SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: DottekeSPOILER: Eindstand mei ---- Dotteke Winnares mei 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 21-06-2020 17:10:34 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Oh sorry dat wist ik niet.. Wat ergquote:Op zondag 21 juni 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende: Nee, mijn moeder is 14 jaar geleden overleden..
Awh zo liefquote:Op zondag 21 juni 2020 15:22 schreef Jippie68 het volgende:
Ik heb 'verkering' met mijn man gekregen toen ik 14 was en hij 18, deze verkering is nooit uitgeweest
wat mooi ditquote:Op zondag 21 juni 2020 15:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb 'verkering' met mijn man gekregen toen ik 14 was en hij 18, deze verkering is nooit uitgeweest
Kon je ook niet weten,is natuurlijk al lang geleden..quote:Op zondag 21 juni 2020 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh sorry dat wist ik niet.. Wat erg
Ja maar toch, zoiets blijft naarquote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Kon je ook niet weten,is natuurlijk al lang geleden..
Originaliteit is heftig overgewaardeerd. De grootste kunstwerken ter wereld zijn stuk voor stuk niet origineel.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Jippie68 het volgende:
TTkun je nou niets origineels bedenken @:Mikeytt?
Geen idee Bos..quote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Waarom krijgt Johan eigenlijk zoveel aandacht??
Omdat het een provocerende lul is, dat soort mensen krijgen altijd alle aandachtquote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Dus eigenlijk lijkt Johan veel op @Mikeyttquote:Op zondag 21 juni 2020 15:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat het een provocerende lul is, dat soort mensen krijgen altijd alle aandacht
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
Dus eigenlijk lijkt Johan veel op @:Mikeytt
Het zou zijn vader kunnen zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, minus het provocerende lul gedeelte.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
4 keer per week las ik laatstquote:Op zondag 21 juni 2020 15:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zeker! En de passie is nog volop aanwezig ❤️
Dus je bent een rellende piemelquote:Op zondag 21 juni 2020 15:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, minus het provocerende lul gedeelte.
Yes, inclusief de rest van het lichaamquote:
Mijn broer kent mijn schoonzus van toen ze 16 was. Nu 20 jaar later zijn ze nog steeds samen..quote:Op zondag 21 juni 2020 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
4 keer per week las ik laatst
Maar zonder dollen, mooihoor je tegenwoordig niet meer vaak dat mensen zo jong zo lang bij elkaar blijven.
Dat heeft zeker indruk gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2020 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
4 keer per week las ik laatst
Maar zonder dollen, mooihoor je tegenwoordig niet meer vaak dat mensen zo jong zo lang bij elkaar blijven.
Toch mooi!quote:Op zondag 21 juni 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer kent mijn schoonzus van toen ze 16 was. Nu 20 jaar later zijn ze nog steeds samen..
Hangt van de gewenste uitkomst afquote:Op zondag 21 juni 2020 15:30 schreef Mikeytt het volgende:
Zo'n test gedaan. Ben ik geslaagd?
[ afbeelding ]
Mooi is dat jaquote:Op zondag 21 juni 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer kent mijn schoonzus van toen ze 16 was. Nu 20 jaar later zijn ze nog steeds samen..
Haha zekerquote:Op zondag 21 juni 2020 15:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker indruk gemaakt![]()
Klopt wel, we zijn ook pas gaan trouwen toen we huisje, boompje, beestje hadden en twee zoons van 14 en 9
Wow, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 21 juni 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vriend en vriendin van mij hebben elkaar hier op Fok leren kennen en zijn al bijna 7 jaar samen.
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi is dat ja.
[..]
Haha zeker.
Ja dat scheelt denk ik ook wel. 'vroeger' trouwden mensen denk ik ook relatief snel, terwijl ze elkaar dan nog niet zo heel best kennen. En tegenwoordig trouwen mensen sowieso niet meer snel volgens mij
zeker, hebben ook 2 kinderen samen...quote:
Ik vind het wel leuk dat ik het van dichtbij heb meegemaakt hoe dat is verlopen.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wow, wonderen zijn de wereld nog niet uit
Welk nummer is datquote:Op zondag 21 juni 2020 15:36 schreef Kopjechino het volgende:
Ik weet al op welk nummer ik graag de openingsdans zou willen doen. Nu nog iemand vinden die met mij zou willen dansen
Wij hadden aan beide kanten veel echtscheidingen, dus ik had zo iets van 'we zien wel'. En persoonlijk vind ik samen een kind krijgen een veel grotere en belangrijkere verbintenis dan een huwelijk. Uiteindelijk wel getrouwd omdat dan toch alles beter geregeld is mocht een overlijden. Mijn mans naam als 2e naam aangenomen, wekte veel verwarring destijds.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi is dat ja.
[..]
Haha zeker.
Ja dat scheelt denk ik ook wel. 'vroeger' trouwden mensen denk ik ook relatief snel, terwijl ze elkaar dan nog niet zo heel best kennen. En tegenwoordig trouwen mensen sowieso niet meer snel volgens mij
In de mosh pit?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:36 schreef Kopjechino het volgende:
Ik weet al op welk nummer ik graag de openingsdans zou willen doen. Nu nog iemand vinden die met mij zou willen dansen
Snap ik ja, erg leukquote:Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ik het van dichtbij heb meegemaakt hoe dat is verlopen.
Dat zeg ik nietquote:
Haha nee, zo diehard rock ben ik nou ook weer nietquote:
Jippiequote:
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2020 15:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik ja, erg leuk
[..]
Dat zeg ik niet
Ja, dat lijkt mij ook leuk om te zien ontstaanquote:Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ik het van dichtbij heb meegemaakt hoe dat is verlopen.
Als ik ooit ga trouwen, zal ik het je vertellenquote:
Snel trouwen danquote:Op zondag 21 juni 2020 15:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen, zal ik het je vertellen
Ik ben weliswaar vrijgezel, maar niet op zoekquote:
Vrijheid blijheidquote:Op zondag 21 juni 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar vrijgezel, maar niet op zoek
Ik hoop dat je de juiste vind.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik ooit ga trouwen, zal ik het je vertellen
Waarom niet? En mocht je op zoek zijn welke user lijkt jou dan wel wat?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar vrijgezel, maar niet op zoek
Hoho, eerst nog iemand vinden die mij kan verdragen. Onmogelijke opgavequote:
Ja zoiets, of gewoon nooit verliefd geweest of dat gevoel niet herkend als verliefdheid..quote:
Ik zou echt niet weten welke user me wat lijkt.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom niet? En mocht je op zoek zijn welke user lijkt jou dan wel wat?
Dan heb je gewoon de ware nog niet ontmoet, komt welquote:Op zondag 21 juni 2020 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zoiets, of gewoon nooit verliefd geweest of dat gevoel niet herkend als verliefdheid..
Op elk potje past een dekseltjequote:Op zondag 21 juni 2020 15:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoho, eerst nog iemand vinden die mij kan verdragen. Onmogelijke opgave
Als je verliefd bent, dan weet je wel dat je het bent. Dus volgens mij ben je het nog nooit geweestquote:Op zondag 21 juni 2020 15:43 schreef Bos81 het volgende:
Ja zoiets, of gewoon nooit verliefd geweest of dat gevoel niet herkend als verliefdheid..
Kan ook idd.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, genoeg mannen die een pittige dame kunnen waarderen hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 15:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoho, eerst nog iemand vinden die mij kan verdragen. Onmogelijke opgave
Tot nu toe nog niemand gevonden.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:44 schreef Jippie68 het volgende:
Lijkt mij sterk, genoeg mannen die een pittige dame kunnen waarderen hoor
Ja, is het ook. Huwelijk is vooral symbolisch en dat begrijp ik ook wel, maar kinderen en bijv. samen een huis kopen zijn in mijn beleving inderdaad toch wat ingrijpender. En als dat goed zit voor je trouwt, is de basis goed en is de kans dat het mis gaat denk ik ook wel wat kleiner.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wij hadden aan beide kanten veel echtscheidingen, dus ik had zo iets van 'we zien wel'. En persoonlijk vind ik samen een kind krijgen een veel grotere en belangrijkere verbintenis dan een huwelijk. Uiteindelijk wel getrouwd omdat dan toch alles beter geregeld is mocht een overlijden. Mijn mans naam als 2e naam aangenomen, wekte veel verwarring destijds.
Volgens mij heb je het eerder over hem gehad in DTSquote:Op zondag 21 juni 2020 15:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niemand gevonden.
Er is wel iemand op het werk, maar ik werk niet met hem samen (werkt in een andere hal) en hij heeft niet eens Facebook en spreek hem nooit. Maar vanaf dag 1 dat hij er was dacht ik WAUWIE![]()
quote:
quote:
Zou goed kunnenquote:Op zondag 21 juni 2020 15:47 schreef Jippie68 het volgende:
Volgens mij heb je het eerder over hem gehad in DTS
Klopt helemaal, denk dat het huwelijk echt belangrijk was in de tijd dat een man de enige kostwinner was, nu is het belangrijk dat je als vrouw je eigen inkomen kunt genereren.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Huwelijk is vooral symbolisch en dat begrijp ik ook wel, maar kinderen en bijv. samen een huis kopen zijn in mijn beleving inderdaad toch wat ingrijpender. En als dat goed zit voor je trouwt, is de basis goed en is de kans dat het mis gaat denk ik ook wel wat kleiner.
Ouwe TT niet gezien, maar was het weer iets van "Wollah mang! Alle tatta's zijn viese kk-rassisten!"?quote:
Vroeger dat meneer pastoor na een jaar op bezoek kwam als de vrouw nog niet zwanger was.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, denk dat het huwelijk echt belangrijk was in de tijd dat een man de enige kostwinner was, nu is het belangrijk dat je als vrouw je eigen inkomen kunt genereren.
Wie weet SBE! Ik ken jou nog niet zo lang maar vind @Mrsloveable echt een lief, zorgzaam en bescheiden dame.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit wel eens met MrsL te dollen.![]()
Maar dat is voor de gein dus mag geen naam hebben.
Het was Johan Derksen is een fascistquote:Op zondag 21 juni 2020 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouwe TT niet gezien, maar was het weer iets van "Wollah mang! Alle tatta's zijn viese kk-rassisten!"?
Preciesquote:Op zondag 21 juni 2020 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger dat meneer pastoor na een jaar op bezoek kwam als de vrouw nog niet zwanger was.
Ging hij dan advies gevenquote:Op zondag 21 juni 2020 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger dat meneer pastoor na een jaar op bezoek kwam als de vrouw nog niet zwanger was.
Ja precies. Ook zonder huwelijk kun je tegenwoordig (nagenoeg) alles regelen, ook in geval van overlijden.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, denk dat het huwelijk echt belangrijk was in de tijd dat een man de enige kostwinner was, nu is het belangrijk dat je als vrouw je eigen inkomen kunt genereren.
Ik denk ook wel dat ze dat is en ik mag haar graag. Maar ze zoekt maar een vriendje van haar eigen leeftijd.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wie weet SBE! Ik ken jou nog niet zo lang maar vind @:Mrsloveable echt een lief, zorgzaam en bescheiden dame.
Ja, de mogelijkheden zijn wel beter. Vroeger konden wij alleen een verblijvingsbeding bij de Notaris afsluiten, nu is het veel uitgebreider allemaal.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja precies. Ook zonder huwelijk kun je tegenwoordig (nagenoeg) alles regelen, ook in geval van overlijden.
Maar goed, meisjes dromen er wel van vanaf dat ze 10 zijn, dus in dat opzicht snap ik best dat er nog wel getrouwd wordt
Ben je jonger? Of ben je bang dat je @Mrsloveable niet kunt bijhoudenquote:Op zondag 21 juni 2020 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze dat is en ik mag haar graag. Maar ze zoekt maar een vriendje van haar eigen leeftijd.
Tegenwoordig is het ook al geaccepteerd dat mannen een prinsessen jurk willen dragen.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, de mogelijkheden zijn wel beter. Vroeger konden wij alleen een verblijvingsbeding bij de Notaris afsluiten, nu is het veel uitgebreider allemaal.
Ach elk meisje wil ooit een prinsessen jurk dragen
Ik wilde gewoon in een leuke zwart/witte jurk trouwen totdat mijn zoon van 9 zei, 'Nee, mamma je moet in een witte jurk trouwen'
Zo is datquote:Op zondag 21 juni 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het ook al geaccepteerd dat mannen een prinsessen jurk willen dragen.
Ik ben iets van 15 jaar ouder geloof ik.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ben je jonger? Of ben je bang dat je @:Mrsloveable niet kunt bijhouden
Ja en sowieso is het nu niet standaard in gemeenschap van goederen. Alles blijft van degene zelf, tenzij je het apart regelt. Dat scheelt sowieso wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, de mogelijkheden zijn wel beter. Vroeger konden wij alleen een verblijvingsbeding bij de Notaris afsluiten, nu is het veel uitgebreider allemaal.
Ach elk meisje wil ooit een prinsessen jurk dragen
Ik wilde gewoon in een leuke zwart/witte jurk trouwen totdat mijn zoon van 9 zei, 'Nee, mamma je moet in een witte jurk trouwen'
Ben jij geen oude geit die wel aan een groenblaadje wil knabbelen?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben iets van 15 jaar ouder geloof ik.
Toen mijn zusje ging trouwen moest het wel een beetje traditioneel zijn van haar.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en sowieso is het nu niet standaard in gemeenschap van goederen. Alles blijft van degene zelf, tenzij je het apart regelt. Dat scheelt sowieso wel.
Nichtje van mij is in het rood-zwart getrouwd 😳
Dat vond mijn zoon dus ookquote:Op zondag 21 juni 2020 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn zusje ging trouwen moest het wel een beetje traditioneel zijn van haar.
Je weet nooit hoe het loopt maar toch graag iemand van mijn eigen leeftijd.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ben jij geen oude geit die wel aan een groenblaadje wil knabbelen?
Mijn vaders 3e vrouw was bijna 40 jaar jonger, en het was de beste vrouw voor hem van de drie die hij heeft gehad
Ja, snap ikquote:Op zondag 21 juni 2020 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn zusje ging trouwen moest het wel een beetje traditioneel zijn van haar.
Ze woonden al 2 jaar samen maar de nacht voor huntrouwen kwam ze weer thuis slapen zodat hij haar op moest halen.quote:
Ieder zijn voorkeur maar Cupido bepaaltquote:Op zondag 21 juni 2020 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het loopt maar toch graag iemand van mijn eigen leeftijd.
Dat heb ik ook nog overwogen, maar mijn man wilde gewoon thuis blijven slapenquote:Op zondag 21 juni 2020 16:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze woonden al 2 jaar samen maar de nacht voor huntrouwen kwam ze weer thuis slapen zodat hij haar op moest halen.
Dat snap ik wel jaquote:Op zondag 21 juni 2020 16:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog overwogen, maar mijn man wilde gewoon thuis blijven slapen
Ik weet nog dat ze mij kwam vertellen dat ze bij hem ging intrekken. Ik zeg wat leuk wat zei ma? Die moest ze het nog vertellen zei ze.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:15 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog overwogen, maar mijn man wilde gewoon thuis blijven slapen
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze mij kwam vertellen dat ze bij hem ging intrekken. Ik zeg wat leuk wat zei ma? Die moest ze het nog vertellen zei ze.
Nee, nietsquote:Op zondag 21 juni 2020 16:20 schreef Jippie68 het volgende:
Iemand trouwens iets van #topless dag meegekregen?
Zei en ik hadden toen een goede band en we vertelden elkaar over de relaties die we hadden.quote:
Dat begreep ik al uit je woordenquote:Op zondag 21 juni 2020 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zei en ik hadden toen een goede band en we vertelden elkaar over de relaties die we hadden.
Eeen kennis van mij zegt theezakjes als het over haar borsten gaat.quote:
quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:20 schreef Jippie68 het volgende:
Ontbijt op bed gekregen?quote:
Op die 6 topless dames van +/- 25 jaar die hier in hun voortuintje liggen te zonnen na, vrij weinig eigenlijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:20 schreef Jippie68 het volgende:
Haha neuh; in de achtertuin.quote:
Ik ben jaloers op je.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh; in de achtertuin.
Vers afgebakken broodjes met gebakken ontbijtspek, eitje, kruidenboter, wat watermeloen er bij, bakkie koffie;
En eergisteren had ik mijn papa-dag cadeau al gekregen!
Al op?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Vers afgebakken broodjes met gebakken ontbijtspek, eitje, kruidenboter, wat watermeloen er bij, bakkie koffie;
En zo hoort het ookquote:Op zondag 21 juni 2020 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot laterrrquote:Op zondag 21 juni 2020 16:39 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wens jullie nog een prettige middag verders, tot laters!
[ afbeelding ]
Haha nee; die avond ff 3 glaasjes van gedronken en dat kwam toch wel aardig aan!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb eergisteren bijna "winkeldiefstal" gepleegd.
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wie weet SBE! Ik ken jou nog niet zo lang maar vind @:Mrsloveable echt een lief, zorgzaam en bescheiden dame.
Netjes van jequote:Op zondag 21 juni 2020 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
De kassiere had van iets te weinig afgerekend dus ik zei dat het bedrag niet klopte.
Ik controleer het bonnetje want andersom kom ook vaak voor.quote:
quote:
Vooruitziende blikquote:
Beetje lang wel.quote:
Vind je?quote:
Weinig regen te verwachten.quote:
Het is wel een toffe ui.quote:
Morgen misschien.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
De verwachtingen blijken wel mee te vallen.
Na een hete douche je bed in stappen.quote:
Schijnt beter te zijn om koud te douchen.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Bier hoort koud te zijn en ijs. Voor de rest niets. Zeker de douche niet.
Beter voor de gasrekeningquote:Op zondag 21 juni 2020 17:50 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn om koud te douchen.
quote:
Weinig maar zo lekker dat het kan.quote:
Hoor ik vaker ja. Mensen hebben een bad maar gebruiken het steeds minder vaak.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weinig maar zo lekker dat het kan.
Je hebt wel van die dingen voor in de tuinquote:Op zondag 21 juni 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
Ik zou echt weer graag een bad willen.
Liefst een bubbelbad / whirlpool.
Ik ben nu zo'n 8 jaar weg uit de woning met een bad. En ik heb het geen seconde gemist, al maakte ik er wel gebruik van..quote:Op zondag 21 juni 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
Zelfs op vakantie lig ik er niet in.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu zo'n 8 jaar weg uit de woning met een bad. En ik heb het geen seconde gemist, al maakte ik er wel gebruik van..
Hebben we al, maar het kost een godsvermogen om dat water warm te houden.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je hebt wel van die dingen voor in de tuin
Ik paste vaak op op de kinderen van een vriendin. Die vonden het geweldig dat ik een bad had.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:56 schreef ToT het volgende:
Zeker vooral vanwege het eendje?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik paste vaak op op de kinderen van een vriendin. Die vonden het geweldig dat ik een bad had.
Ja en het badschuim.quote:
En om het schoon te houden.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we al, maar het kost een godsvermogen om dat water warm te houden.
Dat valt mee; drijvertje met chloortabletten er in, en af en toe het water verversen.quote:
Chloor werkt idd wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat valt mee; drijvertje met chloortabletten er in, en af en toe het water verversen.En uiteraard dat zeil er overheen als je 'm niet gebruikt.
quote:
Klopt idd niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nu wel ingrijpen en niet bang zijn voor geweld van demonstranten.
Snappen ze nou echt niet dat ze op deze manier juist racisme in de hand werken.![]()
Oh ja, ik zit hier eigenlijk alleen maar omdat het hier best wel gezellig is.quote:
Zullen we gaan protesteren tegen zinloos protesteren?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger waren er protesten waar ik mij in kon vinden. Tegenwoordig slaan ze nergens meer op.
Komen jullie dan wel met de trein?quote:Op zondag 21 juni 2020 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zullen we gaan protesteren tegen zinloos protesteren?
Morgen op de Dam.
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zullen we gaan protesteren tegen zinloos protesteren?
Morgen op de Dam.
Zal wel moeten, de bussen zijn allemaal in gebruik om ruim 100 protestanten naar het bureau af te voeren.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zal wel moeten, de bussen zijn allemaal in gebruik om ruim 100 protestanten naar het bureau af te voeren.
Ja.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Op de Dam zal wel moeten, het Malieveld is de komende 3 maanden volgeboekt.
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:31 schreef InverHouse het volgende:
Ik ga protesteren tegen het protesteren om het protesteren...
Ik wou een oranje hebben maar die hadden ze niet.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein.
Je herkent me wel denk ik.
[ afbeelding ]
Als eend zijnde had ik toch op zijn minst met vleugeltjes verwacht.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:38 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Laat in ieder geval geen vocht door
Heb ik wat gemist?quote:
Alsof ik daar verstand van heb.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als eend zijnde had ik toch op zijn minst met vleugeltjes verwacht.
Staat gewoon op de verpakking.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik daar verstand van heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |