Wtf, is dit journalistiek?quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:50 schreef RipCity het volgende:
Veronica gaat Derksen niet aanspreken op racisme
https://www.ad.nl/show/ve(...)op-racisme~a3ed66f7/
Misschien ging het er puur om dat ze die zwarte piet in Leeuwarden een held vonden.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wtf, is dit journalistiek?Ik vind Derksen juist altijd zeer scherp racisme veroordelen. Ook de nuance over dat ze zich niet kunnen voorstellen dat het probleem zo groot is meldt het AD niet. Derksen zei er meteen achteraan 'maar wij kunnen daar ook niet over oordelen omdat we het zelf niet meemaken'.
https://www.rtlxl.nl/prog(...)6c-9aa7-581f601a8bffquote:Op woensdag 17 juni 2020 10:43 schreef roos94 het volgende:
Ik wil johangod in actie zien bij beau maar kan nergens de uitzending vinden. Iemand?
Nu net issie onlinequote:Op woensdag 17 juni 2020 11:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/prog(...)6c-9aa7-581f601a8bff
Of er meer vrouwen zijn die VI kijkenquote:
ikquote:Op woensdag 17 juni 2020 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of er meer vrouwen zijn die VI kijken
quote:
Nee joh ook voor het slappe geouwehoer. En de foute grappen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En @:Karina maar die kijkt alleen voor Danny Vera
quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind Derksen juist altijd zeer scherp racisme veroordelen.
"Weten we zeker dat het Akwasi niet is?"quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien ging het er puur om dat ze die zwarte piet in Leeuwarden een held vonden.
Ja bewijs het maar eens.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Weten we zeker dat het Akwasi niet is?"
Ik!quote:Op woensdag 17 juni 2020 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of er meer vrouwen zijn die VI kijken
Niet heel VBLquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:18 schreef Bolasie het volgende:
Heel VBL staat volledig achter Johan Derksen.
VBL is altijd al een overwegend racistische club van kleuters en internethelden geweestquote:Op woensdag 17 juni 2020 15:18 schreef Bolasie het volgende:
Heel VBL staat volledig achter Johan Derksen.
Wie moet deze nobuddie nou voorstellen?quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:27 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
VBL is altijd al een overwegend racistische club van kleuters en internethelden geweest
Inb4 'MAD xD xD aha viesmad ik ben 5'
Zo reageer ik ook altijd op Anouk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:15 schreef RipCity het volgende:
Anouk reageert op uitspraak Derksen: ’Om te kotsen’
https://www.msn.com/nl-nl(...)C5u8?ocid=spartanntp
Durf te wedden dat ze het hele begin vd show niet eens heeft gezien en alleen maar reageert op Johan's 'grapje'.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2020 17:15 schreef RipCity het volgende:
Anouk reageert op uitspraak Derksen: ’Om te kotsen’
https://www.msn.com/nl-nl(...)C5u8?ocid=spartanntp
Durf te wedden dat ze het hele begin vd show niet eens heeft gezien en alleen maar reageert op Johan's 'grapje'.
Johan Derksen was de manager van die band.quote:Op woensdag 17 juni 2020 09:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
"Ik heb twaalf jaar met hem getourd" moet je volgens mij met een korrel zout nemen. Ik heb Harry Muskee wel vier keer gezien, maar ik herinner mij geen Johan Derksen toen.
Dan ben je een beetje wereldvreemd want het was mij vrij duidelijk dat zijn 'grapje' over Akwasi niet bij iedereen in goede aarde zou vallen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:44 schreef Ronald het volgende:
Ik vroeg mij serieus af over wel racisme in de afgelopen uitzending nou weer geklaagd was. Tijdens het kijken heb ik geen moment gedacht dat Johan iets geks zei wat niet door de beugel kan.
Ze halen precies die stukjes eruit waarin wordt gezegd "De man die als zwarte Piet verkleed ging, wat een held, dat je dat durft" en "Zwarte Piet, zou dat Akwasi zijn? " zodat ze weer boos kunnen doen. Dat stuk waarin ze die zwarte Piet belachelijk maakten en waarin ze hun echte mening over de demonstraries geven laten ze niet zien. Dit doen ze al jaren zo, ook toen Gijp met een pruik ging zitten. Want o wee als je een grapje durft te maken over een gevoelig onderwerp. Die twittermensen willen gewoon altijd mad zijn en goedkoop scoren. Zo'n Anouk is ook al jaren de weg kwijt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:44 schreef Ronald het volgende:
Ik vroeg mij serieus af over wel racisme in de afgelopen uitzending nou weer geklaagd was. Tijdens het kijken heb ik geen moment gedacht dat Johan iets geks zei wat niet door de beugel kan.
Dat was satire. Je hebt duidelijk de grap niet begrepen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 11:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien ging het er puur om dat ze die zwarte piet in Leeuwarden een held vonden.
Jij hebt duidelijk mijn post niet begrepen. Zulke zinnen kunnen dagbladen wel aangrijpen om uit context te rukken en er het stempel racisme op te drukken.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat was satire. Je hebt duidelijk de grap niet begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |