heb ik nog steeds geen antwoord op. Misschien kan je het in je eigen woorden uitleggen?
Huilen dan.
pi_193841528
Ordinaire propaganda is het

xshularx twitterde op maandag 29-06-2020 om 02:27:26 A couple has come out of their house and is pointing guns at protesters in their neighborhood #StLouis #lydakrewson https://t.co/ZJ8a553PAU reageer retweet
JoshD0110 twitterde op maandag 29-06-2020 om 06:12:02 @RyanzoPerez Those aren't peaceful protest marchers... they're on private property! They marched right through the gate at the street, then right up the driveway to the front of the house. At that point they're trespassing on private property and qualify as a mob. How would you feel? https://t.co/cmC5KUUpYQ reageer retweet
  maandag 29 juni 2020 @ 10:13:56 #166
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841546
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het niet snap? Ik denk gewoon dat die analyse van Roderick Veelo behoorlijk waardeloos is.

Maar we dwalen af: ik wilde weten wat die goed getrainde marxisten zijn en daar heb ik nog steeds geen antwoord op. Misschien kan je het in je eigen woorden uitleggen?
Nou ja, jij stelt een vraag tot betere uitleg en je blijft dezelfde vraag herhalen. Alsof je het niet zo goed snapt.

Dus aan jou de vraag wederom: hoe zou het aan jou uitgelegd moeten worden dan zodat het wel je grijze massa in komt?
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 10:15:58 #167
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193841567
Ik denk dat Lenin een goed getrainde marxist was voordat Oostenrijk-Hongarije en Duitsland hem terugstuurden naar de Russen.

Maar verder lijkt met dat nogal een achterlijke term om in deze context te gebruiken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 29 juni 2020 @ 10:16:41 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841572
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat wordt onderkend met schreeuwen, liegen, framing, geweldplegingen en vandalisme? Dit is totaal wat anders. Dit is een breed gedragen gevoel van grote onvrede bij een kleine selecte groep jankmuilen die de afgelopen jaren alleen maar hebben lopen jankmuilen. De enorme hypocrisie druipt er vanaf aan alle kanten.
Ah ja, miljoenen mensen die de straat op gaan in veelal vreedzame demonstraties is een 'kleine selecte groep jankmuilen'.

Institutioneel racisme, gigantische sociaal-economische verschillen, afnemende sociale mobiliteit, het verrotte politieapparaat, de uitgeklede publieke sector, etc etc, dat zijn allemaal geen problemen die spelen?
Huilen dan.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:19:54 #169
117098 Hathor
Effe niet
pi_193841599
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef Aurelius het volgende:

xshularx twitterde op maandag 29-06-2020 om 02:27:26 A couple has come out of their house and is pointing guns at protesters in their neighborhood #StLouis #lydakrewson https://t.co/ZJ8a553PAU reageer retweet
JoshD0110 twitterde op maandag 29-06-2020 om 06:12:02 @:RyanzoPerez Those aren't peaceful protest marchers... they're on private property! They marched right through the gate at the street, then right up the driveway to the front of the house. At that point they're trespassing on private property and qualify as a mob. How would you feel? https://t.co/cmC5KUUpYQ reageer retweet
Hij had het hele zooitje kunnen neermaaien en er was geen rechter geweest die hem zou veroordelen.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:23:33 #170
117098 Hathor
Effe niet
pi_193841644
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, miljoenen mensen die de straat op gaan in veelal vreedzame demonstraties is een 'kleine selecte groep jankmuilen'.

Institutioneel racisme, gigantische sociaal-economische verschillen, afnemende sociale mobiliteit, het verrotte politieapparaat, de uitgeklede publieke sector, etc etc, dat zijn allemaal geen problemen die spelen?
Er is inmiddels in de VS al voor honderden miljoenen schade aangericht bij die veelal vreedzame demonstraties van je, maar goed dat ze vreedzaam zijn, stel je toch eens voor wat de schade had kunnen zijn als het gewelddadige demonstraties waren geweest.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:23:37 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841647
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nou ja, jij stelt een vraag tot betere uitleg en je blijft dezelfde vraag herhalen. Alsof je het niet zo goed snapt.
Ho eens, ik snap het niet? Ik vraag niet om betere uitleg. Ik vraag om uitleg, en die heb ik nog niet gekregen. Volgens mij snap jij de vraag niet zo goed.

quote:
Dus aan jou de vraag wederom: hoe zou het aan jou uitgelegd moeten worden dan zodat het wel je grijze massa in komt?
Wat definieert een 'goed getrainde marxist'?

Begin maar eens met:
- Waarin zijn goed getrainde marxisten getraind?
- Waar zijn goed getrainde marxisten getraind?
- Door wie zijn goed getrainde marxisten getraind?
- Met welk doel zijn goed getrainde marxisten getraind?
Huilen dan.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:26:54 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841686
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik denk dat de silent majority nog steeds bestaat ja. En zo vreedzaam zijn die blm protesten niet als je de media iedere dag ziet met brandstichtingen, geweld naar agenten, witte auto's, standbeelden, mensen die het niet met ze eens zijn en zelfs pogingen tot stichtingen van een eigen stads staat.

Ben je serieus? Vreedzame protesten?
quote:
Institutioneel racisme :')
Verzonnen term om de meute te mobiliseren. Gigantische sociaal economische verschillen zitten er bij ieder ras/huidskleur of wat dan ook. Dat is totaal niet iets waar zwarten monopoly op hebben, maar in hun ogen is het 'racisme'.

Hou op hoor.
1947-2016
pi_193841690
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef Aurelius het volgende:

JoshD0110 twitterde op maandag 29-06-2020 om 06:12:02 @:RyanzoPerez Those aren't peaceful protest marchers... they're on private property! They marched right through the gate at the street, then right up the driveway to the front of the house. At that point they're trespassing on private property and qualify as a mob. How would you feel? https://t.co/cmC5KUUpYQ reageer retweet

Based Boomer _O_
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 29 juni 2020 @ 10:37:11 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193841813
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik denk dat de silent majority nog steeds bestaat ja. En zo vreedzaam zijn die blm protesten niet als je de media iedere dag ziet met brandstichtingen, geweld naar agenten, witte auto's, standbeelden, mensen die het niet met ze eens zijn en zelfs pogingen tot stichtingen van een eigen stads staat.

Ja.
quote:
[..]

Institutioneel racisme :')
Verzonnen term om de meute te mobiliseren.
Ah ja, kan je behalve roepen 'het is allemaal verzonnen!' dat ook ondersteunen met argumenten en gegevens?

Aan de ene kant hebben we talloze wetenschappelijke publicaties, en anderzijds hebben we Red_85 die roept dat het allemaal verzinsels zijn. Lastig!
quote:
Gigantische sociaal economische verschillen zitten er bij ieder ras/huidskleur of wat dan ook. Dat is totaal niet iets waar zwarten monopoly op hebben, maar in hun ogen is het 'racisme'.
Enige vorm van historisch besef zou je goed doen.
quote:
Hou op hoor.
Waarmee?
Huilen dan.
pi_193841842
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef Red_85 het volgende:

[.
Je moet eens uit je populustische media bubbel stappen waarin elke scheet die zogenaamd aan blm te linken zou moeten zijn uitvergroot wordt tot inmense proporties. En waar alle door poltie geïnitieerd geweld niet eens vermeld wordt. :D
  maandag 29 juni 2020 @ 10:44:27 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193841884
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Je moet eens uit je populustische media bubbel stappen waarin elke scheet die zogenaamd aan blm te linken zou moeten zijn uitvergroot wordt tot inmense proporties. En waar alle door poltie geïnitieerd geweld niet eens vermeld wordt. :D
_O-
1947-2016
pi_193841902
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij had het hele zooitje kunnen neermaaien en er was geen rechter geweest die hem zou veroordelen.
pi_193842159
joelcurrier twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 20:20:23 The Rev. Stephen Schumacher, a priest with the St. Louis Archdiocese is attempting to provide a history lesson on King Louis IX. He’s being shouted down. https://t.co/lMP1aHhEUO reageer retweet
  maandag 29 juni 2020 @ 11:19:34 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193842275
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Ah ja, kan je behalve roepen 'het is allemaal verzonnen!' dat ook ondersteunen met argumenten en gegevens?

Aan de ene kant hebben we talloze wetenschappelijke publicaties, en anderzijds hebben we Red_85 die roept dat het allemaal verzinsels zijn. Lastig!
Publicaties van pseudo volkswetenschappers van het niveau verene shepherd en iemand die zich kennis keizer noemt en vervolgens overheids personeel mishandeld. Allemaal elkaar napraten over dat zwarten zieliger zijn dan andere mensen terwijl ze dezelfde armoede hebben als anderen, maar zieliger zijn omdat ze een kleurtje hebben.
Over huidskleuren moesten we het toch niet meer hebben? Waarom is een zwarte dan zieliger dan een ander in dezelfde sociale positie?
quote:
[..]

Enige vorm van historisch besef zou je goed doen.
[..]
Jij stelt hier vragen over marxisme. En gaat mij betichten van historisch besef? Tevens is dit gewoon een feit. Waarom wordt het zo als bijzonder gepresenteerd door blm dat het een exclusief zwart iets is?
quote:
Waarmee?
Met die hypocriete stellingen. Deze problemen komen in alle maatschappijen voor. Maar omdat zwarten het overkomt is het racisme.

Ik denk dat het verder vrij lastig is te discussieren met een niveau van vooringenomenheid als dat jij bezit. Je gaat niet eens in op antwoorden die je gegeven zijn en je gaat op de man verder en beticht mij van het niet hebben van historisch besef. Ik denk dat jij gewoon niet tegen tegenspraak kan op je eigen waarheid.
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 11:20:09 #180
117098 Hathor
Effe niet
pi_193842284
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:11 schreef Aurelius het volgende:
joelcurrier twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 20:20:23 The Rev. Stephen Schumacher, a priest with the St. Louis Archdiocese is attempting to provide a history lesson on King Louis IX. He’s being shouted down. https://t.co/lMP1aHhEUO reageer retweet
De totale achterlijkheid van dat volk waar die priester tegen staat te praten is tenenkrommend. Boos zijn maar totaal niet weten waarom, historisch besef van een mestkever. :')
  maandag 29 juni 2020 @ 11:24:18 #181
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193842332
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

De totale achterlijkheid van dat volk waar die priester tegen staat te praten is tenenkrommend. Boos zijn maar totaal niet weten waarom, historisch besef van een mestkever. :')
Dom, boos en eigenwijs.
Gevaarlijke combi.

Exact ook waar ze de republikeinen al jaren van betichten. Wat ze haten zijn ze zelf geworden.
1947-2016
  maandag 29 juni 2020 @ 12:24:29 #182
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193843112
Ik geef het een week of 2 en dan gaan ze boeken verbranden
  maandag 29 juni 2020 @ 12:30:42 #183
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193843212
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 10:27 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Based Boomer _O_
Kan zo in GTA Vice City.

Prachtig.
1947-2016
pi_193843294
quote:
18s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik vrees het ook als je dit soort idioten ziet
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193843429
quote:
En kort daarna volgen vanzelf mensen.
pi_193843524
Waarom komen de berichten over geweld hier constant van Twitter accounts af? Moet dit nu niet constant ook door fox en oan benadrukt worden?

Ondertussen is het stadhuis van New York al bijna een week lang vreedzaam geblokkeerd. ^O^

https://www.nytimes.com/2(...)y-city-hall-nyc.html
pi_193843897
quote:
Dat wordt op veel subtielere wijze al gedaan. Er zijn auteurs onder druk gezet om boeken terug te trekken omdat er iets instond wat hen niet beviel. Een voorbeeld was een boek van een schrijfster uit China, waarin slavernij als onderwerp werd behandeld. Dat mag natuurlijk alleen als de schrijver/schrijfster zwart is.
pi_193843997
Witte etalagepoppen kunnen ze nog gaan verbranden.
je schiet er niets mee maar je moet toch wat.
pi_193844023
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:25 schreef drexciya het volgende:

[..]

Dat wordt op veel subtielere wijze al gedaan. Er zijn auteurs onder druk gezet om boeken terug te trekken omdat er iets instond wat hen niet beviel. Een voorbeeld was een boek van een schrijfster uit China, waarin slavernij als onderwerp werd behandeld. Dat mag natuurlijk alleen als de schrijver/schrijfster zwart is.
Dan heb je vast wel een link naar een nieuwssite die hierover bericht.

Anders is het natuurlijk niets meer dan subtiele propaganda vanuit jou om blm maar negatief neer te zetten. :D
pi_193844069
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Anders is het natuurlijk niets meer dan subtiele propaganda vanuit jou om blm maar negatief neer te zetten. :D
Goh.
"Pools are perfect for holding water"
pi_193844077
quote:

[..]

Even de trefwoorden in duckduckgo en de link komt meteen naar boven:
https://www.vulture.com/2(...)-to-self-cancel.html

Op quilette.com heeft ook het een en ander gestaan over cancel culture in de knitting wereld (breien en haken; je verzint het niet), nog een bewijs van clownworld, en dit is één deel in een serie artikelen:
https://quillette.com/2019/02/17/a-witch-hunt-on-instagram/

Wanneer mensen denken dat dit allemaal onschuldige materie is, dan zie je hier dat het bepaald niet het geval is. Daarom moeten we proberen om deze toxische invloed op de samenleving onderuit te halen.
  maandag 29 juni 2020 @ 13:49:40 #192
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193844164
quote:

[..]

Daar zijn ze anders zelf goed mee bezig
  maandag 29 juni 2020 @ 13:50:22 #193
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193844170
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:40 schreef drexciya het volgende:

[..]

Op quilette.com heeft ook het een en ander gestaan over cancel culture in de knitting wereld (breien en haken; je verzint het niet), nog een bewijs van clownworld, en dit is één deel in een serie artikelen:

Wanneer mensen denken dat dit allemaal onschuldige materie is, dan zie je hier dat het bepaald niet het geval is. Daarom moeten we proberen om deze toxische invloed op de samenleving onderuit te halen.
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:40 schreef drexciya het volgende:

[..]

Man man man , dat van dat breien , wat een mensen heb je toch op deze wereld , overal druk om maken _O-
Wat een kutleven moet je wel niet hebben dan _O-
pi_193844227
Die man die even met een geweer zijn huis verdedigend :s). Ja, dat ga je nu krijgen, gewone burgers die zelf het heft in handen nemen. Ik sluit een halve burgeroorlog op een bepaald moment zeker niet uit in de VS.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:05:17 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193844325
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Publicaties van pseudo volkswetenschappers van het niveau verene shepherd en iemand die zich kennis keizer noemt en vervolgens overheids personeel mishandeld. Allemaal elkaar napraten over dat zwarten zieliger zijn dan andere mensen terwijl ze dezelfde armoede hebben als anderen, maar zieliger zijn omdat ze een kleurtje hebben.
Deze discussie hebben we op de eerste pagina van dit topic al gevoerd. Ik zal mezelf even herhalen want een deel van die post is prima van toepassing op jouw reactie:

Je beseft je dat je het hebt over de resultaten uit gedegen wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd aan gerenommeerde universiteiten op het gebied van recht en gepubliceerd in hoog aangeschreven journals?

Columbia Law School, Stanford, UCI, Cornell Law School, Yale, Harvard, Berkeley, etc. Dat zijn niet bepaald "linkse bolwerken" of zo hoor. Maar ja, het past niet in jouw straatje dus dan zijn het per definitie verzinsels die je gevoeglijk naast je neer kan leggen zonder daarvoor met inhoudelijke argumenten te komen.

quote:
Over huidskleuren moesten we het toch niet meer hebben? Waarom is een zwarte dan zieliger dan een ander in dezelfde sociale positie?
Niet. Zie verderop.
quote:
[..]

Jij stelt hier vragen over marxisme. En gaat mij betichten van historisch besef?
Jouw leesvaardigheid laat het e.e.a. te wensen over: ik vraag niks over marxisme. Lees anders post 171 nog eens door. Ik ben benieuwd naar je reactie.
quote:
Tevens is dit gewoon een feit. Waarom wordt het zo als bijzonder gepresenteerd door blm dat het een exclusief zwart iets is?
Stropop. Niemand beweert dat uitsluitend zwarte mensen de dupe zijn van falende systemen in de VS. De vraag is eerder waarom jij dat als een breedgedragen opvatting presenteert.

Punt is wel, dat de effecten van jarenlange systematische onderdrukking van de zwarte bevolking nu nog steeds doorwerken. Veel systemen kregen hun vorm in het tijdperk van Jim Crow (je weet wel, toen racisme nog heel gewoon was). Misschien wel het meest exemplarische systeem is het justitieel systeem, want laat het nu zo zijn dat in deze periode een belangrijke functie (zo niet: dé belangrijkste functie) van dat justitieel systeem het onderdrukken van de zwarte bevolking was. Dan is het natuurlijk niet geheel verrassend dat een deel van die perverse neigingen vandaag de dag nog (onbedoeld) verankerd zijn. Dat laatste blijkt ook gewoon uit de gegevens, in de OP staat een ontluisterend overzicht wat ik je aanraad om eens te lezen.

quote:
[..]

Met die hypocriete stellingen. Deze problemen komen in alle maatschappijen voor. Maar omdat zwarten het overkomt is het racisme.
Nee. Het is institutioneel racisme omdat systemen/instituties ongelijke uitkomsten produceren die, alle andere factoren in ogenschouw nemend, slechts op basis van verschil in ras verklaard kunnen worden. Er is niemand die stelt dat de zwarte gemeenschap niet ook een eigen verantwoordelijkheid heeft, maar het wordt ze wel onevenredig lastig gemaakt om er wat van te maken.
quote:
Ik denk dat het verder vrij lastig is te discussieren met een niveau van vooringenomenheid als dat jij bezit. Je gaat niet eens in op antwoorden die je gegeven zijn en je gaat op de man verder en beticht mij van het niet hebben van historisch besef. Ik denk dat jij gewoon niet tegen tegenspraak kan op je eigen waarheid.
Hi-ha-ho. Jij verwijt mij vooringenomenheid terwijl je zelf met geen enkele vorm van ratio, logica of argumenten komt om jouw stellingen van gewicht te voorzien. Ik hoop dat je zelf de ironie daarvan inziet, en laat ik het over die andere verwijten van je maar niet hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 29-06-2020 14:17:53 ]
Huilen dan.
pi_193844380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Haha, jij kent Titania McGrath niet. Dat geeft alleen maar aan hoe goed ze wel niet is.
Ik doelde op het filmpje, niet het account ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door sp3c op 29-06-2020 20:33:52 ]
pi_193844490
BLM is bullshit.
indoctrinatie.

open maar Google en bekijk wat de eerste suggestie is als je indrukt "george floyd was a"

for fuck sake, de man was zwaar drugsverslaafde, had een uitklapbaar strafblad en was nota bene net vrij gekomen om ergens met vals geld te betalen.
pi_193844570
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
BLM is bullshit.
indoctrinatie.

open maar Google en bekijk wat de eerste suggestie is als je indrukt "george floyd was a"

for fuck sake, de man was zwaar drugsverslaafde, had een uitklapbaar strafblad en was nota bene net vrij gekomen om ergens met vals geld te betalen.
Wat hebben eigenschappen van floyd nu weer te maken met disproportioneel poltiewgeweld?

Het blijft niets meer als goedkope populistische afleiding van het politiepeobleem waar mensen tegen demonstreren. :D
pi_193844624
je mag ook meewerken als de politie je iets vraagt. ga je het gevecht aan met de politie dan kan dat je leven kosten. je bent niet verplicht je te verzetten tegen de politie.

maar nee, ruft gewoon harder dat het de schuld is van de politie. alles is altijd de schuld van de politie. en "George floyd was a good man.". Het was zo'n lieve jongen!
Right.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:27:02 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193844631
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
BLM is bullshit.
indoctrinatie.
Waarom?
quote:
Oh ja, dit is ook echt een uitstekende manier om een gedegen beeld te vormen over een onderwerp :') .
quote:
for fuck sake, de man was zwaar drugsverslaafde
Dus? Verdien je het dan om in de goot gewurgd te worden?
quote:
, had een uitklapbaar strafblad
Jaren geleden. En hoe is dat precies relevant?
quote:
en was nota bene net vrij gekomen om ergens met vals geld te betalen.
Weten we of dat geld vals was? Indien ja: is bewezen dat Floyd zich hiervan bewust was? Rechtvaardigt dat het optreden van de politie ook maar enigszins?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')