abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143029720
vorige deel

The Last of Us speelt zich af in een post-apocalyptische wereld waarin het veertienjarige meisje Ellie en veteraan Joel moeten zien te overleven. De steden zijn al jaren verwoest, planten groeien overal. Mensen zijn vrienden en vijanden tegelijk. Niemand is te vertrouwen en tot overmaat van ramp lopen er ook nog mutanten rond. De wereld van The Last of Us is geen prettige, en dat maakt dit tot een spannend actieavontuur!
pi_143029784
Remastered _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_143029845
Ben nu bezig op grounded mode :X 36% nu. hierna wil ik 'm nogmaals op plus uitspelen voor de andere grounded achievement en daarna alle collectibles en shizzle zoeken *O*
pi_143029913
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef Sodapoppin het volgende:
Ben nu bezig op grounded mode :X 36% nu. hierna wil ik 'm nogmaals op plus uitspelen voor de andere grounded achievement en daarna alle collectibles en shizzle zoeken *O*
Is het tof op grounded? :P
pi_143029970
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Cikx het volgende:

[..]

Is het tof op grounded? :P
ja het is best te doen en heel uitdagend :o Is echt leven of dood zeg maar. Je hebt geen HUD en als je 1 keer geraakt wordt ben je dood. Je vind ook veel minder ammo e.d. en voor de rest hebben ze 300% meer hp (of ze doen 300% meer damage, weet ik niet meer..)

Is de tweede keer dat ik dit wil uitspelen dus niet eerder gespeeld op ps3. Sommige stukken ga ik echt minstens 40 keer dood :') dan pak ik ff een youtube walktrough erbij en dan lukt het vaak na 1-2 keer al om voorbij dat stuk te komen
pi_143030091
Easy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard:
SPOILER
Survivor:
SPOILER
Grounded:
SPOILER
pi_143030132
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

ja het is best te doen en heel uitdagend :o Is echt leven of dood zeg maar. Je hebt geen HUD en als je 1 keer geraakt wordt ben je dood. Je vind ook veel minder ammo e.d. en voor de rest hebben ze 300% meer hp (of ze doen 300% meer damage, weet ik niet meer..)

Is de tweede keer dat ik dit wil uitspelen dus niet eerder gespeeld op ps3. Sommige stukken ga ik echt minstens 40 keer dood :') dan pak ik ff een youtube walktrough erbij en dan lukt het vaak na 1-2 keer al om voorbij dat stuk te komen
Ah tof, zit ook te twijfelen om eerst grounded of survivor+ ga doen. Zal toch allebei moeten voor alle trophies.
pi_143030211
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ah tof, zit ook te twijfelen om eerst grounded of survivor+ ga doen. Zal toch allebei moeten voor alle trophies.
ik wil voor platinum gaan en 100% trophy's. Voor platinum hoef je niet grounded uit te spelen en ook niet op plus. Maar als ik grounded voltooi krijg ik al de andere achievements ook (easy, normal, hard, survivor) :P voor de rest is het natuurlijk vet stoer om trophy van grounded en grounded+ te hebben. Als ik grounded heb uit gespeeld moet ik sowieso nog een keer uitspelen op grounded plus en nog een keer om alle collectibles te zoeken
pi_143030467
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:37 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

ik wil voor platinum gaan en 100% trophy's. Voor platinum hoef je niet grounded uit te spelen en ook niet op plus. Maar als ik grounded voltooi krijg ik al de andere achievements ook (easy, normal, hard, survivor) :P voor de rest is het natuurlijk vet stoer om trophy van grounded en grounded+ te hebben. Als ik grounded heb uit gespeeld moet ik sowieso nog een keer uitspelen op grounded plus en nog een keer om alle collectibles te zoeken
Ah ik zie het inderdaad, 2 aparte trophies. Denk dat ik hem dan op grounded + ga spelen. :P
pi_143033789
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:42 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ah ik zie het inderdaad, 2 aparte trophies. Denk dat ik hem dan op grounded + ga spelen. :P
40% nu op grounded. ik zit nu op een gedeelte waar een molotov cocktail heel erg goed van pas komt en die heb ik dus niet :r heb dan nu ook wel weer even genoeg tlou gespeeld voor de komende paar dagen :') Moet zeg maar 6 runners killen en 4 clickers. Met 1 zo'n molotov cocktail rennen ze allemaal erop af en hoef ik er misschien nog maar 2 of 3 neer te hoeken. Niet te doen :N
pi_143034378
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

40% nu op grounded. ik zit nu op een gedeelte waar een molotov cocktail heel erg goed van pas komt en die heb ik dus niet :r heb dan nu ook wel weer even genoeg tlou gespeeld voor de komende paar dagen :') Moet zeg maar 6 runners killen en 4 clickers. Met 1 zo'n molotov cocktail rennen ze allemaal erop af en hoef ik er misschien nog maar 2 of 3 neer te hoeken. Niet te doen :N
Heb je geen pijl en boog nog?
pi_143034420
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb je geen pijl en boog nog?
ja begin ik niks mee man ;( als ik die gebruik komen er alsnog 3 runners en 1 clicker op mij afrennen. En dan volgt dat nog 1 keer voor ik pas weer de volgende checkpoint heb :D kan ze ook niet voorbij stealthen :D

tip als je op grounded gaat spelen: verspil niet onnodig ammo en pak alles op. voor je het weet ben je de sjaak als je het nodig bent :N
pi_143034539
quote:
13s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

ja begin ik niks mee man ;( als ik die gebruik komen er alsnog 3 runners en 1 clicker op mij afrennen. En dan volgt dat nog 1 keer voor ik pas weer de volgende checkpoint heb :D kan ze ook niet voorbij stealthen :D

tip als je op grounded gaat spelen: verspil niet onnodig ammo en pak alles op. voor je het weet ben je de sjaak als je het nodig bent :N
Haha ik zal het onthouden. Ben benieuwd hoe je het gaat halen.
pi_143034745
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef Cikx het volgende:

[..]

voor nu heb ik zo iets van ik probeer over een paar dagen wel weer en ga ik nu wel even een ander spel doen. Maar waarschijnlijk dat ik het morgen gewoon weer ga proberen :') best verslavend dit spel wanneer je op grounded speelt.
pi_143034883
Dit spel is zo fuckin geweldig! Sfeervol en wat een grafische pracht! Knap hoe dat nog uit de PS3 geperst kon worden en geweldig dat ik het nog op mijn PS4 kan spelen nu :D
pi_143034967
Wel een beetje vaag dit. Ik doe heel rustig aan en sluip heel vaak, maar toch was ik gezien. Iedereen zoekt me en dat vrouwtje staat daar om de hoek, maar dat mannetje ziet haar geeneens 8)7 _O-

Vind hem tot nu al tof hoor!

Wel leuke toevoegingen zo op de PS4. Merk dat er betere audio is en nu komt er soms ook geluid uit je controller _O_
pi_143035665
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef Cikx het volgende:

[..]

nog 1 belangrijke tip voor als je op grounded gaat spelen:
SPOILER
pi_143036684
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef Ferry-NL het volgende:
Wel een beetje vaag dit. Ik doe heel rustig aan en sluip heel vaak, maar toch was ik gezien. Iedereen zoekt me en dat vrouwtje staat daar om de hoek, maar dat mannetje ziet haar geeneens 8)7 _O-

Vind hem tot nu al tof hoor!

Wel leuke toevoegingen zo op de PS4. Merk dat er betere audio is en nu komt er soms ook geluid uit je controller _O_
Hoe sneller je sluipt hoe groter de kans dat ze je horen, dus probeer heel langzaam achter ze te sluipen en dan te wurgen, wel uit het zicht van de andere. Of sluip ervoorbij. :P
Ze hebben expres ervoor gekozen dat de tegenstanders je metgezellen niet zien bij het sluipen, omdat dit erg frustrerend zou zijn als jij alles goed doet, maar steeds wordt gezien door degene die bij je is.

quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

nog 1 belangrijke tip voor als je op grounded gaat spelen:
SPOILER
Haha en daar komt ook nog bij dat je niet weet wanneer je het echt nodig hebt, omdat je alleen kan zien hoe je toestand is door de manier hoe Joel loopt.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:27:59 #19
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143089837
The Last Of Us. _O_

Wat een pracht. De sfeer, de voice acting, het verhaal. Alles klopt aan dit spel.

Net zoals met goede films doe ik altijd het licht uit en het geluid luider. Meer intens en een betere ervaring. Alleen m'n vrouw vindt het maar niks als ik weer eens dood ga met geluid op standje hoog. 8-)

Mijn huidige playthrough is op Hard+, maar kan eigenlijk niet wachten tot ik op Survivor kan spelen. Zonder luistermodus speler lijkt me nog intenser.
I love my mispoken words.
pi_143090292
Ik heb een vraagje. Op sommige YouTube filmpjes zie ik dat mensen kunnen kiezen uit een heel arsenaal. Die hebben dan een boog, een rifle, een shotgun, etc. Vreemd genoeg kan ik alleen een boog en een shotgun equippen. Die rifle heb ik ooit gehad, maar die is helemaal verdwenen. Ben ik nou gebugged of zijn die extra wapens in je rugzak een DLC of zo?

En ja, de sfeer is prachtig. Paar intense stukjes, dan weer een stuk rustig door huizen of landschap kuieren en overal kijken...De afwisseling is goed, en er zijn ook meerdere manieren om een 'veld' op te lossen ben ik al achter.
pi_143090552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
Ik heb een vraagje. Op sommige YouTube filmpjes zie ik dat mensen kunnen kiezen uit een heel arsenaal. Die hebben dan een boog, een rifle, een shotgun, etc. Vreemd genoeg kan ik alleen een boog en een shotgun equippen. Die rifle heb ik ooit gehad, maar die is helemaal verdwenen. Ben ik nou gebugged of zijn die extra wapens in je rugzak een DLC of zo?

En ja, de sfeer is prachtig. Paar intense stukjes, dan weer een stuk rustig door huizen of landschap kuieren en overal kijken...De afwisseling is goed, en er zijn ook meerdere manieren om een 'veld' op te lossen ben ik al achter.
Als je de rifle al hebt opgepakt, zou je hem gewoon moeten hebben. Je moet op het pijltje naar links klikken en dan X inhouden om te kunnen wisselen van wapens als je dat nog niet geprobeerd hebt?
pi_143094750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:

[..]

Als je de rifle al hebt opgepakt, zou je hem gewoon moeten hebben. Je moet op het pijltje naar links klikken en dan X inhouden om te kunnen wisselen van wapens als je dat nog niet geprobeerd hebt?
En dan krijg ik een 'lege' rugzak...Die rifle heb ik gehad, maar is er niet meer. Ik dacht dat het normaal was, totdat ik een filmpje zag.
pi_143097375
:? Ik snap het gewoon echt niet. De rifle is ook gewoon unlocked en kan 'm upgraden (wat ik ook gedaan had) maar hij is plotseling automagisch verdwenen. M'n short range wapens kan ik wel gewoon wisselen. Heel bizar. Ik hoop niet dat ik die rifle nog vreselijk nodig ga hebben.
pi_143098578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:26 schreef Morri het volgende:
:? Ik snap het gewoon echt niet. De rifle is ook gewoon unlocked en kan 'm upgraden (wat ik ook gedaan had) maar hij is plotseling automagisch verdwenen. M'n short range wapens kan ik wel gewoon wisselen. Heel bizar. Ik hoop niet dat ik die rifle nog vreselijk nodig ga hebben.
Hmm, vreemd inderdaad. Rifle is wel een van de fijnste wapens vond ik. Vooral met scope en als je dan ook nog armor piercing en power upgrade, kun je de meeste tegenstanders met 1 kogel dood krijgen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:51:13 #25
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_143115903
Zojuist mijn versie uit canada binnengekregen, geen gecensureerde multiplayer voor mij _O_
Op elke fokker past een bril.
pi_143133931
De eerste game in m'n leven waarbij ik emotioneel werd :') ;(

Nu wil ik ook een dochter hebben :@ _O-
pi_143138782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Zojuist mijn versie uit canada binnengekregen, geen gecensureerde multiplayer voor mij _O_
Maar wel dikke lag met de server aan de andere kant van de wereld xD
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:28:09 #28
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_143140890
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Maar wel dikke lag met de server aan de andere kant van de wereld xD
Speel gewoon op de EU servers hoor :') Niet dat dat veel uitmaakt met die 'next gen' peer2peer matchmaking in dit spel
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:34:40 #29
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_143141287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:51 schreef Catch_me het volgende:
Had jij hem niet al eens gespeeld? :D Nieuwe versie uit Canada speciaal voor de MP?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:47:53 #30
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_143141887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Had jij hem niet al eens gespeeld? :D Nieuwe versie uit Canada speciaal voor de MP?
Ja klopt :@ gekocht omdat er weinig anders te spelen is voor de ps4 atm :{
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:55:31 #31
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_143142272
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:47 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Ja klopt :@ gekocht omdat er weinig anders te spelen is voor de ps4 atm :{
Opzich een prima keuze dan om TLoU te kopen :+ Veel beters ga je toch niet vinden imo
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_143142364
Ik zou er een moord voor doen om dit spel te kunnen spelen. Helaas te krap bij kas om me een PS3 te kunnen veroorloven.
pi_143154587
quote:
9s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:57 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zou er een moord voor doen om dit spel te kunnen spelen. Helaas te krap bij kas om me een PS3 te kunnen veroorloven.
Je kent ook niemand die er eentje heeft en die een paar weken op vakantie gaat zodat je 'm kan lenen?
  zondag 17 augustus 2014 @ 01:41:19 #34
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_143499736
Graf takke klere bloater in de gym op grounded. }:| :r

Iemand nog tips? Heb maar een paar kogels en kan geen molo craften ;(

Nog ff en ik flikker mijn controller het raam uit |:(
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 17 augustus 2014 @ 07:59:59 #35
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143501269
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:

De runners die er ook bij komen, neerhalen met melee-wapens (neem aan dat je er wel een hebt). Die laten wat kogels achter.

En in die ruimte waar die bloater vandaan kwam, ligt volgens mij ook wat ammunitie.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_143506059
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:

En daarom speel ik games nooit op de allerhoogste moeilijkheidsgraad. Ik ga me er dan constant aan ergeren en dat is niet leuk meer. Het moet wel leuk blijven natuurlijk :{

Snap wel dat het een toffe uitdaging is, maar je gaan frusteren omdat je al 100x hetzelfde stuk heb gedaan 8)7 Nee dat hoeft van mij weer niet :)
pi_143509378
Vind het tot nu toe heel erg goed te doen op Grounded +. Al weet ik natuurlijk wel wat ik kan verwachten. Zo heb ik alvast 3 molotovs gemaakt voor de Bloater. :P
  maandag 18 augustus 2014 @ 22:21:07 #38
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_143572560
ha-Ha succes *)

Bewaard alvast zijn eerst volgende molo voor de volgende bloater op grounded :')
Zodat we niet weer 5000x drama galore hebben :P
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_143581130
Op normal uitgespeeld.Als ik nu een graad hoger kies begin ik dan met al die wapens?
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:50:47 #40
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143583496
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Op normal uitgespeeld.Als ik nu een graad hoger kies begin ik dan met al die wapens?
Op normal+, wel. Op Hard begin je opnieuw.
pi_143585216
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 07:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Je kunt hem via een glitch ook op + spelen op een hogere moeilijkheidsgraad. Je behoudt sowieso niet je wapens, wel de upgrades ervoor en je eigen skills upgrades.
pi_143616621
2 maal op grounded uitgespeeld, never again :')
pi_143691267
Ik heb zojuist the last of us uitgespeeld op grounded mode (het aller moeilijkste niveau) en wil een nieuwe game+ mode beginnen. Dit keer wil ik hem op een wat makkelijker niveau spelen zodat ik even lekker in het rond kan schieten en alle objectives halen.

Voorheen was dat niet mogelijk omdat je heel weinig supplies krijgt op het niveau grounded.

Nu is mijn vraag; als ik nu een game+ op normal of hard start en hem uitspeel op dat niveau, kan ik daarna weer een nieuwe game+ beginnen op grounded en mijn upgrades behouden van de game+ daarvoor?
pi_148419809
_O_
Ben op de PS3 bij dat hotel in de basement gestopt.
Nu replay op de PS4, bazenspel _O_
pi_148420887
Echt het eerste spel waar ik écht heel blij mee ben. Ik vind de moeilijkere niveaus alleen wel echt heel erg moeilijk.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_150492626
Ook sinds kort nu begonnen op Grounded.
Ik ben net in het capitol waar
SPOILER
.

Boven kan ik makkelijk voorbij de drie mannetjes die daar rondlopen.
Beneden is dat een ander verhaal. Ik kan me herinneren dat ik op Normal al moeite hiermee had.
Iemand tips om hier zo snel mogelijk en in stealth voorbij te komen?
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:54:16 #47
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150492761
Ik kwam op Survivor al niet eens langs de eerste clicker die je moet killen in die omgevallen flats. :')
Flesje bier
pi_150492808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:49 schreef Djenuziz het volgende:
Ook sinds kort nu begonnen op Grounded.
Ik ben net in het capitol waar
SPOILER
.

Boven kan ik makkelijk voorbij de drie mannetjes die daar rondlopen.
Beneden is dat een ander verhaal. Ik kan me herinneren dat ik op Normal al moeite hiermee had.
Iemand tips om hier zo snel mogelijk en in stealth voorbij te komen?
Dat stuk waar je dan naar beneden springt? Als ik het me goed herinner had ik dat gedaan door eerst eentje die de kamer inloopt stealth te killen, maar dat ging mis dus toen sprintte ik de lange gang door en verstopte me daar, toen kon ik ze toevallig met veel geduld allemaal vrij simpel van achter pakken en als ik gezien werd rende ik gewoon weer terug. :P
pi_150492925
Van het weekend uitgespeeld :D
Wat een spel O+ O+

Nu de uitbreiding, Left Behind spelen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:03:55 #50
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150493014
Ik luister de soundtrack nog wekelijks trouwens. O+
Flesje bier
pi_150493032
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:00 schreef Leonos het volgende:
Van het weekend uitgespeeld :D
Wat een spel O+ O+

Nu de uitbreiding, Left Behind spelen.
Is ook super _O_ alleen een beetje aan de korte kant.
pi_150493151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:56 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat stuk waar je dan naar beneden springt? Als ik het me goed herinner had ik dat gedaan door eerst eentje die de kamer inloopt stealth te killen, maar dat ging mis dus toen sprintte ik de lange gang door en verstopte me daar, toen kon ik ze toevallig met veel geduld allemaal vrij simpel van achter pakken en als ik gezien werd rende ik gewoon weer terug. :P
Thanks!! Dat ga ik vanavond ff proberen.
Het was me wel gelukt om in dat donkere kantoor diegene direct te killen. Probleem was dat de rest me direct zag en was ik fucked :P
pi_150493162
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik luister de soundtrack nog wekelijks trouwens. O+
Oeh, nu aangezet voor het eerst :P
pi_150493203
Ik luister ook nog vaak de soundtrack. Blijft toch een van de mooiste dingen van het spel _O_ O+ *;
pi_150493463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:04 schreef Cikx het volgende:

[..]

Is ook super _O_ alleen een beetje aan de korte kant.
Klopt, alleen wist wel in die relatief korte tijd hetzelfde gevoel te geven als de main story van TLoU _O_
pi_150493790
Misschien wel leuk als extra. Een live voorstelling met de originele voice-actors en de muziek live gespeeld.

maandag 2 november 2015 @ 07:30:04 #57
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_157263171
Ga deze week een PS4 kopen, heb dit spel op de PS3. Is het de moeite waard, deze PS4 versie? Echt een hogere kwaliteit?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 2 november 2015 @ 08:18:12 #58
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157263363
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 07:30 schreef static het volgende:
Ga deze week een PS4 kopen, heb dit spel op de PS3. Is het de moeite waard, deze PS4 versie? Echt een hogere kwaliteit?
Het speelt meer soepel
  maandag 2 november 2015 @ 08:46:50 #59
141482 Q.
JurassiQ
pi_157263569
Er is verschil maar niet wereldschokkend. PS4 versie ziet er natuurlijk beter uit en speelt wat soepeler maar zou er geen full price voor betalen als je al de PS3 versie hebt. Wacht tot hij wat verder is gedaald in prijs.
For great justice!
  maandag 2 november 2015 @ 08:49:46 #60
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157263604
quote:
14s.gif Op maandag 2 november 2015 08:46 schreef Q. het volgende:
Er is verschil maar niet wereldschokkend. PS4 versie ziet er natuurlijk beter uit en speelt wat soepeler maar zou er geen full price voor betalen als je al de PS3 versie hebt. Wacht tot hij wat verder is gedaald in prijs.
Of koop voor een 10tje voor je us account.
pi_157946666
Multiplayer blijft me een maand of anderhalf na het uitspelen van de single player nog steeds boeien. Vooral leuk om, nu ik zelf wat beter wordt, in de Ondervraging-modus teamgenoten die stomme keuzes maken vanaf de bank uitfoeteren.
What Would Goku Do
pi_158831526
Is deel 2 all asngekondigd?
  maandag 4 januari 2016 @ 22:07:21 #63
194233 Friday12
Originele kloon
pi_158831547
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:06 schreef anoniempersoon het volgende:
Is deel 2 all asngekondigd?
nee
pi_158842213
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:31 schreef Djenuziz het volgende:
Misschien wel leuk als extra. Een live voorstelling met de originele voice-actors en de muziek live gespeeld.

Waarom zie ik dit nu pas _O_
Flesje bier
  woensdag 20 januari 2016 @ 22:41:41 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159269316
quote:

:D nu de online modus plat ligt kan ik dit mooi ff kijken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159269769
Ik heb een enorme aversie tegen musicals, is het waard om die opzij te zetten?
What Would Goku Do
  zondag 14 februari 2016 @ 12:16:01 #67
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159905016
Zojuist uitgespeeld. Kan iemand mij het einde uitleggen in een spoiler tag.

SPOILER
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 14 februari 2016 @ 12:32:35 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159905382
quote:
5s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:16 schreef satecl het volgende:
Zojuist uitgespeeld. Kan iemand mij het einde uitleggen in een spoiler tag.

SPOILER
SPOILER
  zondag 14 februari 2016 @ 12:49:19 #69
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_159905781
quote:
6s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

SPOILER
Allereerst dank voor reactie :)

SPOILER
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zondag 14 februari 2016 @ 12:50:13 #70
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_159905805
quote:

_O_

Kippenvel bij die anthem in het begin.
Tics van je petten.
  zondag 14 februari 2016 @ 12:51:31 #71
15080 static
pi_159905849
Het laden gaat wel heel erg langzaam bij het opstarten,
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_159913102
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef satecl het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 14 februari 2016 @ 18:36:19 #73
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159916141
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef satecl het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zondag 14 februari 2016 @ 18:37:16 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159916161
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:50 schreef nattermann het volgende:

[..]

_O_

Kippenvel bij die anthem in het begin.
Zoek ook maar eens de making of van de muziek.. Echt goed filmpje :P
  zondag 14 februari 2016 @ 20:40:18 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_159919362
Echt een bazenspel
  zondag 14 februari 2016 @ 21:25:15 #76
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159920880
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:40 schreef RickoKun het volgende:
Echt een bazenspel
Alleen het heeft alle andere spellen verneukt voor me _O-
pi_159928775
quote:
6s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:25 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Alleen het heeft alle andere spellen verneukt voor me _O-
Dat heb ik met Witcher 3. :P
For great justice!
pi_160372472
tijdje terug was de online modes verneukt door de facebook optie er uit te halen bij de multiplayer, valt deze te omzeilen?
iemand een idee?
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:59:40 #79
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160374625
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:32 schreef donderdopje het volgende:
tijdje terug was de online modes verneukt door de facebook optie er uit te halen bij de multiplayer, valt deze te omzeilen?
iemand een idee?
Ik snap je niet? Hoezo verneukt? En volgens mij kan je nog steeds connecten met facebook..
pi_160375634
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik snap je niet? Hoezo verneukt? En volgens mij kan je nog steeds connecten met facebook..
Er was 2 maand geleden een update geweest van PSN
http://www.playstationlif(...)ew-firmware-updates/

heb je dus een vriend gelinkt via Facebook dan kan je niet meer online spelen bij de last of us en loopt de game vast bij 80% laden, de optie om facebook te disconnecten staat in het menu van de online modes waar je niet in kan omdat hij vast loopt bij het laden.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:01:37 #81
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160378778
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Er was 2 maand geleden een update geweest van PSN
http://www.playstationlif(...)ew-firmware-updates/

heb je dus een vriend gelinkt via Facebook dan kan je niet meer online spelen bij de last of us en loopt de game vast bij 80% laden, de optie om facebook te disconnecten staat in het menu van de online modes waar je niet in kan omdat hij vast loopt bij het laden.
_O-

snap uberhaupt niet waarom er een facebook link is _O-
pi_160384524
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]

_O-

snap uberhaupt niet waarom er een facebook link is _O-
Facbook word tegenwoordig met vrijwel alles gekoppeld.
Zelfde als je google account ;)
  donderdag 3 maart 2016 @ 14:32:15 #83
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160390951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:56 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Facbook word tegenwoordig met vrijwel alles gekoppeld.
Zelfde als je google account ;)
Ja je psn account ok.. Maar waarom voor een spel als the last of us :P

Verder geen idee of ze dit gefixt hebben natuurlijk dus je moet het gewoon even proberen _O-
pi_164041269
Damn, heb de Remastered edition gekocht voor de PS4. Maar ik heb last van de bug dat mijn char erg hapert tijdens het lopen (hij stopt continu).

Zo te lezen ben ik niet alleen met dit probleem, en gooit Naughty Dog het op een defecte controller. Vreemd dat al mijn andere games er geen last van hebben (Dragonball Xenoverse, Fallout 4, GTA 5, Call Of Duty Modern Warfare, Fifa 16, WWE 2K16, Formulier 1 2015, Mortal Kombat, Far Cry 4 etc.)

Iemand hier ook ervaring mee gehad, en het op kunnen lossen zonder een nieuwe controller te kopen?
  zondag 31 juli 2016 @ 01:44:57 #85
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164123557
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Damn, heb de Remastered edition gekocht voor de PS4. Maar ik heb last van de bug dat mijn char erg hapert tijdens het lopen (hij stopt continu).

Zo te lezen ben ik niet alleen met dit probleem, en gooit Naughty Dog het op een defecte controller. Vreemd dat al mijn andere games er geen last van hebben (Dragonball Xenoverse, Fallout 4, GTA 5, Call Of Duty Modern Warfare, Fifa 16, WWE 2K16, Formulier 1 2015, Mortal Kombat, Far Cry 4 etc.)

Iemand hier ook ervaring mee gehad, en het op kunnen lossen zonder een nieuwe controller te kopen?
Nog nooit last van gehad in meerdere playtroughs
pi_164124851
Ik heb er ook nog nooit last van gehad. Ook meerdere playthroughs.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164129502

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2016 14:02:08 ]
  woensdag 17 augustus 2016 @ 10:02:17 #88
319877 BzP
Devildriver_
pi_164614563
bazenspel
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_166232479
eindelijk komt er een film over the Last of Us

SPOILER
  woensdag 26 oktober 2016 @ 23:49:55 #90
15080 static
pi_166233047
:?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 03:15:08 #91
194233 Friday12
Originele kloon
pi_166234741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:49 schreef static het volgende:
:?
Hij lijkt veel op Joel.. Dat is echt alles :P
  donderdag 27 oktober 2016 @ 11:39:12 #92
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_166237987
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 23:27 schreef Evertjan het volgende:
eindelijk komt er een film over the Last of Us

SPOILER
Je had me bijna te pakken...
SPOILER
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_167081068
pi_167081239
:o :o :o :o :o :o

Zat toevallig net nog naar de soundtrack te luisteren.
pi_167081932
FUCKING NICEEEEEEEEEEEEEEEEEEE O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_167082144
Kippenvel
Flesje bier
pi_167082474
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:25 schreef Cikx het volgende:
:o :o :o :o :o :o

Zat toevallig net nog naar de soundtrack te luisteren.
Soundtrack blijft sowieso geweldig. Samen met The Witcher 3, Bioshock en Mass Effect toch wel mijn favoriete game soundtracks.
  zaterdag 3 december 2016 @ 21:18:51 #99
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_167082770
The Last of Us Part Too

Zo zou je het misschien moeten lezen.
pi_167083962
Ik ga serieus overwegen om weer een PS4 te kopen zodat ik TLOU2 kan spelen :{
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_167084342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 22:00 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga serieus overwegen om weer een PS4 te kopen zodat ik TLOU2 kan spelen :{
Hier ook hoor :D Ik had hem destijds verkocht omdat ik er niet heel veel meer mee deed en ik toch meer een Xbox guy blijf, maar met al die toffe exclusives die gaan komen begint het toch weer te kriebelen.
pi_167085235
quote:
Nat plekje in mijn onderbroek
pi_167087356
Bij de Last of Us 2 panel lieten ze op het einde wat art zien met een nieuw stukje muziek eronder. Wow met de muziek zit het ook helemaal goed. Gustavo doet weer de soundtrack _O_ _O_ _O_
pi_167087437
AWESOME!!!!
pi_167087502
quote:
Mooi hoor _O_

Waar je trouwens wel vergif op kunt innemen is dat Joel het einde van de game niet haalt. ;(
pi_167087723
OMFG HYPE

Tussen zulke aankondigingen en de release zitten vaak minstens één of twee jaar, dus ik ga me nog niet te druk maken ;(
What Would Goku Do
  zondag 4 december 2016 @ 00:55:26 #108
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_167087766
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2016 20:56 schreef Gezicht het volgende:
Kippenvel
Dit.
Tics van je petten.
pi_167093718
Ik denk dat ik een van de weinige ben die The Last of Us niet zo heel erg leuk vond. :P Had liever dat Naughty Dog aan een nieuwe franchise begon.
pi_167093913
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 22:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nat plekje in mijn onderbroek
jij ook al? Ik moest zelf een traantje laten toen ik Ellie weer zag
  zondag 4 december 2016 @ 13:54:19 #112
277865 Sejt
Ondertitel
pi_167094032
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2016 13:50 schreef Evertjan het volgende:

[..]

jij ook al? Ik moest zelf een traantje laten toen ik Ellie weer zag
Dat had ik toen ik Joel z'n stem hoorde. :@
I love my mispoken words.
pi_167094263
ik denk trouwens dat Ellie en Joel uit elkaar zijn gedreven in de jaren na het einde van de 1e game.
  zondag 4 december 2016 @ 14:07:46 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_167094460
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 00:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Bij de Last of Us 2 panel lieten ze op het einde wat art zien met een nieuw stukje muziek eronder. Wow met de muziek zit het ook helemaal goed. Gustavo doet weer de soundtrack _O_ _O_ _O_
_O_ _O_ _O_
  zondag 4 december 2016 @ 14:27:56 #115
141482 Q.
JurassiQ
pi_167094960
O+
For great justice!
  zondag 4 december 2016 @ 20:08:18 #116
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_167102248
Nat broekje hier
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_167108677
Kippenvel. Zien de game wel waarschijnlijk pas in 2018/2019.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_167134812
Hoe heet dat liedje wat Ellie speelt? Of is dat speciaal voor deze game gemaakt
pi_167138283
Oh oh oh O+
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:12:38 #120
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167138712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:23 schreef Evertjan het volgende:
Hoe heet dat liedje wat Ellie speelt? Of is dat speciaal voor deze game gemaakt
Shawn James - Through the Valley
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 12 december 2016 @ 09:59:03 #121
319877 BzP
Devildriver_
pi_167274174
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:43 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinige ben die The Last of Us niet zo heel erg leuk vond. :P Had liever dat Naughty Dog aan een nieuwe franchise begon.
o|O
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  Eindredactie Games maandag 8 juni 2020 @ 18:18:08 #122
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193540194
Schop
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193540216
*O*
A murky, forgotten land.
  maandag 8 juni 2020 @ 18:54:36 #124
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_193540756
Nog maar een paar dagen *O*

Vooralsnog ben ik 100% spoilervrij gebleven. Sterker nog, afgezien van de gameplay demo die ze ooit op de E3 hebben laten zien ga ik er helemaal blind in.
Flesje bier
pi_193540848
11 Dagen toch nog, 19 juni?

Op één ding na, die ik van die leaks/hacks gelezen heb, heb ik er verder helemaal niks meer over gelezen of gezien. Zelfs de trailers niet.
Ik heb alles bewust gemeden.

Of het een Day One aankoop gaat worden, waarschijnlijk niet, ik heb nog genoeg liggen en ik wil eerst weten of het een 10-15 uur game is, of dat ie een uur of 30 duurt.
Maar hij gaat er hoe dan ook wel komen, dat zeker.
A murky, forgotten land.
pi_193541062
Ik ben al heftig gespoilerd :(

Maar goed, credits gaan morgen wel rollen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193547092
Er zal vast al wel bekend zijn hoeveel uur de game duurt, weet iemand dat toevallig?
A murky, forgotten land.
pi_193548354
Zojuist besteld en krijg hem binnen op de release dag. Heb helemaal niks meegekregen van de leaks / spoilers dus heb er gewoon zin in.
PWBF
pi_193548387
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:43 schreef Bananenpap het volgende:
Nee hoor. Ik heb hetzelfde. Vond de game overhypte. Net als Uncharted trouwens.
pi_193548422
Nog 10 dagen! Nog geen trailer gezien of iets gelezen! _O_
pi_193548926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:00 schreef StateOfMind het volgende:
Er zal vast al wel bekend zijn hoeveel uur de game duurt, weet iemand dat toevallig?
Ja, dat weten reviewers wel. Maar dat embargo ;(
pi_193549330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 10:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, dat weten reviewers wel. Maar dat embargo ;(
12 juno is al bijna
pi_193554427
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 00:50 schreef viagraap het volgende:
OMFG HYPE

Tussen zulke aankondigingen en de release zitten vaak minstens één of twee jaar, dus ik ga me nog niet te druk maken ;(
'De post die je wilt quoten is 1284 dagen oud. Wil je deze echt quoten?'

Nou ik zei het toch. Ik dacht op 9gag in comments per ongeluk iets gezien te hebben maar ik weet niet of het waar was en of ik nog weet wat het dan was.
Moet RDR 2 ook nog aanschaffen.
What Would Goku Do
pi_193583336
Morgen vervalt het review embargo :)
  vrijdag 12 juni 2020 @ 17:54:58 #136
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193603844
96 op metacritic toch, niet verwacht na al die backslash na die leak.
pi_193604220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:54 schreef Momo het volgende:
Goh misschien klopt er wel heel veel niet van die kansloze leak, dat al overwogen?
pi_193604290
The Last of Us 2

De Fok! review van Pheno.
A murky, forgotten land.
pi_193619108
6 dag0n!!!
  zondag 14 juni 2020 @ 15:51:35 #140
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193627861
pi_193629009
quote:
Ik zou de 100% reviews met een korreltje zout nemen, klinkt een beetje gekocht..
pi_193629212
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 17:41 schreef aspi het volgende:

[..]

Ik zou de 100% reviews met een korreltje zout nemen, klinkt een beetje gekocht..
Dat geloof ik nooit zo. Maar bij zulke grote games krijgt een 10/10 score wel meer clicks dan een 8.5/10 score.
En naamsbekendheid door zulke plaatjes en accolades trailers.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 14 juni 2020 @ 19:44:50 #143
15080 static
pi_193630627
pi_193630979
quote:
De backlash is vooral van mensen die wat puntsgewijze verhaalplots hebben gelezen. Ik heb die leaks na het spelen opgezocht, maar wat kunnen mensen op internet heerlijk overdrijven. Op basis van enkele zinnetjes gaan ze compleet los. Ik heb dus zonder leaks gespeeld, het verhaal wordt super gebracht. En je moet wel een enorme zuurpruim zijn als je om die punten kwaad gaat worden :') Al ben ik na alle korte lontjes van de laatste jaren eigenlijk nergens meer verbaasd over....
pi_193631038
quote:
klinkt mij alsof hij alles op easy heeft gespeeld
  maandag 15 juni 2020 @ 15:43:10 #146
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_193641380
quote:
Ik wel, ik had het absoluut verwacht. ''Professionele gamereviewers'' zijn heden allemaal op de hand van de progressieve SJW-kliek. Juist omdat zoveel liefhebbers van de game hun zorgen online hebben geuit, gaan ze het een extra hoog cijfer geven en de kritiekpunten als pluspunten uitlichten.

Een van de punten van Gamergate was nepotisme in de gamejournalistiek, en de situatie is (net als bij de rest van de media) sindsdien enkel verslechterd.

De User Reviews gaan straks een ander beeld tonen, let maar op.
pi_193641396
Bijna vrijdag! *O*
  maandag 15 juni 2020 @ 15:46:01 #148
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_193641423
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 20:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

En je moet wel een enorme zuurpruim zijn als je om die punten kwaad gaat worden :')
Of je ziet de gebeurteniisen in deze game in breder perspectief, en beseft hoeveel pervers genot de schrijvers eruit haalden.
  maandag 15 juni 2020 @ 15:52:03 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193641525
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik wel, ik had het absoluut verwacht. ''Professionele gamereviewers'' zijn heden allemaal op de hand van de progressieve SJW-kliek. Juist omdat zoveel liefhebbers van de game hun zorgen online hebben geuit, gaan ze het een extra hoog cijfer geven en de kritiekpunten als pluspunten uitlichten.

Een van de punten van Gamergate was nepotisme in de gamejournalistiek, en de situatie is (net als bij de rest van de media) sindsdien enkel verslechterd.

Ik heb ook wel het idee dat sommige mensen het nu al stom vinden voordat ze de game hebben gespeeld en zo boos zijn om die leaks dat ze overal 0/10 gaan achter laten.
pi_193641559
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:52 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik heb ook wel het idee dat sommige mensen het nu al stom vinden voordat ze de game hebben gespeeld en zo boos zijn om die leaks dat ze overal 0/10 gaan achter laten.
Ja iedereen gaat slechte reviews geven zonder het gespeeld te hebben. Hetzelfde als toen met de release van star wars battlefront 2 vanwege die lootboxes etc.
pi_193641728
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Of je ziet de gebeurteniisen in deze game in breder perspectief, en beseft hoeveel pervers genot de schrijvers eruit haalden.
Of je speelt eerst de game en gaat dan eens oordelen. "Pervers genot": LOL.
  maandag 15 juni 2020 @ 17:18:41 #152
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193642763
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:54 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ja iedereen gaat slechte reviews geven zonder het gespeeld te hebben. Hetzelfde als toen met de release van star wars battlefront 2 vanwege die lootboxes etc.
Ja maar EA verdient het ook wel :)

Kut bedrijf :r
pi_193643079
Verkeerde topic.

[ Bericht 97% gewijzigd door Dagger87 op 15-06-2020 17:59:47 ]
pi_193645295
Hyped *O*
pi_193645885
quote:

[..]

Je bent gewoon een mak lammetje zonder eigen mening. Speel gewoon eerst de game en oordeel daarna.
pi_193646137
Ik denk dat gruwelijk in de setting van de game ook wel gewoon realisch is. Maar ik ben benieuwd of het op mij overkomt als onnodige gore of niet. In de eerste game vond ik het wel meevallen. We shall see *O*
pi_193668581
quote:

[..]

Ik ben ontzettend benieuwd waar men in de leaks op doelde m.b.t. dat de game heel erg zou inspelen op SJW's. Ik heb de leaks en nu de reviews kunnen ontwijken. Als het enkel Ellie is die een lesbische liefdesrelatie ontwikkelt (wat al gebeurde in deel 1) Heb ik daar geen moeite mee. (graag niet dit bevestigen of ontkrachten, ik wil het zelf zien :+ )
pi_193668728
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 11:42 schreef wuuht het volgende:

[..]

Ik ben ontzettend benieuwd waar men in de leaks op doelde m.b.t. dat de game heel erg zou inspelen op SJW's. Ik heb de leaks en nu de reviews kunnen ontwijken. Als het enkel Ellie is die een lesbische liefdesrelatie ontwikkelt (wat al gebeurde in deel 1) Heb ik daar geen moeite mee. (graag niet dit bevestigen of ontkrachten, ik wil het zelf zien :+ )
doe eens normaal met je spoiler......
  Eindredactie Games woensdag 17 juni 2020 @ 12:02:07 #159
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193668879
quote:
4s.gif Op woensdag 17 juni 2020 11:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

doe eens normaal met je spoiler......
Maar dat is een spoiler van deel 1, die game is inmiddels 7 jaar oud.... Of bedoel je dat niet?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_193668913
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maar dat is een spoiler van deel 1, die game is inmiddels 7 jaar oud.... Of bedoel je dat niet?
quote:
Als het enkel Ellie is die een lesbische liefdesrelatie ontwikkelt
Gaat over deel 2
  Eindredactie Games woensdag 17 juni 2020 @ 12:16:27 #161
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193669076
quote:
4s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:04 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

Gaat over deel 2
Dat is geen nieuwe info toch?
SPOILER: plaatje uit 2018 trailer
Wel met jou eens dat we zoveel mogelijk in spoilertags moeten zetten hoor.
pi_193669232
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

oke oke, best.
pi_193669298
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

SPOILER
pi_193669304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:37 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

SPOILER
Slecht. Maar ik moest lachen.
pi_193669313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:37 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

SPOILER
Darn, gelezen :D
pi_193669451
quote:
4s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:04 schreef Leonos het volgende:

[..]

[..]

Gaat over deel 2
Nee het gaat over deel 1, dat staat er toch? Bied maar even je excuses aan.
pi_193669571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:52 schreef wuuht het volgende:

[..]

Nee het gaat over deel 1, dat staat er toch? Bied maar even je excuses aan.
EXCUSES MAAT
  woensdag 17 juni 2020 @ 17:41:08 #168
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193672794
Weet iemand de tijd dat de game unlocked op psn?
pi_193672818
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 17:41 schreef Friday12 het volgende:
nee
pi_193672855
quote:
Zal wel middernacht zijn.
A murky, forgotten land.
pi_193672859
quote:
Als je hem pre-ordered staat er toch een timer bij?
  woensdag 17 juni 2020 @ 17:49:39 #172
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193672880
Op moment van typen nog 1 dag, 6 uur, 10 minuten en 21 seconden. Dat is dus 00:00 precies.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 17 juni 2020 @ 17:53:43 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193672952
Ok top! Ze flikken het ook wel eens 00:00 us tijd ofzo :')
pi_193672955
quote:
Heb je de game al wel kunnen pre loaden?
  woensdag 17 juni 2020 @ 18:21:48 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193673393
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 17:53 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb je de game al wel kunnen pre loaden?
Nee heb het niet gekocht.. zit er aan te denken :P
pi_193674029
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nee heb het niet gekocht.. zit er aan te denken :P
Aha

Mijn zenuwen kunnen dat spel niet verdragen sws :')
  donderdag 18 juni 2020 @ 00:01:28 #177
15080 static
pi_193679205
quote:
Foutje bij Bol.com, The Last of Us Part II te vroeg verstuurd naar klanten.

Bol.com heeft de nieuwe PlayStation 4-game The Last of Us Part II per ongeluk te vroeg verstuurd naar honderden klanten, bevestigt een woordvoerder van bol.com aan NU.nl na berichtgeving van RTL Nieuws. De game wordt officieel op vrijdag uitgebracht, maar een aantal bol.com-klanten kreeg de game onverwachts eerder binnen.

Volgens een woordvoerder van bol.com komt dit door een systeemfout. "Een beperkt aantal gameliefhebbers heeft hun bestelling van The Last of Us 2 al ontvangen van ons. Zoals sommigen van jullie weten, is de game daarmee drie dagen voor de officiële releasedatum van vrijdag 19 juni binnengekomen", vertelt een woordvoerder.

The Last of Us Part II is het langverwachte vervolg op de populaire game The Last of Us die in 2013 is uitgebracht. In het origineel nam het personage Joel een meisje met de naam Ellie onder zijn hoede in een postapocalyptische wereld. In het spel speelt het verhaal een grote rol. Bol.com vraagt kopers daarom om tot en met vrijdag hun mond te houden.

"Zou je je enthousiasme en details over de inhoud van de game niet voor vrijdag 19 juni willen delen op bijvoorbeeld sociale media en fora? Zo houden we de verrassing voor andere gamers net zo groot als voor jou."
pi_193680246
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 00:01 schreef static het volgende:

[..]

Een Fok!ker uit het PS4 topic is een van de mensen die hem al ontvangen heeft.
Die mensen krijgen zelfs nog een extraatje van Bol om ze stil te houden :Y

@DJ_
A murky, forgotten land.
pi_193680631
Deel 1 niet gespeeld, volgens mij heeft deel 2 dan ook niet zoveel nut om toch te spelen?
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:08:37 #180
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_193680747
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Deel 1 niet gespeeld, volgens mij heeft deel 2 dan ook niet zoveel nut om toch te spelen?
Waarom niet? gewoon de story van deel 1 even in verdiepen, staat genoeg op youtube etc. Heb ik ook gedaan (deel 1 niet gespeeld, deel 2 wel besteld).
pi_193680959
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:08 schreef iScream. het volgende:

[..]

Waarom niet? gewoon de story van deel 1 even in verdiepen, staat genoeg op youtube etc. Heb ik ook gedaan (deel 1 niet gespeeld, deel 2 wel besteld).
Het voelt tot een beetje als "En ze gooiden de ring in Mount Doom", terwijl de reis er naar toe eigenlijk het verhaal is :P
pi_193681005
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het voelt tot een beetje als "En ze gooiden de ring in Mount Doom", terwijl de reis er naar toe eigenlijk het verhaal is :P
Beetje van dat inderdaad.

Ik weet niet in hoeverre in dan “geïnvesteerd” ben in het verhaal en de personages etc.
pi_193681058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre in dan “geïnvesteerd” ben in het verhaal en de personages etc.
Waarschijnlijk een stuk minder. Het verhaal gaat verder over wat er gebeurt is in deel 1 natuurlijk, ik denk dat het je een stuk minder zou boeien als je het niet gespeeld hebt. Zoals met zoveel vervolgen overigens :+
pi_193681505
quote:
Gewoon deel 1 alsnog kopen voor een tientje en spelen. Geniaal.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_193683000
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:08 schreef iScream. het volgende:

[..]

Zou toch wel even deel 1 spelen als ik jou was, belangrijk voor het verhaal en gewoon een briljant spel.
Kan je daarna TLOU2 tweedehands ergens oppikken, scheelt je nog geld ook :P
pi_193683199
Ondanks dat ik in de loop de jaren deel 1 meerdere keren gespeeld heb, heb ik van de week deel 1 nog maar een keer vlug doorgespeeld voordat ik hem morgen ga halen. Als opfrissertje.
Vanochtend ook mijn nieuwe tv opgehaald (LG C9 :9~ ) dus ik ben klaar voor morgen :Y
A murky, forgotten land.
pi_193686536
Nog 7 uur digitale downloaderts!
  donderdag 18 juni 2020 @ 17:01:54 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193686558
De grote youtubers hebben het spel al en uploaden de playthroughs al.

SPOILER
  donderdag 18 juni 2020 @ 17:50:42 #189
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_193687122
Wordt een vies lange werkdag morgen :X
Flesje bier
pi_193687266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 17:50 schreef Gezicht het volgende:
Wordt een vies lange werkdag morgen :X
Morgen thuis werken, half 10 bij de game mania, shit installeren, uur of 15:00 spelen!
  Eindredactie Games donderdag 18 juni 2020 @ 20:42:15 #191
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193689714
Good Smile Company is er alweer vroeg bij met chibi figurines van Ellie.
Lijkt me wel wat voor @KennyPowers

https://goodsmileshop.com(...)campaign=desktopsite
pi_193689904
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2020 20:42 schreef 2dope het volgende:
Lijkt me wel wat voor @:KennyPowers

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wel echt veel beter dan deze "official"

https://blog.playstation.(...)fficial-merchandise/

Oh good smile staat ook genoemd in die blog
pi_193689945
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2020 20:42 schreef 2dope het volgende:
Lijkt me wel wat voor @:KennyPowers

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die zien er beter uit dan het beeld van de collectors edition. Dat is me toch damn fugly.
Ik zag foto's in een topic op Budget Gaming.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_193689970
Ik zie echt 0 reden om deel 1 niet te spelen en deze wel
pi_193690909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 00:01 schreef static het volgende:

[..]

Bij mij niet ;(
pi_193690934
quote:
Dan kan je toch net zo goed deel 1 spelen? Of baal je dan dat je niet mee kunt met de hype?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Straw- op 19-06-2020 13:16:10 ]
  donderdag 18 juni 2020 @ 22:01:31 #197
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193691023
quote:
Kijk het verhaal op Youtube joh, de gameplay is niks om over naar huis te schrijven. Zonde van je tijd.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193692361
Vandaag een OLED gekocht (C9), en morgen deze game halen.
#ready
A murky, forgotten land.
  donderdag 18 juni 2020 @ 23:43:23 #199
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_193692496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als je het geduld er voor op kunt brengen gewoon doen. Vond het een van de beste games op de PlayStation, het verhaal is uitstekend, het speelt lekker weg en de sfeer is magnifiek. Enige wat een beetje meh was was de rechtlijnigheid van levels. In zijn algemeen denk ik dat je deel 2 nog beter zal vinden of meer kunt waarderen dan wanneer je er nu in stapt.
pi_193693611
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2020 23:43 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Als je het geduld er voor op kunt brengen gewoon doen. Vond het een van de beste games op de PlayStation, het verhaal is uitstekend, het speelt lekker weg en de sfeer is magnifiek. Enige wat een beetje meh was was de rechtlijnigheid van levels. In zijn algemeen denk ik dat je deel 2 nog beter zal vinden of meer kunt waarderen dan wanneer je er nu in stapt.
Nou ja gisteravond ghost of tettenshima gekocht, dus dat kon er ook nog wel bij, als het goed is ergens gisteravond klaar met preloaden dus zo ff checken als zoontje even op de opvang zit.

#bestdad2020
pi_193693670
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 04:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nou ja gisteravond ghost of tettenshima gekocht, dus dat kon er ook nog wel bij, als het goed is ergens gisteravond klaar met preloaden dus zo ff checken als zoontje even op de opvang zit.

#bestdad2020
Ghost of Tsushima komt pas volgende maand uit (19 juli).
A murky, forgotten land.
pi_193693715
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 05:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ghost of Tsushima komt pas volgende maand uit (19 juli).
Ja dat snap ik.
pi_193694025
Vanavond _O_
pi_193694357
en iemand hier al heel de nacht zitten spelen?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:35:35 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193695343
SPOILER
pi_193696181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:35 schreef Momo het volgende:
SPOILER
Ze kunnen eindelijk los. Was te verwachten dat ze zo zouden doen. Als de comments en likes geblokkeerd werd op youtube, dan maar op metacritic.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 12:54:13 #207
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193697208
Het omgekeerde van die laatste standup show van Dave Chapelle.
pi_193697486
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 12:54 schreef Twiitch het volgende:
Het omgekeerde van die laatste standup show van Dave Chapelle.
Wat is daar mee dan dan?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:15:57 #209
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193697547
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:10 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Wat is daar mee dan dan?
Gigantisch verschil in gemiddelde score tussen de professionele en de user reviews. Al zal dit nog wel wat uitvlakken, er zitten natuurlijk nogal wat mensen al maanden te wachten om een negatieve review te droppen.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:17:59 #210
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193697567
SOONY
pi_193697572
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:15 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Gigantisch verschil in gemiddelde score tussen de professionele en de user reviews. Al zal dit nog wel wat uitvlakken, er zitten natuurlijk nogal wat mensen al maanden te wachten om een negatieve review te droppen.
Ah oke ik zie het nu.
Ik zocht op google maar toen kreeg ik allemaal resultaten van een comedy special van hem deze week.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:28:44 #212
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_193697664
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:15 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Gisteren heeft xQcOW (grote streamer) het spel in 1x uitgespeeld. Ik snap de negatieve reviews.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:34:35 #213
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193697730
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Gisteren heeft xQcOW (grote streamer) het spel in 1x uitgespeeld. Ik snap de negatieve reviews.
Hoezo snap je de negatieve reviews omdat iemand het in 1x uitspeeld? Die exploren niets :')
  Eindredactie Games vrijdag 19 juni 2020 @ 13:42:15 #214
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193697815
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Ik heb ook af en toe ff gekeken. Ik snap de positieve reviews (en sommige kritieken).
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hoezo snap je de negatieve reviews omdat iemand het in 1x uitspeeld? Die exploren niets :')
xQc is ook letterlijk door de game heen gerend. Deed 'ie bij deel 1 ook.
z.s.m. naar de volgende checkpoint rennen, dialogen skippen, lore niet lezen etc.
pi_193697829
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

z.s.m. naar de volgende checkpoint rennen, dialogen skippen, lore niet lezen etc.
_O-

Hoe kan je dan kritiek hebben op een spel wat voor een heel groot deel om het verhaal gaat..

Sommige mensen, bijzonder mensen.
  Eindredactie Games vrijdag 19 juni 2020 @ 13:46:00 #216
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193697858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

_O-

Hoe kan je dan kritiek hebben op een spel wat voor een heel groot deel om het verhaal gaat..

Gaat ook om bepaalde gebeurtenissen in het verhaal die bij mensen in het verkeerde keelgat zijn geschoten, bij gebrek aan betere bewoording. Maar dan nog is een 'speedrun' van een salty streamer niet de meest ideale vertegenwoordiging van het spel om je oordeel op te baseren, m.i.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 13:51:18 #217
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193697914
Ik ben nu beland bij de eerste grote gebeurtenis in het verhaallijn van het spel
Let op grote spoiler

SPOILER
pi_193697916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

_O-

Een puntsgewijze leak lezen en je mening klaar hebben
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:09:04 #219
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193698079
#1 Eerste indrukken en eerste uur voordat de lichte actie begint:
SPOILER
#2 Wanneer de actie begint tot aan de eerste workbench en de cutscene in die "plantage" daarna voordat je weer teruggaat naar de andere personages:
SPOILER
Over de gameplay tot nu:
SPOILER
Over de graphics tot nu:
SPOILER
Straks verder.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:11:26 #220
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193698104
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik heb ook af en toe ff gekeken. Ik snap de positieve reviews (en sommige kritieken).
[..]

Ja dat bedoel ik :P
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:11:48 #221
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193698110
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:51 schreef Momo het volgende:
Ik ben nu beland bij de eerste grote gebeurtenis in het verhaallijn van het spel
Let op grote spoiler

SPOILER
Ik ga niet lezen, maar ik denk dat je verder bent dan ik. :)
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:25:35 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193698257
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ga niet lezen, maar ik denk dat je verder bent dan ik. :)
De gebeurtenis zit verder idd nog dan jij nu bent inderdaad. :)
pi_193698301
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:09 schreef Ixnay het volgende:
Veel instellingen in het begin zijn wel vreemd. Waarom zou je willen dat de opties in het menu hardop voorgelezen worden? Is dat voor blinden/slechtzienden.
https://blog.playstation.(...)y-features-detailed/
pi_193698375
Eerste uur gedaan, vet! _O_
pi_193698549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 13:51 schreef Momo het volgende:
Let op grote spoiler

SPOILER
Het is me gelukt om op 1 of andere manier die spoiler te openen |:( ;( :')
  vrijdag 19 juni 2020 @ 14:52:09 #226
15080 static
pi_193698565
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:07:00 #227
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_193699277
Heb er ook 2,5u in zitten inmiddels. Ben wel redelijk hooked. Voelt gewoon weer net als toen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:11:39 #228
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193699319
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Heb er ook 2,5u in zitten inmiddels. Ben wel redelijk hooked. Voelt gewoon weer net als toen.
SOONY
pi_193699773
Hele dag zin om te spelen. Nu heb ik tijd, moet ik mezelf er gewoon toe zetten om de PS4 aan te slingeren.
  Eindredactie Games vrijdag 19 juni 2020 @ 16:55:23 #230
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193699775
pi_193699787
2 uur erin zitten, wat een briljant spel weer _O_
pi_193699790
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Dit ja.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 17:07:01 #233
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193699864
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 14:09 schreef Ixnay het volgende:
#1 Eerste indrukken en eerste uur voordat de lichte actie begint:
SPOILER
#2 Wanneer de actie begint tot aan de eerste workbench en de cutscene in die "plantage" daarna voordat je weer teruggaat naar de andere personages:
SPOILER
Over de gameplay tot nu:
SPOILER
Over de graphics tot nu:
SPOILER
Straks verder.
En we zijn verder.

#3 Van die eerste workbench tot aan de eerste grote gebeurtenis, grote spoiler:
SPOILER
#4 Van die grote gebeurtenis tot na de "F..k F...a Gate":
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 19-06-2020 17:12:26 ]
  vrijdag 19 juni 2020 @ 17:08:42 #234
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193699880
Hebben jullie
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2020 @ 17:14:25 #235
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193699923
2017 trailer vergeleken met de game nu.
SOONY
pi_193700985
Eerste half uurtje gehad. Genot genot genot. Je zit ook zo weer in het sfeertje hé. Gitaarpingels. Genieten.
pi_193701127
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Eerste half uurtje gehad. Genot genot genot. Je zit ook zo weer in het sfeertje hé. Gitaarpingels. Genieten.
Daar ben ik ook net.
Alleen wel jammer dat je die film grain niet uit kan zetten, maar wellicht komt die optie nog met een patch.
A murky, forgotten land.
pi_193701989
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Daar ben ik ook net.
Alleen wel jammer dat je die film grain niet uit kan zetten, maar wellicht komt die optie nog met een patch.
Oh, dat valt me niet eens op _O-
pi_193702187
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie
SPOILER
Ik zat hardop te grinniken :D
Dat deel nu klaar. Nu eerst maar eens wat eten fixen en dan de FF Gate.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 19 juni 2020 @ 20:12:21 #240
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193702395
Heb
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:39:30 #241
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193703695
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En we zijn verder.

#3 Van die eerste workbench tot aan de eerste grote gebeurtenis, grote spoiler:
SPOILER
#4 Van die grote gebeurtenis tot na de "F..k F...a Gate":
SPOILER
#5 Na de FF gate tot aan het gitaarmoment en wanneer je controle krijgt over Ellie/Joel. Lang stuk.
SPOILER
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:12:25 #242
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_193705716
Eerste paar uur gespeeld.

Durf wel nu al te zeggen dat Naughty Dog het weer eens geflikt heeft hoor.
Wauw wauw wauw en nog eens wauw voor de sfeer, de details, de spanning, ieder gevecht dat oprecht spannend en uniek is. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Gezicht op 19-06-2020 23:22:05 ]
Flesje bier
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:12:58 #243
15080 static
pi_193705735
Is de besturing hetzelfde als in deel 1?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:21:49 #244
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_193705956
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:12 schreef static het volgende:
Is de besturing hetzelfde als in deel 1?
Grotendeels wel ja.
Flesje bier
  zaterdag 20 juni 2020 @ 00:12:57 #245
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193706698
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

#5 Na de FF gate tot aan het gitaarmoment en wanneer je controle krijgt over Ellie/Joel. Lang stuk.
SPOILER
#6 Van het Joel/Ellie hoofdstuk totdat je weer terugbent in de "schuilplaats" bij Dina.
SPOILER
pi_193706853
En dan kapt ineens je spel er mee -O-
pi_193708375
Ik ben benieuwd naar jullie meningen als jullie klaar zijn met het verhaal. Ik wacht even met halen tot ik een paar goede meningen heb, ik vertrouw het niet zo met zo veel controverse rond de game.
pi_193709149
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:25 schreef DrMarten het volgende:
En dan kapt ineens je spel er mee -O-
Yep, had ook een crash na anderhalf uur ofzo. ;(
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:44:49 #249
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193709458
Ik vind het ook wel een domme beslissing om de nadruk op Ellie te leggen. Joel was juist zo tof in het eerste deel. Om van hem een bij-personage te maken voelt gewoon raar. Winter in het origineel was ook al zo deprimerend, nu lijkt bijna heel die game dat te zijn.

Maar ja ik heb Ellie nooit echt heel interessant gevonden, de band tussen Joel en Ellie wel.
De DLC deed mij ook vrij weinig.
SOONY
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:09:03 #250
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193709728
On the real, fuck stalkers.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:25:58 #251
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193709951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 08:11 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie meningen als jullie klaar zijn met het verhaal. Ik wacht even met halen tot ik een paar goede meningen heb, ik vertrouw het niet zo met zo veel controverse rond de game.
Ik ben nu midden in het spel maar het is dan ook een grote hype om te haten. Een paar influencers/youtubers gaan los vooral op die 4 bullet points lek en nu heb je duizenden drollen die 1 seconde na dat het spel uit is een 0 gaan geven op beoordelings websits. En nu iedereen die hoger dan een 6 geeft gaat downvoten. Ik vind het tot nu toe een prima game. Ik zou niet de game kopen en met een hele negatieve gedachte in gaan, gewoon op je af laten komen.
pi_193710014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:25 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik ben nu midden in het spel maar het is dan ook een grote hype om te haten. Een paar influencers/youtubers gaan los vooral op die 4 bullet points lek en nu heb je duizenden drollen die 1 seconde na dat het spel uit is een 0 gaan geven op beoordelings websits. En nu iedereen die hoger dan een 6 geeft gaat downvoten. Ik vind het tot nu toe een prima game. Ik zou niet de game kopen en met een hele negatieve gedachte in gaan, gewoon op je af laten komen.
Dat is het niet,. De director van die game heeft 50% van het orginele dev team weggejaagd. Dat is een huge red flag imo en stinkt naar een narcisitische manager die geen tegenspraak duld. Dat is imo nooit een goed teken . Er is iets mis als iedereen opstapt.
pi_193710227
SPOILER
  zaterdag 20 juni 2020 @ 12:08:27 #254
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193710323

Wie heeft hem al gespot?
  zaterdag 20 juni 2020 @ 12:36:09 #255
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_193710576
Ik vermaak me kostelijk, personages goed, pacing goed, wereld mooi!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 14:27:10 #256
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193711847
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:36 schreef maniack28 het volgende:
Ik vermaak me kostelijk, personages goed, pacing goed, wereld mooi!
:Y

Lekker op onderzoek uit ;P
pi_193712129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 11:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Dat is het niet,. De director van die game heeft 50% van het orginele dev team weggejaagd. Dat is een huge red flag imo en stinkt naar een narcisitische manager die geen tegenspraak duld. Dat is imo nooit een goed teken . Er is iets mis als iedereen opstapt.
Bron dat 50% van het dev team van TLOU is opgestapt met als reden Neil Druckmann? Dat klinkt echt als énorme bullshit namelijk. Ook na wat research ben ik geen enkele betrouwbare bron tegen gekomen en lijkt dit ook weer een voorbeeld van de hate train richting Neil Druckmann met een achterliggende anti LBTG politieke agenda.

[ Bericht 4% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 20-06-2020 15:27:31 ]
pi_193712281
Weer wat verder _O_

SPOILER: niet lezen als je nog niet in Seattle bent
pi_193712295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weer wat verder _O_

SPOILER: niet lezen als je nog niet in Seattle bent
SPOILER
pi_193712331
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:28 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_193712377
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 20 juni 2020 @ 15:52:06 #262
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193712493
Zo gekocht :7
Kutspellen ingeleverd en nog maar iets van 20 euro hoeven betalen :Y)
SOONY
  Eindredactie Games zaterdag 20 juni 2020 @ 15:56:09 #263
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193712527
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:52 schreef DKUp het volgende:
Zo gekocht :7
Kutspellen ingeleverd en nog maar iets van 20 euro hoeven betalen :Y)
Meteen spelen? Enjoy
  zaterdag 20 juni 2020 @ 15:57:10 #264
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193712532
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:56 schreef 2dope het volgende:

[..]

Meteen spelen? Enjoy
Vanavond of morgen :P
SOONY
pi_193713849
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 15:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Bron dat 50% van het dev team van TLOU is opgestapt met als reden Neil Druckmann? Dat klinkt echt als énorme bullshit namelijk. Ook na wat research ben ik geen enkele betrouwbare bron tegen gekomen en lijkt dit ook weer een voorbeeld van de hate train richting Neil Druckmann met een achterliggende anti LBTG politieke agenda.
Daarom wacht ik dus ook even tot de eersten hier klaar zijn.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 18:40:56 #266
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193714100
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 18:14 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Daarom wacht ik dus ook even tot de eersten hier klaar zijn.
Het is heel deprimerend, een stuk donkerder dan het origineel wat al donker was :P
SOONY
  zaterdag 20 juni 2020 @ 19:24:04 #267
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193714494
SPOILER
  zaterdag 20 juni 2020 @ 20:40:18 #268
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193715167
SPOILER
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:37:46 #269
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193718448
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 00:12 schreef Ixnay het volgende:

[..]

#6 Van het Joel/Ellie hoofdstuk totdat je weer terugbent in de "schuilplaats" bij Dina.
SPOILER
#7 Vanaf Tommy's schietles tot aan Nora
SPOILER
Ik zet er bij iedere update bij waar ik ben. Zo weet je of je het veilig kunt lezen of niet.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:39:27 #270
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_193718466
Het detail in de menselijkheid van de (menselijke) vijanden is echt weerzinwekkend goed. Het met naam schreeuwen wanneer een kompaan wordt neergescheten, de doodskrijsen wanneer je iemand neerschiet, echt gruwelijk.
Flesje bier
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:40:49 #271
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193718487
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:39 schreef Gezicht het volgende:
Het detail in de menselijkheid van de (menselijke) vijanden is echt weerzinwekkend goed. Het met naam schreeuwen wanneer een kompaan wordt neergescheten, de doodskrijsen wanneer je iemand neerschiet, echt gruwelijk.
Ik had ook een keer dat iemand op de grond lag en om genade smeekte en je had de optie om haar in leven te laten.
pi_193721347
Weet niet of het echt een spoiler is, maar eerste 'gebied' Seattle, gameplay vraag over de kaart.

SPOILER
  zondag 21 juni 2020 @ 11:04:57 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193721482
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 10:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weet niet of het echt een spoiler is, maar eerste 'gebied' Seattle, gameplay vraag over de kaart.

SPOILER
SPOILER
pi_193721820
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_193722111
Heb er nu zo'n kleine 20 uur opzitten en ik kan niet wachten om verder te gaan. Wat een game weer. _O_ Ik ben net bij het stuk met de religekkies in het bos aangekomen uit de E3 2018 trailer.

Het is allemaal nog een stuk bruter en troostelozer dan het eerste deel en ondanks dat ik snap dat dit niet voor iedereen is weggelegd, vind ik alle ophef zwaar overdreven. Ja er gebeuren vreselijke dingen, maar het past allemaal perfect in de setting en het overkoepelende verhaal. Ik moet wel zeggen dat het tempo lager ligt dan in het eerste deel. Dat komt vooral doordat de gebieden veel opener zijn dan in het origineel waardoor gameplay secties tussen de verhalende cutscenes een stuk meer tijd in beslag nemen.

Het helpt ook niet dat ik op de hoogste moeilijkheidsgraad speel, waardoor alles nog langer gerekt wordt. Gisteren zat ik bijvoorbeeld zo'n twee uur vast op een behoorlijk pittig stuk. De spanning en het gevoel van overwinning aan het eind waren heerlijk. Op survivor difficulty is het echt noodzaak om zo efficiënt mogelijk met je munitie en materialen om te gaan. Bij elke encounter moet ik de afweging maken of het het waard is om mijn resources te gebruiken om de vijanden uit te schakelen of dat ik beter langs alles en iedereen kan proberen te sluipen om mijn shit te sparen. Soms is het frustrerend maar het geeft de gameplay een diepere laag en ik zou het iedereen aanraden om te overwegen. Er zijn zelfs difficulty sliders voor verschillende onderdelen. Wil je bijvoorbeeld op survivor moeilijkheidsgraad spelen, maar je hebt geen zin om constant "resource starved" te zijn dan kun je dat simpelweg instellen. Hopelijk is dat iets wat we vaker gaan zien in games.

De gameplay an sich voelt oud en vertrouwd maar een stuk verfijnder. De toevoeging van het kruipen en de dodge knop zijn top. Er zit ook iets meer afwisseling in de vijanden en door de open gebieden heb je vaak meerdere mogelijkheden om ze uit te schakelen.

Ook de sfeer is weer top. De soundtrack is als vanouds geweldig en de game is qua graphics, animaties en performances een van de meest indrukwekkende die ik ooit gespeeld heb. Ik hoop dat er nog iets meer vaart in het verhaal komt en dat de motivaties van personages nog wat worden uitgediept, maar tot nu toe is de game absoluut de moeite waard.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cikx op 21-06-2020 12:10:27 ]
  Eindredactie Games zondag 21 juni 2020 @ 13:07:11 #276
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_193722728
Beeje een obvious tip misschien, maar mochten mensen zich het leplazarus zoeken naar kluiscombinaties wat ik zelf in eerste instantie wel deed:
SPOILER
pi_193722935
quote:

SPOILER
SPOILER
  zondag 21 juni 2020 @ 13:27:31 #278
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193722963
SPOILER
pi_193723118
quote:

SPOILER
Gewoon alles even langs gaan.
Dat vind ik een van de leuke dingen, veel huizen, gebouwen waar je in kunt om te looten zonder dat het noodzakelijkerwijs op de route ligt.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:19:00 #280
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193723669
Het spel is wel echt langer he dan deel 1, volgens mij wel het dubbele bijna qua speeltijd? (Als je het op dezelfde manier speelt).
pi_193723780
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
Het spel is wel echt langer he dan deel 1, volgens mij wel het dubbele bijna qua speeltijd? (Als je het op dezelfde manier speelt).
Veel meer te ontdekken en veel meer aanvaringen met veel tegenstanders. Ik had verwacht dat ik inmiddels al wel klaar zou zijn, maar heb nog wel wat te doen geloof ik.
SPOILER
  zondag 21 juni 2020 @ 14:28:32 #282
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193723837
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:25 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Veel meer te ontdekken en veel meer aanvaringen met veel tegenstanders. Ik had verwacht dat ik inmiddels al wel klaar zou zijn, maar heb nog wel wat te doen geloof ik.
SPOILER
Als dat is waar je nu bent, ben je nog lang en lang niet klaar.
pi_193723883
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:28 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als dat is waar je nu bent, ben je nog lang en lang niet klaar.
Des te beter, want ik vind het na een wat slome start tot nu toe wel weer een topspel :)
  zondag 21 juni 2020 @ 14:54:05 #284
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193724213
Beetje veel film grain -O-
Patch dat er maar uit >:)
Voor de rest ziet het er prachtig uit.
SOONY
  zondag 21 juni 2020 @ 15:02:40 #285
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193724334
Getuige het feit dat ik
SPOILER
pi_193725306
Eerste keer dat ik tegenover mensen stond ben ik iets van 5 keer compleet afgeslacht _O-

SPOILER: gameplay algemeen
Oh, en het sluipen is echt geniaal gedaan doordat je nu onder sommige dingen doorkan enzo. Geeft zoveel mogelijkheden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2020 16:17:58 ]
  zondag 21 juni 2020 @ 16:42:46 #287
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193725607
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

#7 Vanaf Tommy's schietles tot aan Nora
SPOILER
Ik zet er bij iedere update bij waar ik ben. Zo weet je of je het veilig kunt lezen of niet.
#8 Vanaf Nora en Seattle dag 3 tot aan bos/fakkels cutscene die we kennen van de trailer.
SPOILER
Ik ben ruim over de helft nu denk ik.
  zondag 21 juni 2020 @ 17:43:49 #288
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193726559
Chris_Dring twitterde op zondag 21-06-2020 om 17:31:17 The Last of Us Part II is the UK’s fastest selling Sony game on PS4, bigger than the Uncharted 4 launch in boxed sales alone. It’s the biggest game launch this year by far, smashing the opening sales of Animal Crossing, and comfortably bigger than its predecessor reageer retweet
SOONY
  zondag 21 juni 2020 @ 18:14:03 #289
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193727033
Uitgespeeld.

SPOILER
  zondag 21 juni 2020 @ 18:17:38 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193727079
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Uitgespeeld.

SPOILER
Hoeveel speeltijd heb je er in totaal in zitten ongeveer?
  zondag 21 juni 2020 @ 18:18:28 #291
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193727091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:17 schreef Momo het volgende:

[..]

Hoeveel speeltijd heb je er in totaal in zitten ongeveer?
23 uur en een beetje, inclusief alle collectibles.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:20:43 #292
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193727105
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Wow dan heb je wel veel gespeeld in korte tijd :) Mooi dat de speeltijd zo lang is als je rustig aan alles wilt bekijken.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:28:22 #293
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_193727210
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:20 schreef Momo het volgende:

[..]

Wow dan heb je wel veel gespeeld in korte tijd :) Mooi dat de speeltijd zo lang is als je rustig aan alles wilt bekijken.
Sinds release heb ik me opgesloten als ik een kluizenaar. Nu kan ik eindelijk weer een leven hebben.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:41:56 #294
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193727374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik zit met 16 uur net over de helft. En ik ben vrij casual aan het spelen. Ik ben niet echt aan het zoeken naar collectibles.
  zondag 21 juni 2020 @ 18:55:22 #295
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193727577
Prima game.

SPOILER
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_193727996
Geen idee hoe lang ik nog moet en ik wil het ook niet weten. Topspel!
Zo'n spel waar je persoonlijke verzorging onder leidt. Denk je, ach even anderhakf uur en dan eten maken em zo ben je weer 3 uur verder. Nu toch maar eens eten fixen :')
pi_193728760
Hoe langer ik speel, hoe beter ik het vind worden. En ik vond het al zo'n ijzersterk begin _O_

En realiseer me meer en meer hoe goed ik deel 1 eigenlijk vond.
  zondag 21 juni 2020 @ 21:26:11 #298
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193729374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 20:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hoe langer ik speel, hoe beter ik het vind worden. En ik vond het al zo'n ijzersterk begin _O_

En realiseer me meer en meer hoe goed ik deel 1 eigenlijk vond.
Echt he _O_

Ook die hints terug naar deel 1
  zondag 21 juni 2020 @ 22:15:33 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193730058
Dat stuk nu met de boot in Seattle O+
  zondag 21 juni 2020 @ 22:28:44 #300
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193730325
De graphics in Seattle :o
SOONY
pi_193730663
quote:
11s.gif Op zondag 21 juni 2020 22:28 schreef DKUp het volgende:
De graphics in Seattle :o
Je ziet daar heel goed dat het van dezelfde makers is als Uncharted 4. Deed me denken aan het de piratenstad met het water :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')