Ik val net binnen. Waarom liet hij het fragment zien? Die komiek was toch in opspraak geraakt in het kader van 'Me Too'?quote:Op zondag 19 juli 2020 22:59 schreef matthijst het volgende:
Deze kneus vergelijken met Dave Chappelle
Ja, alleen maar racismegejank. Niet terugkijken.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:09 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Niet gekeken want verwachte een berg racisme gejank, was dat ook zo?
Spanningsboog van comedians, toewerken naar een grap.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Waarom liet hij het fragment zien? Die komiek was toch in opspraak geraakt in het kader van 'Me Too'?
Hij introduceerde het als een gevalletje perfecte timing (spanningsboog), en gebruikte het daarna als hangertje voor familie banden.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Waarom liet hij het fragment zien? Die komiek was toch in opspraak geraakt in het kader van 'Me Too'?
Eerder werd er gezegd dat hij nogal als een correcte jongen overkwam, dus het verbaasde me dat hij een fragment van deze komiek koos (tenzij hij het liet zien om er iets kritisch over te zeggen).quote:Op zondag 19 juli 2020 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hij introduceerde het als een gevalletje perfecte timing, en gebruikte het daarna als hangertje voor familie banden.
Dat deed ik ook.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:13 schreef cobain1994 het volgende:
Vrijdag en zaterdag zuipen en alles wat God verboden heeft, en daarna zondags vooraan in de kerk..
Die zijn er elk seizoen ook ja.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Vroeger werden nog mensen uitgenodigd met een grote bak kennis en inzichten, die dan 3 uur lang over hun vakgebied mochten praten.
Nu moet er steeds gezocht worden naar de mens achter... Persoonlijke verhalen.![]()
Deze gast is ook slaapverwekkend saai, niets te melden.
Scheelt weer een hoop ergernisquote:Op zondag 19 juli 2020 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, alleen maar racismegejank. Niet terugkijken.
Ja even een kwartiertje 'adlibben' zonder opbouw.quote:
Volledige onzin.quote:Op zondag 19 juli 2020 23:19 schreef xzaz het volgende:
Maar deze jongen kan dus gewoon niks? Waarom zit hij daar? 13 in een dozijn
Jaquote:Op zondag 19 juli 2020 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit topic altijd 3 uur negatief geleuter? Mijn hemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |