van vpquote:Van der Gijp wil tóch in gesprek met Genee: "Hij is er zelf ook van geschrokken"
Gepubliceerd: Woensdag 24 juni 2020 om 08:32
René van der Gijp sluit niet uit dat hij weer gaat aanschuiven bij Veronica Inside. De analist dreigde dinsdag met een vertrek bij het programma vanwege het optreden van Wilfred Genee tijdens de uitzending van maandagavond.
Bij RTL Boulevard vertelde Van der Gijp dinsdag dat hij 'zo teleurgesteld is in dat ventje'. "We zijn duidelijk klaar met hem en wat ons betreft was gisteren de laatste uitzending", aldus 'Gijp'. "Het komt niet meer goed." De Veronica Inside-analisten verwijten Genee dat hij hen in de steek heeft gelaten in het debat rond racisme.
Bij Shownieuws is Van der Gijp al wat milder. "Ik moet wel zeggen dat het een onhandige manoeuvre is geweest van Wilfred. Maar met een ‘whiskeytje’ en een goede uitleg, zit er nog wel iets in. Hij is er zelf ook van geschrokken", aldus de oud-speler van PSV, die weer met Genee in gesprek gaat.
"We zouden eigenlijk morgen met z'n drieën in Dordrecht iets gaan doen. Ik hoop dat we elkaar daar gelijk weer zien, even overleggen, dat Wilfred ons kan uitleggen wat er mis ging. Zodat we misschien denken: ja, hij heeft het ook verkeerd ingeschat. Hij wilde 'de natie redden'."
Eerder liet Johan Derksen ook weten te twijfelen over zijn toekomst bij Veronica Inside, maar Talpa heeft inmiddels bevestigd dat de analist ook volgend seizoen in het programma te zien is.
Dat was toch te verwachten. Zoals het bij elke ''ruzie'' tussen de heren gaat. Zij weten hoe het spelletje gespeeld moet worden en hoe hijgerig de media op elk relletje springen. Die harken de kijkcijfers zodoende weer lekker binnen.quote:
Aan de andere kant, wat heb je aan hoge kijkcijfers als er geen adverteerders zijn?quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:56 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Dat was toch te verwachten. Zoals het bij elke ''ruzie'' tussen de heren gaat. Zij weten hoe het spelletje gespeeld moet worden en hoe hijgerig de media op elk relletje springen. Die harken de kijkcijfers zodoende weer lekker binnen.
Daar is toch niks vreemds aan lijkt mequote:Op woensdag 24 juni 2020 09:00 schreef Idisrom het volgende:
Op zich vind ik het al vreemd, dat als je over dit onderwerp (racisme) wilt praten, dat je dan gelijk dan aan donkere mensen denkt als gasten.
De zendtijd wordt van te voren al verkocht , ze werken met contracten. lijkt mij niet dat een adverteerder kan annuleren zonder dat het geld kostquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat heb je aan hoge kijkcijfers als er geen adverteerders zijn?
Die vinden hun weg echt wel terug.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat heb je aan hoge kijkcijfers als er geen adverteerders zijn?
Het lijkt me dat je wilt adverteren als de kans groot is dat veel mensen je advertenties zullen zien?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit blijft het mooiste moment van Hans Teeuwen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:06 schreef Landgeld het volgende:
Erg mooi om dit te zien in de context van HANS Teeuwwn.....
Iedereen momenteel zo gevoelig.
hoe kom je erbij dat er geen adverteerders zijn?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Denk je dat bedrijven opeens een ruggengraat hebben gekweekt? Die zijn zo weer terug.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat precies werkt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:07 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
De zendtijd wordt van te voren al verkocht , ze werken met contracten. lijkt mij niet dat een adverteerder kan annuleren zonder dat het geld kost
Mwa na dat relletje toen hij als Renate aan tafel zat, en het om hem draaide klapte hij ook niet dicht .Zal wel loslopen even vakantie , en daarna weer op de oude voet verder.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:40 schreef Idisrom het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)erug-bij-profvoetbal
Ik weet dat het hier al vaker gepost is.
Ik denk wel dat het voor René van der Gijp zijn functioneren in het programma straks wel over is. Hij was al onzeker, en dat hij nog functioneert in het programma was zijn vertrouwen in het team (lees waaronder Genee).
Als hij nu steeds in het achterhoofd moet houden, dat hij zijn opmerkingen moet wegen, dan gaat René volgend seizoen dichtklappen.
Dat roept hij nu, maar dat komt wel weer goed. Als ze eruit komen dan gaan ze ook weer op de oude voet door. Eerdere ruzies tussen Derksen en Genee en Derksen en Gijp kwamen ook weer helemaal goed.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik denk wel dat het voor René van der Gijp zijn functioneren in het programma straks wel over is. Hij was al onzeker, en dat hij nog functioneert in het programma was zijn vertrouwen in het team (lees waaronder Genee).
Als hij nu steeds in het achterhoofd moet houden, dat hij zijn opmerkingen moet wegen, dan gaat René volgend seizoen dichtklappen.
Gijp is een onzekere jongen. Niet voor niets heeft hij lang psychische problemen gehad. Dat enge lachen van hem duidt op een gemankeerde persoonlijkheidsstructuur.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:40 schreef Idisrom het volgende:
Dit inderdaad, gewoon onderhandelingstactiekquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:09 schreef Evertjan het volgende:
Even met ze alle eten bij vd Valk in Vianen. Directeurtje erbij beetje heen en weer praten. Tonnetje er bij van ome Sjon en de heren zijn weer klaar voor een nieuw seizoen
Dat betwijfel ik om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 24 juni 2020 10:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gewoon onderhandelingstactiek
Wat?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:14 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Dat enge lachen van hem duidt op een gemankeerde persoonlijkheidsstructuur.
Kan Van der Valk niet inmiddels gewoon een nieuwe sponsor worden? Kunnen ze ook Doordekken weer nieuw leven inblazen bij Vd Valk in De Meern.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:09 schreef Evertjan het volgende:
Even met ze alle eten bij vd Valk in Vianen. Directeurtje erbij beetje heen en weer praten. Tonnetje er bij van ome Sjon en de heren zijn weer klaar voor een nieuw seizoen
Mwa, ze zijn natuurlijk wel contract gebonden. Zomaar weglopen geeft zo weer zijn andere issues (lege gaten in de programmering) die ook weer opgevuld moeten worden, en wat ook weer geld kost….quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gewoon onderhandelingstactiek
Zeker weer slim gedaan jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 08:56 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Dat was toch te verwachten. Zoals het bij elke ''ruzie'' tussen de heren gaat. Zij weten hoe het spelletje gespeeld moet worden en hoe hijgerig de media op elk relletje springen. Die harken de kijkcijfers zodoende weer lekker binnen.
Stel je voor, een donkere bn-r die zich vaak uitspreekt op dit onderwerp met een link naar de sport en ex-talkshow host.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:00 schreef Idisrom het volgende:
Wat ik nog het meest vreemd vond, was dat Wilfred Genee Humberto Tan had uitgenodigd. Dan heb je toch een ontzettende plaat voor je kop, als je weet hoe genadeloos Humberto steeds is afgezeken door hem en de anderen in VI. Niet alleen in VI, maar Wilfred was destijds ook in andere media vrij denigrerend over Humberto.
Op zich vind ik het al vreemd, dat als je over dit onderwerp (racisme) wilt praten, dat je dan gelijk dan aan donkere mensen denkt als gasten.
Ze hadden er gewoon een reguliere uitzending van moeten maken. Enkel even opmerken dat al die ophef overtrokken hysterie is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:00 schreef Idisrom het volgende:
Wat ik nog het meest vreemd vond, was dat Wilfred Genee Humberto Tan had uitgenodigd. Dan heb je toch een ontzettende plaat voor je kop, als je weet hoe genadeloos Humberto steeds is afgezeken door hem en de anderen in VI. Niet alleen in VI, maar Wilfred was destijds ook in andere media vrij denigrerend over Humberto.
Idd, helemaal eens.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze hadden er gewoon een reguliere uitzending van moeten maken. Enkel even opmerken dat al die ophef overtrokken hysterie is.
Precies, vraag is nu waar dit format vandaan kwam.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze hadden er gewoon een reguliere uitzending van moeten maken. Enkel even opmerken dat al die ophef overtrokken hysterie is.
Tan als gelegenheidspresentator en Genee als gast aan tafel met die juriste. Die schreeuwmocro eruit.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:00 schreef Idisrom het volgende:
De kans dat PSV nog kampioen was geworden dit seizoen is groter dan Tan die had aangeschovenquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tan als gelegenheidspresentator en Genee als gast aan tafel met die juriste. Die schreeuwmocro eruit.
Had beter geweest dan de huidige opzet denk ik
Vragen staat vrij. Ik kan me wel voorstellen dat Gullit, Tan en alle andere benaderden ervoor gepast hebben de excuusneger van dienst te zijn. Lekker de hete kolen voor de mannen uit het vuur halenquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat PSV nog kampioen was geworden dit seizoen is groter dan Tan die had aangeschoven
Vooral Tan eigenlijk, die wordt bijna tweewekelijks aan die tafel helemaal afgemaaktquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vragen staat vrij. Ik kan me wel voorstellen dat Gullit, Tan en alle andere benaderden ervoor gepast hebben de excuusneger van dienst te zijn. Lekker de hete kolen voor de mannen uit het vuur halen
Gijp praat toch altijd in hyperbolen. Verdedigers van 2 meter 30, PSV waarmee hij al voor de winterstop kampioen was, etc.quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:56 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Heeft Scheringa al gereageerd op t feit dat het blijkbaar een grote racist is die geen donkere spelers in zn team wil?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond vooral het optreden van Boussatta tenenkrommend. Die voegde nog minder toe dan Gijp in deze discussie..
Lekker man. Allemaal een Noorse trui aan. Niks mis mee.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:09 schreef Evertjan het volgende:
Hey Stijn heb je voor vanavond nog La Liga tips? Ben zelf erg benieuwd naar Sociedad - Nolitogodquote:
Als voorzitter van de Real Sociedad-bandwagon kan ik melden dat dat de enige ter zake doende tip is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey Stijn heb je voor vanavond nog La Liga tips? Ben zelf erg benieuwd naar Sociedad - Nolitogod
Tan als presentator had nu niet gekund, zoals hij destijds is afgezeken door Johan en Wilfred. Dat was toen natrappen op iemand die al gewond op de grond lag. Genee had dit vooraf al moeten weten. Tan alleen inschakelen als hijzelf in de problemen komt, is in dit geval huichelachtig.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tan als gelegenheidspresentator en Genee als gast aan tafel met die juriste. Die schreeuwmocro eruit.
Had beter geweest dan de huidige opzet denk ik
En dan betaalt Van der Valk de heren in natura uit zeker?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan Van der Valk niet inmiddels gewoon een nieuwe sponsor worden? Kunnen ze ook Doordekken weer nieuw leven inblazen bij Vd Valk in De Meern.
Je leest in andere topics dat @wollah en @Atak het allemaal geweldig vonden wat die kale badmuts allemaal deed. Maar in werkelijkheid liep hij met zijn eigen domheid te koop. Compleet onsamenhangende verhalen, schuim op zijn bek en bedeen onwaarheden verkondigen zoals land opbouwen etc.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond vooral het optreden van Boussatta tenenkrommend. Die voegde nog minder toe dan Gijp in deze discussie..
Wollah is gewoon een kloonaccount van een roomblanke jongen en voor Atak zal hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gelden. Dus snap niet waarom je die twee hier bij gaat halenquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:39 schreef Kamover het volgende:
[..]
Je leest in andere topics dat @:wollah en @:atak het allemaal geweldig vonden wat die kale badmuts allemaal deed. Maar in werkelijkheid liep hij met zijn eigen domheid te koop. Compleet onsamenhangende verhalen, schuim op zijn bek en bedeen onwaarheden verkondigen zoals land opbouwen etc.
Alleen het begin was leuk, toen Gijp zei dat ze nooit iets slechts over Marokkaantjes zeggenquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:24 schreef Haringkop het volgende:
Die hittepetit denkt vanuit vrouwelijk perspectief. Vrouwen die elkaar eeuwig vies aanblijven kijken en doorkakelen, omdat Sandra van de kopieerafdeling eens heeft gezegd dat Truus wel wat kilootjes op de heupen kan missen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tan als presentator had nu niet gekund, zoals hij destijds is afgezeken door Johan en Wilfred. Dat was toen natrappen op iemand die al gewond op de grond lag. Genee had dit vooraf al moeten weten. Tan alleen inschakelen als hijzelf in de problemen komt, is in dit geval huichelachtig.
Quote van Angela de Jong vandaag:
"Genee heeft met zijn optreden maandagavond laten zien dat zijn prioriteiten liggen bij een carrière na VI en niet bij zijn maten."
https://www.ad.nl/show/de(...)er-stoppen~acb5d2e9/
BTTS altijdquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey Stijn heb je voor vanavond nog La Liga tips? Ben zelf erg benieuwd naar Sociedad - Nolitogod
Lijkt wel corona tijd... Wat zien Hans en Gijp er slecht uit zeg.quote:
Boomsmaquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:48 schreef RipCity het volgende:
Arie Boomsma: ’Johan Derksen is geen racist’
Dezelfde man die eerder opriep aan adverteerders om van Veronica Inside afstand te nemen, heeft dinsdagavond in RTL Boulevard gezegd dat hij denkt dat Johan Derksen geen racist is. Dit zei hij naar aanleiding van de meest recente aflevering van het programma.„Het gesprek van Johan met Natacha, zette me aan het denken. Ik dacht toen ineens: ik geloof hem eigenlijk wel.
Ik geloof niet dat Johan Derksen echt een racist is, zoals je racisten hebt in de extreemrechtse en fascistische hoek. Dat is Johan Derksen zelf niet”, laat Arie weten.
Volgens de presentator en sportschoolhouder is Derksen naar zijn mening eerder onhandig. „Ik ben ervan overtuigd dat hij ongelukkige woorden kiest, ouderwets is en in een programma beweegt waar racisme wel degelijk de toon is en waar ze het nog steeds over ‘negers’ en ‘Marokkaantjes’ hebben. Dat programma doet dat wel, maar ik ben ervan overtuigd dat Johan niet een racist is. Dat zag ik maandag heel duidelijk.”
Naast complimenten voor Natacha Harlequin, die te gast was in het programma, had hij ook een compliment voor Veronica Inside. Hij legt uit: „Het is daar natuurlijk zelden inhoudelijk. Er zit zelden iemand aan tafel die goed kan verwoorden en scherp is. Daarom vond ik dit zo interessant. Het was ineens een heel relevant gesprek. Het ging over wat er nu speelt in ons land.”
Marcel van Roosmalen
Overigens kreeg diezelfde Boomsma er flink van langs van ‘vriend van de show’, Marcel van Roosmalen. In zijn column op NPO Radio 1 laat de auteur, die in het verleden nog regelmatig bij Veronica Inside aanschoof, niets van hem over.
Zo zei hij onder andere: „Veronica Inside hoefde van hem niet van televisie. Maar hij deed wel zijn best om het programma acuut om zeep te helpen. ’Adverteer daar niet’. Wat hij daar eigenlijk zei was: ’Stenig hen’. En hij begon zelf meteen als een gek te gooien. Arie Boomsma is de ziekte van deze tijd. Hij is het hoofd van de gedachtenpolitie.”
Welke content verwacht je precies tegen te komen wanneer je dit topic aanklikt?quote:
Dat laatste inderdaad, ze kwamen niet voor een betere toekomst maar ze verlieten huis en haard omdat ze zo begaan waren met het lot van de Nederlander .quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:39 schreef Kamover het volgende:
[..]
Je leest in andere topics dat @:wollah en @:atak het allemaal geweldig vonden wat die kale badmuts allemaal deed. Maar in werkelijkheid liep hij met zijn eigen domheid te koop. Compleet onsamenhangende verhalen, schuim op zijn bek en bedeen onwaarheden verkondigen zoals land opbouwen etc.
Ja de deugcultuur heerst.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef Ronald het volgende:
Dit is ook wel tenenkrommend een jank verhaal van iemand die het media budget van Nestlé beheert en dus ook de commercials terugtrok
https://www.linkedin.com/(...)31915672576000-_i86/
De show is gered jaaaaaaaaaatwitter:F_azarkan twitterde op woensdag 24-06-2020 om 12:58:58mochten @wilfredgenee , Van der Gijp en Derksen advies nodig hebben over hoe je een ruzie tussen drie mannen oplost, @tunahankuzu, @selcukozturknl en ik willen best advies geven. @baspaternotte wees er al op. https://t.co/oxIRsqjnll reageer retweet
De cacaoboeren:quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef Ronald het volgende:
Dit is ook wel tenenkrommend een jank verhaal van iemand die het media budget van Nestlé beheert en dus ook de commercials terugtrok
Veel hypocrieter gaan we het niet meer krijgen. Een koffieboer die een complete televisiezender als fout markeert. Zouden ze zelf niet eerst slavenvrije koffie gaan verkopen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef Ronald het volgende:
De heren van Denk zijn natuurlijk wel wat volwassener dan die van VI.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De show is gered jaaaaaaaaaatwitter:F_azarkan twitterde op woensdag 24-06-2020 om 12:58:58mochten @:wilfredgenee , Van der Gijp en Derksen advies nodig hebben over hoe je een ruzie tussen drie mannen oplost, @:tunahankuzu, @:selcukozturknl en ik willen best advies geven. @:baspaternotte wees er al op. https://t.co/oxIRsqjnll reageer retweet
LinkedIn is echt een links janknetwerkquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef Ronald het volgende:
Boomsmaquote:Op woensdag 24 juni 2020 12:48 schreef RipCity het volgende:
Arie Boomsma: ’Johan Derksen is geen racist’
Dezelfde man die eerder opriep aan adverteerders om van Veronica Inside afstand te nemen, heeft dinsdagavond in RTL Boulevard gezegd dat hij denkt dat Johan Derksen geen racist is. Dit zei hij naar aanleiding van de meest recente aflevering van het programma.„Het gesprek van Johan met Natacha, zette me aan het denken. Ik dacht toen ineens: ik geloof hem eigenlijk wel.
Ik geloof niet dat Johan Derksen echt een racist is, zoals je racisten hebt in de extreemrechtse en fascistische hoek. Dat is Johan Derksen zelf niet”, laat Arie weten.
Volgens de presentator en sportschoolhouder is Derksen naar zijn mening eerder onhandig. „Ik ben ervan overtuigd dat hij ongelukkige woorden kiest, ouderwets is en in een programma beweegt waar racisme wel degelijk de toon is en waar ze het nog steeds over ‘negers’ en ‘Marokkaantjes’ hebben. Dat programma doet dat wel, maar ik ben ervan overtuigd dat Johan niet een racist is. Dat zag ik maandag heel duidelijk.”
Naast complimenten voor Natacha Harlequin, die te gast was in het programma, had hij ook een compliment voor Veronica Inside. Hij legt uit: „Het is daar natuurlijk zelden inhoudelijk. Er zit zelden iemand aan tafel die goed kan verwoorden en scherp is. Daarom vond ik dit zo interessant. Het was ineens een heel relevant gesprek. Het ging over wat er nu speelt in ons land.”
Marcel van Roosmalen
Overigens kreeg diezelfde Boomsma er flink van langs van ‘vriend van de show’, Marcel van Roosmalen. In zijn column op NPO Radio 1 laat de auteur, die in het verleden nog regelmatig bij Veronica Inside aanschoof, niets van hem over.
Zo zei hij onder andere: „Veronica Inside hoefde van hem niet van televisie. Maar hij deed wel zijn best om het programma acuut om zeep te helpen. ’Adverteer daar niet’. Wat hij daar eigenlijk zei was: ’Stenig hen’. En hij begon zelf meteen als een gek te gooien. Arie Boomsma is de ziekte van deze tijd. Hij is het hoofd van de gedachtenpolitie.”
Hypocriet en laag dit. Man man man. Heilig boontje Bas Hawinkelsquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef Ronald het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 24-06-2020 om 10:00:23Als anderen boos of gekwetst zijn: niet miepen, lagaanjoh, het is maar kroegpraat.
Als het om de heren zelf gaat: 😭😭😭😭😭
#boehoehoe https://t.co/NF81jWdwv2 reageer retweet
Fuck de sponsoren.twitter:ADshownieuws twitterde op woensdag 24-06-2020 om 13:44:08De kans is groot dat Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanavond alweer met z’n drieën aan tafel zitten https://t.co/t85N99zdwK reageer retweet
Heb je het artikel wel gelezen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:52 schreef Nober het volgende:
JAAÄAAAAAAAAAAAAAA
Het nieuwe contract is rond!!!Fuck de sponsoren.twitter:ADshownieuws twitterde op woensdag 24-06-2020 om 13:44:08De kans is groot dat Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanavond alweer met z’n drieën aan tafel zitten https://t.co/t85N99zdwK reageer retweet
Scherpe analyse.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik bemerk wel dat mensen een beetje hoog in de emotie zitten in deze discussie.
Logisch toch? Het wordt steeds absurder. Zelfs áls VI door zou gaan kunnen ze nooit meer spontaan reageren. Dat is na de laatste uitzending wel duidelijk. Met dank aan Genee en de mensen die in alles racisme zien is dit leuke programma waar nog niet met meel in de mond gesproken werd vermoord.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik bemerk wel dat mensen een beetje hoog in de emotie zitten in deze discussie.
Die engnek snapt nog steeds de essentie niet. Verblind door afgunst.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
Thijsje is obsessief bezig. Zit wel heel diep bij ‘m..twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 24-06-2020 om 10:00:23Als anderen boos of gekwetst zijn: niet miepen, lagaanjoh, het is maar kroegpraat.
dat mensen ergens racisme in zien betekent nog niet dat het racisme is, daarom op zich wel jammer dat die Akwasi geen aangifte heeft gedaan over die zwarte Piet opmerking, zou goed zijn als een rechter zich daar eens over buigtquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch toch? Het wordt steeds absurder. Zelfs áls VI door zou gaan kunnen ze nooit meer spontaan reageren. Dat is na de laatste uitzending wel duidelijk. Met dank aan Genee en de mensen die in alles racisme zien is dit leuke programma waar nog niet met meel in de mond gesproken werd vermoord.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
Thijsje is obsessief bezig. Zit wel heel diep bij ‘m..twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 24-06-2020 om 10:00:23Als anderen boos of gekwetst zijn: niet miepen, lagaanjoh, het is maar kroegpraat.
Hopen dat die livestream op de één of andere manier openbaar wordtquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:52 schreef Nober het volgende:
JAAÄAAAAAAAAAAAAAA
Het nieuwe contract is rond!!!Fuck de sponsoren.twitter:ADshownieuws twitterde op woensdag 24-06-2020 om 13:44:08De kans is groot dat Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp vanavond alweer met z’n drieën aan tafel zitten https://t.co/t85N99zdwK reageer retweet
Wat betreft racisme zal dat absoluut lastiger worden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Logisch toch? Het wordt steeds absurder. Zelfs áls VI door zou gaan kunnen ze nooit meer spontaan reageren. Dat is na de laatste uitzending wel duidelijk. Met dank aan Genee en de mensen die in alles racisme zien is dit leuke programma waar nog niet met meel in de mond gesproken werd vermoord.
quote:
thnx had de memo gemist.quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot maandag 20.29 en dan nog even verder.
wie regelt linkje naar de stream!!quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:52 schreef Nober het volgende:
JAAÄAAAAAAAAAAAAAA
Dat heb je de afgelopen jaren toch wel kunnen zien? Ze maken óveral grappen over. Het is niet zo eenzijdig als je nu schetst.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat betreft racisme zal dat absoluut lastiger worden.
Ik denk dat ze nog steeds wel grappen kunnen maken over kabouter Wesley. Ze hebben toch wel een breder arsenaal dan alleen racistische of anti-homo grappen?
Vind jij dit seksistisch?quote:
De business club van Twente in Dordrecht?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:08 schreef RipCity het volgende:
vanavond alweer met z’n drieën aan tafel zitten https://t.co/t85N99zdwKreageer retweet
ze live streamen vanuit Dordrecht naar Twente.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De business club van Twente in Dordrecht?
Sander heeft er altijd heel veel moeite mee als iemand hem in een kamp zet terwijl hij zelf dat eigenlijk constant doet. Humor.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:14 schreef RipCity het volgende:
Na Arie Boomsma draait ook Quote- en Op1-ster Sander Schimmelpenninck in het debat rondom Veronica Inside. Hij hoopt dat de mannen van VI nog lang door mogen met hun programma. Dat geeft hij aan op Twitter. Sander genoot er vorige week nog openlijk van toen Oranje een boycot aankondigde tegen VI. “De reacties bewijzen, zoals vaker, de noodzaak van het bestrijden van de luidruchtige domheid van bejaard en tokkie Nederland“, liet hij neerbuigend weten.
De boycot namens Oranje steunde Sander van harte. “Hup Virgil Van Dijk“, riep de presentator van omroep WNL.
Sander had vorige week ook niet zo’n moeite met de hypocriete adverteerdersboycot van VI. “Ik ben ook niet voor adverteerdersboycotten, maar als je zwarte spelers constant beledigd, moet je hier niet van staan te kijken“, merkte hij op.
Nu, daags na de racismespecial van VI, denkt Sander Schimmelpenninck er ineens heel anders over. “Ik vond Veronica Inside eigenlijk hartstikke goed omgaan met de ophef, door de show op deze manier in te richten. En Harlequin was een ontdekking. Verder heb ik niks met adverteerdersbellen en hoop ik dat Johan en de rest nog lang mogen zeiken over mijn presentatiekunsten.”
Daarop merkt iemand kritisch op: “Drie dagen geleden was het nog ‘Hup Virgil’ en heb je de achterban van Johan als ‘tokkies’ weggezet. Erg consistent ben je niet he? Maakt je bijzonder ongeloofwaardig en daarmee niet minder huichelachtig dan Genee.”
Kritiek duldt Sander echter niet. Mensen die hem kritisch benaderen beschuldigt hij er steevast van een Tokkie te zijn of op Forum voor Democratie te stemmen. “Ik ben juist heel consistent, probleem is dat domme mensen als jij uitsluitend in kampen denken“, antwoordt hij denigrerend.
Sander: “Je kan heel goed begrijpen dat die internationals er klaar mee zijn én een hekel hebben aan NSB-erig adverteerdersbellen om iemand monddood te maken. Lastig hè, zelf nadenken? En voor wie zich met de lange witte teentjes aangesproken voelt door het woord tokkie: wie de schoen past, trekke hem aan.”
De houding van Sander wekt wel vaker ergernis op. Er is ook verbazing over het feit dat hij de doelgroep van zijn eigen WNL zo vaak beledigt. ‘Waarom heeft vrolijk rechts WNL een linkse activist als presentator?’, vraagt weekblad Elsevier zich af.
Ook daar is Sander niet van gediend: “Haha, kritiek op het eng-rechts van FvD maakt mij volgens de bedplassers van Elsevier een ‘linkse activist’. Het is droef, van instituut naar hitsende Baudetbode.”
Heb Schimmelpennick hoog zitten maar dit is een mooi staaltje klassenracisme.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:14 schreef RipCity het volgende:
Na Arie Boomsma draait ook Quote- en Op1-ster Sander Schimmelpenninck in het debat rondom Veronica Inside. Hij hoopt dat de mannen van VI nog lang door mogen met hun programma. Dat geeft hij aan op Twitter. Sander genoot er vorige week nog openlijk van toen Oranje een boycot aankondigde tegen VI. “De reacties bewijzen, zoals vaker, de noodzaak van het bestrijden van de luidruchtige domheid van bejaard en tokkie Nederland“, liet hij neerbuigend weten.
De boycot namens Oranje steunde Sander van harte. “Hup Virgil Van Dijk“, riep de presentator van omroep WNL.
Sander had vorige week ook niet zo’n moeite met de hypocriete adverteerdersboycot van VI. “Ik ben ook niet voor adverteerdersboycotten, maar als je zwarte spelers constant beledigd, moet je hier niet van staan te kijken“, merkte hij op.
Nu, daags na de racismespecial van VI, denkt Sander Schimmelpenninck er ineens heel anders over. “Ik vond Veronica Inside eigenlijk hartstikke goed omgaan met de ophef, door de show op deze manier in te richten. En Harlequin was een ontdekking. Verder heb ik niks met adverteerdersbellen en hoop ik dat Johan en de rest nog lang mogen zeiken over mijn presentatiekunsten.”
Daarop merkt iemand kritisch op: “Drie dagen geleden was het nog ‘Hup Virgil’ en heb je de achterban van Johan als ‘tokkies’ weggezet. Erg consistent ben je niet he? Maakt je bijzonder ongeloofwaardig en daarmee niet minder huichelachtig dan Genee.”
Kritiek duldt Sander echter niet. Mensen die hem kritisch benaderen beschuldigt hij er steevast van een Tokkie te zijn of op Forum voor Democratie te stemmen. “Ik ben juist heel consistent, probleem is dat domme mensen als jij uitsluitend in kampen denken“, antwoordt hij denigrerend.
Sander: “Je kan heel goed begrijpen dat die internationals er klaar mee zijn én een hekel hebben aan NSB-erig adverteerdersbellen om iemand monddood te maken. Lastig hè, zelf nadenken? En voor wie zich met de lange witte teentjes aangesproken voelt door het woord tokkie: wie de schoen past, trekke hem aan.”
De houding van Sander wekt wel vaker ergernis op. Er is ook verbazing over het feit dat hij de doelgroep van zijn eigen WNL zo vaak beledigt. ‘Waarom heeft vrolijk rechts WNL een linkse activist als presentator?’, vraagt weekblad Elsevier zich af.
Ook daar is Sander niet van gediend: “Haha, kritiek op het eng-rechts van FvD maakt mij volgens de bedplassers van Elsevier een ‘linkse activist’. Het is droef, van instituut naar hitsende Baudetbode.”
Links deugen rechts vullen. Zo doe je dat FvD tokkie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Sander is een compleet doorgedraaide mongool.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
twitter:classicomano twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:26:04@thijszonneveld Kap eens met die theatrale tweets. reageer retweet
ManiGodtwitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Wat een sneulul. Hij heeft toch ook zo'n obsessie met Lance Armstrong.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
Waarom is hij nog rullevant? Laat hem lekker volwassen mannen met veel te strakke broekjes op een fiets gaan bespreken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
Nestlé ligt zelf onder vuur o.a. wegens kinderarbeid maar ook omdat ze in California zoveel schoon water oppompen om in peperdure flesjes te verkopen terwijl het landschap verdroogt en de natives in dat gebied haast niets meer te drinken hebben. En hier in Nederland lopen ze mee te janken over een onbenullige opmerking van een oude man.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef Ronald het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:45 schreef Stofje het volgende:
Het AD: "Dossier ophef Veronica Inside"..
Wat is er eigenlijk veranderd in al die jaren?quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]twitter:classicomano twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:26:04@:thijszonneveld Kap eens met die theatrale tweets. reageer retweet
ManiGodtwitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@:classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Bij beide personen weinig.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk veranderd in al die jaren?
En met een noodgang ook nogquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]![]()
Wat een tering sneue bedoeling is dit land geworden.
Ook gewoon heel Veronicaquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:16 schreef Ronald het volgende:
*bedoeningquote:Op woensdag 24 juni 2020 14:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]![]()
Wat een tering sneue bedoeling is dit land geworden.
Dat probeer ik juist te zeggen, eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb je de afgelopen jaren toch wel kunnen zien? Ze maken óveral grappen over. Het is niet zo eenzijdig als je nu schetst.
Dan zouden ze dus niet meer spontaan kunnen zijn. Als je bij alles wat je zegt moet denken: oh jee, kan ik dit wel zeggen zonder dat er-vul maar een groep in-iemand heel boos op me word?quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik juist te zeggen, eigenlijk.
Er wordt gedaan alsof je nergens grappen meer over kunt maken, maar volgens mij valt dat allemaal best mee. Verreweg de meeste grappen die gemaakt zijn waren helemaal niet racistisch. En de racistische grappen waren niet bepaald sterk. Ze kunnen best zonder.
Iedereen is een beetje racistisch en hypocriet en selectief verontwaardigd, maar als je te druk bent met anderen daarvan betichten zie je dat bij jezelf blijkbaar niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk weleens dat mensen die overal racisme in zien zelf misschien een beetje racistisch zijn.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje racistisch en hypocriet en selectief verontwaardigd, maar als je te druk bent met anderen daarvan betichten zie je dat bij jezelf blijkbaar niet.
Terwijl dat eens erkennen volgens mij het begin is. En misschien kunnen we daarna weer eens normaal met elkaar praten in plaats van dat iedereen altijd in een bepaald kamp moet zitten met niets daar tussenin.
Dat is een aanname.quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zouden ze dus niet meer spontaan kunnen zijn. Als je bij alles wat je zegt moet denken: oh jee, kan ik dit wel zeggen zonder dat er-vul maar een groep in-iemand heel boos op me word?
Maandag dus Boekjes Inside.twitter:RTLBoulevard twitterde op woensdag 24-06-2020 om 15:34:47Wesley Sneijder onthult in zijn nieuwe biografie dat wodka lange tijd zijn beste vriend was. https://t.co/uatqUtnmlp #rtlboulevard reageer retweet
van vp , dat Dries een ratje is wisten we natuurlijk al, word nu even bevestigd door van Steequote:Van Stee woedend op Boussatta: 'Wat hij vertelt is pure onzin, echt onzin'
Gepubliceerd: Woensdag 24 juni 2020 om 15:15
Henk van Stee is woedend over de uitspraken van Dries Boussatta in de veelbesproken uitzending van Veronica Inside. De oud-international verkondigde volgens de technisch directeur van Sparta 'pure onzin' toen hij terugblikte op zijn vertrek bij AZ in 2001.
Boussatta vertelde dat hij negentien jaar geleden zijn contract bij AZ inleverde omdat hij was gekwetst door voorzitter Dirk Scheringa. "Ik had het beste contract, maar ik heb het voor zijn neus verscheurd. Hij had me zó diep geraakt. Voor mij was het een vorm van racisme", zei hij maandagavond.
Die opmerkingen zijn in het verkeerde keelgat geschoten bij Van Stee. Hij was destijds trainer van AZ en is verbolgen over het verhaal van Boussatta. "Hij heeft dit al vaker verteld en ik heb nooit gereageerd. Nu een keer wel. Wat hij vertelt is pure onzin. Echt onzin", reageert Van Stee in het Noordhollands Dagblad.
Boussatta besloot volgens Van Stee te vertrekken, omdat hij zijn basisplaats had verloren. "Hij mag allerlei lelijke dingen over me zeggen, dat ik een slechte trainer ben, prima. Maar om Scheringa en mij weg te zetten als racisten, dat slaat werkelijk helemaal nergens op."
"Hier bij Sparta werd er keihard om gelachen. Ze weten allemaal dat het absolute onzin is. Ik haal al jaren de ene allochtone speler na de andere. En over Scheringa kan ik best lelijke dingen zeggen, maar discriminerende of racistische opmerkingen heb ik van hem nooit gehoord."
Ah je hebt de comments ook gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nestlé ligt zelf onder vuur o.a. wegens kinderarbeid maar ook omdat ze in California zoveel schoon water oppompen om in peperdure flesjes te verkopen terwijl het landschap verdroogt en de natives in dat gebied haast niets meer te drinken hebben. En hier in Nederland lopen ze mee te janken over een onbenullige opmerking van een oude man.
https://www.theguardian.c(...)nestle-running-water
Klassieke achter-de-ellebogen-actie van een berber.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
van vp , dat Dries een ratje is wisten we natuurlijk al, word nu even bevestigd door van Stee
Hij is zelf een vorm van racismequote:Op woensdag 24 juni 2020 16:27 schreef michiel_merk het volgende:
' Hij had me zó diep geraakt. Voor mij was het een vorm van racisme", zei hij maandagavond'.
Dit is wel de crux he. Al die opgeblazen egotjes en lange teentjes zijn alsmaar gekwetst. Misschien moet de overheid maar eens gratis mentale weerbaarheid trainingen gaan aanbieden ipv de geschiedenis en het woordenboek herschrijven.quote:
Wijze woorden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 15:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje racistisch en hypocriet en selectief verontwaardigd, maar als je te druk bent met anderen daarvan betichten zie je dat bij jezelf blijkbaar niet.
Terwijl dat eens erkennen volgens mij het begin is. En misschien kunnen we daarna weer eens normaal met elkaar praten in plaats van dat iedereen altijd in een bepaald kamp moet zitten met niets daar tussenin.
Sowieso tot maandagquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zolang het nodig is. Daar is dit toch voor?
Dat viel me ook al op, vond het eerst wel een leuk ventje die grappig over wielrennen schreef. Maar nu is het een sneu gastje geworden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat een sneulul. Hij heeft toch ook zo'n obsessie met Lance Armstrong.
Nee. Het is de das omgedaan door Genee. Zo jammer. Ik kijk altijd uit naar de uitzendingen. Juist omdat ze daar niet zo krampachtig doen. Nou, nu kunnen ze niet anders meer dan over elk woord eerst nadenken dus wordt het een krampachtige boel met daarbij een stel mensen die elk woord wat de mannen zeggen beoordelen op racisme. Daar in feite op hópen zodat ze los kunnen gaan. Gelukkig is het bijna zomerstop. Kan iedereen zich beraden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zolang Genee blijft steken in het "ik heb er de afgelopen weken over nagedacht en GEVOEL GEVOEL GEVOEL" gezanik komt het nooit meer goed.
Hij heeft bij een hoop wielerfans afgedaan met dat boek over Thomas Dekkerquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, vond het eerst wel een leuk ventje die grappig over wielrennen schreef. Maar nu is het een sneu gastje geworden.
Oh dat was hij!quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij heeft bij een hoop wielerfans afgedaan met dat boek over Thomas Dekker
Zou Yolanthe ook kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:24 schreef Bolasie het volgende:
Maandag dus Boekjes Inside.twitter:RTLBoulevard twitterde op woensdag 24-06-2020 om 15:34:47Wesley Sneijder onthult in zijn nieuwe biografie dat wodka lange tijd zijn beste vriend was. https://t.co/uatqUtnmlp #rtlboulevard reageer retweet
Grote nieuws hiervan is dat Bas gewoon een vriendin heeft!!quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee nemen woensdagavond noodgedwongen weer plaats aan één tafel, voor een praatshow voor de businessclub van FC Twente. De rol van de presentator in de uitzending van Veronica Inside van afgelopen maandag schoot volledig in het verkeerde keelgat bij Johan Derksen en René van der Gijp. Genee legt in het radioprogramma Veronica Inside uit dat de door de vriendin van scheidsrechter Bas Nijhuis georganiseerde klus al maanden op het programma stond.
“Het is heel absurd, maar het probleem is: het stond al maanden en het wordt georganiseerd door de vriendin van Bas Nijhuis. Ze hebben al niet veel werk in coronatijd en ze zei: ‘Het is voor mij een hele belangrijke opdracht’. In principe hadden we alledrie zoiets van: dit heeft allemaal niet zoveel nut nu om daar te gaan zitten. Maar ja, toen heeft Chantal (de vriendin van Nijhuis, red.) Johan, René én mij gebeld en een dringend beroep op ons gedaan”, vertelt Genee. De presentator is van mening dat ‘je afspraken moet nakomen'. “Ik wilde sowieso gaan. Misschien maar met andere mensen, ik weet ook niet.”
Van der Gijp haalt flink uit naar Genee: ‘Hoe slecht kun je zijn?’
Lees hier de volledige reactie van René van der Gijp.Lees artikel
“Het is absurd, het is echt absurd. Ik hoop dat alle hectiek eromheen een beetje uitblijft. Surrealistisch is het gewoon”, zo blikt Genee voorzichtig vooruit op de praatshow, die via een livestream bij de businessclub van FC Twente gebracht gaat worden. De uitzending met Derksen, Genee en Van der Gijp zal niet in Hilversum worden opgenomen, maar in een ruimte in Dordrecht. Van der Gijp liet zich dinsdagavond in uiterst felle bewoordingen uit over de rol van Genee tijdens de speciale racisme-uitzending van Veronica Inside, waarin verder Wim Kieft, Dries Boussatta en Natacha Harlequin aanschoven.
Van der Gijp sprak tegenover RTL Boulevard van een ‘Joegoslavië-tribunaal’ van Genee en zei dat het wat hem betreft de laatste uitzending was geweest. “Dus dat maakte het ook zo lastig. Ik ging er vanuit dat hij niet zou komen, maar klaarblijkelijk heeft Chantal daar nog heel goed werk in gedaan. Ik vind dat je je afspraken moet nakomen en dat doen we dan ook”, benadrukt Genee. Hij had liever gehad dat Van der Gijp tijdens de uitzending al zijn ongenoegen had laten blijken.
“Wat René betreft: ik had liever gehad dat hij het in de uitzending al tegen me had gezegd in plaats van na afloop. Maar klaarblijkelijk was dat op dat moment lastig voor hem. Ik kan niet zoveel meer toevoegen aan wat ik dinsdag heb gezegd, ik vond dat ik die rol moest vertolken. Ik lees nu weer dat Angela de Jong (televisiecolumniste van het Algemeen Dagblad, red.) denkt dat ik er op uit was om het programma te laten eindigen, maar dat was juist niet het geval. Ik was juist bezig om het programma te laten bestaan”, besluit Genee.
Ik dacht dat Bas geen vriendin nodig had om klaar te komen maar een spiegeltje.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Grote nieuws hiervan is dat Bas gewoon een vriendin heeft!!
1:31 "doordat je wordt zwartgemaakt"quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
1:31 "doordat je wordt zwartgemaakt"
Dat is nu precies het punt. Iemand zwart maken geeft dus aan dat in ons taalgebruik "zwart" gelijk staat aan "kwaadaardig".
Verder hebben die adverteerders het volste recht om zich terug te trekken uit het programma. Dat is geen teloorgang van de vrijheid van meningsuiting. Ik word ook niet betaald om hier op FOK mijn mening te uiten. Je kunt ook zonder reclameblokken je mening geven.
Ik geloof dat jij het concept commerciële tv niet helemaal snapt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat is nu precies het punt. Iemand zwart maken geeft dus aan dat in ons taalgebruik "zwart" gelijk staat aan "kwaadaardig".
Verder hebben die adverteerders het volste recht om zich terug te trekken uit het programma. Dat is geen teloorgang van de vrijheid van meningsuiting. Ik word ook niet betaald om hier op FOK mijn mening te uiten. Je kunt ook zonder reclameblokken je mening geven.
Obsessief omdat iemand ergens over tweet? Wat ben jij dan met al je posts hier.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
Jouw mening raakt meestal kant noch wal, dus je mag blijven roeptoeteren tot je een ons weegt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Niet de eerste tweet die hij erover plaatst hoor. Thijs grijpt iedere kans die hij krijgt aan om Derksen af te zeiken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Obsessief omdat iemand ergens over tweet? Wat ben jij dan met al je posts hier.
Ik post alleen nieuws als VI-fan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Obsessief omdat iemand ergens over tweet? Wat ben jij dan met al je posts hier.
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Present.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:00 schreef RipCity het volgende:
Bij boulevard zodadelijk weer uitgebreide repo VI.
De zoveelste keer op de man.quote:
Zit je weer aantekeningen te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De zoveelste keer op de man.Verzin wat nieuws.
Thijjssie heeft over van alles en nog wat een mening en die wil hij (vermoeiend) vaak herhalen, maar volgens mij heeft hij niet zo vaak kritiek op VI toch? Al maakt hij dat de laatste dagen flink godquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik post alleen nieuws als VI-fan.
Hij post wekelijks negatieve zaken rondom VI die vaak kant nog wal raken waardoor je merkt dat die niet eens gekeken heeft maar wel een mening te spuiten heeft omdat die paar keer belachelijk is gemaakt.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De zoveelste keer op de man.Verzin wat nieuws.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zit je weer aantekeningen te maken?
Ik ben het niet eens met wat je zegt. Bij deze roep ik dus ook alle bedrijven op om niet meer te adverteren op fok.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Kun je eindelijk weer fatsoenlijk fok bezoeken een topic openen zonder allerlei gedoe!quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:23 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met wat je zegt. Bij deze roep ik dus ook alle bedrijven op om niet meer te adverteren op fok.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ook een gifje dat Rene ongemakkelijk in het haar van Wim zit?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Of: "je bent een bleekscheet" of "lijkwit" of "kaaskop". Wat errugquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Zoals een wijs man (Ice-T) ooit zei over tv en films: there's no black or white, there's just green.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:48 schreef Beathoven het volgende:
Hij vindt het allemaal prachtig deze commotie..
[ afbeelding ]
Even Genee het vuile werk laten doen om zogenaamd te tonen dat ze wel vraagtekens zetten.. Johan die even krampachtig in de verdediging schiet...
De zoveelste vraag of ze zullen doorgaan of stoppen, maar na een blik in de pot met goud toch weer besluiten te lijmen.
Zo rollen ze.
het is nog geen maandag hij kan een van Hanegemmetje doenquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:44 schreef Gehrman het volgende:
Sneijder schuift dus wel gewoon aan terwijl er regelmatig grappen over hem zijn gemaakt. Kunnen die andere crybaby's een voorbeeld aan nemen.
Dat is je goed recht. FOK kan die bedrijven wel missen. Want ik sta niet op de loonlijst. Maar wat denk je nou. Dat de directeur van ieder bedrijf bedrijf een telefoontje van Arie Boomsma afwacht en aan de hand van Arie's mening zijn marketingbudget aanpast?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:23 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met wat je zegt. Bij deze roep ik dus ook alle bedrijven op om niet meer te adverteren op fok.
Ik zou Wesley wel bij Business Class willen zien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is nog geen maandag hij kan een van Hanegemmetje doen
Ik denk dat jij onderschat hoe de media werkt. Arie heeft een tig aantal volgers op instagram. Als hij dan met een tekst van racisme en homofobie, dan duikt de media daar graag op want racisme is nu eenmaal het gesprek van de dag. En daar wordt gretig mee gescoord.. helemaal omdat tvland bestaat uit deugvolk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. FOK kan die bedrijven wel missen. Want ik sta niet op de loonlijst. Maar wat denk je nou. Dat de directeur van ieder bedrijf bedrijf een telefoontje van Arie Boomsma afwacht en aan de hand van Arie's mening zijn marketingbudget aanpast?
Die bedrijven vonden (met of zonder Arie's goedkeuring) de grappen van Johan al niet meer zo leuk en schijnbaar zijn er toch genoeg mensen die de grappen wellicht ook niet zo leuk vinden, anders zouden de bedrijven niet stoppen met adverteren. De bedrijven zijn voor hun producten niet afhankelijk van Arie, wel van de meerderheid van de Nederlanders. Wellicht dat de meeste lieden die hier op FOK zitten de gemiddelde Nederlander iets te veel pro-Johan inschatten.
Arie kan alleen maar succes hebben als hij een groot aantal aanhangers heeft. En die zijn interessant als consument. Schijnbaar is de gemiddelde Nederlander qua mening meer richting Arie dan Johan. Bedrijven kiezen voor het geld. Ja, daardoor kiezen ze voor de voorkeur van de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:09 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onderschat hoe de media werkt. Arie heeft een tig aantal volgers op instagram. Als hij dan met een tekst van racisme en homofobie, dan duikt de media daar graag op want racisme is nu eenmaal het gesprek van de dag. En daar wordt gretig mee gescoord.. helemaal omdat tvland bestaat uit deugvolk.
Arie maakt dus misbruik van de situatie door bedrijven onder druk te zetten vanwege een maatschappelijk beladen onderwerp. En bedrijven kiezen nu eenmaal voor geld. Maar dat wist je al. Welke arm zou jij opsteken in de oorlog?
Bedrijven zijn schijnheilig en hypocriet. Als je dat niet inziet dan heb je gewoon een bord voor je kop.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Arie kan alleen maar succes hebben als hij een groot aantal aanhangers heeft. En die zijn interessant als consument. Schijnbaar is de gemiddelde Nederlander qua mening meer richting Arie dan Johan. Bedrijven kiezen voor het geld. Ja, daardoor kiezen ze voor de voorkeur van de gemiddelde Nederlander.
Nogmaals: de gemiddelde Nederlander schijnt toch linkser te zijn dan je denkt. Bedrijven verdienen hun geld met de verkoop van spullen aan "het volk" en niet aan die paar deugers in de media en ook niet Arie met zijn volgers.
Heeft een boek te promoten toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:44 schreef Gehrman het volgende:
Sneijder schuift dus wel gewoon aan terwijl er regelmatig grappen over hem zijn gemaakt. Kunnen die andere crybaby's een voorbeeld aan nemen.
Zespri wil een grotere groep bereiken dan alleen het VIracistenleger.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Zespri heeft ook kiwi's te verkopen
Bossie moet ze gewoon alle drie een koek verkopen en zeggen dat ze een beetje normaal moeten doen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:16 schreef RipCity het volgende:
Jan Boskamp: ‘Ik heb veel ruzietjes meegemaakt, maar dit is ongezien’
https://www.ad.nl/show/ja(...)s-ongezien~ae8bb561/
Sneijder is meerdere keren gevraagd, maar wilde nooit langskomen, maar als er een boekje te verkopen valt, wordt het opeens anders..quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus? Zespri heeft ook kiwi's te verkopen
Bij warm weer kan je beter geen make-up dragen en in plaats hiervan een aantal handige alternatieven gebruiken.quote:
Dat werd destijds ook gezegd over de ruzie tussen Gijpie en Derksen in 2014, dat kwam ook weer goed.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:16 schreef RipCity het volgende:
Jan Boskamp: ‘Ik heb veel ruzietjes meegemaakt, maar dit is ongezien’
https://www.ad.nl/show/ja(...)s-ongezien~ae8bb561/
goeie tips. Wat zeggen ze over pruiken?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij warm weer kan je beter geen make-up dragen en in plaats hiervan een aantal handige alternatieven gebruiken.
Ze willen een wit voetje halen bij BLM gekkies.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zespri wil een grotere groep bereiken dan alleen het VIracistenleger.
Bossie zijn geheugen is niet meer zo goed? Je zou inderdaad denken dat 2014 voor hem niet overtroffen kan worden, hij zat aan tafel met gasten die elkaar nog niet eens aan wilden kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat werd destijds ook gezegd over de ruzie tussen Gijpie en Derksen in 2014, dat kwam ook weer goed.
Al is misschien de noodzaak voor Derksen om het weer goed te maken wat minder dan toen.
Bedrijven willen winst maken. En dus passen ze zich aan aan de meerderheid van "het volk". Bedrijven zijn geen actievoerders en zijn er ook niet op uit om de maatschappij te veranderen. Blijkbaar is de meerderheid van de Nederlanders van mening dat de grapjes van Johan Derksen toch niet zo leuk zijn. En de bedrijven volgen dan gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:19 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Bedrijven zijn schijnheilig en hypocriet. Als je dat niet inziet dan heb je gewoon een bord voor je kop.
Zodra een minderheid begint te roeptoeteren, dan schieten bedrijven vol in de ankers om niet tegen tere zieltjes aan te trappen. Gewoon een simpel optelsom wat we al vaak genoeg hebben gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Bedrijven willen winst maken. En dus passen ze zich aan aan de meerderheid van "het volk". Bedrijven zijn geen actievoerders en zijn er ook niet op uit om de maatschappij te veranderen. Blijkbaar is de meerderheid van de Nederlanders van mening dat de grapjes van Johan Derksen toch niet zo leuk zijn. En de bedrijven volgen dan gewoon.
Ah varkenskop, altijd lachen.quote:
I call BS! Dit gaan ze nog de hele week "uitvechten" in de media, maar die schuiven maandag braaf aan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:39 schreef Newone82 het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)omende-uitzending-te
RIP VI.
Heb je een keertje een uitzending met Sneijder en Jansma, gaat hij niet door!quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:39 schreef Newone82 het volgende:
RIP VI.
Wat is dit voor geestesdode 'interviewer' ?quote:
Hoop dat de uitzending doorgaat. Kan zomaar weer een memorabele wordenquote:Op woensdag 24 juni 2020 20:39 schreef Newone82 het volgende:
RIP VI.
quote:Jan Boskamp over toekomst VI: ’Ik vrees dat het over is’
Komt er na 20 jaar een einde aan de voetbaltalkshow Veronica Inside? Volgens Jan Boskamp, die geregeld aanschuift bij het populaire programma, is die kans aanwezig. ,,Ik heb al veel ruzietjes meegemaakt, maar dit is ongezien.”
De speciale aflevering van Veronica Inside die in het teken stond van racisme moest leiden tot verbinding, maar zorgde er juist voor dat Johan Derksen en René van der Gijp niets meer te maken willen hebben met presentator Wilfred Genee.
,,Ik vrees dat het over is”, vertelt Boskamp aan Het Laatste Nieuws. „Dit is niet gespeeld, hoor. Ik heb al veel ruzietjes meegemaakt, want meestal zit ik er middenin, maar dit is ongezien. Die drie zijn niet de beste vrienden, maar ze weten wat ze aan elkaar hebben. Ik denk niet dat ze nog samen op vakantie zullen gaan.”
Boskamp denkt dat er te veel is gebeurd om nog door te gaan. ,,Maandag is normaal gesproken hun laatste show van het seizoen, maar er is mij nog niets gevraagd naar volgend jaar toe. Met de coronatoestanden zat ik er de laatste tijd minder.”
https://www.telegraaf.nl/(...)rees-dat-het-over-is
https://www.telegraaf.nl/(...)op-zijn-bek-geslagenquote:Het is maar goed dat er maandag tijdens Veronica Inside geen reclameblok was ingepland. „Dan had Johan Wilfred op zijn bek geslagen en was daarna weggegaan en ik waarschijnlijk ook”, aldus René van der Gijp woensdagavond voorafgaand aan een optreden via een livestream voor businessclubleden van FC Twente op een bedrijventerrein in Dordrecht.
RENE KOMT MAANDAG NIETquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:06 schreef RipCity het volgende:
Dennis verrast de grote drie:
https://www.facebook.com/(...)8921924753/?vh=e&d=n
Michel ziet de zilvervloot alweer binnenvaren .quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:06 schreef RipCity het volgende:
gewoon lekker Helene laten presenteren met Hansie Hansie Kale Kees en Kabouter Wesley. Lekker beetje ouwehoeren over dat boekjequote:
3 dagen wachten, dan komt het pas op Twitter als mensen het fragment hebben gezien ipv de hele uitzending.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:23 schreef Nober het volgende:
Seedorf = Druiloor
In afwachting van de ophef.
Wilfred ook niet even Dennis te woord staanquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:06 schreef RipCity het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:06 schreef RipCity het volgende:
Nog ff de boel opstoken, goed voor kijkcijfers Maandag (als het door gaat)bron VPquote:BREAKING NEWSDerksen: "We hebben Talpa gevraagd of ze de show van maandag willen schrappen"
Derksen wil laatste seizoensafsluiter overslaan: 'Hebben we Talpa gevraagd'
Gepubliceerd: Wo 24-06-2020 om 21:26
Johan Derksen heeft niet veel trek in de laatste Veronica Inside-uitzending van het seizoen. De nestor van de talkshow heeft producent Talpa zelfs verzocht om een streep door de uitzending van maandag 29 juni te zetten.
Dit laat hij woensdag weten aan RTL Boulevard. "We hebben Talpa gevraagd of ze de show van maandag willen schrappen. Ik heb nog geen antwoord gehad", aldus Derksen. "René en ik willen het even laten bezinken, maar we hebben er vooralsnog geen zin in om aanwezig te zijn."
Dat gelovenquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:36 schreef Kamover het volgende:
Johan wil maandag ook niet komen, Gijp komt dus sowieso niet
Zou mooi zijn als ze de rollen omdraaien en dan Genee helemaal gek maken. Dat ze hem gaan verrassen met gasten die hem even het vuur aan de schenen leggen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:36 schreef DKUp het volgende:
Maandag gewoon door laten gaan en dan vuurwerk
Ach voordat het maandag is zullen ze nog wel een keer of vier van gedachten veranderenquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:36 schreef Kamover het volgende:
Johan wil maandag ook niet komen, Gijp komt dus sowieso niet
Nou het is ieder geval een grote hype. Ik denk dat ome John wel bereid is om wat biljetten onder de tafel aan te geven in ruil voor die laatste show. Ik denk maandag ook weer minstens 1 miljoen kijkersquote:
Willem van Hanegem, Gordonquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:38 schreef Kamover het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze de rollen omdraaien en dan Genee helemaal gek maken. Dat ze hem gaan verrassen met gasten die hem even het vuur aan de schenen leggen.
Genee lijkt wel enigszins aangeslagen nuquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach voordat het maandag is zullen ze nog wel een keer of vier van gedachten veranderen
Leek alsof die moest jankenquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:40 schreef Kamover het volgende:
[..]
Genee lijkt wel enigszins aangeslagen nu
Van Hanegem zou wel vuurwerk zijn.quote:
Zou er maandag wel een uitzending zijn dan zou het een ongemakkelijk zooitje worden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach voordat het maandag is zullen ze nog wel een keer of vier van gedachten veranderen
Waarom leeft bij velen die focus op kijkcijfers? Ze hebben nog een jarenlang contract en er zijn geen commercials. Totaal niet rullevant.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nog ff de boel opstoken, goed voor kijkcijfers Maandag (als het door gaat)bron VP
Idd,,gewoon lekker zomerstop en dan over paar weken weer eens kijken hoe de vlag erbij hangt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou er maandag wel een uitzending zijn dan zou het een ongemakkelijk zooitje worden.
Gijp zn moodswings serieus nemenquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:43 schreef Bolasie het volgende:
Als Gijp er maandag toch zit, neem ik hem niet meer serieus.
Denk dat het bij de heren, en John de Mol wel leeftquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom leeft bij velen die focus op kijkcijfers? Ze hebben nog een jarenlang contract en er zijn geen commercials. Totaal niet rullevant.
En wie gaat er presenteren?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:44 schreef Steven_Stil het volgende:
Kieft en Kraay erbij, probleem opgelost.
RIP VIquote:
dat is wel een goede.ook zo lekker achterbaksquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Opvolger Genee JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Zulke lieve mensen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GENEE GENEE JE MOEDER HEEFT EEN SNOR!
Dit is veel erger dan al die eerdere fitties. Dit is echt nsb idd. Vooraf niet melden wie er komt zitten etc, lekker man.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie kunnen alles tegen mij zeggen maar dit is gewoon klaar. Natuurlijk was de Heerenveen-gate tussen Johan en Wilfred heftig en zo ook de column van Johan over René in Wk 2014 maar dit is veel fundamenteler. Als Gijpie 10 minuten voor de camera Wilfred zwart maakt en hem NSB'er noemt, dan kan niemand mij vertellen dat dit ooit nog goedkomt.
Bedankt Wilfred!!!!
Je mag niet schreeuwen van Rutte.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GENEE GENEE JE MOEDER HEEFT EEN SNOR!
Heel Mongolie en delen van Siberie liggen vol met accu-afval van die elektro autotjes, lekker man.quote:
De vertrouwensband is anders wel flink beschadigd. Wilfred was met deze uitzending alleen maar bezig om zijn straatje schoon te vegen voor eventuele toekomstige klussen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:51 schreef BobW het volgende:
Ze laten zich wel kennen zegGenee deed het niet heel handig maar nu overdrijven ze wel heel erg. Gijp kan nergens tegen
Denk in dit geval niet. Andere categorie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
Wow Genee wordt wel afgemaakt door Gijp
Maar goed die kan ook zo weer omslaan
Sneijdertje kan toch gewoon op schoot?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Gijpie is wel echt boos. En wil er maandag met Sneijdertje niet gaan zitten...
Ze hebben contractueel geen keus verderquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Gijpie is wel echt boos. En wil er maandag met Sneijdertje niet gaan zitten...
En dan zijn er nog mensen die denken dat alle ruzies van VI ingestudeerd zijn.quote:
Eensquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie kunnen alles tegen mij zeggen maar dit is gewoon klaar. Natuurlijk was de Heerenveen-gate tussen Johan en Wilfred heftig en zo ook de column van Johan over René in Wk 2014 maar dit is veel fundamenteler. Als Gijpie 10 minuten voor de camera Wilfred zwart maakt en hem NSB'er noemt, dan kan niemand mij vertellen dat dit ooit nog goedkomt.
Bedankt Wilfred!!!!
Wel lief van Gijp dat die naar Twente gaat omdat hij niet wil dat mensen claims krijgen van tonnetjes etc.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die denken dat alle ruzies van VI ingestudeerd zijn.
Eindtune De Toreador?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:55 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze wel eindigen zoals ik altijd al gedacht met een hoop ruzie. Beetje zoals Vermeegen en Spaan
Maar het programma mag nu blijven, terwijl hij de bom onder het programma heeft gelegd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:55 schreef KennyPowers het volgende:
Vind het ook wel prima verder. Alleen jammer dat Arie Boomsma nu wint.
Dit gaat niet goedquote:
Keelklachten en hoesten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze hebben contractueel geen keus verder
Wilfred kwam met vragen vanuit het andere kamp en Johan kwam daar prima uit vind ik. De manier waarop kon wel beter, maar daar kom je professioneel wel uitquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De vertrouwensband is anders wel flink beschadigd. Wilfred was met deze uitzending alleen maar bezig om zijn straatje schoon te vegen voor eventuele toekomstige klussen.
Die heeft aan de lopende band sigaren gerooktquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Heeft de vrouw van Johan trouwens over zn bek lopen zeiken? Gele onderkant snor genot.
Heb je nog nooit een rooksnor gezien? Kom je wel buiten?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Heeft de vrouw van Johan trouwens over zn bek lopen zeiken? Gele onderkant snor genot.
Het probleem is vooral dat men niet wist dat Wilfred allerlei gasten uitnodigde zonder hen op de hoogte te stellen. Uiteraard deugmensjes die het met Wilfred eens zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Wilfred kwam met vragen vanuit het andere kamp en Johan kwam daar prima uit vind ik. De manier waarop kon wel beter, maar daar kom je professioneel wel uit
Gijp is eigenlijk sowieso geen partij hier dus dat hij zich zo druk maakt snap ik niet.
Tuurlijk wel ouwe dibbes. Misschien is het een type Paay je weet het niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een rooksnor gezien? Kom je wel buiten?
De manier waarop en de toon die hij zette was echt een dolk in Derksens rug. Tuurlijk kan Derksen daar prima mee overweg. De manier waarop is het probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:57 schreef BobW het volgende:
[..]
Wilfred kwam met vragen vanuit het andere kamp en Johan kwam daar prima uit vind ik. De manier waarop kon wel beter, maar daar kom je professioneel wel uit
Gijp is eigenlijk sowieso geen partij hier dus dat hij zich zo druk maakt snap ik niet.
Volgens mij mis jij de helft ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:51 schreef BobW het volgende:
Ze laten zich wel kennen zegGenee deed het niet heel handig maar nu overdrijven ze wel heel erg. Gijp kan nergens tegen
Denk dat de vertrouwensband in 2014 ook vrij broos wasquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De vertrouwensband is anders wel flink beschadigd. Wilfred was met deze uitzending alleen maar bezig om zijn straatje schoon te vegen voor eventuele toekomstige klussen.
Idd. We hadden hem in mekaar geslagen. Had dan zo’n grote bek gehad in de studio. Nee, daar doen Johan en Renee lekker hypocriet mee lullen. Was dan opgestaan en weg gelopen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:51 schreef BobW het volgende:
Wat Gijp ook zegt; je moet een team zijn. En nu 1 van het team op deze manier zijn medespelers te grazen neemt zorgt ervoor dat niemand hem meer vertrouwt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:00 schreef Poefbank het volgende:
[..]
De manier waarop en de toon die hij zette was echt een dolk in Derksens rug. Tuurlijk kan Derksen daar prima mee overweg. De manier waarop is het probleem.
Dat Gijp nergens tegen kan, is wel een feit natuurlijk, dat heeft het verleden wel bewezen en ook uit z’n boeken bijvoorbeeld..quote:
Een team.. Dat zijn ze minimaal de helft van het jaar sowieso al niet. Laten we het ook weer niet overdrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat Gijp ook zegt; je moet een team zijn. En nu 1 van het team op deze manier zijn medespelers te grazen neemt zorgt ervoor dat niemand hem meer vertrouwt.
Als een klein kind stampvoetend weglopen heb je enkel jezelf mee als je volwassen bent en wil dat mensen je serieus blijven nemen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:03 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Idd. We hadden hem in mekaar geslagen. Had dan zo’n grote bek gehad in de studio. Nee, daar doen Johan en Renee lekker hypocriet mee lullen. Was dan opgestaan en weg gelopen.
Ja niet iedereen is zo sterk om live op tv er iets van te durven/kunnen zeggen. Maar dan heeft hij nu nog wel gelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat Gijp nergens tegen kan, is wel een feit natuurlijk, dat heeft het verleden wel bewezen en ook uit z’n boeken bijvoorbeeld..
Een dag van te voren bij Johan thuis langs gaan en hem niet vertellen dat er een dag later twee extra mensen waaronder een haatmarokkaan aan tafel zitten en de hele opzet van de show anders is is wel een behoorlijke naaistreek. Het feit dat Genee ervan geniet als Johan verkeerde grappen maakt en dan een week later heel hypocriet Johan de les gaat lezen wordt hem ook terecht kwalijk genomen. Hij is zelf de aangever van die grappen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:51 schreef BobW het volgende:
Nee, dit achteraf geneuzel is volwassen willen we zeggen. Huilie gedrag. Had dit dan aan tafel besproken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als een klein kind stampvoetend weglopen heb je enkel jezelf mee als je volwassen bent en wil dat mensen je serieus blijven nemen.
Dan zijn de racisme schreeuwers ook huilers begrijp ik? Lopen ook nooit van het veld etc etc. Wel schreeuwen op social media genot.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, dit achteraf geneuzel is volwassen willen we zeggen. Huilie gedrag. Had dit dan aan tafel besproken.
Vanmiddag gepost, Gijp zegt nu ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zolang Genee blijft steken in het "ik heb er de afgelopen weken over nagedacht en GEVOEL GEVOEL GEVOEL" gezanik komt het nooit meer goed.
Maar daar zat een Marokkaan doorheen te schreeuwen dus daar konden ze die discussie niet voeren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee, dit achteraf geneuzel is volwassen willen we zeggen. Huilie gedrag. Had dit dan aan tafel besproken.
Gijp lulde anders aardig mee en was opeens heel braaf. Net zo hypocriet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zijn de racisme schreeuwers ook huilers begrijp ik? Lopen ook nooit van het veld etc etc. Wel schreeuwen op social media genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |