LANG!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
#8 Vanaf Nora en Seattle dag 3 tot aan bos/fakkels cutscene die we kennen van de trailer.#9 Tot aan het einde van de gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ruim over de helft nu denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang je je vermaakt is er toch niets aan de hand? Ik heb er de tijd voor genomen, overal zoeken, en soms gewoon spelen met de photo mode, omdat het kanquote:Op maandag 22 juni 2020 01:57 schreef Cikx het volgende:
Ik heb er nu 25 uur opzitten en ben blijkbaar op zo'n 60% van de game volgens een maat van me. Ik ga dus blijkbaar een stuk trager dan de gemiddelde speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op maandag 22 juni 2020 10:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet ff niet wat ik er nu van moet vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk de game op youtube en daar heb ik dat zelfs bij.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben er nog niet aan uit... Ik vind de game opzich best een zware kost om te spelen. Niet eens de moeilijkheidsgraad. Maar na een uurtje spelen ben ik weer toe aan wat luchtigers. Iets waar ik bij deel 1 minder last van had.
Maar goed dat zal meer aan mij liggen dan aan de game. Al best wat mooie moment gezien hoor.
quote:Op maandag 22 juni 2020 10:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]Nog niet uitgespeeld, ga vanavond weer verder. Zit even vast bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nogmaals, ik snap waarom ze het doen, maar dat hoeft geen 5 uur gameplay (of nog langer) te zijn. Had met 1 - 1,5 uur ook gekund.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pheno op 22-06-2020 10:48:43 ]A mind with a heart of it's own
quote:Op maandag 22 juni 2020 10:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet uitgespeeld, ga vanavond weer verder. Zit even vast bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nogmaals, ik snap waarom ze het doen, maar dat hoeft geen 5 uur gameplay (of nog langer) te zijn. Had met 1 - 1,5 uur ook gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2020 10:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog niet uitgespeeld, ga vanavond weer verder. Zit even vast bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nogmaals, ik snap waarom ze het doen, maar dat hoeft geen 5 uur gameplay (of nog langer) te zijn. Had met 1 - 1,5 uur ook gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies en dat doe ik zeker ook! Het enige jammere is dat ik nog niet in de discussies kan duiken vanwege de spoilers. Al lijkt de discussie een beetje verziekt te worden door een soort hive mind vol negativiteit van mensen die de game niet eens gespeeld hebben.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo lang je je vermaakt is er toch niets aan de hand? Ik heb er de tijd voor genomen, overal zoeken, en soms gewoon spelen met de photo mode, omdat het kan
Die valt hier wel mee. Volgens mij hebben mensen wel door dat die leaks vreselijk uit context zijn gerukt, alsof het een grote politiek correcte show zou wordenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies en dat doe ik zeker ook! Het enige jammere is dat ik nog niet in de discussies kan duiken vanwege de spoilers. Al lijkt de discussie een beetje verziekt te worden door een soort hive mind vol negativiteit van mensen die de game niet eens gespeeld hebben.
Op youtube reageerde ik op een post van iemand waarin ik iets in de trant zei en toen ontstond de discussie en bleek dat ze het allemaal niet gespeeld hebben. Uit principe zeggen ze danquote:Op maandag 22 juni 2020 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die valt hier wel mee. Volgens mij hebben mensen wel door dat die leaks vreselijk uit context zijn gerukt, alsof het een grote politiek correcte show zou worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Lgbt zou geforceerd worden op ons![]()
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Op youtube reageerde ik op een post van iemand waarin ik iets in de trant zei en toen ontstond de discussie en bleek dat ze het allemaal niet gespeeld hebben. Uit principe zeggen ze danBehalve die enorme bovenarmen wordt er weinig geforceerd vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Lgbt zou geforceerd worden op onsOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Behalve die enorme bovenarmen wordt er weinig geforceerd vind ik
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Behalve die enorme bovenarmen wordt er weinig geforceerd vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik doel dan ook vooral op de grote platformen zoals Twitter, Reddit, Twitch en Youtube waar iedereen zijn gal spuwt.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die valt hier wel mee. Volgens mij hebben mensen wel door dat die leaks vreselijk uit context zijn gerukt, alsof het een grote politiek correcte show zou worden
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:48 schreef wuuht het volgende:
[..]
[..]Lijkt me vrij logisch dat je in de zombie apocalyps, waar het recht van de sterkste geldt, fysiek zo sterk mogelijk wilt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat dat de volledige verklaring is waarom ze er zo uitziet.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt, ik doel dan ook vooral op de grote platformen zoals Twitter, Reddit, Twitch en Youtube waar iedereen zijn gal spuwt.
[..]
Lijkt me vrij logisch dat je in de zombie apocalyps, waar het recht van de sterkste geldt, fysiek zo sterk mogelijk wilt zijn
Speel nog maar even verderquote:Op maandag 22 juni 2020 15:07 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de volledige verklaring is waarom ze er zo uitziet.
Vertel?quote:Op maandag 22 juni 2020 15:07 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de volledige verklaring is waarom ze er zo uitziet.
https://www.eurogamer.net(...)tation-4-launch-everquote:The Last of Us 2 is Sony's biggest launch this generation.
Purely on boxed copies, it pipped previous record holder and fellow Naughty Dog game Uncharted 4, which sold fractionally less during its own launch weekend.
It's likely many more people downloaded the game, although UK digital sales are not counted.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genetische aanleg voor bodybuildingquote:Op maandag 22 juni 2020 18:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vertel?
[..]
https://www.eurogamer.net(...)tation-4-launch-ever
quote:Op maandag 22 juni 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Mijn gedachten van vandaag.
Dit eerder vandaag gehad: Seattle einde van dag 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin steeds meer een probleem te krijgen met de lengte van het spel. En niet eens zo zeer voor nu, maar om hem in de toekomst nog een keer te spelen.
Deel 1 en Uncharted 4 zijn spellen die ik allebei wel een keer of 4-5 heb gespeeld. Gewoon om even lekker een paar dagen aan te klooien en als het kutweer is en je hebt niks te doen, dan heb je het wel in een weekendje klaar. Dat gaat met dit spel niet op. Als ik zie hoeveel uur ik hier nu al in heb zitten (en nog steeds niet klaar) dan moet ik wel erg veel tijd over hebben als ik het nog een keer wil doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 07:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin steeds meer een probleem te krijgen met de lengte van het spel. En niet eens zo zeer voor nu, maar om hem in de toekomst nog een keer te spelen.
Deel 1 en Uncharted 4 zijn spellen die ik allebei wel een keer of 4-5 heb gespeeld. Gewoon om even lekker een paar dagen aan te klooien en als het kutweer is en je hebt niks te doen, dan heb je het wel in een weekendje klaar. Dat gaat met dit spel niet op. Als ik zie hoeveel uur ik hier nu al in heb zitten (en nog steeds niet klaar) dan moet ik wel erg veel tijd over hebben als ik het nog een keer wil doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Ik heb net zoals bij deel 1 een beetje een haat-liefde verhouding met deze game. Het is prachtig, groots en ik zie echt wel waarom mensen dit als een van de beste games beschouwen. Als ik het een cijfer zou geven, dan geef ik het een 9,5. Ik heb alleen een hekel aan stealthgames. Ik heb er simpelweg het geduld niet voor en dat zit mij toch een beetje in de weg tijdens de stukken met de clickers.![]()
Ja dat heb ik dus ook. Ik begin altijd met stealth maar bij de 2e kill word ik gespot en eindigt het in een shootoutquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan stealthgames. Ik heb er simpelweg het geduld niet voor en dat zit mij toch een beetje in de weg tijdens de stukken met de clickers.
Bij deel 1 ben ik daarom op een gegeven moment geswitched van normal naar easy en bij m'n 1e playthrough van deel 2 had ik moderate difficulty maar de enemies een niveautje makkelijker.
Nu New Game+ op Hard+ maar dat gaat al een stuk makkelijker als je de omgevingen al wat beter kent.
[ Bericht 8% gewijzigd door mstx op 23-06-2020 10:20:21 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Wil je sneaky net op tijd om een toonbank sluipen om erachter te komen dat je reisgenoot van dat moment weer tactisch naast je is gaan zitten zodat je er niet langs kan en je weer ontdekt wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik begin altijd met stealth maar bij de 2e kill word ik gespot en eindigt het in een shootout
A mind with a heart of it's own![]()
Ergens verbaas ik me over de hoeveelheid net geïnfecteerde runners.
25 jaar na de uitbraak zijn er niet zoveel gezonde mensen meer over toch die besmet kunnen worden, zou ik denken
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Die marketing was idd zwaar misleidend.
Vooral:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe ik vind stealthgames juist heerlijk maar verlies ook wel af en toe m'n geduld. Het is ook wel opvallend hoe oneindig veel makkelijker het is om een pandje te ontruimen met een shotgun en een machete - ipv een jachtmesje en een heleboel geduld.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb net zoals bij deel 1 een beetje een haat-liefde verhouding met deze game. Het is prachtig, groots en ik zie echt wel waarom mensen dit als een van de beste games beschouwen. Als ik het een cijfer zou geven, dan geef ik het een 9,5. Ik heb alleen een hekel aan stealthgames. Ik heb er simpelweg het geduld niet voor en dat zit mij toch een beetje in de weg tijdens de stukken met de clickers.
Gisteravond uitgespeeld trouwens. Had 't verhaaltechnisch wel graag anders zien lopen maar goed. Het is in ieder geval 'gedurfd'Verder een topproductie die op vrijwel alle vlakken kwaliteit ademt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:25 schreef Dagger87 het volgende:
Die marketing was idd zwaar misleidend.
Vooral:De situatie uit de 2016 trailer doet zich uiteindelijk ook niet voor. Ik denk dat ze het verhaal uiteindelijk gewoon veranderd hebben zodat het niet al te obvious was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
Gister voor het eerst een hond meegemaakt. Man, dat is wel even een gamechanger. Ik ging direct doodZoals wel vaker.
Ben echt slecht in deze game, merk ik. Maar het haalt geen moment het plezier weg. En even een heel erg groot compliment voor de belichting, je hebt vaak echt het idee dat het een natuurlijke lichtbron is, vooral binnen is het zonder zaklamp ook echt heel erg donker, je ziet echt heel weinig tot niets. En als je dan moet sneaken.. geniaal gewoon.
Merk ook dat ik in veel locaties gewoon bewust langzaam loop. Niet als voorzichtigheid, maar puur het bekijken van dingen, filmposters, etc. Probeer alles echt in me op te nemen en man wat is dat sfeervol. Ga er echt helemaal in op. *hoopt nu al op 'remaster' voor PS5*![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:40 schreef mstx het volgende:
[..]
De situatie uit de 2016 trailer doet zich uiteindelijk ook niet voor. Ik denk dat ze het verhaal uiteindelijk gewoon veranderd hebben zodat het niet al te obvious was.Ja ze hadden het bewust gedaan puur voor marketing. Wel begrijpelijk, anders zou iedereen flippen. Wat ook gebeurde met de leaks. Gezien het het snelst verkochte ND game heeft het uiteindelijk wel goed uitgepakt. Iedereen praat erover, ook al is het grotendeels negatief. Ik vind het spel ook wel verslavend om te spelen. Stealth, doden, overal rondkijken om dingen te verzamelen. Ben denk ik op de helft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt iig wel backwards compatible lijkt me (zou heel pijnlijk zijn als deze game niet draait op ps5). Scheelt in ieder geval laadtijden. Maar je merkt wel dat het leveldesign zo is gedaan dat ze nooit heel veel detail over een grote ruimte hoeven te doen. Er zijn terreinen die altijd afgebakend zijn. Logisch, anders kan het op de hedendaagse hardware niet, maar ik hoop dat we daar een sprong bij next-gen gaan zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
*hoopt nu al op 'remaster' voor PS5*Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:23 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ja ze hadden het bewust gedaan puur voor marketing. Wel begrijpelijk, anders zou iedereen flippen. Wat ook gebeurde met de leaks. Gezien het het snelst verkochte ND game heeft het uiteindelijk wel goed uitgepakt. Iedereen praat erover, ook al is het grotendeels negatief. Ik vind het spel ook wel verslavend om te spelen. Stealth, doden, overal rondkijken om dingen te verzamelen. Ben denk ik op de helft.Ik ben nog niet klaar, maar dan ben je nog niet op de helft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spamaccountjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat voor dubieuze site is die winactie?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:23 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ja ze hadden het bewust gedaan puur voor marketing. Wel begrijpelijk, anders zou iedereen flippen. Wat ook gebeurde met de leaks. Gezien het het snelst verkochte ND game heeft het uiteindelijk wel goed uitgepakt. Iedereen praat erover, ook al is het grotendeels negatief. Ik vind het spel ook wel verslavend om te spelen. Stealth, doden, overal rondkijken om dingen te verzamelen. Ben denk ik op de helft.Je hebt nog wel even te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
[ Bericht 67% gewijzigd door Koffieplanter op 23-06-2020 22:51:45 ]Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: