Je kan je als colafan niet met Andras identificeren?quote:
Nee door zijn ongemakkelijke hoofd heb ik nou niet het idee dat ik dat moet drinken :pquote:Op maandag 15 juni 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan je als colafan niet met Andras identificeren?
Iedere keer aan die kop denken als je een slokje cola pakt.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan je als colafan niet met Andras identificeren?
Maar cult he.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee door zijn ongemakkelijke hoofd heb ik nou niet het idee dat ik dat moet drinken :p
Het is leuk voor de memegroep maar niet voor mensen die dat niet kennen. Hij straal ongemak uit.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is leuk voor de memegroep maar niet voor mensen die dat niet kennen. Hij straal ongemak uit.
cringy.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij is inmiddels een BH’ er, dus ik vermoed dat iedereen ‘m wel kent, inclusief zijn ongemakkelijke hoofd
Dat idee had ik inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is enorm veel in de media geweest daar, dus ik denk het niet
Volgens wikipedia was de hele dag lachen voor stockfoto's nogal vermoeiend, vandaar het rare hoofd.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cringy.
Je kunt vgs mij alleen maar geloofwaardig zo kijken als je een chronische darmaandoening hebt
Hide the Diarrhea Andrásquote:Op maandag 15 juni 2020 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cringy.
Je kunt vgs mij alleen maar geloofwaardig zo kijken als je een chronische darmaandoening hebt
Incontinentiemateriaal. Hide the Pee Pauline.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Een vrouw met die blik zou het goed doen in een Always-reclame.
Hide the Period Pauline.
Als je wilt dat je product niet verkooptquote:Op maandag 15 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hide the Period Pauline.
Het wordt een hele product rangequote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Incontinentiemateriaal. Hide the Pee Pauline.
Wel geloofwaardiger dan de "IK BEKLIM BREED LACHEND EEN BERG"-reclames.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je wilt dat je product niet verkoopt
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je wilt dat je product niet verkoopt
Zie ook gewoon echt voor me dat hij exact zo nog kijkt als een Australische krokodil zijn arm heeft afgebeten.quote:Op maandag 15 juni 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Hide the Period Pauline.
quote:Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan de schok dat het geen lichtblauwe vloeistof is, maar rood met klontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |