Ditquote:Op zondag 14 maart 2021 22:08 schreef PeterKelder het volgende:
"We hebben een nieuwe sponsor, de bejaardenbond..." Gilles De Coster![]()
Was een leuk voorstelrondje, tof ook om de drie finalisten van vorig jaar nog eens terug te zien (Jolien![]()
). Verder toffe beelden van behind the scenes met GDC die full in Antwaarps begint te praten
En die trailer voor volgende week... We mogen ons aan iets verwachten
![]()
Ja dat is dus wel echt jammer, ik vind dat sfeertje wat ze (onder andere) daarmee creëeren zo tof.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit![]()
Zo jammer dat Gilles niet in dezelfde bubbel als de kandidaten zat en we hem dus niet aan tafel bij de kandidaten gaan zien
Ah koersfiets, nu begrijp ik het. Maar niet te verstaan inderdaad.quote:
Jawel hoor!quote:Op maandag 15 maart 2021 08:34 schreef GereDathan het volgende:
GemistDownloader werkt niet meer met GoPlay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2021 09:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jawel hoor!Ah, dat heb ik gemist (pun intentedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Thx!
Dat vond ik ook wel jammer om te horen ja, dat maakt De Mol voor mij ook zo tof om te kijken: dat Gilles echt met de groep optrekt op bepaalde momenten. Maar ach, als dat nu voor een jaar niet zo is en we daarmee toch een nieuw seizoen hebben nu, dan neem ik het voor lief.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit![]()
Zo jammer dat Gilles niet in dezelfde bubbel als de kandidaten zat en we hem dus niet aan tafel bij de kandidaten gaan zien
Ik verwacht ook wel dat ze op andere manieren dat gezellige sfeertje weten te bewerkstelligenquote:Op maandag 15 maart 2021 09:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel jammer om te horen ja, dat maakt De Mol voor mij ook zo tof om te kijken: dat Gilles echt met de groep optrekt op bepaalde momenten. Maar ach, als dat nu voor een jaar niet zo is en we daarmee toch een nieuw seizoen hebben nu, dan neem ik het voor lief.
Die bekendmaakshow van gister vond ik dan weer aardig kil. Daar zijn ons Hollanders dan weer veel beter in.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat ze op andere manieren dat gezellige sfeertje weten te bewerkstelligenhun hele insteek is sowieso veel warmer
Voor de kandidaten lijkt het me sowieso dit jaar 'leuker' om een nieuwe groep vrienden te krijgen in een jaar waarin je eigenlijk helemaal geen nieuwe mensen leert kennen ja. Die sfeer die zit er wel in hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 09:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat ze op andere manieren dat gezellige sfeertje weten te bewerkstelligenhun hele insteek is sowieso veel warmer
Aangezien ze sowieso met elkaar in één bubbel zitten zal dat sowieso een hechte groep worden denk ik, nog meer dan andere jaren.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Voor de kandidaten lijkt het me sowieso dit jaar 'leuker' om een nieuwe groep vrienden te krijgen in een jaar waarin je eigenlijk helemaal geen nieuwe mensen leert kennen ja. Die sfeer die zit er wel in hoor
quote:Op maandag 15 maart 2021 11:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aangezien ze sowieso met elkaar in één bubbel zitten zal dat sowieso een hechte groep worden denk ik, nog meer dan andere jaren.
Arme, arme Gilles De Coster daarentegen...
[ afbeelding ]
Moet wel ergens staan! Ben alleen ff niet in de gelegenheid om te kijken waar. Doet het Surfdrive linkje in de OP nog wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:00 schreef ninaoost het volgende:
zin in dit seizoen!! wilde alleen ook nog het seizoen met gilles als mol (seizoen 4) terugkijken, maar staat niet meer op goplay:(. Heeft iemand deze toevallig op een surfdrive oid staan??
neen helaas niet, ik zoek nog even door!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Moet wel ergens staan! Ben alleen ff niet in de gelegenheid om te kijken waar. Doet het Surfdrive linkje in de OP nog wat?
Kak, het bestaat iig!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:41 schreef ninaoost het volgende:
[..]
neen helaas niet, ik zoek nog even door!
Gevonden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 14:00 schreef ninaoost het volgende:
zin in dit seizoen!! wilde alleen ook nog het seizoen met gilles als mol (seizoen 4) terugkijken, maar staat niet meer op goplay:(. Heeft iemand deze toevallig op een surfdrive oid staan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |