quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Long live the sherrif
[ afbeelding ]

Mensen begonnen zich al af te vragen waarom hun handen zo plakkerig werden.quote:

ik ben ook een disney prinsesjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eén van de artikelen die ik moest lezen had er een mooi lijstje bij staan:
- Snow White
- Cinderella
- Aurora (Sleeping Beauty)
- Ariel (Little Mermaid)
- Belle (Beauty and the Beast)
- Jasmine (Alladin)
- Pocahontas
- Mulan
- Tiana (Princess and the Frog)
- Rapunzel (Tangled)
- Merida (Brave)
- Anna (Frozen)
- Elsa (Frozen)
- Moana
Al zijn ze niet consistent tussen de verschillende artikelen dus met Meg bijvoorbeeld

Je wilt uit het voetlicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook niet als ik een stapje opzij zet?

Oh gek, die zijn juist twee van de meest populaire, vooral bij de kleintjes op dit moment. Er zullen er meer Elsa herkennen dan Sneeuwwitje gok ikquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel de officiële volgens mijAl worden Anna en Elsa er ook niet altijd bij gerekend

Inderdaad ja.quote:

quote:

quote:

Daar staan genoeg namen op van karakters die niet de dochter zijn van een vorst en dus eigenlijk geen prinses zijn. Pocahontas is de dochter van een stamhoofd, Belle is misschien prinses als ze trouwt (wat ze niet doet in de film), Mulan is volgens mij ook niet echt een prinses, Tiana is een carnavalsprinses, Rapunzel en Merida weet ik niet precies en Moana is weer een dochter van een stamhoofd. Maar voor het punt dat ze willen maken hoeft dat niets uit te maken natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eén van de artikelen die ik moest lezen had er een mooi lijstje bij staan:
- Snow White
- Cinderella
- Aurora (Sleeping Beauty)
- Ariel (Little Mermaid)
- Belle (Beauty and the Beast)
- Jasmine (Alladin)
- Pocahontas
- Mulan
- Tiana (Princess and the Frog)
- Rapunzel (Tangled)
- Merida (Brave)
- Anna (Frozen)
- Elsa (Frozen)
- Moana
Al zijn ze niet consistent tussen de verschillende artikelen dus met Meg bijvoorbeeld

Nooit opgevallen!quote:

Ik wil niemand blocken!quote:

Komt ook omdat Frozen ook een eigen franchise is, daar had/heeft het mee te maken heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh gek, die zijn juist twee van de meest populaire, vooral bij de kleintjes op dit moment. Er zullen er meer Elsa herkennen dan Sneeuwwitje gok ik

Ik had alleen de glijbanen goedquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik had de Cruise Line helemaal fout
Bij de muzikale vragen wist ik er een aantal meer bij toeval. Kende je Sinbad’s Storybook Voyage?

quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooruit doe mij ook maar een kopje
SPOILER: klik hier voor koffie!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic

quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]SPOILER: klik hier voor koffie!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present

Ken je de attractie wel? Ik vind dat (op basis van de beelden) zo'n pareltje!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had alleen de glijbanen goedMaar dat was meer een 'welke van deze vier namen zou ik er aan geven' dan dat ik het wist. Sinbad had ik ook niet, ik dacht dat het een list was om dat antwoord er in te zetten

Nee gaat in deze artikelen ook meer over de beweging van stereotype prinses (eerste paar films), naar steeds meer diversiteit in representatie (Mulan, Pocahontas) en uiteindelijk ook dat ze meer voor hunzelf op gaan komen dus feministisch achtiger worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar staan genoeg namen op van karakters die niet de dochter zijn van een vorst en dus eigenlijk geen prinses zijn. Pocahontas is de dochter van een stamhoofd, Belle is misschien prinses als ze trouwt (wat ze niet doet in de film), Mulan is volgens mij ook niet echt een prinses, Tiana is een carnavalsprinses, Rapunzel en Merida weet ik niet precies en Moana is weer een dochter van een stamhoofd. Maar voor het punt dat ze willen maken hoeft dat niets uit te maken natuurlijk

Anna en Elsa zijn wat mij betreft gewoon Disneyprinsesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt ook omdat Frozen ook een eigen franchise is, daar had/heeft het mee te maken heb ik begrepen.

Maar in welke film zit je dan?quote:

Nee, zegt me helemaal niets. Ik wil ooit wel een keer naar Japan en dan Tokyo Disney bezoeken, dus ik wil niet al te veel spoilersquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ken je de attractie wel? Ik vind dat (op basis van de beelden) zo'n pareltje!

succes alvastquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Hey ik ga mijn bed op zoeken want morgen toets,

Precies, en daar doen we hier niet aan!quote:

Slaap lekker en veel succes morgen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:

Dan maakt het weinig uit of ze echt prinses zijn of gewoon vrouwelijke hoofdrol inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee gaat in deze artikelen ook meer over de beweging van stereotype prinses (eerste paar films), naar steeds meer diversiteit in representatie (Mulan, Pocahontas) en uiteindelijk ook dat ze meer voor hunzelf op gaan komen dus feministisch achtiger worden.

Absolutely!quote:

Trusten!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:

Nou, als je er dan een keer bent: bindend advies om die attractie mee te pakken!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zegt me helemaal niets. Ik wil ooit wel een keer naar Japan en dan Tokyo Disney bezoeken, dus ik wil niet al te veel spoilers

Filterkoffiequote:

Ja he?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu de balkondeur wagenwijd open. Wat is dat fijn na zo'n warme dag

Succes en trusten!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:

Omg ik ooook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zegt me helemaal niets. Ik wil ooit wel een keer naar Japan en dan Tokyo Disney bezoeken, dus ik wil niet al te veel spoilers

Niet, maar volgens mijn moeder ben ik een disney prinsesje en niemand kan mij anders vertellenquote:

quote:
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu de balkondeur wagenwijd open. Wat is dat fijn na zo'n warme dag

echt zwoel is het gelukkig nog niet, dan had het geen nut gehad deuren open te zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Hier ook de tuindeuren echt nog tot een half uur geleden open gehad. Heerlijk!

Vorige week zat je in de Kleine Zeemeermin.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet, maar volgens mijn moeder ben ik een disney prinsesje en niemand kan mij anders vertellen

Hmm, die snap ik niet. Frozen is gewoon een Disney Animation film?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt ook omdat Frozen ook een eigen franchise is, daar had/heeft het mee te maken heb ik begrepen.

Eigenlijk meer een overdekte loungehoek, maar alsnogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:26 schreef koffieleuk het volgende:
Ik voel me gezegend met een heerlijk tuinhuisje waar vrijwel altijd wel iets van schaduw is

Wat schattigquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet, maar volgens mijn moeder ben ik een disney prinsesje en niemand kan mij anders vertellen

Oh jij bent ook van de filter?quote:

Nee precies, maar nu was echt lekker johquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt zwoel is het gelukkig nog niet, dan had het geen nut gehad deuren open te zetten

quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorige week zat je in de Kleine Zeemeermin.

Onder anderequote:

Ik ben bang voor alles at er binnen kan komen terwijl ik slaap!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb heel de dag alles open, waarom is dat speciaal.
Anders krijg je toch geen lucht.

Jammer dat het zo duur is om er te komenquote:

heerlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik lig nu in bed met de gordijnen nog open, het is gewoon nog steeds een beetje licht.

Das geen disnie.quote:

Dit is het favoriete K3 lied van m'n zusjequote:

Niet om te zeuren, maar as opposed to? De meeste koffie is toch filter? Of bedoel je ipv die cupjes?quote:

Dat is geen Disney schat!quote:

klopt, was zelfs te fris in de tuin op het eindquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, maar nu was echt lekker joh

Ik heb dat altijd zo gezet; weet ook precies hoeveel ik erin moet doen en op moet schenken om het voor mij perfect te krijgenquote:

Die ja, en misschien nog koffiepads/vers gemalen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar as opposed to? De meeste koffie is toch filter? Of bedoel je ipv die cupjes?

Als de lucht buiten warmer is dan binnen moet die lucht buiten blijven. Een ventilatieroostertje houdt dan meer buiten dan een open deurquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb heel de dag alles open, waarom is dat speciaal.
Anders krijg je toch geen lucht.

Zo'n filterhouder met een filterzakje erin en dan opgieten, boven de bekerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar as opposed to? De meeste koffie is toch filter? Of bedoel je ipv die cupjes?

Dan zie je het ook echt mooi zo donker worden buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, was zelfs te fris in de tuin op het eind

Jaquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer dat het zo duur is om er te komenBeetje normale tickets gaan niet voor onder de 500 euro. Ik heb ze wel voor minder gezien door bijvoorbeeld vanaf Boedapest met overstap in Amsterdam te reizen, maar met de reis naar en van Boedapest erbij zit je weer gewoon boven de 500 euro

Ik weet ZEKER dat je me was opgevallen als je ergens in had gezeten!quote:

Davejequote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet ZEKER dat je me was opgevallen als je ergens in had gezeten!

Ik had het door tijdens het typen, maar dacht 'ach ik laat hem erin, het is toch al bijna 12 uur'quote:

Vanaf nu wordt het weer vroeger donkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik lig nu in bed met de gordijnen nog open, het is gewoon nog steeds een beetje licht.

had die freud toch gelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
maar dacht 'ach ik laat hem erin, het is toch al bijna 12 uur'

Er wordt tegenwoordig meer koffie zonder filter gezet dan met.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]

Freud weet alleen niet mijn slaaptijden!quote:

quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf nu wordt het weer vroeger donkerRond deze tijd vind ik het altijd wat overdreven. Tot veel te laat licht en dan allejezusvroeg wakker gekweeld worden door wat random vogels die je na achten niet meer hoort

Ja ik slaap ook echt slechter deze periode omdat het gewoon ALTIJD licht is lijkt wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanaf nu wordt het weer vroeger donkerRond deze tijd vind ik het altijd wat overdreven. Tot veel te laat licht en dan allejezusvroeg wakker gekweeld worden door wat random vogels die je na achten niet meer hoort

ja, maar als zomertijd afgeschaft wordt wordt het om 3:00 al langzaam licht. DAT is pas zinvolquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]

Dat extreem late licht hoeft van mij ook nooit zo. Dat is alleen leuk als je 's avonds buiten zit.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat extreem late licht hoeft van mij ook nooit zo. Dat is alleen leuk als je 's avonds buiten zit.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar als zomertijd afgeschaft wordt wordt het om 3:00 al langzaam licht. DAT is pas zinvol

Wie heeft het over zomer- en wintertijd danquote:

war gebeurt er op 1/9 ?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:35 schreef Guanabana het volgende:
Binnenkort weer een nieuwe aftelkalender tot aan 1 september.

als je het nu te licht vindt suggereren de meesten zomertijd af te schaffen, wat resulteert in zinllos vroeg daglichtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie heeft het over zomer- en wintertijd dan

Die heb ik als kind wel eens gekeken!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een onderwater disney die ik nog wel eens wil zien

Is een beetje weggezonken dusquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik als kind wel eens gekeken!
Maar wel echt zo'n Disney die wat "vergeten" is ja.

Klopt. Maar dat is een hele andere discussie. Maar daar hadden we het niet over.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je het nu te licht vindt suggereren de meesten zomertijd af te schaffen, wat resulteert in zinllos vroeg daglicht

deze en die van geel visje heb ik toen nog in de bioscoop gezien op kinderfeestjes weet ik nog welquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik als kind wel eens gekeken!
Maar wel echt zo'n Disney die wat "vergeten" is ja. Sowieso die hele periode van begin-2000 zijn niet echt klassiekers geworden

Wat heel erg scheelt voor vliegtickets is als je flexibel kunt zijn. Dus sowieso buiten schoolvakanties. Maar het is ook handig als je meerdere bestemmingen in de VS hebt waar je heen wil, zonder dat de volgorde echt uitmaakt. Dan kan je makkelijker inspelen op een goeie dealquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JaHet is sowieo een nogal lange termijn plan.
Moet ook nog sparen om naar de VS te gaan. Maar daar kan ik sowieso pas heen als dingen een beetje normaal zijn, if ever.

avond-licht heb je nog wat aan, licht om 4:00 niet echtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is een hele andere discussie. Maar daar hadden we het niet over.
Wat zomer/wintertijd betreft. Is het inmiddels wel tijd om te stoppen met het switchen. Het is mij dan om het even welke het word. Zolang dat dan maar de meest logische is op basis van onze plek op de aarde. En niet 'zomertijd moet blijven, want anders kan ik in de zomer minder lang barbecueën in het licht'

Dit is een onderschatte film!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:37 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel een onderwater disney die ik nog wel eens wil zien

ah #teamwinter gespotquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan is het ergste van de zomer voorbij en is de r weer in de maand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |