Voor school?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was live bij dit moment aanwezig.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
Er was ooit zo'n site waarbij je een foto van jezelf kon invoeren en dan kreeg je er celebrities uit die op je lijken.
Heb toen vrij vaak Ross op nummer 1 gehad
Daarom is het natuurlijk ook voor grotere bedrijven.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Of tja...er kan veel als je kan programmeren en/of externe consultants kan betalen.
Maar het "oude" SAP wordt binnenkort uitgefaseerd en dan heb je een nieuw variant en dat "schijnt" flexibeler en makkelijker te zijn.
Jaaaaaaaaquote:
Serieus?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was live bij dit moment aanwezig.
Nee ik en mijn toenmalige vriend wilden eens naar de Algemene Beschouwingen gewoon voor de lol, we woonden toch vlakbij Den Haag.quote:
Wel tof hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik en mijn toenmalige vriend wilden eens naar de Algemene Beschouwingen gewoon voor de lol, we woonden toch vlakbij Den Haag.
Kijk ons politiek betrokken zijn![]()
Dus we zaten net toen op de publieke tribune.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Al kreeg ik bij die speciale ESF-site wat hetzelfde idee was vorig jaar ook Waylon eruitKennelijk lijk ik op een man
quote:
Ik hoor dat helaas wel vaker. Nog zo'n voorbeeld is Defensie. Dat is een drama geweest wat zo ongelooflijk veel geld heeft gekost. Man3quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daarom is het natuurlijk ook voor grotere bedrijven.
Heb vorig jaar met een bedrijf moeten werken dat overgegaan was op SAP. (Zij zijn een leverancier van ons) Nog nooit zo'n enorme zooi meegemaakt als toen met hun. Mijn god. Geloof dat ze niet zulke goede begeleiding erbij hebben gehad.![]()
Is natuurlijk wel goed gekomen, maar het was van hen niet zo slim om dat spul vlak voor het piek-seizoen van onze sector te introduceren.
![]()
Waylon en David Schwimmer dus kennelijkquote:
Ikke niet snapquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waylon en David Schwimmer dus kennelijk
Hmmm. Bizar!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waylon en David Schwimmer dus kennelijk
quote:
Thnxquote:
Ik moest dit 3x lezen voordat ik het snaptequote:
Oh brrrquote:
Dit kom ik steeds in allerlei top 10 lijstjes tegen maar ik vond er echt geen bal aan. Ik spoel die aflevering ook altijd door.quote:
Wat is dit nu weerquote:
Maak kennis met Karbonkel! Karbonkel was de villain in de SchoolTV-kinderserie Ik Mik Loreland. Serie die 90s kids hebben gezien op de basisschool en werd gebruikt bij het leren lezen en schrijven.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is dit nu weeren waarom heeft dat ding zo'n rare stem
Wat doen ze kinderen aanquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Karbonkel was vooral nightmare fuel voor veel kinderen, zo erg dat er nog altijd jongeren zijn die dromen over Karbonkel, zelfs nu ze midden 20 zijn
Oh fucking hell de plaaggeestquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze ellende hebben we ook nog gehad
[ afbeelding ]
Daar heb ik gelukkig nooit nachtmerries over gehad. Wel over die jasquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maak kennis met Karbonkel! Karbonkel was de villain in de SchoolTV-kinderserie Ik Mik Loreland. Serie die 90s kids hebben gezien op de basisschool en werd gebruikt bij het leren lezen en schrijven.
Karbonkel was vooral nightmare fuel voor veel kinderen, zo erg dat er nog altijd jongeren zijn die dromen over Karbonkel, zelfs nu ze midden 20 zijn
Wat is er met die jas danquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit nachtmerries over gehad. Wel over die jas
Daar worden ze hard van!quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat doen ze kinderen aanHoop dat ik er niet van ga dromen nu
Er was volgens mij ook iets met een pratende jas in die serie, maar kan ook zijn dat ik iets door elkaar haalquote:
De huilende professor vond ik best primaquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh fucking hell de plaaggeest![]()
Al vond ik die serie met dat gas nog enger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik vond hem ook wel prima, maar wel engquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De huilende professor vond ik best prima. Hadden we op video omdat we zegels hadden gespaard bij de slager (ja, echt)
Je valt toch niet van de trap af he?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aan het begin van die videobanden stond ook nog een advertentie voor...Is dit serieus???? Bassieworst???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aan het begin van die videobanden stond ook nog een advertentie voor...WHAAA nooit geweten dat dit ooit een ding wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Neeeeeeeeee er klonk wat gerommel in de verte. Eindelijk! Maar ik denk te vroeg gejuicht het blijft bij die ene denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je valt toch niet van de trap af he?
quote:
The horrorquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hey klein meisje, wil jij lekker bijten in mijn bassieworst!
Dit wil je toch niet etenquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft echt bestaan. Op de een of andere manier was het makkelijk figuren te verwerken in boterhamworst. Later zijn er ook nog geweest:
[ afbeelding ]
Dora the Explorer
[ afbeelding ]
En een nogal creepy clown
Plus vast nog veel meer
Alsnog mooi dat er geen Adriaanlolly's zijn uitgebrachtquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hey klein meisje, wil jij lekker bijten in mijn bassieworst!
wtfquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsnog mooi dat er geen Adriaanlolly's zijn uitgebracht
Oh is dat een al bestaande Sim of zelf bedacht?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tanvi Meshram is zojuist het vriendinnetje geworden van Gerrit. Het is gelukt.
Van Mondriaan naar Bassieworstquote:
Dit had je ook nog:quote:
Liever niet neequote:
Ander soort kunstquote:
maar wat was er nou met die jaaaaahaaaasquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit had je ook nog:
Letterlijk muziek uit een horrorfilm
Een bestaande Sim.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh is dat een al bestaande Sim of zelf bedacht?
Die ken ik. Mijn moeder kocht die vroegahquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Liever niet neeDe normale variant vind ik al niet lekker
Overigens zijn wij ook niet te beroerd om kaas in de vorm van een haas te leveren, als het seizoen er naar is
[ afbeelding ]
Volgens mij was het die linker:quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
maar wat was er nou met die jaaaaahaaaas
Ahquote:
ohhhhh net zoals die cape/jas van Dr. Strange?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij was het die linker:
[ afbeelding ]
Maar in mijn herinnering was ie enger. Maar dat was ook vooral in bewegend beeld volgens mij.
Een pratende jas?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar in mijn herinnering was ie enger. Maar dat was ook vooral in bewegend beeld volgens mij.
Zoiets ja!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhhhh net zoals die cape/jas van Dr. Strange?
Topwijfquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die Tanvi is weer heel handig trouwens. Gaat gewoon de afwas doen of het bad schoonmaken.
Zulke vrienden heb ik niet.
Pratende jasquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een pratende jas?
Of kwam hij gewoon niet uit Volendam?
Ja zeker topwijf. Ze is op visite bij Gerrit en gaat dan uit haarzelf schoonmaken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Topwijf![]()
Mijn Sims moeten dat gewoon zelf leren! En anders is het gewoon mijn schuld!
Wauwquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja zeker topwijf. Ze is op visite bij Gerrit en gaat dan uit haarzelf schoonmaken.
Mijn Sim heeft geen jacuzzi of pooltafel. Misschien is dat het.quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw![]()
Mijn visite gaat altijd meteen in de jacuzzi of aan de pooltafelNiks geen schoonmaken. En ook al niet zelf een gesprekje aanknopen.
Oh doet dat de trickquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Sim heeft geen jacuzzi of pooltafel. Misschien is dat het.
Deze heb ik altijd met Pasenquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Liever niet neeDe normale variant vind ik al niet lekker
Overigens zijn wij ook niet te beroerd om kaas in de vorm van een haas te leveren, als het seizoen er naar is
[ afbeelding ]
ja zie! wij vroeger ookquote:
Oh jij dus inmiddels ook alquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
thunder and lightning it's getting exciting!
Je kon het nauwelijks onweer noemen hoorquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh jij dus inmiddels ook alIk woon wel echt in een saai deel van Nederland zo, nog niet een keer onweer gehad de afgelopen week
Tsss, je zei dat het exciting aan het worden wasquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kon het nauwelijks onweer noemen hoorEen paar flitsen, maar niet eens donder
Prima toch?quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team Momo doet meequote:Op donderdag 18 juni 2020 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marble League Qualifiers
Misschien ga ik dit seizoen volgen
Dat is elke vorm van onweer altijd!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tsss, je zei dat het exciting aan het worden was
De wattes?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:59 schreef skysherrif het volgende:
Zucht ze hebben geen bladerdeeg ragout baljes meer bij de ah
Lekker dan
Dan maar met stokbrood
Zijn die helemaal uit het assortiment of alleen in Zeeland?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:59 schreef skysherrif het volgende:
Zucht ze hebben geen bladerdeeg ragout baljes meer bij de ah
Lekker dan
Dan maar met stokbrood
Hier krijgen we wel over 20 minuten lichte neerslag tot 00:40 maar ik zie er geen exciting onweer meer bij van pas komenquote:Op donderdag 18 juni 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is elke vorm van onweer altijd!
quote:
Lijkt niet op stokbroodquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ook even nodig
Oh deze zien er wel heel perfect uit, dat bovenste rondje gaat er nooit zo mooi smooth uitquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ook even nodig
Wįįrom herinner ik me hier niets van?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die beer en leeuw waren nou mijn jeugdtv trauma's.
Ik ben de beer en ik kan iets leuks plulululululu vervelende strontbeer
(Al kan ik nu dus niet meer echt inzien waarom ik er nou zo bang voor was)
Het is een stap in de goede richting!quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier krijgen we wel over 20 minuten lichte neerslag tot 00:40 maar ik zie er geen exciting onweer meer bij van pas komen
Oeh die bakjesquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ook even nodig
nee hier in rotterdam uit het assortiment :squote:Op donderdag 18 juni 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zijn die helemaal uit het assortiment of alleen in Zeeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |