Ik heb nog wel Salt & Vinegar chipsquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:14 schreef skysherrif het volgende:
wat een dilemma, heb zin in iets te snacken
maar heb nog maar 1 ding voor handen...
Ja. Ik zou niet voor m'n land vechten als ik niet achter de reden sta waarom het land vecht.quote:
Haha heb je die niet al geruild met iemand in je omgeving die wat lekkerders heeft?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
niet echt, want het is pringles peking duck hoijin saus???
Touchéquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan is het ook geen dilemma, want je hebt maar één keuzej
quote:
Ja dat dusquote:
Oh maar daar heb je ook gewoon gelijk in hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik zou niet voor m'n land vechten als ik niet achter de reden sta waarom het land vecht.
Maar als Nederlander heb ik er natuurlijk alle vertrouwen in dat Nederland nooit zonder goede reden zou vechten
Ja maar egens blijf je tóch hoop houden elke keer hèquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dusIk zei toch; toetsenbordheld!
Ik vroeg me laatst ook al af waar hij is gebleven.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:17 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het met @:I eigenlijk, weet iemand dat?
ook op Discord zie ik hem nooit meerquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst ook al af waar hij is gebleven.
zou het verergerd zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
Volgens mij zat I nog een beetje met z'n oog en zo, dat FOK!ken niet zo lekker ging.
Dat weet ik niet maar destijds ging het ook al niet al te lekker volgens mij.quote:
Koenquote:
De nieuwe baby van Barbie / samantha, dát is een ongelukjequote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar destijds ging het ook al niet al te lekker volgens mij.
Even voor het nageslacht: De PI bij mijn vorige post was een ongelukje, niet dat ik zo gemeen ben
Niet eens avondquote:
Ja precies, dat begreep ik ook uit ons laatste contactquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
Volgens mij zat I nog een beetje met z'n oog en zo, dat FOK!ken niet zo lekker ging.
Edit: Verkeerde PI
Haha ja ik zat ook al te denken aan hoe ik een grapje kon maken over een ongelukje maar om dát nou als wraak voor Meke te gebruiken vond ik wat ver gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
De nieuwe baby van Barbie / samantha, dát is een ongelukje
Ik heb al een hele tijd niet meer gezien inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
Ja nu wil ik ook weten wat die PI wasquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar destijds ging het ook al niet al te lekker volgens mij.
Even voor het nageslacht: De PI bij mijn vorige post was een ongelukje, niet dat ik zo gemeen ben
Dacht ook iets gelezen te hebben van een fittie.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:23 schreef Strani het volgende:
Spijtig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |