abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 juni 2020 @ 12:32:47 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193750608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:26 schreef MeisPluis het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden!

Begin dit jaar heb ik me opgegeven voor 1/8 triathlon (Die jammer genoeg afgezegd is, was afgelopen weekend eigenlijk ... Volgend jaar nog een poging) en daarom moest ik wel beginnen.
Sinds het begin van Corona crisis in maart en het vele thuiswerken ben ik fanatieker gaan trainen met hardlopen en inmiddels loop ik redelijk makkelijk 5 km. Voor mij zal de maximale afstand tussen de 5km en 10 km blijven, verder vind ik te ver, ook qua tijd dat ik van huis bent vind ik dit mooie afstanden (ik heb ooit een halve marathon gelopen, maar dat was eenmalig heb ik gemerkt).

Mijn eerste doel was überhaupt 5km kunnen hardlopen (na behalen heb ik nu een korte hardloopbroek gekocht dus geen reden meer om in de zomer niet te lopen), mijn volgende doel is 5k onder de 30 minuten kunnen lopen - mijn PR is 31:30 ongeveer van een paar jaar geleden maar met neit al te veel trainen en in een wedstrijdje (dan koop ik een nieuwe pet) - doel daarna nog te bepalen (dan mag ik nieuwe hardloopschoenen kopen). Momenteel loop ik ergens tussen de 6:30 en 7:30 per km - afhankelijk van het weer en moment van de dag en zin enz enz ;) Ik loop met Runkeeper en Zombies, run! (laatste is leuk maar niet echt een programma dus heb Runkeeper ernaast zodat die kan vertellen wat ik moet doen)

Dus ben begonnen met interval training. Ik las hier al een tijdje mee ook voor de leuke challenges die iedereen loopt, maar besloot me nu toch maar eens te melden!
Welkom *O*

Voor dat zombiesding moet je je telefoon meenemen, neem ik aan? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193750690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Welkom *O*

Voor dat zombiesding moet je je telefoon meenemen, neem ik aan? :P
Klopt! En dan vertelt dat appje onderweg een verhaaltje. Je bent "Runner 5" die op allerlei missies moet :D Onderweg pik je dan dingen op waarmee je de stad dan weer kunt opbouwen waar je woont. Beetje SimCity meets World of Warcraft in de zeer versimpelde versie.

Ik had en heb mijn telefoon altijd bij, voor Spotify en Runkeeper. (en ik ren alleen, dus dan is het sowieso wel handig. De kinderen heb ik nog niet zover dat ze mee willen ... De reden "ik heb de app nog niet gedownload!" :') )
  dinsdag 23 juni 2020 @ 13:20:06 #228
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193751248
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:11 schreef Guard het volgende:

Ooit 3:19 gelopen
Dan zit Garmin fout. :P Sowieso is een losse kilometertijd nauwelijks door te trekken naar een M, omdat er totaal verschillende energiesystemen (en fysieke beperkingen) een rol spelen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_193751702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef Corniel het volgende:

[..]

Dan zit Garmin fout. :P Sowieso is een losse kilometertijd nauwelijks door te trekken naar een M, omdat er totaal verschillende energiesystemen (en fysieke beperkingen) een rol spelen.
Dat was zijn marathontijd volgens mij, niet zijn kilometertijd :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193751954
Mijn Garmin Race predictor zegt ook 2.46 op de marathon, ook niet realistisch nu :P
Maar bij deze horloges gaat je vo2 max en je race predictor op alle afstanden gelijk op, ik begrijp dat bij de nieuwere horloges hij ook wel meeneemt of je relatief meer op de korte of de lange afstanden traint of op basis van hoe erg je inzakt in tempo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 juni 2020 @ 17:18:52 #231
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193754859
Wat een lekker weer om zo nog even een rondje te lopen. Is het al winter?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193755070
Zometeen nog maar een duurloopje eruit persen en dan de rest van de week uitzitten.
Hitte en hardlopen is blegh
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_193755287
Vanochtend om half zes was het heerlijk lopen O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_193757584
Was een mooie challenge, die 4uskamp. Blij dat ik niet meer zo hard hoef.
Die statistiekjes zijn erg leuk om te zien. Ik ben wel duidelijk van de langere afstanden, maar ik zou nooit hebben kunnen bedenken dat het in dit geval de 3000 en 5000 zou zijn. :D

Momenteel doe ik weer wat Conqueror challenges, voor wat bling aan de muur.
Hadrian's wall zit er al 3 weken op. Nu ben ik het Kanaal aan het oversteken en loop ik de Inca trail. Beide erg kort, 21 en 26 mijl.

Het gave is dat ze nu virtuele ansichtkaarten hebben toegevoegd aan enkele challenges. O+
pi_193757594
Was om 8:00 ook nog prima te doen.
pi_193758063
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen...

Liep ik eind april nog een PR op de 5km voor de Corona-Ekiden voor groep 2 *O* , zat ik een maand later in het ziekenhuis met een 'plotselinge' knobbel in mijn borst die vervolgens helemaal fout bleek te zijn. Nu weer een klein maandje later heb ik de eerste chemo achter de rug en is gebleken dat mijn hardloopervaring wel enigszins positief is. 4 dagen erna een kleine 4km gesnelwandeld met 2 sprintjes van 500m. En wat was ik daar blij mee... plan om de 5km in 25min te lopen gaat maar even in de ijskast :{

Daarom post ik nu weer even wat minder mee...maar blijf jullie en de uitdagingen volgen ^O^
pi_193758550
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen...

Liep ik eind april nog een PR op de 5km voor de Corona-Ekiden voor groep 2 *O* , zat ik een maand later in het ziekenhuis met een 'plotselinge' knobbel in mijn borst die vervolgens helemaal fout bleek te zijn. Nu weer een klein maandje later heb ik de eerste chemo achter de rug en is gebleken dat mijn hardloopervaring wel enigszins positief is. 4 dagen erna een kleine 4km gesnelwandeld met 2 sprintjes van 500m. En wat was ik daar blij mee... plan om de 5km in 25min te lopen gaat maar even in de ijskast :{

Daarom post ik nu weer even wat minder mee...maar blijf jullie en de uitdagingen volgen ^O^
Wow wat een verhaal.. fijn dat je de chemo redelijk goed verteerd hebt en alweer kunt bewegen! Dat is een grotere overwinning dan snelle prs. Sterkte bij de rest vh traject, ik zou het wel mooi vinden als je ons nog verder op de hoogte houdt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193758605
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen...

Liep ik eind april nog een PR op de 5km voor de Corona-Ekiden voor groep 2 *O* , zat ik een maand later in het ziekenhuis met een 'plotselinge' knobbel in mijn borst die vervolgens helemaal fout bleek te zijn. Nu weer een klein maandje later heb ik de eerste chemo achter de rug en is gebleken dat mijn hardloopervaring wel enigszins positief is. 4 dagen erna een kleine 4km gesnelwandeld met 2 sprintjes van 500m. En wat was ik daar blij mee... plan om de 5km in 25min te lopen gaat maar even in de ijskast :{

Daarom post ik nu weer even wat minder mee...maar blijf jullie en de uitdagingen volgen ^O^
Wat een heftig verhaal! Goed herstel toegewenst en blijf sterk, ook mentaal.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_193758769
Thanks! Komt goed! Mijn artsen zijn ook optimistisch, want het is goed te behandelen. Het is fysiek wel heel zwaar.

Dus jullie zullen voorlopig op Strava geen spannende, snelle, renrondjes van me zien verschijnen ;)
pi_193758985
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef MorganLeFay het volgende:
Thanks! Komt goed! Mijn artsen zijn ook optimistisch, want het is goed te behandelen. Het is fysiek wel heel zwaar.

Dus jullie zullen voorlopig op Strava geen spannende, snelle, renrondjes van me zien verschijnen ;)
Succes met de behandeling
Whatever...
pi_193759171
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef MorganLeFay het volgende:
Thanks! Komt goed! Mijn artsen zijn ook optimistisch, want het is goed te behandelen. Het is fysiek wel heel zwaar.

Dus jullie zullen voorlopig op Strava geen spannende, snelle, renrondjes van me zien verschijnen ;)
Oh bah.
Succes met de behandeling. Gelukkig sta je er positief in ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 juni 2020 @ 21:54:42 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193759463
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 21:18 schreef MorganLeFay het volgende:
Thanks! Komt goed! Mijn artsen zijn ook optimistisch, want het is goed te behandelen. Het is fysiek wel heel zwaar.

Dus jullie zullen voorlopig op Strava geen spannende, snelle, renrondjes van me zien verschijnen ;)
Deze spirit _O_

Succes!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 juni 2020 @ 22:05:05 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193759626
Zeldzaam lekker gelopen trouwens, had ik niet verwacht met dit weer. Ook gelijk drie kilometer langer dan gepland, want het ging gewoon lekker. Twee keer op mijn horloge gekeken: na een paar meter om even te controleren dat 'ie het deed (zoals altijd) en daarna kort voor het einde om te weten of ik nog één bochtje extra moest maken of niet. Ook zeldzaam stabiel gelopen, gewoon lekker ontspannen :o

6.41
6.43
6.47
6.51
6.43
6.44
6.41
6.45
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_193759990
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen...

Liep ik eind april nog een PR op de 5km voor de Corona-Ekiden voor groep 2 *O* , zat ik een maand later in het ziekenhuis met een 'plotselinge' knobbel in mijn borst die vervolgens helemaal fout bleek te zijn. Nu weer een klein maandje later heb ik de eerste chemo achter de rug en is gebleken dat mijn hardloopervaring wel enigszins positief is. 4 dagen erna een kleine 4km gesnelwandeld met 2 sprintjes van 500m. En wat was ik daar blij mee... plan om de 5km in 25min te lopen gaat maar even in de ijskast :{

Daarom post ik nu weer even wat minder mee...maar blijf jullie en de uitdagingen volgen ^O^
Ik kan niks anders zeggen dan dat ik hoop dat je het traject goed doorstaat met als beloning dat je weer beter bent. Beterschap MorganLeFay :*
pi_193760019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Zeldzaam lekker gelopen trouwens, had ik niet verwacht met dit weer. Ook gelijk drie kilometer langer dan gepland, want het ging gewoon lekker. Twee keer op mijn horloge gekeken: na een paar meter om even te controleren dat 'ie het deed (zoals altijd) en daarna kort voor het einde om te weten of ik nog één bochtje extra moest maken of niet. Ook zeldzaam stabiel gelopen, gewoon lekker ontspannen :o

6.41
6.43
6.47
6.51
6.43
6.44
6.41
6.45
Same here. Het was zo'n lekker zwoel zomeravondloopje. Ik had eigenlijk totaal geen zin om te gaan en had eerder vandaag nog last van escalerende YURkak, maar het ging boven alle verwachtingen.
pi_193760876
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen...

Liep ik eind april nog een PR op de 5km voor de Corona-Ekiden voor groep 2 *O* , zat ik een maand later in het ziekenhuis met een 'plotselinge' knobbel in mijn borst die vervolgens helemaal fout bleek te zijn. Nu weer een klein maandje later heb ik de eerste chemo achter de rug en is gebleken dat mijn hardloopervaring wel enigszins positief is. 4 dagen erna een kleine 4km gesnelwandeld met 2 sprintjes van 500m. En wat was ik daar blij mee... plan om de 5km in 25min te lopen gaat maar even in de ijskast :{

Daarom post ik nu weer even wat minder mee...maar blijf jullie en de uitdagingen volgen ^O^
Jemig, wat kan het leven toch onvoorspelbaar zijn! Heel veel succes met je behandeling en ik hoop dat je je goed blijft voelen!
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 08:10:40 #247
155227 crew  Guppy
dus
pi_193763748
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen...

Liep ik eind april nog een PR op de 5km voor de Corona-Ekiden voor groep 2 *O* , zat ik een maand later in het ziekenhuis met een 'plotselinge' knobbel in mijn borst die vervolgens helemaal fout bleek te zijn. Nu weer een klein maandje later heb ik de eerste chemo achter de rug en is gebleken dat mijn hardloopervaring wel enigszins positief is. 4 dagen erna een kleine 4km gesnelwandeld met 2 sprintjes van 500m. En wat was ik daar blij mee... plan om de 5km in 25min te lopen gaat maar even in de ijskast :{

Daarom post ik nu weer even wat minder mee...maar blijf jullie en de uitdagingen volgen ^O^
Jeetje... heel veel sterkte met de behandelingen! :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2020 @ 08:12:40 #248
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193763763
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen...

Liep ik eind april nog een PR op de 5km voor de Corona-Ekiden voor groep 2 *O* , zat ik een maand later in het ziekenhuis met een 'plotselinge' knobbel in mijn borst die vervolgens helemaal fout bleek te zijn. Nu weer een klein maandje later heb ik de eerste chemo achter de rug en is gebleken dat mijn hardloopervaring wel enigszins positief is. 4 dagen erna een kleine 4km gesnelwandeld met 2 sprintjes van 500m. En wat was ik daar blij mee... plan om de 5km in 25min te lopen gaat maar even in de ijskast :{

Daarom post ik nu weer even wat minder mee...maar blijf jullie en de uitdagingen volgen ^O^
Heel veel sterkte gewenst!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:14:39 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193763776
Heel veel sterkte! Fijn dat je toch weer een loopje hebt kunnen doen
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:46:54 #250
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_193764024
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 20:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is gek hoe je hardloopdoelen in een ommezwaai kunnen veranderen (..)
Heel, heel veel sterkte, met de dingen die (nog) gaan komen. *;
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')