abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_193730828
vorige deel







The Last of Us speelt zich af in een post-apocalyptische wereld waarin het veertienjarige meisje Ellie en veteraan Joel moeten zien te overleven. De steden zijn al jaren verwoest, planten groeien overal. Mensen zijn vrienden en vijanden tegelijk. Niemand is te vertrouwen en tot overmaat van ramp lopen er ook nog mutanten rond. De wereld van The Last of Us is geen prettige, en dat maakt dit tot een spannend actieavontuur!
A mind with a heart of it's own
  zondag 21 juni 2020 @ 23:37:28 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193731625
Half uurtje geleden uitgespeeld :D
Beter dan deel 1 _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 22 juni 2020 @ 00:13:05 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_193732085
Hie lang duurt het spel?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_193732291
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 00:13 schreef static het volgende:
Hie lang duurt het spel?
LANG!
Veeeeel meer gameplay dan deel 1

Ik heb er nu denk ik een uurtje of 16-17 in zitten op "normaal" en ben nog niet klaar.

Zit nu even vast op een punt, dus nu maar eens slapen en morgen weer verder.
A mind with a heart of it's own
pi_193732312
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 00:13 schreef static het volgende:
Hie lang duurt het spel?
20-25 uur
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 juni 2020 @ 01:31:06 #6
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193732413
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2020 16:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

#8 Vanaf Nora en Seattle dag 3 tot aan bos/fakkels cutscene die we kennen van de trailer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ruim over de helft nu denk ik.
#9 Tot aan het einde van de game
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193732490
Ik heb er nu 25 uur opzitten en ben blijkbaar op zo'n 60% van de game volgens een maat van me. Ik ga dus blijkbaar een stuk trager dan de gemiddelde speler. :D
pi_193733536
Ik ben er nog niet aan uit... Ik vind de game opzich best een zware kost om te spelen. Niet eens de moeilijkheidsgraad. Maar na een uurtje spelen ben ik weer toe aan wat luchtigers :@. Iets waar ik bij deel 1 minder last van had.

Maar goed dat zal meer aan mij liggen dan aan de game. Al best wat mooie moment gezien hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 22-06-2020 09:48:42 ]
pi_193733676
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 01:57 schreef Cikx het volgende:
Ik heb er nu 25 uur opzitten en ben blijkbaar op zo'n 60% van de game volgens een maat van me. Ik ga dus blijkbaar een stuk trager dan de gemiddelde speler. :D
Zo lang je je vermaakt is er toch niets aan de hand? Ik heb er de tijd voor genomen, overal zoeken, en soms gewoon spelen met de photo mode, omdat het kan O+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193734237
Ik weet ff niet wat ik er nu van moet vinden....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
  maandag 22 juni 2020 @ 10:30:14 #11
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193734362
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 10:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet ff niet wat ik er nu van moet vinden....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193734464
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben er nog niet aan uit... Ik vind de game opzich best een zware kost om te spelen. Niet eens de moeilijkheidsgraad. Maar na een uurtje spelen ben ik weer toe aan wat luchtigers :@. Iets waar ik bij deel 1 minder last van had.

Maar goed dat zal meer aan mij liggen dan aan de game. Al best wat mooie moment gezien hoor.
Ik kijk de game op youtube en daar heb ik dat zelfs bij.

Na een uurtje deprimerende bende gewoon weer effe lekker met een bijdehante Spider-Man lekker door manhattan slingeren.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_193734479
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 10:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet uitgespeeld, ga vanavond weer verder. Zit even vast bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nogmaals, ik snap waarom ze het doen, maar dat hoeft geen 5 uur gameplay (of nog langer) te zijn. Had met 1 - 1,5 uur ook gekund.

[ Bericht 7% gewijzigd door Pheno op 22-06-2020 10:48:43 ]
A mind with a heart of it's own
  maandag 22 juni 2020 @ 10:54:05 #14
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193734646
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 10:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nog niet uitgespeeld, ga vanavond weer verder. Zit even vast bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nogmaals, ik snap waarom ze het doen, maar dat hoeft geen 5 uur gameplay (of nog langer) te zijn. Had met 1 - 1,5 uur ook gekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193735058
Ik was net in een stuk beland waar je heel veel mensen moet killen tussen allemaal woningen en met veel gras. Echt genieten dit. Net metal gear solid dit. Heerlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193735665
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 10:39 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nog niet uitgespeeld, ga vanavond weer verder. Zit even vast bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nogmaals, ik snap waarom ze het doen, maar dat hoeft geen 5 uur gameplay (of nog langer) te zijn. Had met 1 - 1,5 uur ook gekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193736991
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 09:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo lang je je vermaakt is er toch niets aan de hand? Ik heb er de tijd voor genomen, overal zoeken, en soms gewoon spelen met de photo mode, omdat het kan O+
Precies en dat doe ik zeker ook! Het enige jammere is dat ik nog niet in de discussies kan duiken vanwege de spoilers. Al lijkt de discussie een beetje verziekt te worden door een soort hive mind vol negativiteit van mensen die de game niet eens gespeeld hebben.
pi_193737162
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:19 schreef Cikx het volgende:

[..]

Precies en dat doe ik zeker ook! Het enige jammere is dat ik nog niet in de discussies kan duiken vanwege de spoilers. Al lijkt de discussie een beetje verziekt te worden door een soort hive mind vol negativiteit van mensen die de game niet eens gespeeld hebben.
Die valt hier wel mee. Volgens mij hebben mensen wel door dat die leaks vreselijk uit context zijn gerukt, alsof het een grote politiek correcte show zou worden :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 14:40:51 #19
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193737248
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die valt hier wel mee. Volgens mij hebben mensen wel door dat die leaks vreselijk uit context zijn gerukt, alsof het een grote politiek correcte show zou worden :)
Op youtube reageerde ik op een post van iemand waarin ik iets in de trant zei en toen ontstond de discussie en bleek dat ze het allemaal niet gespeeld hebben. Uit principe zeggen ze dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Lgbt zou geforceerd worden op ons :')
  maandag 22 juni 2020 @ 14:42:12 #20
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193737267
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:40 schreef Momo het volgende:

[..]

Op youtube reageerde ik op een post van iemand waarin ik iets in de trant zei en toen ontstond de discussie en bleek dat ze het allemaal niet gespeeld hebben. Uit principe zeggen ze dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Lgbt zou geforceerd worden op ons :')
Behalve die enorme bovenarmen wordt er weinig geforceerd vind ik
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_193737357
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Behalve die enorme bovenarmen wordt er weinig geforceerd vind ik
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

Behalve die enorme bovenarmen wordt er weinig geforceerd vind ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193737577
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die valt hier wel mee. Volgens mij hebben mensen wel door dat die leaks vreselijk uit context zijn gerukt, alsof het een grote politiek correcte show zou worden :)
Klopt, ik doel dan ook vooral op de grote platformen zoals Twitter, Reddit, Twitch en Youtube waar iedereen zijn gal spuwt.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:48 schreef wuuht het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me vrij logisch dat je in de zombie apocalyps, waar het recht van de sterkste geldt, fysiek zo sterk mogelijk wilt zijn :)
pi_193737613
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:05 schreef Cikx het volgende:

[..]

Klopt, ik doel dan ook vooral op de grote platformen zoals Twitter, Reddit, Twitch en Youtube waar iedereen zijn gal spuwt.
[..]

Lijkt me vrij logisch dat je in de zombie apocalyps, waar het recht van de sterkste geldt, fysiek zo sterk mogelijk wilt zijn :)
Ik denk niet dat dat de volledige verklaring is waarom ze er zo uitziet.
pi_193739150
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:07 schreef wuuht het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat de volledige verklaring is waarom ze er zo uitziet.
Speel nog maar even verder ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193740486
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:07 schreef wuuht het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat de volledige verklaring is waarom ze er zo uitziet.
Vertel?

quote:
The Last of Us 2 is Sony's biggest launch this generation.

Purely on boxed copies, it pipped previous record holder and fellow Naughty Dog game Uncharted 4, which sold fractionally less during its own launch weekend.

It's likely many more people downloaded the game, although UK digital sales are not counted.
https://www.eurogamer.net(...)tation-4-launch-ever
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 19:26:02 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193740846
Mijn gedachten van vandaag.
Dit eerder vandaag gehad: Seattle einde van dag 3.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193742838
quote:
genetische aanleg voor bodybuilding
pi_193746982
Ik begin steeds meer een probleem te krijgen met de lengte van het spel. En niet eens zo zeer voor nu, maar om hem in de toekomst nog een keer te spelen.
Deel 1 en Uncharted 4 zijn spellen die ik allebei wel een keer of 4-5 heb gespeeld. Gewoon om even lekker een paar dagen aan te klooien en als het kutweer is en je hebt niks te doen, dan heb je het wel in een weekendje klaar. Dat gaat met dit spel niet op. Als ik zie hoeveel uur ik hier nu al in heb zitten (en nog steeds niet klaar) dan moet ik wel erg veel tijd over hebben als ik het nog een keer wil doorlopen.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 23 juni 2020 @ 00:45:55 #29
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193747070
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
Mijn gedachten van vandaag.
Dit eerder vandaag gehad: Seattle einde van dag 3.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193747616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 00:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin steeds meer een probleem te krijgen met de lengte van het spel. En niet eens zo zeer voor nu, maar om hem in de toekomst nog een keer te spelen.
Deel 1 en Uncharted 4 zijn spellen die ik allebei wel een keer of 4-5 heb gespeeld. Gewoon om even lekker een paar dagen aan te klooien en als het kutweer is en je hebt niks te doen, dan heb je het wel in een weekendje klaar. Dat gaat met dit spel niet op. Als ik zie hoeveel uur ik hier nu al in heb zitten (en nog steeds niet klaar) dan moet ik wel erg veel tijd over hebben als ik het nog een keer wil doorlopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 23 juni 2020 @ 07:12:08 #31
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_193747677
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 00:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_193747768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 07:12 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 23 juni 2020 @ 08:35:47 #33
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193747988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 00:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin steeds meer een probleem te krijgen met de lengte van het spel. En niet eens zo zeer voor nu, maar om hem in de toekomst nog een keer te spelen.
Deel 1 en Uncharted 4 zijn spellen die ik allebei wel een keer of 4-5 heb gespeeld. Gewoon om even lekker een paar dagen aan te klooien en als het kutweer is en je hebt niks te doen, dan heb je het wel in een weekendje klaar. Dat gaat met dit spel niet op. Als ik zie hoeveel uur ik hier nu al in heb zitten (en nog steeds niet klaar) dan moet ik wel erg veel tijd over hebben als ik het nog een keer wil doorlopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_193748697
Ik heb net zoals bij deel 1 een beetje een haat-liefde verhouding met deze game. Het is prachtig, groots en ik zie echt wel waarom mensen dit als een van de beste games beschouwen. Als ik het een cijfer zou geven, dan geef ik het een 9,5. Ik heb alleen een hekel aan stealthgames. Ik heb er simpelweg het geduld niet voor en dat zit mij toch een beetje in de weg tijdens de stukken met de clickers.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 10:10:23 #35
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193748815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 09:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan stealthgames. Ik heb er simpelweg het geduld niet voor en dat zit mij toch een beetje in de weg tijdens de stukken met de clickers.
Ja dat heb ik dus ook. Ik begin altijd met stealth maar bij de 2e kill word ik gespot en eindigt het in een shootout :')
Bij deel 1 ben ik daarom op een gegeven moment geswitched van normal naar easy en bij m'n 1e playthrough van deel 2 had ik moderate difficulty maar de enemies een niveautje makkelijker.

Nu New Game+ op Hard+ maar dat gaat al een stuk makkelijker als je de omgevingen al wat beter kent.

[ Bericht 8% gewijzigd door mstx op 23-06-2020 10:20:21 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_193749244
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 10:10 schreef mstx het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook. Ik begin altijd met stealth maar bij de 2e kill word ik gespot en eindigt het in een shootout :')
Wil je sneaky net op tijd om een toonbank sluipen om erachter te komen dat je reisgenoot van dat moment weer tactisch naast je is gaan zitten zodat je er niet langs kan en je weer ontdekt wordt O+
A mind with a heart of it's own
pi_193749261
Ergens verbaas ik me over de hoeveelheid net geïnfecteerde runners.

25 jaar na de uitbraak zijn er niet zoveel gezonde mensen meer over toch die besmet kunnen worden, zou ik denken :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_193749616
Die marketing was idd zwaar misleidend.
Vooral:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games dinsdag 23 juni 2020 @ 11:35:58 #39
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193749741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 09:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb net zoals bij deel 1 een beetje een haat-liefde verhouding met deze game. Het is prachtig, groots en ik zie echt wel waarom mensen dit als een van de beste games beschouwen. Als ik het een cijfer zou geven, dan geef ik het een 9,5. Ik heb alleen een hekel aan stealthgames. Ik heb er simpelweg het geduld niet voor en dat zit mij toch een beetje in de weg tijdens de stukken met de clickers.
Ghehe ik vind stealthgames juist heerlijk maar verlies ook wel af en toe m'n geduld. Het is ook wel opvallend hoe oneindig veel makkelijker het is om een pandje te ontruimen met een shotgun en een machete - ipv een jachtmesje en een heleboel geduld.

Gisteravond uitgespeeld trouwens. Had 't verhaaltechnisch wel graag anders zien lopen maar goed. Het is in ieder geval 'gedurfd' :+ Verder een topproductie die op vrijwel alle vlakken kwaliteit ademt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 11:40:15 #40
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_193749782
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:25 schreef Dagger87 het volgende:
Die marketing was idd zwaar misleidend.
Vooral:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De situatie uit de 2016 trailer doet zich uiteindelijk ook niet voor. Ik denk dat ze het verhaal uiteindelijk gewoon veranderd hebben zodat het niet al te obvious was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_193750266
Gister voor het eerst een hond meegemaakt. Man, dat is wel even een gamechanger. Ik ging direct dood _O- Zoals wel vaker.

Ben echt slecht in deze game, merk ik. Maar het haalt geen moment het plezier weg. En even een heel erg groot compliment voor de belichting, je hebt vaak echt het idee dat het een natuurlijke lichtbron is, vooral binnen is het zonder zaklamp ook echt heel erg donker, je ziet echt heel weinig tot niets. En als je dan moet sneaken.. geniaal gewoon.

Merk ook dat ik in veel locaties gewoon bewust langzaam loop. Niet als voorzichtigheid, maar puur het bekijken van dingen, filmposters, etc. Probeer alles echt in me op te nemen en man wat is dat sfeervol. Ga er echt helemaal in op. *hoopt nu al op 'remaster' voor PS5*
pi_193750458
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:40 schreef mstx het volgende:

[..]

De situatie uit de 2016 trailer doet zich uiteindelijk ook niet voor. Ik denk dat ze het verhaal uiteindelijk gewoon veranderd hebben zodat het niet al te obvious was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze hadden het bewust gedaan puur voor marketing. Wel begrijpelijk, anders zou iedereen flippen. Wat ook gebeurde met de leaks. Gezien het het snelst verkochte ND game heeft het uiteindelijk wel goed uitgepakt. Iedereen praat erover, ook al is het grotendeels negatief. Ik vind het spel ook wel verslavend om te spelen. Stealth, doden, overal rondkijken om dingen te verzamelen. Ben denk ik op de helft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193750768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
*hoopt nu al op 'remaster' voor PS5*
Het wordt iig wel backwards compatible lijkt me (zou heel pijnlijk zijn als deze game niet draait op ps5). Scheelt in ieder geval laadtijden. Maar je merkt wel dat het leveldesign zo is gedaan dat ze nooit heel veel detail over een grote ruimte hoeven te doen. Er zijn terreinen die altijd afgebakend zijn. Logisch, anders kan het op de hedendaagse hardware niet, maar ik hoop dat we daar een sprong bij next-gen gaan zien.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 12:51:28 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193750866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:23 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ja ze hadden het bewust gedaan puur voor marketing. Wel begrijpelijk, anders zou iedereen flippen. Wat ook gebeurde met de leaks. Gezien het het snelst verkochte ND game heeft het uiteindelijk wel goed uitgepakt. Iedereen praat erover, ook al is het grotendeels negatief. Ik vind het spel ook wel verslavend om te spelen. Stealth, doden, overal rondkijken om dingen te verzamelen. Ben denk ik op de helft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet klaar, maar dan ben je nog niet op de helft. :P
  dinsdag 23 juni 2020 @ 12:52:27 #45
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193750878
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193751473
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:32 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat voor dubieuze site is die winactie? :')
Spamaccountje ;)
A mind with a heart of it's own
pi_193751487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:23 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ja ze hadden het bewust gedaan puur voor marketing. Wel begrijpelijk, anders zou iedereen flippen. Wat ook gebeurde met de leaks. Gezien het het snelst verkochte ND game heeft het uiteindelijk wel goed uitgepakt. Iedereen praat erover, ook al is het grotendeels negatief. Ik vind het spel ook wel verslavend om te spelen. Stealth, doden, overal rondkijken om dingen te verzamelen. Ben denk ik op de helft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog wel even te gaan ;)
A mind with a heart of it's own
pi_193751488
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:35 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Spamaccountje ;)
Weggehaald zie ik, good bizzy!
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 23 juni 2020 @ 19:01:25 #49
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_193756583
-

[ Bericht 67% gewijzigd door Koffieplanter op 23-06-2020 22:51:45 ]
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 19:11:09 #50
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_193756703
Waar blijft de DLC?
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')