Oh brrrquote:

Dit kom ik steeds in allerlei top 10 lijstjes tegen maar ik vond er echt geen bal aan. Ik spoel die aflevering ook altijd door.quote:

Wat is dit nu weerquote:
 en waarom heeft dat ding zo'n rare stem
  en waarom heeft dat ding zo'n rare stem

Maak kennis met Karbonkel! Karbonkel was de villain in de SchoolTV-kinderserie Ik Mik Loreland. Serie die 90s kids hebben gezien op de basisschool en werd gebruikt bij het leren lezen en schrijven.quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is dit nu weeren waarom heeft dat ding zo'n rare stem

Wat doen ze kinderen aanquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Karbonkel was vooral nightmare fuel voor veel kinderen, zo erg dat er nog altijd jongeren zijn die dromen over Karbonkel, zelfs nu ze midden 20 zijn
 Hoop dat ik er niet van ga dromen nu
  Hoop dat ik er niet van ga dromen nu   

Oh fucking hell de plaaggeestquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze ellende hebben we ook nog gehad
[ afbeelding ]

Daar heb ik gelukkig nooit nachtmerries over gehad. Wel over die jasquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maak kennis met Karbonkel! Karbonkel was de villain in de SchoolTV-kinderserie Ik Mik Loreland. Serie die 90s kids hebben gezien op de basisschool en werd gebruikt bij het leren lezen en schrijven.
Karbonkel was vooral nightmare fuel voor veel kinderen, zo erg dat er nog altijd jongeren zijn die dromen over Karbonkel, zelfs nu ze midden 20 zijn

Wat is er met die jas danquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit nachtmerries over gehad. Wel over die jas

Daar worden ze hard van!quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat doen ze kinderen aanHoop dat ik er niet van ga dromen nu

Er was volgens mij ook iets met een pratende jas in die serie, maar kan ook zijn dat ik iets door elkaar haalquote:

De huilende professor vond ik best primaquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh fucking hell de plaaggeest
Al vond ik die serie met dat gas nog enger
 . Hadden we op video omdat we zegels hadden gespaard bij de slager (ja, echt)
. Hadden we op video omdat we zegels hadden gespaard bij de slager (ja, echt)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.

Ik vond hem ook wel prima, maar wel engquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De huilende professor vond ik best prima. Hadden we op video omdat we zegels hadden gespaard bij de slager (ja, echt)

Je valt toch niet van de trap af he?quote:

quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aan het begin van die videobanden stond ook nog een advertentie voor...Is dit serieus???? Bassieworst???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Silence breaks apart, Brightness comes to life
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul

quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aan het begin van die videobanden stond ook nog een advertentie voor...WHAAA nooit geweten dat dit ooit een ding wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D

Neeeeeeeeee er klonk wat gerommel in de verte. Eindelijk! Maar ik denk te vroeg gejuicht het blijft bij die ene denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je valt toch niet van de trap af he?

quote:
 Heeft echt bestaan. Op de een of andere manier was het makkelijk figuren te verwerken in boterhamworst. Later zijn er ook nog geweest:
 Heeft echt bestaan. Op de een of andere manier was het makkelijk figuren te verwerken in boterhamworst. Later zijn er ook nog geweest: 

The horrorquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hey klein meisje, wil jij lekker bijten in mijn bassieworst!

Dit wil je toch niet etenquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Dora the Explorer
[ afbeelding ]
En een nogal creepy clown
Plus vast nog veel meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |