quote:Op maandag 15 juni 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Buda geef je inlog maar aan mij, ik regel het wel
Grote kans jaquote:Op maandag 15 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ga je alles over de schutting gooien?
Zie TT.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, houdt muggen prima buiten
"Nee", "Nee", "HAHAHA! Nee.", "dit email adres is niet bereikbaar, grgr bitterballie".quote:Op maandag 15 juni 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Buda geef je inlog maar aan mij, ik regel het wel
ach als sommige neuzen maar dezelfde kant op staanquote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat probeer ik zelf ook. Maar daar is niet iedereen het mee eens
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
3 sep wordt hier trouwens het plafond ingespotenHoef ik gnoom niet meer te horen praten
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee", "Nee", "HAHAHA! Nee.", "dit email adres is niet bereikbaar, grgr bitterballie".
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
3 sep wordt hier trouwens het plafond ingespotenHoef ik gnoom niet meer te horen praten
Komt vast weer een verse irritatie om de hoek kijkenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Das pas als ze beneden zon huilbaby op de wereld zettenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt vast weer een verse irritatie om de hoek kijken
Een buur die een motor koopt en daar vooral niet mee rijdt, maar heel veel stationair laat lopen?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt vast weer een verse irritatie om de hoek kijken
Denk dat er andere buren daar eerder last van zouden hebbenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een buur die een motor koopt en daar vooral niet mee rijdt, maar heel veel stationair laat lopen?
Voor hun vijfde jaar mag je die nog in een sloot tiefen, net als in de middeleeuwen.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das pas als ze beneden zon huilbaby op de wereld zetten
In mijn geval is het geen directe buur.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat er andere buren daar eerder last van zouden hebben
Iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
K denk dat ik dit toch even moet checken...quote:Op maandag 15 juni 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun vijfde jaar mag je die nog in een sloot tiefen, net als in de middeleeuwen.
We hebben een plafondventilator, dat verkleint de beschikbare mogelijkheden nogal. En deze mug kwam ondanks horren ook gewoon binnen, ik acht de kans aanwezig dat die gewoon de klamboe mee binnenvliegt.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gebruik je em verkeerd/issie te klein/ etc..
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
voor als jullie motivatie nodig hebben vandaag
[ afbeelding ]
Mijn eerste reactie zou zijn om dat beest keihard omver te trappenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie zou zijn om dat beest keihard omver te trappen
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die blijft leuk.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hij is tegenwoordig het gezicht van Coca Cola in Hongarije
Hij doet me deken aan een alcoholverslaafde gepensioneerde arts die ik ooit heb ontmoet, zaten we in zijn enorme tuin over zijn baanbrekende werk en zijn geslaagde leven te praten, binnenzwembad, buitenzwembad, flamingo's in de tuin, zijn enorme landgoed, kwamen we bij zijn vrouw aan en toen zei hij rustig en bedeesd, ik had alles prima voor elkaar maar door dat vreselijke kutwijf van me ben ik maar gaan zuipen en daar stop ik niet meer mee tot ik of zij dood is.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hide the pain András een griezel noemen
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij doet me deken aan een alcoholverslaafde gepensioneerde arts die ik ooit heb ontmoet, zaten we in zijn enorme tuin over zijn baanbrekende werk en zijn geslaagde leven te praten, binnenzwembad, buitenzwembad, flamingo's in de tuin, zijn enorme landgoed, kwamen we bij zijn vrouw aan en toen zei hij rustig en bedeesd, ik had alles prima voor elkaar maar door dat vreselijke kutwijf van me ben ik maar gaan zuipen en daar stop ik niet meer mee tot ik of zij dood is.
Ja snap je af en toe niet, ik vroeg ja waarom ben je erbij gebleven dan en sterker nog waarom zet je haar nu de deur niet uit en ga een potje dansen met die flamingo's van je?quote:Op maandag 15 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook een kerel die zich letterlijk dood heeft gezopen omdat hij zo'n vreselijk wijf had
Toch best knap als je je geld kan verdienen puur door de manier waarop je kijkt.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hij is tegenwoordig het gezicht van Coca Cola in Hongarije
Je kan je als colafan niet met Andras identificeren?quote:
Nee door zijn ongemakkelijke hoofd heb ik nou niet het idee dat ik dat moet drinken :pquote:Op maandag 15 juni 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan je als colafan niet met Andras identificeren?
Iedere keer aan die kop denken als je een slokje cola pakt.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan je als colafan niet met Andras identificeren?
Maar cult he.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee door zijn ongemakkelijke hoofd heb ik nou niet het idee dat ik dat moet drinken :p
Het is leuk voor de memegroep maar niet voor mensen die dat niet kennen. Hij straal ongemak uit.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is leuk voor de memegroep maar niet voor mensen die dat niet kennen. Hij straal ongemak uit.
cringy.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij is inmiddels een BH’ er, dus ik vermoed dat iedereen ‘m wel kent, inclusief zijn ongemakkelijke hoofd
Dat idee had ik inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is enorm veel in de media geweest daar, dus ik denk het niet
Volgens wikipedia was de hele dag lachen voor stockfoto's nogal vermoeiend, vandaar het rare hoofd.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cringy.
Je kunt vgs mij alleen maar geloofwaardig zo kijken als je een chronische darmaandoening hebt
Hide the Diarrhea Andrásquote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cringy.
Je kunt vgs mij alleen maar geloofwaardig zo kijken als je een chronische darmaandoening hebt
Incontinentiemateriaal. Hide the Pee Pauline.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Een vrouw met die blik zou het goed doen in een Always-reclame.
Hide the Period Pauline.
Als je wilt dat je product niet verkooptquote:Op maandag 15 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hide the Period Pauline.
Het wordt een hele product rangequote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Incontinentiemateriaal. Hide the Pee Pauline.
Wel geloofwaardiger dan de "IK BEKLIM BREED LACHEND EEN BERG"-reclames.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je wilt dat je product niet verkoopt
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je wilt dat je product niet verkoopt
Zie ook gewoon echt voor me dat hij exact zo nog kijkt als een Australische krokodil zijn arm heeft afgebeten.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hide the Period Pauline.
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan de schok dat het geen lichtblauwe vloeistof is, maar rood met klontjes.
Hide the Skidmark Simon.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Incontinentiemateriaal. Hide the Pee Pauline.
Altijd handig om een doggysitter achter de hand te hebbenquote:Op maandag 15 juni 2020 11:55 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Even Sjefke bij iemand in de flat afzetten. Hij wilde een keer op Sjefke passen, dus doen we dat maar een keertje..
Ik kreeg foto van buufje in bikini en nu zit ik te wiebelen op mijn stoel en mijn vingers af te kluivenquote:Op maandag 15 juni 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Videocall van een uur is ineens minder erg als je naar een mooie vrouw kijkt.
En nee, Uitstraling heeft niet mijn account gehackt
Je hebt geen rule in whatsapp ingesteld dat je bij elke post met het woord 'bikini' automatisch antwoordt: 'Zal ik je rug komen insmeren?'?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg foto van buufje in bikini en nu zit ik te wiebelen op mijn stoel en mijn vingers af te kluiven
Ik reageer meestal met "koffie?"quote:Op maandag 15 juni 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt geen rule in whatsapp ingesteld dat je bij elke post met het woord 'bikini' automatisch antwoordt: 'Zal ik je rug komen insmeren?'?
Wordt dat niet erg geavanceerd met fotoherkenning enzo?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt geen rule in whatsapp ingesteld dat je bij elke post met het woord 'bikini' automatisch antwoordt: 'Zal ik je rug komen insmeren?'?
Misschien moet ik stage komen lopen bij je?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wellicht wel slim Budabal.
quote:Op maandag 15 juni 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik stage komen lopen bij je?
Gebruiken jullie dat al niet om de gifjes van Molo tegen te houden?quote:Op maandag 15 juni 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt dat niet erg geavanceerd met fotoherkenning enzo?
Da's gewoon een block all voor Molo, daar is geen kunst aan.quote:Op maandag 15 juni 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruiken jullie dat al niet om de gifjes van Molo tegen te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |