Mijn eerste reactie zou zijn om dat beest keihard omver te trappenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
voor als jullie motivatie nodig hebben vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie zou zijn om dat beest keihard omver te trappen
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
voor als jullie motivatie nodig hebben vandaag
[ afbeelding ]
quote:
Die blijft leuk.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hij is tegenwoordig het gezicht van Coca Cola in Hongarije
Hij doet me deken aan een alcoholverslaafde gepensioneerde arts die ik ooit heb ontmoet, zaten we in zijn enorme tuin over zijn baanbrekende werk en zijn geslaagde leven te praten, binnenzwembad, buitenzwembad, flamingo's in de tuin, zijn enorme landgoed, kwamen we bij zijn vrouw aan en toen zei hij rustig en bedeesd, ik had alles prima voor elkaar maar door dat vreselijke kutwijf van me ben ik maar gaan zuipen en daar stop ik niet meer mee tot ik of zij dood is.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hide the pain Andrs een griezel noemen
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij doet me deken aan een alcoholverslaafde gepensioneerde arts die ik ooit heb ontmoet, zaten we in zijn enorme tuin over zijn baanbrekende werk en zijn geslaagde leven te praten, binnenzwembad, buitenzwembad, flamingo's in de tuin, zijn enorme landgoed, kwamen we bij zijn vrouw aan en toen zei hij rustig en bedeesd, ik had alles prima voor elkaar maar door dat vreselijke kutwijf van me ben ik maar gaan zuipen en daar stop ik niet meer mee tot ik of zij dood is.
Ja snap je af en toe niet, ik vroeg ja waarom ben je erbij gebleven dan en sterker nog waarom zet je haar nu de deur niet uit en ga een potje dansen met die flamingo's van je?quote:Op maandag 15 juni 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook een kerel die zich letterlijk dood heeft gezopen omdat hij zo'n vreselijk wijf had
Toch best knap als je je geld kan verdienen puur door de manier waarop je kijkt.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Hij is tegenwoordig het gezicht van Coca Cola in Hongarije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |