Ok, jammerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]kan je lang zitten wachten tot maandag
Dit stuk vergeten ze even:quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:17 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)ban-veronica-offside
Weer geen VI?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]kan je lang zitten wachten tot maandag
Racistisch kan echt niet meer. Wie sponsort die zender en film?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor The Green Mile.
twitter:BeauRTL twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 20:11:25Ophef rondom Veronica Inside. Sponsoren nemen massaal afstand van de talkshow en willen niet langer adverteren. Aanleiding is een uitspraak die Johan Derksen afgelopen maandag deed over Zwarte Piet en rapper Akwasi. We bespreken het vanavond bij #BEAU. reageer retweet
Ben benieuwd of Beau wel het lef heeft dit gejank van de juiste context te voorzien.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BeauRTL twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 20:11:25Ophef rondom Veronica Inside. Sponsoren nemen massaal afstand van de talkshow en willen niet langer adverteren. Aanleiding is een uitspraak die Johan Derksen afgelopen maandag deed over Zwarte Piet en rapper Akwasi. We bespreken het vanavond bij #BEAU. reageer retweet
Kevin fucking Strootman, lekker boeiend wat hij vindtquote:
WK 2022 gaan ze iig afzeggen. Ze zullen wel moeten voor de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Kevin fucking Strootman, lekker boeiend wat hij vindt
Kan Genee eens zelf op eigen poten staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:34 schreef Buitendam het volgende:
Trek je de stekker er toch lekker uit? Genee zou dat kut vinden, maar de rest zou er geen seconde wakker van liggen.
Café Hendriks en Genee op primetime, dat worden twee miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:34 schreef Buitendam het volgende:
Trek je de stekker er toch lekker uit? Genee zou dat kut vinden, maar de rest zou er geen seconde wakker van liggen.
Frans Duijts aan de bar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Café Hendriks en Genee op primetime, dat worden twee miljoen kijkers.
of een leuke schaatsshowquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
check deze casual jongensquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:39 schreef Yreal het volgende:
Maar is het nou geanuleerd vanwege de ophef?
Niet geklikt.quote:
Nee maar we hebben nog Genee's radio topshowquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:39 schreef Yreal het volgende:
Maar is het nou geanuleerd vanwege de ophef?
DrankhoofdGodquote:
Zeer teleurstellend.quote:
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een engnek.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:47 schreef Ronald het volgende:
Die tweets van ene Norbert van Hall, nooit eerder van gehoord. Als je je afvraagt hoe een NSB-er uit ziet anno 2020, heb je hier een mooi voorbeeld.![]()
https://www.geenstijl.nl/(...)ouwe-hutkoffer/#more
Had het gisteren gezien ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:47 schreef Ronald het volgende:
Die tweets van ene Norbert van Hall, nooit eerder van gehoord. Als je je afvraagt hoe een NSB-er uit ziet anno 2020, heb je hier een mooi voorbeeld.![]()
https://www.geenstijl.nl/(...)ouwe-hutkoffer/#more
quote:Deze Tweets zijn afgeschermd
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de Tweets van @nterhall zien. Klik op Volgen om toegang te vragen. Meer informatie
Ook die ademt helaas nog. @Calandquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lijkt wel op Henk Spaan die heeft ook altijd zo rode kop door alle drank en varkensvlees
Rode kop door varkensvlees? Wat is dit voor moslim/jodenopmerkingquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lijkt wel op Henk Spaan die heeft ook altijd zo rode kop door alle drank en varkensvlees
algemeen bekend dat mensen die veel varkensvlees eten een rode kop hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rode kop door varkensvlees? Wat is dit voor moslim/jodenopmerking
Bij alcohol is het verklaarbaar, laat je bloedvaten wijder staan. Over varkensvlees nog nooit zoiets vernomen en een eventueel mechanisme.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
algemeen bekend dat mensen die veel varkensvlees eten een rode kop hebben
Bazenfilmquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit klaar voor The Green Mile.
Hangt er vanaf wie er zit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Beau wel het lef heeft dit gejank van de juiste context te voorzien.
Goed voor de teamgeestquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Stefan de Vrij heeft dat "Veronica Offside" bericht ook gedeeld op zijn insta stories. Ik zie hem nog voor de Curva Nord staan, foto's schieten met de Irriducibili van Lazio. Maar nu neemt hij blijkbaar aanstoot aan een grapje van Johan Derksen? Ik geloof er niks van. Je zult als Oranje international wel een probleem hebben zeker als je hier niet aan meedoet en niet toegeeft aan de groepsdruk? Wat een wereld.
daar kan je nog wel eens een tv-formatje over maken. Dan kan je zo weer een Televizier Ring mee winnen. Alle slachtoffers van VI langs gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:20 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze alle slachtoffers van VI bij elkaar verzameld bij BEAU?
en Beau en Spurs ManU en Barca Sevillaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:22 schreef Zipportal het volgende:
VBL ON TOUR.
TV / [RTL4] Beau #8 alcoholist Frits Wester
Oh god, komt die mafklapper ook nog.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef RipCity het volgende:
Derksen denkt dat hij ‘de gewone man’ bedient, maar zijn achterban bestaat vooral uit conservatieve tokkies
https://www.ad.nl/binnenl(...)ve-tokkies~ae12dc28/
snap nooit waarom er in NL altijd met dedain wordt gekeken op conservatieve mensen? Alsof iedereen maar progressieve links moet wezen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef RipCity het volgende:
Derksen denkt dat hij ‘de gewone man’ bedient, maar zijn achterban bestaat vooral uit conservatieve tokkies
dat is er geheid zo een die stómverbaasd was dat ome Donald won in de VS. Bewust of onbewust onderschatten van wat er bij velen leeft en/of verkeerd willen wegzettenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef RipCity het volgende:
Hij had beter tegen de Lazio-aanhang in kunnen gaan inderdaad, dan had hij kunnen verhuizenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[ afbeelding ]
"Hallo, ik ben Stefan de Vrij en ik boycot Veronica Inside om een zwarte piet grapje van Johan Derksen."
Hou toch op met me man.
Wat is het dan? Een bash-show?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:23 schreef MakkieR het volgende:
Veronica Inside begint steeds meer op de enige normale talkshow in Nederland te lijken, en het is verdomme niet eens een talkshow haha.
Dat hoeft voor mij helemaal niet, ik ben zelf in het verleden ook bij wedstrijden van Lazio geweest. Ik hoop dat ze dit seizoen kampioen worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had beter tegen de Lazio-aanhang in kunnen gaan inderdaad, dan had hij kunnen verhuizen
Daar is de knuffelturk weer.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef RipCity het volgende:
Ik gun Jensen ook een van de trap val-moment.quote:
Vind dat ie vaak wel een punt heeft. Maar dit stukje is arrogant en links elitair.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh god, komt die mafklapper ook nog.
Ik heb juist de indruk dat je vandaag een grote groep hoort die de afgelopen weken stil is geweest. Niet stil omdat ze tegen de anti-racisme demonstraties zijn maar wel omdat ze moeite hebben met de polariserende manier van sommigen betrokkenen. Stil zijn geweest om vanwege een kritische noot afgeschilderd te worden voor racist.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef RipCity het volgende:
hij heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:33 schreef RipCity het volgende:
Wie is “hij” in deze?quote:
De heer Özcanquote:
Heb je die racist ook weerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
hij heeft gewoon gelijkbetreft tokkies dan he.
Jensen, niet gekliktquote:
Dat idee krijg ik ook steeds meer. Men durft straks niet meer echt te zeggen hoe je er over denkt vanwege de angst dat je uitgescholden wordt voor racist. Zover is het eigenlijk al gekomen. We zitten al in het harnas van de politieke correctheid. Het begint belachelijk te worden. Wat willen deze mensen nu eigenlijk bereiken? Dat men elkaar over en weer gaat haten? Of gaat het ergens anders over? Ik begrijp er geen bal meer van. Het ging hier in Nederland toch hartstikke goed?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat je vandaag een grote groep hoort die de afgelopen weken stil is geweest. Niet stil omdat ze tegen de anti-racisme demonstraties zijn maar wel omdat ze moeite hebben met de polariserende manier van sommigen betrokkenen. Stil zijn geweest om vanwege een kritische noot afgeschilderd te worden voor racist.
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 22:25:06Krachtig statement... geen interviews van de @oranjevrouwen meer in n programma waarin nooit n interview van de @oranjevrouwen zat. reageer retweet
dat PC gedoe is al zeker 10 jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook steeds meer. Men durft straks niet meer echt te zeggen hoe je er over denkt vanwege de angst dat je uitgescholden wordt voor racist. Zover is het eigenlijk al gekomen. We zitten al in het harnas van de politieke correctheid. Het begint belachelijk te worden. Wat willen deze mensen nu eigenlijk bereiken? Dat men elkaar over en weer gaat haten? Of gaat het ergens anders over? Ik begrijp er geen bal meer van. Het ging hier in Nederland toch hartstikke goed?
En wellicht nog wat herstelbetalingen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat PC gedoe is al zeker 10 jaar.
Ja het ging hier hartstikke goed, Nu zijn er veel meer racisten alleen maar vanwege de Zwarte Piet discussie.
Dit is hetzelfde gezeur als met Fawlty Towers (waar je Spanjaarden wel als mongool kan neerzetten maar o wee als het over gekleurde mensen gaat)
Het enige wat die mensen willen bereiken is aandacht en eeuwige roem.
Ook, vooral aan hunzelf.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wellicht nog wat herstelbetalingen?
Denk ik ook. Heb 't racisme debat redelijk ontweken, maar wel veel ingelezen. Feit is dat er zeker racisme is. In de arbeidsmarkt, woningmarkt etc. Geloof ook dat er wel enig voordeel is aan dezelfde etniciteit delen als de meerderheid in een land.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat je vandaag een grote groep hoort die de afgelopen weken stil is geweest. Niet stil omdat ze tegen de anti-racisme demonstraties zijn maar wel omdat ze moeite hebben met de polariserende manier van sommigen betrokkenen. Stil zijn geweest om vanwege een kritische noot afgeschilderd te worden voor racist.
Mensen zijn gevoeliger en emotioneler dan ooit door corona. Serieus, je ziet het overal. Dit is wat maanden thuis zitten en bang gemaakt worden met demense doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:52 schreef Heufd het volgende:
Ik vind het toch wel apart hoe dit is gegroeid tot wat het nu is. Het zal te maken hebben met het moment, waarin wereldwijd grote protesten zijn tegen racisme. Dat in combinatie met zijn achterlijke (maar toch ook wel tamelijk onbenullige?) uitspraak heeft geleid tot een perfecte storm. Een hele week ophef. Met mensen en bedrijven (bedrijven!) die over elkaar heen vallen om die uitspraak nog harder te veroordelen dan al werd gedaan. Alsof Derksen de personificatie is van alles wat er mis is met het land; het summum van het kwaad.
En eerlijk is eerlijk, hij maakt zo'n beetje maandelijks een achterlijke opmerking waarmee hij vervolgens het nieuws haalt. Maar toch... Ik volg Johan al een behoorlijke tijd en keek tot een paar jaar geleden bijna wekelijks naar VI en mijn beeld van hem is denk ik toch wat milder dan het beeld wat nu van hem geschetst wordt in de (sociale) media. Hebben jullie dat ook?
Thijs is zich lekker populair aan het maken hiertwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 20:24:43Onder het mom van kroegpraat maken Derksen en co maken al jaren week in, week uit 'grappen' over homo's, Marokkanen, transgenders en Zwarte Piet. Want dat schijnt te moeten kunnen. Maar o wee als ze tegengas krijgen - dan blijkt de vrijheid van meningsuiting ineens een façade. reageer retweet
ThijsGODquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Thijs is zich lekker populair aan het maken hiertwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 20:24:43Onder het mom van kroegpraat maken Derksen en co maken al jaren week in, week uit 'grappen' over homo's, Marokkanen, transgenders en Zwarte Piet. Want dat schijnt te moeten kunnen. Maar o wee als ze tegengas krijgen - dan blijkt de vrijheid van meningsuiting ineens een façade. reageer retweet
Professor bruggink ook sneaky alleen dat soort berichtjes liken...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:03 schreef macca728 het volgende:
Wat bedoelt Thijs nu ? De vrijheid van meningsuiting is een facade ?
Derksen en Co mogen hun mening niet geven ?
Als het al jaren week in, week uit aan de gang is waarom zit Thijs er nu pas hypocriet over te doen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Die moeten het meestal ook niet van hun intelligentie hebben. Lekker meedrijven met de hype als dode vissen in de zee.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:41 schreef Buitendam het volgende:
Die extreem hypocriete voetballers zijn echt om te kotsen.
Het is toch godsgruwelijk tenenkrommend. Man manquote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:38 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees nu weer de oproep van de leeuwinnetjes. Ik vraag me sterk af hoe je een programma kan boycotten als je er toch al nooit aan meedoet en nooit besproken wordt. Volgens mij was meisje miedema de enige leeuwin die besproken werd.
Allemaal voor de buhne.
Hai beebquote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:52 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is toch godsgruwelijk tenenkrommend. Man man
Voortschrijdend inzicht, dat iets al jaren gebeurd betekent niet dat je er dan later niet meer anders over mag gaan denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 03:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het al jaren week in, week uit aan de gang is waarom zit Thijs er nu pas hypocriet over te doen dan?
Oh dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 07:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat mensen nu massaal VI gaan kijken als statement.
Ben ook benieuwd naar kijkcijfers maandag zullen door het dak gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2020 07:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat mensen nu massaal VI gaan kijken als statement.
Maar hij denkt er al jaren zo over dus dit gaat niet op.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht, dat iets al jaren gebeurd betekent niet dat je er dan later niet meer anders over mag gaan denken.
Thijs heeft al wel eens vaker kritiek gehad op de mannen van VIquote:Op zaterdag 20 juni 2020 03:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het al jaren week in, week uit aan de gang is waarom zit Thijs er nu pas hypocriet over te doen dan?
Ik tel 1 column in al die jaren, week in week uit. En zijn eerste reactie hierover was gister, terwijl het maandags wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Thijs heeft al wel eens vaker kritiek gehad op de mannen van VI
https://www.ad.nl/home/jo(...)rhuftering~a4ad9d6b/quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik tel 1 column in al die jaren, week in week uit. En zijn eerste reactie hierover was gister, terwijl het maandags wordt uitgezonden.
Ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/home/jo(...)rhuftering~a4ad9d6b/
deze bedoel je?
twitter:Mediacourant twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 10:10:24Peter de Vries tegen monddood maken Veronica Inside - https://t.co/goXiamREwa reageer retweet
Zozo, dit had ik niet van hem verwacht.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:29 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Mediacourant twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 10:10:24Peter de Vries tegen monddood maken Veronica Inside - https://t.co/goXiamREwa reageer retweet
ja en ook wel vaak dat hij via Twitter af en toe uithaalt naar Johan Derksen. Valt mij wel op dat al die mensen die zo tekeer gaan tegen VI ook allemaal mensen die in het programma tot aan de enkels zijn afgebrand.quote:
Vaak als de goegemeente al hun plasje heeft gedaan ja, dan komt Thijsje ook naar voren. En er zit nogal veel oud zeer bij mensen ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja en ook wel vaak dat hij via Twitter af en toe uithaalt naar Johan Derksen. Valt mij wel op dat al die mensen die zo tekeer gaan tegen VI ook allemaal mensen die in het programma tot aan de enkels zijn afgebrand.
Komt op mij over dat alle slachtoffers nu proberen hun gram te halen. Want trouwens hun goed recht is hoor, iedereen mag een mening hebben over VI. Dus ook de Thijs Zonneveld's en Arie Boomsma's in deze wereld
Vooropgesteld dat de oranje spelers dit gewoon moeten doen als zij voelen dat dit nodig is. Overigens denk ik dat er genoeg oranje spelers anders over denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Het zou grappig zijn als het niet treurig was.
Voetballers die fel ageren tegen een halfseniele oude man die een fout grapje maakt. Omdat het racistisch zou zijn.
Ondertussen gaan ze over twee jaar wel lekker voetballen in stadions die door slaven zijn gemaakt. Geld verdienen over de rug van gedwongen arbeiders die bij bosjes dood gaan omdat ze opgelicht zijn om zonder betaling dat WK mogelijk te maken
Als je tegen de ongelijke behandeling van zwarten bent die terug gevoerd kan worden tot de slavernij, waar zou je als jsvan Dijk was dan met je status als een van de grootste voetballers ter wereld eerder tegen ageren?
Het makkelijke doelwit wat niks verkeerd doet natuurlijk, wat dat heeft berder geen gevolgen. Laf en hypocriet
zit die Eus er zover naast dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vaak als de goegemeente al hun plasje heeft gedaan ja, dan komt Thijsje ook naar voren. En er zit nogal veel oud zeer bij mensen ja.Die mening mogen ze verder inderdaad hebben hoor, daar niet van. Maar zo'n 'Eus' doet precies waar hij zo tegen is, een hele groep mensen wegzetten.
Eus die schrijft altijd stukjes met in het achterhoofd dat hij hoopt op een hoop schuimbekkende reacties op social media. Lekker goed voor de views en kliks voor het AD. Ik vermoed ook dat hij daar een bonus van krijgt van het AD.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 600.000 tokkies naar kijken.
VI uit, onneembare veste.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:55 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gelukkig worden die Nederlands elftal spelers afgemaakt op social media.
Zeer terecht.
Ja leuk, maar die hoor je dan niet omdat ze bang zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat de oranje spelers dit gewoon moeten doen als zij voelen dat dit nodig is. Overigens denk ik dat er genoeg oranje spelers anders over denken.
Maar het is wel echt deugen in de marge zegEen statement willen maken over aangeschoten wild, een zoals jij terecht stelt halfsenelie oude man die al met één been in het graf staat. Het is echt een schoolplein pesterij geworden, met zijn allen op één persoon! Mensen met een beetje verstand prikken hier zo doorheen, echt lachwekkend
Of omdat ze het ermee eens zijn/geen mening hebben. Kan natuurlijk ook he.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar die hoor je dan niet omdat ze bang zijn.
lijkt me onzin, het is niet meer dan normaal in een hechte groep dat als 1 persoon zich gekwetst voelt dat de rest dan meedoet, heeft weinig met angst te maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eus onderschat het VI publiek denk ik een beetje. Mensen zonder verstand of gevoel voor satire die juist verlichting geeft aan bepaalde maatschappelijke onderwerpen, kijken er niet naar. Het is geen 'ab normaal' publiek.quote:
Dat weet je niet, veel spelers willen hun vingers niet branden aan deze gespeelde verontwaardiging. Zij stellen hun eigen reputatie en carrière boven deze massale hysterie en jankbukkake. Tevens zou het de maatschappelijke verdeling en cohesie in de spelersgroep alleen maar vergroten wanneer zij zich hier tegen uit zouden spreken. Zij behoren tot de stille normale meerderheid.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus ze zijn bang voor hun reputatie..quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat weet je niet, veel spelers willen hun vingers niet branden aan deze gespeelde verontwaardiging. Zij stellen hun eigen reputatie en carrière boven deze massale hysterie en jankbukkake. Tevens zou het de maatschappelijke verdeling alleen maar vergroten.
Klopt. En geef ze eens ongelijk, het is uiteindelijk een mug>olifant "probleem".quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus ze zijn bang voor hun reputatie..
nee, het is gewoon achter elkaar staan, dat kan je leuk vinden of niet maar meer is het nietquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus ze zijn bang voor hun reputatie..
Iedereen is uiteindelijk alleen maar met zichzelf bezig.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt. En geef ze eens ongelijk, het is uiteindelijk een mug>olifant "probleem".
Bedankt moraalridder.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, het is gewoon achter elkaar staan, dat kan je leuk vinden of niet maar meer is het niet
Zeker, eigenlijk mag alles belachelijk gemaakt worden behalve negers.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:58 schreef Haringkop het volgende:
Toch bijzonder dat toen grappen werden gemaakt over de lengte van Sneijder geen enkele sponsor van het programma overwoog te stoppen. Kennelijk is dat een lichaamseigenschap die wel belachelijk mag worden gemaakt.
De dubbele standaard is wel bizar momenteel.
BryanroyGodtwitter:BryanRoyAjax twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 00:07:02Gaat ie voor de waarheid of voor z’n hypotheekje. Helaas het tweede.. https://t.co/9UYhnOljKH reageer retweet
Eens! Ik kijk ook al 10 jaar en ik hou niet eens van voetbalquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:51 schreef GwaiLow het volgende:
Heb zelf de afgelopen 10 jaar geen enkele uitzending van VI gemist, en ik heb werkelijk nooit het gevoel gehad dat hij een racist is, anders zou ik al niet meer gekeken hebben. Ik waardeer Johan eigenlijk juist enorm om zijn eerlijkheid en ongezouten mening. Uiteraard maakt hij wel eens een onhandige opmerking, maar ik denk dat veel mensen het format van deze show vergeten. Deze mannen kletsen met elkaar als vrienden die aan de bar of een keukentafel zitten. Zonder mediatraining of het gevoel dat ze voor een camera aan het praten zijn. Dit format maakt het programma ook zo succesvol. Nu in de tijden dat er minder voetbal is praten ze wat langer door over andere onderwerpen, en tja dan slipt er wel eens een opmerking/grapje van de tong af die niet helemaal correct is. Heel vervelend...maar ook heel moeilijk te voorkomen in het format dat ze gebruiken. Weet zeker dat als wij met vrienden aan de bar zitten dat er ook wel eens een verkeerde grap uit vliegt, alleen dan staat er natuurlijk geen camera op.
Vrees toch dat ze dit soort gevoelige onderwerpen beter kunnen gaan vermijden. Het is helemaal goed dat ze lekker hun eigen mening geven, dat waardeer ik juist. Alleen het risico dat je iets verkeerds zegt voor de buitenwacht is te groot. Op dit moment worden overal kilo's zout op gelegd, dat is gewoon zo. En misschien wel terecht, want er moet absoluut iets veranderen in de wereld.
Breng het dan ook niet als een feit.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon een mening hoor, dat jij andere hebt moet jij weten
Je gelooft toch niet werkelijk dat de nationale ploeg een "hechte groep" is? Ik denk dat als je hier niet aan mee doet als een Stefan de Vrij zijnde, je echt wel een probleem hebt en je aan de beurt bent in de media. Effe dat berichtje reposten, woke points scoren en weer overgaan tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me onzin, het is niet meer dan normaal in een hechte groep dat als 1 persoon zich gekwetst voelt dat de rest dan meedoet, heeft weinig met angst te maken.
dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Breng het dan ook niet als een feit.
Dit dus inderdaad, als je niet meedoet ben je gelijk klaar met je carrière omdat de grote jongens (van dijk, memphis etc) dit doordrukken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet werkelijk dat de nationale ploeg een "hechte groep" is? Ik denk dat als je hier niet aan mee doet als een Stefan de Vrij zijnde, je echt wel een probleem hebt en je aan de beurt bent in de media. Effe dat berichtje reposten, woke points scoren en weer overgaan tot de orde van de dag.
denk je dat nou echt, in het NL elftal zijn het allemaal relatief grote jongens en allemaal miljonair en klaar met je carriere wat een onzinquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:41 schreef Kamover het volgende:
[..]
Dit dus inderdaad, als je niet meedoet ben je gelijk klaar met je carrière omdat de grote jongens (van dijk, memphis etc) dit doordrukken.
Ongelooflijk dat Peter hier een verstandig antwoord heeft. Had ik niet achter hem gezochtquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zozo, dit had ik niet van hem verwacht.
Met NL elftal carrière wel. Denk je dat de Vrij nog opgeroepen wordt als een aantal spelers aangeven niet met de Vrij te willen voetballen? Zo werkt dat al jaren in de voetballerij. Als jij niet in het groepje past wordt je niet opgeroepen onder druk van de vedettes.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je dat nou echt, in het NL elftal zijn het allemaal relatief grote jongens en allemaal miljonair en klaar met je carriere wat een onzin
Iedereen moet eraan meedoen want "het Nederlands elftal boycot Veronica Inside". Is er een international die niet meegedaan heeft? Maar je gelooft toch niet werkelijk dat al deze jongens daadwerkelijk een probleem hebben met die grap van Johan Derksen? Je moet meedoen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je dat nou echt, in het NL elftal zijn het allemaal relatief grote jongens en allemaal miljonair en klaar met je carriere wat een onzin
Juist, Mauro Icardi heeft bijvoorbeeld een interlandcarrière van niks omdat ze hem bij de nationale ploeg van Argentinië niet kunnen luchten of zien. Terwijl het een uitstekende speler is. Reken maar dat jij als Nederlands elftal speler een probleem hebt als je niet meedoet met deze actie.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:48 schreef Kamover het volgende:
[..]
Met NL elftal carrière wel. Denk je dat de Vrij nog opgeroepen wordt als een aantal spelers aangeven niet met de Vrij te willen voetballen? Zo werkt dat al jaren in de voetballerij. Als jij niet in het groepje past wordt je niet opgeroepen onder druk van de vedettes.
Kinderlijk naïef ben je steeds.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie dat toch anders, zij hebben ervoor gekozen om mee te doen1 front te vormen tegen racisme, dat een De Jong minder moeite heeft met die opmerking van Derksen dan Memphis doet er dan niet toe, hij steunt Memphis zoals ze dat allemaal doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedereen moet eraan meedoen want "het Nederlands elftal boycot Veronica Inside". Is er een international die niet meegedaan heeft? Maar je gelooft toch niet werkelijk dat al deze jongens daadwerkelijk een probleem hebben met die grap van Johan Derksen? Je moet meedoen.
Ik weet niet of je direct een probleem hebt. Echter denk ik wel dat je dan sterker staat in zo'n groep.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Juist, Mauro Icardi heeft bijvoorbeeld een interlandcarrière van niks omdat ze hem bij de nationale ploeg van Argentinië niet kunnen luchten of zien. Terwijl het een uitstekende speler is. Reken maar dat jij als Nederlands elftal speler een probleem hebt als je niet meedoet met deze actie.
Ik denk dat je de strekking van de column niet helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:40 schreef RipCity het volgende:
De Betrouwbare Mannetjes nemen het op voor Johan Derksen
https://www.volkskrant.nl(...)an-derksen~bc71d7a6/
Ik post hem alleen maar?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je de strekking van de column niet helemaal begrijpt.
Je hoort nu alleen selecte groepen erover etteren, ben benieuwd, procentueel gezien, hoe groot het deel van de bevolking is dat #teamderksen is en welk deel #teamakwasi.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:27 schreef macca728 het volgende:
Maar wat Akwasi zei mag wel ?
Mensen oproepen iemand dood te trappen ? Ok
Ik denk eerlijk gezegd heel hoog tegen heel laag. Al schat ik Nederlanders dan misschien te hoog in, want meelopers.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:28 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hoort nu alleen selecte groepen erover etteren, ben benieuwd, procentueel gezien, hoe groot het deel van de bevolking is dat #teamderksen is en welk deel #teamakwasi.
Ik vind het vooral kwalijk van die bedrijven die nu even een zogenaamd statement maken, puur omdat ze bang zijn dat die massahysterie ervoor gaat zorgen dat de winstcijfertjes terug gaan lopen. Stelletje neoliberale hypocriete tuigbedrijven. Laat ze de tering krijgen en Veronica Inside op een onafhankelijk stream plaatsen, zonder sponsoren. De vaste aanhang van Veronica Inside boeit het niet, als ze maar bij elkaar zitten. Geld hebben ze inmiddels genoeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd heel hoog tegen heel laag. Al schat ik Nederlanders dan misschien te hoog in, want meelopers.
78-22.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd heel hoog tegen heel laag. Al schat ik Nederlanders dan misschien te hoog in, want meelopers.
Is dit de natte vinger van Johan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
78-22.
Zelfde als zwarte Piet. Als je iedereen in NL verplicht laat stemmen voor/tegen denk ik dat het 78-22 wordt qua winst voor behoud ZP.
Boeit me niet mag best een optie zijn, vind ik. Daar val ik onder. Heb überhaupt van betrouwbare bronnen vernomen dat Sinterklaas niet bestaat, maar daar wil ik niet teveel over uit de school klappen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
78-22.
Zelfde als zwarte Piet. Als je iedereen in NL verplicht laat stemmen voor/tegen denk ik dat het 78-22 wordt qua winst voor behoud ZP.
16 voor ZP, 9 boeit me niet, 9 tegen ZP. Dan is duidelijk wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Boeit me niet mag best een optie zijn, vind ik. Daar val ik onder. Heb überhaupt van betrouwbare bronnen vernomen dat Sinterklaas niet bestaat, maar daar wil ik niet teveel over uit de school klappen.
als jij dacht dat ze dit voor niks zouden zouden doen heb je het toch wel misquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vind het vooral kwalijk van die bedrijven die nu even een zogenaamd statement maken, puur omdat ze bang zijn dat die massahysterie ervoor gaat zorgen dat de winstcijfertjes terug gaan lopen. Stelletje neoliberale hypocriete tuigbedrijven. Laat ze de tering krijgen en Veronica Inside op een onafhankelijk stream plaatsen, zonder sponsoren. De vaste aanhang van Veronica Inside boeit het niet, als ze maar bij elkaar zitten. Geld hebben ze inmiddels genoeg!
Kinderachtig,Koeman boycotte het blad VI in 1994 ook met interviews omdat Derksen in het blad VI de internationals een stel Grijze muizen noemde.En daarnaast als Koeman hier niet in meegaat spelen ze niet meer voor hemquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:45 schreef RipCity het volgende:
Koeman steunt Veronica Inside-boycot: ‘Kan het me goed voorstellen’
https://www.ad.nl/nederla(...)oorstellen~a7fcce91/
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Denk ik ook. Heb 't racisme debat redelijk ontweken, maar wel veel ingelezen. Feit is dat er zeker racisme is. In de arbeidsmarkt, woningmarkt etc. Geloof ook dat er wel enig voordeel is aan dezelfde etniciteit delen als de meerderheid in een land.
Maar jeez soms lijkt het nu alsof we de apartheid nog lijken te hanteren. Ik hoor mensen praten over concentratiekampen gevuld met zwarten en dan denk ik.. Huh? Maar goed lekker laten gaan.
Ik stoor me vooral aan de mate waarin personen en bedrijven opeens over elkaar duikelen om het te veroordelen. Om goed te zijn. En de enorme hypocrisie die daar bij komt kijken.
Nike die zwijgt over China. LeBron die zichzelf niet geschikt vindt om uitspraken te doen over Hong Kong. Elia die ik nog nooit heb gehoord over de behandeling van Koerden. Mojo die allerlei twijfelachtige rappers als Boef laten optreden maar Derksen nu gaan onderzoeken. Michael Jordan die zn schoenen door wat armoedzaaiers laat maken in Azië. Albert Heijn met een roomblank directie die zich nu uitspreekt. Voetballers die zich niet afmeldt voor Qatar en zelfs op zomerkamp er heen gaan voor het geld. Feministen die gerust kunnen zijn dat VI aangepakt wordt maar religies met vrouwelijke besnijdenissen gaan vrijuit.. Zelfde geld voor homo's.
Het is werkelijk ongelooflijk hoe erg die hypocrisie zich uitvouwt. Men kiest de makkelijkste route lijkt 't en daar ben ik wel beetje klaar mee.
Als alle 500.000 kijkers nou een euro per aflevering betalen, dan kan hun kas gespekt worden en heeft iedereen plezier! Ik ben ertoe bereid, al is het maar als statement, want ik zie sociale druk uitoefenen om iemand van de buis te krijgen ook als een vorm van beperking van vrijheid van meningsuiting. En die is heilig. Gezien dat de essentie van een rechtsaat is, en alle problemen in landen starten met een beperking daarvan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij dacht dat ze dit voor niks zouden zouden doen heb je het toch wel mis
Eh.. daar heeft akwasi tering veel shit over zich heen door gekregen. Heel (racistisch) Nederland op hem, moest zich verdedigen bij Beauquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:27 schreef macca728 het volgende:
Dat ging ook veel te ver, maar dan kan je het nog steeds eens zijn met het aanpakken van Derksen en co, die al jarenlang dit soort kwetsende ongenuanceerde opmerkingen maken met als slap excuus dat het in de voetbalkantine ook gebeurd.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:27 schreef macca728 het volgende:
Zelfspot, relativering en gevoel voor realiteit ontbreekt nog wel eens in de voetballerijquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:50 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Kinderachtig,Koeman boycotte het blad VI in 1994 ook met interviews omdat Derksen in het blad VI de internationals een stel Grijze muizen noemde.En daarnaast als Koeman hier niet in meegaat spelen ze niet meer voor hem
Dit is nieuws voor mij, dat een persoon geen sponsors kan hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:56 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Eh.. daar heeft akwasi tering veel shit over zich heen door gekregen. Heel (racistisch) Nederland op hem, moest zich verdedigen bij Beau
Het mag wel omdat sponsors zich bij Akwasi niet terug trekken bedoel je? Akwasi is een persoon en heeft geen sponsors
Witheetquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Zelfs het Nederlands elftal, wat voor het eerst in jaren weer respect kon genieten van heel Nederland, is nu verpest door dat kankervolk van BLM.
Alsof het überhaupt ooit iemand wat boeide wat die Nederlandse voetballers te zeggen hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Zelfs het Nederlands elftal, wat voor het eerst in jaren weer respect kon genieten van heel Nederland, is nu verpest door dat kankervolk van BLM.
Lang leve de BLM-jugend!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Domquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is nieuws voor mij, dat een persoon geen sponsors kan hebben.
Ik sta volledig achter die Mannschaft.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#ExitKoeman
Een akwasi wordt wel massaal gepromoot doorquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een vrij domme opmerking van jou maar kan gebeuren hoor.
Ik zie veel mensen online zeggen ‘en wat akwasi zei mocht wel?’. Dus dan vraag ik me af waar ze op doelen? Want met Akwasi kan niet hetzelfde gebeuren als met VI. Alwasi heeft moeilijk veel (racistische) shit over zich heen gekregen laatste paar wekenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een vrij domme opmerking van jou maar kan gebeuren hoor.
Dat is een andere discussie (waar ik geen zin in heb) en daar reageerde ik niet op.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:10 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik zie veel mensen online zeggen ‘en wat akwasi zei mocht wel?’. Dus dan vraag ik me af waar ze op doelen? Want met Akwasi kan niet hetzelfde gebeuren als met VI. Alwasi heeft moeilijk veel (racistische) shit over zich heen gekregen laatste paar weken
Dus ja. Kan je een domme opmerking vinden, maar die mensen die dat zeggen snappen het volgens mij ook niet helemaal.
Dit is op geen enkel vlak een inhoudelijke reactie op mijn beperkte bijdrage maar inderdaad, Akwasi wordt wel gepromoot door Mojo.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een akwasi wordt wel massaal gepromoot door
Mojo die het wel nodig vinden een statement te maken over Johan en z’n festival.
twitter:sanderroks twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 09:43:34Olcay Gulsen wil graag terug naar waar de discussie écht om draait: Akwasi bashen. Teeeering zeg. https://t.co/8PwfqUVZdS reageer retweet
Casual. Iemand/fan die het programma/sport team niet echt volgt, die het niet normaal/met regelmaat kijkt. Want anders had je wel geweten dat sinds juni men niet op vrijdag uitzendtquote:
Heeft er wel degelijk betrekking op. Maar als je het niet snapt of je gaat er toch niet meer op in, reageer dan gewoon in eerste instantie ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie (waar ik geen zin in heb) en daar reageerde ik niet op.
Ik reageer op je rare opmerking betreffende het feit dat een persoon geen sponsor kan hebben. Dat kun je er wel allemaal zaken bij gaan trekken maar dat is verder niet zo rullevant in die zaak.En ik bepaal zelf wel waar ik op reageer, daar heb ik niet jouw toestemming voor nodig gelukkig.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:23 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Heeft er wel degelijk betrekking op. Maar als je het niet snapt of je gaat er toch niet meer op in, reageer dan gewoon in eerste instantie ook niet.
Heel terecht punt van Olcay natuurlijk. Zéker over Akwasi bij Beau, dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:16 schreef RipCity het volgende:
twitter:sanderroks twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 09:43:34Olcay Gulsen wil graag terug naar waar de discussie écht om draait: Akwasi bashen. Teeeering zeg. https://t.co/8PwfqUVZdS reageer retweet
Het heeft niks met 'mogen' te maken. Ik vind dat wat Akwasi heeft gezegd ook gewoon mag, evenals Derksen. En ik vind ook dat mensen die grap van Derksen niet leuk mogen vinden. En ik vind ook dat ze dat een racistische uitspraak mogen vinden. Maar ik vind niet dat er zoveel sociale druk op een persoon (Derksen) en bedrijf (Talpa) mag worden uitgeoefend, waardoor het straks praktisch onmogelijk is om nog grenzeloos je mening te verkondigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:10 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik zie veel mensen online zeggen ‘en wat akwasi zei mocht wel?’. Dus dan vraag ik me af waar ze op doelen? Want met Akwasi kan niet hetzelfde gebeuren als met VI. Alwasi heeft moeilijk veel (racistische) shit over zich heen gekregen laatste paar weken
Dus ja. Kan je een domme opmerking vinden, maar die mensen die dat zeggen snappen het volgens mij ook niet helemaal.
God. Laat ik het dan anders verwoorden: ‘Akwasi is een persoon en heeft geen sponsors hè? Dat snap je?’ Ik had alleen geen zin om sneerderig te gaan doen, maar ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik reageer op je rare opmerking betreffende het feit dat een persoon geen sponsor kan hebben. Dat kun je er wel allemaal zaken bij gaan trekken maar dat is verder niet zo rullevant in die zaak.En ik bepaal zelf wel waar ik op reageer, daar heb ik niet jouw toestemming voor nodig gelukkig.
Die bedrijven hebben juist de vrijheid om zelf te bepalen waar ze wel en niet adverteren.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het heeft niks met 'mogen' te maken. Ik vind dat wat Akwasi heeft gezegd ook gewoon mag, evenals Derksen. En ik vind ook dat mensen die grap van Derksen niet leuk mogen vinden. En ik vind ook dat ze dat een racistische uitspraak mogen vinden. Maar ik vind niet dat er zoveel sociale druk op een persoon (Derksen) en bedrijf (Talpa) mag worden uitgeoefend, waardoor het straks praktisch onmogelijk is om nog grenzeloos je mening te verkondigen.
Dat is namelijk een vorm van inperking en dat is het gevaarlijkste wat een rechtstaat kan overkomen. Deze kwestie raakt dus niet alleen Derksen, maar hoe wij verder wille levens als samenleving.
Je laat ze alleen geen keus op deze chantabele manier…quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:34 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Die bedrijven hebben juist de vrijheid om zelf te bepalen waar ze wel en niet adverteren.
De druk op Derksen is nog tot daaraan toe (hij doet nou eenmaal de uitspraak), maar sponsors lastigvallen en onder druk zetten om iemand monddood te maken is inderdaad een hele gevaarlijke ontwikkelingquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
Maar ik vind niet dat er zoveel sociale druk op een persoon (Derksen) en bedrijf (Talpa) mag worden uitgeoefend, waardoor het straks praktisch onmogelijk is om nog grenzeloos je mening te verkondigen.
Want? Ze hadden genoeg keus. De keuze om zich terug te trekken was echt volledig aan hen zelf. Dus als ik het goed begrijp hebben jullie liever dat die bedrijven VI MOETEN steunen? Klinkt niet heel liberaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je laat ze alleen geen keus op deze chantabele manier…
Ja, en Derksen om te zeggen wat hij wil. Dus dan stoppen ze gewoon met adverteren daar, maar ga dan niet Derksen dwingen om zaken terug te nemen of om hem monddood te maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:34 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Die bedrijven hebben juist de vrijheid om zelf te bepalen waar ze wel en niet adverteren.
Zeker, als die bedrijven zélf besluiten om wel/niet te sponsoren. Nu gaat om een klein groepje chanteerders die bedrijven onder druk zetten omdat volgens hen iemand niet deugt...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:34 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Je zei net nog dat mensen Derksen racistisch mogen vinden? Het ging je toch om de druk op adverteerders en Talpa?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja, en Derksen om te zeggen wat hij wil. Dus dan stoppen ze gewoon met adverteren daar, maar ga dan niet Derksen dwingen om zaken terug te nemen of om hem monddood te maken.
Tussen (passief) boycotten en actief aan de schandpaal nagelen zit nogal een verschil m.i.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:38 schreef ikbenrond het volgende:
En al was dat waar, dan gebeurt het nu andersom precies zo. Al die mensen die zogenaamd al die bedrijven nu ‘boycotten’. Dat is dan ook een manier van chantage en ‘onder druk zetten’, volgens die redenering. Is dat dan wel oké?
Volgens al die pro-Derksen mensen deugen al die bedrijven niet en daarom gaan ze nu al die bedrijven boycotten, en roepen ze daar ook tot op. Dat zou dan even goed een vorm van chantage zijn. Ik zie het juist als: bedrijven hebben zelf de vrijheid om te kiezen wat ze doen. Dus laat dat boycotten maar zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker, als die bedrijven zélf besluiten om wel/niet te sponsoren. Nu gaat om een klein groepje chanteerders die bedrijven onder druk zetten omdat volgens hen iemand niet deugt...
Ik snap niet wat jouw probleem is: die bedrijven mogen het best boycotten (en als tegenreactie mogen klanten dan ook weer bedrijven boycotten), maar ik vind niet dat ze Derksen kunnen dwingen geen uitspraken meer te doen of zaken terug te nemen. Zie je echt het verschil niet, of heb je lak aan onze democratische grondbeginselen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:38 schreef ikbenrond het volgende:
En al was dat waar, dan gebeurt het nu andersom precies zo. Al die mensen die zogenaamd al die bedrijven nu ‘boycotten’. Dat is dan ook een manier van chantage en ‘onder druk zetten’, volgens die redenering. Is dat dan wel oké?
Ik vind het nog wel wat om het oké te vinden dat iemand voor een menigte aanspoort om geweld te gebruiken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Het heeft niks met 'mogen' te maken. Ik vind dat wat Akwasi heeft gezegd ook gewoon mag, evenals Derksen. En ik vind ook dat mensen die grap van Derksen niet leuk mogen vinden. En ik vind ook dat ze dat een racistische uitspraak mogen vinden. Maar ik vind niet dat er zoveel sociale druk op een persoon (Derksen) en bedrijf (Talpa) mag worden uitgeoefend, waardoor het straks praktisch onmogelijk is om nog grenzeloos je mening te verkondigen.
Dat is namelijk een vorm van inperking en dat is het gevaarlijkste wat een rechtstaat kan overkomen. Deze kwestie raakt dus niet alleen Derksen, maar hoe wij verder willen leven als samenleving.
De sponsoren worden door die activistische proleten 1 op 1 gelinkt aan de uitspraken van Johan Derksen en zijn daardoor gedwongen om afstand te nemen. Als je daar niet aan meewerkt wordt je naam door het slijk gehaald en daar heeft men geen zin in.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:37 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Want? Ze hadden genoeg keus. De keuze om zich terug te trekken was echt volledig aan hen zelf. Dus als ik het goed begrijp hebben jullie liever dat die bedrijven VI MOETEN steunen? Klinkt niet heel liberaal.
Het is echt volledig aan de bedrijven waar ze wel en niet adverteren. Ook hier. Ze zijn echt niet bezweken onder druk ofzo, dat maken jullie ervan.
De bedrijven nagelen Derksen aan de schandpaal? Dat is echt niet zo.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen (passief) boycotten en actief aan de schandpaal nagelen zit nogal een verschil m.i.
Ik zou het prima vinden als al die anti-Derksen lui Gilette zouden boycotten. Niemand last van, en Gilette kan zelf bepalen wat voor hun strategie handig is.
Je mag iets een racistische uitspraak vinden, maar dat betekent nog niet je hem of haar censuur mag opdringen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:40 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Je zei net nog dat mensen Derksen racistisch mogen vinden? Het ging je toch om de druk op adverteerders en Talpa?
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:42 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
De bedrijven nagelen Derksen aan de schandpaal? Dat is echt niet zo.
Democratische grondbeginselen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:41 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jouw probleem is: die bedrijven mogen het best boycotten (en als tegenreactie mogen klanten dan ook weer bedrijven boycotten), maar ik vind niet dat ze Derksen kunnen dwingen geen uitspraken meer te doen of zaken terug te nemen. Zie je echt het verschil niet, of heb je lak aan onze democratische grondbeginselen?
Ik ben er ook totaal geen voorstander van, maar ik ben voor een extreme vorm van vrijheid van meningsuiting, juist ook voor mensen waar ik het niet mee eens ben. Dus als hij middels hyperbolen de grenzen wil opzoeken, dan is dat zijn goedrecht en is het aan het OM om te beoordelen of het onder oproepen tot geweld valt, niet aan mij of jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel wat om het oké te vinden dat iemand voor een menigte aanspoort om geweld te gebruiken.
Een schande voor de vvmu en de ‘democratische rechtstaat’?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Die mensen nagelen Gilette aan de schandpaal, omdat Gilette een programma sponsert waarin 1 man een onhandige uitspraak doet. Met het doel om hem monddood te maken. Schande voor vrijheid van meningsuiting en onze democratische rechtsstaat.
Wordt hij niet gesubsidieerd?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
God. Laat ik het dan anders verwoorden: ‘Akwasi is een persoon en heeft geen sponsors hè? Dat snap je?’ Ik had alleen geen zin om sneerderig te gaan doen, maar ja.
De wet denkt daar toch wat anders over.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vind dat wat Akwasi heeft gezegd ook gewoon mag
Dan zeg je al iets heel anders, het zit er dik in dat hij wel gewoon sponsors heeft maar dit geheel terzijde.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
God. Laat ik het dan anders verwoorden: ‘Akwasi is een persoon en heeft geen sponsors hè? Dat snap je?’ Ik had alleen geen zin om sneerderig te gaan doen, maar ja.
We hebben hier te maken met een rechtsgeleerde. Ik dacht dat jullie de vvmu zo hoog in het vaandel hadden?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De wet denkt daar toch wat anders over.
Niet in dit geval. Mensen met een kleurtje hebben nu eenmaal een grotere vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De wet denkt daar toch wat anders over.
Je legt me allemaal woorden in de mond, dus ik ben wel klaar met jequote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:46 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Een schande voor de vvmu en de ‘democratische rechtstaat’?Denk je nou echt dat Gilette die macht heeft? Houd toch op zeg. Wat een overdreven gedoe.
Laat trouwens maar zien waar Gilette druk uitoefent op Johan om zijn woorden terug te nemen.
Je generaliseert zelf nogal in je posts, met je 'jullie' de hele tijd.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:48 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een rechtsgeleerde. Ik dacht dat jullie de vvmu zo hoog in het vaandel hadden?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:48 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een rechtsgeleerde. Ik dacht dat jullie de vvmu zo hoog in het vaandel hadden?
Jawel, want heel veel bedrijven willen 'in gesprek' met Talpa. Dat betekent dus (want is natuurlijk eufemistische kutterm) dat ze druk gaan uitoefenen om Talpa zo ver te krijgen om afstand te nemen van Derksen zijn uitspraak, of om Derksen het te laten terugnemen onder druk dat ze niet meer adverteren, of om in de toekomst af te spreken dat er censuur wordt opgelegd aan Derksen zodat ze dan wel blijven adverteren.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:44 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Democratische grondbeginselen?Niemand dwingt iemand. Ze trekken zich gewoon terug als sponsor of adverteerder, en dat is hun goed recht. Ze zeggen dat ze er niet achter staan en dat ze het niet eens zijn met hun woorden. Maar er komt nergens iets van dwingen aan te pas. Dat verzin je nu zelf.
Er valt hier best goed te generaliseren hoor, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je generaliseert zelf nogal in je posts, met je 'jullie' de hele tijd.
Jezus.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:51 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Er valt hier best goed te generaliseren hoor, al zeg ik het zelf.
Grenzen opzoeken mag. Zodra geweld aan de orde komt dan is de grens overschreden. Gezien het felle debat en plaats van uitspraak Is hij die grens overgegaan. Net zoals de beelden nu worden vernield, hou ik mijn hart vast in november. Ik kan en mag daar best over oordelen over hoe ik het kan opvatten. Wat het OM uiteindelijk vinden hoef ik het niet mee eens te zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ben er ook totaal geen voorstander van, maar ik ben voor een extreme vorm van vrijheid van meningsuiting, juist ook voor mensen waar ik het niet mee eens ben. Dus als hij middels hyperbolen de grenzen wil opzoeken, dan is dat zijn goedrecht en is het aan het OM om te beoordelen of het onder oproepen tot geweld valt, niet aan mij of jou.
Nee klopt, maar ik gaf aan hoe ik erover dacht en mijn beweegreden om zijn vrijheid van meningsuiting te verdedigen. Dat jij er anders instaat is je goed recht. En ik zeg dat het OM erover gaat, niet dat jij het daar per se mee eens moet zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:53 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Grenzen opzoeken mag. Zodra geweld aan de orde komt dan is de grens overschreden. Gezien het felle debat en plaats van uitspraak Is hij die grens overgegaan. Net zoals de beelden nu worden vernield, hou ik mijn hart vast in november. Ik kan en mag daar best over oordelen over hoe ik het kan opvatten. Wat het OM uiteindelijk vinden hoef ik het niet mee eens te zijn.
Je bent voor een extreme vorm van vvmu, maar als autonome bedrijven zich vrijwillig terugtrekken als sponsor of adverteerder en daarbij zeggen ‘wij vinden dit echt niet kunnen’ of ‘wij willen in gesprek met Talpa’, dan is dát wat te ver gaat? Klinkt niet echt alsof je voor een ‘extreme vorm’ van vvmu bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik ben er ook totaal geen voorstander van, maar ik ben voor een extreme vorm van vrijheid van meningsuiting, juist ook voor mensen waar ik het niet mee eens ben. Dus als hij middels hyperbolen de grenzen wil opzoeken, dan is dat zijn goedrecht en is het aan het OM om te beoordelen of het onder oproepen tot geweld valt, niet aan mij of jou.
Heb je mijn vorige post niet gelezen? Ik vind andermans mening inperken niets met vrijheid van meningsuiting te maken maar met onderdrukking van meningsuiting. Jouw vrijheid van meningsuiting mag niet ten koste gaan van die van iemand anders en dat gebeurt nu bij die bedrijven die Derksen monddood willen maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:10 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Je bent voor een extreme vorm van vvmu, maar als autonome bedrijven zich vrijwillig terugtrekken als sponsor of adverteerder en daarbij zeggen ‘wij vinden dit echt niet kunnen’ of ‘wij willen in gesprek met Talpa’, dan is dát wat te ver gaat? Klinkt niet echt alsof je voor een ‘extreme vorm’ van vvmu bent.
Ja dat is censuur.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:10 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Je bent voor een extreme vorm van vvmu, maar als autonome bedrijven zich vrijwillig terugtrekken als sponsor of adverteerder en daarbij zeggen ‘wij vinden dit echt niet kunnen’ of ‘wij willen in gesprek met Talpa’, dan is dát wat te ver gaat? Klinkt niet echt alsof je voor een ‘extreme vorm’ van vvmu bent.
Ja leuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:40 schreef RipCity het volgende:
De Betrouwbare Mannetjes nemen het op voor Johan Derksen
https://www.volkskrant.nl(...)an-derksen~bc71d7a6/
Je snapt er wederom geen kut van. Het probleem ligt niet bij dat ze het niet vinden kunnen. Maar je snapt toch de mechaniek achter zo'n gesprek?quote:
Al die reacties vind ik echt briljant, wat een zielige mensen zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:16 schreef RipCity het volgende:
Akwasi.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
Wie zit er maandag eigenlijk als gast, Hansie?
Allemaal rancuneuze mensen die nu hun gram halen. Sowieso: het AD is zuur. Johan was vaak kritisch op hen (in de Cruijff revolutie, tegen bijvoorbeeld Van Nijnatten enzo), de Telegraaf is redelijk gelieerd aan VI..quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:45 schreef RipCity het volgende:
Koeman steunt Veronica Inside-boycot: ‘Kan het me goed voorstellen’
https://www.ad.nl/nederla(...)oorstellen~a7fcce91/
Inclusief poll.. 65-35 #teamjohan na 2000 stemmen
Nou die Coronawetten worden overal naar mijn kop geslingerd middels petities en protesten.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:38 schreef PSVCL het volgende:
Ze weten de massa weer goed bezig te houden met bullshitondertussen zijn ze de coronawetten aan het doordrukken,hoor je niemand ovef
Protesten zijn afgelast..vreemd vindt je nietquote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nou die Coronawetten worden overal naar mijn kop geslingerd middels petities en protesten.
Het is een complot!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Protesten zijn afgelast..vreemd vindt je niet.
Maar doen jullie maar 24/7 kankerenover een paar sponsors die zijn weggelopen van een tv showtje,wereldnieuws !
Hij kreeg shit over zich heen omdat hij domme dingen riep, niet omdat hij zwart is. In die zin dus geen racistische shit, maar gewoon (terechte) shit.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:10 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
* De beste show die ooit is voortgebracht in het bestaan van onze mensheidquote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Protesten zijn afgelast..vreemd vindt je niet.
Maar doen jullie maar 24/7 kankerenover een paar sponsors die zijn weggelopen van een tv showtje,wereldnieuws !
Er is maar één manier om dit op te lossen: een gaypornoscene opnemen waarin Derksen en Akwasi de liefde met elkaar bedrijven. Dit zorgt niet alleen voor verbroedering tussen zwarte en witte mensen, maar is ook goed voor de homo-tolerantie. Mogen er van mij zelfs nog transgenders meedoen ook. Hoe sta jij tegenover dit idee? Toto en Gillette mogen sponsoren.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij kreeg shit over zich heen omdat hij domme dingen riep, niet omdat hij zwart is. In die zin dus geen racistische shit, maar gewoon (terechte) shit.
Ho ho ho, ben al een VI-hooligan van het eerste uur (zit bij de eerste 100 leden van de officiële Johan Derksen fanclub) . En was een fanatiek lurker hier, maar tegenwoordig wat minder actief maar deze rel heeft mij teruggebracht.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:59 schreef De_Kraam het volgende:
Wel leuk, al die nobuddies die je hier normaal nooit ziet die opeens het topic volbaggeren met meninkjes.
Misschien moet ik mijn mening dan herzien.quote:
Hebben we al een reactie van de voorzitter van de fanclub?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ho ho ho, ben al een VI-hooligan van het eerste uur (zit bij de eerste 100 leden van de officiële Johan Derksen fanclub) . En was een fanatiek lurker hier, maar tegenwoordig wat minder actief maar deze rel heeft mij teruggebracht.
Nee, maar wel een leuk goocheltrucje. Misschien kan hij bij het volgende optreden Akwasi uit de hoge hoed toveren.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben we al een reactie van de voorzitter van de fanclub?
JDGodquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Nee, maar wel een leuk goocheltrucje. Misschien kan hij bij het volgende optreden Akwasi uit de hoge hoed toveren.
Ik moet hier wel melden dat Angela (ondanks dat ik haar niet graag hoor) als een van de eersten het voor Johan heeft opgenomen, nog voor de storm.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Allemaal rancuneuze mensen die nu hun gram halen. Sowieso: het AD is zuur. Johan was vaak kritisch op hen (in de Cruijff revolutie, tegen bijvoorbeeld Van Nijnatten enzo), de Telegraaf is redelijk gelieerd aan VI..
Koeman werd vaak weggezet als te dik, krijgt nu niet de volle credits bij VI (heeft veel geluk met de generatie die hij nu heeft). Een Depay wordt vaak als gekkie.. Al die lui halen nu hun gram. Best sneu.
Farid Azarkan had het ook voor Derksen opgenomen toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik moet hier wel melden dat Angela (ondanks dat ik haar niet graag hoor) als een van de eersten het voor Johan heeft opgenomen, nog voor de storm.
Pedant, arrogant, eng eng engquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:10 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wilfred zit daar echt kut te doen, hij is jaloers dat hij geen fanclub heeft.
Dat weet ik niet, maar mijn opmerking ging over de teneur van het ADquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Farid Azarkan had het ook voor Derksen opgenomen toch?
O, was ook een grapje van mij. Farid is een vijand van de show.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar mijn opmerking ging over de teneur van het AD
OlcayGodinquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:16 schreef RipCity het volgende:
Je hangt nu wel de mister big star uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:59 schreef De_Kraam het volgende:
Wel leuk, al die nobuddies die je hier normaal nooit ziet die opeens het topic volbaggeren met meninkjes.
Heeft Wilfriet op de radio ook nog niks gezegd?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:31 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eds-dunner-te-worden
Heb t terug geluisterd: nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Wilfriet op de radio ook nog niks gezegd?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:59 schreef De_Kraam het volgende:
Klopt ja, maar over haar zijn de heren wel mild natuurlijk. Itt Marcel van Roosmalenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik moet hier wel melden dat Angela (ondanks dat ik haar niet graag hoor) als een van de eersten het voor Johan heeft opgenomen, nog voor de storm.
Eigen uitdraai maken om je verhaal nog enigzins "kracht" te gevenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:49 schreef Stofje het volgende:
https://twitter.com/TheRebelThePoet/status/1274312255988027395 Ander uiterste. Pft.
Dit hebt ie gewoon zelf getiept hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eigen uitdraai maken om je verhaal nog enigzins "kracht" te geven
Dat zeg ik, Hans.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit hebt ie gewoon zelf getiept hoor.
Gr gr Henk.
twitter:LoorSchrijft twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 09:48:46‘Met z’n knotje.’ 👌🏼@RHoogland https://t.co/WbXp7dPply reageer retweet
Ah die vervelende airfryer wil weer eens aandachtquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:49 schreef Stofje het volgende:
https://twitter.com/TheRebelThePoet/status/1274312255988027395 Ander uiterste. Pft.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:49 schreef Stofje het volgende:
Getypt met shift? @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:49 schreef Stofje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah die vervelende airfryer wil weer eens aandacht
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
subsidiefryer
zie ze er wel voor aan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:49 schreef Gehrman het volgende:
Zullen er maandag activistische gekkies voor de studio gaan staan protesteren?
Dat laatste, al kan een speler natuurlijk altijd weigeren om te antwoorden (wat weer leuke tv op gaat leveren).quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:28 schreef Evertjan het volgende:
hoe gaan ze dat dan doen tijdens persco's van het Nederlands elftal mag een verslaggever dan gewoon geen vragen stellen vanuit de zaal aan de bondscoach en spelers? Of geld het alleen voor de 1-op-1 gesprekjes in de mixed zones?
Exact dit.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat is namelijk een vorm van inperking en dat is het gevaarlijkste wat een rechtstaat kan overkomen. Deze kwestie raakt dus niet alleen Derksen, maar hoe wij verder willen leven als samenleving.
Eigenlijk zouden alle andere media dit toch ook niet willen? Stel je voor dat ze dit zouden doen bij de NOS?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat laatste, al kan een speler natuurlijk altijd weigeren om te antwoorden (wat weer leuke tv op gaat leveren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |