Ach, de grote uittocht gemistquote:Op donderdag 18 juni 2020 17:39 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Onze plofmezen zijn uitgevlogen![]()
Niet gezien maar hoorde vanochtend vroeg wel gekrijs van eksters en andere vogels...hopelijk op tijd weg kunnen komen.
Ja jammer gemist!quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach, de grote uittocht gemist
Als het n.est maar groot genoeg is overleven een paar exemplaren vast hun eerste vliegles
Maar niet in alle gevallen waarbij verdere behandeling niet zinvol is, is het ook geïndiceerd om morfine te geven. En dan starten met morfine om die vervolgens op dusdanig op te hogen lijkt me ook geen ideale route, maar geen idee hoe dit precies is vastgelegd. Nadeel van morfine is dat je bewustzijn vermindert, terwijl dit bij eutanasie sneller gaat.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je consummeren en consumeren hetzelfde uitspreekt.
En het andere onderwerp. Ik herken wat Uniekhoorn zegt. Als verdere behandeling niet zinvol lijkt of niet zinvol wordt geacht door de patiënt of diens naasten (al dan niet gevolmachtigd) dan wordt in de praktijk vaker gekozen voor verhoging van de morfine en dan kan het snel gaan.
Ja lekker. Zwart extra sterk.quote:
Hier zijn de roodborstjes ook gevlogen. Na twee dagen rond de keldertrap rond gehangen en vliegoefeningen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 17:39 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Onze plofmezen zijn uitgevlogen![]()
Niet gezien maar hoorde vanochtend vroeg wel gekrijs van eksters en andere vogels...hopelijk op tijd weg kunnen komen.
Wat is het nadeel?quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:44 schreef z80 het volgende:
Nadeel van thuiswerken. Er gaat meer Europese knoflook doorheen.
Die is toch juist beter als Chinese? Had laatst Franse of Spaanse (?) meegenomen van de Edeka. Enorme tenen zegquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:44 schreef z80 het volgende:
Nadeel van thuiswerken. Er gaat meer Europese knoflook doorheen.
Ik sport in groepsverband. En de volgende dag ruik je het nog goed.quote:
De Chinese eet je zo rouw. Deze zijn minder scherp en geven minder knoflookkegel. De teentjes maak je schoon en doe je in een klein bakje die je op tafel zet. Of verwerkt ze koud in een gerecht\salade.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die is toch juist beter als Chinese? Had laatst Franse of Spaanse (?) meegenomen van de Edeka. Enorme tenen zeg
Leukquote:Op donderdag 18 juni 2020 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier zijn de roodborstjes ook gevlogen. Na twee dagen rond de keldertrap rond gehangen en vliegoefeningen.
onze taalquote:Is consumeren juist geschreven in het huwelijk consumeren?
Nee, dat moet consummeren (met dubbel m) zijn.
‘Zij hebben het huwelijk geconsummeerd’ betekent dat het paar in kwestie geslachtsgemeenschap heeft gehad. Het niet-consummeren van een huwelijk is in de rooms-katholieke traditie grond voor een echtscheiding. In Nederland speelt dit echter nauwelijks meer een rol; de term is dan ook verouderd.
Consummeren (‘voltooien’) komt van het Latijnse consummare (‘voltooien, tot perfectie brengen’). Consumeren (‘nuttigen, gebruiken’) komt van (het eveneens Latijnse) consumere (‘gebruiken’). Doordat deze woorden zo op elkaar lijken, is er al lang verwarring over de juiste spelling. In het Woordenboek der Nederlandsche Taal wordt een citaat uit 1573 gegeven, waarin wordt gesproken over consumatie van een huwelijk. Dat we consummeren alleen nog in deze context gebruiken, terwijl we consumeren vrijwel dagelijks tegenkomen, zal zeker bijdragen aan de verwarring.
quote:Op donderdag 18 juni 2020 12:57 schreef golfer het volgende:
Toen B. mij ten huwelijk vroeg, zouden we het ook heel klein doen, maar uiteindelijk pakte het allemaal toch wat groter uit.
Er waren ook wat Fok!-ers in levende lijve aanwezig en we kregen een hele map vol gelukwensen van veel Fok!-ers (op alfabet van usernamen). De meesten posten nu nauwelijks nog maar die van bijvoorbeeld @:Brighteyes / @:BE wilden we nog wel laten zien.Aaaahw, wat schattig om terug te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi he! 15 jaar al weer!
Fijn! Een gespannen buik is enorm vervelend.quote:Op donderdag 18 juni 2020 18:55 schreef Kreator het volgende:
Osteopaat geweest. Als die man ooit stopt met werken, ga ik zeven jaar in rouw.
Buik voelt al minder b gespannen.
Vertelquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Huis gezien op funda... tof... maar beren..
Nu even irl wezen kijken... nog toffer
Wel andere beren nu
Je mooie grote fles trouwwijn staat hier nog altijd op de kastquote:Op donderdag 18 juni 2020 19:34 schreef BE het volgende:
[..]
Aaaahw, wat schattig om terug te lezen!Mooi he! 15 jaar al weer!
Zoals daar zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel andere beren nu
IJsberen? Grizzlyberen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 19:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel andere beren nu
Kan je niet horen wat hij zegt?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:16 schreef Lonaa het volgende:
Er is een vent geagiteerd aan het bellen terwijl hij voor mijn raam heen en weer ijsbeert.
T gaat echt snel, hoor het hier ook. Huizen van 5+ ton gaan zo weg. Collega Heeft in de afgelopen 2 maanden 6 huizen gezien in die prijsklasse, allemaal verkocht voordat ze konden bieden, en een paar keer al voordat ze op funda kwamen.quote:Op donderdag 18 juni 2020 20:10 schreef Blues het volgende:
Ik dacht dat het huis aan de overkant niet echt snel verkocht zou worden... kijk ik nog eens goed, bord eraf en gewoon met een maandje verkocht. Katsjingggg 570.000
Het is een virusquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:30 schreef Lonaa het volgende:
Wat gaat iedereen ineens verhuizen en huizen kijken dan?
Waar staat die hut?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:28 schreef Aure het volgende:
Wij gaan morgen opeens bij een echt klushuis kijken. Dat moet echt helemaal gestript inclusief funderingsherstel. Dus kleine kans dat we dit willen gaan doen, maar we willen toch even kijken![]()
heeft een collega (hij werkt bij een architectenbureau) mee laten kijken om te berekenen hoeveel geld we kwijt zijn aan fundering en verbouwen en ook meteen gevraagd wat we dan zouden moeten bieden (er is geen bieden vanaf prijs). Op zich allemaal wel mogelijk, maar het is dus wel veeeeeel werk.
Zijn jullie klussers, of moet je alles laten doen?quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:41 schreef Aure het volgende:
[..]
In Rotterdam (crooswijk)Ik wil de komende 10 jaar deze stad nog niet uit
We laten alles doenquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn jullie klussers, of moet je alles laten doen?
Misschien geen tijd genoeg voor alles? (Heb nog niet gekeken)quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef golfer het volgende:
Het programma van Sophie Hilbrand belichtte slechts een klein deel van de bestuurswaanzin in Bloemendaal.
Maar het zal ongetwijfeld weer verder weggemoffeld worden door de VVD-bestuurskliek.
Wat een treurige soapquote:Op donderdag 18 juni 2020 21:48 schreef golfer het volgende:
Het programma van Sophie Hilbrand belichtte slechts een klein deel van de bestuurswaanzin in Bloemendaal.
Maar het zal ongetwijfeld weer verder weggemoffeld worden door de VVD-bestuurskliek.
Vooral vanuit hier:quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:47 schreef borisz het volgende:
Bloemendaal wordt geregeerd vanuit
[ afbeelding ]
Ja, exact 4 uur, weet ook niet waaromquote:Op vrijdag 19 juni 2020 04:23 schreef drakin het volgende:
O ik hoor nu dus een merel de hele tijd?
23 minuten
Mogguhquote:Op vrijdag 19 juni 2020 04:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, exact 4 uur, weet ook niet waarom
Mogge P
Oh das balen zeg, dat slechte slapen. Lig je te piekeren dan zeker? Mss een luisterboek/podcast om je daarop te concentreren? Val je vanzelf in slaapquote:Op vrijdag 19 juni 2020 02:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Over slecht slapen...
De laatste 4 maanden slaap ik tenminste 1 x week helemaal niet... de rest van de dagen gemiddeld 4 uur. En dat maakt je dik![]()
Hehehe, precies zoals ik Dora eten gaf vorige week.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 07:20 schreef Blues het volgende:
Was bijna gaan eten net![]()
![]()
![]()
Zo automatisch, mijn ochtendritueel, maar krijg die echo straks, vandaar
Krijgt ze ook een echo?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 07:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehe, precies zoals ik Dora eten gaf vorige week.Moet er nu ook aan denken dat ik dat zo niet doe.
Heb geloof ik ook niet uitgebreid gemeld. Alleen maar meegenomen in de Grote Post een week of wat geleden toen ik bij de DA ben geweest en we de hele planning gemaakt hebben.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:47 schreef borisz het volgende:
Bloemendaal wordt geregeerd vanuit
[ afbeelding ]
Sterkte straks. Waarvoor? (sorry)quote:Op vrijdag 19 juni 2020 07:20 schreef Blues het volgende:
Was bijna gaan eten net![]()
![]()
![]()
Zo automatisch, mijn ochtendritueel, maar krijg die echo straks, vandaar
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor er na vanmiddag ook helemaal bij. Ik heb een heuse videobijeenkomst. En ik heb een doos vol goodies voor tijdens de bijeenkomst. Koffie, zoutjes, kruidkoek, een mok. Aansluitend is er mijn eerste vrijmibo ever (sinds het ontstaan vam de term). En het duurt maar liefst 3 uur dus daar wil ik nu alvast over klagen
Net echt
Welkomquote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor er na vanmiddag ook helemaal bij. Ik heb een heuse videobijeenkomst. En ik heb een doos vol goodies voor tijdens de bijeenkomst. Koffie, zoutjes, kruidkoek, een mok. Aansluitend is er mijn eerste vrijmibo ever (sinds het ontstaan vam de term). En het duurt maar liefst 3 uur dus daar wil ik nu alvast over klagen
Net echt
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net echt
Binnenkort.. Ik heb nog steeds niet de officiële datum op papier.. er is een streef datum, dus daar ga ik maar vanuit.. en ik moet iig nog 2 weken werken tussen nu en danquote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook al weer bij je nieuwe functie beginnen?
Wij gaan zondag uit eten.. Ik ben zo benieuwd!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bofkont
Ik heb vandaag gewoon helemaal GEEN video-afspraken staanZelfs geen telefonische meetings
En VrijMiBo doe ik met G denk ikHoewel het toch echt wel tijd wordt om weer eens mensen te zien
Crooswijk ligt ook heerlijk zeg!quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:41 schreef Aure het volgende:
[..]
In Rotterdam (crooswijk)Ik wil de komende 10 jaar deze stad nog niet uit
Belgen?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Precies ophet moment dat ik begon op m'n werk zijn ze ook begonnen met een reorganisatie. Daar zaten ook externe consulenten bij, die het proces begeleiden. Precies zo waardeloos als je denkt, vol horror-termen en creatieve powerpoints. Nu hebben ze voor in september alvast een workshop 'feedback geven' geplant. Niet van 2 uurtjes, maar wel van 09.30 tot 16.00. Pff, ik geloof dat ik ziek ben die dag.
Of zou dit een test zijn, dat ze gaan kijken wie er feedback gaat geven over dat dit wel een beetje absurd is.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Precies ophet moment dat ik begon op m'n werk zijn ze ook begonnen met een reorganisatie. Daar zaten ook externe consulenten bij, die het proces begeleiden. Precies zo waardeloos als je denkt, vol horror-termen en creatieve powerpoints. Nu hebben ze voor in september alvast een workshop 'feedback geven' geplant. Niet van 2 uurtjes, maar wel van 09.30 tot 16.00. Pff, ik geloof dat ik ziek ben die dag.
Of zou dit een test zijn, dat ze gaan kijken wie er feedback gaat geven over dat dit wel een beetje absurd is.
Ik heb vrij minimaal verstand van het onderwerp, geloof ik. Het is iets technisch, iets met warmteterugwinning uit een proces in een fabriek, optimalisatie van bepaalde machines, toevoegingen aan machines om minder warmte te verliezen. Niet mijn vakgebied, maar ik heb (hopelijk) genoeg gezond verstand dat ik zijn presentatie kan volgenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:28 schreef AnneX het volgende:
En Tele...leuk dat het kan met broertje oefenen.
Heb je ook nog ‘verstand’ van het onderwerp of hoeft dat juist niet?
Een nieuw kussen kan zo veel verschil maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:27 schreef AnneX het volgende:
Poe hé...nieuw hoofdkussen
https://www.hema.nl/wonen(...)jslaper-5500005.html en de nacht doorgeslapen, als een blok...als een roos...als een os...
Als dat zó blijft.
@:Lonaa...jij toch ook een nieuw een tijdje terug. Maakte het wat uit voor de nachtrust en hoofdpijn?
En Lucky...met wie ga je dan vrijmiborrelen?
Succes met echo’s en dierenarts!
Wachten is rukquote:
Vast welquote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vrij minimaal verstand van het onderwerp, geloof ik. Het is iets technisch, iets met warmteterugwinning uit een proces in een fabriek, optimalisatie van bepaalde machines, toevoegingen aan machines om minder warmte te verliezen. Niet mijn vakgebied, maar ik heb (hopelijk) genoeg gezond verstand dat ik zijn presentatie kan volgen
Moet dat dan? We zaten samen ook een keer bij een afstudeerpresentatie. En dat was ook niet mijn richting. Maar wel verhelderend en maakte de opmerkingen vooraf op fok een stuk duidelijker.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:28 schreef AnneX het volgende:
En Tele...leuk dat het kan met broertje oefenen.
Heb je ook nog ‘verstand’ van het onderwerp of hoeft dat juist niet?
Als het je interesseert, val je er niet bij in slaap.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb vrij minimaal verstand van het onderwerp, geloof ik. Het is iets technisch, iets met warmteterugwinning uit een proces in een fabriek, optimalisatie van bepaalde machines, toevoegingen aan machines om minder warmte te verliezen. Niet mijn vakgebied, maar ik heb (hopelijk) genoeg gezond verstand dat ik zijn presentatie kan volgen
Toch aardig dat de leverancier ook aan jou denkt! inclusief borrelpakket.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een partnerbijeenkomst van onze belangrijkste leverancier. Over nieuwe producten enzo. Met aansluitend een videoborrel met onbekenden. Ik denk niet dat iemand blijft hangen voor die borrel na de presentaties.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Mja.
Ondanks dat het allemaal heel stom en superstom was, (ze keek heel erg weg toen de canule erin ging en trillenbillen enzo) keek ze zo gauw het klaar was wel hoopvol naar de DA voor een koekje.![]()
WANT IK WAS TOCH HEEL BRAAF.
Oh ja, Steer!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Moet dat dan? We zaten samen ook een keer bij een afstudeerpresentatie. En dat was ook niet mijn richting. Maar wel verhelderend en maakte de opmerkingen vooraf op fok een stuk duidelijker.
Ik geloof dat ik sinds de laatste paniekaanval waarover ik hier schreef, ik er al wel weer een stuk of 2 gehad heb?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als het je interesseert, val je er niet bij in slaap.
Tjeerd en mn.X konden ook eindeloos leuteren over techniek. Dan zat ik in de andere kamer en kon wel genieten van een afstand hoe zij hardop zaten te denken en elkaar corrigeerden.
Qua diagnose : red je het weer een beetje na de laatste paniekaanval. ( ik noem het maar even zo). Zijn A en B dan op afroep te contacten?
[..]
Ach.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik sinds de laatste paniekaanval waarover ik hier schreef, ik er al wel weer een stuk of 2 gehad heb?![]()
B is maandag nog laat in de avond naar me toe gekomen omdat het niet ging.
Het is niet zo dat A en B op afroep te contacten zijn, ik app/bel heel veel met ze en ze merken vanzelf als het niet lekker met me gaat en ik bel ze als ik dat nodig heb. En dan kijken ze of zij me kunnen helpen (en wie van de twee dan) of dat ik beter wat anders kan doen.
-gniffel-quote:Op vrijdag 19 juni 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Net echt
Da's minder. Kan het zijn dat je iets gegeten hebt wat niet goed valt? Je weet natuurlijk niet meer wat je 2 weken geleden at.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Van half 5 tot 5 wakker gezeten met erge maagpijnnu al de 2e keer in 2 weken.
Daarna een beetje kunnen slapen maar nu nog een beetje wiebelig.
2 jaar geleden had ik het zo'n beetje elke maand. Leek soms meer met stress samen te hangen (de nacht na een optreden).quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's minder. Kan het zijn dat je iets gegeten hebt wat niet goed valt? Je weet natuurlijk niet meer wat je 2 weken geleden at.
Ja gezien de ondergrond daar lijkt het me dat je geen ander pand aan jouw net herstelde fundering wilt hebben "hangen"quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:00 schreef Aure het volgende:
Klushuis in crooswijk gaan we niet doen. In potentie kan het iets super vets worden, maar de tuin was net iets te klein en er is verplicht funderingsherstel terwijl de eigenaar van het buurpand niets aan de fundering wil doen. Dat vinden we iets te risicovol.
Ja we hadden de kleine tuin voor lief genomen als we de fundering met de buren konden herstellen, maar dat zit er dus niet in.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja gezien de ondergrond daar lijkt het me dat je geen ander pand aan jouw net herstelde fundering wilt hebben "hangen"
Fijn dat het beter gaatquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:48 schreef Kreator het volgende:
Morge. Op advies vd osteopaat aan de magnesium. Geen idee of het helpt, maar het kan geen kwaad.
Merkte dat mijn gehele bovenbuik enorm op spanning stond en hij heeft daar van alles losgemasseerd. Ging er niet vanuit dat de oorzaak de galblaas was, maar daar waar de galblaas uitkomt. (ik vertel een leken-samenvatting, er zal vast iets niet kloppen).
Anyway. Ik voel me eigenlijk wel weer fitter.
Groetjes,
de huisarts.
Ik hoop dat je die snel ergens vindt, want ik ga volgende maand mijn doucheputje uit de vloer hakken en een nieuwe monteren. Dan zou ik graag zo'n zelfschoonmakende variant plaatsen...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:15 schreef Tele6 het volgende:
Doucheputje voor het eerst dat ik hier woon van binnen schoongemaakt. Manmanman wat een prut.
Daar moeten ze nog eens wat op vinden, zelfontharende doucheputjes of zo
Wat is er mis met de huidige? Uit de vloer hakken klinkt niet als een heel leuke klus.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je die snel ergens vindt, want ik ga volgende maand mijn doucheputje uit de vloer hakken en een nieuwe monteren. Dan zou ik graag zo'n zelfschoonmakende variant plaatsen...
De vorige bewoners hebben met lange schroeven een slang in het doucheputje "vastgezet"quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de huidige? Uit de vloer hakken klinkt niet als een heel leuke klus.
Dat klinkt niet slim van ze. In ieder geval, ik begrijp het als dat ze de slang vastgeschroefd hebben met schroeven erdoorheen en dat het daardoor lekt?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
De vorige bewoners hebben met lange schroeven een slang in het doucheputje "vastgezet"
Dit blijkt nu de oorzaak van langdurige sluipende lekkage te zijn.
Ik heb op de verdieping eronder een gat geboord naar de kanaalplaat (constructie element) van de betonvloer eronder en daar kwam water uit lopen.
Duct-tape is toch wel het universele gereedschap voor de bevordering van langetermijnrampen jaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slim van ze. In ieder geval, ik begrijp het als dat ze de slang vastgeschroefd hebben met schroeven erdoorheen en dat het daardoor lekt?
Douche-lekkage is bar irritant. Gelukkig zat er een betonvloer - bij mijn ouders is het bad half door de houten vloer heen gezaktdat was omdat de vorige bewoner een leiding had geraakt bij het uitbreken van een oude vloer, en het had "gerepareerd" met duct tape
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit naast Dora te wachten tot ze wakker is. Alles is goed gegaan
Wat fijn. Zit je nu bij de DA?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Mooi. Niet te hard lachen om koddige pogingen te snel weer te gaan dolenthousiast-doen he?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
De osteopaat doet dit op een niet prettige vriendoeijke zachte manier.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind buikmassages soms ook erg prettig. We doen dat bij de yoga wel eens, een beetje duwen en rondjes maken. Voelt goed als er wat dwars lijkt te zitten.
a's goed nieuws.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik verbaas mij een beetje er over dat jij niet naar een echte (huis)arts wil gaan, maar wel vertrouwen hebt in het oordeel en de behandeling van een alternatieve geneeswijze.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:48 schreef Kreator het volgende:
Morge. Op advies vd osteopaat aan de magnesium. Geen idee of het helpt, maar het kan geen kwaad.
Merkte dat mijn gehele bovenbuik enorm op spanning stond en hij heeft daar van alles losgemasseerd. Ging er niet vanuit dat de oorzaak de galblaas was, maar daar waar de galblaas uitkomt. (ik vertel een leken-samenvatting, er zal vast iets niet kloppen).
Anyway. Ik voel me eigenlijk wel weer fitter.
Groetjes,
de huisarts.
Ben wel benieuwd of ik nog door moet gaan met babysokjes breien of dat het op jouw 61ste toch iets anders is.quote:
Ah, dat is fijn, wakker worden met een vertrouwd maatje bij zichquote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet incontinent
Ik ook. Maar Krea zal daar wel een weloverwogen beslissing over genomen hebben. En de huisarts is natuurlijk wel gebeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verbaas mij een beetje er over dat jij niet naar een echte (huis)arts wil gaan, maar wel vertrouwen hebt in het oordeel en de behandeling van een alternatieve geneeswijze.
Fijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Zo thuis. We gaan lekker op de bank vandaag
Mooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Wat fijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Zo, die ziet nog wel wat roze olifantjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Drugs are bad.
En haar lijf heeft vreemde verhoudingen, dat petshirt zit echt voor geen meter.
Ja, die spaced nog prima.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo, die ziet nog wel wat roze olifantjes.
Hm, kun je bij haar oksels het shirtje niet met een draadje of elastiekje wat strakker zetten? Ik zie die snuit nog wel via daar bij d'r buik komen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Drugs are bad.
En haar lijf heeft vreemde verhoudingen, dat petshirt zit echt voor geen meter.
Het wisselt inderdaad tussen 'wat is er gebeurd?' en 'WOOOOOOOW' en 'ik ben nog een beetje moe'quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Ze kijkt ook een beetje van: watskebeurt?
.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Gossie. Ze wil nog helemaal niks. Niet eten, niet drinken, niet slapen, niet bij me komen.
Beetje liggen. Beetje staren. Beetje miepen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
.
Die heeft zat te doen in haar eigen space.
Ze zal nog wel even van de kaart zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
Gossie. Ze wil nog helemaal niks. Niet eten, niet drinken, niet slapen, niet bij me komen.
Mja, sneu.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ze zal nog wel even van de kaart zijn
Ze heeft natuurlijk best wat te verwerken, dat rare gevoel, misschien een beetje misselijk, keelpijn door beademing (toch?)quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
ja, kan allemaal inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk best wat te verwerken, dat rare gevoel, misschien een beetje misselijk, keelpijn door beademing (toch?)
Dat overkomt 'm maar 1 keer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
De buurjongen mag niet komen werken hier van zijn moeder omdat hij zijn huiswerk niet af heeft.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
De buurjongen mag niet komen werken hier van zijn moeder omdat hij zijn huiswerk niet af heeft.
De perceptie dat ik niet naar de huisarts wil is fout. Ik zei alleen voor de grap dat tukkers pas naar de huisarts gaan als het te laat is, wat ooit in een onderzoek naar voren kwam.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verbaas mij een beetje er over dat jij niet naar een echte (huis)arts wil gaan, maar wel vertrouwen hebt in het oordeel en de behandeling van een alternatieve geneeswijze.
Eten en drinken is niet gek als dat pas vanavond of morgen weer gebeurtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ja, kan allemaal inderdaad.Het is ook niet onlogisch, maar wel sneu. En eten, drinken, ontlasten zijn wel van die dingen die je graag wilt zien. (En het liefst zo snel mogelijk natuurlijk
)
Lonaa gewoon beetje ongeduldig. En moe.
Cutequote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zat al even in klein molentje vanwege 'fantoom'pijn op plek waar de galblaas zat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Zat al even in klein molentje vanwege 'fantoom'pijn op plek waar de galblaas zat.
Neemt wel af, toch check op lab, lich onderzoek en nu een grondige echo bovenbuik.
Alle lab, onderzoeken en echo laten niets zien. Integendeel, het ziet er perfect uit.
Dus deze hypochonder kan weer slapen en laat het los.. hopen dat de klachten vanzelf weer worden gladgestreken door dit perfecte lichaamFijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
[..]
Zat al even in klein molentje vanwege 'fantoom'pijn op plek waar de galblaas zat.
Neemt wel af, toch check op lab, lich onderzoek en nu een grondige echo bovenbuik.
Alle lab, onderzoeken en echo laten niets zien. Integendeel, het ziet er perfect uit.
Dus deze hypochonder kan weer slapen en laat het los.. hopen dat de klachten vanzelf weer worden gladgestreken door dit perfecte lichaamNou, zeker fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja, true true. Ze miept en daar kan ik slecht tegenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eten en drinken is niet gek als dat pas vanavond of morgen weer gebeurtniet teveel zorgen over maken. En de blaas kan ook tijdens de OK best al een beetje leeggelopen zijn, dus ook dat kan allemaal even duren.
Ik snap je bezorgdheid hoor, en dat moeten afwachten en je eigen diertje zo hulpeloos moeten zien is afschuwelijk en slopend.Maar het komt goed! Ze is weer in haar vertrouwde omgeving, bij jou.
Ga even lekker een dutje doen op de bankquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, true true. Ze miept en daar kan ik slecht tegenEn ze wil niet bij me zijn want ik heb d'r verraden denk ik.
Het komt wel goed. Ik wil ook graag slapen want moe en labiel en blerf.
Ja, is ook zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ga even lekker een dutje doen op de bankOf iets anders rustgevend voor jezelf.
Vergis je ook niet in het effect van die middelen hè. Best kans dat ze je nog heel niet zo goed herkent en in de war is. Ik denk niet dat ze je als verrader beschouwt![]()
(Dit weet je allemaal wel, dat weet ik, maar soms is het toch even fijn het nog van een ander te horen. )
Ga lekker blerfen nu, laat r maar ff in dr eigen soppiequote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, true true. Ze miept en daar kan ik slecht tegenEn ze wil niet bij me zijn want ik heb d'r verraden denk ik.
rammelden je eierstokken?quote:
[..]
Dus deze hypochonder kan weer slapen en laat het los.. hopen dat de klachten vanzelf weer worden gladgestreken door dit perfecte lichaamLekker hé...zeker weten👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( toen was ik ook van de klachten af🤪)
* zwaait verder wat positieve vibes in de culsc.![]()
[..]
Dus deze hypochonder kan weer slapen en laat het los.. hopen dat de klachten vanzelf weer worden gladgestreken door dit perfecte lichaamFijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het een heerlijke dagprecies goed weer.
Als het te warm is even het zwembad in en daarna weer lezen op de ligbedden.
Verder lekker bbqen.
[..]
Dus deze hypochonder kan weer slapen en laat het los.. hopen dat de klachten vanzelf weer worden gladgestreken door dit perfecte lichaamhoezeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn ook dat je gelijk de uitslag kreeg
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja. Heel erg. Vooral na het inslapen van Xena.quote:
Ja, vul het even in...😉quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe is het met de huisoptie? Ga je nog verder onderzoeken of je toch het huis kan kopen? Of laat je dit huis afvallen?quote:
Ehm die kreeg ik niet. Ik heb inzage in mijn eigen dossier want eigen zkh, en de radioloog had al snel beoordeelt en geaccordeerd. Dus kon ik t lezen. Vlg week belt de h.a met de uitslag verwacht ikquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezeefijn ook dat je gelijk de uitslag kreeg
Je weet de keuken wel te vinden, toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:15 schreef Candaasje het volgende:
Vriend zou koken vandaag. Maar iedereen hier ligt in coma, behalve ik dan.*neemt koekje*
Burgerbarquote:
Ja de koekjes lagen daar ookquote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet de keuken wel te vinden, toch?
Geen last van! Heb ze 8x deze week gedragen. Weggooi papieren. Heb jij katoen? Daar hoor ik meer mensen over.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Boh, die mondkapjes zijn heet.
Ik had me er totnogtoe aan weten te onttrekken. Moet ik maar snel weer naar terug merk ik.
Hallo 1970.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef sigme het volgende:
Hier romige gebonden aspergesoep met hamreepjes vooraf.
Hoofd: enorme schouderkarbonade, langzaam gegaard in de oven, met broccoli met kaassausje
Griesmeelpudding met rumgeweekte rozijnen, met erop een schep zure pruimensaus als toet.
Ja, het was lekker, zelfgemaakt, en gaar.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef sigme het volgende:
schouderkarbonade, langzaam gegaard in de oven
In de pan doe ik ook wel graag, maar nu had ik zin in een beetje droge. Wel supergaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
ik doe het in de pan trouwens.
Ik heb een aantal soorten kruiden geprobeerd met schouderkarbonade, maar vind de Verstegen kruidenmix toch het lekkerst, meestal vind ik zelf kruiden lekkerder.
Of knoflook, olie en Provençaalse kruiden als ze op de grill gaan
We hebben nu een opschortende voorwaarde voor 2 weken, met boete-clausule aangeboden gekregen. Ik vind 2 weken wel erg kort om een hypotheek rond te krijgen...Maar, we gaan het proberen. En ik ben 95% zeker dat we gewoon een hypotheek krijgen, dus het ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is het met de huisoptie? Ga je nog verder onderzoeken of je toch het huis kan kopen? Of laat je dit huis afvallen?
Ik heb zo’n wasbare voor de grap gekocht (kattenkopje), die 2 minuten opgehad, wat een bloedhitte. De wegwerp is beter te doenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:34 schreef Aure het volgende:
Ik denk dat de wasbare mondkapjes inderdaad warmer zijn dan wegwerp. Maar ik vind wegwerp toch best zonde. Hoewel wasbaar ook wel 'gedoe' is
Ja, wasbare is echt warm...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb zo’n wasbare voor de grap gekocht (kattenkopje), die 2 minuten opgehad, wat een bloedhitte. De wegwerp is beter te doen
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Geen last van! Heb ze 8x deze week gedragen. Weggooi papieren. Heb jij katoen? Daar hoor ik meer mensen over.
Ik heb de meest simpele uitwasbaren versie van de aldi. Die sluit nergens aan. Beschermt totaal niet, maar voldoet aan de wet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:34 schreef Aure het volgende:
Ik denk dat de wasbare mondkapjes inderdaad warmer zijn dan wegwerp. Maar ik vind wegwerp toch best zonde. Hoewel wasbaar ook wel 'gedoe' is
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:34 schreef Aure het volgende:
En wij aten stamppot andijvie met een gehaktbal
Ik las zeepaardjesquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:20 schreef z80 het volgende:
Ik had 2 zeebaarsjes. Even in de oven met wat zout op de jas.
Daar zit wel erg weinig vlees aan.quote:
nom!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:45 schreef sigme het volgende:
Hier romige gebonden aspergesoep met hamreepjes vooraf.
Hoofd: enorme schouderkarbonade, langzaam gegaard in de oven, met broccoli met kaassausje
Griesmeelpudding met rumgeweekte rozijnen, met erop een schep zure pruimensaus als toet.
Oeh, @Lucky-Strike (en wij) hadden hier bijna tussen gezeten dit weekend 😉quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:53 schreef sigme het volgende:
We hebben nu al een paar dagen een hondermiljoenmiljard minipadjes-invasie (of toch kikkertjes? ik denk padjes). Ze zijn zo groot als spinnetjes en zitten werkelijk _overal_ op de grond.
Het lijken me kikkertjes; ze zijn toch glad en wat glimmend?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:53 schreef sigme het volgende:
We hebben nu al een paar dagen een hondermiljoenmiljard minipadjes-invasie (of toch kikkertjes? ik denk padjes). Ze zijn zo groot als spinnetjes en zitten werkelijk _overal_ op de grond.
Ze zijn nat en tamelijk zwart.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het lijken me kikkertjes; ze zijn toch glad en wat glimmend?
Ow ja! Dat zou dit weekend zijn. Was een mooi weekend geweest qua weerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, @:Lucky-Strike (en wij) hadden hier bijna tussen gezeten dit weekend 😉
Dat zat ik me gisteren ook te bedenken, het stond nog in de agendaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Ow ja! Dat zou dit weekend zijn. Was een mooi weekend geweest qua weer![]()
Oh wauw, daar had ik echt problemen mee gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mijn man zijn het padjes. Hij stuurde me van de week ook al een foto van op zijn werk.quote:
Hoe kom je toch op het idee om voor je lol naar Heerlen te gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:03 schreef borisz het volgende:
Net een klein treurtripje door Heerlen gedaan. Valt veel te genieten. 😛
Maar zit in het rijke gedeelte van Heerlen en dan is het ook wel leuk wandelen om al die verschillende huizen te zien. Zo zie je dat bij ons bijna niet.
Helaas is de nieuwbouw net zo'n eenheidsworst als bij ons..
Nou voor de lol...quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe kom je toch op het idee om voor je lol naar Heerlen te gaan
Welkom in de wereld die hier in de woonkamer muurbreed op het scherm verschijnt een paar keer per weekquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:49 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb schapen regenboog geverfd in Minecraft.En mijn bedden met witte dekentjes vervangen door bedden met paarse dekentjes, nu ik toch alle mogelijke kleuren wol had.
![]()
Ik heb nu zelfs licht- én donkerblauw, en roze, magenta én paarsvooral de knaloranje schapen zien er... bijzonder... uit
Klinkt fijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:49 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb schapen regenboog geverfd in Minecraft.En mijn bedden met witte dekentjes vervangen door bedden met paarse dekentjes, nu ik toch alle mogelijke kleuren wol had.
![]()
Ik heb nu zelfs licht- én donkerblauw, en roze, magenta én paarsvooral de knaloranje schapen zien er... bijzonder... uit
Lekker bezig. Ik maak altijd alles roze.. vinden de mannen uit onze vriendengroep leukquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:49 schreef Tele6 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:55 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk naar een zee otter die lag te zonnen met zn pootjes en achterflippers omhoog,. uit het water\
Zo de blije stofjes in mn brein zijn weer bijgevuld. Wat een toffe beestjes.
Ja daar ga je wel plezier van hebbenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanavond naar de docu over marc de hond gekeken, mooi, en ook zo verdrietig voor iedereen om hem heen.
Daarna nog een jurk in elkaar gezet, morgen afmaken maar nu met een boek naar bed.
Begreep van diverse weerberichten dat ik volgende week heel blij zal zijn met de airco
Jaren geleden was het een keer ook zo bloedheet, dus ik dacht, ga op het balkon slapen. Werd lekgestoken, na een half uur weer naar binnen gevluchtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja daar ga je wel plezier van hebben
Ik ga maar in het badje slapen denk ik.
Jij ook al? Ik heb in mijn Twitterfeed verschillende mensen uit het noorden en oosten van het land die piepkleine kikkertjes zijn tegengekomen!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:53 schreef sigme het volgende:
Snif. Wrijf het er nog even in.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad, maar dan in een hangmat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden was het een keer ook zo bloedheet, dus ik dacht, ga op het balkon slapen. Werd lekgestoken, na een half uur weer naar binnen gevlucht
Ik zag de foto's ja!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:03 schreef borisz het volgende:
Net een klein treurtripje door Heerlen gedaan. Valt veel te genieten. 😛
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik maak altijd alles roze.. vinden de mannen uit onze vriendengroep leuk
Dat zal er mooi uitzien. Ik moet het met 13 inch doenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die hier in de woonkamer muurbreed op het scherm verschijnt een paar keer per week
Ja naar bij ons hebben alle beestjes een eigen weitje met een stalletje, drinkbak en hooi enzo. Oké en een stuk tussen een village en ons dorp staan ook hekken daar loopt alle door elkaar omdat ze eens ontsnapt waren en tot op heden niemand zin heeft gehad om ze te vangenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind roze schapen eigenlijk nog het minst spectaculair, want dan vallen ze best wel weg tussen de varkensde oranje, paarse, lichtblauwe en gele daarentegen
![]()
![]()
Me neither.. nu op de bank met lief en koffie.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 06:53 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!geen zin om uit bed te gaan...
Dat gaat snel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 05:36 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag inpakken in mijn oude huis
Nog maar 10 dagen mijn huis
Iemand interesse in een mooie antraciete hoekbank van 2m80 bij 2m80?
Das goed nieuwsquote:
Wat fijn. Moet ze dat rompertje nog aan?quote:
In ieder geval als ik niet kijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn. Moet ze dat rompertje nog aan?
Mooi!quote:
Da's op tijdquote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mooi!
Wij zaten om 7 uur al in de auto om net over de grens boodschappen te doen en de drukte voor te zijn. Nu wacht ik op een parkeerplaats terwijl mijn lief haar hart ophaalt in de Aldi Süd
Ja, de drogist ging om acht uur open en ik heb helemaal geen zin in drukte, dus dan maar zo vroeg mogelijk. Scheelt dat na twee weken vroeg opstaan mijn uitslaap op kindloze zaterdagochtenden sowieso stuk is. Op zondag lukt het een beetje, en dan is het weer maandagquote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Da's op tijd
Dora gedroeg zich in de ochtendwandeling, en nog steeds, alsof er niks aan de hand is. Als ik moet zeggen of er iets is, lijkt het allemaal wat meer energie te kosten, zeg maar, maar dat is alles.
Ik hoop voor d'r dat dat zo blijft, zo weinig last.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, de drogist ging om acht uur open en ik heb helemaal geen zin in drukte, dus dan maar zo vroeg mogelijk. Scheelt dat na twee weken vroeg opstaan mijn uitslaap op kindloze zaterdagochtenden sowieso stuk is. Op zondag lukt het een beetje, en dan is het weer maandag![]()
Fijn dat de dame er zo weinig last van heeft!
Ik moet brood halen...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop voor d'r dat dat zo blijft, zo weinig last.![]()
Hier kom ik er denk ik mee weg maandag pas weer boodschappen te doen. Want op zaterdag is dat echt verschrikkelijk.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik heb de meest simpele uitwasbaren versie van de aldi. Die sluit nergens aan. Beschermt totaal niet, maar voldoet aan de wet.
Altijd wat te doen bij julliequote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Onze nacht was hard werken. We konden allebei niet slapen dus we hielden elkaar wakker.
Vandaag gaan we verder met verven. De latex gaat op de buitenmuur dus als het goed is, is er een wereld van verschil als we klaar zijn. Ben benieuwd. En verder heb ik allemaal kleine moestuinklusjes te doen. Ik hoop dat ik er veel kan afstrepen straks.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:32 schreef Lonaa het volgende:
Nacht was hier ook matig. Alweer. Langzaam maar zeker is de koek wel op.![]()
Vandaag sporten, zure room halen, onkruid trekken. Zoiets.
Oh, en in de categorie 'goed nieuws', ik krijg geld terug van de energiemaatschappij want ik betaal bewust iedere maand wat veel. Maar omdat nieuw huis en geen idee wb verbruik had ik m nog wat hoger ingezet. En goede welkomskorting, en trage motherfuckers dus ze hebben 13 termijnen + borg afgeschreven en nu uh krijg ik 826 euro terug
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]altrijd welkom, een leuk bedrag extra
Mja jullie zijn ook wel echt heel drukquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Voor mij in elk geval. J loopt aardig op zijn tandvlees momenteel.
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Heb je er ook plannen voor @:Aure ?
Hier waren de plannen festivals komende zomer. dus uh mja.
Herkenbare issuequote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Needenk dat het maar gewoon op de spaarrekening gaat en als we dan iets leuks willen doen dan kan dat
maar ja, er is niet zoveel te doen
Oef, succes!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Onze nacht was hard werken. We konden allebei niet slapen dus we hielden elkaar wakker.
Vandaag gaan we verder met verven. De latex gaat op de buitenmuur dus als het goed is, is er een wereld van verschil als we klaar zijn. Ben benieuwd. En verder heb ik allemaal kleine moestuinklusjes te doen. Ik hoop dat ik er veel kan afstrepen straks.
Beste excuus om uit te slapenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Kat ligt nog op me, dus kan voorlopig niet uit bed.
Dat zijn de betere bedragenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Voor mij in elk geval. J loopt aardig op zijn tandvlees momenteel.
Have fun! En gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:36 schreef Kreator het volgende:
Morge. Nachtje weg wegens jaar verkering. Weet niet waar naartoe, is verrassing.
Vanuit thuis? Waar ga je dan heen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 08:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mooi!
Wij zaten om 7 uur al in de auto om net over de grens boodschappen te doen en de drukte voor te zijn. Nu wacht ik op een parkeerplaats terwijl mijn lief haar hart ophaalt in de Aldi Süd
Dat is er hier doorheen gekomen toen bleek hoeveel stroom de oude tv verbruikte versus een nieuwequote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbare issue
F. zei 'maar dan kunnen we een nieuwe TV kopen!'
Ik wil helemaal geen nieuwe TV. We hebben een TV en hij doet het. Ja, hij is wat klein. True. Maar ik vind hem niet 'het-is-me-500-euro-waard-voor-een-iets-grotere-klein' Dus.
Feline paralysisquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het begint nu alleen wel echt laat te worden, en ik moet plassen
Ik vond de prijs van een nieuwe tv ook verrassend meevallen als je niet meteen de allerhipste wil.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is er hier doorheen gekomen toen bleek hoeveel stroom de oude tv verbruikte versus een nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*bezem pakt *
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:27 schreef Candaasje het volgende:
Hey, jullie weten nog wel hè, die veel te dure fancy kattenbak als graafbak voor de konijnen?
Goed, in het begin was 'ie wat eng, of de konijnen waren zo kippig dat ze de ingang niet konden vinden in dat grote witte geval, dus we hadden er een foeilelijke paarse tunnel aan vastgelegd om ze even te helpen. Esthetisch natuurlijk niet om aan te gluren, maar vooruit.
Ik was vanmorgen blij met die tunnel,.... laten we zeggen dat de konijnen zich vannacht geamuseerd hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*bezem pakt *![]()
![]()
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:27 schreef Candaasje het volgende:
Hey, jullie weten nog wel hè, die veel te dure fancy kattenbak als graafbak voor de konijnen?
Goed, in het begin was 'ie wat eng, of de konijnen waren zo kippig dat ze de ingang niet konden vinden in dat grote witte geval, dus we hadden er een foeilelijke paarse tunnel aan vastgelegd om ze even te helpen. Esthetisch natuurlijk niet om aan te gluren, maar vooruit.
Ik was vanmorgen blij met die tunnel,.... laten we zeggen dat de konijnen zich vannacht geamuseerd hebben!
Sorry hoor...is twee konijnen op een kleine flat voor 2 mensen met al het speelgoed etc. géen dierenmishandeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*bezem pakt *
Ik weet niet of het dierenmishandeling is. Ik weet wel dat we zeker niet aan al hun behoeften kunnen voldoen. Maar ik ben niet diegene die deze konijnen de wereld in heeft gefokt en er vanaf moest. Dus ik haal ze uit een opvang en probeer ze nog een beetje een fijn leven te geven met een maatje, medische zorg en goede voeding. En wat speelgoed.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sorry hoor...is twee konijnen op een kleine flat voor 2 mensen met al het speelgoed etc. géen dierenmishandeling?
Ik heb hem weggeloktquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Feline paralysis
Niet kunnen opstaan want de kat ligt er.
Kranenburg, uurtje rijden. Ze hebben een DM, Aldi, Rewe en een postkantoor, meer hebben wij niet nodig. Je mag wel samen hoor, maar ik had niets nodig en dan sta ik toch maar dom in de weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vanuit thuis? Waar ga je dan heen?
En mag je niet met zijn tweeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |