Anna en Elsa zijn wat mij betreft gewoon Disneyprinsesquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt ook omdat Frozen ook een eigen franchise is, daar had/heeft het mee te maken heb ik begrepen.
Maar in welke film zit je dan?quote:
Nee, zegt me helemaal niets. Ik wil ooit wel een keer naar Japan en dan Tokyo Disney bezoeken, dus ik wil niet al te veel spoilersquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ken je de attractie wel? Ik vind dat (op basis van de beelden) zo'n pareltje!
succes alvastquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Hey ik ga mijn bed op zoeken want morgen toets,
Precies, en daar doen we hier niet aan!quote:
Slaap lekker en veel succes morgen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Dan maakt het weinig uit of ze echt prinses zijn of gewoon vrouwelijke hoofdrol inderdaadquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee gaat in deze artikelen ook meer over de beweging van stereotype prinses (eerste paar films), naar steeds meer diversiteit in representatie (Mulan, Pocahontas) en uiteindelijk ook dat ze meer voor hunzelf op gaan komen dus feministisch achtiger worden.
Absolutely!quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Nou, als je er dan een keer bent: bindend advies om die attractie mee te pakken!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zegt me helemaal niets. Ik wil ooit wel een keer naar Japan en dan Tokyo Disney bezoeken, dus ik wil niet al te veel spoilers
Filterkoffiequote:
Ja he?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu de balkondeur wagenwijd open. Wat is dat fijn na zo'n warme dag
Succes en trusten!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
Omg ik ooook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, zegt me helemaal niets. Ik wil ooit wel een keer naar Japan en dan Tokyo Disney bezoeken, dus ik wil niet al te veel spoilers
Niet, maar volgens mijn moeder ben ik een disney prinsesje en niemand kan mij anders vertellenquote:
quote:
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu de balkondeur wagenwijd open. Wat is dat fijn na zo'n warme dag
echt zwoel is het gelukkig nog niet, dan had het geen nut gehad deuren open te zettenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he?Hier ook de tuindeuren echt nog tot een half uur geleden open gehad. Heerlijk!
Vorige week zat je in de Kleine Zeemeermin.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet, maar volgens mijn moeder ben ik een disney prinsesje en niemand kan mij anders vertellen
Hmm, die snap ik niet. Frozen is gewoon een Disney Animation film?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt ook omdat Frozen ook een eigen franchise is, daar had/heeft het mee te maken heb ik begrepen.
Eigenlijk meer een overdekte loungehoek, maar alsnogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:26 schreef koffieleuk het volgende:
Ik voel me gezegend met een heerlijk tuinhuisje waar vrijwel altijd wel iets van schaduw is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |