abonnement Unibet Coolblue
pi_193694804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:38 schreef z80 het volgende:

[..]

Moet dat dan? We zaten samen ook een keer bij een afstudeerpresentatie. En dat was ook niet mijn richting. Maar wel verhelderend en maakte de opmerkingen vooraf op fok een stuk duidelijker.
Oh ja, Steer! w/ Hoe zou het gaan in het verdorven LA.
En niet meer dansen? En reizen. -O-
pi_193694832
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als het je interesseert, val je er niet bij in slaap.
Tjeerd en mn.X konden ook eindeloos leuteren over techniek. Dan zat ik in de andere kamer en kon wel genieten van een afstand hoe zij hardop zaten te denken en elkaar corrigeerden.
Qua diagnose : red je het weer een beetje na de laatste paniekaanval. ( ik noem het maar even zo). Zijn A en B dan op afroep te contacten?
[..]
Ik geloof dat ik sinds de laatste paniekaanval waarover ik hier schreef, ik er al wel weer een stuk of 2 gehad heb? :X
B is maandag nog laat in de avond naar me toe gekomen omdat het niet ging.
Het is niet zo dat A en B op afroep te contacten zijn, ik app/bel heel veel met ze en ze merken vanzelf als het niet lekker met me gaat en ik bel ze als ik dat nodig heb. En dan kijken ze of zij me kunnen helpen (en wie van de twee dan) of dat ik beter wat anders kan doen. :)
  vrijdag 19 juni 2020 @ 09:48:43 #103
217702 Lonaa
Honger!
pi_193694836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+
Ja. Maar mocht niet want narcose. ;( Sad.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193694856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik sinds de laatste paniekaanval waarover ik hier schreef, ik er al wel weer een stuk of 2 gehad heb? :X
B is maandag nog laat in de avond naar me toe gekomen omdat het niet ging.
Het is niet zo dat A en B op afroep te contacten zijn, ik app/bel heel veel met ze en ze merken vanzelf als het niet lekker met me gaat en ik bel ze als ik dat nodig heb. En dan kijken ze of zij me kunnen helpen (en wie van de twee dan) of dat ik beter wat anders kan doen. :)
Ach. -O- dan maar zo. En virtuele huch :*
  vrijdag 19 juni 2020 @ 10:02:34 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193695004
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 08:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor er na vanmiddag ook helemaal bij. Ik heb een heuse videobijeenkomst. En ik heb een doos vol goodies voor tijdens de bijeenkomst. Koffie, zoutjes, kruidkoek, een mok. Aansluitend is er mijn eerste vrijmibo ever (sinds het ontstaan vam de term). En het duurt maar liefst 3 uur dus daar wil ik nu alvast over klagen *O*

Net echt *O*
-gniffel-

Je verheugt je er zo te lezen al echt op :)

Om te voorkomen dat ik ook in zoiets verzeild zou raken ben ik vandaag maar voor het eerst deze week op kantoor;
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193695158
Goedemorgen :W

Van half 5 tot 5 wakker gezeten met erge maagpijn -O- nu al de 2e keer in 2 weken.

Daarna een beetje kunnen slapen maar nu nog een beetje wiebelig.
pi_193695209
Mogge! Hier de eerste (en als het goed is de laatste vandaag) call al achter de rug.
Bijna iedereen is vandaag (of vanmiddag) vrij dus zullen er ook geen spoed calls komen *O*

Succes met Dora @Lonaa, hopelijk kan je haar snel weer ophalen en is hormoongedoe achter de rug

@Tele6 ff -O- voor de aanvallen maar _O_ voor AenB (mag ook wel eens gezegd worden). Fijn dat je je broer toch even kunt helpen. Ik keek ook vaak presentaties na waar ik niets van begreep maar kon wel zien waar het mis ging qua duidelijk overbrengen (visueel dus, of taal/komma/punten fouten).
En groetjes straks aan S. Zag dat hij gisteren weer genoot van een glas maté op de rijnkade _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_193695282
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Van half 5 tot 5 wakker gezeten met erge maagpijn -O- nu al de 2e keer in 2 weken.

Daarna een beetje kunnen slapen maar nu nog een beetje wiebelig.
Da's minder. Kan het zijn dat je iets gegeten hebt wat niet goed valt? Je weet natuurlijk niet meer wat je 2 weken geleden at.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 juni 2020 @ 10:48:00 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193695507
Morge. Op advies vd osteopaat aan de magnesium. Geen idee of het helpt, maar het kan geen kwaad.

Merkte dat mijn gehele bovenbuik enorm op spanning stond en hij heeft daar van alles losgemasseerd. Ging er niet vanuit dat de oorzaak de galblaas was, maar daar waar de galblaas uitkomt. (ik vertel een leken-samenvatting, er zal vast iets niet kloppen).

Anyway. Ik voel me eigenlijk wel weer fitter.

Groetjes,

de huisarts.
pi_193695644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's minder. Kan het zijn dat je iets gegeten hebt wat niet goed valt? Je weet natuurlijk niet meer wat je 2 weken geleden at.
2 jaar geleden had ik het zo'n beetje elke maand. Leek soms meer met stress samen te hangen (de nacht na een optreden).

Nu al minstens een half jaar geen last van gehad. En tja eten is moeilijk....van 2 weken geleden weet ik het niet echt meer. En gisteren heb ik veel gegeten en gedronken wat niet gezond is :+
Ergens verdenk ik nu citroen maar geen idee.....
pi_193695677
Fijn dat je je fitter voelt Krea :)

En een :* voor Lonaa en Dora.

Klushuis in crooswijk gaan we niet doen. In potentie kan het iets super vets worden, maar de tuin was net iets te klein en er is verplicht funderingsherstel terwijl de eigenaar van het buurpand niets aan de fundering wil doen. Dat vinden we iets te risicovol.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:04:02 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193695741
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:00 schreef Aure het volgende:
Klushuis in crooswijk gaan we niet doen. In potentie kan het iets super vets worden, maar de tuin was net iets te klein en er is verplicht funderingsherstel terwijl de eigenaar van het buurpand niets aan de fundering wil doen. Dat vinden we iets te risicovol.
Ja gezien de ondergrond daar lijkt het me dat je geen ander pand aan jouw net herstelde fundering wilt hebben "hangen"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193695763
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja gezien de ondergrond daar lijkt het me dat je geen ander pand aan jouw net herstelde fundering wilt hebben "hangen"
Ja we hadden de kleine tuin voor lief genomen als we de fundering met de buren konden herstellen, maar dat zit er dus niet in.
pi_193695889
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 10:48 schreef Kreator het volgende:
Morge. Op advies vd osteopaat aan de magnesium. Geen idee of het helpt, maar het kan geen kwaad.

Merkte dat mijn gehele bovenbuik enorm op spanning stond en hij heeft daar van alles losgemasseerd. Ging er niet vanuit dat de oorzaak de galblaas was, maar daar waar de galblaas uitkomt. (ik vertel een leken-samenvatting, er zal vast iets niet kloppen).

Anyway. Ik voel me eigenlijk wel weer fitter.

Groetjes,

de huisarts.
Fijn dat het beter gaat :)
Duodenum, ofwel het eerste deel van de dunne darm is de plek waar je galwegen uitmonden. Beetje aan de rechterzijde van de lichaams-as 'onder' je maag.

Je leken-uitleg lijkt geen onjuistheden te bevatten ;)
pi_193695898
Doucheputje voor het eerst dat ik hier woon van binnen schoongemaakt. Manmanman wat een prut. :r
Daar moeten ze nog eens wat op vinden, zelfontharende doucheputjes of zo :P
pi_193695920
Ik vind buikmassages soms ook erg prettig. We doen dat bij de yoga wel eens, een beetje duwen en rondjes maken. Voelt goed als er wat dwars lijkt te zitten. O+
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:17:04 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193695922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:15 schreef Tele6 het volgende:
Doucheputje voor het eerst dat ik hier woon van binnen schoongemaakt. Manmanman wat een prut. :r
Daar moeten ze nog eens wat op vinden, zelfontharende doucheputjes of zo :P
Ik hoop dat je die snel ergens vindt, want ik ga volgende maand mijn doucheputje uit de vloer hakken en een nieuwe monteren. Dan zou ik graag zo'n zelfschoonmakende variant plaatsen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193695928
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik hoop dat je die snel ergens vindt, want ik ga volgende maand mijn doucheputje uit de vloer hakken en een nieuwe monteren. Dan zou ik graag zo'n zelfschoonmakende variant plaatsen...
Wat is er mis met de huidige? Uit de vloer hakken klinkt niet als een heel leuke klus.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:21:56 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193695996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat is er mis met de huidige? Uit de vloer hakken klinkt niet als een heel leuke klus.
De vorige bewoners hebben met lange schroeven een slang in het doucheputje "vastgezet"

Dit blijkt nu de oorzaak van langdurige sluipende lekkage te zijn.

Ik heb op de verdieping eronder een gat geboord naar de kanaalplaat (constructie element) van de betonvloer eronder en daar kwam water uit lopen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193696034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

De vorige bewoners hebben met lange schroeven een slang in het doucheputje "vastgezet"

Dit blijkt nu de oorzaak van langdurige sluipende lekkage te zijn.

Ik heb op de verdieping eronder een gat geboord naar de kanaalplaat (constructie element) van de betonvloer eronder en daar kwam water uit lopen.
Dat klinkt niet slim van ze. In ieder geval, ik begrijp het als dat ze de slang vastgeschroefd hebben met schroeven erdoorheen en dat het daardoor lekt?

Douche-lekkage is bar irritant. Gelukkig zat er een betonvloer - bij mijn ouders is het bad half door de houten vloer heen gezakt :X dat was omdat de vorige bewoner een leiding had geraakt bij het uitbreken van een oude vloer, en het had "gerepareerd" met duct tape o|O
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:27:00 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193696096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat klinkt niet slim van ze. In ieder geval, ik begrijp het als dat ze de slang vastgeschroefd hebben met schroeven erdoorheen en dat het daardoor lekt?

Douche-lekkage is bar irritant. Gelukkig zat er een betonvloer - bij mijn ouders is het bad half door de houten vloer heen gezakt :X dat was omdat de vorige bewoner een leiding had geraakt bij het uitbreken van een oude vloer, en het had "gerepareerd" met duct tape o|O
Duct-tape is toch wel het universele gereedschap voor de bevordering van langetermijnrampen ja :P

Ja ze hadden mega schroeven diagonaal door de slang geschroefd.

Als ik dat geweten had had ik al eerder de boel gesloopt; ik hoorde dit pas vrij recent van degene die, ten behoeve van de verkoop, een douchecabine uit de minibadkamer had gesloopt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:27:20 #122
217702 Lonaa
Honger!
pi_193696100
Ik zit naast Dora te wachten tot ze wakker is. Alles is goed gegaan
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193696124
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit naast Dora te wachten tot ze wakker is. Alles is goed gegaan
Gelukkig O+
pi_193696141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit naast Dora te wachten tot ze wakker is. Alles is goed gegaan
Wat fijn. Zit je nu bij de DA?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 19 juni 2020 @ 11:37:44 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193696285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit naast Dora te wachten tot ze wakker is. Alles is goed gegaan
Mooi. Niet te hard lachen om koddige pogingen te snel weer te gaan dolenthousiast-doen he?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')