abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 16:39:50 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_193769928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:27 schreef michiel_merk het volgende:
' Hij had me zó diep geraakt. Voor mij was het een vorm van racisme", zei hij maandagavond'.
Hij is zelf een vorm van racisme :r .
pi_193769956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:27 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

omdat hij was gekwetst

Dit is wel de crux he. Al die opgeblazen egotjes en lange teentjes zijn alsmaar gekwetst. Misschien moet de overheid maar eens gratis mentale weerbaarheid trainingen gaan aanbieden ipv de geschiedenis en het woordenboek herschrijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2020 16:42:18 ]
pi_193770081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Iedereen is een beetje racistisch en hypocriet en selectief verontwaardigd, maar als je te druk bent met anderen daarvan betichten zie je dat bij jezelf blijkbaar niet.

Terwijl dat eens erkennen volgens mij het begin is. En misschien kunnen we daarna weer eens normaal met elkaar praten in plaats van dat iedereen altijd in een bepaald kamp moet zitten met niets daar tussenin.
Wijze woorden.
  woensdag 24 juni 2020 @ 16:55:08 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193770151
Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee nemen woensdagavond noodgedwongen weer plaats aan één tafel, voor een praatshow voor de businessclub van FC Twente. De rol van de presentator in de uitzending van Veronica Inside van afgelopen maandag schoot volledig in het verkeerde keelgat bij Johan Derksen en René van der Gijp. Genee legt in het radioprogramma Veronica Inside uit dat de door de vriendin van scheidsrechter Bas Nijhuis georganiseerde klus al maanden op het programma stond.

“Het is heel absurd, maar het probleem is: het stond al maanden en het wordt georganiseerd door de vriendin van Bas Nijhuis. Ze hebben al niet veel werk in coronatijd en ze zei: ‘Het is voor mij een hele belangrijke opdracht’. In principe hadden we alledrie zoiets van: dit heeft allemaal niet zoveel nut nu om daar te gaan zitten. Maar ja, toen heeft Chantal (de vriendin van Nijhuis, red.) Johan, René én mij gebeld en een dringend beroep op ons gedaan”, vertelt Genee. De presentator is van mening dat ‘je afspraken moet nakomen'. “Ik wilde sowieso gaan. Misschien maar met andere mensen, ik weet ook niet.”

Van der Gijp haalt flink uit naar Genee: ‘Hoe slecht kun je zijn?’
Lees hier de volledige reactie van René van der Gijp.Lees artikel
“Het is absurd, het is echt absurd. Ik hoop dat alle hectiek eromheen een beetje uitblijft. Surrealistisch is het gewoon”, zo blikt Genee voorzichtig vooruit op de praatshow, die via een livestream bij de businessclub van FC Twente gebracht gaat worden. De uitzending met Derksen, Genee en Van der Gijp zal niet in Hilversum worden opgenomen, maar in een ruimte in Dordrecht. Van der Gijp liet zich dinsdagavond in uiterst felle bewoordingen uit over de rol van Genee tijdens de speciale racisme-uitzending van Veronica Inside, waarin verder Wim Kieft, Dries Boussatta en Natacha Harlequin aanschoven.

Van der Gijp sprak tegenover RTL Boulevard van een ‘Joegoslavië-tribunaal’ van Genee en zei dat het wat hem betreft de laatste uitzending was geweest. “Dus dat maakte het ook zo lastig. Ik ging er vanuit dat hij niet zou komen, maar klaarblijkelijk heeft Chantal daar nog heel goed werk in gedaan. Ik vind dat je je afspraken moet nakomen en dat doen we dan ook”, benadrukt Genee. Hij had liever gehad dat Van der Gijp tijdens de uitzending al zijn ongenoegen had laten blijken.

“Wat René betreft: ik had liever gehad dat hij het in de uitzending al tegen me had gezegd in plaats van na afloop. Maar klaarblijkelijk was dat op dat moment lastig voor hem. Ik kan niet zoveel meer toevoegen aan wat ik dinsdag heb gezegd, ik vond dat ik die rol moest vertolken. Ik lees nu weer dat Angela de Jong (televisiecolumniste van het Algemeen Dagblad, red.) denkt dat ik er op uit was om het programma te laten eindigen, maar dat was juist niet het geval. Ik was juist bezig om het programma te laten bestaan”, besluit Genee.
  Admin woensdag 24 juni 2020 @ 16:57:59 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193770188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zolang het nodig is. Daar is dit toch voor?
Sowieso tot maandag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_193770192
Zolang Genee blijft steken in het "ik heb er de afgelopen weken over nagedacht en GEVOEL GEVOEL GEVOEL" gezanik komt het nooit meer goed.
  Admin woensdag 24 juni 2020 @ 17:01:20 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193770247
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Wat een sneulul. Hij heeft toch ook zo'n obsessie met Lance Armstrong.
Dat viel me ook al op, vond het eerst wel een leuk ventje die grappig over wielrennen schreef. Maar nu is het een sneu gastje geworden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 17:06:52 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_193770321
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zolang Genee blijft steken in het "ik heb er de afgelopen weken over nagedacht en GEVOEL GEVOEL GEVOEL" gezanik komt het nooit meer goed.
Nee. Het is de das omgedaan door Genee. Zo jammer. Ik kijk altijd uit naar de uitzendingen. Juist omdat ze daar niet zo krampachtig doen. Nou, nu kunnen ze niet anders meer dan over elk woord eerst nadenken dus wordt het een krampachtige boel met daarbij een stel mensen die elk woord wat de mannen zeggen beoordelen op racisme. Daar in feite op hópen zodat ze los kunnen gaan. Gelukkig is het bijna zomerstop. Kan iedereen zich beraden.
pi_193770358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op, vond het eerst wel een leuk ventje die grappig over wielrennen schreef. Maar nu is het een sneu gastje geworden.
Hij heeft bij een hoop wielerfans afgedaan met dat boek over Thomas Dekker
  Admin woensdag 24 juni 2020 @ 17:10:39 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_193770378
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:09 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Hij heeft bij een hoop wielerfans afgedaan met dat boek over Thomas Dekker
Oh dat was hij!
Dan is het een lul.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:10:59 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193770386
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:24 schreef Bolasie het volgende:
RTLBoulevard twitterde op woensdag 24-06-2020 om 15:34:47 Wesley Sneijder onthult in zijn nieuwe biografie dat wodka lange tijd zijn beste vriend was. https://t.co/uatqUtnmlp #rtlboulevard reageer retweet
Maandag dus Boekjes Inside.
Zou Yolanthe ook kijken :?
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:22:10 #137
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_193770515
Woensdag meldt het Algemeen Dagblad dat het plan van Talpa was om het trio een dagelijkse talkshow op SBS 6 te geven. Derksen zag het plan dus zitten, maar Genee en Van der Gijp niet. Komende maandag is voorlopig de laatste uitzending van Veronica Inside. Talpa verwacht dat het programma na de zomerstop met dezelfde drie mannen zal worden voortgezet.
AFCA!
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:25:37 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_193770771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee nemen woensdagavond noodgedwongen weer plaats aan één tafel, voor een praatshow voor de businessclub van FC Twente. De rol van de presentator in de uitzending van Veronica Inside van afgelopen maandag schoot volledig in het verkeerde keelgat bij Johan Derksen en René van der Gijp. Genee legt in het radioprogramma Veronica Inside uit dat de door de vriendin van scheidsrechter Bas Nijhuis georganiseerde klus al maanden op het programma stond.

“Het is heel absurd, maar het probleem is: het stond al maanden en het wordt georganiseerd door de vriendin van Bas Nijhuis. Ze hebben al niet veel werk in coronatijd en ze zei: ‘Het is voor mij een hele belangrijke opdracht’. In principe hadden we alledrie zoiets van: dit heeft allemaal niet zoveel nut nu om daar te gaan zitten. Maar ja, toen heeft Chantal (de vriendin van Nijhuis, red.) Johan, René én mij gebeld en een dringend beroep op ons gedaan”, vertelt Genee. De presentator is van mening dat ‘je afspraken moet nakomen'. “Ik wilde sowieso gaan. Misschien maar met andere mensen, ik weet ook niet.”

Van der Gijp haalt flink uit naar Genee: ‘Hoe slecht kun je zijn?’
Lees hier de volledige reactie van René van der Gijp.Lees artikel
“Het is absurd, het is echt absurd. Ik hoop dat alle hectiek eromheen een beetje uitblijft. Surrealistisch is het gewoon”, zo blikt Genee voorzichtig vooruit op de praatshow, die via een livestream bij de businessclub van FC Twente gebracht gaat worden. De uitzending met Derksen, Genee en Van der Gijp zal niet in Hilversum worden opgenomen, maar in een ruimte in Dordrecht. Van der Gijp liet zich dinsdagavond in uiterst felle bewoordingen uit over de rol van Genee tijdens de speciale racisme-uitzending van Veronica Inside, waarin verder Wim Kieft, Dries Boussatta en Natacha Harlequin aanschoven.

Van der Gijp sprak tegenover RTL Boulevard van een ‘Joegoslavië-tribunaal’ van Genee en zei dat het wat hem betreft de laatste uitzending was geweest. “Dus dat maakte het ook zo lastig. Ik ging er vanuit dat hij niet zou komen, maar klaarblijkelijk heeft Chantal daar nog heel goed werk in gedaan. Ik vind dat je je afspraken moet nakomen en dat doen we dan ook”, benadrukt Genee. Hij had liever gehad dat Van der Gijp tijdens de uitzending al zijn ongenoegen had laten blijken.

“Wat René betreft: ik had liever gehad dat hij het in de uitzending al tegen me had gezegd in plaats van na afloop. Maar klaarblijkelijk was dat op dat moment lastig voor hem. Ik kan niet zoveel meer toevoegen aan wat ik dinsdag heb gezegd, ik vond dat ik die rol moest vertolken. Ik lees nu weer dat Angela de Jong (televisiecolumniste van het Algemeen Dagblad, red.) denkt dat ik er op uit was om het programma te laten eindigen, maar dat was juist niet het geval. Ik was juist bezig om het programma te laten bestaan”, besluit Genee.
Grote nieuws hiervan is dat Bas gewoon een vriendin heeft!!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:40:22 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193770781
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:39 schreef RipCity het volgende:

[..]

Grote nieuws hiervan is dat Bas gewoon een vriendin heeft!!
Ik dacht dat Bas geen vriendin nodig had om klaar te komen maar een spiegeltje.
pi_193770871
Hij vindt het allemaal prachtig deze commotie..


Even Genee het vuile werk laten doen om zogenaamd te tonen dat ze wel vraagtekens zetten.. Johan die even krampachtig in de verdediging schiet...

De zoveelste vraag of ze zullen doorgaan of stoppen, maar na een blik in de pot met goud toch weer besluiten te lijmen.

Zo rollen ze.
pi_193770873
quote:
1:31 "doordat je wordt zwartgemaakt"

Dat is nu precies het punt. Iemand zwart maken geeft dus aan dat in ons taalgebruik "zwart" gelijk staat aan "kwaadaardig".

Verder hebben die adverteerders het volste recht om zich terug te trekken uit het programma. Dat is geen teloorgang van de vrijheid van meningsuiting. Ik word ook niet betaald om hier op FOK mijn mening te uiten. Je kunt ook zonder reclameblokken je mening geven.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193770888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

1:31 "doordat je wordt zwartgemaakt"

Dat is nu precies het punt. Iemand zwart maken geeft dus aan dat in ons taalgebruik "zwart" gelijk staat aan "kwaadaardig".

Verder hebben die adverteerders het volste recht om zich terug te trekken uit het programma. Dat is geen teloorgang van de vrijheid van meningsuiting. Ik word ook niet betaald om hier op FOK mijn mening te uiten. Je kunt ook zonder reclameblokken je mening geven.
:')
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:50:29 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_193770892
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

1:31 "doordat je wordt zwartgemaakt"

Dat is nu precies het punt. Iemand zwart maken geeft dus aan dat in ons taalgebruik "zwart" gelijk staat aan "kwaadaardig".

Verder hebben die adverteerders het volste recht om zich terug te trekken uit het programma. Dat is geen teloorgang van de vrijheid van meningsuiting. Ik word ook niet betaald om hier op FOK mijn mening te uiten. Je kunt ook zonder reclameblokken je mening geven.
Ik geloof dat jij het concept commerciële tv niet helemaal snapt.
pi_193770906
Die dagelijkse talkshow zonder een EK/WK met Oranje zou een flop geweest zijn. Wel apart dat juist Johan er zo'n voorstander van was, hij klaagt nu al STEEN EN BEEN dat hij twee keer per week naar Hilversum moet reizen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 24 juni 2020 @ 17:52:51 #146
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193770920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 13:37 schreef RipCity het volgende:
Thijsje is obsessief bezig. Zit wel heel diep bij ‘m..

thijszonneveld twitterde op woensdag 24-06-2020 om 10:00:23 Als anderen boos of gekwetst zijn: niet miepen, lagaanjoh, het is maar kroegpraat.

Als het om de heren zelf gaat: 😭😭😭😭😭

#boehoehoe https://t.co/NF81jWdwv2 reageer retweet
Obsessief omdat iemand ergens over tweet? Wat ben jij dan met al je posts hier. _O-
pi_193770943
Wesley Sneijder boycot VI niet en wil ‘vuurwerk’ van dichtbij meemaken

Er is de afgelopen dagen de nodige twijfel ontstaan over het voortbestaan van Veronica Inside. De rol van presentator Wilfred Genee in de uitzending van afgelopen maandag schoot volledig in het verkeerde keelgat bij René van der Gijp en Johan Derksen en eerstgenoemde liet dinsdag zelfs weten dat het wat hem betreft de ‘laatste uitzending’ was. Wesley Sneijder, die komende maandag te gast is in het programma, denkt zeker te weten dat Veronica Inside ‘gewoon’ doorgaat.

“Ik wil het vuurwerk tussen de mannen wel van dichtbij meemaken”, zegt Sneijder in gesprek met De Telegraaf. Peter R. de Vries opperde dinsdagavond in RTL Boulevard dat het niet onlogisch zou zijn als Sneijder zijn voormalig ploeggenoten bij het Nederlands elftal zou volgen met een boycot van Veronica Inside. De oud-middenvelder erkent dat de boycot van de Oranje-internationals hem wel aan het denken heeft gezet. Veronica Inside kwam hevig onder vuur te liggen doordat Derksen rapper Akwasi bij wijze van grap vergeleek met een Zwarte Piet.

“Ik heb natuurlijk ook alles meegekregen rondom het programma. Ik heb het er ook met wat mensen over gehad. Maar ik denk dat het juist wel krachtig is als je nu je stem laat horen”, benadrukt Sneijder, die samen met Kees Jansma aanwezig zal zijn in het programma vanwege het verschijnen van zijn biografie. De Telegraaf stelt dat het ‘raar moet lopen’ wil er deze week een abrupt einde komen aan het programma en wijst naar het feit dat Van der Gijp, Derksen en Genee woensdagavond alweer samen aan tafel plaatsnemen.

De businessclub van FC Twente boekte maanden geleden al een uur durende praatshow met Van der Gijp, Derksen en Genee, die per livestream bij hen gebracht wordt. Volgens het Algemeen Dagblad hebben de businessclubleden al een fles wijn ontvangen om tijdens de uitzending op te drinken. Van der Gijp en Derksen zagen de klus aanvankelijk niet zitten na de gebeurtenissen van afgelopen dagen, maar zij wilden het evenementenbureau dat de boeking geregeld heet niet laten zitten en zijn voornemens acte de présence te geven. De praatshow moet niet in Hilversum, maar in een ruimte in Dordrecht worden opgenomen.

Daarmee ontnemen Van der Gijp en Derksen zich ‘een excuus’ om de uitzending van komende maandag te laten schieten, omdat daar nu eenmaal afspraken over zijn gemaakt. Veronica Inside sluit komende maandag het seizoen af en productiemaatschappij Talpa zou opgelucht zijn dat er zo in ieder geval geen abrupt einde aan het programma komt. Talpa houdt tevens vol dat Veronica Inside ook volgend seizoen terugkeert, mét Van der Gijp, Derksen en Genee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193770998
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

1:31 "doordat je wordt zwartgemaakt"

Dat is nu precies het punt. Iemand zwart maken geeft dus aan dat in ons taalgebruik "zwart" gelijk staat aan "kwaadaardig".

Verder hebben die adverteerders het volste recht om zich terug te trekken uit het programma. Dat is geen teloorgang van de vrijheid van meningsuiting. Ik word ook niet betaald om hier op FOK mijn mening te uiten. Je kunt ook zonder reclameblokken je mening geven.
Jouw mening raakt meestal kant noch wal, dus je mag blijven roeptoeteren tot je een ons weegt. :W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_193771007
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 17:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Obsessief omdat iemand ergens over tweet? Wat ben jij dan met al je posts hier. _O-
Niet de eerste tweet die hij erover plaatst hoor. Thijs grijpt iedere kans die hij krijgt aan om Derksen af te zeiken.

Overigens is het algemeen bekend dat Thijsje Zonneveld dit alleen maar doet omdat hij nog steeds boos is over dit fragment van honderd jaar geleden.

Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_193771016
Bij boulevard zodadelijk weer uitgebreide repo VI.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')