abonnement Unibet Coolblue
pi_193732464


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, dat je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193732481
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 01:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ah, ik heb het zelf nooit zo gedaan, maar veel mensen helpt het inderdaad goed om van zich af te schrijven. Heb je ook een soort dagboek.

Verder alles wel een beetje oke :o
Dat doe ik dan weer niet, maar gewoon even een bepaald verhaal voor mezelf op een rijtje zetten over dingen waar ik mee zit, dat helpt inderdaad wel. Gewoon een soort brief naar iemand die ik uiteindelijk niet ga versturen. Zo moet je het zien :)

Ja hoor :D Maar dingen die al langer spelen die ik wat meer op een rijtje wil hebben qua verhaal, dat is het meer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193732494
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat doe ik dan weer niet, maar gewoon even een bepaald verhaal voor mezelf op een rijtje zetten over dingen waar ik mee zit, dat helpt inderdaad wel. Gewoon een soort brief naar iemand die ik uiteindelijk niet ga versturen. Zo moet je het zien :)

Ja hoor :D Maar dingen die al langer spelen die ik wat meer op een rijtje wil hebben qua verhaal, dat is het meer.
Ah op die manier, hoop dat het helpt O+
pi_193732495
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 01:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ah op die manier, hoop dat het helpt O+
Thanks! O+ Zijn ook vooral wat gedachtenspinsels hoor!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193732496
Maar dat doe ik vaker; dan ben ik boos op iets of iemand en dan ga ik daar een virtuele brief aan schrijven, zonder dat ik echt van plan ben die te versturen. En meer om dat kutgevoel eruit te hebben dan dat ik er echt iets mee kan of wil. :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193732501
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:00 schreef Aoibhin het volgende:
Maar dat doe ik vaker; dan ben ik boos op iets of iemand en dan ga ik daar een virtuele brief aan schrijven, zonder dat ik echt van plan ben die te versturen. En meer om dat kutgevoel eruit te hebben dan dat ik er echt iets mee kan of wil. :P
Maar waarom dan niet echt versturen? :@
pi_193732507
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet echt versturen? :@
Ik kan er toch niks mee. En in dit geval ben ik vooral bozer om een situatie dan een persoon of bepaalde personen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193732522
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 01:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja ik kijk er ook heel erg naar uit, maar wil ook niet teveel hoop hebben. Die twee bands samen zou zo fantastisch zijn _O_

Ja, het is heel close... Fingers crossed
Ik was ook nog aan het overwegen om kaartjes te kopen! Volgende keer met z'n drieën :P

Het nieuwere werk van beide bands vind ik in het algemeen wel wat minder dan hun oudere albums, maar ze waren echt helemaal mijn ding op de middelbare school. Zelfs alle demo's van Evanescence doorgespit, echt wel leuk om eens te doen! (Zowel onuitgebrachte nummers en eerdere versies van een aantal nummers van Fallen. Dit youtubekanaal heeft het mooi op een rijtje.)

Was bezig met typen op mobiel en toen was het topic plots dicht en mijn post weg, vandaar de vertraging :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_193732527
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:08 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Ik was ook nog aan het overwegen om kaartjes te kopen! Volgende keer met z'n drieën :P

Het nieuwere werk van beide bands vind ik in het algemeen wel wat minder dan hun oudere albums, maar ze waren echt helemaal mijn ding op de middelbare school. Zelfs alle demo's van Evanescence doorgespit, echt wel leuk om eens te doen! (Zowel onuitgebrachte nummers en eerdere versies van een aantal nummers van Fallen. Dit youtubekanaal heeft het mooi op een rijtje.)

Was bezig met typen op mobiel en toen was het topic plots dicht en mijn post weg, vandaar de vertraging :)
Haha dat is wel echt een: |:) momentje :P

Op je pc kan je ook nog makkelijk zien of ie dichtgaat en voor de zekerheid even copy pasten en bewaren voor volgende topic
pi_193732530
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Haha dat is wel echt een: |:) momentje :P

Op je pc kan je ook nog makkelijk zien of ie dichtgaat en voor de zekerheid even copy pasten en bewaren voor volgende topic
Die had ik niet bij de hand helaas ;(
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_193732533
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:12 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Die had ik niet bij de hand helaas ;(
Welke bands had je nog meer in je jeugd die je echt of vond, kon me nog herinneren dat je toen in de top2000 ook aardig wat overeenkomsten had :o
pi_193732550
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:08 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Ik was ook nog aan het overwegen om kaartjes te kopen! Volgende keer met z'n drieën :P

Het nieuwere werk van beide bands vind ik in het algemeen wel wat minder dan hun oudere albums, maar ze waren echt helemaal mijn ding op de middelbare school. Zelfs alle demo's van Evanescence doorgespit, echt wel leuk om eens te doen! (Zowel onuitgebrachte nummers en eerdere versies van een aantal nummers van Fallen. Dit youtubekanaal heeft het mooi op een rijtje.)

Was bezig met typen op mobiel en toen was het topic plots dicht en mijn post weg, vandaar de vertraging :)
Jaaaa leuk als je er de volgende keer ook bij bent! *O* *O*

Ik vind vooral de combo ook zo leuk met beide bands samen _O_ Maar sowieso ook gewoon ze een keer live kunnen zien O+

Het oude werk van Evanescence vind ik echt gewéldig. Nieuwere werk wel wat minder, maar wel oké verder. En hetzelfde heb ik met Within Temptation ook, al heb ik bij de latere nummers nog wel vaak een "hé wat lekker"-gevoel bij, het houdt alleen een stuk korter aan dan hun oudere nummers en na een tijdje weet ik het wel.

(waarbij ik met "nieuwer" een beetje The Unforgiving aanhoud, hoewel ik dat album heel tof vond qua concept wel)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193732563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:12 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Die had ik niet bij de hand helaas ;(
https://www.facebook.com/events/642559959933158/

Trouwens :7
pi_193732570
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Welke bands had je nog meer in je jeugd die je echt of vond, kon me nog herinneren dat je toen in de top2000 ook aardig wat overeenkomsten had :o
Weet ik eigenlijk zo niet! Denk wel dat die twee m'n eerste favorieten waren.(Na een hevige One Direction fase :s) ). Inderdaad mogen ze in m'n top 2000 lijstje niet ontbreken. .

Toen pas (zo rond de 12) ben ik echt m'n eigen muzieksmaak gaan ontwikkelen, tot die tijd luisterde ik zelf wel top 40 en werd ik KnuffelRock gevoerd door m'n ouders.

Jij nog verder wat jeugdfavorieten?
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_193732579
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:23 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk zo niet! Denk wel dat die twee m'n eerste favorieten waren.(Na een hevige One Direction fase :s) ). Inderdaad mogen ze in m'n top 2000 lijstje niet ontbreken. .

Toen pas (zo rond de 12) ben ik echt m'n eigen muzieksmaak gaan ontwikkelen, tot die tijd luisterde ik zelf wel top 40 en werd ik KnuffelRock gevoerd door m'n ouders.

Jij nog verder wat jeugdfavorieten?
One Direction :D

Ik vind dat eigenlijk best leuke muziek trouwens.


Ik had deze best lang in mijn playlist

Hmmmmm

Mijn jeugdmuziek wat dat betreft was echt linkin park, green day, yellowcard, three days grace, 30 second from mars, sum41 iets later ook een beetje slipknot/bullet for my valentine/system of a down

:P

Nu vooral indie eigenlijk
pi_193732585
quote:
Zover ik weet kan ik dan wel :)

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa leuk als je er de volgende keer ook bij bent! *O* *O*

Ik vind vooral de combo ook zo leuk met beide bands samen _O_ Maar sowieso ook gewoon ze een keer live kunnen zien O+

Het oude werk van Evanescence vind ik echt gewéldig. Nieuwere werk wel wat minder, maar wel oké verder. En hetzelfde heb ik met Within Temptation ook, al heb ik bij de latere nummers nog wel vaak een "hé wat lekker"-gevoel bij, het houdt alleen een stuk korter aan dan hun oudere nummers en na een tijdje weet ik het wel.

(waarbij ik met "nieuwer" een beetje The Unforgiving aanhoud, hoewel ik dat album heel tof vond qua concept wel)
Nu al zin in *O*

Bij WT precies hetzelfde :Y
Evanescence heeft maar drie 'echte' studio albums, waarvan ik de eerste twee sterker vind dan de laatste.

Wat zijn je favoriete nummers van beide?
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_193732602
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:27 schreef skysherrif het volgende:

[..]

One Direction :D

Ik vind dat eigenlijk best leuke muziek trouwens.


Ik had deze best lang in mijn playlist

Hmmmmm

Mijn jeugdmuziek wat dat betreft was echt linkin park, green day, yellowcard, three days grace, 30 second from mars, sum41 iets later ook een beetje slipknot/bullet for my valentine/system of a down

:P

Nu vooral indie eigenlijk
Een aantal bands van jouw rijtje ben ik wat later ingerold :Y

Ik heb nog steeds een boel 1D nummers op m'n mobiel staan, die heb ik één of andere manier nog niet verwijderd.

Luister nu ook nog steeds vooral naar rock/metal, maar begin ook wel een beetje de indie/folk kant op te rollen. Trendsetter die je bent :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_193732608
Truste :Z

Alvast een lekkere kop koffie voor de vroege vogels!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_193732610
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:36 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Een aantal bands van jouw rijtje ben ik wat later ingerold :Y

Ik heb nog steeds een boel 1D nummers op m'n mobiel staan, die heb ik één of andere manier nog niet verwijderd.

Luister nu ook nog steeds vooral naar rock/metal, maar begin ook wel een beetje de indie/folk kant op te rollen. Trendsetter die je bent :)
Ik ben nu later wel ineens in my chemical romance gerold, die hebben ook ineens een revival gemaakt lijkt het.

Metal moet ik echt een bepaalde mood voor hebben.
pi_193732832
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 02:42 schreef koffieleuk het volgende:
Truste :Z

Alvast een lekkere kop koffie voor de vroege vogels!
Lekker! c_/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193732876
Die koffie van koffieleuk werkt goed
pi_193732920
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 05:35 schreef skysherrif het volgende:
Die koffie van koffieleuk werkt goed
KoffieLEUK is het ook! c_/
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 22 juni 2020 @ 06:28:45 #23
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193732921
Ik ben ook een keer eerder wakker dan 8:30 :P Laat ik dan ook maar een keer genieten van de achtergelaten koffie want ik heb nog een drukke dag voor de boeg. Even doorzetten en dan kan ik er weer tegenaan
pi_193732925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 06:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben ook een keer eerder wakker dan 8:30 :P Laat ik dan ook maar een keer genieten van de achtergelaten koffie want ik heb nog een drukke dag voor de boeg. Even doorzetten en dan kan ik er weer tegenaan
Succes jij! O+ Je kan het!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 22 juni 2020 @ 06:31:05 #25
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193732926
Mmm deze virtuele koffie smaakt stukken beter dan normale koffie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')