Ik bedoel mensen kijken naar kleur en geslacht, en wat is de oplossing. Niks doen schijnbaar? Of er voor zorgen dat die mensen niet meer hun voorkeuren in kleur en geslacht mee kunnen laten nemen.quote:
We kijken toch naar kleur? We zijn er toch mee bezig.quote:
Ja alleen dat gebeurt niet. En nu?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
We kijken toch naar kleur? We zijn er toch mee bezig.
Gelijkheid is hoe we kijken naar schoenmaat of wel/geen bril of linkshandig/rechtshandig.
Het maakt niets uit. Zo zou het ook met afkomst en geslacht moeten zijn.
Bij een sollicitatie kijk je naar 1 ding en dat is geschikt/ongeschikt. Dat is gelijkheid.
Bro, dat is het punt niet. Het punt is dat er een hele agenda achter zit. Over 100 jaar word je nog steeds beoordeeld op jouw 'groep'. Daar ga je niks aan veranderen. Racisme en discriminatie is verboden, wat ga je nog meer bereiken behalve polarisatie?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen kijken naar kleur en geslacht, en wat is de oplossing. Niks doen schijnbaar? Of er voor zorgen dat die mensen niet meer hun voorkeuren in kleur en geslacht mee kunnen laten nemen.
En nu. Gaan we mensen op basis van afkomst afserveren of aannemen.quote:
Gewoon nog even wachten tot de demografie gekantelt is. Discriminatie van de blanke volgt vervolgens vanzelf zoals overal te zien is waar blanken al een minderheid zijn.quote:
Dankquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:01 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oeps! Ja, vergat dat er dus ook honderdduizenden momenteel daadwerkelijk kampen met GL-bewind. Vanaf een afstand is het weliswaar interessant te zien wat de consequenties zijn van extreem links in de hoogste regionen van een grootstedelijk stadsbestuur, maar kan me voorstellen dat het afzien is als je er woont en werkt.
Mensen kijken juist meestal niet naar kleur en geslacht, dat is het punt. Daarom kan je beter gewoon niks doen inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen kijken naar kleur en geslacht, en wat is de oplossing. Niks doen schijnbaar? Of er voor zorgen dat die mensen niet meer hun voorkeuren in kleur en geslacht mee kunnen laten nemen.
Okay het punt is niks doen, helder. Gewoon beetje pappen en nathouden is de remedie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bro, dat is het punt niet. Het punt is dat er een hele agenda achter zit. Over 100 jaar word je nog steeds beoordeeld op jouw 'groep'. Daar ga je niks aan veranderen. Racisme en discriminatie is verboden, wat ga je nog meer bereiken behalve polarisatie?
Dat verklaart niet het gebrek aan representatie in hogere functies.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen kijken juist meestal niet naar kleur en geslacht, dat is het punt. Daarom kan je beter gewoon niks doen inderdaad.
Ik denk dat het grootste deel van Nederland daar hetzelfde over denkt. Maar ja, Amsterdam enzo.quote:
Hoho, niet zo rationeel doen, dat mag niet van links "progressief" Nederland.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef LXIV het volgende:
Hebben niet-Westerse allochtonen dan verhoudingsgewijs dezelfde opleidingen als Nederlanders? Ik denk dat je beter dat als norm kunt nemen. Als maar 10% van de niet-Westerse allochtonen hoogopgeleid is, is het logisch dat zij geen 30% van de topfuncties bemannen.
Je wil alleen lezen wat jou goed uitkomt denk ik. Ik ga ervan uit dat er kennelijk gewoon minder geschikte kandidaten waren met een migratieachtergrond. Niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat verklaart niet het gebrek aan representatie in hogere functies.
Zowel in Amsterdam als Rotterdam gebeurt dat al volop. In Rotterdam zie je dat veel mensen die het zich kunnen veroorloven hem smeren naar omliggende gemeenten, zoals Barendrecht. Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 00:01 schreef VersKers het volgende:
Alle blanke mensen zouden moeten verhuizen uit Amsterdam
Serieus
Neem mensen aan op hun kunnen en niet op hun kleur en/of afkomst. Zo fucking moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In een brief aan de gemeenteraad kondigt GroenLinks-wethouder Meliani woensdag aan dat minimaal 30 procent van het hogere echelon ambtenaren, vanaf schaal 15, moet bestaan uit kandidaten met een niet-westerse achtergrond.
Matthijs van Nieuwkerk ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 00:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zowel in Amsterdam als Rotterdam gebeurt dat al volop. In Rotterdam zie je dat veel mensen die het zich kunnen veroorloven hem smeren naar omliggende gemeenten, zoals Barendrecht. Begrijpelijk wel.
Doen we niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kleur laten voor wat het is. Een totaal irrelevant gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |