abonnement Unibet Coolblue
pi_143029720
vorige deel







The Last of Us speelt zich af in een post-apocalyptische wereld waarin het veertienjarige meisje Ellie en veteraan Joel moeten zien te overleven. De steden zijn al jaren verwoest, planten groeien overal. Mensen zijn vrienden en vijanden tegelijk. Niemand is te vertrouwen en tot overmaat van ramp lopen er ook nog mutanten rond. De wereld van The Last of Us is geen prettige, en dat maakt dit tot een spannend actieavontuur!
pi_143029784
Remastered _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_143029845
Ben nu bezig op grounded mode :X 36% nu. hierna wil ik 'm nogmaals op plus uitspelen voor de andere grounded achievement en daarna alle collectibles en shizzle zoeken *O*
pi_143029913
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:30 schreef Sodapoppin het volgende:
Ben nu bezig op grounded mode :X 36% nu. hierna wil ik 'm nogmaals op plus uitspelen voor de andere grounded achievement en daarna alle collectibles en shizzle zoeken *O*
Is het tof op grounded? :P
pi_143029970
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Cikx het volgende:

[..]

Is het tof op grounded? :P
ja het is best te doen en heel uitdagend :o Is echt leven of dood zeg maar. Je hebt geen HUD en als je 1 keer geraakt wordt ben je dood. Je vind ook veel minder ammo e.d. en voor de rest hebben ze 300% meer hp (of ze doen 300% meer damage, weet ik niet meer..)

Is de tweede keer dat ik dit wil uitspelen dus niet eerder gespeeld op ps3. Sommige stukken ga ik echt minstens 40 keer dood :') dan pak ik ff een youtube walktrough erbij en dan lukt het vaak na 1-2 keer al om voorbij dat stuk te komen
pi_143030091
Easy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Survivor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grounded:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143030132
quote:
19s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

ja het is best te doen en heel uitdagend :o Is echt leven of dood zeg maar. Je hebt geen HUD en als je 1 keer geraakt wordt ben je dood. Je vind ook veel minder ammo e.d. en voor de rest hebben ze 300% meer hp (of ze doen 300% meer damage, weet ik niet meer..)

Is de tweede keer dat ik dit wil uitspelen dus niet eerder gespeeld op ps3. Sommige stukken ga ik echt minstens 40 keer dood :') dan pak ik ff een youtube walktrough erbij en dan lukt het vaak na 1-2 keer al om voorbij dat stuk te komen
Ah tof, zit ook te twijfelen om eerst grounded of survivor+ ga doen. Zal toch allebei moeten voor alle trophies.
pi_143030211
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:35 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ah tof, zit ook te twijfelen om eerst grounded of survivor+ ga doen. Zal toch allebei moeten voor alle trophies.
ik wil voor platinum gaan en 100% trophy's. Voor platinum hoef je niet grounded uit te spelen en ook niet op plus. Maar als ik grounded voltooi krijg ik al de andere achievements ook (easy, normal, hard, survivor) :P voor de rest is het natuurlijk vet stoer om trophy van grounded en grounded+ te hebben. Als ik grounded heb uit gespeeld moet ik sowieso nog een keer uitspelen op grounded plus en nog een keer om alle collectibles te zoeken
pi_143030467
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:37 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

ik wil voor platinum gaan en 100% trophy's. Voor platinum hoef je niet grounded uit te spelen en ook niet op plus. Maar als ik grounded voltooi krijg ik al de andere achievements ook (easy, normal, hard, survivor) :P voor de rest is het natuurlijk vet stoer om trophy van grounded en grounded+ te hebben. Als ik grounded heb uit gespeeld moet ik sowieso nog een keer uitspelen op grounded plus en nog een keer om alle collectibles te zoeken
Ah ik zie het inderdaad, 2 aparte trophies. Denk dat ik hem dan op grounded + ga spelen. :P
pi_143033789
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:42 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ah ik zie het inderdaad, 2 aparte trophies. Denk dat ik hem dan op grounded + ga spelen. :P
40% nu op grounded. ik zit nu op een gedeelte waar een molotov cocktail heel erg goed van pas komt en die heb ik dus niet :r heb dan nu ook wel weer even genoeg tlou gespeeld voor de komende paar dagen :') Moet zeg maar 6 runners killen en 4 clickers. Met 1 zo'n molotov cocktail rennen ze allemaal erop af en hoef ik er misschien nog maar 2 of 3 neer te hoeken. Niet te doen :N
pi_143034378
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

40% nu op grounded. ik zit nu op een gedeelte waar een molotov cocktail heel erg goed van pas komt en die heb ik dus niet :r heb dan nu ook wel weer even genoeg tlou gespeeld voor de komende paar dagen :') Moet zeg maar 6 runners killen en 4 clickers. Met 1 zo'n molotov cocktail rennen ze allemaal erop af en hoef ik er misschien nog maar 2 of 3 neer te hoeken. Niet te doen :N
Heb je geen pijl en boog nog?
pi_143034420
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:58 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb je geen pijl en boog nog?
ja begin ik niks mee man ;( als ik die gebruik komen er alsnog 3 runners en 1 clicker op mij afrennen. En dan volgt dat nog 1 keer voor ik pas weer de volgende checkpoint heb :D kan ze ook niet voorbij stealthen :D

tip als je op grounded gaat spelen: verspil niet onnodig ammo en pak alles op. voor je het weet ben je de sjaak als je het nodig bent :N
pi_143034539
quote:
13s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:59 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

ja begin ik niks mee man ;( als ik die gebruik komen er alsnog 3 runners en 1 clicker op mij afrennen. En dan volgt dat nog 1 keer voor ik pas weer de volgende checkpoint heb :D kan ze ook niet voorbij stealthen :D

tip als je op grounded gaat spelen: verspil niet onnodig ammo en pak alles op. voor je het weet ben je de sjaak als je het nodig bent :N
Haha ik zal het onthouden. Ben benieuwd hoe je het gaat halen.
pi_143034745
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef Cikx het volgende:

[..]

Haha ik zal het onthouden. Ben benieuwd hoe je het gaat halen.
voor nu heb ik zo iets van ik probeer over een paar dagen wel weer en ga ik nu wel even een ander spel doen. Maar waarschijnlijk dat ik het morgen gewoon weer ga proberen :') best verslavend dit spel wanneer je op grounded speelt.
pi_143034883
Dit spel is zo fuckin geweldig! Sfeervol en wat een grafische pracht! Knap hoe dat nog uit de PS3 geperst kon worden en geweldig dat ik het nog op mijn PS4 kan spelen nu :D
pi_143034967
Wel een beetje vaag dit. Ik doe heel rustig aan en sluip heel vaak, maar toch was ik gezien. Iedereen zoekt me en dat vrouwtje staat daar om de hoek, maar dat mannetje ziet haar geeneens 8)7 _O-

Vind hem tot nu al tof hoor!

Wel leuke toevoegingen zo op de PS4. Merk dat er betere audio is en nu komt er soms ook geluid uit je controller _O_
pi_143035665
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:01 schreef Cikx het volgende:

[..]

Haha ik zal het onthouden. Ben benieuwd hoe je het gaat halen.
nog 1 belangrijke tip voor als je op grounded gaat spelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143036684
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:11 schreef Ferry-NL het volgende:
Wel een beetje vaag dit. Ik doe heel rustig aan en sluip heel vaak, maar toch was ik gezien. Iedereen zoekt me en dat vrouwtje staat daar om de hoek, maar dat mannetje ziet haar geeneens 8)7 _O-

Vind hem tot nu al tof hoor!

Wel leuke toevoegingen zo op de PS4. Merk dat er betere audio is en nu komt er soms ook geluid uit je controller _O_
Hoe sneller je sluipt hoe groter de kans dat ze je horen, dus probeer heel langzaam achter ze te sluipen en dan te wurgen, wel uit het zicht van de andere. Of sluip ervoorbij. :P
Ze hebben expres ervoor gekozen dat de tegenstanders je metgezellen niet zien bij het sluipen, omdat dit erg frustrerend zou zijn als jij alles goed doet, maar steeds wordt gezien door degene die bij je is.

quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 23:26 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

nog 1 belangrijke tip voor als je op grounded gaat spelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha en daar komt ook nog bij dat je niet weet wanneer je het echt nodig hebt, omdat je alleen kan zien hoe je toestand is door de manier hoe Joel loopt.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:27:59 #19
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143089837
The Last Of Us. _O_

Wat een pracht. De sfeer, de voice acting, het verhaal. Alles klopt aan dit spel.

Net zoals met goede films doe ik altijd het licht uit en het geluid luider. Meer intens en een betere ervaring. Alleen m'n vrouw vindt het maar niks als ik weer eens dood ga met geluid op standje hoog. 8-)

Mijn huidige playthrough is op Hard+, maar kan eigenlijk niet wachten tot ik op Survivor kan spelen. Zonder luistermodus speler lijkt me nog intenser.
I love my mispoken words.
pi_143090292
Ik heb een vraagje. Op sommige YouTube filmpjes zie ik dat mensen kunnen kiezen uit een heel arsenaal. Die hebben dan een boog, een rifle, een shotgun, etc. Vreemd genoeg kan ik alleen een boog en een shotgun equippen. Die rifle heb ik ooit gehad, maar die is helemaal verdwenen. Ben ik nou gebugged of zijn die extra wapens in je rugzak een DLC of zo?

En ja, de sfeer is prachtig. Paar intense stukjes, dan weer een stuk rustig door huizen of landschap kuieren en overal kijken...De afwisseling is goed, en er zijn ook meerdere manieren om een 'veld' op te lossen ben ik al achter.
pi_143090552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
Ik heb een vraagje. Op sommige YouTube filmpjes zie ik dat mensen kunnen kiezen uit een heel arsenaal. Die hebben dan een boog, een rifle, een shotgun, etc. Vreemd genoeg kan ik alleen een boog en een shotgun equippen. Die rifle heb ik ooit gehad, maar die is helemaal verdwenen. Ben ik nou gebugged of zijn die extra wapens in je rugzak een DLC of zo?

En ja, de sfeer is prachtig. Paar intense stukjes, dan weer een stuk rustig door huizen of landschap kuieren en overal kijken...De afwisseling is goed, en er zijn ook meerdere manieren om een 'veld' op te lossen ben ik al achter.
Als je de rifle al hebt opgepakt, zou je hem gewoon moeten hebben. Je moet op het pijltje naar links klikken en dan X inhouden om te kunnen wisselen van wapens als je dat nog niet geprobeerd hebt?
pi_143094750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:

[..]

Als je de rifle al hebt opgepakt, zou je hem gewoon moeten hebben. Je moet op het pijltje naar links klikken en dan X inhouden om te kunnen wisselen van wapens als je dat nog niet geprobeerd hebt?
En dan krijg ik een 'lege' rugzak...Die rifle heb ik gehad, maar is er niet meer. Ik dacht dat het normaal was, totdat ik een filmpje zag.
pi_143097375
:? Ik snap het gewoon echt niet. De rifle is ook gewoon unlocked en kan 'm upgraden (wat ik ook gedaan had) maar hij is plotseling automagisch verdwenen. M'n short range wapens kan ik wel gewoon wisselen. Heel bizar. Ik hoop niet dat ik die rifle nog vreselijk nodig ga hebben.
pi_143098578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:26 schreef Morri het volgende:
:? Ik snap het gewoon echt niet. De rifle is ook gewoon unlocked en kan 'm upgraden (wat ik ook gedaan had) maar hij is plotseling automagisch verdwenen. M'n short range wapens kan ik wel gewoon wisselen. Heel bizar. Ik hoop niet dat ik die rifle nog vreselijk nodig ga hebben.
Hmm, vreemd inderdaad. Rifle is wel een van de fijnste wapens vond ik. Vooral met scope en als je dan ook nog armor piercing en power upgrade, kun je de meeste tegenstanders met 1 kogel dood krijgen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:51:13 #25
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_143115903
Zojuist mijn versie uit canada binnengekregen, geen gecensureerde multiplayer voor mij _O_
Op elke fokker past een bril.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')