Ik ben zo'n holbewoner die een jaar later pas doorkreeg dat dit nummer een ding wasquote:Op maandag 22 juni 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind hem niet slecht, maar het nummer is herkenbaar omdat het populair werd in een tijd dat de lyrics wel herkenbaar waren
Coupling is wel een absolute aanrader hoorquote:Op maandag 22 juni 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh die serie ken ik dan weer niet
Heb verder oo niet heel veela ndere sitcoms gekeken behalve de 4 genoemde, en fresh prince of bell air.
quote:Op maandag 22 juni 2020 01:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coupling is wel een absolute aanrader hoorHet zijn niet zo heel veel afleveringen, maar wel erg sterk. Deze is met Captain Norrington uit Pirates of the Carribbean
Eros surely hit the apple of mine eyequote:Op maandag 22 juni 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
I lament the many times that thou impugned my honor
Wel erg subtiele reclamequote:Op maandag 22 juni 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eros surely hit the apple of mine eye
ik luister hem nuquote:Op maandag 22 juni 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
@:Skysherrif wat vind je van deze versie?
Dit is wel lekker hoor! Goede van het nummer maar ik heb niet meer echt die associatiequote:Op maandag 22 juni 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
@:Skysherrif wat vind je van deze versie?
Erg fan is een groot woord, maar ken wel al hun nummers en ben liefhebber van veel ervan!quote:Op maandag 22 juni 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel lekker hoor! Goede van het nummer maar ik heb niet meer echt die associatie
Jij bent erg fan van within temptation toch?
Ah ja precies ik wist dat je naar een concert ging, dus dacht dat je dan ook wel redelijk fan zou zijnquote:Op maandag 22 juni 2020 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Erg fan is een groot woord, maar ken wel al hun nummers en ben liefhebber van veel ervan!![]()
Zou met @:Momo erheen gaan afgelopen april, maar concert is naar begin september verzet. Het is de vraag is of dat doorgaat... Ik ga maar uit van niet.
Oh maar ik bedoel geen fan in de zin dat ik persé alle concerten af moet of allemaal merchandise heb ofzoquote:Op maandag 22 juni 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah ja precies ik wist dat je naar een concert ging, dus dacht dat je dan ook wel redelijk fan zou zijn
ik gingen op youtube zoeken en scrollde... tot ik een nummer zag hey dat ken ik wel maar dat bleek van evanescence te zijn
Oh dat is dan wel weer tofquote:Op maandag 22 juni 2020 01:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoel geen fan in de zin dat ik persé alle concerten af moet of allemaal merchandise heb ofzo![]()
Concert is ook samen met Evanescence trouwens!Ben ik ook liefhebber van!
Ja ik kijk er ook heel erg naar uit, maar wil ook niet teveel hoop hebben. Die twee bands samen zou zo fantastisch zijnquote:Op maandag 22 juni 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer tof
Is ook wel een beetje dezelfde muziek, dus niet zo gek dat dat tussen haar resultaten kwam.
Hmmmm ja september wordt wel wat close, maar wie weet, nog 2 maanden!
Hey als jij toch weer als enige overblifjt kan ik geen posts op je inhalen hequote:Op maandag 22 juni 2020 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik kijk er ook heel erg naar uit, maar wil ook niet teveel hoop hebben. Die twee bands samen zou zo fantastisch zijn![]()
Ja, het is heel close... Fingers crossed
Ja ik ben er welquote:Op maandag 22 juni 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hey als jij toch weer als enige overblifjt kan ik geen posts op je inhalen he
maar blijf nog maar even hoor
Een epistel?quote:Op maandag 22 juni 2020 01:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben er welMaar ondertussen een soort epistel aan het schrijven.
Blijf nog wel evenMaar niet te lang meer. Geen woensdagnachtpraktijken
Ik zit even met dingen en dan voelt het lekker om dat er even uit te gooien nu de emoties hoog zittenquote:Op maandag 22 juni 2020 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een epistel?
waarom dat zo laat nog
Strippen?quote:Op maandag 22 juni 2020 01:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben voor het eerst in maanden weer eens een potje poker gestart
Ah, ik heb het zelf nooit zo gedaan, maar veel mensen helpt het inderdaad goed om van zich af te schrijven. Heb je ook een soort dagboek.quote:Op maandag 22 juni 2020 01:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit even met dingen en dan voelt het lekker om dat er even uit te gooien nu de emoties hoog zitten![]()
Morgen kijk ik er vast nuchterder tegenaan, maar vooral omdat het er even uitgegooid is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |