Ik val net binnen. Waarom liet hij het fragment zien? Die komiek was toch in opspraak geraakt in het kader van 'Me Too'?quote:Op zondag 19 juli 2020 22:59 schreef matthijst het volgende:
Deze kneus vergelijken met Dave Chappelle
Ja, alleen maar racismegejank. Niet terugkijken.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:09 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Niet gekeken want verwachte een berg racisme gejank, was dat ook zo?
Spanningsboog van comedians, toewerken naar een grap.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Waarom liet hij het fragment zien? Die komiek was toch in opspraak geraakt in het kader van 'Me Too'?
Hij introduceerde het als een gevalletje perfecte timing (spanningsboog), en gebruikte het daarna als hangertje voor familie banden.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Waarom liet hij het fragment zien? Die komiek was toch in opspraak geraakt in het kader van 'Me Too'?
Eerder werd er gezegd dat hij nogal als een correcte jongen overkwam, dus het verbaasde me dat hij een fragment van deze komiek koos (tenzij hij het liet zien om er iets kritisch over te zeggen).quote:Op zondag 19 juli 2020 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij introduceerde het als een gevalletje perfecte timing, en gebruikte het daarna als hangertje voor familie banden.
Dat deed ik ook.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:13 schreef cobain1994 het volgende:
Vrijdag en zaterdag zuipen en alles wat God verboden heeft, en daarna zondags vooraan in de kerk..
Die zijn er elk seizoen ook ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Vroeger werden nog mensen uitgenodigd met een grote bak kennis en inzichten, die dan 3 uur lang over hun vakgebied mochten praten.
Nu moet er steeds gezocht worden naar de mens achter... Persoonlijke verhalen.![]()
Deze gast is ook slaapverwekkend saai, niets te melden.
Scheelt weer een hoop ergernisquote:Op zondag 19 juli 2020 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, alleen maar racismegejank. Niet terugkijken.
Ja even een kwartiertje 'adlibben' zonder opbouw.quote:
Volledige onzin.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:19 schreef xzaz het volgende:
Maar deze jongen kan dus gewoon niks? Waarom zit hij daar? 13 in een dozijn
Jaquote:Op zondag 19 juli 2020 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit topic altijd 3 uur negatief geleuter? Mijn hemel.
Wees blij dat er ook nog darten en voetbal op tv is.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Komt ook niks positiefs uit. Niks verrassends niks nieuws. Dat die zn schoenen uitdoet is het mooiste.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Vond jij het wel interessant dan?quote:Op zondag 19 juli 2020 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wees blij dat er ook nog darten en voetbal op tv is.
Nee, ik was ook al lang afgehaakt.quote:
Ik lees ook een boek uit als ik het niet leuk vind, en kijk een film af als ik hem niet leuk vind. Maar bij zomergasten ga ik meestal wel slapen inderdaad als het niet zoveel is. Deze aflevering heb ik uitgekeken.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik was ook al lang afgehaakt.
Ik doel dan ook meer op het feit dat mensen het kennelijk niet boeiend vinden en dan toch 3 uur gaan kijken en hier alleen maar gaan lopen zeiken.
Snap ik, maar je gaat geen doktersroman lezers als je dat bij voorbaat al een verschrikkelijk genre vindt, puur om je te ergeren en er dan online een negatieve review over te gaan schrijven.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik lees ook een boek uit als ik het niet leuk vind, en kijk een film af als ik hem niet leuk vind. Maar bij zomergasten ga ik meestal wel slapen inderdaad als het niet zoveel is. Deze aflevering heb ik uitgekeken.
Ik lees wel regelmatig boeken die ik niet begrijp en lees ze dan uit als een soort zen oefening.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Snap ik, maar je gaat geen doktersroman lezers als je dat bij voorbaat al een verschrikkelijk genre vindt, puur om je te ergeren en er dan online een negatieve review over te gaan schrijven.
Zomergasten is helemaal niet bedoeld als kritisch programma.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het begint wel een goed format voor de EO te worden zo, Arie Boomsma als presentator? En dan niet eens zozeer vanwege het christelijke waar de VPRO zich ooit tegen afzette, maar vanwege die totale afwezigheid van dwarsheid en rafelige randjes. Lekker met de stroom meebewegen. Geen enkele kritische vraag, weer lekker meelullen alsof er geen 2e helft van de 20e eeuw is geweest in Nederland, en zo ja dan was die net als in Amerika. Maar de generatie die elkaar op school massaal voor zwarte piet uitschold gaat voor het keerpunt zorgen.
Ik geloof al die ervaringen ook gewoon niet meer. Een jongetje van 8 zit thee te drinken met de buurvrouw en een vriendin van die buurvrouw? En dan zegt die vriendin 'wat spreekt hij al goed Nederlands' en dan voelt dat jochie ineens het volle gewicht van het mondiaal racisme op zijn schouders en rent huilend naar huis? Dat tart mijn voorstellingsvermogen, ben ik de enige?
Tja die kan zo in de categorie de wetenschapper die beseft dat hij succesvolle wetenschapper gaat worden na het zien van een watervlo door een microscoop.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Het begint wel een goed format voor de EO te worden zo, Arie Boomsma als presentator? En dan niet eens zozeer vanwege het christelijke waar de VPRO zich ooit tegen afzette, maar vanwege die totale afwezigheid van dwarsheid en rafelige randjes. Lekker met de stroom meebewegen. Geen enkele kritische vraag, weer lekker meelullen alsof er geen 2e helft van de 20e eeuw is geweest in Nederland, en zo ja dan was die net als in Amerika. Maar de generatie die elkaar op school massaal voor zwarte piet uitschold gaat voor het keerpunt zorgen.
Ik geloof al die ervaringen ook gewoon niet meer. Een jongetje van 8 zit thee te drinken met de buurvrouw en een vriendin van die buurvrouw? En dan zegt die vriendin 'wat spreekt hij al goed Nederlands' en dan voelt dat jochie ineens het volle gewicht van het mondiaal racisme op zijn schouders en rent huilend naar huis? Dat tart mijn voorstellingsvermogen, ben ik de enige?
Ik denk dat ze gaat proberen om een drie uur durende zin uit te spreken.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:55 schreef Magister_Artium het volgende:
En nu warmlopen voor Inez Weski. Waar zal haar avond over gaan?
Dus de kijker is etnisch aan het profileren?quote:Op maandag 20 juli 2020 11:49 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe seizoen van Zomergasten is zondagavond begonnen met 378.000 kijkers. Dat leverde een achttiende plek op in de lijst met best bekeken televisieprogramma's, blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Rapper Typhoon was de eerste gast.
In 2019 trok de eerste aflevering met misdaadjournalist John van de Heuvel 647.000 kijkers. Het seizoen ervoor keken 352.000 mensen naar de openingsaflevering met actrice Romana Vrede.
VK:
https://www.volkskrant.nl(...)e-abstract~b2ba6d58/
NRC:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)efde-en-god-a4006426
Trouw:
https://www.trouw.nl/cult(...)en-met-god~b26b494b/
Het Parool:
https://www.parool.nl/kun(...)-zomergast~b5dfc3d4/
Niet alles draait om de kijkcijfers (of dat zou niet moeten althans)quote:Op maandag 20 juli 2020 10:26 schreef RipCity het volgende:
Kijkcijfers om van te huilen en zal rest vh seizken niet beter worden.
Nou ja, John vd Heuvel is natuurlijk bekender dan Romana Vrede (wie?) of Typhoon. Ik volg Typhoon al wat sinds Tussen Licht en Lucht maar kan me voorstellen dat half Nederland nog nooit van hem gehoord heeft.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:02 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dus de kijker is etnisch aan het profileren?
Voor hetzelfde belastinggeld kunnen ze wel betere/nuttigere programma's maken ipv klein links publiek te bedienen.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet alles draait om de kijkcijfers (of dat zou niet moeten althans)
Ga je schamen.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voor hetzelfde belastinggeld kunnen ze wel betere/nuttigere programma's maken ipv klein links publiek te bedienen.
Het staat je vrij een omroep te beginnen.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voor hetzelfde belastinggeld kunnen ze wel betere/nuttigere programma's maken ipv klein links publiek te bedienen.
Zelfs Cheese from the Bacon trok meer kijkers met een 4de herhaling.
Voor hetzelfde belastinggeld wordt al een enorme rits aan absolute zaadprogramma's gemaakt.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs Cheese from the Bacon trok meer kijkers met een 4de herhaling.
Niet zo happen op deze troll. Hij repeteert dit riedeltje al jarenlang bij dit programma en is al lang niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor hetzelfde belastinggeld wordt al een enorme rits aan absolute zaadprogramma's gemaakt.
Het is een beetje jammer dat programma's met een iets hoger intellectueel niveau, bijvoorbeeld ook VPRO Boeken, zo gehaat worden puur en alleen omdat linkse mensen ze waarderen.
Omgekeerd hoor je mij niet roepen dat WNL op Zondag van de buis moet.
Ik vind de kijkcijfers ook totaal geen maat. Maar we betalen belasting (vroeger kijk en luistergeld om overheidsinvloed op de inhoud buiten de deur te houden) voor een pluriform omroepbestel. Dat is er gewoon niet, het is allemaal meer van hetzelfde en zelfs de VPRO, ooit dwars, progressief en provocatief, hobbelt kritiekloos met de kudde mee.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde belastinggeld wordt al een enorme rits aan absolute zaadprogramma's gemaakt.
Het is een beetje jammer dat programma's met een iets hoger intellectueel niveau, bijvoorbeeld ook VPRO Boeken, zo gehaat worden puur en alleen omdat linkse mensen ze waarderen.
Omgekeerd hoor je mij niet roepen dat WNL op Zondag van de buis moet.
Cool oscar winnaar! en erg mooie film met prachtige soundtrackquote:Op maandag 20 juli 2020 15:00 schreef golfer het volgende:
De keuzefim van Inez Weski wordt Midnight Cowboy. (klassieker).
quote:Op maandag 20 juli 2020 15:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Cool oscar winnaar! en erg mooie film met prachtige soundtrack
Nouja zoals gezegd vind ik het een gotspe dat de VPRO is gestopt met Boeken, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind de kijkcijfers ook totaal geen maat. Maar we betalen belasting (vroeger kijk en luistergeld om overheidsinvloed op de inhoud buiten de deur te houden) voor een pluriform omroepbestel. Dat is er gewoon niet, het is allemaal meer van hetzelfde en zelfs de VPRO, ooit dwars, progressief en provocatief, hobbelt kritiekloos met de kudde mee.
Ja belachelijk net als vrije geluiden... zo ontzettend zonde.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nouja zoals gezegd vind ik het een gotspe dat de VPRO is gestopt met Boeken, bijvoorbeeld.
Het gaat niet om meer rechts ipv links, het gaat om plurformiteit en de plek van mijn favoriete omroep ever daarin. Ik denk niet dat er een organisatie op de wereld is die zoveel prachtige tv heeft gemaakt als de VPRO en dat is niet omdat ze links zijn maar omdat ze durven en daardoor vaak dwars zijn. En nu zie ik een VPRO lafjes meedobberen op de laffe golfjes van de tijdgeest en waarin kabinetsleden een podium krijgen zonder dat hen het vuur aan de schenen wordt gelegd.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja zoals gezegd vind ik het een gotspe dat de VPRO is gestopt met Boeken, bijvoorbeeld.
Jij ziet er wellicht een bepaald complot in, maar ik denk dat ik en vele anderen een rechtsintellectueel programma prachtig zouden vinden. Op de een of andere manier is er geen enkel rechts persoon die dit voor elkaar krijgt. Maar dat zal wel weer aan de linkse samenzwering binnen de NPO liggen.
Hoe weten mensen nou dat ze geen zin hebben in hetzelfde gejank als ze niet gekeken hebben?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:11 schreef BasEnAad het volgende:
Het zou een ontsnapping uit de huidige maatschappij moeten zijn, even een avondje wat anders en wat verdieping. Helaas werd het weer hetzelfde gejank dat elke avond al op tv is bij de NPO. Mensen hebben daar helemaal geen zin meer in, dat blijkt ook wel uit de kijkcijfers.
Omdat ze dat van mijlenver al aan zagen komen natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe weten mensen nou dat ze geen zin hebben in hetzelfde gejank als ze niet gekeken hebben?
En heb jij wel gekeken?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat ze dat van mijlenver al aan zagen komen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |