quote:Op maandag 15 juni 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Buda geef je inlog maar aan mij, ik regel het wel
Grote kans jaquote:Op maandag 15 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ga je alles over de schutting gooien?
Zie TT.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, houdt muggen prima buiten
"Nee", "Nee", "HAHAHA! Nee.", "dit email adres is niet bereikbaar, grgr bitterballie".quote:Op maandag 15 juni 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Buda geef je inlog maar aan mij, ik regel het wel
ach als sommige neuzen maar dezelfde kant op staanquote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat probeer ik zelf ook. Maar daar is niet iedereen het mee eens
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
3 sep wordt hier trouwens het plafond ingespotenHoef ik gnoom niet meer te horen praten
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee", "Nee", "HAHAHA! Nee.", "dit email adres is niet bereikbaar, grgr bitterballie".
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
3 sep wordt hier trouwens het plafond ingespotenHoef ik gnoom niet meer te horen praten
Komt vast weer een verse irritatie om de hoek kijkenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Das pas als ze beneden zon huilbaby op de wereld zettenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt vast weer een verse irritatie om de hoek kijken
Een buur die een motor koopt en daar vooral niet mee rijdt, maar heel veel stationair laat lopen?quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt vast weer een verse irritatie om de hoek kijken
Denk dat er andere buren daar eerder last van zouden hebbenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een buur die een motor koopt en daar vooral niet mee rijdt, maar heel veel stationair laat lopen?
Voor hun vijfde jaar mag je die nog in een sloot tiefen, net als in de middeleeuwen.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das pas als ze beneden zon huilbaby op de wereld zetten
In mijn geval is het geen directe buur.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat er andere buren daar eerder last van zouden hebben
Iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
K denk dat ik dit toch even moet checken...quote:Op maandag 15 juni 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor hun vijfde jaar mag je die nog in een sloot tiefen, net als in de middeleeuwen.
We hebben een plafondventilator, dat verkleint de beschikbare mogelijkheden nogal. En deze mug kwam ondanks horren ook gewoon binnen, ik acht de kans aanwezig dat die gewoon de klamboe mee binnenvliegt.quote:Op maandag 15 juni 2020 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gebruik je em verkeerd/issie te klein/ etc..
quote:Op maandag 15 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
voor als jullie motivatie nodig hebben vandaag
[ afbeelding ]
Mijn eerste reactie zou zijn om dat beest keihard omver te trappenquote:Op maandag 15 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
voor als jullie motivatie nodig hebben vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie zou zijn om dat beest keihard omver te trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |