SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: DottekeSPOILER: Eindstand mei ---- Dotteke Winnares mei 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 21-06-2020 17:10:34 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Oh sorry dat wist ik niet.. Wat ergquote:Op zondag 21 juni 2020 15:20 schreef Bos81 het volgende: Nee, mijn moeder is 14 jaar geleden overleden..
Awh zo liefquote:Op zondag 21 juni 2020 15:22 schreef Jippie68 het volgende:
Ik heb 'verkering' met mijn man gekregen toen ik 14 was en hij 18, deze verkering is nooit uitgeweest
wat mooi ditquote:Op zondag 21 juni 2020 15:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb 'verkering' met mijn man gekregen toen ik 14 was en hij 18, deze verkering is nooit uitgeweest
Kon je ook niet weten,is natuurlijk al lang geleden..quote:Op zondag 21 juni 2020 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh sorry dat wist ik niet.. Wat erg
Ja maar toch, zoiets blijft naarquote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Kon je ook niet weten,is natuurlijk al lang geleden..
Originaliteit is heftig overgewaardeerd. De grootste kunstwerken ter wereld zijn stuk voor stuk niet origineel.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Jippie68 het volgende:
TTkun je nou niets origineels bedenken @:Mikeytt?
Geen idee Bos..quote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Waarom krijgt Johan eigenlijk zoveel aandacht??
Omdat het een provocerende lul is, dat soort mensen krijgen altijd alle aandachtquote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:24 schreef Bos81 het volgende:
Dus eigenlijk lijkt Johan veel op @Mikeyttquote:Op zondag 21 juni 2020 15:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat het een provocerende lul is, dat soort mensen krijgen altijd alle aandacht
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
Dus eigenlijk lijkt Johan veel op @:Mikeytt
Het zou zijn vader kunnen zijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, minus het provocerende lul gedeelte.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
4 keer per week las ik laatstquote:Op zondag 21 juni 2020 15:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zeker! En de passie is nog volop aanwezig ❤️
Dus je bent een rellende piemelquote:Op zondag 21 juni 2020 15:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, minus het provocerende lul gedeelte.
Yes, inclusief de rest van het lichaamquote:
Mijn broer kent mijn schoonzus van toen ze 16 was. Nu 20 jaar later zijn ze nog steeds samen..quote:Op zondag 21 juni 2020 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
4 keer per week las ik laatst
Maar zonder dollen, mooihoor je tegenwoordig niet meer vaak dat mensen zo jong zo lang bij elkaar blijven.
Dat heeft zeker indruk gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2020 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
4 keer per week las ik laatst
Maar zonder dollen, mooihoor je tegenwoordig niet meer vaak dat mensen zo jong zo lang bij elkaar blijven.
Toch mooi!quote:Op zondag 21 juni 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer kent mijn schoonzus van toen ze 16 was. Nu 20 jaar later zijn ze nog steeds samen..
Hangt van de gewenste uitkomst afquote:Op zondag 21 juni 2020 15:30 schreef Mikeytt het volgende:
Zo'n test gedaan. Ben ik geslaagd?
[ afbeelding ]
Mooi is dat jaquote:Op zondag 21 juni 2020 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer kent mijn schoonzus van toen ze 16 was. Nu 20 jaar later zijn ze nog steeds samen..
Haha zekerquote:Op zondag 21 juni 2020 15:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker indruk gemaakt![]()
Klopt wel, we zijn ook pas gaan trouwen toen we huisje, boompje, beestje hadden en twee zoons van 14 en 9
Wow, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 21 juni 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Een vriend en vriendin van mij hebben elkaar hier op Fok leren kennen en zijn al bijna 7 jaar samen.
quote:Op zondag 21 juni 2020 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi is dat ja.
[..]
Haha zeker.
Ja dat scheelt denk ik ook wel. 'vroeger' trouwden mensen denk ik ook relatief snel, terwijl ze elkaar dan nog niet zo heel best kennen. En tegenwoordig trouwen mensen sowieso niet meer snel volgens mij
zeker, hebben ook 2 kinderen samen...quote:
Ik vind het wel leuk dat ik het van dichtbij heb meegemaakt hoe dat is verlopen.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wow, wonderen zijn de wereld nog niet uit
Welk nummer is datquote:Op zondag 21 juni 2020 15:36 schreef Kopjechino het volgende:
Ik weet al op welk nummer ik graag de openingsdans zou willen doen. Nu nog iemand vinden die met mij zou willen dansen
Wij hadden aan beide kanten veel echtscheidingen, dus ik had zo iets van 'we zien wel'. En persoonlijk vind ik samen een kind krijgen een veel grotere en belangrijkere verbintenis dan een huwelijk. Uiteindelijk wel getrouwd omdat dan toch alles beter geregeld is mocht een overlijden. Mijn mans naam als 2e naam aangenomen, wekte veel verwarring destijds.quote:Op zondag 21 juni 2020 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooi is dat ja.
[..]
Haha zeker.
Ja dat scheelt denk ik ook wel. 'vroeger' trouwden mensen denk ik ook relatief snel, terwijl ze elkaar dan nog niet zo heel best kennen. En tegenwoordig trouwen mensen sowieso niet meer snel volgens mij
In de mosh pit?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:36 schreef Kopjechino het volgende:
Ik weet al op welk nummer ik graag de openingsdans zou willen doen. Nu nog iemand vinden die met mij zou willen dansen
Snap ik ja, erg leukquote:Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ik het van dichtbij heb meegemaakt hoe dat is verlopen.
Dat zeg ik nietquote:
Haha nee, zo diehard rock ben ik nou ook weer nietquote:
Jippiequote:
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2020 15:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snap ik ja, erg leuk
[..]
Dat zeg ik niet
Ja, dat lijkt mij ook leuk om te zien ontstaanquote:Op zondag 21 juni 2020 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ik het van dichtbij heb meegemaakt hoe dat is verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |