Haha ik heb daar serieus best vaak over nagedacht, aan wiens kant ik zou staan in het geval van een oorlog (die er hopelijk nooit komt!). Ik denk dat ik uiteindelijk toch een afweging zou maken gebaseerd op wie wat mij betreft gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh willen de Spanjaarden weer in gaan vallen?Dan sta je wel aan onze kant hoop ik?
nu lopen ze wel gelijkquote:
Nou vooruit, maar wel je tandjes poetsen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
OhMag ik nog héél eventjes opblijven?
Hee wat gek!quote:
Slaap lekkerquote:
tip van de dagquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je wel, soms moet je het gewoon even laten gaan en dan komt het vanzelf goed.
Makkelijke keuze dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:14 schreef skysherrif het volgende:
wat een dilemma, heb zin in iets te snacken
maar heb nog maar 1 ding voor handen...
Dan is het ook geen dilemma, want je hebt maar één keuzequote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:14 schreef skysherrif het volgende:
wat een dilemma, heb zin in iets te snacken
maar heb nog maar 1 ding voor handen...
Bij mij lopen ze niet synchroon.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee wat gek!
@:I had daar ooit een heel verhaal over, dat het uitmaakt wanneer ze geladen zijn. Alleop je pagina gaan altijd gelijk en alle
ook
Als ze samen opnieuw geladen moeten worden, zouden ze dus allemaal altijd tegelijk moeten gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pfffffquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga niet voor spanning, ik ga voor resultaat.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar wel je tandjes poetsen.
Trusten!quote:
Hier wel na de pagina opnieuw ladenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij lopen ze niet synchroon.
Geen wooorden maar daaaadenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PfffffNou vraag me af of dat nog wat wordt hoor
Wat jouw betreft gelijk?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik heb daar serieus best vaak over nagedacht, aan wiens kant ik zou staan in het geval van een oorlog (die er hopelijk nooit komt!). Ik denk dat ik uiteindelijk toch een afweging zou maken gebaseerd op wie wat mij betreft gelijk heeft.
Die ken ik niet. Zijn die niet lekker, of?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
niet echt, want het is pringles peking duck hoijin saus???
Nee, naar bed jij!quote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
OhMag ik nog héél eventjes opblijven?
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij lopen ze niet synchroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |