abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:31:02 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_193703565


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag, hoe harig jij het graag ziet, als je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen,, dat jij geen fan was van Star Wars en episode II alleen keek vanwege Hayden Christensen etc.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193703570
En de pootjes vierden feest zeker?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:31:26 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_193703574
De beschikbare TT-lengte is te kort voor de hele eerste zin ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193703594
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De beschikbare TT-lengte is te kort voor de hele eerste zin ;(
Nu kunnen we hem zelf invullen!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193703612
Kinderliedjes hebben vaak volstrekt stompzinnige teksten, zo merk ik tegenwoordig weer regelmatig. :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:34:29 #6
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193703619
Ik was dit topic kwijt net toen ik terug wilde lezen wat er gebeurd was terwijl ik muzieklessen geven was maar hij was net vol.

Fijne avond, ik ga even gezellig doen met de familie eerst :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:35:03 #7
39237 crew  H_T
2733
pi_193703629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Kinderliedjes hebben vaak volstrekt stompzinnige teksten, zo merk ik tegenwoordig weer regelmatig. :P
quote:
Elsje, Fiederelsje
Zet je klompjes bij ‘t vuur
Moeder bakt pannenkoeken
Maar het meel is zo duur

Tingelingelinge pannekoek
Stroop met rozijnen
Tingelingelinge pannekoek
Kom op bezoek
Geen idee waar je het over hebt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193703635
Zo doet een vogel en zo doet een vis
Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is.

Zelfs Bløf had deze te gezocht gevonden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:35:53 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_193703643
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Zo doet een vogel en zo doet een vis
Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is.

Zelfs Bløf had deze te gezocht gevonden.
Je waagt het niet, en je waagt het niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193703649
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Kinderliedjes hebben vaak volstrekt stompzinnige teksten, zo merk ik tegenwoordig weer regelmatig. :P
Een van mijn favoriete liedjes als peuter was Tikke takke tonen. Laatste zin is letterlijk "kindje wip in het bedje" :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193703652
Daar kwam Vader Langbaard aan.

Wat een totaal niet onderscheidende flutnaam voor een kabouter :(
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193703658
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

[..]

Geen idee waar je het over hebt
Niks stompzinnig aan pannenkoeken _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:36:55 #13
39237 crew  H_T
2733
pi_193703664
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Daar kwam Vader Langbaard aan.

Wat een totaal niet onderscheidende flutnaam voor een kabouter :(
Die zal ook flink gepest zijn op de kabouterkleuterschool ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193703672
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik was dit topic kwijt net toen ik terug wilde lezen wat er gebeurd was terwijl ik muzieklessen geven was maar hij was net vol.

Fijne avond, ik ga even gezellig doen met de familie eerst :)
Jij ook een fijne avond, veel plezier! :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193703681
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Die zal ook flink gepest zijn op de kabouterkleuterschool ;(
Hebben kleuterkabouters ook al een baard eigenlijk :o
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:38:56 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_193703689
quote:
In het Hollandse Nieuwe Diep
Zwom een nieuwe haring hij had de griep opge-
lopen tijdens een lange reis en
bad in stilte: Kyrie eleis
Of wij hadden vroeger een andere versie, of ik heb het nooit goed verstaan. Dit kan ik me niet herinneren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:39:18 #17
39237 crew  H_T
2733
pi_193703693
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:38 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hebben kleuterkabouters ook al een baard eigenlijk :o
En als het antwoord ja is, wordt het dan beter of nog minder voor Vader Langbaard?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193703712
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En als het antwoord ja is, wordt het dan beter of nog minder voor Vader Langbaard?
Gedeelde smart is halve smart in elk geval.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193703726
Berend Botje
Dikkertje Dap
Opa Bakkebaard

Het zijn ook nooit eens mensen die je in een normaal telefoonboek tegenkomt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:45:11 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_193703775
Die Dap brak ook in in dierentuinen om de dieren ongezond eten te geven
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:45:33 #21
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193703783
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het zou verstandiger zijn als mensen het programma in zijn geheel beoordelen in plaats van niet kijken en op basis van verontwaardiging van anderen zelf ook boos worden vanwege één misplaatste grap.
Het zou vooral verstandig zijn om dit soort kul argumenten niet te gebruiken. Het is natuurlijk vreemd dat opmerkingen die ongepast zijn opeens wel kunnen, omdat het binnen het programma past. Je mag dat dit soort dingen zeggen, omdat het een grap is (wat het niet altijd is bij VI). Je mag dat soort dingen zeggen omdat het stamkroegpraat is waar een camera op staat.

Dat zijn allemaal van die non-argumenten die ervoor zorgen dat iemand alles kan doen en zeggen zonder daarvoor verantwoordelijk te zijn. Iedereen mag zeggen wat die wil, maar dat betekend tegelijkertijd ook dat anderen mogen zeggen dat ze de woorden van de ander verwerpelijk vinden.

Wat betreft de ene opmerking/grap. Ze hebben het natuurlijk al veel vaker gehad he. Er was ook al ophef over het belachelijk maken van de transgenders, het afzeiken van homoseksuelen, en ook al meer ras gerelateerde opmerkingen.

Niet dat ik dat allemaal zo schokkend vind, Maar de gemiddelde persoon die in een van die groepen valt juist wel. Dus die gaan zich dan wel roeren.

Waarbij het allemaal een stuk zou schelen als ze zich achteraf zouden beseffen dat een opmerking ook te ver ging of dat ze wel snappen dat mensen er door geraakt zijn. Dan hoef je nog niet eens te verontschuldigen (dat vind ik meestal toch al wat overdreven en/of onoprecht). Maar een beetje bewustzijn tonen voor een ander kan geen kwaad.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193703803
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die Dap brak ook in in dierentuinen om de dieren ongezond eten te geven
's Morgens vroeg om kwart over zeven ook, niet eens een nachtbraker :{w
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:47:30 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193703807
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 20:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wat dacht je over die opmerking over Silvana is zo blij als een aapje, nu dit dan weer, en die actie van Gijp met over die transgendervrouw was ook twijfelachtig. Met alle andere schofferingen er over de jaren heen niet gek imo dat je een keer tegen de lamp loopt.

Kan gebeuren zou je zeggen, maar dat ze nooit ergens excuses voor willen maken, laat mij vooral zien dat het ze helemaal niks interesseert of het anderen pijn doet. Dat vind ik eigenlijk nog wel het ergste.
Deze lees ik pas nadat ik mijn reactie plaatste. Maar dat dus. Een beetje zelfreflectie zou al een stuk schelen. Maar ja alles voor de kijkcijfers en de aandacht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193703815
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die Dap brak ook in in dierentuinen om de dieren ongezond eten te geven
Ja, 's morgens vroeg al naar het schijnt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:52:45 #25
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_193703878
Telkens wel een trip down memory lane zo hier, na gisteren al die tv-series!
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:52:48 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193703879
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:48 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het lastig, aan de ene kant weet ik niet of ik deze ene opmerking, om heel eerlijk te zijn, nou weer zooo ver vond gaan dat je direct het programma moet boycotten.

Maar aan de andere kant valideert dit soort kleiner racisme op prime tv door bekende mensen wel een veel harder en systematischer racisme van iedereen die dit kijkt.
Het is altijd lastig ja. Als ik puur naar de opmerking kijk vind ik de ophef wat overdreven. Maar als je naar de context van nu kijkt is het ook misplaatst. Bovendien is het sowieso vreemd dat je eigenlijk de ander gelijk geeft dat Zwarte Piet racistisch is, door zelf er een racistisch grapje over te maken.

Maar wat je zegt het systematische aspect is vaak veel subtieler. Dat zit in bepaalde reclames, woorden, beelden etc.

quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geeft iig wel goed bloot dat als mensen nog durven te zeggen dat het allemaal wel meevalt in nederland met racisme ofzelfs dat het er niet is..... ze erg mis zitten
Klopt. Dat is elke keer als donkere mensen zich over racisme uitspreken. Dan is het opeens volkomen logisch om diegene allerlei racistische dingen naar het hoofd te slingeren. En dan is de verdediging ook nog dat het de schuld is van die anderen, omdat zij racisme over zich afroepen 8)7

Ik vind Sylvana een verschrikkelijk mens. Een beetje de vrouwelijke Peter R. de Vries. Onvoorstelbaar arrogant, pedant en denken over van alles wat te weten. Maar tegelijkertijd zegt ze ook gewoon wel eens zinnige dingen. Maar ook op de momenten dat het niet zo is, zou het niet in mij opkomen om haar voor aap uit te maken o.i.d.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:53:22 #27
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193703891
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Telkens wel een trip down memory lane zo hier, na gisteren al die tv-series!
Vorige week begonnen met de Nineties revival *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193703900
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:45 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het zou vooral verstandig zijn om dit soort kul argumenten niet te gebruiken. Het is natuurlijk vreemd dat opmerkingen die ongepast zijn opeens wel kunnen, omdat het binnen het programma past. Je mag dat dit soort dingen zeggen, omdat het een grap is (wat het niet altijd is bij VI). Je mag dat soort dingen zeggen omdat het stamkroegpraat is waar een camera op staat.

Dat zijn allemaal van die non-argumenten die ervoor zorgen dat iemand alles kan doen en zeggen zonder daarvoor verantwoordelijk te zijn. Iedereen mag zeggen wat die wil, maar dat betekend tegelijkertijd ook dat anderen mogen zeggen dat ze de woorden van de ander verwerpelijk vinden.

Wat betreft de ene opmerking/grap. Ze hebben het natuurlijk al veel vaker gehad he. Er was ook al ophef over het belachelijk maken van de transgenders, het afzeiken van homoseksuelen, en ook al meer ras gerelateerde opmerkingen.

Niet dat ik dat allemaal zo schokkend vind, Maar de gemiddelde persoon die in een van die groepen valt juist wel. Dus die gaan zich dan wel roeren.

Waarbij het allemaal een stuk zou schelen als ze zich achteraf zouden beseffen dat een opmerking ook te ver ging of dat ze wel snappen dat mensen er door geraakt zijn. Dan hoef je nog niet eens te verontschuldigen (dat vind ik meestal toch al wat overdreven en/of onoprecht). Maar een beetje bewustzijn tonen voor een ander kan geen kwaad.
Het zegt vooral dat er tegenwoordig niet zo veel meer nodig is voor 'ophef' of 'geschokt zijn'. En ook de overreactie die erop volgt. Kijk maar hoe Waylon opeens laatste werd bij EurovisionAgain, omdat de 'fans' hem collectief beschouwden als een grote racist. Nou daar wordt de wereld beter van...
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193703917
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Een van mijn favoriete liedjes als peuter was Tikke takke tonen. Laatste zin is letterlijk "kindje wip in het bedje" :')
Wat is je tikke takke die je moet tonen :o
pi_193703942
*Tring, tring*

Goedemiddag, met Ria Dap
-Hey, met Joop Bakkebaard, kan je Dikkertje even geven?

Dat klinkt toch niet? :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193703955
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat is je tikke takke die je moet tonen :o
And you walk along with your ding-ding-a-dong
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:57:27 #32
39237 crew  H_T
2733
pi_193703974
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Vorige week begonnen met de Nineties revival *O*


Zelfde zangeres :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 21:58:33 #33
39237 crew  H_T
2733
pi_193703995
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:55 schreef Fred_B het volgende:
*Tring, tring*

Goedemiddag, met Ria Dap
-Hey, met Joop Bakkebaard, kan je Dikkertje even geven?

Dat klinkt toch niet? :')
Sowieso bespottelijk dat je je kind Dikkertje noemt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:59:09 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het zegt vooral dat er tegenwoordig niet zo veel meer nodig is voor 'ophef' of 'geschokt zijn'. En ook de overreactie die erop volgt. Kijk maar hoe Waylon opeens laatste werd bij EurovisionAgain, omdat de 'fans' hem collectief beschouwden als een grote racist. Nou daar wordt de wereld beter van...
Dat er lange tenen zijn klopt. Dat er veel opmerkingen onterecht met racisme of antisemitisme worden bestempeld klopt ook. Maar tegelijkertijd geldt dat men nu wel ertegen ageert, omdat ze voorheen niks durfden te zeggen. In de meeste gevallen vind men al jaren dat opmerkingen misplaatst zijn, maar laat men dit met pijn en moeite gaan.

Maar opeens is er dan de druppel die de emmer doet overlopen. En dat kan een druppel zijn die vele malen kleiner is dan al die andere druppels, waardoor het wat gek is om die druppel erop aan te kijken op het overlopen van de emmer. Maar dat is nu eenmaal zo.

Je ziet bij de dood van George Floyd. Dat was nu niet per se de meest heilige man op aarde, maar zijn dood was toevallig net de druppel. Dat hij sowieso niet gedood had mogen worden staat dan buiten kijf.

Wat Derksen en lange tenen betreft. Die heeft zijn hele VI carrière bewust heel hard op heel veel tenen getrapt. Dan krijg je nou eenmaal een keer wat weerstand.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:59:30 #35
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704012
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704032
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat is je tikke takke die je moet tonen :o
Die zin is dan weer compleet over het hoofdje van onschuldige peuter-Jobi gegaan, maar nu je het zegt... Vragen :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704046
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

And you walk along with your ding-ding-a-dong
:D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704054
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:55 schreef Fred_B het volgende:
*Tring, tring*

Goedemiddag, met Ria Dap
-Hey, met Joop Bakkebaard, kan je Dikkertje even geven?

Dat klinkt toch niet? :')
Dikkertje _O- Dan haat je je kind
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704057
quote:
Jammer dat DJ Paul die zangeres op een gegeven moment heeft ingeruild voor een wat ordinairder exemplaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193704061
quote:
Jaaaaa als voormalig GTST-kijker wist ik dit _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:01:34 #41
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193704066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dikkertje _O- Dan haat je je kind
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193704078
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

And you walk along with your ding-ding-a-dong
Dat doet me denken aan een liedje van dj gunther
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 22:02:22 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_193704080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Die zin is dan weer compleet over het hoofdje van onschuldige peuter-Jobi gegaan, maar nu je het zegt... Vragen :o
Ik weet ook nog niet precies hoe je je oya lele kan voelen, maar aangezien de K3-dames aan het eind van de bijbehorende clip drijfnat zijn en opgeven over stiekeme zoenen en niemand die merkt wat ze doen heb ik zo mijn vermoedens
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:02:25 #44
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193704083
GTST, vroeger veel gekeken, jaar of 15 terug al gestopt ofzo
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193704087
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan een liedje van dj gunther
En aan welk nummer nog meer? Doe es een gok
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704098
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:02 schreef Koen66 het volgende:
GTST, vroeger veel gekeken, jaar of 15 terug al gestopt ofzo
Ik tot een jaar of 2 terug. Is altijd gewoonte gebleven nadat ik als 7-jarig meisje aan ging haken. Maar toen werden de verhaallijnen zo ontiegelijk saai dat ik ben gestopt en soms heel af en toe nog eens wat keek.

Afgelopen jaar zat er wel weer een stijgende lijn in moet ik zeggen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:03:51 #47
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704101
Om even bij de jaren negentig nostalgia te blijven. En in het 'genre' verschillende dingen, wel dezelfde persoon.

Onderstaande acts allemaal (mede) bedacht door dezelfde persoon :P




Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704116
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik weet ook nog niet precies hoe je je oya lele kan voelen, maar aangezien de K3-dames aan het eind van de bijbehorende clip drijfnat zijn en opgeven over stiekeme zoenen en niemand die merkt wat ze doen heb ik zo mijn vermoedens
Ik ben een klein geil visje

Was ook al dubieus


Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden, jij mag me verslinden.

Was nog dubieuzer (en deed mee aan de ESF-voorronde). :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:04:41 #49
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jammer dat DJ Paul die zangeres op een gegeven moment heeft ingeruild voor een wat ordinairder exemplaar.
Dat was zeker jammer ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 22:05:20 #50
39237 crew  H_T
2733
pi_193704130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:03 schreef Redefine het volgende:
Om even bij de jaren negentig nostalgia te blijven. En in het 'genre' verschillende dingen, wel dezelfde persoon.

Onderstaande acts allemaal (mede) bedacht door dezelfde persoon :P




...die zelf een radioshow had, wat best lekker is als je het een en ander wil promoten :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193704139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:03 schreef Redefine het volgende:
Om even bij de jaren negentig nostalgia te blijven. En in het 'genre' verschillende dingen, wel dezelfde persoon.

Onderstaande acts allemaal (mede) bedacht door dezelfde persoon :P

En Wessel draaide het allemaal schaamteloos in zijn eigen programma’s :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:06:17 #52
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193704147
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik tot een jaar of 2 terug. Is altijd gewoonte gebleven nadat ik als 7-jarig meisje aan ging haken. Maar toen werden de verhaallijnen zo ontiegelijk saai dat ik ben gestopt en soms heel af en toe nog eens wat keek.

Afgelopen jaar zat er wel weer een stijgende lijn in moet ik zeggen.
Het is wel een continue herhaling van zetten, Ludo die Jeanine terug wil, dat komt ieder seizoen wel weer terug :D. En er gaan er ook altijd verdacht veel dood, opgepakt, gewond, ziek, een normaal leven kwam en komt er niet in voor
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 22:06:21 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_193704151
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik ben een klein geil visje

Was ook al dubieus

Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden, jij mag me verslinden.

Was nog dubieuzer (en deed mee aan de ESF-voorronde). :P
De echte tekst was geel visje he? ;)

De variant 'ik ben een klein geil sletje en mijn poes is nauw' kan je K3 niet aanrekenen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193704154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

...die zelf een radioshow had, wat best lekker is als je het een en ander wil promoten :P
GMTA :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 22:06:46 #55
39237 crew  H_T
2733
pi_193704164
...en dan draag ik een matrozenpet
En niet veel meer dan dat (oehlala)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:06:47 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704165
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

...die zelf een radioshow had, wat best lekker is als je het een en ander wil promoten :P
Dat zeker. Al had andersom Radio 538 er ook wel weer veel voordeel aan. Omdat die dan elke keer de primeur van de nieuwe Venga Boys hadden.

Sowieso hebben de DJ's en de pluggers uiteindelijk steeds beslist of een liedje een hit werd of niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704171
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De echte tekst was geel visje he? ;)

De variant 'ik ben een klein geil sletje en mijn poes is nauw' kan je K3 niet aanrekenen
Geel in het Vlaams neigt naar Cheil hoor :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193704172
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

En aan welk nummer nog meer? Doe es een gok
:@
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:07:24 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En Wessel draaide het allemaal schaamteloos in zijn eigen programma’s :P
Ja. En niemand die toen nog wist dat hij er achter zat. Was pas na een paar jaar Venga Boys dat het bekend was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 22:08:04 #60
39237 crew  H_T
2733
pi_193704184
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Het is wel een continue herhaling van zetten, Ludo die Jeanine terug wil, dat komt ieder seizoen wel weer terug :D. En er gaan er ook altijd verdacht veel dood, opgepakt, gewond, ziek, een normaal leven kwam en komt er niet in voor
Nee, da's saai om te zien :P Als je een dag lang een saaie baan hebt gehad is het best prettig om bij je teleurstellende rode kool te denken dat een fictief karakter het nog veel zwaarder heeft
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 19 juni 2020 @ 22:08:35 #61
39237 crew  H_T
2733
pi_193704200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

:@
Is het lang geleden?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2020 @ 22:09:14 #62
109131 crew  sportfreak
pi_193704219
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik weet ook nog niet precies hoe je je oya lele kan voelen, maar aangezien de K3-dames aan het eind van de bijbehorende clip drijfnat zijn en opgeven over stiekeme zoenen en niemand die merkt wat ze doen heb ik zo mijn vermoedens
Over de dubbelzinnige teksten van K3 kun je pagina's vol schrijven _O-

Al begon dat natuurlijk met deelname aan Eurosong en niet op kinderen gericht. Maar af en toe hoor ik een nummer van hun uit die tijd en denk ik, pardon?
pi_193704224
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik weet ook nog niet precies hoe je je oya lele kan voelen, maar aangezien de K3-dames aan het eind van de bijbehorende clip drijfnat zijn en opgeven over stiekeme zoenen en niemand die merkt wat ze doen heb ik zo mijn vermoedens
Oh god ja dat ook nog _O-

Heb die tekst van Heya Mama ook door de school zitten krijsen toen. :') _O- Al was K3 toen in eerste instantie nog niet voor kinderen bedoeld
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:09:39 #64
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193704226
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Geel in het Vlaams neigt naar Cheil hoor :P
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193704229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Is het lang geleden?
Eh ja zo kan je het zeggen 😅
pi_193704249
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Het is wel een continue herhaling van zetten, Ludo die Jeanine terug wil, dat komt ieder seizoen wel weer terug :D. En er gaan er ook altijd verdacht veel dood, opgepakt, gewond, ziek, een normaal leven kwam en komt er niet in voor
Nee maar goed, daar is het ook een soap voor :P Maar iets meer afwisseling is wel gewenst ja. Liever laten ze inderdaad Ludo & Janine gewoon samen, want als die uit elkaar gaan weet je toch altijd wel dat die weer bij elkaar komen :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:10:44 #67
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193704253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:09 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Over de dubbelzinnige teksten van K3 kun je pagina's vol schrijven _O-

Al begon dat natuurlijk met deelname aan Eurosong en niet op kinderen gericht. Maar af en toe hoor ik een nummer van hun uit die tijd en denk ik, pardon?
Zulke teksten zullen in de toekomst ook wel niet meer kunnen in deze nieuwe tijd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193704265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

:@
DOE EENS :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Geel in het Vlaams neigt naar Cheil hoor :P
Ik leg nu de link pas _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Zulke teksten zullen in de toekomst ook wel niet meer kunnen in deze nieuwe tijd
Ik geloof dat een famke louise het idd minder subtiel brengt
pi_193704282
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

DOE EENS :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:12:24 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193704285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik geloof dat een famke louise het idd minder subtiel brengt
Hmmm true true. En Merol, ook zo'n topper _O_
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193704292
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:09 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Over de dubbelzinnige teksten van K3 kun je pagina's vol schrijven _O-

Al begon dat natuurlijk met deelname aan Eurosong en niet op kinderen gericht. Maar af en toe hoor ik een nummer van hun uit die tijd en denk ik, pardon?
Blijf het gewoon zo grappig vinden dat die bij Eurosong begonnen zijn :D Toen compleet afgefikt ook. Al vond een jurylid ze toen nog wel een 'leuk stel vleeswaren'.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Eh ja zo kan je het zeggen 😅
Ah je hebt het al door ;( Shit
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:13:13 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704306
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh god ja dat ook nog _O-

Heb die tekst van Heya Mama ook door de school zitten krijsen toen. :') _O- Al was K3 toen in eerste instantie nog niet voor kinderen bedoeld
Blijft een mooie dat ouders dit samen met hun kinderen uit volle borst meezongen :D
Hittegolf In De Stad
Jongens en meisjes dansen door de straten
lekker uitgelaten
Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes
geen kreetjes en geen lachjes
heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen

Hittegolf in m’n hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen
Ik wil jou, jij wil mij
Slaap nu maar zacht en laat je raam open
Ik kom er aangeslopen
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704312
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nouhoouu dat is tegen de regels! :(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704327
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Blijf het gewoon zo grappig vinden dat die bij Eurosong begonnen zijn :D Toen compleet afgefikt ook. Al vond een jurylid ze toen nog wel een 'leuk stel vleeswaren'.
Nu denk ik ook niet Heyah Mama het ESF had gewonnen :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193704333
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Blijft een mooie dat ouders dit samen met hun kinderen uit volle borst meezongen :D

heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen

Hittegolf in m’n hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen
Ik wil jou, jij wil mij
Slaap nu maar zacht en laat je raam open
Ik kom er aangeslopen
Ja :D En ook bij slaapfeestjes vroeger dat we dan met vriendinnen onderling dat allemaal gingen zingen 's avonds _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nu denk ik ook niet Heyah Mama het ESF had gewonnen :P
Nee :P Maar hoeveel hadden toen gedacht dat ze echt zo groot gingen worden?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:14:56 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nu denk ik ook niet Heyah Mama het ESF had gewonnen :P
Hey Mama kwam nog wel tot plek 3.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704353
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hey Mama kwam nog wel tot plek 3.
Scherp :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee :P Maar hoeveel hadden toen gedacht dat ze echt zo groot gingen worden?
Nee dat is ook onvoorspelbaar. Ik had ook niet gedacht dat Esther Hart een eendagsvlieg zou zijn, om het andere uiterste te benoemen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193704387
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja :D En ook bij slaapfeestjes vroeger dat we dan met vriendinnen onderling dat allemaal gingen zingen 's avonds _O-
Oja deze avonden kan ik me ook nog wel herinneren

Mooie tijden!
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:18:20 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704397
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee dat is ook onvoorspelbaar. Ik had ook niet gedacht dat Esther Hart een eendagsvlieg zou zijn, om het andere uiterste te benoemen.
Dat blijft altijd zoiets ongrijpbaars. Heb voorheen ook genoeg artiesten gehad, waarvan ik dacht, dat is wel een blijvertje. Na een album nooit meer wat van gehoord.

En andersom artiesten waarvan je het niet verwacht die heel groot worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2020 @ 22:18:36 #85
109131 crew  sportfreak
pi_193704402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Blijf het gewoon zo grappig vinden dat die bij Eurosong begonnen zijn :D Toen compleet afgefikt ook. Al vond een jurylid ze toen nog wel een 'leuk stel vleeswaren'.
Ja, om er meteen achteraan te zeggen dat ze mazzel hadden, want ze zaten ook in studio 100...

Niet wetend dat ze Studio 100 grootste exportproduct zouden worden. _O-
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:19:02 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704417
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:18 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Ja, om er meteen achteraan te zeggen dat ze mazzel hadden, want ze zaten ook in studio 100...

Niet wetend dat ze Studio 100 grootste exportproduct zouden worden. _O-
Dat had Gert toen goed gezien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704429
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat had Gert toen goed gezien.
Gert heeft een oogje voor talent ja
  Redactie Sport vrijdag 19 juni 2020 @ 22:19:50 #88
109131 crew  sportfreak
pi_193704437
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat had Gert toen goed gezien.
Gert was inderdaad blij met K3, en niet alleen voor centjes :+
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:20:30 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704451
Gert Verhulst is eigenlijk ook wel een voorbeeld van iemand die veel groter is dan je ooit had kunnen denken. Leek toch vooral vast te blijven zitten aan zijn Samson en Gert rol. Maar jaren later heeft hij miljoenen opgestreken met allerlei succesvolle projecten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704454
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oja deze avonden kan ik me ook nog wel herinneren

Mooie tijden!
Ja, en dan vormden we allemaal groepjes van drie en was één van ons Karen, één was Kristel en één was Kathleen *O* Gouden tijden
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704465
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gert heeft een oogje voor talent ja
Die heeft verstand van talentvolle vrouwen en pratende honden inderdaad. Blijkbaar een lucratieve combinatie.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:21:13 #92
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Gert heeft een oogje voor talent ja
Gert had wel oog voor meer dingen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:19 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Gert was inderdaad blij met K3, en niet alleen voor centjes :+
Dat dus :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704470
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:18 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Ja, om er meteen achteraan te zeggen dat ze mazzel hadden, want ze zaten ook in studio 100...

Niet wetend dat ze Studio 100 grootste exportproduct zouden worden. _O-
Ja Studio 100 en K3 hebben elkaar aardig geholpen wat dat betreft :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:19 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat had Gert toen goed gezien.
Gert vond er ook wel een lekker stel vleeswaren tussen zitten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:21:50 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704484
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die heeft verstand van talentvolle vrouwen en pratende honden inderdaad. Blijkbaar een lucratieve combinatie.
Des te achterlijker dat hij nooit zijn bel heeft kunnen (laten) maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:19 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Gert was inderdaad blij met K3, en niet alleen voor centjes :+
Hij had een flinke vinger in de pap :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704499
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Des te achterlijker dat hij nooit zijn bel heeft kunnen (laten) maken.
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 19 juni 2020 @ 22:22:40 #98
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193704506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Gert vond er ook wel een lekker stel vleeswaren tussen zitten
Die had ook gezegd, 'ik wil een blonde, een brunette en een rooie. Ik wil straks wat te kiezen hebben.'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193704512
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Des te achterlijker dat hij nooit zijn bel heeft kunnen (laten) maken.
Ja, en Jean-Louis-Michel heeft blijkbaar nog meer geld en kan Marlèneke daarmee inpalmen :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193704514
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:22 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die had ook gezegd, 'ik wil een blonde, een brunette en een rooie. Ik wil straks wat te kiezen hebben.'
En K3 maar onschuldig zeggen bij Eurosong dat het de Belgische vlag voor moest stellen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193704518
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Des te achterlijker dat hij nooit zijn bel heeft kunnen (laten) maken.
Enige wat hij in die show aan het fixen was, was marleneke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')